Hilti Poland

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Hilti Poland

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za dynamiczną dyskusję i podzielenie się swoimi opiniami. Jesteśmy tutaj, by rozmawiać o Waszych dobrych doświadczeniach i wyciągać wnioski z Waszych uwag. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy. Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze najlepiej jak potrafimy.
Postaramy się w tym wpisie rzetelnie odpowiedzieć na najczęściej pojawiające w ostatnim czasie się wątki i pytania.
 
              1.  Ranking Najlepszych Pracodawców w Polsce vs opinie na tym forum.
              Warto zacząć od najważniejszego: dla nas każda informacja zwrotna jest ważna i każdy wpis na tym forum traktujemy poważnie. Naturalnym jest, że dominują tutaj wpisy osób, które z różnych przyczyn czują się niezadowolone. Dzięki ich feedbackom mamy możliwość prowadzenia wspólnego dialogu, mamy większy wgląd w nastroje panujące wśród pracowników czy też możemy udoskonalić procesy rekrutacji dzięki wpisom rozczarowanych wynikiem rekrutacji kandydatom. Na forum GoWork przebijają się również pozytywne głosy, co sprawia, że mamy poczucie, iż nasza praca nie idzie na marne :)  Przykro nam gdy takie wpisy są oceniane potem jako "fałszywe" czy nieszczere, ale rozumiemy jakimi prawami rządzi się internet… Staramy się jednak aby żaden wątek poruszony na niniejszym forum nie pozostał bez naszej odpowiedzi i wyjaśnienia.
             
Ważna jest dla nas jednak ocena wszystkich pracowników, nie tylko pojedyncze głosy anonimowych internautów na forum. Dlatego m.in. niezmiennie od 20 lat, co roku prowadzimy wewnętrzne badania satysfakcji pracowniczej GEOS. Jest to badanie przeprowadzone przez firmę zewnętrzną Kincentric, identyczne w Hilti na całym świecie i oczywiście całkiem anonimowe. Każdy feedback jest omawiany w zespołach, a plan działań usprawniających tworzymy na każdym poziomie: zespołu, działu i oczywiście całej organizacji w Polsce. Dzięki systematycznym zbieraniu informacji zwrotnych od pracowników, nieustannym wprowadzaniu usprawnień i inicjatyw naszych pracowników, od lat znajdujemy się w górnym kwartylu najlepszych pracodawców w Polsce.
              Dodatkowo co kilka lat bierzemy także udział w zewnętrznych konkursach na najlepszych pracodawców. Nagroda Great Place to Work przyznawana jest przez Instytut o globalnym zasięgu, a badania prowadzone są w tej samej metodologii na całym świecie. Instytut działa od ponad 30 lat w ponad 60 krajach, od 12 lat w Polsce, a co roku w badaniu w Polsce bierze udział ok 100 firmOcena Instytutuopiera się w głównej mierze na danych ilościowych, czyli wynikach anonimowej ankiety satysfakcji pracowników oraz dodatkowo zewnętrznym audycie kulturowym.
              Aby zakwalifikować się na Listę Najlepszych Pracodawców, wynik tej ankiety musi przekroczyć próg tzw. Trust Index oraz musi być zdecydowanie wyższy w porównaniu z innymi firmami biorącymi udział w konkursie.  W 2020 roku Hilti Polska uplasowało się na 3 miejscu Najlepszych Pracodawców w Polsce wśród firm zatrudniających więcej niż 500 pracowników, a to nie pierwszy raz, gdy jako Hilti Polska znaleźliśmy się w elitarnym gronie Najlepszych. W poprzednich latach również byliśmy obecni w rankingach Instytutu Great Place to Work  ( 2017 – VII, 2016 - VI 2015- V miejsce).  Świadczy to ogromnym zaufaniu naszych pracowników i ich zadowoleniu z pracy w naszej organizacji, z czego jesteśmy niezmiennie dumni!

 O szczegółach metodologii Instytutu GPtW można przeczytać na ich stronie: Home | Great Place to Work® w Polsce
             
              2. Fluktuacja:
              Poziom fluktuacji w Hilti Polska jest aktualnie na najniższym od 3 lat poziomie, w dolnej granicy uznawanej w naszej branży normy, zarówno jeśli chodzi o stanowiska w sprzedaży bezpośredniej, jak i pozostałych działach.  Fluktuacja w latach poprzednich była efektem zmiany przez jaką przechodziliśmy jako organizacja. W ślad za wprowadzeniem na rynek nowych produktów, usług i rozwiązań, nasza firma musiała podjąć duże wyzwanie i zmienić się wewnętrznie. Było to bardzo trudne zadanie. Wymagało od nas redefinicji podejścia do prowadzenia biznesu, sposobu pracy i nawyków. Zmiana zawsze budzi kontrowersje i niezadowolenie części pracowników. Każdy z nas lubi równowagę i stabilizację, a przecież transformacja jest czymś, czego nie znamy i się obawiamy. Nie ukrywamy, że proces wewnętrznych zmian w Hilti spowodował rozstania się pewnej liczby pracowników z naszą organizacją. Każda firma, która chce się zmieniać musi być przygotowana na takie sytuacje. Tego typu podejście jest z korzyścią dla dwóch stron. Współpraca osób, które nie dostrzegają znaczenia zmiany i nie chcą się zaangażować prowadzi do pasma nieporozumień i niepowodzeń. Ostatecznie wprowadziliśmy szeregu nowych procesów, narzędzi digitalowych, które nie tylko zwiększyły naszą efektywność, ale uwolniły kolejny, nowy potencjał naszych pracowników. Jak pokazał czas były to trafne decyzje i między innymi dzięki tej transformacji jesteśmy dzisiaj liderem w branży. Cieszymy się aktualnie zarówno niższym niż w poprzednich latach poziomem rotacji, ale również tym, że kolejni nasi byli pracownicy do nas wracają,  po poznaniu innych organizacji, przekonują się, że jednak warto rozwijać się dalej z Hilti Polska.
 
              3. Metodologia naszych procesów rekrutacji:
              Mamy bardzo jasny i szczegółowy profil kandydatów oraz oczekiwania dotyczące wiedzy, doświadczenia i cech osobowości kandydatów do Hilti. W procesie rekrutacji badamy, czy istnieje dopasowanie między Twoimi umiejętnościami a stanowiskiem, które firma chce obsadzić. Do kolejnych etapów wybieramy zawsze osoby najbardziej odpowiadające naszym oczekiwaniom.  Dla nas ważne jest nie tylko spełnienie wymogów formalnych ale również osobowość i dopasowanie do zespołu. Podchodzimy do procesu rekrutacji bardzo poważnie i odpowiedzialnie, ryzyko, koszty i konsekwencje zatrudnienia nieodpowiedniego kandydata są znacznie większe niż koszty rekrutacji. Rozbudowany i wieloetapowy proces rekrutacji pozwala na możliwie obiektywną ocenę kompetencji, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Bardzo ważne jest dla nas także, aby potencjalny pracownik w tym czasie miał możliwość poznać Hilti, standardy pracy i atmosferę panującą w naszej firmie. Decyzja o zatrudnieniu to przecież decyzja obu stron! Rekrutujemy nie tylko tu i teraz, ale staramy się jednocześnie skalibrować potencjalne kolejne kroki rozwojowe kandydatów.
              Najlepszym sposobem pokazania prawdziwego ducha Hilti, jest przedstawienie kandydata kilku naszym pracownikom. Nie przekazujemy sobie wzajemnie naszych ocen czy notatek z wywiadu- zależy nam na maksymalnie obiektywnej ocenie i nie chcemy sugerować się ocenami innych. Wszyscy natomiast wykorzystujemy tę samą metodologię podczas wywiadów rekrutacyjnych, czyli wywiad behawioralny, dlatego zdarza się, że pytania na poszczególnych rozmowach mogą się powtarzać. Na czym polega nasza metodologia?
              Rozmowa behawioralna to rozmowa kwalifikacyjna polegająca na odkryciu, jak rozmówca zachowywał się w określonych sytuacjach związanych z kompetencjami jakich szukamy u przyszłych pracowników Hilti. Logika jest taka, że to, jak zachowywałeś się w przeszłości, pozwala przewidywać, jak będziesz się zachowywać w przyszłości. Zamiast pytać o Twoje pomysły, opinie, umiejętności lub jak byś się zachował, pytamy i staramy się zrozumieć, jak się w konkretnej sytuacji zachowałe(a)ś.  Tak więc podczas rozmowy bardzo ważne jest: uważne słuchanie, wyraźne i szczegółowe odpowiedzi oraz, co najważniejsze, szczerość. Jeśli Twoje odpowiedzi nie są tym, czego szukamy, to stanowisko może nie być dla Ciebie. Krótko mówiąc, opieramy się na faktach, a nie opiniach czy deklaracjach kandydatów. Nie chodzi o Twoje wady czy zalety - chodzi o dopasowanie się do zespołu Hilti. Tutaj znajdziesz więcej praktycznych porad dotyczących rozmów w Hilti:
              Zachęcamy do aplikowania i udziału w wybranym procesie rekrutacji, aktualne ogłoszenia znajdziesz tutaj:  
             
              W razie pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem kariera.pl@hilti.com  . Tylko dzięki otwartej komunikacji i wejściu w dialog możemy razem coś zmienić.
Pozdrawiamy! Zespół Hilti

Pracodawca

@Mati

Witaj. Decyzja, po każdym z etapów rekrutacji zapada tak szybko jak to możliwe, zazwyczaj maksymalnie do dwóch tygodni. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu, jest uwarunkowane wieloma czynnikami. Zawsze chcemy znaleźć najlepszych kandydatów tak aby dopasować ich osobowość i kompetencje do naszego zespołu, dlatego zdążają się procesy rekrutacyjne, kiedy potrzebujemy nieco więc czasu aby podjąć finalną decyzję. W takiej sytuacji staramy się na bieżąco informować kandydatów o statusie ich aplikacji. W razie pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: kariera.pl@hilti.com

Osoba rekrutowana

Drodzy, Jestem po 2 etapie rekrutacji . Tak profesjonalnego podejścia ze strony HR B.P dawno nie zaobserwowałam (a w obecnej pracy mam dużo możliwości i wiele przykładów). Nie jest to fikcja -absolutnie , czego jestem żywym przykładem. Pani Karolina wykazała się ogromna wiedza w zakresie przeprowadzenia rozmowy i jezeli taki poziom prezentuje firma HILTI to bardzo chciałabym być jej częścią.

