Opinie o Hilti Poland w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Hilti Poland. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Hilti Poland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hilti Poland w Warszawa

Lokos

Nie polecam

Pracodawca

@Lokos

Witaj! Dziękujemy za feedback. Jeśli jest coś, nad czym moglibyśmy popracować, poprosimy o przesłanie bardziej rozbudowanej informacji zwrotnej na adres: kariera.pl@hilti.com. Chętnie poznamy przyczyny Twojej opinii. Pozdrawiamy, zespół Hilti.

Zainteresowany

Witam, w ogłoszeniach o prace (program rozwoju oraz PH) jako wymóg widnieje wykształcenie wyższe. Czy firma podchodzi elastycznie do osób młodych studiujących, ale z doświadczeniem w handlu?

Pracodawca

@Zainteresowany

Witaj! Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Tak, podchodzimy do tej kwestii elastycznie. Warunkiem jednak jest spełnienie pozostałych formalnych wymagań (m.in. bardzo dobrej znajomości języka angielskiego). Zachęcamy do aplikowania do programu i kontaktu z naszym zespołem rekrutacji, który chętnie odpowie na wszelkie pytania. Pozdrawiamy!

Groom

Nie polecam(usunięte przez administratora) Wystarczy popatrzec na linkedin jak sie dopieszczaja

Tomasz

(usunięte przez administratora) jeszcze pracuje ??

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator Linii Produkcyjnej
Tychy
HILTON FOODS LTD SP ZOO
(229 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
przyszły hiltiowiec?

Hej, a co powiecie o wprowadzeniu do firmy? Są jakieś szkolenia o sprzęcie i pracy z klientami? Jeśli tak to jakiej to jest jakości? Da radę się czegoś nauczyć czy to tylko teoria? Będę wdzięczny za info, szczególnie od jakiś w miarę świeżych pracowników.

Pracodawca

@przyszły hiltiowiec?

Dziękujemy za włączenie się do dyskusji. Każdy z nowych pracowników działu sprzedaży bierze udział w kompleksowych szkoleniach prowadzonych w formie warsztatów, podczas których zdobywa umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży i doradztwa technicznego. Szkolenia podzielone są na kilka modułów, a każdy z nich to pogłębienie wiedzy z innego obszaru. Podczas szkoleń kładziemy duży nacisk na rozwijanie umiejętności budowania długofalowych relacji z klientem, samodzielną naukę, współpracę w grupie oraz proaktywne poszerzanie swoich kompetencji. Bardzo dbamy o to aby uczestnicy podczas szkoleń mogli swobodnie zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami, a także aby mieli okazję popracować bezpośrednio z urządzeniami. Najważniejsza zasada podczas naszych szkoleń to „learning by doing” czyli nauka poprzez działanie. Podczas szkoleń uczymy się metodą 70/20/10, gdzie 70 % to zdobywanie doświadczenia, 20 % to wymiana doświadczeń z innymi pracownikami, a 10 % to formalna edukacja. Pozdrawiamy, zespół Hilti

Środkowiak
@przyszły hiltiowiec?

Wprowadzenie to jest katastrofa . Nikt nie wie co gdzie z kim. Jedziesz po klientach PH załatwia swoje i tyle. Porażka na całej lini

Pracodawca

@Środkowiak

Dziękujemy za informację zwrotną. Choć nie każda zamieszczona tutaj opinia jest dla nas pochlebna, jesteśmy wdzięczni za wskazanie obszarów, które wymagają uwagi czy poprawy. Każdy głos pracownika jest dla nas ważny, dlatego chcielibyśmy poznać bliżej sytuacje, w których poczuł się Pan niekomfortowo. Czy moglibyśmy prosić o ich opisanie pod adresem kariera.pl@hilti.com lub przekazanie tych informacji swojemu przełożonemu? Jedynie posiadając konkretne opisy sytuacji będziemy mogli je dokładnie przeanalizować i odpowiednio zareagować. Z góry bardzo dziękujemy.

Ciekawy

Byłem na rekrutacji w Hilti Gdańsk.Bardzo nie podobało mi się podejście rekruterow.Miny, zaczepki, młody kierownik , który jest po znajomosci.Ewidentnie widać brak profesjonalizmu. Teraz czytam to wszystko co tutaj i już rozumiem. To nie przypadek

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Silvio
@Ciekawy

Ciekawe, nomen omen, jak dział HR odpowie na taki konkret. Wiadomo kiedy, wiadomo gdzie, łatwo domyślić się kto prowadził rekrutację. Jak mawiał ks. Bozowski: nie ma przypadków są tylko znaki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Ciekawy

Bardzo dziękujemy za tę informację zwrotną. Bardzo dbamy o komfort kandydatów na każdym etapie rekrutacji, dlatego sygnały takie jak ten są dla nas niezwykle cenne. Przepraszamy jeśli poczuł się Pan nieprofesjonalnie potraktowany przez osoby prowadzące rozmowę rekrutacyjną. Na tym etapie wywiady rekrutacyjne prowadzą nasi Regionalni Kierownicy Sprzedaży. Oczywiście bezwzględnie wyjaśnimy tę sytuację i podejmiemy odpowiednie kroki aby podobna sytuacja już się nie powtórzyła.

