Opinie o Hilti Poland w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Hilti Poland. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Hilti Poland o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hilti Poland w Wrocław

Jon

Nie polecam

1
Alex

Byłem, robiłem, nie polecam. Ch...jowa atmosfera, ludzie wydzierają się i klną na całą hale. Nadgodziny podniesione do 380 a wywalają za posiadanie własnego życia! I ciąć koszty, byleby było można potem obgadać drugiego za plecami. To podchodzi dosłownie pod mobbing ze strony liderów.... Długo jeszcze tam nie posiedze :/ może i dają kasę trochę większą niż gdzie indziej ale czy warto? Jak w kołhozie robić, wychodzę z domu ciemno i wracam też ciemno. Przez ostatni rok ilość maszyn na dzień wzrosła 2 czy 3 krotnie... A mechanicy uciekają, braki w ludziach to liderzy opierdzielają tego kto został. Coś czuje że nie tylko ja niedługo będę składał wypowiedzenie

:)
@Alex

Kolejna fala uchodźców się szykuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Alex

Dziękujemy za dołączenie się do dyskusji i podzielenie się swoją opinią. To co Pan pisze jest dla nas niezwykle istotne. Przykro nam czytać, że pomimo naszych wspólnych wysiłków sytuacja w serwisie wciąż budzi w Panu tak negatywne emocje. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby wesprzeć cały zespół. Dzięki inicjatywie i zaangażowaniu naszych pracowników, staramy się wprowadzać wszelkie usprawnienia i zmiany wpływające na komfort pracy. Hilti wciąż się rozwija, wzrost sprzedaży i aktualne warunki na rynku pracy mogą powodować, że praca w serwisie jest okresowo bardziej intensywna. Hilti jest unikalnym serwisem, który naprawia urządzenia w 3 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia (łącznie z transportem). Naszym obowiązkiem jest utrzymanie tych standardów dla naszych klientów, co może powodować przejściowe spiętrzenia pracy. Zgadzamy się, że ostatni okres jest bardziej intensywny, przez co serwis pracuje w dodatkowych godzinach. Wszelkie dodatkowe godziny pracy są oczywiście rozliczane i dodatkowo płatne wg obowiązujących przepisów prawa pracy. Dodatkowo aby wesprzeć w codziennych zdaniach nasz zespół we Wrocławiu zatrudniamy praktykantów a także wprowadzamy system pracy tymczasowej. Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy rozumieją sytuacje i czują się współodpowiedzialni za nasz serwis. Wierzymy, że razem damy radę!

obiektywny
@Alex

Cześć Alex, trudno mi uwierzyć w to co piszesz - mobbing ze strony liderów, przekleństwa? Tego nigdy nie było i nie sądzę że jest teraz, porozmawiaj z Panią HR w serwisie, na 100% Ci pomoże. Powodzenia

Pracodawca

@obiektywny

Witaj, Dziękujemy za ten pozytywny głos i dołączenie do dyskusji. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia. Zespół Hilti

EO
@obiektywny

Pracowałem, bylem, słyszałem i widziałem. Przekleństwa i mobbing to normalka. Nie wiem jak jest teraz bo się urwalem stamtad i wiode sobie spokojne życie, nie myślę po pracy o pracy i się nie zamarwiam co będzie jutro. TSCW to chore miejsce.

obiektywny
@EO

Czyje przekleństwa, mobbing, jaka normalka? Absolutnie się z Tobą nie zgadzam, wręcz to co piszesz nie jest prawdą, też pracowałem w tym serwisie.