40

Pracodawca

@Kandydat

Witaj. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Terytorialni Przedstawiciele Sprzedaży w Hilti są odpowiedzialni za aktywną sprzedaż naszych produktów i usług. Ich zadaniem jest budowanie z długofalowych relacji z naszymi klientami. Nasi przedstawiciele samodzielnie zarządzają swoim terytorium, bazą klientów a także czasem pracy. Ramy czasowe w jakich pracujemy są zależne głownie od godzin pracy naszych klientów. Praca jest w 100% w terenie, natomiast wszystkie niezbędne aktywności np. planowanie wizyt czy raportowanie można wykonać korzystając z aplikacji w smartfonie. Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Jednym z elementów procesu rekrutacji są tzw. „jazdy w terenie”, czyli kilka godzin, podczas których można zobaczyć na czym polega praca naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży od „podszewki”. Kwestie wynagrodzenia poruszamy z kandydatami dopiero po przejściu pełnego procesu rekrutacji, a jego poziom jest uzależniony od doświadczenia i kompetencji kandydata. Jesteśmy firmą globalną, dlatego znajomość języka angielskiego jest jednym z wymogów jakim stawiamy kandydatom. Stopień znajomości języka angielskiego jest weryfikowany już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Minimalnym poziomem na tym stanowisku jest B1. Zdarzają się jednak wyjątki, kiedy zatrudniamy osoby z nieco niższym poziomem znajomości języka angielskiego. Jednym z benefitów poza płacowych, jakie oferujemy naszym pracownikom jest wsparcie w zakresie nauki języka angielskiego. Jaka atmosfera panuje w Hilti? Ludzie, których zatrudniamy w Hilti, są pod pewnymi względami do siebie podobni. To osoby pełni pasji i zapału do pracy, stawiający na pracę zespołową i wzajemne wsparcie. Wielu z naszych pracowników jest z nami już ponad 20 lat, co najlepiej świadczy o tym, jak bardzo doceniamy ich zaangażowanie. Tym, co czyni z naszej firmy tak wyjątkowe miejsce pracy, jest nasza kultura organizacyjna. Składają się na nią osobiste osiągnięcia, praca zespołowa oraz wsparcie. Jesteśmy wymagający, ale i troskliwi, stawiamy wyzwania, a zarazem obdarzamy zaufaniem :) Zachęcamy do kolejnego kroku i aplikowania. W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontak: kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy! Zespół Hilti

Kandydat

Witam, pojawilo sie ogloszenie na stanowisko Terytorialny Przedstawicel Sprzedazy na teren Siedlce-Warszawa. Czy ktos moze mi powiedziec na czym polega praca na tym stanowisku? Jaki sa ewentualne zarobki? I czy faktycznie jest tam wymagany jezyk angielski? I jaka jest atmosfera w firmie. Bede wdzieczny za odpowiedz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kandydat

Witaj. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Terytorialni Przedstawiciele Sprzedaży w Hilti są odpowiedzialni za aktywną sprzedaż naszych produktów i usług. Ich zadaniem jest budowanie z długofalowych relacji z naszymi klientami. Nasi przedstawiciele samodzielnie zarządzają swoim terytorium, bazą klientów a także czasem pracy. Ramy czasowe w jakich pracujemy są zależne głownie od godzin pracy naszych klientów. Praca jest w 100% w terenie, natomiast wszystkie niezbędne aktywności np. planowanie wizyt czy raportowanie można wykonać korzystając z aplikacji w smartfonie. Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Jednym z elementów procesu rekrutacji są tzw. „jazdy w terenie”, czyli kilka godzin, podczas których można zobaczyć na czym polega praca naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży od „podszewki”. Kwestie wynagrodzenia poruszamy z kandydatami dopiero po przejściu pełnego procesu rekrutacji, a jego poziom jest uzależniony od doświadczenia i kompetencji kandydata. Jesteśmy firmą globalną, dlatego znajomość języka angielskiego jest jednym z wymogów jakim stawiamy kandydatom. Stopień znajomości języka angielskiego jest weryfikowany już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Minimalnym poziomem na tym stanowisku jest B1. Zdarzają się jednak wyjątki, kiedy zatrudniamy osoby z nieco niższym poziomem znajomości języka angielskiego. Jednym z benefitów poza płacowych, jakie oferujemy naszym pracownikom jest wsparcie w zakresie nauki języka angielskiego. Jaka atmosfera panuje w Hilti? Ludzie, których zatrudniamy w Hilti, są pod pewnymi względami do siebie podobni. To osoby pełni pasji i zapału do pracy, stawiający na pracę zespołową i wzajemne wsparcie. Wielu z naszych pracowników jest z nami już ponad 20 lat, co najlepiej świadczy o tym, jak bardzo doceniamy ich zaangażowanie. Tym, co czyni z naszej firmy tak wyjątkowe miejsce pracy, jest nasza kultura organizacyjna. Składają się na nią osobiste osiągnięcia, praca zespołowa oraz wsparcie. Jesteśmy wymagający, ale i troskliwi, stawiamy wyzwania, a zarazem obdarzamy zaufaniem :) Zachęcamy do kolejnego kroku i aplikowania. W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontak: kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy! Zespół Hilti

Kasia
@Hilti Poland

Czy każdy zaczynając pracę w Hilti przechodzi od etapu infolinii (sprzedaż, pozyskiwanie klientów, naganianie ich handlowcom) do stanowisk specjalistycznych, np. zakupów, zamówień itp? Jak czytam oferty związane z obsługą klienta Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta albo Specjalista ds. Obsługi Klienta - Ścieżka Rozwoju w Sprzedaży, to wszędzie ten sam tekst, a raczej ściana tekstu.

Ryszard
@Kasia

Zainteresowała Cię praca w firmie Hilti Poland na stanowisku specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta? Ciekawi mnie, czy masz jakieś doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Myślisz, że praca akurat w tej firmie spełni Twoje oczekiwania? Opowiedz, proszę coś więcej o sobie. Zachęcam.

Pracodawca

@Kasia

Witaj, dziękujemy Ci za włączenie się do dyskusji i pytanie o naszą ofertę pracy. Praca na stanowisku Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta jest związana z odpowiadaniem na telefoniczne i mailowe zapytania naszych klientów oraz udzielanie porad dotyczących naszych produktów i usług. 99% to połączenia przychodzące- pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż to rola naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży, nie Działu Obsługi Klienta. Dalsze kroki zawodowe zależą od zainteresowań, aspiracji i kompetencji pracownika oraz aktualnych możliwości biznesowych w firmie, do wyboru w następujących działach: Sprzedaży, Marketingu, Technicznym, Finansów, HR czy Logistyki. Stanowisko Specjalista ds.Obługi Klienta – Ścieżka Rozwoju w Sprzedaży jest dla osób, które chcą rozwijać dalszą karierę zawodową poprzez kontakt bezpośredni z klientami. Osoby zainteresowane taką ścieżką zaczynają w dziale TeleCentrum, w kolejnym kroku przechodzą do struktur Hilti Stores, czyli naszych stacjonarnych salonów sprzedaży jako Sprzedawcy aby następnie awansować na stanowisko Terytorialnego Przedstawiciela Sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie bezpośrednich relacji z naszymi klientami. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w Hilti Polska: https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f[0]=sm_field_country%3APL Znajdziesz tam ogłoszenia nie tylko z działu Sprzedaży czy Customer Service, ale także Marketingu, HR, Logistyki, Finansów oraz Programy Rozwojowe. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt karieria.pl@hilti.com https://www.youtube.com/watch?v=Ma7rRTsG30w&list=PLL3IxoTQcuXmEnyBWvyNkLZ6Gcr74L9fj&index=5

Soren
@Hilti Poland

Czy dobrze rozumiem, że ścieżka awansu od pucybuta do milionera w Hilti to: 1. start w Infolinii, 2. awans na Sprzedawcę Bezpośredniego w sklepie, 3. awans na Przedstawiciela Handlowego? Jakoś niespecjalnie widzę stanowisko PH atrakcyjniejsze w stosunku do pracy stacjonarnej, aby mówić o awansie... to bardziej degradacja, bo do PH trzeba mieć specjalne predyspozycje. Dziękuję, ale po takim wyjaśnieniu odechciało mi się aplikowania do DOK ;).

Soren
@Hilti Poland

"99% to połączenia przychodzące- pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż to rola naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży, nie Działu Obsługi Klienta." To nie jest prawda, a jak nie jest prawda, to jest to kłamstwo ;). W Waszej ofercie pracy na stanowisko "Specjalista ds. Obsługi Klienta - Ścieżka Rozwoju w Sprzedaży", a więc DOK, czytamy cyt. "Twoim zadaniem, jako członka skutecznego zespołu sprzedażowego, będzie przede wszystkim umiejętne wzmacnianie relacji z klientami, ale także aktywna sprzedaż i pozyskiwanie lojalnych partnerów biznesowych."

Pracodawca

@Soren

Witaj. Dziękujemy za udział w dyskusji. W Hilti oferujemy szereg stanowisk- ich nazwy są rzeczywiście podobne, ale są skierowane do rożnych osób i dotyczą nieco innych ról oraz ścieżek dalszego rozwoju. Poniżej postaramy się nico wyjaśnić nasze „rekrutacyjne nazewnictwo” :). Cytowany przez Ciebie fragment ogłoszenia dotyczy stanowiska Specjalisty ds.Obsługi Klienta – Ścieżki Rozwoju w Sprzedaży. Jak sam tytuł wskazuje, jest to program rozwojowy dla osób, które są zainteresowane rozwojem swojej ścieżki zawodowej w kierunku sprzedaży bezpośredniej. Cytując dalszą część ogłoszenia: „W pierwszym etapie pracy w Hilti Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klienta, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dalszy rozwój – możliwość sprawdzenia się w sprzedaży poprzez bezpośredni kontakt z naszymi klientami.” Program wiąże się z nieco innymi zadaniami niż te, które dotyczą Specjalistów ds.Telefonicznej Obsługi Klienta. Tutaj znajdziesz link do tego drugiego ogłoszenia: https://careers.hilti.pl/pl-pl/jobs/specjalista-ds-telefonicznej-obslugi-klienta-6 W razie dalszych pytań, prosimy o kontakt- postaramy się odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości. Zachęcamy do aplikowania.

