opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Hilti Poland

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.7/5

Na podstawie 836 ocen
Opinie(1007)
Dodaj opinię
Aktualności(17)

Opinie(1007)

Dodaj opinię
Aktualności(17)
Logo
  • Kim jesteśmy
  • .
  • Kultura i wartości
  • .
  • Dlaczego Hilti?
  • .
  • Benefity
  • .
  • Zrównoważony Rozwój
  • .
  • Co robimy

Kim jesteśmy

Kultura i wartości

Dlaczego Hilti?

Benefity

Zrównoważony Rozwój

Co robimy

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Płock
  • Radom
  • Siedlce
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Wrocław - Hilti Poland

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Hilti Poland Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Hilti Poland Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 10

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Hilti Poland Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    ????

    24.10.2024 20:47

    Kandydat

    Jaka podstawa? Zastanawiam się czy aplikować
    ReviewUserIcon
    amorek

    11.11.2024 23:30

    Kandydat

    to standardowa stawka dla wszystkich? Czy jak masz jakies doswiadczenie? Bo kurczę jezeli 6k netto to stawka jest mega dobra ;)
    ReviewUserIcon
    mieciu

    15.09.2024 12:30

    Inne

    Czy doradca klienta jest w jakiś sposób motywowany przez system premiowy? Nie wspominali o nim w ofercie stąd moje pytanie.
    ReviewUserIcon
    Premia

    24.09.2024 22:24

    Pracownik

    Jak zrobisz plan Ty i Twój zespół przez 4-ce to coś dostaniesz ,jak tylko Ty to satysfakcja ze zrobiłeś i masz szanse wejść w buty motywatora dla kolegów z zespołu i podzielić się tym jak to Ty zrobiłeś ,ze zrobiłeś tz wyręczasz swojego tz „pieska” zarządu bo oni zazwyczaj nic nie wiedzą oprócz tabelek exela. Premia wg pracodawcy tz ze możesz powiedzieć jak to robisz że zrobisz ;)
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.09.2024 17:52

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    @Pracodawca

    16.09.2024 08:14

    Pracodawca

    Dzień dobry, dziękujemy za przekazaną nam informację. Mamy świadomość zaistniałej sytuacji i obecnie jesteśmy w trakcie weryfikacji wszystkich okoliczności. Zespół Hilti Polska Sp. z o.o.
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.09.2024 14:52

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    @Pracodawca

    16.09.2024 08:11

    Pracownik

    Dzień dobry, dziękujemy za przekazaną nam informację. Mamy świadomość zaistniałej sytuacji i obecnie jesteśmy w trakcie weryfikacji wszystkich okoliczności. Zespół Hilti Polska Sp. z o.o.
    ReviewUserIcon
    Basia

    04.08.2024 07:47

    Inne

    Zależy mi na pozytywnej atmosferze pracy i dogadywaniu się z przełożonymi. Jako terytorialna przedstawicielka sprzedaży mogę się spodziewać dobrych relacji w zespole i z szefostwem?
    ReviewUserIcon
    Julia

    20.08.2024 15:39

    Pracownik

    odpowiem z doświadczenia - w zespole na 90% jeszcze do niedawna tak, z przełożonymi 70% nie
    ReviewUserIcon
    szczery

    21.08.2024 13:38

    Pracownik

    jak bedziesz w 100% szczera to na pewno możesz liczyć na dobrą atmosferę ale ze swoimi znajomymi co najwyżej
    ReviewUserIcon
    Mieczysław

    31.07.2024 12:08

    Inne

    Zaczynając jako doradca klienta można osiągnąć wyższe stanowiska i zarobki rzędu 10 tys. brutto w raz z rozwojem kariery ?
    ReviewUserIcon
    Zosia

    20.08.2024 15:41

    Pracownik

    na tym stanowisku, nie ma takiej możliwości
    ReviewUserIcon
    Irek

    20.08.2024 15:41

    Pracownik

    Ogólnie tak. Było kilka wariantów uop 3msc i nieokreślony, później 2 umowy i nieokreslonu, 6 msc i nieokreslony.
    ReviewUserIcon
    Ksenia

    05.06.2024 11:44

    Inne

    Ciekawy manewr który tu sugerowali odnośnie zwolnień doświadczonych ludzi i wstawianiu za nich tańszych juniorów. A faktycznie to sie kalkuluje samej firmie w późniejszych prowizjach? nawet dla początkującego nie sa takie trudne do wyrobienia?
    ReviewUserIcon
    Paulina

    20.08.2024 15:35

    Pracownik

    Prowizji w ostatnich miesiącach w zależności od "branży" prawie nie było. Plany są tak pozawyżane, aby ich nie dostawać zbyt często.
    ReviewUserIcon
    ph mazowieckie

    18.06.2024 13:03

    Kandydat

    Cześć ile mniej więcej dziennie wizyt u klientów, jaki realny czas zakończenia pracy i plus minus na jakie wynagrodzenie netto można liczyć?
    ReviewUserIcon
    były