Ehh, szkoda gadać.
@obiektywny

Poprzednio pisałeś, że nie jesteś i nie byłeś związany z Hilti (co miało zwiększyć twoją wiarygodność jako obiektywny głos), a teraz okazuje się, że jednak pracowałeś? No cóż, kolejny "obiektywny" głos w obronie Hilti.

obiektywny
@Ehh, szkoda gadać.

poczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem ;)

szkoda gadać
@obiektywny

To ze względu na wiek już ni pamiętasz swoich poprzednich wpisów?

obiektywny
@szkoda gadać

po pierwsze, podaj proszę cytat w którym napisałem że nie byłem związany z Hilti, po drugie jak można się wypowiadać o czymś z czym się nie miało styczności?? ;)

szkoda gadać
@obiektywny

A proszę bardzo: "obiektywny 25.06.2018 12:46 Opinia Witam, Jeśli ... sami. PS uprzedzam tłumoków i hejterów - nie pracuję w Hilti ani nie jestem rekruterem, to co napisałem w 100% jest obiektywnym spojrzeniem. Jedyny minus - dojazd, na tą chwilę trzeba być zmotoryzowanym." Czekam na przeprosiny.

obiektywny
@obiektywny

I gdzie tu masz kolego cytat w którym napisałem że nie pracowałem w Hilti? Nie pracuję w Hilti i nie jestem w żaden sposób związany. Coś jeszcze? Pozdrawiam

?? Pytanie??
@obiektywny

Skoro nie pracujesz to na jakiej podstawie wydajesz opinie o tym co teraz ram się dzieje?

Znany

Co do pracy..hmm w wielu firmach miałem przyjemność pracowac , w każdej pracodawca oczekiwał tego samego , rezultatów. Ciężko wyobrazic sobie prace do ktorej przychodzisz , nic nie robisz i dostajesz , z początkiem marca zmienia sie dyrektor, czy to dobra zmiana? To sie okaże , bo możiwe ze faktycznie zmieni to kilka spraw , ale jak to ktos kiedys dobrze powiedział , niektórzy ludzie nigdy sie nie zmienią, w serwisie znajduje sie naprawde kilka fajnych , inteligentnych i solidnych osób , niestety jest tez sporo marginesu.. Jesli ktos jest na tyle ograniczony mysląc ze przychodzi sie do pracy posiedziec , lub pobawic to zmiana dyrektora NIC dla takich osób nie zmieni, as szkoda było patrzec jak tyle mechaników odchodzi ale nie tylko przez zarządzającego tym budynkim a przez leserstwo osób które nigdy nie miały nic wspólnego z mechanika a wyżej sra*ą niz du*e mają, nie rozumiem osób ktore kazdego dnia potrafiły narzekac dosłownie na wszystko ale jednak dalej siedziały w pracy i marnowały innym czasem , zastanowcie sie nad soba najpierw . Pozdro dla starej ekipy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywny
@Znany

Akurat ten kierownik może zmienić dużo, jest bardzo pozytywną osobą. Dajcie mu szansę bo jest to również Wasza szansa. Apropo ludzi, to co napisałeś jest aktualne w każdej firmie, jedynie różnica tkwi w proporcjach różnych zachowań a dlaczego tak jest? Każdy rolnik po obsianiu pola czeka na obfity plon, rezultaty są różne. Ci rolnicy którzy przygotowali odpowiednio podłoże i w dalszym okresie wegetacji dbali o ochronę przed chwastami, szkodnikami - cieszą się z obfitości zdrowych plonów. Rolnicy którzy dostali to samo ziarno a nie zadbali o przygotowanie podłoża, nie zabezpieczyli uprawy przed chwastami i szkodnikami, też liczyli na obfite plony lecz wynik końcowy jest marny a frustracja z niepowodzenia sięga zenitu. Na domiar złego, nie rozumieją dlaczego tak się stało, obwiniają wszystko i wszystkich - tylko nie siebie o stan i wyniki z poletka, często w gniewie depczą pozostałości uprawy. Podsumowując zapytam, który rolnik Twoim zdaniem zajmował się "polem" w ostatnich latach? Jeśli ktoś myśli że pojedyncze osoby w zespołach coś naprawią lub zepsują to jest w błędzie, dzielenie ludzi na tych dobrych i złych to oznaka braku zrozumienia sytuacji :( , niestety tak to ktoś przez kilka lat "lepił". Nowy leader TSCW, musi to wszystko posprzątać (ma trochę przesrane), jednak satysfakcja z powodzenia będzie większa. Ważne żeby nie deptać i nie pozwolić innym tego robić, budować od podstaw ze wszystkimi a nie tylko z wybranymi, jak pozostawicie zabłąkane owce to potem do kogo można mieć pretensję? Przydałby się H.W. fundament dla młodych i PIT STOP dla tych "inteligentniejszych", zawsze ktoś "mądry" uwypuklał ten podział - później zdziwienie że nie ma zespołu bo jedni drugich nie tolerują. Pa, pozdrawiam wszystkich :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karl
@obiektywny