Jacek
Kandydat
@Hilti Poland

Ciekawe ilu tych z 20-letnim stażem, bo ogłoszenie o naborze na terytorialnego jest na stałe przyśrubowane na pracuj.pl

Borek
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Praca -nic innego jak jeździsz z budowy do budowy. Pytasz jacy klienci tam wykonują prace -pózniej starasz sie tych klientów nakłonić zeby kupili cokolwiek hilti. Taka sprzedaż bezpośrednia tylko zamiast garnków sprzedajesz wiertła. W zależności od doświadczenia pensja na pierwszym stanowisku 3700 brutto. W zależności do jakiej branży Cie przyjmą -premie nie do zrealizowania -nawet jakbyś robił comiesięczne plany -to warunkiem premii jest zrobienie planu całym zespołem. Atmosfera ??? W firmie kalejdoskop zwolnień i kiepskich managerów. Odchodzą Ci z doświadczeniem. Zostają Ci co kreują taka rzeczywistość jakiej sie obecnie oczekuje. Oprócz standardowych obowiązków -to nie jest tylko sprzedaż -masa telk, masa dodatkowych rzeczy, raporty, raporty, raporty -system za miliony a wszystko trzeba robić ręcznie.

Nowy
Pracownik
@Borek

Pensja dla początkujących handlowców to około 5000-6000 brutto plus premia zespołowa, standardowe benefity typu Luxmed, multisport itp, telefon i auto można korzystać prywatnie. Sprzedaż jak sprzedaż, targety jak targety, tyle że Hilti się nie wstydzisz, bo nie wciskasz ludziom. szajsu. Po roku roku masz automatyczna podwyżkę a przy kolejnych są większe skoki wynagrodzenia ale wymagania też wyższe. Ludzie awansują inni sie zwalniają jal to w korpo. Jest dużo świeżych osób ale starej gwardii jeszcze sporo pracuje. Znam kilka idob które poszły za kasa a potem wróciły do firmy. Jak dla mnie póki co jest ok.

Martin
Pracownik
@Nowy

Zobaczymy co powiesz za rok ;) ładnie Ci główkę przeprali, zobaczysz ta swoją automatyczna podwyżkę ;)

kazar Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Borek

W jakim województwie zaproponowali Ci 3700 brutto na PH? Pytam, bo ktoś tu pisał, że bez doświadczenia 4000-4500 netto a z doświadczeniem 5000-6000 netto (rozumiem, że to w Warszawie?), więc różnica jest kolosalna.

Antonowka Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Nowy

Jaka podwyżka ?? Jeszcze automatyczna ?? W hilti nie ma podwyżek a już na pewno nie są automatyczne. Pracujesz rok i to na maxa aby dostać tzw przeszeregowanie i różnice w zarobkach to nie są miliony złotych monet a np. 500 zł brutto. Czy takiej podwyżki spodziewasz się po roku ciężkiej pracy? Dociążenie praca maksymalne. Standard to praca 10h dziennie. Po pracy nie masz siły na nic -dlatego 70% pracowników Hilti to osoby otyłe -co można zaobserwować na filmach -poznaj swego rzeczoznawcę. Poziom stresu nie adekwatny do stanowiska. Premia -poza zasięgiem do realizacji dla większości. Kalejdoskop zwolnień i zatrudnień. Średnia długość pracy VB -ok 8 msc później się zwalniają i ida do konkurencji. Masa pracy biurowo-komputerowej -mało to ma już wspólnego z sama sprzedażą.

Ormo
Były pracownik

Hilti, duża korporacja z dużymi wymaganiami, dużo tez zależy od Twojego przełożonego ( VL ) ja niestety trafiłem na pana , którego jedyne co interesowało to zrobienie planu miesięcznego, nieważne jakim kosztem, telefonu 2-3 razy dziennie , kiedy dowiozę temat itd, oszukiwanie swoich VB, obiecywanie gruszek na wierzbie tu i teraz, byle bys czuł w danej chwili motywacje… po kilkunastu miesiącach (usunięte przez administratora), obiecanek, powiedziałem dość, ( a takich sytuacji w tak dużej firmie jest sporo ) znalazłem prace, w której codziennie mam nowe wyzwania, ale mam również zaufanie przełożonego, czego mi bardzo brakowało, także jak traficie dobrze , to powinno być Ok. ja zostawiam ocenę negatywna, ponieważ mój były VL jakimś cudem przeszedł assesment ( nie wiem co było kluczem ) ale niestety życie zweryfikowało i doprowadził do rozbicia połowy zespołu….

Pracodawca

@Ormo

Witaj! Dziękujemy za Twój komentarz. W Hilti bardzo ważna jest dla nas informacja zwrotna, bo tylko dzięki otwartemu dialogowi możemy wyciągać wnioski i wciąż się rozwijać. Przykro nam czytać o Twoich doświadczeniach z jednym z liderów. Będziemy Ci wdzięczni za kontakt pod adresem kariera.pl@hilti,com oraz przekazanie większej ilości informacji na temat tej osoby i opisu konkretnych sytuacji, o których piszesz, tak, abyśmy mogli podjąć adekwatne działania. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Ormo Nowy wpis
Były pracownik
@Hilti Poland

Informacje zwrotna udzielałem nieraz ( mailowo, telefonicznie) nikt wtedy nie podjął żadnych kroków, także darujcie sobie pokazówkę na forum i tak większość z nas wie, ze nic z tym nie zrobicie… jak zawsze w takich sytuacjach, to w nas jest problem nie w liderach, firmie.

a to kotwa Nowy wpis
Były pracownik
@Ormo

Widzę że od kilku lat nic się nie zmieniło w tej kwestii. Gratuluje nowej pracy i cieszę się że udało się uciec z tej wylęgarni chorych królików.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Hilti Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Pracodawca

@Pytanie

Witaj! Dziękujemy Ci za udział w dyskusji i bardzo trafne pytanie! Zacznijmy od tego, z czego jesteśmy niesamowicie dumni: co 3 pracownik Hilti to pracowniczka, co 4 manager, to managerka, co 4 pracownik serwisu, to mechaniczka, a co 5 przedstawiciel handlowy to przedstawicielka. Dodatkowo, wiele z naszych Ladies in Red realizuje się już w roli mamy, a więc etap ciąży czy urlopu macierzyńskiego jest już za nimi. Przestrzeganie Kodeksu Prawa Pracy jest dla nas oczywiste. Co więcej - mamy w Hilti szereg dodatkowych udogodnień, które wspierają przyszłe i obecne mamy, ale nie tylko – część z nich jest również dostępna dla obojga rodziców. Pośród nich znajdują się m.in.: - Program Boomerang – którego celem jest przygotowanie do dłuższej nieobecności pracownika/czki. Jego celem jest zapewnienie jak największego komfortu podczas powrotu do pracy (reonboarding). - Elastyczne możliwości pracy – umożliwiają one dostosowanie godzin pracy do Twoich codziennych potrzeb i wyzwań. Może z nich korzystać każdy pracownik, w zależności od pełnionej roli oraz indywidualnych potrzeb. Gdy zmianie ulega Twoja sytuacja rodzinna lub Twoje prywatne plany uniemożliwiają Ci pracę w pełnym wymiarze godzin – Hilti daje możliwość przejścia na część etatu lub tymczasową redukcję godzin pracy. Zdarzają się również sytuacje, kiedy wymiar urlopu okazuje się być niewystarczający – Hilti daje również możliwość wzięcia długiego bezpłatnego urlopu – nawet do 6 miesięcy! - Prywatna opieka medyczna – gwarantujemy dostęp do pełnej prywatnej opieki medycznej w ramach grupy LuxMed na terenie całej Polski. Jako pracowniczka Hilti możesz również włączyć do swojego pakietu członków rodziny. - Ubezpieczenie na życie – od pierwszego dnia pracy w Hilti każdy pracownik/czka objęty/a jest firmowym ubezpieczeniem na życie w ramach grupy Aviva. Możesz również rozszerzyć swoje ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach. Więcej informacji o benefitach znajdziesz na stronie: https://www.gowork.pl/hilti-poland,213075/nasze-benefity W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontakt: kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy! Zespół Hilti

Nick
Były pracownik

Hilti jest ok jeśli nie możesz robić nic innego, to firma sprzedażowa która złotówkę dziś ceni wyżej niż 10 złotych jutro, przez co zmiany organizacyjne firmy jak i kompetencyjne pracowników postepują z szybkością lodowca (wszystko z obawy ze nie zostanie dowieziony jakiś KPI na dziś). Wszystko się wiec robi „po staremu” a inicjatywy typu GEOS, BannanaMakers, HiltiWay, LearnAsYouGrow itd to milimetrowe postępy w każdym kierunku przez co bałagan wewnątrz tylko rośnie (szybciej niż potencjalne zmiany na lepsze - tak, te lodowcowo wolne, o których wspominałem wcześniej). Jest duża rotacja personelu niestety odniosłem wrażenie, że na gorsze. Zostają tylko ci którzy „już zostali przez zasiedzenie” (tyczy się to również kadry zarządzającej, czemu w realiach Hilti się nie dziwie, akurat im jest wygodnie, szkoda jednak ze obie ręce zajęte żeby trzymać stołek) lub ci którzy nic innego robić nie umieją lub nie mogą (czyli ludzie do których niezbyt wysublimowana łopatologia sprzedażowa Hilti przemawia). Przychodzą osoby bez żadnego wykształcenia czy możliwości wniesienia czegoś z zewnątrz do Hilti (co w Hilti jest niczym zamach stanu, „bo przecież jesteśmy najlepsi”), ewentualnie spadochroniarze z jeszcze biedniejszych Hilti, typu Hilti.ua czy Hilti.by. Dobre imię marki pochodzi z Hilti Corp i to na „brandzie” bazuje głównie Hilti.pl co sprowadza ją do płaszczyzny działania zwykłej franczyzy, niezdolnej do stanowienia o samej sobie, wobec której wszystkie decyzje zapadają gdzieś indziej a kompetencje przełożonych ograniczają są tylko do kontroli… Paradoksalnie firma od wiercenia rdzeniowego i kucia w betonie nie potrafi skruszyć tego czym jest zalana. Wolny rynek widać rozumie sens ironii. Ale żarciki na bok, spędziłem tam 1,5 roku i uważam niestety to za czas stracony, jednak każdy stanowić może samemu o sobie, wobec czego Hilti.pl ma prawo myśleć w opisany powyżej sposób a ja mam prawo odejść. Dzięki.

