Przedstawiciel terytorialny wiadomo jakie zarobki ?
Co rusz to wakat do hilti. Moje pytanie jest takie, oni tak się rozwijają, czy ludzie się zawijają ?
Dzięki Hilti za popchnięcie mnie do uaktualnienia, wysyłki swojego CV i znalezienia pracy w której w końcu czuję, że zarabiam. Jedynie co daje praca w Hilti to słabe pieniądze i uwstecznienie się w stosunku do swoich możliwości. Niestety poprzez narzucony system raportów, leadów, oppów i innego rodzaju bzdur tworzonych tylko i wyłącznie do kontroli Ciebie jako pracownika firma nie ma nic innego do zaoferowania. Ale czy to jest najgorsze ? Oczywiście, że nie ! Zmiany zasad gry w postaci braku przeszeregowań pokazują jedynie gdzie w tej całej układance jesteś Ty jako pracownik ( zresztą to już nie po raz pierwszy, 2 dni po badaniu zadowolenia pracowników czekały przecież aneksy zmniejszające podstawę… - taki klimat ) Firma woli nie podnosić poziomu wynagrodzeń i dopuszczać do odejścia pracowników wykwalifikowanych. Jaki w tym sens ? Dla Hilti duży bo dajmy komuś 4K i twórzmy wrażenie, że trafił do wyjątkowego miejsca w którym czeka na niego jakiś odgórny „plan” i pomysł. Jedyny plan jaki będziesz miał w tej firmie to sprzedażowy który nawet jak wykonasz 4mce z rzędu to musisz popatrzeć w prawo na swój zespół czy tez go zrobił. Jak nie to myśl jak spuścić paliwo ze skody żeby starczyło kasy do końca miesiąca. Powiedzenie „kiedyś to było” idealnie wpasowywuje się w tą firmę. Polecam powysyłać trochę CV i zobaczyć, że istnieją pracodawcy o odmiennej kulturze organizacyjnej w której to Ty, a nie brak leada w systemie ma znaczenie. Uciekłem z tego bałaganu i nie żałuję. Powodzenia i nie poddawajcie się w znalezieniu innego autobusu :)
Niestety, pomimo tego, że firma jest liderem na rynku w pewnych kwestiach to odejście z tej firmy była najcudowniejsza decyzją zawodowa jaka podjąłem w ostatnim dziesięcioleciu.
Skoro zarabiałeś w Hilti 4K jako przedstawiciel, to musiałeś być juniorem albo przedstawicielem AM1. Raczej cieżko w tym wypadku o powiedzenie "kiedyś to było", bo na takiej stawce Hilti nie trzyma ludzi dłużej niż 1 rok - max 2 lata. Na dwa razy lepsze pieniądze potrzeba cierpliwości, jak to z inwestycjami i doświadczeniem ;) Powodzenia!
Oferta na Area Sales Manager Warszawa: 12-15 netto w zasięgu? Dzięki!
https://www.hilti.pl/content/hilti/E3/PL/pl/support/support/delivery-services.html Widać, że zarząd HILTI ma problemy z głową, skoro nawet zrobili płatne przesyłki dla klientów bez ich informowania. Nie dość, że sztucznie podnosicie ceny i zmieniacie indeksy produktów. Na dobrą sprawę, to powinna być opcja akceptacji regulaminu i zmian? A tutaj nic... Jak widać, nie jesteście słownym partnerem. Podnoście ceny wyżej. Niczuk, Sikla, Wurth i inni, wykończą was szybciej niż myślicie. Ostatnio widziałem na stronie Wurtha idealną wkrętarką jak mam z Hilti, o połowę 1/3 tańszą ) Jedynie, czym się różniła, to kolorem i logiem. Parametrów nie sprawdzałem, ale raczej nie ma znaczenia.
Cześć. Ukazał się wolny wakat do. Hilti na stan. Terytor. Przedst. Sprzedaży - teren opolskie. Ktoś może coś słyszał?? Czy wakat jest aktualny?? Pozdrawiam
Tam są non stop, wolne wakaty, nie znam innej firmy o tak dużej rotacji pracowników
Czy w Hilti Poland możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Witam, mam pytanie na jaką podstawę może liczyć Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży w dziale budowlanym? Doświadczenie około 2 lat
Dziękuje @obiektywny rzeczoznawca za opinię. sporo konkretów. Czy mozesz powiedziec czy to prawda co mowil gosc na objezdzie budów ze w Hilti mozna oficjalnie dorobić za zgodą przełożonych. Podobno nie ma problemu z odsprzedaniem rzeczy które mozesz wziac ze znizka pracownicza a i spuszczanie paliwa sie zdarza. Ile w tym prawdy?
