Hilti Poland
2 78

Opinie o Hilti Poland

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hilti Poland

Administrator

Zachęcam do napisania opinii na temat pracodawcy Hilti Poland, będzie to pomocne dla osób, które myślą o zatrudnieniu się w tej firmie.

   
PH71

Również dołączam do prośby Arka o opinię, w moim przypadku Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży - Wrocław i okolice. Warto?

   
Arek

Zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Handlowy na teren Leszno i okolice, lecz z moich obserwacji wynika, iż poszukujecie przedstawiciela na ten teren już około półtora roku??!! W takiej sytuacji nasuwa się pytanie, w czym tkwi problem?? Ciężki teren, kierownik czy po prostu nie ma odpowiednich ludzi do pracy??

   
Administrator

Wiesz jak wygląda wynagrodzenie w Hilti Poland? Podziel się swoją opinią. Może okazać się bardzo cenna!

   
Marcin

Aplikowałem na stanowisko Młodszy Mechanik w serwisie HILTI. Czy ktoś by mógł opisać charakter wykonywanej pracy i jak wygląda przebieg rozmowy kwalifikacyjnej z góry dziękuje.

   
nick

to nie serwis to zbieranina bezmyślnych roboludków na produkcji

   
Jacek

Dla mnie rotacja w nie jest czymś dziwnym. Takie czasy, ważne żeby dobrze pracować w fajnym zespole.

   
niewolnik
@Jacek 22.01.2018 12:15

Wpis popełniony w PONIEDZIAŁEK o 12.15 - ciekawe czy to szef serwisu czy nasze HR?

   
były pracownik

Tak, zgadzam się z powyższymi podwyżka po 2 latach pracy 50 zł :o tak to nie są kłamstwa! Robić, nie rozmawiać, zapie..... bo się tabelki muszą zgadzać.. Premia uzależniona od absencji, niestety nie każdy ma wpływ na to czy zachoruje, czy będzie miał wypadek czy cokolwiek innego się wydarzy. Obóz pracy. Jak już ktoś wcześniej napisał przyszedł poganiacz z amazona. Jak ktoś chce być traktowany jak śmieć, robot i nie człowiek to serwis Hilti zaprasza! Nie pozdrawiam

   
Szczęśliwy, że były.
@były pracownik 13.10.2017 13:29

Kolega nie sprecyzował, że absencja jednego pracownika pozbawia premi CAŁY zespół.

   
Jozin z bazin

Zarządzanie w serwisie to jakaś totalna porażka. Zakradł się tam strach, obłuda i fra...two. Chcesz zachować człowieczeństwo szukaj pracy gdzie indziej.

   
Szczęśliwy, że były.
@RYCHU PEJA :):) 08.10.2017 21:13

Dodajmy do tego, że z 60 paru osób, które zaczynały sześć lat temu, wraz ze startem serwisu, dzisiaj pracują cztery osoby.

   
fikumikunapatyku

Obłożenie pracą jest obrzydliwe. Kierownictwo zdaję się rozdawać różne upominki w podzięce za "ciężką pracę", ale równie chętnie sporządza notatki służbowe jak ktoś nie zostaje na nadgodziny. Ciągłe pomaganie biednemu serwisowi w Niemczech, nieuzupełnianie braków kadrowych, manipulowanie premią i standaryzacja wszystkiego. Korporacyjny sposób zarządzania tym serwisem ("przykręcanie śruby") absolutnie nie sprawdza się w tym przypadku.

   
gruby mały precel

notatki rozdają co to za dziecinne kary

   
ratatata

Odchodzą mechanicy, odchodzą... Nie ma chętnych do pracy w "super atmosferze" stworzonej przez poganiacza z amazona.

   
bezrobo

Czy ktoś może napisać tu coś obiektywnie? Interesuje mnie praca w tym serwisie a widzę że piszecie że teraz szef jest przesrany a wcześniej było Ok? Jak przejrzałem wcześniejsze wpisy to też była jazda po tym serwisie i wcześniejszym szefie więc co jest grane? Niech ktoś się wypowie ale nie przez pryzmat podwyżki i absencji, ja szukam pracy a nie ochronki dla niepełnosprawnych. Szukam roboty ale nie za 1800 netto jak wszędzie proponują mechanikom na start, a później się zobaczy. PS ja robiłem przez 5 lat w elektro-serwisie i doszedłem do 2 tysięcy plus premia uznaniowa co jakiś czas jak interes się kręcił nawet i 2 paki netto. Chciałbym zacząć od minimum takiego pułapu, jest szansa?

   
ktoś
@bezrobo 06.02.2017 01:34

Idź zobacz sam, co będziesz opierał się na opinii ludzi, których nawet nie znasz. A że odeszło kilku mechaników to są wolne miejsca...

   
kundelbury

i te podwyżki 50zł brutto :-) uciekać !!!

   
smutny

Był klimat i się skończył. Kiedyś to miejsce było jedyne w swoim radzaju dziś nic go nie wyróżnia i żaden socjal i żadne pieniądze tego nie zmienią poprostu wszystko w standardzie... bardzo to smutne ale wciąż wam kibicuję może to tylko chwilowe etapy przemian.

   
fikumikunapatyku

Praca w TSC Wrocław ma swoją specyfikę. Wykorzystanie czasu jest maksymalne, koszty na naprawe wyliczane, wydajność, błędy, prognozy itd. - kalkulowane w Exelu i parę osób tych wszystkich słupków pilnuje i je studiuje. Trzeba robić, nie stękać i być korporacyjnie poprawnym. Zarobki są w porządku, choć zawszę to będzie tylko parę % więcej niż daje konkurencja. Ot serwis marki premium ale zarobki... nie. Premia może być naprawdę miłym dodatkiem, ale obecne warunki są uzależnione od "nieplanowanych absencji" i dużo osób sprawia wrażenie że już o nią nie walczy. Social fajny; ubranka, buty obiadki, bhp - na poziomie. Lokalizacja słaba; brak autobusu, czasami korki na A4, parkujące tiry na dojeździe i nawet szyldu nad wejściem nie mają - widać nie chcą się chwalić że tu jest serwis. Najgorsze jest obłożenie pracą - w styczniu nadgodziny to norma. Przez to organizacja pracy jest czasami kuleje. A jak się zacznie sezon budowlany?? Strach się bać... . TSC Wrocław - odważnym i ostrożnym polecam spróbować i się przekonać.

