Hilti Poland
2 96 6 1

Opinie o Hilti Poland

BRONMAR

Prawda że wam zwiększyli nadgodziny do 380 rocznie ? :D

stażysta

Witam, proszę o informację jak wygląda obecna pensja oraz czas pracy w Hilti jako rzeczoznawca techniczny.

stażysta

Witam, proszę o informację jak wygląda obecna pensja oraz czas pracy w Hilti jako rzeczoznawca techniczny.

Hilti Poland
pracodawca
Witajcie,
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za podzielenie się swoimi opiniami i dyskusję. Jesteśmy tutaj, by rozmawiać o Waszych dobrych doświadczeniach ale również aby wyciągać wnioski z Waszych uwag. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy. Staramy się odpowiadać na Wasze komentarze najlepiej jak potrafimy ;-)
Na naszym forum pojawia się najczęściej kilka głównych wątków. To właśnie do nich chcielibyśmy się odnieść w pierwszej kolejności:
1. Badanie satysfakcji pracowników (GEOS)
Bardzo zależy nam na informacji zwrotnej od naszych pracowników, stąd właśnie coroczne badanie satysfakcji pracowników- GEOS. Jest to badanie przeprowadzone przez firmę zewnętrzną, identyczne w Hilti na całym świecie i oczywiście całkiem anonimowe. Każdy feedback, nawet ten mniej przyjemny jest omawiany w każdym z zespołów, a plan działań usprawniających tworzymy na każdym poziomie: zespołu, działu i oczywiście całej organizacji w Polsce.
Poniżej znajdziecie najważniejsze usprawnienia, jakie udało nam się wprowadzić w wyniku analizy i pracy z GEOS.
1. Wprowadziliśmy nowy, transparentny dla pracownika system premiowy.
2. Zgodnie z sugestiami samych pracowników, zmieniliśmy składowe premii aby była jak najbardziej korzystna.
3. Wraz z naszymi pracownikami, stworzyliśmy grupy warsztatowe, tak abyśmy mogli swobodnie rozmawiać o najważniejszych dla nich aspektach i wspólnie pracować nad odpowiednim rozwiązaniem. To nasi pracownicy czuwają nad realizacją najważniejszych dla nich tematów.
4. W odpowiedzi na sugestie ze strony naszych pracowników, zorganizowaliśmy wyjazdy zespołowe, które miały na celu nie tylko integrację, ale pozytywnie wpłynęły na proces komunikacji w zespołach.
5.  Wprowadziliśmy możliwość odbywania praktyk i pracy tymczasowej, aby wesprzeć w codziennej pracy nasz zespół serwisu.
2.Wynagrodzenie
a) Pensja
Chcemy być zawsze fair wobec wszystkich pracowników, dlatego otwarcie informujemy o aktualnych wynikach firmy i realizacji celów biznesowych. Co roku weryfikujemy poziom płac w każdym z działów odnosząc się do raportów płacowych w Polsce. Do oceny naszej atrakcyjności wykorzystujemy zewnętrzne benchmarki rynkowe, dostarczone przez takie firmy jak Sedlk&Sedlak oraz HAYS.
Nasi pracownicy biorą też aktywny udział w pracy nad doskonaleniem systemu wynagrodzeń w Serwisie, czego przykładem jest dodatek frekwencyjny na zasadach wypracowanych przez grupę pracowników.  Dodatkowo, warto zwrócić uwagę, że cenimy sobie osoby, które chcą się z nami związać na dłużej. Z tego powodu już po pierwszym roku pracy w Serwisie do składników wynagrodzenia dochodzi również dodatek stażowy, który rośnie wraz z ilością lat przepracowanych w Hilti.
b) Benefity pozapłacowe
Bardzo nam zależy aby w Hilti pracowało się dobrze, aby nasi pracownicy mieli możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji, dlatego też staramy się aby wachlarz naszych benefitów był naprawdę duży. Cały czas pracujemy by jak najbardziej dostosować ofertę do potrzeb. Naszym pracownikom oferujemy min. możliwość nauki języka angielskiego, pakiet opieki medycznej, dostęp do kart Multisport oraz obiady pracownicze za przysłowiową złotówkę. O szczegółach możecie przeczytać w zakładce „Nasze benefity” na naszym profilu pracodawcy
3.  Charakter pracy
Pracujemy na jedną 8-godzinną zmianę od poniedziałku do piątku i nie mamy zmian nocnych. W okresie wzmożonej pracy związanej z większą ilością urządzeń do naprawy, zdarzają się dodatkowo płatne nadgodziny. Zgodnie z sugestiami pracowników w tzw. „gorących okresach” zatrudniamy także pracowników tymczasowych oraz praktykantów.
Zobacz jak pracujemy:


5.  Jak przebiega proces rekrutacji?
Pierwszym etapem jest rozmowa telefoniczna z naszym działem rekrutacji aby lepiej poznać kandydata ale także odpowiedzieć na ewentualne pytania, które pojawiły się podczas samego procesu.
Drugi etap to spotkanie rekrutacyjne z potencjalnym przełożonym i przedstawicielem działu HR w siedzibie naszego serwisu. To okazja aby wzajemnie się poznać i przybliżyć specyfikę pracy. Kandydaci mają możliwość wejść na halę serwisowa aby dokładnie zobaczyć jak pracujemy i poznać nas „od kuchni”.
Po pozytywnym przejściu procesu rekrutacyjnego, składamy ofertę pracy i witamy na pokładzie Hilti. Co ważne, zatrudniamy tylko i wyłącznie bezpośrednio, agencjami posiłkujemy się wyłącznie na etapie weryfikacji kandydatów a każdemu pracownikowi oferujemy umowę o pracę.


Mamy nadzieję, że powyższe odpowiedzi były pomocne.
Wszystkie zainteresowane osoby, serdecznie zapraszamy na naszą stronę do zakładki "oferty pracy".


 

W razie dalszych pytań, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem kariera@hilti.com

Pozdrawiamy

Zespół Hilti
   
Tołdi

ZDARZAJĄ się dodatkowo płatne nadgodziny? Nasz drogi zarządzie, zdarzają to się dni bez nadgodzin. Ok. 30 nadgodzin to jest norma. My wolimy iść do domu i odpoczywać z rodzinami niż robić bez końca i słuchać korpo pierdół.

Kit

Hihihilti 8-godzinny system pracy od 7ej do 17ej

Hilti Poland
pracodawca
Bardzo dziękujemy wszystkim za podzielenie się opiniami na temat Hilti (Poland) Sp. z o.o. Informacja zwrotna, zarówno pozytywna jak i negatywna, od naszych byłych i obecnych pracowników oraz kandydatów jest dla nas naprawdę bardzo ważna. Do tej pory jedynie z uwagą śledziliśmy powyższe dyskusje i wyciągaliśmy wnioski, wprowadzając dzięki nim wiele usprawnień. Od dziś obiecujemy bardziej aktywnie także włączać się do dyskusji i odpowiadać na opinie internautów :)

Będziemy wdzięczni za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami.

 
Pozdrawiamy,
Zespół Hilti
   
Helooo

Jakie "usprawnienia" weszły w życie?

obiektywny

Witam, Łapka w górę za odwagę, niestety ten serwis działa od 2010 roku, dopiero teraz Państwo zdecydowaliście się zabrać głos w obronie swojego miejsca pracy? Ludzie którzy nadal pracują i spełniają się w tym serwisie zasługują na większe wsparcie moralne z Waszej strony a są pozostawieni z ogromną ilością "jadu" wylaną w komentarzach przez ludzi którym coś nie "pykło" i chcą się tu odegrać. Może warto przez chwilę popatrzeć, nie z poziomu pracodawcy i wyobrazić sobie jak to jest być w tym serwisie jako ten mechanik/mechaniczka który widzi że źle mówią o jego miejscu pracy a "góra" nic z tym nie robi, konsekwencje w postaci fluktuacji już macie? Życzę powodzenia w działaniu, jestem pewien że wiecie co należy zrobić żeby zmienić ten stan, tylko musicie się więcej zaangażować. PS odnośnie Państwa pierwszego wpisu, jest tu kilka detali na które już zwrócono uwagę, może to nie jest materiał do telewizji ale warto by przekazać to wcześniej do "kolaudacji"