Pełna zgoda !! Dobry wpis

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prosty
@obiektywny

(usunięte przez administratora)starzejesz się i twoje gadki już nie otumanią nikogo. Tym bardziej, że wszyscy już doświadczyli jak niewiele ma wspólnego ta twoja "hilti way" z rzeczywistością.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywny
@Prosty

Właściciele tej firmy utrwalili zasady, w jaki sposób chcą funkcjonować. Nie rozumiem co tu jest otumaniającego, przynajmniej masz wyłożone "kawę na ławę", czy tak nie jest lepiej? Odnośnie rzeczywistości, wiem jak było, nie wiem jak jest teraz - a jeśli coś nie działa to "naprawimy to". ;p Oczywiście zebrało mi się na wspominki :), było minęło...

obiektywny
@Karl

dzięki i powodzenia

kris

Banda złodziei i krwiopijców jak w większości dużych firm . Każdy wie o czym mówie wiec dalej dawajcie sie (usunięte przez administratora) .

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Hilti Poland odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy wszystkim za dołączenie do dyskusji i podzielenie się swoją opinią. Jesteśmy tutaj, by rozmawiać o Waszych doświadczeniach i wyciągać wnioski z Waszych uwag. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy.
Jest nam przykro, gdy ktokolwiek czuje się niekomfortowo z powodu zachowania któregokolwiek ze współpracowników. Dlatego bardzo prosimy o szczegółowe informacje w tym opisy konkretnych sytuacji i personaliów tych osób kierowane na adres kariera.pl@hilti.com. Tylko w taki sposób będziemy mieli możliwość wyjaśnić sytuacje i odpowiednio zareagować.
Hilti wciąż się rozwija, wzrost sprzedaży i aktualne warunki na rynku pracy mogą powodować, że praca w serwisie jest okresowo bardziej intensywna. Hilti jest unikalnym serwisem, który naprawia urządzenia w 3 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia (łącznie z transportem). Naszym obowiązkiem jest utrzymanie tych standardów dla naszych klientów, co może powodować okresowe i przejściowe spiętrzenia pracy. Zgadzamy się, że bywają okresy bardziej intensywne, przez co serwis pracuje w dodatkowych godzinach. Wszelkie dodatkowe godziny pracy są oczywiście dobrowolne oraz rozliczane i dodatkowo płatne wg obowiązujących przepisów prawa pracy.
Forum to dla nas bardzo cenne źródło informacji i zapewniamy, że każdy feedback bierzemy do siebie, analizujemy i działamy tam, gdzie jest to możliwe. Jednocześnie zapewniamy, iż robimy co w naszej mocy aby wszystkim w Hilti pracowało się jak najlepiej. Poniżej kilka takich inicjatyw, które zostały wprowadzone do firmy, zgodnie z sugestiami samych pracowników :
1. Nowy, transparentny dla pracownika system premiowy, w tym zmieniliśmy składowe premii aby były jak najbardziej korzystna dla pracowników.
3. Wraz z naszymi pracownikami, stworzyliśmy grupy warsztatowe, tak abyśmy mogli swobodnie rozmawiać o najważniejszych dla nich aspektach i wspólnie pracować nad odpowiednim rozwiązaniem.
3.  Wprowadziliśmy możliwość odbywania praktyk i pracy tymczasowej, aby wesprzeć w codziennej pracy nasz zespół serwisu.