    03.07.2024 18:02

    Pracownik

    Wizyt tyle ile system przyjmie ( możesz siedzieć w domu i robić leada oppa np. pan x chce kupić wiertarke to jest 1 lead, a do wiertarki baterie 2 lead, do tego prostownik 3 lead, a do tego wiertło 4 lead, i to jest target dzienny, firm masz w systemie około 300-400 więc jest na czym fikcje tworzyć ) jak dobrze będzie w systemie to pół roku możesz nosa z domu nie wychylać więc wizyty i czas pracy opowiedziałem, a wynagrodzenie to miedzy 5-6tyś netto bo o premii to tylko jak się dobrze i głęboko śpi to może się przyśni :)
    ReviewUserIcon
    Ryszard

    20.08.2024 15:34

    Były pracownik

    Tu się zgodzę. Ale bywało też tak, że przełożony "lubił" kontrolować czy się jeździ do klientów, czy nie. A jak nie to od razu był telefon czemu się nie jeździ przez 12h :)
    ReviewUserIcon
    Kuba

    05.07.2024 08:05

    Inne

    Jako kierownik Zespołu w Centrum Serwisowym można powiedzieć, ze będe prekursorem bo przenoszą się do nowego miejsca, więc wprowadzanie nowych zasad i procesów będzie konieczne. Jak długo trwa onboarding na tym stanowisku? Można liczyć na pomoc innych jednostek kierowniczych z tej firmy?
    ReviewUserIcon
    Irek

    20.08.2024 15:31

    Pracownik

    Liczyć na pomoc można. Tu zawsze była otwarta kultura pomocy.... do czasu. Później często pojawiały się krzywe spojrzenia i niemiłe odpowiedzi.
    ReviewUserIcon
    aaa

    20.07.2024 08:57

    Inne

    Ktoś wspominał w wątku o dobrych dodatkach motywujących do pracy. Ja w ofercie programu rozwojowego w strukturach sprzedaży czytałem m.in.o 2 dniach na wolontariat pracowniczy, zniżkach na produkty i usługi. Można się też spodziewać innych benefitów?
    ReviewUserIcon
    Krzysztof

    20.08.2024 15:28

    Były pracownik

    Jeśli chodzi o wolontariat musi być on uzgodniony z przełożonym i zazwyczaj nie było to na zasadzie "wolontariat w szkole" tylko pójście całym zespołem na zbieranie (usunięte przez administratora) czy też pomalowanie domu dziecka - nie da się wybrać na co się chce. Zniżki na produkty owszem są- ale nie na wszystkie i nie tak atrakcyjne jakby mogło się wydawać. Co roku aktualizowana jest lista wraz z cenami na wybrane produkty z portfolio. Do innych benefitów - jest multisport i prywatna opieka medyczna w luxmed, ubezpieczenie grupowe i emerytalne. Dodatkowo na stanowiskach biurowych - praca hybrydowa 3 dni z biura 2 zdanie.
    ReviewUserIcon
    Jefe

    16.08.2024 00:51

    Kandydat

    Firma chyba musi być (usunięte przez administratora) kiedy odrzucają kandydatów z całej kwartalnej puli rekrutacji w tym takich z doświadczeniem 12-15 lat w różnych sektorach itd. A potem od nowa szukanie chyba (usunięte przez administratora) którzy za darmo będą tym sprzętem operować? I tak średnio co 2-4 miesiące ogłoszenie pojawia się na nowo. Czy oni właściwie szukają ludzi (usunięte przez administratora)??
    ReviewUserIcon
    Wstydsss

    28.02.2024 14:03

    Kandydat

    Tak firma chwali się swoimi nagrodami w kategorii pracodawca roku. A okazuje sie, ze nie potrafia zrobic tak prostej rzeczy jak feedback. Zajmuja tyle czasu, rekrutacja kilkuetapowa, a mija juz 3 tydzien a tu nawet brak glupiego maila z podziekowaniem. To tylko pokazuje wasz szacunek a raczej jego brak do pracownikow.
    ReviewUserIcon
    Kociak

    02.08.2024 11:17

    Inne

    Dokładnie się zgadzam z kolego z tobą robią tyle etapów a pózniej nie ma odpowiedzi nawet podziękowania za udział w rekrutacji . A na pracuj ciagle są ogloszenia . A co najlepsze robią scenki sprzedazowe na rekrutacji tak jak w spożywce smiech na sali . Nie polecam .
    ReviewUserIcon
    VB

    09.08.2024 11:03

    Pracownik

    Z tego co wiem to piłkarze zapraszani są na testy sprawnościowe i inne.
    ReviewUserIcon
    Wiktoria

    20.06.2024 07:56

    Inne

    Jest wiele ofert pracy w firmie i m.in. na terytorialnego przedstawiciela. Czy tak duże są rotacje w firmie? Wynika to z tego że ludzie rezygnują czy są zwalniani, czy firma po prostu się rozwija? Dajcie znać jak jest
    ReviewUserIcon
    Ryż

    30.07.2024 22:47

    Pracownik

    Widziałaś do fajnej firmy tyle ogłoszeń ?
    ReviewUserIcon
    mikołaj

    01.08.2024 11:17

    Inne

    Dokładnie kolego jak by była dobra firma to by nie wystawiała ciagle ogłoszeń przegladam strony z ofertami i ciagle ukazuje się ogloszenie do hilti . Widocznie słabo płacą i ludzie odchodzą . A z tego co słyszałem to robią kasting 4 etapowy na przedstawiciela handlowego .
    ReviewUserIcon
    nick

