Opinie o Hilti Poland

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hilti Poland

były pracownik

Tak, zgadzam się z powyższymi podwyżka po 2 latach pracy 50 zł :o tak to nie są kłamstwa! Robić, nie rozmawiać, zapie..... bo się tabelki muszą zgadzać.. Premia uzależniona od absencji, niestety nie każdy ma wpływ na to czy zachoruje, czy będzie miał wypadek czy cokolwiek innego się wydarzy. Obóz pracy. Jak już ktoś wcześniej napisał przyszedł poganiacz z amazona. Jak ktoś chce być traktowany jak śmieć, robot i nie człowiek to serwis Hilti zaprasza! Nie pozdrawiam

Szczęśliwy, że były.
@były pracownik 13.10.2017 13:29
Tak, zgadzam się z powyższymi podwyżka po 2 latach pracy 50 zł :o tak to nie są kłamstwa! Robić, nie rozmawiać, zapie..... bo...

Kolega nie sprecyzował, że absencja jednego pracownika pozbawia premi CAŁY zespół.

Jozin z bazin

Zarządzanie w serwisie to jakaś totalna porażka. Zakradł się tam strach, obłuda i fra...two. Chcesz zachować człowieczeństwo szukaj pracy gdzie indziej.

RYCHU PEJA :):)
@Jozin z bazin 22.09.2017 16:45
Zarządzanie w serwisie to jakaś totalna porażka. Zakradł się tam strach, obłuda i fra...two. Chcesz zachować człowieczeństwo sz...

Właśnie dlatego od początku roku spora część zespołu postanowiła zmienić miejsce pracy. Jakieś 16 -17 osób na 61 zatrudnionych brawo WY zarząd TSCW.

Szczęśliwy, że były.
@RYCHU PEJA :):) 08.10.2017 21:13
Właśnie dlatego od początku roku spora część zespołu postanowiła zmienić miejsce pracy. Jakieś 16 -17 osób na 61 zatrudnionych...

Dodajmy do tego, że z 60 paru osób, które zaczynały sześć lat temu, wraz ze startem serwisu, dzisiaj pracują cztery osoby.

fikumikunapatyku

Obłożenie pracą jest obrzydliwe. Kierownictwo zdaję się rozdawać różne upominki w podzięce za "ciężką pracę", ale równie chętnie sporządza notatki służbowe jak ktoś nie zostaje na nadgodziny. Ciągłe pomaganie biednemu serwisowi w Niemczech, nieuzupełnianie braków kadrowych, manipulowanie premią i standaryzacja wszystkiego. Korporacyjny sposób zarządzania tym serwisem ("przykręcanie śruby") absolutnie nie sprawdza się w tym przypadku.

gruby mały precel

notatki rozdają co to za dziecinne kary

ratatata

Odchodzą mechanicy, odchodzą... Nie ma chętnych do pracy w "super atmosferze" stworzonej przez poganiacza z amazona.

bezrobo

Czy ktoś może napisać tu coś obiektywnie? Interesuje mnie praca w tym serwisie a widzę że piszecie że teraz szef jest przesrany a wcześniej było Ok? Jak przejrzałem wcześniejsze wpisy to też była jazda po tym serwisie i wcześniejszym szefie więc co jest grane? Niech ktoś się wypowie ale nie przez pryzmat podwyżki i absencji, ja szukam pracy a nie ochronki dla niepełnosprawnych. Szukam roboty ale nie za 1800 netto jak wszędzie proponują mechanikom na start, a później się zobaczy. PS ja robiłem przez 5 lat w elektro-serwisie i doszedłem do 2 tysięcy plus premia uznaniowa co jakiś czas jak interes się kręcił nawet i 2 paki netto. Chciałbym zacząć od minimum takiego pułapu, jest szansa?

ktoś
@bezrobo 06.02.2017 01:34
Czy ktoś może napisać tu coś obiektywnie? Interesuje mnie praca w tym serwisie a widzę że piszecie że teraz szef jest przesrany...