obiektywny

Witam, Jeśli szukacie stałej, pewnej pracy (nawet do emerytury) - polecam serwis w Nowej Wsi Wrocławskiej, teraz jest dobry moment na składanie aplikacji. @ ktoś pisał o przebiegu rozmowy rekrutacyjnej - całkowicie bez stresu, oczywiście warto mieć cokolwiek ułożone w głowie - generalnie bardzo pozytywne podejście. @ system wynagrodzeń - jest zbudowany tak, że automatycznie zarobki wzrastają z początkiem roku więc im dłużej pracujesz tym więcej zarabiasz w związku ze stażem, generalnie składników jest więcej ale o szczegóły możecie bez stresu zapytać sami. PS uprzedzam tłumoków i hejterów - nie pracuję w Hilti ani nie jestem rekruterem, to co napisałem w 100% jest obiektywnym spojrzeniem. Jedyny minus - dojazd, na tą chwilę trzeba być zmotoryzowanym.

Maćko
@obiektywny 25.06.2018 12:46

Obiektywny na ile zmian pracuje serwis ? Jak u was wyglądają wynagrodzenia mnij więcej ?

Maćko
@obiektywny 25.06.2018 12:46

Powiedz proszę na ile zmian tam pracujecie ? Na ile można liczyć na starcie ?

obiektywny
@Maćko 05.07.2018 20:59

Witam, Jest jedna zmiana, odnośnie wynagrodzenia - proponuję udać się na rozmowę, tam uzyskasz wszelkie informacje na ten temat. Widzę że komentarze odstraszają, po rozmowie sam zobaczysz że większość jest mocno przesadzona - poprostu fajnie jest przywalić byłemu pracodawcy anonimowo i bez konsekwencji (nawet słownych). Część ludzi nawet nie wie o czym pisze, nakręcanie się wzajemnie w "kuluarach" palarniach i pokątnie tworzy nie fajną atmosferę, zupełnie niepotrzebnie moim zdaniem bo sami sobie tym szkodzą - to działa jak samospełniająca się przepowiednia. Ale poco? Chyba lepiej zrobić swoje i iść do domu, do rodziny odpocząć niż zaprzątać sobie głowę czyimiś "schizami". Przepraszam za słownictwo ale inaczej tego nie potrafię nazwać. Idź na rekrutację, jeśli Cię oszukałem w czymkolwiek to proszę odpisz na mój komentarz, jeśli się zgodzisz z tym co napisałem to miło będzie jeśli również dasz znać. Powodzenia Maćko ;)

Tak, To ironia.

HILTI - Dwulicowość, zakłamanie, obłuda (oczywiście mówie o serwisie, innych struktur nie znam ) Jeśli lubisz dużą presje, gadanie za plecami, nie masz własnego zdania na jakikolwiek temat, masz niewyczerpane złoża energii którą można spożytkować w niezliczonej ilości nadgodzin, nie masz rodziny ani hobby, wgl uważasz że w sumie praca jest najważniejsza w życiu TO zaaplikuj do nas, napewno odnajdziesz się w naszych szeregach i zajdziesz wysoko. Pozdrawiam.

były mechanik

Zgadzam się w 100% z negatywnymi komentarzami na temat serwisu. Szczerze - nie polecam.

Administrator

Zachęcam do napisania opinii na temat pracodawcy Hilti Poland, będzie to pomocne dla osób, które myślą o zatrudnieniu się w tej firmie.

PH71

Również dołączam do prośby Arka o opinię, w moim przypadku Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży - Wrocław i okolice. Warto?

Arek

Zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Handlowy na teren Leszno i okolice, lecz z moich obserwacji wynika, iż poszukujecie przedstawiciela na ten teren już około półtora roku??!! W takiej sytuacji nasuwa się pytanie, w czym tkwi problem?? Ciężki teren, kierownik czy po prostu nie ma odpowiednich ludzi do pracy??

Administrator

Wiesz jak wygląda wynagrodzenie w Hilti Poland? Podziel się swoją opinią. Może okazać się bardzo cenna!