Ciekawy
@Hilti Poland

Drogi HR, Dlaczego rekrutacji nie przeprowadzają doświadczeni HR b.partner? Tracicie dobrych potencjalnych pracowników . Jezeli zaproponują mi tą posadę to ja odrzuce , ponieważ młody kierownik stosujący praktykę „ najpierw Ci wyjaśnię kto tu rządzi” nie może zarządzać ludźmi i mnie motywować. Niestety sprawiał wrażenie bardzo zakompleksionej osoby i nie zatrudni experta bo będzie bal się o swoje stanowisko. Tracicie dobrych ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Ciekawy

Ponownie dziękujemy za informacje zwrotną. Jest nam przykro, że poczuł się Pan niekomfortowo podczas rozmowy w Gdańsku. Dzięki tak szczegółowo opisanej sytuacji podjęliśmy już odpowiednie działania mające na celu wyjaśnienie zachowania osób prowadzących wywiad w Gdańsku. Nasi doświadczeni HRBP są włączani w proces najczęściej w ostatnich etapach rekrutacji. Jeśli został Pan zakwalifikowany do kolejnego etapu, będzie Pan miał okazję poznać jednego z nich, który z pewnością zdoła odczarować to pierwsze wrażenie :) W celu wyjaśnienia przebiegu procesu rekrutacji na stanowiska sprzedażowe w Hilti, poniżej kolejność wszystkich etapów: 1. Selekcja CV 2. Rozmowa telefoniczna przeprowadzona przez doświadczonego Rekrutera 3. Rozmowa z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, czyli potencjalnym przełożonym, który szuka nowego członka do swojego zespołu. Niekiedy rozmowy są prowadzone w parach lub nawet trójkach, gdy w danym mieście poszukujemy więcej niż jednego kandydata. Podczas tego spotkania za pomocą wcześniej przygotowanej przez kandydatów scenki sprzedażowej weryfikowane są także kompetencje sprzedażowe. Często prowadzący wywiad podczas scenki odgrywają role „trudnych klientów”, co ma na celu sprawdzenie na ile kandydat potrafi poradzić sobie w bardziej wymagających sytuacjach. 4. Jazdy w terenie, czyli dzień spędzony z jednym z naszych handlowców, co pozwala kandydatom poznać pracę przedstawiciela sprzedaży Hilti „od kuchni” 5. Rozmowa z HRBP ( face to face lub via Skype) 6. Rozmowa z Dyrektorem Sprzedaży (Skype) W razie dalszych pytań czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem kariera.pl@hilti.com.

Obserwator
@Hilti Poland

Wow, a co wy kosmonautów szukacie? Tyle etapów aby zostać handlowcem? Masakra.... I pracę dostają tacy co wykują odpowiedzi z Internetu A później żaden z nich nie potrafi zbudować relacji z klientami, a wy wiecznie szukacie kogoś do pracy. Błędne koło. I zrezygnujcie z tych scenek sprzedażowych, wszystkie szanujace się firmy już z tego zrezygnowały! W tych czasach sprzedaje się tylko dzięki relacjom A nie bajerze. No chyba że u was się sprzedaje tylko raz jak na pokazach odkurzaczy w sanatorium.

Pracodawca

@Obserwator

Dziękujemy za zabranie głosu w dyskusji. Rekrutacja w Hilti zawsze nastawiona jest na poszukiwanie ludzi pełnych pasji, energii oraz uśmiechu. Dla nas ważne jest nie tylko spełnienie wymogów formalnych ale również osobowość i dopasowanie do zespołu. Podchodzimy do procesu rekrutacji bardzo poważnie i odpowiedzialnie. Rozbudowany i wieloetapowy proces rekrutacji pozwala na możliwie obiektywną ocenę kompetencji, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Bardzo ważne jest dla nas także, aby potencjalny pracownik w tym czasie miał możliwość poznać Hilti, standardy pracy i atmosferę panującą w naszej firmie. Decyzja o zatrudnieniu to przecież decyzja obu stron! Hilti bardzo dynamicznie się rozwija, co roku w Polsce tworzymy kilkadziesiąt nowych miejsc pracy, dlatego wciąż szukamy nowych osób do naszego zespołu. Rekrutujemy nie tylko tu i teraz, ale staramy się jednocześnie skalibrować potencjalne kolejne kroki rozwojowe kandydatów. Najlepszym sposobem pokazania prawdziwego ducha Hilti, jest przedstawienie kandydata kilku naszym pracownikom. Pomoże nam to potwierdzić, czy podzielamy te same wartości i sposób myślenia, a także wyobrazić sobie naszą współpracę. Niezależnie od stanowiska, pasja w budowaniu relacji z klientem, jest tym co łączy wszystkich pracowników Hilti. Działamy w oparciu o model sprzedaży bezpośredniej i całkowicie się z Panem zgadzamy- umiejętność budowania relacji w kooperacji z klientami jest podstawą. To właśnie na partnerskich relacjach opieramy nasz biznes, a klient znajduje się centrum naszych wszelkich aktywności. Jeśli chodzi o scenkę sprzedażową -podczas tego etapu zwracamy szczególną uwagę na badanie potrzeb klienta, budowania relacji, adaptacji sposobu komunikacji czy umiejętności negocjacji i aktywnego słuchania. Zapewniamy, że „bajera” nie wystarczy ;) Reasumując, nie szukamy kosmonautów jak również nie zajmujemy się sprzedażą odkurzaczy w sanatorium, choć jako ciekawostkę możemy jednak napisać, że mamy w ofercie system podobny do pracy odkurzacza, jest to system DRS, który pomaga w zbieraniu oraz odsysaniu pyłu podczas wykonywania pracy naszymi urządzeniami :) Zachęcamy do udziału w naszym procesie rekrutacji, kilka praktycznych porad jak przygotować się do rozmów w Hilti znajdzie Pan tutaj: https://careers.hilti.pl/pl-pl/praktyczne-porady Pozdrawiamy!