Pracuje w tej organizacji już piąty rok i chętnie przedstawię kilka faktów: Moje Stanowisko rzeczoznawca techniczny poziom expert Na + - Stabilna praca - Pensja zawsze na czas - Zarobki od 5k podstawy netto - auto służbowe do dyspozycji prywatnej bez GPS. Traktowane jak benefit więc nie masz swoich kosztów paliwa i opłat za auto. - dobre wsparcie przy wdrożeniu. - Jak na polskie warunki, szacunek do pracownika na przyzwoitym poziomie. - Możliwość samodzielnego planowania pracy - dobry social, opieka medyczna, ubezpieczenie, multisport, dofinansowanie na różne cele z Zakładowego funduszu świadczeń socjalnych - Dobry work life balance - Kobiety zachodzące w ciążę bez obaw z powrotem do pracy - Jasno określone oczekiwania Na - - Ilość raportowania, włączania innych do codziennych zadań przekracza zgromadzone złoto w FORT KNOX - premia? Raz na 4 miesiące zakładając że cały team zrobi 30-40% wzrostu względem ubiegłego roku co przy zespole 6-8 osobowym na różnych terenach często jest niewykonalne. Wystarczy że jedna osoba położy 1 miesiąc i cały team nie bierze premi choć ma 25% wzrostu do zeszłego roku. To trzeba przyznać jest bardzo słabe bo w firmach handlowych płaci się premie przy 5-10% wzroście. - Dużo niepotrzebnych zmian w krótkim okresie. Ledwo nauczysz się jednego schematu działania a już jest zmieniany i tak w koło Macieju... - Wynagradzane są osoby które nie mają pojęcia o branży. Dostały bardzo dobry teren gdzie jest pula bogatych klientów. Pracownik który na słabym terenie wykona 200% roboty więcej jest niezauważalny, mimo że ma mega wzrost na terenie ale dalej nie jest blisko cyfr osób którzy mają klientów co wydają 3mln rocznie a nie muszą praktycznie wiele robić przy takim kliencie. REASUMUJĄC - Brak ze strony organizacji uwagi na zaangażowanie pracowników a szkoda bo są perełki co mają słaby teren a robią kawał dobrej roboty. Pzdr K.I. z Radomia - W ostatnim czasie bardzo dużo komplikowania nam pracy przy sprzedaży. Powiem wręcz że więcej utrudnień niż ułatwień Tyle z mojej strony.
Jeżeli ktoś nie ma pracy to jasne lepsze to niż nic...ale jeżeli masz pracę to nie polecam... Te wszystkie pseudo posty na FB czy LI...No ręce opadają jak czyta się post w stylu "rozwijamy swoich liderów, słuchamy, reagujemy i wspieramy..." Gdzie byliście jak ludzi z 20 letnim stażem zwalniano bez żadnej kultury??!! Gdzie było słuchanie i reagowanie jak inżyniery się buntowały bo jakąś "specjalistkę" bez doświadczenia im wzięli na szefową...bo elastycznie reagowała na komendy zarządu... i malowała trawę na zielono?! Gdzie jest to słuchanie jak ludzie mówią, że kreawanie sztucznych leadów po to żeby był ruch w systemie to dorabianie dodatkowej pracy która nic nie wnosi...?!
Cześć , jest ogłoszenie na PH na łódzkie pytanie o warunki finansowe . Z czego się składa miesięczny finalny zarobek ? Po ile godz dziennie i czy weekendy pracujące ? Jaka atmosfera w zespole ? Targety duże? Jakie auta i czy do użytku prywatnego ? Zadania miesieczne są? Z góry dzieki za odp .
weekendy? jaki hanlowiec pracuje w weekendy? Auta? no wpisz sobie w google auta hilti polska wynagrodzenie? Kazdy podpisuje umowe i nie ma prawa opowiadac na prawo i lewo ile w tej umowie jest. Atmosfera w zespole- ale którym zespole, wiesz ze w tak dużej firmie masz proporcjonalnie wiele zespołów? Mam wrażenie ze osoba pisząca ten komentarz nigdy w zyciu nie pracowała albo wlasnie się obudziła po jakims 20 letnim śnie
Jak wyglada praca terytorialnego przedstawiciela sprzedaży?