    14.07.2024 22:22

    Pracownik

    Pracuje od roku i mogę polecic, wszystko w najlepszym porządku, zgodnie z umową, żadnych problemów.
    ReviewUserIcon
    Magellan Buddy

    13.07.2024 08:16

    Były pracownik

    @hilti Zgadzam się . Kultura pracy pozostawia wiele do życzenia . Wszystko wygląda tak jak opisał Szymon. Kierownictwo to napewno nie w pełni wyspecjalizowana grupa osób mająca za zadanie podejmować trafne i dobre decyzje dla spółki , klientów czy też pracowników. Wystarczyło by, żeby poprosili o pomoc ale ich duma na to nie pozwala a i wiedzy brak do zarządzania zespołem a zwłaszcza wprowadzania zmian . Hilti zapomniało, że pracownik jest najważniejszym atutem i fundamentem Każdej firmy ( k z dużej to nie przypadek mam nadzieję kierownictwo zrozumie ) , jak jest zaoopiekowany to klienci się znajdą bo każdemu jezeli by płacili godnie zależało by na dosprzedaży bo to jest jednym z elementów pracy w w/w dziale TC. Krótko mówiąc kiedyś to była firma godna uwagi, teraz jest to tylko miejsce gdzie można przyjść i wyjść. Pozdrawiam wszystkich z Hilti Polska ( Zastanawiam się czy osoba, która to będzie czytała weźmie coś również do siebie i przekaże wyżej lub chociaż dalej do firmy) . Mam nadzieję, że nie będzie to osoba, która ciągle biega po biurze
    ReviewUserIcon
    Szymon

    20.06.2024 18:23

    Były pracownik

    Dzień dobry, Na wstępie zaznaczę, że pracownikiem Hilti byłem przez miesiąc. Odbywałem staż w dziale TeleCentrum, miejscem mojej pracy była siedziba centrali na ulicy Klimczaka. Postaram się rzeczowo i bez emocji opisać moje spostrzeżenia. W kwestii wyjaśnienia aplikującym: Oferta zatytułowana "Specjalista ds. Obsługi klienta", to inaczej praca na przysłowiowej słuchawce. Z plusów: bardzo mili i pomocni ludzie tam pracują. Jako stażysta nie miałem problemu z uzyskaniem pomocy ze strony członków zespołu. Również przedstawiciele i inni pracownicy są bardzo pomocni i uprzejmi, za co im dziękuję Minusy: Nie tak wygląda wdrożenie pracowników. Pierwszy tydzień faktycznie upływa na zapoznaniu się z ofertą, informacjami jak poruszać się po różnych stronach i aplikacjach firmy. Tutaj dziękuję p. Mateuszowi za życzliwe i dobre poprowadzenie tej części szkolenia. Kolejny tydzień to szkolenie z asortymentem. Tutaj jeśli chodzi o wiedzę teoretyczną prowadzącej nie mam zastrzeżeń, jednak w temacie wiedzy praktycznej spore braki. Mimo iż rozumiem, że nie każdy ma obowiązek posługiwać się wzorowo elektronarzędziami, jednak od prowadzącego, który szkoli ludzi aby ci sprzedawali produkt wymagałbym wzorowego pokazu - to on będzie głównym narzędziem pracy przyszłych pracowników w sklepie i przedstawicieli. Sama prowadząca zasygnalizowała, iż "zepsuty pokaz praktycznie przekreśla możliwość stworzenia oferty". Kolejne dni wdrożenia: Po trzech dniach odsłuchów z doświadczonymi pracownikami, praca polegała na obsłudze wiadomości e-mail i czatów. O ile koncepcja jest dobra, gdyż praktyka o wiele lepiej uczy niż teoria o tyle sposób szkolenia pozostawił wiele do życzenia. Wsparciem w tej części byli doświadczeni pracownicy, którzy musieli wygospodarować czas pomiędzy swoimi codziennymi obowiązkami (obsługa klientów). W pędzie całej pracy (gdzie dodatkowo byli ponaglani o szybki powrót do stanowisk) nie dało się posiąść podstawowej wiedzy. W praktyce pracownik, aby wrócić na swoje stanowisko szybko podawał rozwiązanie danego problemu, a nie tędy droga. Nauka polega na systematycznym pracowaniu nad konkretnymi problemami i WÓWCZAS, kiedy jest on opanowany zajmowania się kolejnymi zagadnieniami. Wymaga to uwagi osoby oddelegowanej do kształcenia nowego pracownika. Niestety, kierownictwo nie dostrzegło tej podstawowej prawidłowości dydaktycznej. Podczas rozmowy o pracę na moje zapytanie o wdrażanie nowych pracowników padło słowo "buddy", jednak forma "wszystkie dzieci nasze są" to nie jest "opiekun stażu". W trakcie takiego "wdrożenia" kierownictwo dodatkowo do zadań dodało obsługę przedstawicieli handlowych telefoniczną. Nie posiadając żadnej wiedzy na temat rozwiązywania tych spraw, jedyne co dało się zrobić to trzymać przedstawiciela "na linii" i szukać innego pracownika, który w międzyczasie będzie mógł pomóc w danym zagadnieniu. Nie dziwi zatem fakt, że część z nich słysząc, że ma do czynienia ze stażystą decydowała się na rozłączenie i ponowny telefon do TC licząc, iż rozmowę odbierze ktoś inny. Mimo, iż często padało twierdzenie "na spokojnie" częste były ponaglenia o status, w którym do kolejki nie wpadały kolejne zadania, na których trzeba było się skupić, aby wykonać je poprawnie. Z kolei inni pracownicy "w biegu" odbierali swoje przerwy obiadowe i inne, by uniknąć kolejnych ponagleń. Hilti jako pracodawca szczyci się certyfikatem GratePlaceToWork, co dla pracowników TeleCentrum -w mojej opinii- nie ma przełożenia. Moja ocena wynika z chęci zmiany podejścia do szkolenia kolejnych pracowników, oraz dobrej atmosfery pracy obecnych pracowników TC. Liczę na to, że kultura feedback'u, którą tak Hilti się szczyci złożona przeze mnie w tej formie przyczyni się do zmian dla przyszłych pracowników.
    ReviewUserIcon
    Człowiek z liściem na głowie