Osoba rekrutowana

Drodzy, Jestem po 2 etapie rekrutacji . Tak profesjonalnego podejścia ze strony HR B.P dawno nie zaobserwowałam (a w obecnej pracy mam dużo możliwości i wiele przykładów). Nie jest to fikcja -absolutnie , czego jestem żywym przykładem. Pani Karolina wykazała się ogromna wiedza w zakresie przeprowadzenia rozmowy i jezeli taki poziom prezentuje firma HILTI to bardzo chciałabym być jej częścią.

47

Pracodawca

@Osoba rekrutowana

Witaj. Bardzo Ci dziękujemy za tę informację zwrotną. Niezwykle nam miło czytać tak pozytywną opinię na temat pracy naszego działu HR. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia. Pozdrawiamy!

Rzeczoznawca

Dlaczego wiadomość jest kasowana? Ustosunkujcie się do niej a nie chowacie głowę w piasek.. to jest właśnie ta „kultura HILTI”... Na wstępie należy powiedzieć, ze pracodawca mający profil na portalu GoWork ma możliwość usowania niewygodnych postów. Co uważam za duży błąd bo opinie są nieobiektywne i tendencyjne. Pracowałem kilka lat w firmie HILTI na stanowisku rzeczoznawcy technicznego. Jak w każdej pracy są plusy i minusy. Niestety to co dzieje sie od kilku lat to jakaś porażka. Wielka szkoda bo duuuuzo zmieniło się na gorsze. Ale po kolei.. Plusy: - wypłata zawsze na czas - na najniższych szczeblach w świetni ludzie (z wyjątkiem karierowiczów i konfidentów) - większość produktów bardzo dobej jakości (jest kilka produktów nie wartych swej ceny) - sprawne w miarę nowe auta bez gps, - wypłaty i premie wypłacane z tytułu umowy o prace a nie pod stołem bądź poprzez smieciowki - nowy telefon i komputer - odzież ochronna - doświadczenie w HILTI otwiera wiele możliwości na rynku pracy Minusy: - Niejasna polityka personalna, nepotyzm i kolesiostwo. Bez koneksji rodzinnych lub biznesowych i lizania d.. do białego gnota oraz donoszenia na kolegów brak szans na awans. - niskie kompetencje kadry menedżerskiej (w tym zarządu) - ignorowanie głosów pracowników - obiecanki cacanki na rozmowach kwalifikacyjnych. Obiecywanie złotych gór odnośnie zarobków, możliwości rozwoju, - nierealne plany sprzedaży a co za tym idzie premie - koloryzowanie sytuacji i na sile usprawiedliwianie błędnych decyzji - paniczny strach przed szczerymi opiniami pracowników. Takie portale powinny być wizytówka firmy a nie miejscem demontowania wszelkich szczerych (a co za tym idzie prawdziwych...) wypowiedzi - niskie, nierynkowe wynagrodzenie - odpływ ludzi z doświadczeniem - dublowanie pracy - marnowanie czasu na szopki typu Yammer, shopfloor i telco od wszystkiego itp. - każdy dział ma inne cele co powoduje bałagan - zbyt wiele priorytetów na raz - z TIV zrobiono sprzedawców zamiast wsparcia technicznego - firma liczy na „szczerość” ale tylko pozytywna. Wszelkie słowa krytyki są traktowane jako „niezrozumienie biznesu” - kierownicy regionów w większości niedouczeni, bez kompetencji menedżerskich a często również wykształcenia (kolesiostwo i konfidencja) - zaangażowanie ponad normę zupełnie niedoceniane - duża rotacja ludzi z uwagi na obiecanki kontra rzeczywistość i pogorszenie się warunków pracy na przestrzeni lat - brak szkoleń zewnętrznych przez Kompetentnych wykładowców a nie firmowych pseudospecjalistów - „benefity pozapłacowe” na poziomie dyskontów spożywczych i to nie wszystkich.. - „wartości” firmy czyli prawość, uczciwość, odwaga... to tylko czcze gadanie, nie mające NIC wspólnego z rzeczywistością - zwalnianie ludzi niewygodnych „politycznie” praktycznie z dnia na dzień - produkt menedżerowie nie umiejący obsluzyc produktów z własnej grupy produktowej („przecież oni nie są od tego”) - spychologia - zatrudnianie rodziny, kolesiów, dzieci dużych klientów i dzieci kolegów zarządu oczywiście tylko na menedżerskie stanowiska - itd. Itd. ... Czy polecam prace w HILTI? Jeśli jesteś z poza branży i chcesz wejść w budowlankę to na start jest to dobra firma. Jak sobie poradzisz to przetrwasz wszędzie. Natomiast jeżeli jesteś specjalista w branży, to odradzam. Z reszta firmie nie chodzi o doświadczonych pracowników a o podatnych na „sugestie” świeżakow których można „kształtować”. Nie oszukujmy się, w wielu korpo jest tak samo, wiec HILTI to nie wyjątek. Kiedyś było wyjątkiem ale na plus. Na szczęście są tez inne firmy na rynku, które potrafią zapewnić lepsza atmosferę pracy, większe możliwości rozwoju oraz o wiele lepsze zarobki. Na HILTI świat się nie kończy ;)