Czy w Hilti Poland możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Uważam, ze każdy kto rozważa tą firmę jako przyszłego pracodawcę powinien zrobić słynne „swipe left”.. Rzeczywistość przedstawiana na rozmowach nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje na serio… W firmie panuje kolesiostwo, rozkładanie nóg przed przełożonymi etc. oby tylko się pokazać w jakikolwiek sposób. Rekrutacje wewnętrzne są tak ustawione, że totalnie wszyscy wiedzą kto zostanie namaszczony do danego stanowiska. Pensje ciagle są koszmarnie biedne. Biuro jest takie wspaniałe, że najlepiej chodzić w nim na boso bo jest takie ROYAL, zarząd i reszta osób z tzw. „Góry”, które niespiesznie chadzają tylko po korytarzach w przerwie między spotkaniem a kawką (na którą mają czas) dostrzegą nawet to, że na biurku leży Twój długopis ! A na biurku nie może być totalnie nic ! Szczere wypowiedzi mogą i bardzo często sprowadzają gniew „wszystkich świętych”, w efekcie można nawet stracić prace. Nowe osoby stanowią większość w zespołach sprzedażowych, nie komu sensownie wyszkolić nowych osób. Wiedzy, programów do obsługi( a zarazem narzędzi do inwigilowania) jest tyle że można się pogubić.. Rotacja pracowników spowodowana jest tym, że osoby dla których życie za głodowa pensje, bez życia prywatnego (lidy, taski,targety z kosmosu) idą po rozum do głowy i uciekają stamtąd. Ja wychodziłam z tego (usunięte przez administratora) niekiedy ze łzami w oczach ze zmęczenia. A dla przełożonych to i tak mało, bo poza tym że obsługujesz nadprogramową ilość klientów musisz i tak osiągać targety :) Jednocześnie Musisz mieć na uwadze, że sznur klientów nie ma końca. I tu decyzja czy obsłużyć klientów i rozładować kolejkę jak najszybciej czy lecieć elementami rozmowy sprzedażowej i ( zarobić jakieś grosze na osprzęcie dla firmy bo prowizja nie występuje w tej firmie xD) kolejkę oraz frustracje klientów powiększać. (No a targety są zarówno na $$ jak i czas oczekiwania na połączenie przez klienta) Osoby które pracują tam od XX lat, są tam przez zasiedzenie. Znają wszystkich a wiec uznają ze można mieć gdzieś swoją prace a młodzi i tak zrobią wyniki ( cele są również zespołowe )każdy wie przecież że nikt nic z tym nie zrobi i skończy się jedynie pogrożenie palcem. Rozłożenie pracy w różnych działach pomiędzy pracownikami jest nierównomierne. Jedni robią więcej inni mniej za te same pieniądze, z tym samym zakresem obowiązków. Dużo wymagać, mało dać - dywizja Hilti. Benefity pozapłacowe i socjal są okej ale co z tego, skoro na codzień nie stać cię na podstawowe produkty w sklepie? Za pensje Hilti nie da się przeżyć w dzisiejszych czasach.. No, chyba że pracujesz tam 30 lat albo od razu wcelujesz z tym czyje plecy najlepiej masować aby jak najszybciej się wybić.. Ciężko o dobre słowo na temat tego miejsca, a więc jedynym pozytywnym akcentem jest to ze już mam to za sobą.
Powyższy wpis to albo typowy (usunięte przez administratora) albo ktoś kto wyleciał i wypisuje tu jakieś bzdury z zemsty. 90% to kompletne bzdury i zero szacunku dla innych ludzi pracujących w Hilti. Jak ktoś awansował to od razu albo po znajomości albo za sex? Alsbo jak pravuje całe życie to przez zasiedzenie? Głodowa pensja? a na jakim stanowisku? Jak ktoś nic nie robi przez lata i tylko czego az ktoś mu da podwyżkę, a jak inni awansują to kipi z zazdrości, to rzeczywiście nie miejsce dla ciebie. Jeśli ktoś rozważa to najlepiej po prostu spytać kogoś kto tu pracuje dlaczego warto. Koniec kropka.
I to jest wypowiedź w 100% typowa dla obecnego pracownika hilti. Ci normalni już odeszli, kto został widać czarno na białym. Możecie Państwo zobaczyć poziom wypowiedzi jak i osoby za nią stojącej. Także jeśli będziecie pracować kiedyś w hilti niech Was nie zdziwi taka postawa, jest ona standardem w tej firmie. Gdyby było tak cudnie i pachnąco stokrotkami -to czemu najlepsi i najstarsi pracownicy odeszli do konkurencji ? Czemu rotacja jest na poziomie 30% a nie 2% skoro jest wszystko tak fantastycznie jak opisujesz?