Edi
Były pracownik
@Nick

Podpisuje się dwiema rękami pod tym co napisałeś, zapomniałeś wspomnieć jeszcze o tej różnorodności , która tak chwali się firma, a jest to kolejny pusty slogan, nie mający nic wspólnego z rzeczywistościa...najlepiej jakbyś nie miał swojego zdania , tyrał jak robot i przytakiwał na wszystko.Na szczęście tez mam to za sobą i polecam tylko osoba które lubią klimat turbo korporacji FMCG, bo z budowlanka to już dawno nie ma nic wspolnego...

Bertold
Klient
@Edi

Cała prawda, oderwali się już dawno od rzeczywistości. Pozostało im już tylko wzajemne lajkowanie bzdurnych (przepraszam za wyrażenie) postów na linkedinie.

VB
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalny assesment, poprzedzony dobrze przygotowaną rozmową rekrutacyjną, wcześniejszym telefonem i weryfikacją składanych dokumentów.

Pytania

Symulowane negocjacje dotyczące szczegółów budowy silnika spalinowego wewnątrz teamu rajdowego ( w jęz. ang ) pomiędzy uczestnikami rekrutacji, przy obecności zarządu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Klucha
Pracownik

Spędziłam w Hilti kilkanaście miesięcy na stanowisku Rzeczoznawcy Technicznego =Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży = Account Manager (podaje tu różne nazwy stanowiska, bo rekrutacje są prowadzone pod kilkoma różnymi nazwami stanowisk, mimo że docelowo jest to to samo). Firma uporczywie pnie się w dół - począwszy od podejścia do pracownika, po jakość produktów i usług. Skarżący się klienci na jakość to chleb powszedni - konkurencja sporo tańsza mocno depcze po piętach - kierownicy w przypadku zgłaszania takich akcji i ryzyka utraty dużego klienta nic z tym nie robią - w końcu "jesteśmy najlepsi". Tysiące maili dziennie, aby załatwić jedną prostą sprawę angażuje się pół firmy. Niedopracowany system, przy którym spędza się 2x tyle czasu klepiąc leady/oppy co w CRM. No i 6 wizyt dziennie, przy założeniu że jeździmy tam gdzie jest kasa - a czasem jest to nawet 150km od miejsca zamieszkania. To wszystko razem sprawia, że wracasz do domu po pracy styrany, z urlopu cieszysz się jak małe dziecko z czekolady, i doświadczasz stanów depresyjnych na myśl o poniedziałku. Nie licz że wyrobisz się w 8h z pracą. Nie wyrobisz się. Kierownik nie widzi problemu w dzwonieniu do Ciebie po 16-tej, z resztą temat pseudokierowników, szczególnie z branży FMCG, to temat na kilkutomową powieść. Oderwani od rzeczywistości kompletnie, liczą się dla nich słupki, tabelki, nagabywanie o kilka adresów mailowych od jednego klienta żeby im w tabelce ładnie wyglądało, no cyrk na kółkach. Piszę o nich w liczbie mnogiej z uwagi na rotację... Badanie satysfakcji pracowniczej GEOS a kilka dni potem obniżka wynagrodzeń PH to wisienka na torcie. Szanujcie się, i omijajcie szerokim łukiem.

Nick
Były pracownik

Hilti jest ok jeśli nie możesz robić nic innego, to firma sprzedażowa która złotówkę dziś ceni wyżej niż 10 złotych jutro, przez co zmiany organizacyjne firmy jak i kompetencyjne pracowników postepują z szybkością lodowca (wszystko z obawy ze nie zostanie dowieziony jakiś KPI na dziś). Wszystko się wiec robi „po staremu” a inicjatywy typu GEOS, BannanaMakers, HiltiWay, LearnAsYouGrow itd to milimetrowe postępy w każdym kierunku przez co bałagan wewnątrz tylko rośnie (szybciej niż potencjalne zmiany na lepsze - tak, te lodowcowo wolne, o których wspominałem wcześniej). Jest duża rotacja personelu niestety odniosłem wrażenie, że na gorsze. Zostają tylko ci którzy „już zostali przez zasiedzenie” (tyczy się to również kadry zarządzającej, czemu w realiach Hilti się nie dziwie, akurat im jest wygodnie, szkoda jednak ze obie ręce zajęte żeby trzymać stołek) lub ci którzy nic innego robić nie umieją lub nie mogą (czyli ludzie do których niezbyt wysublimowana łopatologia sprzedażowa Hilti przemawia). Przychodzą osoby bez żadnego wykształcenia czy możliwości wniesienia czegoś z zewnątrz do Hilti (co w Hilti jest niczym zamach stanu, „bo przecież jesteśmy najlepsi”), ewentualnie spadochroniarze z jeszcze biedniejszych Hilti, typu Hilti.ua czy Hilti.by. Dobre imię marki pochodzi z Hilti Corp i to na „brandzie” bazuje głównie Hilti.pl co sprowadza ją do płaszczyzny działania zwykłej franczyzy, niezdolnej do stanowienia o samej sobie, wobec której wszystkie decyzje zapadają gdzieś indziej a kompetencje przełożonych ograniczają są tylko do kontroli… Paradoksalnie firma od wiercenia rdzeniowego i kucia w betonie nie potrafi skruszyć tego czym jest zalana. Wolny rynek widać rozumie sens ironii. Ale żarciki na bok, spędziłem tam 1,5 roku i uważam niestety to za czas stracony, jednak każdy stanowić może samemu o sobie, wobec czego Hilti.pl ma prawo myśleć w opisany powyżej sposób a ja mam prawo odejść. Dzięki.

FAN HILTI
Pracownik

Niestety stare dobre przysłowie idealnie wpisuje się na ten moment o sytuacji w HILTI POLAND - (usunięte przez administratora) Drogi Kandydacie z żalem ale na ten moment stanowczo ODRADZAM tego pracodawcę chyba że "TONĄCY SIĘ BRZYTWY..."

Racjonalista
Klient
 Pytanie
@FAN HILTI

Przede wszystkim konkurencja zrobiła swoje. Jeśli można kupić podobnej jakości sprzęt za o wiele mniejsze pieniądze i do tego często osprzęt jest podobnej jakości, a nawet lepszej to po co przepłacać? Jest kryzys światowy, więc nikt nie kupuje markowego sprzętu, żeby leżał w samochodzie. Do tego wadliwe akumulatory, które kończą żywot kilka miesięcy po gwarancji z nietypową elektroniką - wszystko po to, żeby sprzęt był jednorazowy(masz kupić nowy w hilti). Nie będę wspominał już o lekceważeniu długoletnich klientów z ponad 20letnim stażem - totalna wyjebka i kopiowanie cen z sklepu internetowego (cena katalogowa). Ogarnijcie się ;p

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@FAN HILTI

Rozumiem ze jesteś aktualnie pracownikiem? Na jakiej podstawie odradzasz? Dlaczego tam wciąż pracujesz? Jestem ciekawy skąd nagroda na najlepszego pracodawcę która się Hilti tak chwali bo z tego co wiem to jest na podstawie opinii pracowników. Proszę wyłącznie o merytoryczne wypowiedzi forumowiczów

FAN HILTI
Pracownik
@Ciekawy

Na dany moment juz nie :) Odrazdzam np 1. po badaniu Geos(badanie satysfakcji pracowników) które wypadło dużo gorzej niż w tamtym roku a wypadło by jeszcze gorzej gdyby uczciwie powiedzieli o obniżce wynagrodzenia przed badaniem a nie dzień po zakończeniu badania. 2 odradzam bo nie ma już od kogo sie uczyć wszyscy dowiadczeni pracownicy odeszli moim zdaniem to jest wizytówka tego co sie dziej wewnątrz firmy 3 system premiowy który jest bardzo złożony 4 Telca webinaria rozmowy zabierają 50% czasu, który powinieneś być u klienta oczywiście firma Cię z tego rozliczy, czyli praca po 10-12 godzin 5 niekompetentny manager to wisienka na torcie Pewnie mógłbym wymieniać tak dalej, proszę pytać chętnie udzielę wskazówek Dalej jestem fanem Hilti ale od Hilti Poland jako pracodawcy radzę uciekać... Chyba ze lubisz walić głowa w mur...

Hiltianin z korzeniami
Pracownik
 Pytanie
@FAN HILTI

A ja powiem coś zupełnie odwrotnego, jak ja to widzę: 1. Badanie geos z tego co wiem fakt wyszlo gorzej niż w zeszłym roku, ale wciąż na poziomie najlepszych pracodawców w Polsce= zdecydowana większość jest ZADOWOLONA 2. Twój zespół nie zrobił wyniku= nie ma premii, na tym polega praca w sprzedaży. Wiele osób bardzo skorzystało na zmianie systemu premiowania, mimo pandemii. Zapomniałeś chyba jeszcze o dodatkowej premii jaką wszyscy dostaliśmy w lutym? 3.Jest nas jeszcze całkiem sporo i nigdzie się nie wybieramy ???? Wiadomo ze są czasy lepsze i czasy gorsze. Szkoda mi tylko, że inwestuje swój czas w szkolenie osób z takim nastawieniem jak kolegi. 4.Ja tam go rozumiem, może trzeba coś wytłumaczyć? Daj znać, od tego są doświadczeni pracownicy ;) 5. Jest pandemia, takie są realia, nikt Ci nie każe pracować 12 godzin, sam zarządzasz swoim czasem pracy 6. Nie wiem o kim mowa, wiec się nie wypowiadam Wybaczcie ten ton, ale drażnią mnie te wpisy tych, którzy już przy pierwszej trudności uciekają. Może gdzieś indziej będzie im lepiej. Tutaj nikt nie pisze dlaczego pracuje 10, 15 lat i dłużej i dlaczego, a szkoda bo to właśnie oni tworzą firmę. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

1
Yeti
Były pracownik
@Hiltianin z korzeniami

Myśle ze ocena na go worku 2/5 mówi sama za siebie. Tytuły typu pracodawca roku czy builder to tylko marketing..., wszystko można zapakować w piękny papierek Ja Pracowałem do końca marca i premii za rok 2020 nie dostałem mimo to ze Nasz prezes zapewnił ze wszyscy dostaną, Hr zasłaniał się zmiana regulaminu w trakcie którego nikomu nie pokazali... Potencjalni kandydaci odradzam, a jeżeli macie jakiekolwiek pytania proszę śmiało chętnie odpowiem.