Pracodawca

@Rzeczoznawca

Witaj. Każda opinia zamieszczana w portalu jest weryfikowana przez administratora GoWork pod kątem jej zgodności z regulaminem forum (nie mamy w tym żadnego swojego udziału), co oznacza, że wpisy pojawiają się z kilkugodzinnym opóźnieniem. Twoja wypowiedź została opublikowana 3 razy na naszym forum i naszą odpowiedź znajdziesz pod jednym z nich. Dziękujemy za zabranie głosu w dyskusji i pozdrawiamy.

tre
@Rzeczoznawca

No Hilti akurat nie usuwa opinii

Nowy pracownik
@Rzeczoznawca

Proszę napisz jaki firmy polecasz? Twoja wypowiedz bardzo dużo mi dała. Dziękuje.

Mati

Witam, jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną czy przechodzimy dalej po każdym etapie rekrutacji? tj. rozmowa telefoniczna, spotkanie w oddziale oraz jazda w terenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Mati

Witaj. Decyzja, po każdym z etapów rekrutacji zapada tak szybko jak to możliwe, zazwyczaj maksymalnie do dwóch tygodni. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu, jest uwarunkowane wieloma czynnikami. Zawsze chcemy znaleźć najlepszych kandydatów tak aby dopasować ich osobowość i kompetencje do naszego zespołu, dlatego zdążają się procesy rekrutacyjne, kiedy potrzebujemy nieco więc czasu aby podjąć finalną decyzję. W takiej sytuacji staramy się na bieżąco informować kandydatów o statusie ich aplikacji. W razie pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: kariera.pl@hilti.com

terrorysta

Witajta,Hilti TSCW ludzie w SERWISIE są naprawdę super lecz szefostwo totalne dno po prostu żal . Zero szacunku do pracowników ani ich rodzin ,traktowanie pracownika jak robota do serwisowania maszyn maskara praca po 10 godzin wymuszone wręcz ....jak nie zostaniesz na 10 godzinę nie rozumiesz biznesu ...hallo LUDZIE od pon do pia po 10 H !!!!! to jest kultura pracy i traktowanie normalnie pracownika ,a weź nie zgódź się na 10 godzin pracy to ci powiedzą ze nie traktujesz biznesu poważnie firmy ...a gdzie rodzina życie prywatne ???!!ROBOTOLOGIA nowy dział w Hilti hmmm...aaa co tam przecież to nie oni stoją po 10 h nie ja hihihih ....masakra jak zatrudnia(...) sie w Hilti 4 lata temu to był inny zakład teraz niestety przyszedł zły czarny pan ,który traktuje ludzi jak robociki które maja na pstrykniecie (usunięte przez administratora) po 10 h codziennie ...od początku tego roku uwaga 2018 mowie o tym zwolniło się 30 ponad osób z tego liderzy hymmm to coś oznacza ..niech pomyślimy taaaaak ze coś się dzieje z frima TSCW !! a najgorsze ze wyżej nic z tym nie robią chociaż GEOS wychodzi u nas 28 % nasz amazonski władca morz tak firme doprowadza do dna ....sami liderzy przez niego odeszli ..przykre i ludzie chodzą tylko i nucą przyśpiewkę ,,Kiedyś ta firma była czysta lecz przyszedł TERRORYSTA" jak usłyszą... ta piosenkę hilti TSCW to pomys.. cała prawda szkoda tyle dobrych ludzi odeszło teraz zatrudniają kogo popadnie bez żadnych doświadczeń, nic ...masakra ,kiedyś był egzamin czy potrafisz coś czy masz kompetencje na temat tego a teraz nic i takie są rezultaty później wiecznie powroty maszyn ,ale brawo dla czarnego pana jest mistrzem rozdupania firm brawo brawo rozdupiles bardzo dobra firme ekipę którą bardzo dobrze ze sobą współpracowała ale ty musiałeś swoje łapki wrobac w to ...rozdupiles amazon to ci wykurzyli a tys przypełz do hilti i robisz zamęt piknie piknie . Ankieta ost,była czy byśmy polecili firmę hilti serwis stanowczo nie, proszę Was jeśli ktoś lubi zapyrkalac po 10 h i zero premi od 7 do 17 zapraszamy na serwis ,nawet ostatnio reklama hilti stworzyła rekrutacji ze niby od pon do pia od 8 do 16 taaaa tutu tutu majtki z drutu taa zapraszamy od 7 do 17, a ludzie kiedyś przychodzili z uśmiechem na twarzy do serwisu a teraz aaa sorry już tych ludzi nie ma bo się zwolnili ....samo to ze liderzy się zwalniając gdzie byli od początku założenia TSCW masakra ale czarny pan nie śpi ..pisze to tylko żebyście otworzyli oczy na to co tak naprawdę się dzieje w TSCW bo teraz nikt tego nie widzi a szkoda była to na prawdę fajna praca ale 4 lata temu teraz totalny smut a szkoda szkoda mam nadzieje ze kiedyś może się to zmieni ...tam nawet nowi przychodzą na tydzień i rezygnują ...a GEOSy sa robione ale nic nie dają ,ludzie piszą co im się nie podoba w tej firmie jakoś to nic nie daje juz przez tyle lat piszą ze jest beznadziejnie przez szefa nowego ale nic głucho. W skrócie NIE POLECAM chyba ze lubisz się katować i nic z tego nie mieć, bo płace jako mechanik to tragedia ,ludziki pracują jak mrówki a liderzy siedzą w biurze na dup..i nic nie robią .A najlepsze z tego ze musisz się tłumaczyć dlaczego nie chcesz zostać na 10 godzinę hehe no chore dlaczego nie chcesz zostać po 8 h normalnych pracy na dwie dodatkowe hehe no po prostu zakład pracy ludzi nie śmiertelnych i katownia ludzi żywych. Pozdro.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@terrorysta