    12.04.2023 20:56

    Były pracownik

    Dzięki Hilti za popchnięcie mnie do uaktualnienia, wysyłki swojego CV i znalezienia pracy w której w końcu czuję, że zarabiam. Jedynie co daje praca w Hilti to słabe pieniądze i uwstecznienie się w stosunku do swoich możliwości. Niestety poprzez narzucony system raportów, leadów, oppów i innego rodzaju bzdur tworzonych tylko i wyłącznie do kontroli Ciebie jako pracownika firma nie ma nic innego do zaoferowania. Ale czy to jest najgorsze ? Oczywiście, że nie ! Zmiany zasad gry w postaci braku przeszeregowań pokazują jedynie gdzie w tej całej układance jesteś Ty jako pracownik ( zresztą to już nie po raz pierwszy, 2 dni po badaniu zadowolenia pracowników czekały przecież aneksy zmniejszające podstawę… - taki klimat ) Firma woli nie podnosić poziomu wynagrodzeń i dopuszczać do odejścia pracowników wykwalifikowanych. Jaki w tym sens ? Dla Hilti duży bo dajmy komuś 4K i twórzmy wrażenie, że trafił do wyjątkowego miejsca w którym czeka na niego jakiś odgórny „plan” i pomysł. Jedyny plan jaki będziesz miał w tej firmie to sprzedażowy który nawet jak wykonasz 4mce z rzędu to musisz popatrzeć w prawo na swój zespół czy tez go zrobił. Jak nie to myśl jak spuścić paliwo ze skody żeby starczyło kasy do końca miesiąca. Powiedzenie „kiedyś to było” idealnie wpasowywuje się w tą firmę. Polecam powysyłać trochę CV i zobaczyć, że istnieją pracodawcy o odmiennej kulturze organizacyjnej w której to Ty, a nie brak leada w systemie ma znaczenie. Uciekłem z tego bałaganu i nie żałuję. Powodzenia i nie poddawajcie się w znalezieniu innego autobusu :)
    ReviewUserIcon
    Controlling

    28.03.2024 19:42

    Pracownik

    Skoro zarabiałeś w Hilti 4K jako przedstawiciel, to musiałeś być juniorem albo przedstawicielem AM1. Raczej cieżko w tym wypadku o powiedzenie "kiedyś to było", bo na takiej stawce Hilti nie trzyma ludzi dłużej niż 1 rok - max 2 lata. Na dwa razy lepsze pieniądze potrzeba cierpliwości, jak to z inwestycjami i doświadczeniem ;) Powodzenia!
    ReviewUserIcon
    VB

    05.06.2024 11:26

    Pracownik

    Nie przeczytałeś komentarza wyżej ze zrozumieniem, kolega napisał, że zwalniają doświadczonych pracowników po to, aby zatrudnić nowych na juniorze za 4k.
    ReviewUserIcon
    Mateusz

    10.04.2024 11:13

    Kandydat

    Mega nieprofesjonalny dział rekrutacji - która jest wizytówką firmy. NIE polecam.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    10.04.2024 09:00

    Kandydat

    Co rusz to wakat do hilti. Moje pytanie jest takie, oni tak się rozwijają, czy ludzie się zawijają ?
    ReviewUserIcon
    Wiertnica