   
.

Serwis to totalna padaka. Od kiedy Amazonista sprawuje władzę ,atmosfera w firmie jest bardzo gęsta. Swoich podwładnych (TL'ów) beszta jak bure suki... Ci zaś w obawie przed swoim Panem cisną mechaników. Trzeba uważać co się mówi i do kogo, bo mechanicy zaczynają donosić na siebie nawzajem tylko po to żeby podbudować się w oczach przełożonego. Feedback ?? Jaki feedback... ludzie boją się, bo Ci "odważni " lecą ze stanowiska. Brawo Panie T. I. zniszczyłeś naszą firmę. I to że " tylko nieroby narzekają " to nie jest prawda. Kiedyś serwis był zgraną ekipą, dziś nie można ufać nikomu... wszystko przez to że jesteśmy tylko SŁUPKAMI W EXCELU.

   
Josef

Niestety to prawda... Kiedyś kultura organizacyjna HILTI była do pozazdroszczenia... Odkąd szefem serwisu została gwiazda Amazona wszystko zeszło na psy... Załoga się zwalnia, 90% szuka pracy. Gościu nie wie, co to zarządzanie załogą i zwalnia ludzi, jeśli mają lepsze pomysły i wiedzę nt. Lean, 5s, itd. Odpowiedź dla całej załogi to zebranie przestraszonych Team Leaderów z hasłem: "xxx stracił zaufanie do tej osoby". Nie wiem, jak wygląda sytuacja w innych działach, ale SERWIS odradzam stanowczo. Jakość napraw? Skoro używa się również części ze starych maszyn, to nie musi być konieczne dla klientów Premium...

   
rozbawiony
@Jozefina 09.01.2017 19:24

Proszę Państwa oto ustalono przekaz tygodnia: TYLKO NIEROBY NARZEKAJĄ! Ciekawe tylko czy to pomysł szefowej HR czy poganiacza z Amazona?

   
haha

Dla mnie jest spoko. Jestem nowy a juz dostalem solidna podwyzke. Z tego co slyszalem inni tez. Szef docenia dobra robote a nierobow pogania. Wystarczy przychodzic do pracy i pracowac a nie sie opier... alac i wozic na plecach innych. Zreszta tylko nieroby narzekaja na wszystko.

   
chatazłegoskrzata

nigdy nikomu bym tej firmy nie polecił chyba że ktoś lubi brak szacunku i nadgodziny

   
erftg

hej hej widze ze w firmie w dlaszym ciagu posuzkuja na stanowisko Team Leader wymagana jest dobra znajomosc jezyka angielskiego nawet ogloszenie nie po polsku

   
tatarata

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pływa i nie spływa

   
ohoo

Nie wiem, ile zarabia mój lider. Za często kierownicy nie odchodzą, więc chyba kase mają dobrą i robotę nie za ciężką. Firma placi w terminie do konca miesiąca i na kasie nie kantuje. Dostajesz premie MBO jak sie starasz razem ze wszystkimi. Oprocz socjalu jest cos ekstra za najlepsze wyniki. Co roku dwie osoby leca na wycieczke. Firma funduje. A ostatnio oglosili miesieczny ekstra kilka setek do wziecia za dobra robote.

   
rozczarowany
@ohoo 18.04.2016 18:51

Pozdrawiamy dział HR. Czy we w tej Warszawie myślicie, że ludzie są takimi debilami by łykać takie głodne kawałki? Kiedyś było w miarę fajnie, ale od czasu kiedy szefem serwisu został ten ... poganiacz z Amazona to jest zjazd po równi pochyłej.

   
buba

Na serwisie duzo sie dzieje. Zatrudniaja nowych i rozbudowuja. Nowy szef wymagajacy, ale dba o ludzi. Chyba w TSC idzie ku lepszemu.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
karp

jak jesteś bez pracy we Wrocławiu to musisz być strasznym leniem

   
nowy

A mozesz napisac co dokladnie oferuja skoro az taki zal?

   
Mrówa

idźcie na rozmowę i sprawdźcie jak śmieszne pieniądze oferują a później żałujcie że wzięliście dnień urlopu i jechaliście na to zadupie

   
opona

niestety ale muszę odradzić prace na tym serwisie. nie dajcie się złapać na obiecanki

   
poszukujący
@opona 26.01.2016 19:07

A możesz coś konkretniej? Właśnie szukają do pracy w serwisie i chciałbym wiedzieć co jest nie tak.

   
takijeden

Ty "znafca" pacnij sie w czoło! Fikcyjne rekrutacje! taaa bo Hilti nie ma na co pieniędzy wydawać.

   
znawca

firma prawdopodobnie prowadzi fikcyjne rekrutacje i daje na pracuj.pl fikcyjne ogłoszenia, wstyd do kwadratu!!!

   

Zostaw opinię o Hilti Poland - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hilti Poland