Dziękujemy za dołączenie się do dyskusji i podzielenie się swoją opinią. To co Pan pisze jest dla nas niezwykle istotne. Przykro nam czytać, że pomimo naszych wspólnych wysiłków sytuacja w serwisie wciąż budzi w Panu tak negatywne emocje. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby wesprzeć cały zespół. Dzięki inicjatywie i zaangażowaniu naszych pracowników, staramy się wprowadzać wszelkie usprawnienia i zmiany wpływające na komfort pracy. Staramy się aby Hilti było jak najlepszym miejscem pracy, dlatego też, idąc za sugestiami, które otrzymaliśmy w badaniu satysfakcji pracowników GEOS, zwiększyliśmy zatrudnienie, wprowadziliśmy m.in. nową strukturę w ramach grup naprawczych, zmieniliśmy system wynagrodzeń, stworzyliśmy grupy warsztatowe, tak abyśmy mogli swobodnie rozmawiać o najważniejszych dla nich aspektach i wspólnie pracować nad odpowiednim rozwiązaniem oraz zorganizowaliśmy wyjazdy zespołowe, które miały na celu nie tylko integrację, ale pozytywnie wpłynęły na proces komunikacji w zespołach. Hilti wciąż się rozwija, wzrost sprzedaży i aktualne warunki na rynku pracy mogą powodować, że praca w serwisie jest okresowo bardziej intensywna. Hilti jest unikalnym serwisem, który naprawia urządzenia w 3 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia (łącznie z transportem). Naszym obowiązkiem jest utrzymanie tych standardów dla naszych klientów, co może powodować przejściowe spiętrzenia pracy. Zgadzamy się, że ostatni okres jest bardziej intensywny, przez co serwis pracuje w dodatkowych godzinach. Wszelkie dodatkowe godziny pracy są oczywiście rozliczane i dodatkowo płatne wg obowiązujących przepisów prawa pracy. Dodatkowo aby wesprzeć w codziennych zdaniach nasz zespół we Wrocławiu zatrudniamy praktykantów a także wprowadzamy system pracy tymczasowej. Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy rozumieją sytuacje i czują się współodpowiedzialni za nasz serwis. Wierzymy, że razem damy radę!

Serczi

Jak długo trzeba czekać na odzew po trzecim etapie rekrutacji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kandydat

Witam, pojawilo sie ogloszenie na stanowisko Terytorialny Przedstawicel Sprzedazy na teren Siedlce-Warszawa. Czy ktos moze mi powiedziec na czym polega praca na tym stanowisku? Jaki sa ewentualne zarobki? I czy faktycznie jest tam wymagany jezyk angielski? I jaka jest atmosfera w firmie. Bede wdzieczny za odpowiedz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hilton

Koleżanki i koledzy z Hilti, Uprzejmie uprasza się Was o nierobienie z tego (czy innych) portalu miejsca wylewania swoich żali, które są zrozumiałe tylko dla osób pracujących w Hilti. Zapewniam Was, że dla osób z zewnątrz 80% zamieszczanych tu komentarzy jest nieczytalna i niejasna (VL, VB, jakieś hipopotamy, rzucanie imionami). Tym samym strona ta staje się tajno-jawnym miejscem prania brudów dla pracowników Hilti. Po pierwsze: nie tędy droga do jakichkolwiek zmian, po drugie: osoba szukająca pracy po zapoznaniu się z takimi jajami jakie są tu wypisywane zacznie zastanawiać się nad poziomem pracowników a nie pracodawcą. Podkreślam, że nie odnoszę się do samych zarzutów a zaistniałej sytuacji, że część pracowników jak ma zły dzień/okres postanawia wejść na tą stronę i walnąć nagatywny komentarz. W internecie każdy cwaniak, a jak jeden z drugim odchodzi z firmy i ma takie przemyślenia to gorąco zachęcam: pokazać jaja i takiego maila wysłać na PLallMOPL Ze sportowym pozdrowieniem

Z ciekawości pytam
@Hilton

KasiaAsia - czy ktoś z Was pamięta jeszcze takie maile ? :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kandydat

Firmy od środka nie znam, ale jeżeli kandydatowi na pracownika obiecuje się odzew do końca tygodnia to wypada zadzwonić obojętnie jaka by decyzja nie była. Szkoda, że nikt się nawet nie pofatygował.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kandydat

Szanowny Kandydacie, Bardzo przepraszamy za brak wiadomości z naszej strony. Będziemy bardzo wdzięczni za informację, w jakim procesie rekrutacyjnym Pan uczestniczy (stanowisko i miasto). Pozwoli nam to ustalić, co jest powodem braku informacji zwrotnej. Wrócimy do Pana z feedbackiem tak szybko jak to będzie możliwe. Prosimy o kontakt pod adresem kariera.pl@hilti.com. Z góry bardzo dziękujemy za odpowiedź.