    25.03.2024 12:11

    Pracownik

    Dziwna firma. W procesie rekrutacji wziąłem udział w "dniu z pracownikiem Hilti". Jeździsz cały dzień i patrzysz jak działają. Niestety trafiłem na betona, z którym nie dało się rozmawiać bo o co byś nie zapytał to Hilti jest the best. Na koniec dnia w związku z moimi wątpliwościami powiedział, że się nie nadaję. I tak zaproponowali mi pracę. Na pierwszym szkoleniu jako jedyny byłem z branży technicznej. Reszta to ludzie z FMCG i niestety taki trend jest cały czas. Na szkoleniu przez kilka dni uczyli nas jak zadawać pytania otwarte i to otworzyło mi oczy co to za firma. Naprawdę, niektórzy widzieli wiertarkę po raz pierwszy w życiu i z takim przygotowaniem zostali puszczeni w teren. Ogólnie słabo. Potwierdza się stare przysłowie. Uważaj czego sobie życzysz bo się spełni. Tak naprawdę to korpo korpo i jeszcze raz korpo za mizerne na dzisiejsze czasy pieniądze. Ja załuję zmiany pracy no ale cóż. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
    ReviewUserIcon
    ph

    25.03.2024 16:55

    Kandydat

    a jaka flota i jakie widełki w podstawie?
    ReviewUserIcon
    Wiertnica

    26.03.2024 09:57

    Pracownik

    Standardowo dostaniesz 5k netto i Skodę Octavię czerwoną i oklejoną. samochód zapewne po kimś, a ponieważ te auta latają po budowach to często są dobite. Jak będziesz miał szczęście to ci szybko wymienia na nowszy. O premii raczej zapomnij. System premiowania uzależniony jest od całej ekipy.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Hilti Poland?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Hilti Poland Sp. z o.o.

    Franciszka Klimczaka 1 02-797 Warszawa

    NIP:1180000314

    REGON:006234383

    KRS:0000003816

    https://www.hilti.pl/
    Branża główna: Sprzedaż hurtowa

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Pytacz

    12.02.2024 21:34

    Inne

    Oferta na Area Sales Manager Warszawa: 12-15 netto w zasięgu? Dzięki!
    ReviewUserIcon
    ASM

    23.03.2024 23:25

    Pracownik

    12k w zasięgu, ale brutto.
    ReviewUserIcon
    NURON

    07.02.2024 17:51

    Pracownik

    Jeśli nie potrafisz włączyć wiertarki to dobrze trafiłeś nie musisz i nie będziesz musiał umieć najważniejsze abyś pojął sens ANALIZY i FLOTY a będzie Ci dane.... robić za podstawę :)
    ReviewUserIcon
    Zybi

    11.02.2024 22:31

    Były pracownik

    Na tyle tak ale na premie nie ma co liczyc
    ReviewUserIcon
    Dziś

    26.02.2024 19:10

    Pracownik

    Masz rację. Osoby które nie znają podstawowych cech elektronarzędzi, które nie umieją ich używać mogą zrobić tutaj karierę. Do tego ładny uśmiech i wchodzenie w (usunięte przez administratora) i awans za awansem.
    ReviewUserIcon
    Zdziwiona

    24.02.2024 06:35

    Kandydat

    Bardzo dziwna firma. Wymagania jak z kosmosu, teatrzyk pod tytułem rekrutacja w dwóch aktach, brak wyniki rekrutacji do ostatniej deklarowanej chwili i okazuje się, że nadal są firmy, które szukają kwiatu paproci - w tym przypadku (usunięte przez administratora) za śmieszna stawkę. Tylko peszek - targi (usunięte przez administratora) juz nie istnieją!
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany - Piotr

    31.10.2023 21:48

    Pracownik

    Cześć. Ukazał się wolny wakat do. Hilti na stan. Terytor. Przedst. Sprzedaży - teren opolskie. Ktoś może coś słyszał?? Czy wakat jest aktualny?? Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Morfeusz

    04.02.2024 14:17

    Były pracownik

    Tam są non stop, wolne wakaty, nie znam innej firmy o tak dużej rotacji pracowników
    ReviewUserIcon
    Picolo

    13.12.2023 17:18

    Pracownik

    Nie polecam pracy w tej firmie. Wszystko na początku tak pięknie wygląda......., a potem dramat, a nie praca Handlowca czy dumnie brzmiącą nazwą stanowiska Rzeczoznawca techniczny. Jeśli masz jakikolwiek inny wybór to wybierz inne zajęcie!!! Firma która cudownie potrafi wycisnąć z ciebie co najlepsze, nie docenić tego. Myślałem że będzie to firma z którą można wiązać przyszłość, długą przyszłość, niestety pomyłka duża!!!!!!! PRZYCHODZIMY PRACOWAC DO FIRMY, A ODCHODZIMY PRZEZ "MENAGERÓW" - a oni są tutaj świetnie wyszkoleni, jak chcesz zostać tutaj kierownikiem to usłyszysz słowa "za dużo masz empatii w sobie" ????
    ReviewUserIcon
    Picolo

    28.12.2023 18:16

    Pracownik

    @Pracownik jeśli siedzisz w tej firmie, przepełnionej fałszywymi sloganami i sprzedawczykami to będziesz jej bronił. Tekst który usłyszałem ja czy kolega @Anakonda a przede wszystkim nie tylko on "nie będziesz vl'em w firmie hilti bo masz za dużo empatii w sobie" - tekst pojawił się na spotkaniach w Warszawie nie jest sloganem jaki sobie wymyśliłem. Są w tej firmie przełożeni którzy się do tego nadają, ale to na palcach obu rąk mogę policzyć i będę miał miejsca wolne. Mój przełożony okazał się skrajnym (usunięte przez administratora) bezdusznym człowiekiem, a przede wszystkim zero, totalne zero szczerości, nawet jeśli Ty będziesz szczery, przełożony w tej firmie szkolony jest byś Ty prawdy się nie dowiedział !!!! mydlą oczy i mydlą, a na swoich spotkaniach się śmieją
    ReviewUserIcon
    Anakonda