Marcin

Aplikowałem na stanowisko Młodszy Mechanik w serwisie HILTI. Czy ktoś by mógł opisać charakter wykonywanej pracy i jak wygląda przebieg rozmowy kwalifikacyjnej z góry dziękuje.

nick

to nie serwis to zbieranina bezmyślnych roboludków na produkcji

Jacek

Dla mnie rotacja w nie jest czymś dziwnym. Takie czasy, ważne żeby dobrze pracować w fajnym zespole.

niewolnik
@Jacek 22.01.2018 12:15

Wpis popełniony w PONIEDZIAŁEK o 12.15 - ciekawe czy to szef serwisu czy nasze HR?

były pracownik

Tak, zgadzam się z powyższymi podwyżka po 2 latach pracy 50 zł :o tak to nie są kłamstwa! Robić, nie rozmawiać, zapie..... bo się tabelki muszą zgadzać.. Premia uzależniona od absencji, niestety nie każdy ma wpływ na to czy zachoruje, czy będzie miał wypadek czy cokolwiek innego się wydarzy. Obóz pracy. Jak już ktoś wcześniej napisał przyszedł poganiacz z amazona. Jak ktoś chce być traktowany jak śmieć, robot i nie człowiek to serwis Hilti zaprasza! Nie pozdrawiam

Szczęśliwy, że były.
@były pracownik 13.10.2017 13:29

Kolega nie sprecyzował, że absencja jednego pracownika pozbawia premi CAŁY zespół.

Jozin z bazin

Zarządzanie w serwisie to jakaś totalna porażka. Zakradł się tam strach, obłuda i fra...two. Chcesz zachować człowieczeństwo szukaj pracy gdzie indziej.

RYCHU PEJA :):)
@Jozin z bazin 22.09.2017 16:45

Właśnie dlatego od początku roku spora część zespołu postanowiła zmienić miejsce pracy. Jakieś 16 -17 osób na 61 zatrudnionych brawo WY zarząd TSCW.

Szczęśliwy, że były.
@RYCHU PEJA :):) 08.10.2017 21:13

Dodajmy do tego, że z 60 paru osób, które zaczynały sześć lat temu, wraz ze startem serwisu, dzisiaj pracują cztery osoby.

fikumikunapatyku

Obłożenie pracą jest obrzydliwe. Kierownictwo zdaję się rozdawać różne upominki w podzięce za "ciężką pracę", ale równie chętnie sporządza notatki służbowe jak ktoś nie zostaje na nadgodziny. Ciągłe pomaganie biednemu serwisowi w Niemczech, nieuzupełnianie braków kadrowych, manipulowanie premią i standaryzacja wszystkiego. Korporacyjny sposób zarządzania tym serwisem ("przykręcanie śruby") absolutnie nie sprawdza się w tym przypadku.

gruby mały precel

notatki rozdają co to za dziecinne kary

ratatata

Odchodzą mechanicy, odchodzą... Nie ma chętnych do pracy w "super atmosferze" stworzonej przez poganiacza z amazona.

bezrobo

Czy ktoś może napisać tu coś obiektywnie? Interesuje mnie praca w tym serwisie a widzę że piszecie że teraz szef jest przesrany a wcześniej było Ok? Jak przejrzałem wcześniejsze wpisy to też była jazda po tym serwisie i wcześniejszym szefie więc co jest grane? Niech ktoś się wypowie ale nie przez pryzmat podwyżki i absencji, ja szukam pracy a nie ochronki dla niepełnosprawnych. Szukam roboty ale nie za 1800 netto jak wszędzie proponują mechanikom na start, a później się zobaczy. PS ja robiłem przez 5 lat w elektro-serwisie i doszedłem do 2 tysięcy plus premia uznaniowa co jakiś czas jak interes się kręcił nawet i 2 paki netto. Chciałbym zacząć od minimum takiego pułapu, jest szansa?

ktoś
@bezrobo 06.02.2017 01:34

Idź zobacz sam, co będziesz opierał się na opinii ludzi, których nawet nie znasz. A że odeszło kilku mechaników to są wolne miejsca...

kundelbury

i te podwyżki 50zł brutto :-) uciekać !!!

smutny

Był klimat i się skończył. Kiedyś to miejsce było jedyne w swoim radzaju dziś nic go nie wyróżnia i żaden socjal i żadne pieniądze tego nie zmienią poprostu wszystko w standardzie... bardzo to smutne ale wciąż wam kibicuję może to tylko chwilowe etapy przemian.