Hilti = HIT-ME

To nie HILTI to raczej HIT-ME. niektorzy managerowie tylko z nazwy, faktycznie powinni sie uderzyc i to ze dwa razy (wiadomo gdzie) az mocno zadzwoni, to wowczas moze cos sie obudzi, zatrybi i zaczna myslec... Hilto-trolle w postaci działu personalnego jak zwykle aktywne. nie dajcie sie omamic - a te rekrutacje to tylko po to zeby pokazac sie ze cos sie robi i po cos jest sie potrzebnym! dodatkowo dzial HR to niestety przerost firmy i PR-u nad trescia, jak u wiekszosci personalnych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uczestnik rekrutacji

Przykro mi to pisać, ale Hilti jako konsumentowi kojarzyło mi się z narzędziami wysokiej jakości. Po części dlatego też spróbowałem zaaplikować do pracy w tym przedsiębiorstwie. Na stronie pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie dotyczące programu rozwojowego w Hilti. Całość wydawała się przejrzysta i sympatyczna. Jednak takiego dna i niekompetencji podczas procesu rekrutacji nie widziałem nigdzie, a aplikowałem do wielu miejsc. Na początku zadzwoniła do mnie pani X (na gowork nie można podawać personaliów) z kilkoma pytaniami. Za niedługo otrzymałem odpowiedź zwrotną, z której wynikało, że nie przechodzę dalej. Zapytałem o feedback. Okazało się, że lepszy kandydat: a) Posiadał doświadczenie międzynarodowe b) Uzyskał awans w ramach 1 przedsiębiorstwa c) Był zaangażowany w sprzedaż bezpośrednią Wg pani X to były powody, dla których wybrała ww. osobę. Tymczasem pani X Ad a) Nie przeczytała mojego CV, z którego jasno wynikało, że przeprowadzałem transakcje tylko z podmiotami zagranicznymi Ad b) Również nie przeczytała mojego CV, bowiem piastowałem stanowiska menedżera sprzedaży od początku i nie mogłem awansować wyżej, bo to ja zarządzałem ludźmi Ad c) Pani X nawet nie spytała czy sprzedawałem cokolwiek bezpośrednio. Tak się składa, że przy okazji takiej sprzedaży odwiedziłem 23 państwa Europy. A klient zachodni jest o wiele bardziej wymagający niż polski Skoro miała zamiar w ten sposób oceniać kandydatów, to po co zawraca głowę i marnuje czas innym? Ale najśmieszniejsze nastąpiło później. Jakiś tydzień po odmowie dzwoni do mnie inna pani z Hilti – powiedzmy pani Y i chce przeprowadzać wywiad. Rzuca te same pytania, co pani X wcześniej. Mówię jej, że ktoś mnie już o to pytał. Ona na to, że skontaktuje się z panią X i wymienią informacje. Od tej pory cisza. Nawet nie wiem jak to skomentować. Mój telefon automatycznie nagrywa wszystkie rozmowy. Chętnym mogę udostępnić tą komedię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Uczestnik rekrutacji

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za informację zwrotną. Bardzo dbamy aby kandydaci pozytywnie oceniali kontakt z nami na każdym etapie selekcji. Kontaktujemy się z każdym kandydatem, który spełnia podstawowe kryteria profilu pracownika jakiego poszukujemy. Poświęcamy uwagę szczególnie kandydatom z tak szerokim doświadczeniem jak Pan. Żałujemy jednak, że nie odwołał Pan się do naszych argumentów podczas rozmowy telefonicznej, kiedy przekazywano Panu informację zwrotną. Warto jasno komunikować swoje wątpliwości od razu i podjąć dyskusję w kontakcie bezpośrednim- - tak najłatwiej uniknąć błędów w komunikacji, wszak nie wszystko można przekazać podczas krótkiego wywiadu. Wybrał Pan kontakt na publicznym forum, dlatego poniżej postaramy się odnieść do Pana obiekcji : Ponowny kontakt z naszej strony wynikał z faktu, iż kilkukrotnie aplikował Pan na nasze ogłoszenia, dodatkowo w kilku lokalizacjach. Nasz system do e-rekrutacji każdą aplikację traktuje osobno. Przepraszamy, jeśli wzbudziło to w Panu wątpliwości. Dzisiaj, czyli wg naszych ustaleń ( czyli 3 dni od ostatniego kontaktu) otrzymał Pan wiadomość mailową ze statusem Pana aplikacji. Odnosząc się zaś do samej informacji zwrotnej: 1. Podczas rozmowy telefonicznej weryfikujemy m.in. doświadczenia międzynarodowe, rozumiane nie jako pracę w międzynarodowym środowisku, co oczywiście wynika i z Pana CV i z rozmowy wstępnej. Chodzi nam o pracę/studia w innym kraju (na stałe, nie w formie krótkich delegacji). 2. Jesteśmy przekonani, że można awansować z pozycji managera sprzedaży  3. Do kolejnego etapu wybieramy osoby z doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej, w większym stopniu dopasowanym do naszych oczekiwań. Podczas przekazywanej telefonicznie informacji zwrotnej niestety nie podjął Pan próby dyskusji na ten temat. Nie mamy nic przeciwko udostępnieniu nagrania, ponieważ wierzymy, iż pozwoliłoby to także osobom trzecim na obiektywną ocenę profesjonalizmu naszej rekruterki, choć naszą wątpliwość budzi fakt, iż osoba, z którą Pan rozmawiał nie została poinformowana o nagrywaniu rozmowy. W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem kariera.pl@hilti.com