Idź zobacz sam, co będziesz opierał się na opinii ludzi, których nawet nie znasz. A że odeszło kilku mechaników to są wolne miejsca...

kundelbury

i te podwyżki 50zł brutto :-) uciekać !!!

smutny

Był klimat i się skończył. Kiedyś to miejsce było jedyne w swoim radzaju dziś nic go nie wyróżnia i żaden socjal i żadne pieniądze tego nie zmienią poprostu wszystko w standardzie... bardzo to smutne ale wciąż wam kibicuję może to tylko chwilowe etapy przemian.

fikumikunapatyku

Praca w TSC Wrocław ma swoją specyfikę. Wykorzystanie czasu jest maksymalne, koszty na naprawe wyliczane, wydajność, błędy, prognozy itd. - kalkulowane w Exelu i parę osób tych wszystkich słupków pilnuje i je studiuje. Trzeba robić, nie stękać i być korporacyjnie poprawnym. Zarobki są w porządku, choć zawszę to będzie tylko parę % więcej niż daje konkurencja. Ot serwis marki premium ale zarobki... nie. Premia może być naprawdę miłym dodatkiem, ale obecne warunki są uzależnione od "nieplanowanych absencji" i dużo osób sprawia wrażenie że już o nią nie walczy. Social fajny; ubranka, buty obiadki, bhp - na poziomie. Lokalizacja słaba; brak autobusu, czasami korki na A4, parkujące tiry na dojeździe i nawet szyldu nad wejściem nie mają - widać nie chcą się chwalić że tu jest serwis. Najgorsze jest obłożenie pracą - w styczniu nadgodziny to norma. Przez to organizacja pracy jest czasami kuleje. A jak się zacznie sezon budowlany?? Strach się bać... . TSC Wrocław - odważnym i ostrożnym polecam spróbować i się przekonać.

.

Serwis to totalna padaka. Od kiedy Amazonista sprawuje władzę ,atmosfera w firmie jest bardzo gęsta. Swoich podwładnych (TL'ów) beszta jak bure suki... Ci zaś w obawie przed swoim Panem cisną mechaników. Trzeba uważać co się mówi i do kogo, bo mechanicy zaczynają donosić na siebie nawzajem tylko po to żeby podbudować się w oczach przełożonego. Feedback ?? Jaki feedback... ludzie boją się, bo Ci "odważni " lecą ze stanowiska. Brawo Panie T. I. zniszczyłeś naszą firmę. I to że " tylko nieroby narzekają " to nie jest prawda. Kiedyś serwis był zgraną ekipą, dziś nie można ufać nikomu... wszystko przez to że jesteśmy tylko SŁUPKAMI W EXCELU.

Josef

Niestety to prawda... Kiedyś kultura organizacyjna HILTI była do pozazdroszczenia... Odkąd szefem serwisu została gwiazda Amazona wszystko zeszło na psy... Załoga się zwalnia, 90% szuka pracy. Gościu nie wie, co to zarządzanie załogą i zwalnia ludzi, jeśli mają lepsze pomysły i wiedzę nt. Lean, 5s, itd. Odpowiedź dla całej załogi to zebranie przestraszonych Team Leaderów z hasłem: "xxx stracił zaufanie do tej osoby". Nie wiem, jak wygląda sytuacja w innych działach, ale SERWIS odradzam stanowczo. Jakość napraw? Skoro używa się również części ze starych maszyn, to nie musi być konieczne dla klientów Premium...

Jozefina
@Josef 05.01.2017 22:30
Niestety to prawda... Kiedyś kultura organizacyjna HILTI była do pozazdroszczenia... Odkąd szefem serwisu została gwiazda Amazo...

Uwazam ze koniecznie trzeba dopisac na jego konto wiekszosc kataklizmow na swiecie, do ktorych na pewno sie przyczynil.... Haha dobrze napisal - tylko nieroby narzekaja, bo nie ma juz w Hilti dla nich miejsca.

rozbawiony
@Jozefina 09.01.2017 19:24
Uwazam ze koniecznie trzeba dopisac na jego konto wiekszosc kataklizmow na swiecie, do ktorych na pewno sie przyczynil.... Hah...