1
Hiltianin z korzeniami
Pracownik
 Pytanie
@Yeti

Nie zgadzam się z Tobą. Tutaj tylko pokrzywdzeni wylewają swoje żale, jak jesteś zadowolony nie zaglądasz na takie fora. a ankietę satysfakcji wypełnia ponad 500 osób i z tego są liczone wyniki, a nie na podstawie jakiś gwiazdek na forum. Widziałeś kiedyś forum gdzie pisali sami zadowoleni bo ja nie, po to jest żeby się pożalić. Nikt nie mówi ze jest idealnie, ale bez przesady , tutaj są ludzie związani z firmą od 10, 15 a nawet 20 lat. Jak to wytłumaczysz? No i pytanie jak długo pracowałeś w Hilti? Z tego co wiem jak jesteś na wypowiedzeniu to premia nie przysługuje, zawsze tak było odkąd pamiętam. Było zapytać jakiegoś starszego kolegę to by Ci pokazał gdzie znajdziesz regulaminy ;) Powodzenia w nowej pracy, obyś był bardziej zadowolony.

1
Stachowy
Były pracownik
 Pytanie
@Hiltianin z korzeniami

Tak często powołujecie się na dużą ilość pracowników z 15 lat i dłuższym stażem. Podajcie zatem twarde dane, ile jest tych legendarnych "dinozaurów"?

1
Yeti
Pracownik
 Pytanie
@Hiltianin z korzeniami

To czemu się tu udzielasz? Jesteś pewnie pracownikiem Hr gdyby było tak kolorowo nie musiałbyś tu zaglądać, a z tego co wiem masz roboty co nie miara a Ci ludzie co przychodzą po pierwszych dniach są do zwolnienia, zobaczymy co będzie za rok albo dwa wtedy Wasze mądre decyzje pokażą na czym stoicie, na ten moment w Hilti nie szanuje się pracownika przez co firma Hilti nie szanuje swoich klientów, pewnie zapytasz zaraz jakich ? Sprawdź listę wypowiedzianych flot za rok 2021 Co z Wasza podwyżka za ontracka 3.0? Jak jest tak świetnie to czemu od pol roku nie możecie zatrudnić szefowej Hr ? Gdzie jest ten Wasz świetny członek zarządu? Czy to nie jest dziwne ze głównym dostawca ubrań i gadżetów hilti jest firma której właścicielem jest były członek zarządu? Ciekawe kto na tym zarabia? Chcielibyście być święci ale przed prawda nic się nie ukryje, zacznijcie pracować nad tym żeby rzeczywiście pracowało się dobrze w firmie Hilti a nie żeby to dobrze wyglądało...

Statystyka
Pracownik
@Stachowy

Na dzień dzisiejszy ze stażem powyżej 10 lat jest ponad 120 pracowników.

Twarde dane
Klient
@Statystyka

Hilti zatrudnia pewnie ok. 500 osób. 120 to 25% zatem 3 na 4 pracowników ucieka. Pewnie jesteście w polsce jakieś 25 lat co daje podstawy sądzić, iż zwolniliście lub samych uciekło grubo ponad 600 pracowników. Odnośnie tych co zostali nasowa się cytat z pewnej polskiej komedii, zostali ci którzy nie umieli uciec :)

Jędker Realista
Pracownik

Komunikat do wszystkich zainteresowanych pracą w obszarze sprzedaży bezpośredniej od pracownika terenowego : Serdecznie polecam! Wynagrodzenie powyżej rynku, po kilku latach pracy firma stawia na rozwój pracownika oraz produktów na rynku. To nie czasy sprzedaży najlepszej wiertarki lub osadzaka, tylko czasy dostarczenia kompleksowego rozwiązania do "partnerów" na które składa się praca logistyki, finansów, marketingu(strona internetowa, dostępność do informacji) etc. Jeżeli byli lub aktualni pracownicy z nadmiaru frustracji nie potrafią docenić warunków pracy w zachodnim środowisku, zapraszamy do Polskich przedsiębiorstw, wyścigu za marchewką na "wędce" i podstawie na poziomie 4000 pln brutto. Koniec i miłej pracy! PS: Czekamy na prawdziwy kryzys budowalny i pokażemy razem sobie jak wygląda rzeczywistość

1
Maria
@Jędker Realista

Witaj, czy mogłabym się dowiedzieć ile wynosi wynagrodzenie w Hilti? Nie orientuje się w rynkowych zarobkach niestety :( Nie musi być dokładnie, pytam orientacyjnie, mniej więcej :) I w jaki sposób firma stawka na rozwój pracownika?

3
Butelkowy
Klient
@Jędker Realista

Portal jest dla pracownikow i potencjalnych przyszłych pracownikow. Po tej wypowiedzi widać ze jest u Was oderwanie od rzeczywistości i pretensje do tych którzy albo postanowili sie z Wami rozstać albo zdecydowali sie nie podejmować pracy lub tych co zostali bo chwilowo przez COVID przymuszeni. Straszna wypowiedz propagująca politykę dyktatury- nie liczenia sie i nie szanowania pracowników.

Jacek
Kandydat
@Jędker Realista

Weź się nie kompromituj. Firma jest żenująca. Kilka lat temu uczestniczyłem w rekrutacji, firma skontaktowała się ze mną gdy pracowałem w Anglii, miałem jedna rozmowę przez skype, druga rozmowę, obie także po angielsku i finalnie okazało się ze mój angielski wystarcza by pracować w anglii(nie, nie z Polakami), ale nie wystarcza do pracy w hilti w Polsce. A ogłoszenie wisi non-stop, wiec raczej nie jest tak malinowo jak piszesz.

1
Martin
Pracownik
@Maria

4000 netto nie masz doświadczenia 5000-6000 netto jak masz 6000 + jak chcesz wejść do sekty i będziesz na białe mówił czarne a jak każą skakać to będziesz skakał

Martin
Pracownik
@Jędker Realista

Jedrek uspokój już się chłopie.

Andrzej
Pracownik
@Maria

4000-6500 netto

Maria
@Martin

A jak przychodzę jako osoba niedoświadczona do Hilti, to po jakim czasie mogę się ubiegać o podwyżkę? O ile wtedy rośnie stawka? Czy zwiększa się ona wraz ze stażem pracy jakoś automatycznie czy trzeba sobie na to zapracować?

Paablo
Kandydat
 Pytanie

Cześć, drugi raz staram sie o wakat w Hilti i jestem mega podekscytowany na sama mysl o miejscu w jakim moglbym pracowac, produktach i wspolpracownikach. Zbieram informacje o Firmie z roznych źródeł i m.in. czytam wypowiedzi tutaj. Powiem tak... mam kilkunastoletnie doswiadczenie jako handlowiec, pracowalem u liderow rynku. Nie kazdy odnajduje sie w kulturze korpo, ale to co wypisujecie to naprawde żal mi Was. Nie podoba Wam sie w Firmie to zmień pracę. Firma nie spełnia Twoich oczekiwań to ją zmień. Myślę że nie macie pojęcia jak inni pracują i że naprawdę nie doceniacie tego co otrzymujecie... 6 wizyt dziennie no straszne.. w FMCG po 25 smigaja, Octavia no tragedia... sa firmy gdzie jeszcze saicento jezdza.. 6 tys. netto podstawy plus bonus.. ojej! a ponos 4 tys. brutto to juz klasa srednia w kraju... Naprawde prosze ogarnijcie sie.. Codziennie w domku z rodzina jestescie a sa ludzie ktorzy nie maja tego szczescia. Przyzwyczailiscie sie do wygody i potraficie tylko narzekac. Nadal jeszcze mamy wolny rynek, załóż firme zatrudnij ludzi badz szefem. Niech Twoi PH robia 2 wizytki, kup im TESLE, daj po 10 tys netto przeciez to takie proste... To nie tak ze jest mi obojetne to wszystko co tu piszecie ale naprawde nie doceniacie tego co macie. Odszedlem z korpo bo zmusila mnie do tego sytuacja zyciowa i aktualnie jezdze ciezarowka po UE. Zarabiam.10 tys. Super co?? Rodzine widze 4 dni w miesiacu.... Czytam wasze wpisy i z kazdym z Was chetnie sie zamienie. Obiecuje Wam ze dostane te prace. Tak jak napisalem na poczatku, ciesze sie na sama mysl o mozliwosciach jakie daje Firma( rozwoj, perspektywa awansu, zespolowosc, wsparcie. Konkretne widoki na przyszlosc. Wreszcie produkty ktore proponujecie klientom.) Podstawowe wymagania spelniam, Mam nadzieje ze nie zawiode jesli dostane szanse na kolejnych etapach. 4 dni w miesiacu... wyobrazasz sobie siedzacy teraz w fotelu w domciu z synkiem na kolanach przyjacielu zza monitorka?? Pozdrawiam Was serdecznie ze slonecznej Italii.

Picasso
Były pracownik
@Paablo

To Ty się ogarnij, wiekoszosc ludzi , którzy pisze negatywne komentarze ,jak widać, już dawno nie pracuje w tej firmie, ogólnie firma to jedno wielkie zakłamanie i hipokryzja, chyba, ze lubisz jak ktoś ma Cię za (usunięte przez administratora)to polecam serdecznie

Olaf
Były pracownik
@Paablo

Zal to mi Ciebie, tu nie chodzi o klimat korpo, hilti już dawno poszło w stronę absurdu, zakłamania, sc-ficition... wypowiadasz się na temat firmy w której nie pracowałeś... brawo. Nikt nie powie tego głośno , ale rotacja w tym roku w firmie jest mega duża i nie wynika to z zasad jakie panują w korpo ( większość ludzi ucieka do innego, „normalnego”korpo) ale z klimatu jaki potrafi zaserwować Ci czerwona rodzina , drużyna etc, wszystkie zwolnienia to oczywiście wina pracowników... szkoda , ze zarząd nie potrafi uderzyć się czasem w pierś i przyznać się do błędów, najlepiej jest zamiatać wszystko pod dywan. Ogólnie nie polecam , po paru latach stwierdzam, ze pod względem rozwoju był to najgorszy okres w mojej dotychczasowej karierze.