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy rozumieją sytuacje i czują się współodpowiedzialni za nasz serwis.
Wierzymy, że razem damy radę!
Motywator

Byłem, widziałem, pracowałem. Kiedyś firma była kozak, dobre słowo na każdym kroku. Teraz? Dyrektor się zmienia, spoko ale czy całe zło było winą (usunięte przez administratora). Czy może był on tylko osobą wykonawczą zażądzeń ludzi z Warszawy. Brak starych dobrych leaderow, zamiast nich są kierownicy nie mający pojęcia ani o tym jak zarządzać ani o robocie którą wykonują mechanicy. (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) kierownictwa przenosi się na załogę ludzie się już nie znają i nie wspierają przychodzą do pracy od niechcenia jak na produkcję. Zatarła się różnica między serwisem A produkcją masową. Kolesiostwo między kierownictwem A lubianym kolegami. W żywe oczy potrafią bezkarnie gnoić mniej lubianych pracowników. Jeżeli nie stosuje się legalnego czopingu i to tak mocnego że aż boli przełożonego Twojego przełożonego to niestety jest się nikim. A gadki motywujące zarządu ? Haha jak do (usunięte przez administratora)"jesteście najlepszym serwisem hilti w polsce " przypominam jesteśmy jedynym serwisem hilti w Polsce więc konkurencję mamy sporą aby być najlepsi haha. Chciałem napisać jeszcze o dobrych aspektach np. Innych ludziach ale niestety dobrej kadry zostało tam tyle co nic, starych dobrych pracowników serdecznie pozdrawiam i dziękuję za dobrą szkołę ;), wszyscy dobrzy pracownicy się już zwolnili, A w nowych pracowników zamiast wszczepiac wartości hilti o których już wszyscy chyba zapomnieli zaszczepia się (usunięte przez administratora) czoping i produkcje masową. Jednymi słowy tragedia. No i ta piękna reklama, praca 8h dziennie później czas na pasję i rodzinę, taaaa jasne pod warunkiem że twoją pasją i rodziną jest hilti bo po 8h pracy musisz sobie zarezerwować jedną nadgodzinke na pasje naprawienia maszyn hilti, A drugą na rodzinę czyli zadowolenie klienta po przez naprawy maszyn hilti ;). Usuwanie prawdziwych komentarzy pod filmem promującym też było żałosne. A i jeszcze notatki służbowe za odmawianie raz na jakiś czas pracy w nadgodzinach albo za feedback z własnym zdaniem który wyrażał niekorzystne odczucia co do firmy lub przełożonych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TE 3000

Brawo, ślepy i głuchy zarządzie firmy. Amazonista z dniem dzisiejszym opuścił szeregi hiltian z hukiem. Powinno to spotkać i pseudoteamleaderów :-) Pozdrawiam tych, którzy tam jeszcze pracują.

Ehh, szkoda gadać.
@TE 3000

Opuścił czy miał wizytę przyjaciółki z HR?

Gdzieś we mgle

Widzę, że się nic nie zmieniło.... Czas mija, a lepiej nie jest... Najgorsze w tym wszystkim jest to, że dobry menadżer zatrzymuje specjalistów a nie się ich pozbywa.... A osoby mające wiedzę, umiejętności, pomysły, chcące pomóc w rozwoju firmy, mające własne zdanie lecą jak liście na wietrze. Niestety nie każdy potrafi zarządzać zespołem - jeśli w ogóle wie czym jest zespół... Nie rozumiem dlaczego dalej go tam trzymają...? Bo się tabelki zgadzają? A gdzie w tym wszystkim są ludzie?! Nie pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elo
@Gdzieś we mgle

Nie trzymają ... :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Byłem na rozmowie, na pytanie jakie są moje oczekiwania finansowe odpowiedziałem 4000 zł. to Panie, aż podskoczyły jak to usłyszały i nie chciały dalej kontynuować rozmowy. Ogólnie nie polecam jako pracodawcy, szkoda czasu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@xxx