Proszę Państwa oto ustalono przekaz tygodnia: TYLKO NIEROBY NARZEKAJĄ! Ciekawe tylko czy to pomysł szefowej HR czy poganiacza z Amazona?

haha

Dla mnie jest spoko. Jestem nowy a juz dostalem solidna podwyzke. Z tego co slyszalem inni tez. Szef docenia dobra robote a nierobow pogania. Wystarczy przychodzic do pracy i pracowac a nie sie opier... alac i wozic na plecach innych. Zreszta tylko nieroby narzekaja na wszystko.

chatazłegoskrzata

nigdy nikomu bym tej firmy nie polecił chyba że ktoś lubi brak szacunku i nadgodziny

erftg

hej hej widze ze w firmie w dlaszym ciagu posuzkuja na stanowisko Team Leader wymagana jest dobra znajomosc jezyka angielskiego nawet ogloszenie nie po polsku

tatarata

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pływa i nie spływa

ohoo

Nie wiem, ile zarabia mój lider. Za często kierownicy nie odchodzą, więc chyba kase mają dobrą i robotę nie za ciężką. Firma placi w terminie do konca miesiąca i na kasie nie kantuje. Dostajesz premie MBO jak sie starasz razem ze wszystkimi. Oprocz socjalu jest cos ekstra za najlepsze wyniki. Co roku dwie osoby leca na wycieczke. Firma funduje. A ostatnio oglosili miesieczny ekstra kilka setek do wziecia za dobra robote.

rozczarowany
@ohoo 18.04.2016 18:51
Nie wiem, ile zarabia mój lider. Za często kierownicy nie odchodzą, więc chyba kase mają dobrą i robotę nie za ciężką. Firma pl...

Pozdrawiamy dział HR. Czy we w tej Warszawie myślicie, że ludzie są takimi debilami by łykać takie głodne kawałki? Kiedyś było w miarę fajnie, ale od czasu kiedy szefem serwisu został ten ... poganiacz z Amazona to jest zjazd po równi pochyłej.

buba

Na serwisie duzo sie dzieje. Zatrudniaja nowych i rozbudowuja. Nowy szef wymagajacy, ale dba o ludzi. Chyba w TSC idzie ku lepszemu.

anonim

(usunięte przez administratora)

karp

jak jesteś bez pracy we Wrocławiu to musisz być strasznym leniem

nowy

A mozesz napisac co dokladnie oferuja skoro az taki zal?

Mrówa

idźcie na rozmowę i sprawdźcie jak śmieszne pieniądze oferują a później żałujcie że wzięliście dnień urlopu i jechaliście na to zadupie

opona

niestety ale muszę odradzić prace na tym serwisie. nie dajcie się złapać na obiecanki

poszukujący
@opona 26.01.2016 19:07
niestety ale muszę odradzić prace na tym serwisie. nie dajcie się złapać na obiecanki

A możesz coś konkretniej? Właśnie szukają do pracy w serwisie i chciałbym wiedzieć co jest nie tak.

takijeden

Ty "znafca" pacnij sie w czoło! Fikcyjne rekrutacje! taaa bo Hilti nie ma na co pieniędzy wydawać.

znawca

firma prawdopodobnie prowadzi fikcyjne rekrutacje i daje na pracuj.pl fikcyjne ogłoszenia, wstyd do kwadratu!!!

życzliwy

Kolego adam zawsze możesz spróbować stanąć po drugiej stronie i zobaczyć, jak to jest być TL-em i "dorobkiewiczem". Firma oferuje Ci możliwości i narzędzia do rozwoju. Jednak to wymagało by odrobinę wysiłku i chęci do zmiany. Lepiej jest narzekać i wylewać swoje żale na forum internetowym. Nie potrzebujemy tutaj pracowników z takim podejściem. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś - poszukaj sobie innego autobusu! Pozdrawiam i życzę powodzenia.