Michael
Pracownik

Nie polecam drugi Amway

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sprawa kilometrów prywatnych na stanowisku PH ? Trzeba lac za prywatne pieniądze?

Martin
Pracownik
@Andrzej

Byle by nie tankować piątek poniedziałek

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za dynamiczną dyskusję i podzielenie się swoimi opiniami. Jesteśmy tutaj, by rozmawiać o Waszych dobrych doświadczeniach i wyciągać wnioski z Waszych uwag. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy. Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze najlepiej jak potrafimy.
Postaramy się w tym wpisie rzetelnie odpowiedzieć na najczęściej pojawiające w ostatnim czasie się wątki i pytania.
 
              1.  Ranking Najlepszych Pracodawców w Polsce vs opinie na tym forum.
              Warto zacząć od najważniejszego: dla nas każda informacja zwrotna jest ważna i każdy wpis na tym forum traktujemy poważnie. Naturalnym jest, że dominują tutaj wpisy osób, które z różnych przyczyn czują się niezadowolone. Dzięki ich feedbackom mamy możliwość prowadzenia wspólnego dialogu, mamy większy wgląd w nastroje panujące wśród pracowników czy też możemy udoskonalić procesy rekrutacji dzięki wpisom rozczarowanych wynikiem rekrutacji kandydatom. Na forum GoWork przebijają się również pozytywne głosy, co sprawia, że mamy poczucie, iż nasza praca nie idzie na marne :)  Przykro nam gdy takie wpisy są oceniane potem jako "fałszywe" czy nieszczere, ale rozumiemy jakimi prawami rządzi się internet… Staramy się jednak aby żaden wątek poruszony na niniejszym forum nie pozostał bez naszej odpowiedzi i wyjaśnienia.
             
Ważna jest dla nas jednak ocena wszystkich pracowników, nie tylko pojedyncze głosy anonimowych internautów na forum. Dlatego m.in. niezmiennie od 20 lat, co roku prowadzimy wewnętrzne badania satysfakcji pracowniczej GEOS. Jest to badanie przeprowadzone przez firmę zewnętrzną Kincentric, identyczne w Hilti na całym świecie i oczywiście całkiem anonimowe. Każdy feedback jest omawiany w zespołach, a plan działań usprawniających tworzymy na każdym poziomie: zespołu, działu i oczywiście całej organizacji w Polsce. Dzięki systematycznym zbieraniu informacji zwrotnych od pracowników, nieustannym wprowadzaniu usprawnień i inicjatyw naszych pracowników, od lat znajdujemy się w górnym kwartylu najlepszych pracodawców w Polsce.
              Dodatkowo co kilka lat bierzemy także udział w zewnętrznych konkursach na najlepszych pracodawców. Nagroda Great Place to Work przyznawana jest przez Instytut o globalnym zasięgu, a badania prowadzone są w tej samej metodologii na całym świecie. Instytut działa od ponad 30 lat w ponad 60 krajach, od 12 lat w Polsce, a co roku w badaniu w Polsce bierze udział ok 100 firmOcena Instytutuopiera się w głównej mierze na danych ilościowych, czyli wynikach anonimowej ankiety satysfakcji pracowników oraz dodatkowo zewnętrznym audycie kulturowym.
              Aby zakwalifikować się na Listę Najlepszych Pracodawców, wynik tej ankiety musi przekroczyć próg tzw. Trust Index oraz musi być zdecydowanie wyższy w porównaniu z innymi firmami biorącymi udział w konkursie.  W 2020 roku Hilti Polska uplasowało się na 3 miejscu Najlepszych Pracodawców w Polsce wśród firm zatrudniających więcej niż 500 pracowników, a to nie pierwszy raz, gdy jako Hilti Polska znaleźliśmy się w elitarnym gronie Najlepszych. W poprzednich latach również byliśmy obecni w rankingach Instytutu Great Place to Work  ( 2017 – VII, 2016 - VI 2015- V miejsce).  Świadczy to ogromnym zaufaniu naszych pracowników i ich zadowoleniu z pracy w naszej organizacji, z czego jesteśmy niezmiennie dumni!

 O szczegółach metodologii Instytutu GPtW można przeczytać na ich stronie: Home | Great Place to Work® w Polsce
             
              2. Fluktuacja:
              Poziom fluktuacji w Hilti Polska jest aktualnie na najniższym od 3 lat poziomie, w dolnej granicy uznawanej w naszej branży normy, zarówno jeśli chodzi o stanowiska w sprzedaży bezpośredniej, jak i pozostałych działach.  Fluktuacja w latach poprzednich była efektem zmiany przez jaką przechodziliśmy jako organizacja. W ślad za wprowadzeniem na rynek nowych produktów, usług i rozwiązań, nasza firma musiała podjąć duże wyzwanie i zmienić się wewnętrznie. Było to bardzo trudne zadanie. Wymagało od nas redefinicji podejścia do prowadzenia biznesu, sposobu pracy i nawyków. Zmiana zawsze budzi kontrowersje i niezadowolenie części pracowników. Każdy z nas lubi równowagę i stabilizację, a przecież transformacja jest czymś, czego nie znamy i się obawiamy. Nie ukrywamy, że proces wewnętrznych zmian w Hilti spowodował rozstania się pewnej liczby pracowników z naszą organizacją. Każda firma, która chce się zmieniać musi być przygotowana na takie sytuacje. Tego typu podejście jest z korzyścią dla dwóch stron. Współpraca osób, które nie dostrzegają znaczenia zmiany i nie chcą się zaangażować prowadzi do pasma nieporozumień i niepowodzeń. Ostatecznie wprowadziliśmy szeregu nowych procesów, narzędzi digitalowych, które nie tylko zwiększyły naszą efektywność, ale uwolniły kolejny, nowy potencjał naszych pracowników. Jak pokazał czas były to trafne decyzje i między innymi dzięki tej transformacji jesteśmy dzisiaj liderem w branży. Cieszymy się aktualnie zarówno niższym niż w poprzednich latach poziomem rotacji, ale również tym, że kolejni nasi byli pracownicy do nas wracają,  po poznaniu innych organizacji, przekonują się, że jednak warto rozwijać się dalej z Hilti Polska.
 
              3. Metodologia naszych procesów rekrutacji:
              Mamy bardzo jasny i szczegółowy profil kandydatów oraz oczekiwania dotyczące wiedzy, doświadczenia i cech osobowości kandydatów do Hilti. W procesie rekrutacji badamy, czy istnieje dopasowanie między Twoimi umiejętnościami a stanowiskiem, które firma chce obsadzić. Do kolejnych etapów wybieramy zawsze osoby najbardziej odpowiadające naszym oczekiwaniom.  Dla nas ważne jest nie tylko spełnienie wymogów formalnych ale również osobowość i dopasowanie do zespołu. Podchodzimy do procesu rekrutacji bardzo poważnie i odpowiedzialnie, ryzyko, koszty i konsekwencje zatrudnienia nieodpowiedniego kandydata są znacznie większe niż koszty rekrutacji. Rozbudowany i wieloetapowy proces rekrutacji pozwala na możliwie obiektywną ocenę kompetencji, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Bardzo ważne jest dla nas także, aby potencjalny pracownik w tym czasie miał możliwość poznać Hilti, standardy pracy i atmosferę panującą w naszej firmie. Decyzja o zatrudnieniu to przecież decyzja obu stron! Rekrutujemy nie tylko tu i teraz, ale staramy się jednocześnie skalibrować potencjalne kolejne kroki rozwojowe kandydatów.
              Najlepszym sposobem pokazania prawdziwego ducha Hilti, jest przedstawienie kandydata kilku naszym pracownikom. Nie przekazujemy sobie wzajemnie naszych ocen czy notatek z wywiadu- zależy nam na maksymalnie obiektywnej ocenie i nie chcemy sugerować się ocenami innych. Wszyscy natomiast wykorzystujemy tę samą metodologię podczas wywiadów rekrutacyjnych, czyli wywiad behawioralny, dlatego zdarza się, że pytania na poszczególnych rozmowach mogą się powtarzać. Na czym polega nasza metodologia?
              Rozmowa behawioralna to rozmowa kwalifikacyjna polegająca na odkryciu, jak rozmówca zachowywał się w określonych sytuacjach związanych z kompetencjami jakich szukamy u przyszłych pracowników Hilti. Logika jest taka, że to, jak zachowywałeś się w przeszłości, pozwala przewidywać, jak będziesz się zachowywać w przyszłości. Zamiast pytać o Twoje pomysły, opinie, umiejętności lub jak byś się zachował, pytamy i staramy się zrozumieć, jak się w konkretnej sytuacji zachowałe(a)ś.  Tak więc podczas rozmowy bardzo ważne jest: uważne słuchanie, wyraźne i szczegółowe odpowiedzi oraz, co najważniejsze, szczerość. Jeśli Twoje odpowiedzi nie są tym, czego szukamy, to stanowisko może nie być dla Ciebie. Krótko mówiąc, opieramy się na faktach, a nie opiniach czy deklaracjach kandydatów. Nie chodzi o Twoje wady czy zalety - chodzi o dopasowanie się do zespołu Hilti. Tutaj znajdziesz więcej praktycznych porad dotyczących rozmów w Hilti:
              Zachęcamy do aplikowania i udziału w wybranym procesie rekrutacji, aktualne ogłoszenia znajdziesz tutaj:  
             
              W razie pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem kariera.pl@hilti.com  . Tylko dzięki otwartej komunikacji i wejściu w dialog możemy razem coś zmienić.
Pozdrawiamy! Zespół Hilti
Tomek
Pracownik

Ale bełkot w temacie wahań w zatrudnieniu. Chwalić się obecnie niskim wskaźnikiem odejść - no brawo, ciekawe kto obecnie się odważa zmienić prace, gdy sytuacja na rynku jest trudna i niepewna. A ledwo w 2019 było ponad 30%, jedna trzecia pracowników uciekała (była usuwana) w ciągu roku! Przerażajace i dające do myślenia. A i tak w ostatnich miesiącach odeszło z firmy kilka wartościowych osób, i to nie takich które można zastąpić ludźmi ze spożywki. Ja znam kilkanaście osób wewnątrz firmy (ja też) które szukają pracy i nie mogą nic znaleźć. Ale jakby się nawinęło to pakują zabawki. Widać po zespołach jak pojawiają się nowi ludzie i za chwile znikają, nie warto chyba nawet inwestować w szkolenia. Ja mogę powiedzieć tak firma dobra dla początkujących pracowników, jako pierwsza/druga praca w życiu. Wtedy zgadza się kasa, można się czegoś nauczyć, ogarnąć standardy korporacji. Potem polecam ruszać dalej i zapomnieć. Ja się zasiedziałem i teraz żałuje i mam problem.