    26.01.2024 21:10

    Były pracownik

    O jakim liderze piszesz? VL - są to „maszynki” do przekazywania poleceń zarządu, nie ma tu żadnych umiejętności zarządzania ludźmi, musisz być tylko przykładnym „żołnierzem”. A tekst z emepatia nie jest wymyślany, to po prostu fakt.
    ReviewUserIcon
    hihhi

    26.01.2024 14:04

    Kandydat

    Otrzymałam telefon od firmy tego samego dnia co wysłałam CV. Pani zadzwoniła o 15:30, nie byłam w stanie rozmawiać, zaproponowałam godzinę 10 dnia następnego. Pani ochoczo się zgodziła. Zaznaczyłam, że mogę odbierać telefony do godziny 13, Pani powiedziała że nie ma problemu. Poinformowała, że jak coś to pracuje do 16. Następnego dnia brak telefonu do godziny 13. Telefon był o 13:40. Zauważyłam to po 17, więc nie oddzwaniałam, napisałam sms, że proszę o telefon do 13, bo nie jest to fizycznie możliwe żebym odebrała. Następnego dnia telefon, o tej samej godzinie, prawie co do minuty... Chyba się nie dogadamy. Zaznaczę, ze rozmowa miała być ok. 15 minutowa, dlatego musiałam wygospodarować czas. Gdyby było to tylko zaproszenie na rozmowę to okej, dałabym radę. Ale jeśli mini rozmowa przez telefon to tak samo jak w rozmowie na żywo, jesli umawiamy się na konkretną godzinę to chciałabym żeby obie strony się tego trzymały.
    ReviewUserIcon
    były kandydat

    15.12.2023 17:27

    Kandydat

    brałem 2 razy udział w rekrutacji i powiem szczerze poczułem się jak (usunięte przez administratora) w cyrku, etap przez telefon, potem etap przez internet, dzień próbny... i zero odzewu. Szanujmy się
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    14.01.2024 06:00

    Kandydat

    To samo… człowiek specjalnie urlop brał na ten dzień próbny, a potem cisza. Zero odzewu. Zero szacunku do kandydatów ze strony działu Hr
    ReviewUserIcon
    Hit

    06.01.2024 02:17

    Były pracownik

    Czasem gdy nie mam chęci wstawać rano do pracy, to przypominam sobie, że to mogło być wciąż Hilti. Wiele wspaniałych ludzi już tam nie ma, zatem kiedyś była to praca godna polecenia. Teraz to Korporacja na tzw start, a nastepnie wylot. jeżeli nie masz morali, lubisz podlizywanie czy po prostu się dogadasz, to bez problemu awansujesz pionowo oraz poziomo, na przykład zostaniesz menadżerem logistyki nie mając z nią wcześniej nic wspólnego lub handlowcem wyjętym świeżo z kawiarni ( tzw real story ). Ale nauczą i wyszkolą! I dadzą względnie konkurencyjną stawkę! I imprezę co roku dla całej firmy wraz z firmowymi gadżetami reklamowymi do użytku własnego !
    ReviewUserIcon
    Zdzisław

    06.01.2024 09:53

    Były pracownik

    Ja pracowałem w latach 90-tych było naprawdę super, oczywiście były zgrzyty z szefostwem ale jak był obrót problem znikał. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Krzysztof

    02.01.2024 19:24

    Były pracownik

    Cieszę się że już tam nie pracuję. Nie polecam. Zachęcam kierownictwo z Schaan aby lepiej przyjrzało się jak kierownicy zespołów sprzedażowych traktują swoich podwładnych, uważam że jest tam wiele do zrobienia.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    23.10.2023 16:17

    Były pracownik

    Firma ma sporo plusów i wiele minusów ale z perspektywy czasu i po przeanalizowaniu za i przeciw moja opinia na temat firmy jest negatywna. Zacznę od minusów tych które najbardziej do tej pory utkwiły w pamięci: - Dużo fasadowych zadań które są bez sensu a których wykonywanie daje dużo frustracji. - Kultura pracy niektórych kierowników i ich nienaturalna nadpobudliwość jest niedozniesienia. -Zbyt dużo wielkich słów zbyt mało logicznych i realnych zadań. -Bardzo wysokie ceny produktów. Na plus to: -Możliwość reprezentowania firmy która wśród wielu klientów cieszy się bardzo dobrą renomą i mogę śmiało powiedzieć jest jednym z liderów w branży. -Duża niezależność na stanowisku handlowym. -Wiele benefitów pracowniczych. Podsumowując, jest sporo plusów ale ostatecznie osobie zastanawiającej się czy podjąć pracę w firmie poleciłbym dwa razy zastanowić się i nie patrzeć tylko na piękną powierzchowność.
    ReviewUserIcon
    Poszukiwacz