szogun

Panie "zażenowany" to czas i na pana,chcesz pan pomóc firmie i oczyścić atmosferę jeszcze bardziej to pan odejdź.Zgadza się firma ma kulturę jakiej tylko pozazdrościć.Pracownikom mniej efektywnym tak pomaga,że dostają program naprawczy a później out of service:-) Najlepiej pracować za czapkę gruszek i nie pytać o pieniądze.Rotacja jest duża bo każdy się szanujący człowiek nie chce pracować w tej firmie.TSC Wrocław non stop porównują do TSC Bebra w DE, praca ta sama,obowiązki te same (dosłownie),tylko że w TSC Bebra mechanik zarabia w euro a nie w pl, gdzie TSC Wrocław zawsze miało najlepsze wyniki a Bebra się chowała.Często się zdarza że pokazują wyniki TSC Bebra jako najlepsze ale to chyba tak jest jak z tą aferą volkswagena - przekłamane wyniki:-)

zainteresowany
@szogun 11.11.2015 08:40
Panie "zażenowany" to czas i na pana,chcesz pan pomóc firmie i oczyścić atmosferę jeszcze bardziej to pan odejdź.Zgad...

Panie szogun, co Pana powstrzymuje przed zarabianiem w euro? Kompetencje, chęci, jezyk? To nic trudnego. Proszę tylko pamiętać, że wieksze pieniądze nie wylecza Pana z roszczeniowej i agresywnej postawy. Nawet za granica za to mozna stracic prace. Poza tym, to nie caly swiat jest winien, ani żaden pracodawca, za to jaka ma Pan wartosc na rynku pracy. Najbardziej winien jest Pan sam. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

adam
@zainteresowany 14.11.2015 22:53
Panie szogun, co Pana powstrzymuje przed zarabianiem w euro? Kompetencje, chęci, jezyk? To nic trudnego. Proszę tylko pamiętać,...

Sami wartościowi i idealni pracownicy się znaleźli. Mistrzowie EXCELA piep.... co są tylko zapatrzeni w monitory i potrafią palcem pokazywać. Zapraszam na serwis stanąć przy wydzielonym stanowisku na jednym z działów i pokazać co potraficie. Aż żal tej chołoty dorobkiewiczów.

aaa

Można powiedzieć firma GUS tylko statystyka się liczy i wydajność . Wieczne porównywanie do zachodu we wszystkim tylko nie w zarobkach. Praca jak praca ale cala otoczka na nie no i kierownicy TL. poniżej krytyki.

Gość

Czy ktoś wie dlaczego ofert na przedstawiciela handlowego pojawiają sie co chwile ?? Zatrudniają i ktoś rezygnuje zaraz czy nie mogą nikogo znaleść ?

jasiu smietana
@Gość 05.11.2015 17:25
Czy ktoś wie dlaczego ofert na przedstawiciela handlowego pojawiają sie co chwile ?? Zatrudniają i ktoś rezygnuje zaraz czy nie...

brakuje cudotwórców handlu na rynku ot co haha

xxx

Widać ze kolo "zażenowany" to jakiś cwaniaczek w krawacie gniecacy stołek przy biurku.

Zoltan 3000 RX

Rzeczywiście z działem HR coś nie gra, ponieważ przy zaproszeniu na rozmowę nie informuje się o podstawowych informacjach, odmówiono również przesłania maila z adresem lub czymkolwiek. Niestety do spotkania nie doszło ponieważ często jest tak, że szukamy ofert często będąc już zatrudnionym gdzieś tam. Chciałem skontaktować się z kimś z firmy aby negocjować termin spotkania, ponieważ nie mogłem z jakichś tam przyczyn pojawić się w terminie pierwotnym choć nie ukrywam, że bardzo mi na tym zależało, dzwoniłem na dzień przed spotkaniem około pięciu razy na numer tel, nikt nie odebrał a po godzinie 16 włączał się automat. Liczyłem, że być może na dzień spotkania ktoś skontaktuje się ze mną i zapyta dlaczego nie przyjechałem, jednak również nic się nie wydarzyło. Nasunął mi się wniosek, że być może stanowisko było już obstawione z góry a oferta była fikcyjna. Wiem, że nie należy przekreślać skrzynki jabłek bo jedno jest popsute jednak jest to żenada bo poświęciłem swój czas i wysiłek na zapoznanie się z firmą i całokształtem jej działań. Nie chce nikogo szkalować jednak zalecam ostrożność.