Zainteresowany
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Coś w tym jest. Ogłoszeń na rynku pracy jest masa. Czy ktoś zatrudnia? Dobre pytanie. Odnoszę wrażenie, że większość ogłoszeń to fikcja. Na 100 wysłanych aplikacji otrzymałem tylko jedną odpowiedź. Jestem doświadczonym handlowcem i menadżerem produktów, mówię w trzech językach, pracowałem w korporacji. Co jest powodem braku zainteresowania pracodawców? Odpowiedź jest prosta. Wymagajmy maksimum a dajmy minimum. Finanse są głównym powodem odejść starych pracowników oraz niechęci zatrudniania ich w nowych firmach. Doświadczonemu z portfelem klientów trzeba zapłacić. Finalnie biorą narybek, który cieszy się z faktu posiadania pracy za pensję z Biedronki.

133
Pracownik

To jest portal do wymiany opinii przez pracowników, nie miejsce dla PR firmy, PROSZĘ NIE ZAMIESZCZAJCIE TU TEGO TYPU INFORMACJI, BO EFEKT JEST ODWROTNY DO ZAMIERZONEGO

Martin
Pracownik
@Tomek

Dział szkoleń na ten moment nie istnieje... jest kierownik szkoleń który nie ma trenerów, wszyscy uciekli...

andrzej
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak z kilometrami prywatnymi na stanowisku PH? Trzeba lać za swoje? Czy nie ma limitu? Pozdrawiam

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Jak z prywatnymi kilometrami na stanowisku PH w Hilti? Można jeździć bez limitów?

Kajetan
Były pracownik

Odradzam firmę wszystkim szukającym zatrudnienia: -Obniżka wynagrodzeń tuż po badaniu zadowolenia pracowników -Wiele zwolnień w trakcie pandemii, firma oczywiście odpisała niżej że żaden PRACOWNIK nie został zwolniony, ponieważ w HILTI obowiązują 2 kategorie pracowników, tych zatrudnionych oficjalnie i tych na zleceniu, których nie traktuje się nawet jak ludzi (oczywiście to głównie ci zostali wyrzuceni bez nawet 2 tygodni wypowiedzenia bo po prostu zawieszono z nimi współpracę żeby nie wypłacić już żadnych pieniędzy), zdarzały się też redukcje etatów żeby oficjalnie nie było to zwolnienie -Kadra zarządzająca bardzo nieprofesjonalna, kilka przypadków otrzymania stanowiska kierowniczego po znajomości -Duże obciążenie i "kultura nadgodzin" W związku z powyższymi jest duża rotacja no ale "dinozaury" dalej się trzymają :) Drogi Kandydacie/Kandydatko, jeśli masz alternatywy to nie idź do tego, śmiało można napisać - toksycznego towarzystwa.

Iks
Kandydat
 Pytanie

Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds Telefonicznej Obsługi Klienta w przypadku kilkunastu lat doświadczenia na podobnym stanowisku?

System płatniczy
Pracownik
 Pytanie
@Iks

Ty się nie pytaj ile może dać Ci firma, tylko powiedz co Ty możesz dać firmie ?

Obywatel Gerard C
Były pracownik
 Pytanie
@System płatniczy

Cóż za komunistyczny bełkot? Poza tzw "powołaniem" lub działalnością charytatywną pracuje się DLA KASY!!! Dbamy przede wszystkim o siebie i bliskich. Dopiero po nawiązaniu relacji troszczymy się o miejsce pracy pielęgnując relację OBUSTRONNĄ.

Lipek
Kandydat

Szanowni Państwo, jakiś czas temu brałem udział w rekrutacji do Hilti na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Handlowy. I etap: miła rozmowa z Panią z HR II etap: spotkanie z ewentualnymi przełożonymi, scenka sprzedażowa:), standardowe pytania plus oczekiwaniami finansowe kandydata. III etap: miły dzień z Pracownikiem w terenie. IV etap: spotkanie z HR Partner, kolejny ewantualny przełożony:) i....na koniec rozmowy powtórzenie oczekiwań finansowych. Dopiero w tym momencie dowiaduję się, że moje oczekiwania mocno odbiegają od standardów płacowych w Hilti na tym stanowisku. Podałem standard rynkowy na stanowisku handlowca biorąc pod uwagę nawet branże gorzej radzące sobie z pandemią. Szanowni Państwo, Kilka przemyśleń. Przez cały proces powtarzane zdanie :" Sprzedajemy produkt premium " niech ma odzwierciedlenie przynajmniej w procesie rekrutacji. Jeśli nie potraficie Państwo zaproponować średniego wynagrodzenia rynkowego to neich przynajmniej rekrutacja spełnia te wymogi. Rozumiem, że to może być proces negocjacji pracodawca/pracownik tylko nie w przypadku kiedy znacie Państwo minimalnie oczekiwania w II etapie i sam proces trwa PÓŁTORA MIESIĄCA!!! Do tego dochodzą pytania i standardy rekrutacyjne wyciągnięte z najgorszej książki o rekrutacji z lat 2000 (etap II i IV) Opakowanie czegoś bardzo słabego w papierek "premium" nie zadziała na dobrego handlowca. Życzę Państwu powodzenia w biznesie i szacunku dla kandydatów.

Grzegorz
Kandydat
 Pytanie
@Lipek

Cześć Lipek, z ciekawości dla mnie i innych osób jakie było przewidywane wynagrodzenie które Tobie zaproponowali? Dzięki za odp

Pracodawca

 Pytanie
@Lipek

Witaj, Dziękujemy za informację zwrotną dotyczącą Pana doświadczeń z procesu rekrutacji. Przykro nam, że nasz proces rekrutacji nie spełnił Pana oczekiwań i jednocześnie dziękujemy za czas jaki Pan poświęcił dla Hilti. O ile trafnie zidentyfikowaliśmy Pana kandydaturę, postaramy się wyjaśnić opisaną sytuację. Cenimy sobie każdy feedback, dzięki któremu mamy okazję przyjrzeć się bliżej naszym procesom i wprowadzać niezbędne zmiany. Bardzo żałujemy jednak, że nie podzielił się Pan swoimi wątpliwościami w trakcie rozmowy telefonicznej z osobą z naszego działu HR, podczas której była omawiana nasza decyzja i jej uzasadnienie. Chcielibyśmy w tym miejscu zapewnić, ze Pana kandydatura nie została odrzucona z powodu oczekiwań finansowych, które poznaliśmy na wcześniejszych etapach rozmów. Widełki wynagrodzeń przedstawicieli sprzedaży w Hilti są bardzo szerokie i zależą od tzw. zaszeregowania, czyli poziomu kompetencji i wymaganego doświadczenia. Inny poziom wynagrodzenia oferujemy osobom na poziomie „Junior” a zupełnie inny osobom na poziomie „Master”. Pana kwalifikacje znacznie przewyższają te, jakich standardowo wymagamy od naszych przedstawicieli sprzedaży. Podejmując finalną decyzję o zatrudnieniu zawsze staramy się myśleć długofalowo, po prostu zależy nam aby nasi pracownicy związali się z nami na długo. Zatrudnienie osoby z takim doświadczeniem na pewno z naszej perspektywy mogłoby być kuszące, ale tylko na krótką metę. Niestety jednocześnie nie spełniał Pan formalnych wymagań jakie stawiamy kandydatom na stanowiska liderskie, co uniemożliwiło przypisanie Pana do innych otwartych procesów w sprzedaży. Stąd nasze wątpliwości czy dla kandydata z takim CV przyjęcie oferty poniżej swoich kwalifikacji ma długofalowo sens. Nasz proces rekrutacji jest wieloetapowy i przyznajemy, dość długi, jednak każdą z decyzji o zatrudnieniu traktujemy bardzo poważnie, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Szczegółowe uzasadnienie poszczególnych etapów opisywaliśmy już niejednokrotnie na tym forum i można również o tym przeczytać w jednej z zakładek naszego profilu Jak rekrutujemy?, Hilti Poland Warszawa - GoWork.pl W razie dalszych pytań prosimy o kontakt bezpośredni na adres kariera.pl@hilti.com. Raz jeszcze dziękujemy za udział w procesie i zainteresowanie Hilti. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Kinser
Klient
@Lipek

Oczywiście strata cennego czasu i jakbyście patrzeć każda rekrutacja niesie za sobą jakiś stres, ale w tej chwili sytuacja w firmie nie jest zbyt korzystna -rotacja jest na bardzo wysokim poziomie, obniżenie pensji, bardzo wyśrubowane plany -niemożliwe do realizacji w niektórych trade, awanse „po znajomościach”, dotyczy to nie tylko pionu sprzedażowego. Zwalniają się pracownicy doświadczeni i ze stażem pracy. Firma jest w permanentnej rekrutacji. Chyba jeszcze nie przeliczyła ile kosztuje ją ten proces.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Uczestnicy dyskusji , bardzo prosimy o wzajemny szacunek i nieużywane obraźliwych sformułowań wobec siebie na niniejszym forum.  Chcielibyśmy również  zaznaczyć, że nie mamy w strukturach Hilti Departamentu Magii i Czarodziejstwa Hogwart, w związku z powyższym fikcyjne rekrutacje, fikcyjne stanowiska, czy wpisy pod fikcyjnymi nickami nie należą do naszych kompetencji :)  Pozdrawiamy i zachęcamy do merytorycznej dyskusji.
jaro