Uczestnik rekrutacji
@Hilti Poland

Szanowni Państwo! Jeśli chodzi o Państwa argumentację odnośnie ww. podpunktów, to mogę powiedzieć, że potwierdza ona jedynie niekompetencję Waszych rekruterów. Bowiem skoro rzeczone informacje były (Państwa zdaniem) na tyle oczywiste i łatwo dostępne, to nie rozumiem po co 2x dzwonić do kandydata, który Państwa kryteriów nie spełni. Z całym szacunkiem, ale wszystkie aplikacje z pracuj.pl były przekierowywane na stronę Hilti Careers, gdzie zawsze trafiały na tą samą podstronę. Więc aplikując nawet max. na 16 ofert z pracuj.pl, CV trafiłoby w to samo miejsce. Więc nie widzę żadnego wytłumaczenia dla telefonów od 2 kolejnych osób. Jeśli chodzi o nagrywanie rozmów. Zabronione są jedynie czynności opisane w paragrafie 3 art. 267 Kodeksu Karnego. Przykro mi, że Państwa wiedza na ten temat jest tak znikoma. Proces rekrutacji, jego powierzchowność i sposób oceny kandydatów, bardzo skutecznie zniechęcił mnie do przedsiębiorstwa Hilti. Nigdy więcej nie wyślę do Was CV, nigdy nie kupię Waszych produktów. Będę również odradzał innym osobom relacje z Wami. Z poważaniem! Uczestnik rekrutacji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@Hilti Poland

Więc robicie sobie jaja z kandydatów? Chwilka i mam ogłoszenie, ani słowa o sprzedaży bezpośredniej! Czyżby fikcyjne rekrutacje? Cytat: Oczekujemy od Ciebie: Wykształcenia wyższego (mile widziane techniczne lub ekonomiczne) Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta Chęć do rozwoju w strukturach lokalnych i międzynarodowych Hilti (otwartość na relokacje)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Unik
@ja

Przecież to jasne, że firma szuka zwykłych handlowców do sprzedaży bezpośredniej. A że ciężko znaleźć fachowców to bajeruje o lepszych stanowiskach i szybkich awansach. Może jakiś naiwniak się skusi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Uczestnik rekrutacji

Szanowny Kandydacie, Rozumiemy, iż jest Pan zawiedziony wynikiem procesu rekrutacji, ale podstawowym zadaniem osób przeprowadzających selekcję kandydatów jest wybór osób najbardziej zbliżonych do profilu pracownika jakiego szukamy. Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie aplikacji oraz rozmowę telefoniczną i życzymy dalszych sukcesów na ścieżce zawodowej. Poniżej opiszemy krótko jak przebiega w Hilti proces selekcji kandydatów, co mamy nadzieję wyjaśni sposób naszego działania: 1. Aplikacja. Kandydat zainteresowany wybraną ofertą pracy aplikuje poprzez system rekrutacyjny on-line. Aplikując na jedno z naszych ogłoszeń, niezależnie od jego rodzaju i źródła kandydat zostaje przekierowany do formularza aplikacyjnego, w którym prosimy o wpisanie swoich podstawowych danych, załączenie CV i niekiedy odpowiedź na kilka dodatkowych pytań selekcyjnych. Kwestionariusz on-line wyglądać może identycznie, jednak aplikacje trafiają do oddzielnych projektów rekrutacyjnych. Każda aplikacją jest widoczna w systemie jako oddzielny rekord i jest osobno rozpatrywana w każdym procesie rekrutacji, do którego złożyło się aplikację. 2. Selekcja CV. Aplikacje kandydatów są selekcjonowane wg kryteriów formalnych i odpowiedzi na pytania rekrutacyjne zawarte w formularzu on-line. Jeśli kandydat spełnia większość kryteriów, jest kwalifikowany do kolejnego etapu, czyli rozmowy telefonicznej. 3. Rozmowa telefoniczna. Na tym etapie weryfikujemy informacje zawarte w CV, sprawdzamy mi.in znajomość języka angielskiego oraz dodatkowe kryteria wskazane przez managera, który poszukuje pracownika do swojego zespołu. Kryteria te mogą się bardzo różnić w zależności od m.in. branży, typu klientów, regionu, zespołu. Kryteria te niekoniecznie znajdują się w samym ogłoszeniu rekrutacyjnym, co więcej to samo stanowisko w różnych lokalizacjach może się różnic względem tych właśnie kryteriów. Ogłoszenie zawiera wyłącznie podstawowe kryteria decyzyjne. Kluczowe dla nas jest przede wszystkim dopasowanie do kultury organizacyjnej Hilti, dlatego bardzo ważne z naszego punktu widzenia są cechy osobowości kandydatów np.: sposób komunikacji, motywacja, praca nad swoimi obszarami do rozwoju, nastawienie na pracę zespołową, czerpanie doświadczeń z popełnianych błędów, otwartość, kompetencje liderskie. Dopiero połączenie formalnego doświadczenia i cech charakteru decyduje o wyborze kandydata. W całym procesie rekrutacji do kolejnych etapów zapraszamy kandydatów najbardziej dopasowanych do naszych oczekiwań. Przebieg kolejnych etapów rekrutacji dla osób, które zostaną zakwalifikowane po rozmowie telefonicznej opisaliśmy w jednej z naszych zakładek na naszym profilu: https://www.gowork.pl/hilti-poland,213075/jak_rekrutujemy Kandydat, który wysłał swoje CV na kilka różnych procesów rekrutacji, nawet jeśli nie został zakwalifikowany w jednym z nich, to nie wyklucza jego uczestnictwa w pozostałych procesach. Jego aplikacja jest rozpatrywana za każdym razem osobno. Wszystkie aktualne oferty pracy Hilti można znaleźć na stronie: https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f[0]=sm_field_country%3APL Są tam zarówno oferty pracy dla przedstawicieli sprzedaży, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców w naszych Hilti Stores a także programy rozwojowe czy stanowiska managerskie. Zachęcamy do aplikowania i życzymy wszystkim miłego weekendu :)