zażenowany

Witam, Pierwszy raz jestem na GW ale wielokrotnie słyszałem co tu się pisze na temat Hilti. Firma Hilti jako jedna z nielicznych posiada bardzo mocno rozwinięta kulturę, bardzo przejrzyście określa co jest dobre a co złe, co jest akceptowalne a co nie, dodatkowo wspiera osoby które chcą się rozwijać i robią coś w tym kierunku a pracowników z gorszymi rezultatami obejmuje programem szkoleń (oczywiście warunkiem jest zaangażowanie ze strony pracownika). Prawda jest taka: część pracowników nie rozumie co to jest rozwój, jedynie liczy się wielkość portfela ale nic od siebie. Szczególnie dotyczy to pracowników serwisu który powstał kilka lat temu, niestety część narybku napłynęła z firm głęboko zacofanych gdzie próżno doszukiwać się cywilizowanego rozumowania. W tamtym czasie dała znać o sobie hiltowska "pięta Achillesa" dział HR rekrutując na piękne oczy a nie fachowców. Niestety ludzie z dobrym PR do tej pory owijają sobie ten dział wokół palca. Podsumowując, firma Hilti to nowoczesne miejsce pracy dla aktywnych, chcących się rozwijać ludzi to idealne miejsce na szlifowanie swoich talentów. Odnośnie mniej pochlebnych komentarzy, osoby które odeszły i teraz wypisują tu bzdury to właśnie ten sort którego nie polecam przyszłym pracodawcom (chyba że w swoich szeregach chcą mieć cwaniaków którzy nie wniosą nic do firmy a na 100% popsuja atmosferę) Pozdrawiam tych którzy na szczęście odeszli z Hilti i już nie zaśmiecają atmosfery tylko ten portal :*

Zoltan 3000 RX

Dzień dobry, zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną w firmie HILTI na stanowisko Customer Service Representative w Telecentrum, jednak nie zostałem poinformowany o przebiegu rozmowy, ile czasu będzie trwało spotkanie, czy i w jakiej formie sprawdzony będzie zadeklarowany język obcy, trochę jedna wielka niewiadoma. Bywałem na rozmowach w dużo mniejszych firmach i o rzekomo mniejszym prestiżiu jednak zawsze wiedziałem czego mógłbym się spodziewać itp. Czy ktoś jest w stanie podać jakieś informację i rozwiać tę enigmę :) ? Jeśli to możlwie to również widziane będą informacje o kulturze pracy, atmosferze, zarobkach na stanowisku "Młodszy Specjalista Obsługi Klienta". Pozdrawiam

eee

"elen" żebyś się za bardzo nie rozwinął bo polecisz jak kierownik serwisu w TSC :-) Zapraszamy na serwis do Nowej Wsi Wrocławskiej to zobaczysz jak się rozwiniesz.

xxx

Kapitan pierwszy z pokładu ucieka!!!!???? Co to będzie????

xxx

Niestety ale gruby Binio to kłamca i człowiek co się boi własnego cienia. Co Józio niemiec powie to tak ma być a gruby Binio nie potrafi obronić swojego zespołu i przedstawić konkretne argumenty. Firma fajna, praca była fajna ale nie z tym człowiekiem. Ciekawe jak tam jego mały piesek A.R :-)

byłem widziałem

Niestety prawda kierownik to tchórz który zniszczy każdego polaka byle tylko podlizać się Niemcom. Jak ktoś znosi produkcje i niskie zarobki to śmiało walić na serwis.

anonim

Zeby w TSC było lepiej trzeba pozbyć się grubego i bandy jego.

odruchy wymiotne

Nikt z kierownictwa serwisu nie liczy się z ludźmi. Wciąż im mało i mało. Doją pracownika jak w chińskich fabrykach. Urlopy najlepiej w styczniu. Uważają że znają się na prowadzeniu biznesu a z każdym dniem niszczą atmosferę. Firma TAK ludzie zarządzający serwisem NIE.

obecny pracownik

Niestety wszystko co piszą o serwisie to prawda. Również szukam nowej roboty.