fikumikunapatyku

Praca w TSC Wrocław ma swoją specyfikę. Wykorzystanie czasu jest maksymalne, koszty na naprawe wyliczane, wydajność, błędy, prognozy itd. - kalkulowane w Exelu i parę osób tych wszystkich słupków pilnuje i je studiuje. Trzeba robić, nie stękać i być korporacyjnie poprawnym. Zarobki są w porządku, choć zawszę to będzie tylko parę % więcej niż daje konkurencja. Ot serwis marki premium ale zarobki... nie. Premia może być naprawdę miłym dodatkiem, ale obecne warunki są uzależnione od "nieplanowanych absencji" i dużo osób sprawia wrażenie że już o nią nie walczy. Social fajny; ubranka, buty obiadki, bhp - na poziomie. Lokalizacja słaba; brak autobusu, czasami korki na A4, parkujące tiry na dojeździe i nawet szyldu nad wejściem nie mają - widać nie chcą się chwalić że tu jest serwis. Najgorsze jest obłożenie pracą - w styczniu nadgodziny to norma. Przez to organizacja pracy jest czasami kuleje. A jak się zacznie sezon budowlany?? Strach się bać... . TSC Wrocław - odważnym i ostrożnym polecam spróbować i się przekonać.

.

Serwis to totalna padaka. Od kiedy Amazonista sprawuje władzę ,atmosfera w firmie jest bardzo gęsta. Swoich podwładnych (TL'ów) beszta jak bure suki... Ci zaś w obawie przed swoim Panem cisną mechaników. Trzeba uważać co się mówi i do kogo, bo mechanicy zaczynają donosić na siebie nawzajem tylko po to żeby podbudować się w oczach przełożonego. Feedback ?? Jaki feedback... ludzie boją się, bo Ci "odważni " lecą ze stanowiska. Brawo Panie T. I. zniszczyłeś naszą firmę. I to że " tylko nieroby narzekają " to nie jest prawda. Kiedyś serwis był zgraną ekipą, dziś nie można ufać nikomu... wszystko przez to że jesteśmy tylko SŁUPKAMI W EXCELU.

Josef

Niestety to prawda... Kiedyś kultura organizacyjna HILTI była do pozazdroszczenia... Odkąd szefem serwisu została gwiazda Amazona wszystko zeszło na psy... Załoga się zwalnia, 90% szuka pracy. Gościu nie wie, co to zarządzanie załogą i zwalnia ludzi, jeśli mają lepsze pomysły i wiedzę nt. Lean, 5s, itd. Odpowiedź dla całej załogi to zebranie przestraszonych Team Leaderów z hasłem: "xxx stracił zaufanie do tej osoby". Nie wiem, jak wygląda sytuacja w innych działach, ale SERWIS odradzam stanowczo. Jakość napraw? Skoro używa się również części ze starych maszyn, to nie musi być konieczne dla klientów Premium...

Jozefina
@Josef 05.01.2017 22:30

Uwazam ze koniecznie trzeba dopisac na jego konto wiekszosc kataklizmow na swiecie, do ktorych na pewno sie przyczynil.... Haha dobrze napisal - tylko nieroby narzekaja, bo nie ma juz w Hilti dla nich miejsca.

rozbawiony
@Jozefina 09.01.2017 19:24

Proszę Państwa oto ustalono przekaz tygodnia: TYLKO NIEROBY NARZEKAJĄ! Ciekawe tylko czy to pomysł szefowej HR czy poganiacza z Amazona?

haha

Dla mnie jest spoko. Jestem nowy a juz dostalem solidna podwyzke. Z tego co slyszalem inni tez. Szef docenia dobra robote a nierobow pogania. Wystarczy przychodzic do pracy i pracowac a nie sie opier... alac i wozic na plecach innych. Zreszta tylko nieroby narzekaja na wszystko.

chatazłegoskrzata

nigdy nikomu bym tej firmy nie polecił chyba że ktoś lubi brak szacunku i nadgodziny

erftg

hej hej widze ze w firmie w dlaszym ciagu posuzkuja na stanowisko Team Leader wymagana jest dobra znajomosc jezyka angielskiego nawet ogloszenie nie po polsku

tatarata

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pływa i nie spływa

Zostaw opinię o Hilti Poland - Wrocław

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hilti Poland