Kandydat
@Uczestnik rekrutacji

Sam uczestniczyłem w rekrutacji do Hilti i muszę powiedzieć, że z tego co ja doświadczyłem twoje zarzuty są bezpodstawne. Na każdym etapie otrzymywałem informację zwrotną, przeprowadzony proces Był szybki i przyjemny dla mnie jako kandydata :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XD
@Uczestnik rekrutacji

heh, chcesz udostępniać przypadkowy osobom, nagraną potajemnie, bez poinformowania rozmówcy, rozmowę? I ty wytykasz komuś brak znajomości prawa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:O
@XD

Akurat w PL można nagrywać wszystko i wszystkich o ile osoba która nagrywa jest uczestnikiem rozmowy. Przyklad = ostatnia afera knf = szef knf był nagrywany przez prezesa getin i nikt nikogo nie informowal i nikt nie pytal o zgode publikacji materialow, mozesz mediom udostepnic wszystko bez wzgledu na to czy ktos sie na to godzi czy nie, wiec zastanow się 5x zanim znowu napiszesz takie glupoty na forum (nie wprowadzaj innych w blad!!! akurat szef knf wylecial z pracy na podstawie takich nagran), a uczestnikowi rekrutacji polecam wyslac nagrania do niemieckojezycznej centrali hilti i juz oni tam znajda tlumacza i dowiedza sie co tu sie dzieje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kandydat

Dziękujemy za tę informację zwrotną. Dokładamy wszelkich starań aby proces rekrutacji był przyjazny dla kandydatów, dlatego miło nam czytać, że pozytywnie ocenia Pan kontakt z nami. Pozdrawiamy serdecznie!

Krzyś

Hilti trolle pod płaszczykiem PRACODAWCY jak zawsze aktywne! Głosu internetu i tak nie uciszycie. HR w tej firmie to do wymiany i to jak najszybciej!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stażysta

Witam, proszę o informację jak wygląda obecna pensja oraz czas pracy w Hilti jako rzeczoznawca techniczny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@stażysta

Witaj. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Kwestie wynagrodzenia poruszamy z kandydatami dopiero po przejściu pełnego procesu rekrutacji, a jego poziom jest uzależniony doświadczenia i kompetencji kandydata. Poniżej garść informacji na czym polega ta praca: Terytorialni Przedstawiciele Sprzedaży Hilti są odpowiedzialni za aktywną sprzedaż naszych produktów i usług. Ich zadaniem jest budowanie z długofalowych relacji z naszymi klientami. Nasi przedstawiciele samodzielnie zarządzają swoim terytorium, bazą klientów a także czasem pracy. Ramy czasowe w jakich pracujemy są zależne głownie od godzin pracy naszych klientów. Praca jest w 100% w terenie, natomiast wszystkie niezbędne aktywności np. planowanie wizyt czy raportowanie można wykonać korzystając z aplikacji w smartfonie. Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Jednym z elementów procesu rekrutacji są tzw. „jazdy w terenie”, czyli kilka godzin, podczas których można zobaczyć na czym polega praca naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży od „podszewki”. Zachęcamy do kolejnego kroku i aplikowania :) W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontakt kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy!

stażysta

Witam, proszę o informację jak wygląda obecna pensja oraz czas pracy w Hilti jako rzeczoznawca techniczny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pilot

Witam chcę aplikować na stanowisko ph,jaka podstawą jest proponowana na początek,i jak wygląda system premiowy? Prośba o merytoryczną odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hilti Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilti Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilti Poland?

    Kandydaci do pracy w Hilti Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hilti Poland
Przejdź do nowych opinii