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za wiadomość. Bardzo nam zależy aby proces rekrutacji zawsze przebiegał profesjonalnie na każdym jego etapie. Opisana przez Pana sytuacja mocno nas zaniepokoiła, dlatego od razu wyjaśniliśmy co dokładnie wydarzyło się podczas spotkania. Według naszych ustaleń sytuacja wyglądała następująco: Pierwszym etapem rekrutacji była rozmowa z rekruterem z zewnętrznej agencji pracy, z którą ściśle współpracujemy. Podczas tego spotkania zostały Panu przedstawione warunki zatrudnienia, które Pan zaakceptował (co potwierdził nam pracownik agencji). Szczegółowe warunki zatrudnienia są również dostępne w opublikowanej przez agencję ofercie, na którą Pan odpowiedział. Podczas drugiej rozmowy, już w siedzibie naszej firmy, na jedno z końcowych pytań odnośnie wynagrodzenia, podał Pan inną kwotę, stąd zdziwienie prowadzących wywiad. Wynik rozmowy kwalifikacyjnej był jednak związany nie tylko z tą kwestią, ale szeregiem niezgodności pozostałych informacji uzyskanych od Pana w trakcie wywiadu. Chcielibyśmy również nadmienić, że z relacji prowadzących wywiad wynika, iż przybył Pan spóźniony na spotkanie w Hilti prawie 40 minut. Rozumiemy różne sytuacje losowe ale w takich momentach warto poinformować drugą stronę o awaryjnej sytuacji. Zgadzamy się, że czasami w komunikacji werbalnej pojawiają błędy czy niedopowiedzenia. Zawsze jednak należy pamiętać aby bardzo jasno i otwarcie komunikować swoje oczekiwania na każdym etapie rozmowy, to z pewnością pomoże uniknąć podobnych nieporozumień. Dziękujemy za czas poświęcony na udział w procesie rekrutacyjnym i pozdrawiamy.

stażysta

Witam, proszę o informację jak wygląda obecna pensja oraz czas pracy w Hilti jako rzeczoznawca techniczny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hilti Poland
@stażysta

Witaj, Kwestie związane z wynagrodzeniem omawiamy z kandydatami dopiero po przejściu pełnego procesu rekrutacji, gdyż poziom wynagrodzenia jest uzależniony od doświadczenia oraz kompetencji kandydata. Aby przybliżyć charakter pracy, poniżej garść informacji: Terytorialni Przedstawiciele Sprzedaży Hilti, budują długofalowe relacje z naszymi klientami oraz są odpowiedzialni za aktywną sprzedaż produktów oraz usług. Nasi przedstawiciele, samodzielnie zarządzają swoim terytorium, bazą klientów a także czasem pracy. Praca jest w 100% w terenie, natomiast wszystkie niezbędne aktywności np. planowanie wizyt czy raportowanie można wykonać korzystając z aplikacji w smartfonie. Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku a ramy czasowe w jakich pracujemy są zależne głownie od godzin pracy naszych klientów. Podczas samego procesu rekrutacyjnego, jednym z elementów są tzw. „jazdy w terenie”, czyli kilka godzin, podczas których można zobaczyć na czym polega praca naszych Terytorialnych Przedstawicieli Sprzedaży od „podszewki”. Zachęcamy do kolejnego kroku i aplikowania :) W razie jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontakt kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BRONMAR

Prawda że wam zwiększyli nadgodziny do 380 rocznie ? :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stażysta

Witam, proszę o informację jak wygląda obecna pensja oraz czas pracy w Hilti jako rzeczoznawca techniczny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywny

Witam, Jeśli szukacie stałej, pewnej pracy (nawet do emerytury) - polecam serwis w Nowej Wsi Wrocławskiej, teraz jest dobry moment na składanie aplikacji. @ ktoś pisał o przebiegu rozmowy rekrutacyjnej - całkowicie bez stresu, oczywiście warto mieć cokolwiek ułożone w głowie - generalnie bardzo pozytywne podejście. @ system wynagrodzeń - jest zbudowany tak, że automatycznie zarobki wzrastają z początkiem roku więc im dłużej pracujesz tym więcej zarabiasz w związku ze stażem, generalnie składników jest więcej ale o szczegóły możecie bez stresu zapytać sami. PS uprzedzam tłumoków i hejterów - nie pracuję w Hilti ani nie jestem rekruterem, to co napisałem w 100% jest obiektywnym spojrzeniem. Jedyny minus - dojazd, na tą chwilę trzeba być zmotoryzowanym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maćko
@obiektywny

Obiektywny na ile zmian pracuje serwis ? Jak u was wyglądają wynagrodzenia mnij więcej ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maćko
@obiektywny

Powiedz proszę na ile zmian tam pracujecie ? Na ile można liczyć na starcie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywny
@Maćko

Witam, Jest jedna zmiana, odnośnie wynagrodzenia - proponuję udać się na rozmowę, tam uzyskasz wszelkie informacje na ten temat. Widzę że komentarze odstraszają, po rozmowie sam zobaczysz że większość jest mocno przesadzona - poprostu fajnie jest przywalić byłemu pracodawcy anonimowo i bez konsekwencji (nawet słownych). Część ludzi nawet nie wie o czym pisze, nakręcanie się wzajemnie w "kuluarach" palarniach i pokątnie tworzy nie fajną atmosferę, zupełnie niepotrzebnie moim zdaniem bo sami sobie tym szkodzą - to działa jak samospełniająca się przepowiednia. Ale poco? Chyba lepiej zrobić swoje i iść do domu, do rodziny odpocząć niż zaprzątać sobie głowę czyimiś "schizami". Przepraszam za słownictwo ale inaczej tego nie potrafię nazwać. Idź na rekrutację, jeśli Cię oszukałem w czymkolwiek to proszę odpisz na mój komentarz, jeśli się zgodzisz z tym co napisałem to miło będzie jeśli również dasz znać. Powodzenia Maćko ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tak, To ironia.

HILTI - Dwulicowość, zakłamanie, obłuda (oczywiście mówie o serwisie, innych struktur nie znam ) Jeśli lubisz dużą presje, gadanie za plecami, nie masz własnego zdania na jakikolwiek temat, masz niewyczerpane złoża energii którą można spożytkować w niezliczonej ilości nadgodzin, nie masz rodziny ani hobby, wgl uważasz że w sumie praca jest najważniejsza w życiu TO zaaplikuj do nas, napewno odnajdziesz się w naszych szeregach i zajdziesz wysoko. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były mechanik

Zgadzam się w 100% z negatywnymi komentarzami na temat serwisu. Szczerze - nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PH71

Również dołączam do prośby Arka o opinię, w moim przypadku Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży - Wrocław i okolice. Warto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arek

Zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko Terytorialny przedstawiciel handlowy na teren Leszno i okolice, lecz z moich obserwacji wynika, iż poszukujecie przedstawiciela na ten teren już około półtora roku??!! W takiej sytuacji nasuwa się pytanie, w czym tkwi problem?? Ciężki teren, kierownik czy po prostu nie ma odpowiednich ludzi do pracy??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

Aplikowałem na stanowisko Młodszy Mechanik w serwisie HILTI. Czy ktoś by mógł opisać charakter wykonywanej pracy i jak wygląda przebieg rozmowy kwalifikacyjnej z góry dziękuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

to nie serwis to zbieranina bezmyślnych roboludków na produkcji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek
Inne

Dla mnie rotacja w nie jest czymś dziwnym. Takie czasy, ważne żeby dobrze pracować w fajnym zespole.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niewolnik
@Jacek

Wpis popełniony w PONIEDZIAŁEK o 12.15 - ciekawe czy to szef serwisu czy nasze HR?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hilti Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hilti Poland
Przejdź do nowych opinii