    17.10.2023 19:02

    Kandydat

    Witam, mam pytanie na jaką podstawę może liczyć Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży w dziale budowlanym? Doświadczenie około 2 lat
    ReviewUserIcon
    Kandydatka

    21.09.2023 09:41

    Kandydat

    Wiem od pracujących tam osób, że w lipcu wszedł nowy regulamin pracy. Jego zapisy pozwalają zrobic z pracownikiem niemal wszystko...Także tego...
    ReviewUserIcon
    Patriotka

    04.09.2023 15:18

    Kandydat

    Dziękuje @obiektywny rzeczoznawca za opinię. sporo konkretów. Czy mozesz powiedziec czy to prawda co mowil gosc na objezdzie budów ze w Hilti mozna oficjalnie dorobić za zgodą przełożonych. Podobno nie ma problemu z odsprzedaniem rzeczy które mozesz wziac ze znizka pracownicza a i spuszczanie paliwa sie zdarza. Ile w tym prawdy?
    ReviewUserIcon
    Obiektywny Rzeczoznawca

    01.09.2023 22:20

    Pracownik

    Pracuje w tej organizacji już piąty rok i chętnie przedstawię kilka faktów: Moje Stanowisko rzeczoznawca techniczny poziom expert Na + - Stabilna praca - Pensja zawsze na czas - Zarobki od 5k podstawy netto - auto służbowe do dyspozycji prywatnej bez GPS. Traktowane jak benefit więc nie masz swoich kosztów paliwa i opłat za auto. - dobre wsparcie przy wdrożeniu. - Jak na polskie warunki, szacunek do pracownika na przyzwoitym poziomie. - Możliwość samodzielnego planowania pracy - dobry social, opieka medyczna, ubezpieczenie, multisport, dofinansowanie na różne cele z Zakładowego funduszu świadczeń socjalnych - Dobry work life balance - Kobiety zachodzące w ciążę bez obaw z powrotem do pracy - Jasno określone oczekiwania Na - - Ilość raportowania, włączania innych do codziennych zadań przekracza zgromadzone złoto w FORT KNOX - premia? Raz na 4 miesiące zakładając że cały team zrobi 30-40% wzrostu względem ubiegłego roku co przy zespole 6-8 osobowym na różnych terenach często jest niewykonalne. Wystarczy że jedna osoba położy 1 miesiąc i cały team nie bierze premi choć ma 25% wzrostu do zeszłego roku. To trzeba przyznać jest bardzo słabe bo w firmach handlowych płaci się premie przy 5-10% wzroście. - Dużo niepotrzebnych zmian w krótkim okresie. Ledwo nauczysz się jednego schematu działania a już jest zmieniany i tak w koło Macieju... - Wynagradzane są osoby które nie mają pojęcia o branży. Dostały bardzo dobry teren gdzie jest pula bogatych klientów. Pracownik który na słabym terenie wykona 200% roboty więcej jest niezauważalny, mimo że ma mega wzrost na terenie ale dalej nie jest blisko cyfr osób którzy mają klientów co wydają 3mln rocznie a nie muszą praktycznie wiele robić przy takim kliencie. REASUMUJĄC - Brak ze strony organizacji uwagi na zaangażowanie pracowników a szkoda bo są perełki co mają słaby teren a robią kawał dobrej roboty. Pzdr K.I. z Radomia - W ostatnim czasie bardzo dużo komplikowania nam pracy przy sprzedaży. Powiem wręcz że więcej utrudnień niż ułatwień Tyle z mojej strony.
    ReviewUserIcon
    Gracz

    21.08.2023 22:53

    Pracownik

    Jeżeli ktoś nie ma pracy to jasne lepsze to niż nic...ale jeżeli masz pracę to nie polecam... Te wszystkie pseudo posty na FB czy LI...No ręce opadają jak czyta się post w stylu "rozwijamy swoich liderów, słuchamy, reagujemy i wspieramy..." Gdzie byliście jak ludzi z 20 letnim stażem zwalniano bez żadnej kultury??!! Gdzie było słuchanie i reagowanie jak inżyniery się buntowały bo jakąś "specjalistkę" bez doświadczenia im wzięli na szefową...bo elastycznie reagowała na komendy zarządu... i malowała trawę na zielono?! Gdzie jest to słuchanie jak ludzie mówią, że kreawanie sztucznych leadów po to żeby był ruch w systemie to dorabianie dodatkowej pracy która nic nie wnosi...?!
    ReviewUserIcon
    Rekrutujacy

    16.08.2023 14:24

    Kandydat

    Cześć , jest ogłoszenie na PH na łódzkie pytanie o warunki finansowe . Z czego się składa miesięczny finalny zarobek ? Po ile godz dziennie i czy weekendy pracujące ? Jaka atmosfera w zespole ? Targety duże? Jakie auta i czy do użytku prywatnego ? Zadania miesieczne są? Z góry dzieki za odp .
    ReviewUserIcon
    dww