Jak możecie wymagać od forumowiczów szacunku, skoro sami robicie z kandydatów (usunięte przez administratora) Mamy przykłady fikcyjnych rekrutacji, szyderstw ze strony liderów, pokazywania pseudowyższości przez kierownika, w końcu żenujące sytuacje z kilkoma telefonami do jednej osoby, której nie chcecie nawet zatrudnić, czy ocenianie kandydata po minutowej rozmowie. Opamiętajcie się. Traktujecie kandydatów w sposób karygodny. W Polsce próżno szukać taki niskiego poziomu HR. Może to od was trzeba zacząć zmianę? Może czas zacząć zwalniać osoby, które kompletnie nie nadają się do pracy w HR? Jeśli macie tak denny HR, to strach pomyśleć kogo zatrudniają tacy ludzie... Szczerze mówiąc to większość rzeczy, które opisują kandydaci nadaje się do zgłoszenia odpowiednim służbom. HR nie jest bezkarny i wielu rzeczy nie można robić. Prywatne przedsiębiorstwo to nie jest prywatny folwark. Państwo ma instrumenty, by egzekwować prawa kandydatów.

rekrut

Bardzo dobrze napisane... Dodam swoje 3 grosze. Ostatnio przechodziłem rekrutacje do BMW, Mercedesa, Volvo, Deloitte, PayPal, ABB i do kilku innych przedsiębiorstw.... oraz brałem udział w tej z hilti... Hmmmm za poziom rekrutacji BMW dałbym 9, innym przedsiębiorstwom 7-8, co niektórym 5-6. Natomiast Hilti dałbym ocenę zero (słownie: ZERO). Dlaczego? Czytaliście już tutaj... Kompletny brak szacunku do kandydatów, brak profesjonalizmu, brak kultury, brak punktualności, brak wiedzy, brak wszystkiego. Zwolnijcie tych pracowników, albo wyślijcie na kursy. Mam porównanie z innymi firmami, więc wiem co mówię... Za chwilę rzuci się na mnie zgraja trolli próbujących mnie oczernić i zniwelować moją wypowiedź. Nie czytajcie tych głupot, tylko sami wyciągnijcie wnioski z tego co napisałem ja i inni na forum. Cieszę się, że w Polsce funkcjonują profesjonalne podmioty dla których warto pracować. A co do Hilti, to sami oceńcie czy warto...

Kandydat
@rekrut

Kurczę, gdzie aplikowałes?Ja złożyłem do Warszawy. Tez byłem w BMW i Mercedes. Spoko. Jestem w kolejnych etapach.Tutaj mam rozmowę 2 etap w przyszłym tygodniu. Daj znać gdzie bo po tym co tu czytam trochę się wacham.

11

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@rekrut

Dziękujemy za zabranie głosu w dyskusji. Przepraszamy, jeżeli poczuł się Pan nieprofesjonalnie potraktowany jako uczestnik rekrutacji. Będziemy bardzo wdzięczni za bardziej szczegółowy opis sytuacji, która wzbudziła w Panu tak poważne wątpliwości odnośnie kompetencji osób biorących udział w rekrutacji, w której Pan osobiście uczestniczył na adres kariera.pl@hilti.pl. Każdy kandydat jest dla nas ważny i bardzo zależy nam na pozytywnych doświadczeniach rekrutowanych osób, nawet jeżeli finalnie nie zostają zatrudnione do naszej organizacji. Staramy się aby żaden wątek poruszony na niniejszym forum nie pozostał bez naszej odpowiedzi i wyjaśnienia. Każdy feedback traktujemy bardzo poważnie i podejmujemy odpowiednie działania, gdy tylko mamy dostęp do dokładnych informacji. Życzymy powodzenia w innych procesach rekrutacyjnych i mamy nadzieję na kontakt bezpośredni na wskazany adres.

hi
@jaro

Centrala firmy i zarzad w Schaan nie maja bladego pojecia co dzieje sie w lokalnych oddzialach tym bardziej takim polskim oddzialiku. Dlatego czegos czego najbardziej boi sie lokalny zarzad i HR to skarga i opis tego co sie dzieje w Polsce do Centrali firmy w Schaan tak jak ktos juz tutaj pisal chyba.... Robcie tak a zmiany przyjda szybko. Dyskusje z hiltowskimi trollami sa kompletnie bezproduktywne. Polskiemu dzialowi HR zalezy tylko na tym zeby pokazac ze cos robi i trzymac sie koryta. Jak informacje dotra do Schaan to szybko wyprostuje to umysly i sposoby dzialania.

MASAKRA
@hi

ZACIEKAWIONY OPINIAMI NA RYNKU .....WSZEDŁEM TUTAJ PRZYPADKIEM I SZCZERZE POWIEM ZE NIGDY I NIGDZIE - A ZAJMUJĘ SIĘ PODOBNA BRANZĄ :) - NIE WIDZIAŁEM TAKIE PR`U, DLA NIEWTAJEMNICZONYCH PUBLIC RELATIONS FIRMY NA SWOJ TEMAT! JEDNO TO CZYSTE DZIAŁANIA PR - CZYLI TE BREDNIE I BEŁKOTY JAK TO JEST CUDOWNIE I JAK PIEKNIE ONI PRACUJA DRUGIE - TO TE WSZYSKIE "HILTOWSKIE TROLLE" (JAK TO KTOŚ OKREŚLIŁ) HA HA HA => LUDZIE TROCHE WIECEJ SZACUNKU DO CZYTAJACYCH, TE BAŁWOCHWALCZE TEKSTY KTÓRE TO NIBY WYPISUJA CI CO LEJA PO NOGACH ZEBY MÓC WPAŚĆ NA ROZMOWE REKRUTACYJNĄ - CZY NAPRAWDE SADZICIE ZE NAWET SREDNIO-PRZECIETNIE INTELIGENTNY CZŁOWIEK W TO UWIERZY????????

1

Pracodawca

@MASAKRA

Dziękujemy za informację zwrotną. Ważna jest dla nas otwarta, szczera dyskusja, transparentna komunikacja, wymiana opinii i emocji- i tych pozytywnych i tych negatywnych. Odpowiadając na pytania i opinie dzielimy się informacjami, konkretnymi przykładami, liczbami, czy aktywnościami jakie podejmujemy. Każdy wpis bardzo uważnie czytamy i traktujemy jako bardzo cenną informację zwrotną i bodziec do działania. Będziemy wdzięczni za szczegółowe informacje, co wpłynęło na Pana negatywną ocenę na adres: kariera.pl@hilti.com. Pozdrawiamy!

Soren
@Hilti Poland

Też jestem zaciekawiony, kto ma czas pisać tak rozbudowane teksty w ofertach pracy? Niewiele w nich konkretów, za to wiele lania wody :). "Co oferujemy? Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze. Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz stabilność zatrudnienia (umowa o pracę i rozbudowany pakiet socjalny). Praca w Customer Service wiąże się ze stałymi godzinami pracy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oferujemy także możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin. Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy. Dlaczego mam złożyć aplikację? Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży czy budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej, osobistemu zaangażowaniu i uzdolnieniom, a doświadczenie ma drugorzędne znaczenie."

Hilti Poland
@Soren

Witaj Soren! Dziękujemy za tak dużą aktywność na naszym forum i zaiteresowanie tak wieloma aspekatmi naszego procesu rekrutacji. Odpowiadając na Twoje pytanie- nasze oferty pracy są przygotowywane według globalnych wytycznych Grupy Hilti przez nasz Zespół Rekrutacji. Staramy się przedstawić stanowisko, środowisko pracy, naszą kulturę organizacji i oczekiwania wobec kandydatów w sposób zachęcający kandydatów do dalszego poznania naszej firmy. Na wszelkie, już bardziej szczegółowe pytania kandydatów chętnie odpowiadamy podczas procesu rekrutacji lub na tym forum :) Pozdrawiamy!

NickiNick
@MASAKRA

Stary jedynym Trollem pod wieloma nickami to jesteś ty. Piszesz monotonnie i ciągle to samo, widzę że masz żal o tą jednominutową rozmowę. Pochwal się lepiej, czy już napisałeś skargę do centrali i czy (o ile w ogóle) ci odpisali.

7
fjodor
@jaro

Ten topik powinien zostać podwieszony, żeby kandydaci wiedzieli jak to naprawdę wygląda.

Angelo
Pracownik
@fjodor

Ja tam jestem za podwieszeniem tego wpisu. Wszyscy powinni to przeczytać.

Luka
Kandydat
@rekrut

Dziekuje za informacje i rezygnuje z rekrutacji. Z tego co czytam to szkoda czasu.

Itlih
Pracownik

Szanowny Kolego, Mysle, ze w czarach i magii jesteście lepsi niż w kotwach, wielokrotnie byłem świadkiem gdzie były rekrutacje wewnętrzne w toku a kandydat dawno wybrany „ kolesiostwo” to jeden z czarów którego sam Gandalf mógłby się od Was uczyć, niezapomniany o innych zabiegach takich jak zmiany wynagrodzeń, awanse w momencie gdy wszystkie były wstrzymane etc. Kłamstwo i obłuda szanowny Panie.

Lucy
Pracownik

Statek tonie, kolejne szczury uciekają, brak szefowej hr od pol roku, członek zarządu zwolniony, kłótnie na korytarzach, menadżerowie z pojęciem bez możliwości rozwoju, podstawiani figuranci i słupy którymi łatwo można manipulować, stary zarząd cały czas u władzy mimo ze firma się sypie jak stary tynk...

Zainteresowany123
Kandydat
 Pytanie

Firma aktualnie szuka Terytorialnego Przedstawiciela Sprzedaży, podpowie ktoś czy stanowisko warte uwagi? Jakie aktualnie zarobki i sytuacja w firmie?

rrr
Kandydat
@Zainteresowany123

Sam jestem ciekaw, gdyby ktoś odpowiedział - byłoby miło!

Kordolio
Były pracownik
@Zainteresowany123

Jeżeli nie masz doświadczenia zawodowego w sprzedaży to 4000-4500 netto Z doświadczeniem 5000-6000 netto( na ten moment upierałabym się przy 6000 netto) Ogromny pogrom, brak ludzi kompetentnych do pracy, zatrudniani z przypadku

Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Hilti Poland