M

Na serwisie jest ciężko, praca jak na produkcji, wszystkie rozmowy z kolega obok są karcone pogróżkami kierowników,częste nadgodziny, jeśli ktoś lubi robić przez 8h to samo(całymi dniami naprawiasz jeden typ maszyny np. wiertarki) to praca dla niego..... ja mam dość.

były pracownik

Na serwisie wyzysk i produkcja, zakaz rozmów,zakaz urlopow w okresie letnim.

:-)

Patrzę na wpisy i smieje się. Czysty kapitalizm i wyzysk. Wyzysk ponad rynek. To jest HILTI. światowy leader w technice zamocowań ;-0

zainteresowany

Bylem w tej firmie na rozmowie na stanowisko mechanika w serwisie , dostałem propozycje pracy za 2300 brutto!!!! to wychodzi nieco ponad 1600zł na reke!! zrezygnowałem

mlody mechanik

Serwis Hilti w Nowej Wsi Wrocławskiej to produkcja nie serwis!!! Naucza Cie naprawiać jeden albo dwa typy maszyn i będziesz to naprawiał jak maszynka. Wabienie pracowników wysokimi premiami , które sa wypłacane po wyrobieniu celów raz na 4 miechy, sa nie do wyrobienia!!!

byłem widziałem

nie polecam to nie serwis tylko produkcja

mario

Nieważne czy masz doświadczenie czy nie i tak dostaniesz tyle co ten bez doświadczenia, bo powiedzą Ci, że maszyn Hilti trzeba się nauczyć i nieważne, że masz super zaplecze. Jedynie co to możesz liczyć na szybszy awans niż też bez dośw. ale to też nie zawsze.

Krzysztof

No właśnie to ja pytam ile się tam zarabia... Znalazłem ogłoszenie i zastanawiam się czy w ogóle zawracać sobie głowę czy może jednak warto spróbować. Naprawianie różnego rodzaju sprzętu to dla mnie interesujące zajęcie, jednak nie będę tego robił za 1500zł.... Dlatego pytam.

anonim

(usunięte przez administratora)

były pracownik 2

Witam.Po kilku latach pracy w serwisie mogę napisać że praca jest ciężka,monotona,codzienna presja na wynik(rano na zebraniach można się o tym przekonać) i notoryczne nadgodziny (jeśli nie zostajesz -jesteś napiętnowany). Płace to młodszy mechanik ok 1900 netto, mechanik 2500 netto a strszy mechanik 3000 netto i premia MBO ;) ( okres 4 miesięczny i raczej ciężko ją dostać). Urlopy w sezonie letnim trzeba planować w styczniu a tzw. długie weekendy nie istnieją. Ogólne wrażenie jest negatywne.( i dlatego znalazłem inną pracę :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Krzysztof

Na pracuj pl jest oferta z dnia 02,06,2014 na stanowisko Młodszy Mechanik w serwisie HILTI w Nowej Wsi Wrocławskiej, jeśli tam pracujesz to może napiszesz coś od siebie, wrażenia, zarobki chociażby w przedziale np. 1800-1900, lub 2200-2300 netto! itp.. z góry dziękuję :)

Krzysztof

Może ktoś napisać o zarobkach w serwisie elektronarzędzi w Nowej Wsi Wrocławskiej? Ilu serwisantów na zmianie itp.. Ile zarabia Młodszy Mechanik?

Blindjudge

fnk - 2012-04-18 08:12:21 Nie, nie warto. Bida z nędzą - wykorzystywanie pracownika do granic możliwości za marne pieniądze. Mydlenie oczu wysokimi premiami uzależnionymi od sprzedaży, plan zawsze rośnie po jego wykonaniu, korporacja przez wielkie K - liczy się firma, nie Ty!Trochę to zabawne. W KAŻDEJ firmie handlowej podstawą bytu jest wzrost zyskowności, najczęściej wynika to ze wzrostu sprzedaży. Jak słyszę komentarze że w tej firmie lub innej nie warto pracować bo zwiększają plany to śmiać mi się chce. Proponuję więc albo zakasać rękawy i zarabiać bardzo przyzwoite pieniądze albo wybrać spokojną pracę w biurze i tabelki w excelu za średnią krajową. Pozdrawiam

Zostaw opinię o Hilti Poland - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hilti Poland