    19.08.2023 10:24

    Inne

    weekendy? jaki hanlowiec pracuje w weekendy? Auta? no wpisz sobie w google auta hilti polska wynagrodzenie? Kazdy podpisuje umowe i nie ma prawa opowiadac na prawo i lewo ile w tej umowie jest. Atmosfera w zespole- ale którym zespole, wiesz ze w tak dużej firmie masz proporcjonalnie wiele zespołów? Mam wrażenie ze osoba pisząca ten komentarz nigdy w zyciu nie pracowała albo wlasnie się obudziła po jakims 20 letnim śnie
    ReviewUserIcon
    Smok

    19.08.2023 01:23

    Pracownik

    Witajcie, Pracuję już trochę w Hilti. Przedstawiony w opiniach obraz firmy nie jest prawdziwy. Jest wiele korpo głupot, jak w każdej korporacji ale jest i wiele pozytywów. Praca jest spokojna, firma stabilna, wynagrodzenie zawsze na czas. Nie potwierdzam uwag o kolesiostwie - nigdy o tym nie słyszałam. System raportowania jest bardziej szczegółowy niż kiedyś, ale w porównaniu z innymi firmami i tak prostszy. Co do pensji to trzeba przyznać, że nie wyrównują inflacji i to jest problem. Jeśli ktoś szuka pracy ciekawej to raczej odradzam zwłaszcza w biurze. Ciekawa fajna praca jest przenoszona do centrali firmy. Nawet takie rzeczy jak opracowanie kampanii marketingowej jest wzorowane na rynkach zagranicznych. Uwaga kobiety możecie spokojnie urodzić dziecko pójść na urlop i wrócić. Nie opłaca się pracować zbyt długo gdyż wieloletni pracownicy nie są specjalnie doceniani, ale też firma pozwala im pracować nawet po 20-30 lat. Firma działa na rynku budowlanym, który od czasu do czasu nęka kryzys i wtedy w firmie zaczynają się problemu.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    07.06.2023 16:32

    Były pracownik

    Praca w tej firmie wydaje się być jedynie atrakcyjna podczas rozmowy wstępnej oraz podczas okresu szkoleń. Zatrudniając się w tej firmie odbywasz 2 tyg szkoleń w Warszawie, gdzie szkoleniowiec wygląda jak Czeski piłkarz opowiada głupoty nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. W firmie jest się absolutnym (usunięte przez administratora) w systemie trzeba raportować dosłownie wszystko. Nieosiągalne cele sprzedażowe, wyścig szczurów, 2-3 wyższe wyższe ceny niż u konkurencji. Jeżeli jesteś bezrobotny to spróbuj, jeżeli masz w miarę normalną pracę i szukasz czegoś więcej to miej pewność, że w tej firmie raczej na pewno tego nie znajdziesz! Bądźcie ostrożni!
    ReviewUserIcon
    Taka tam wiedźma

    18.07.2023 16:50

    Były pracownik

    Ten napływ ludzi z FMCG, gastro czy branży alkoholowej jest dlatego, iż są oni polecani do tej firmy. Przygotowywani do rozmowy kwalifikacyjnej, jak się zachować, co mówić i czego się wobec nich na takiej rozmowie oczekuje. Tym samym tworzy się grono ludzi wzajemnej adoracji, których jedynym celem jest jakoś przetrwać kolejny miesiąc niewiele robiąc. I tak organizacja jest coraz słabsza zamiast mocniejsza. Zatrudnianie po znajomosci, awanse po znajomosci zamiast zróżnicowania i nagradzania za prawdziwe wyniki i osiągnięcia. Jedyne co może zrobić pracownik to szukać swojego miejsca w innej firmie, tutaj przyjęto taki model zarządzania i dopóki ten model nie ulegnie zmianie niewiele można.
    ReviewUserIcon
    Racjonalista

    10.08.2023 22:48

    Inne

    Hilti się w sumie skończyło w 2015 roku. A teraz to sztuczne podnoszenie cen i zmienianie indeksów, żeby klient się nie połapał, że dostał ten sam produkt po wyższej cenie. Konkurecja ma zbliżonej jakości produkty i cenowo wypada o wiele korzystniej. Do tego dochodzi kwestia dostępności części zamiennych i gwaracji, która często jest na 3 lata. Nawet Lidl swoją serią pokazał, że nie trzeba wydawać kilku tysięcy netto na zabawki 18v. Jeśli chodzi o konkurecję, to Wurth zrobił na mnie wrażenie w tym roku - Hilti powinno dawno przyjąć ich polityķę...
    ReviewUserIcon
    Name

    08.08.2023 14:38

    Inne

    Jak wyglada praca terytorialnego przedstawiciela sprzedaży?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    17.07.2023 20:19

    Kandydat

    Wypowiem się tylko w kwestii rekrutacji. Otrzymałem telefon po 10-15 minutach rozmowy z działem HR miałem otrzymać odpowiedz zwrotna za około 2-3 dni. dział HR obiecał ze się odezwie bez względu na to czy się zakwalifikuję na dalszy proces rekrutacji. Już minęło trochę czasu i zero telefonów zero odpowiedzi nawet @ nie napisali. Proponuje zmienić dzial HR bo tak się nie powinno robić bo jest to niepoważne podejście do potencjalnych kandydatów. Sama rozmowa przebiegła jednostronnie tylko pytania z ich strony zebrali i informacje i zero kontaktu.

    Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.