Faktycznie naturalny poziom rotacji to tylko 2%? Może niektóre odejścia tych starszych wiązało się z jakimś wypaleniem zawodowym w kontekście tej firmy? Wyobrażasz sobie robić tyle lat tylko w jednym miejscu? Monotonia by Cię nie pożarła?
Witajcie! Dziękujemy za Wasz wkład w dyskusję. Jako firma staramy się cały czas pracować nad zadowoleniem nie tylko naszych klientów, ale także wszystkich osób, które pracują w Hilti, dlatego konstruktywny feedback ze strony pracowników jest dla nas bardzo istotny. Chcielibyśmy się odnieść do niektórych kwestii poruszonych w Waszych wypowiedziach. Procesy rekrutacyjne w Hilti są jawne i każdy pracownik ma dostęp do portalu, przez który ma możliwość wglądu do informacji o bieżących wakatach. Ponad to, takie informacje zamieszczane są w komunikacji wewnętrznej, co daje wszystkim pracownikom szanse na zaaplikowanie lub zarekomendowanie bliskiej osoby. W przypadku kandydatów zewnętrznych, proces rekrutacji jest identyczny dla osoby poleconej przez pracownika Hilti, jak dla osoby, która dowiedziała się o ofercie np. z naszej strony kariery. Jako firma oferujemy naszym pracownikom wiele możliwość rozwoju, do których zalicza się między innymi awans wewnętrzny. Nie jest to przejaw "kolesiostwa", a wychodzenia na przeciw oczekiwaniom pracowników i wspieraniu ich w dalszym rozwoju. Przy tworzeniu naszej obecnej siedziby staraliśmy się, aby nasi pracownicy czuli się komfortowo i biuro było jak najbardziej funkcjonalne. Znalazła się tam więc również przestrzeń na wypicie kawy w przerwie, na którą mamy nadzieje znajdą czas wszyscy pracownicy, w tym członkowie zarządu. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Ja w trochę innej sprawie. Wasze zdjęcia firmowe/stockowe w galerii portalu pracuj to jakiś dramat. Sztuczne uśmiechy modelek w kaskach i okularach, wszystko czerwone do bólu... Zdjęć jest około 30 ale w zasadzie wszystkie takie same, wszyscy szczerzą zęby podczas udawanej pracy (w sumie nie wiadomo czy to praca czy spotkanie towarzyskie). Kto za to odpowiada? Na tych zdjęciach prawie wcale nie ma elektronarzędzi tylko podejrzanie śmiejące się głowy. To jest na prawdę słabe.
Witaj! Zdjęcia zamieszczone na portalu pracuj.pl przedstawiają między innymi naszych pracowników z różnych zakątków świata. Dominuje na nich kolor czerwony, gdyż jest to nasz kolor przewodni i większość produktów firmowych jest właśnie w tym kolorze. Jest to portal przeznaczony dla osób poszukujących pracy, stąd zamieszczane są fotografie przedstawiające pracowników, a nie nasz asortyment. Produkty Hilti można odnaleźć między innymi na naszej stronie https://www.hilti.pl/products Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Zażenowany, Twój wpis jest najlepszym przykładem, że coś w firmie jest nie w porządku. Chcesz nim bardzo wyraźnie zamknąć usta i zdyskredytować negatywną opinie. To pokazuje jak działasz w HILTI Polska. Może napisz coś pozytywnego, ale konkretnie. Daj przykład, a nie z buta niszczysz tamtą osobę, bo wypowiedziała się emocjonalnie.
Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Twój przedmówca napisał, że rotacja wynosi 30%. Nie chce mi się wierzyć, że aż tyle, ale gdy odchodziłam było to około 15% i myślę, że nadal jest minimum tyle samo. Faktycznie jest tam co raz gorzej, wartościowi pracownicy odchodzą, zostają tylko słabi, którzy w innych firmach nie utrzymaliby stanowiska. I jest dokładnie tak jak ktoś napisał - chcesz zrobić karierę to (usunięte przez administratora) Nie ma już fachowców ani wśród sprzedawców ani na infolinii, rotacja jest za duża, nie ma kto przekazywać wiedzy. Zanim pracownik nauczy się produktów już pracuje w innej firmie. Jedno jest pewne, Hilti jest doskonałym pracodawca na start. Jako pierwszy pracodawca zrobi ci pakiet szkoleń i z tym możesz startować do konkurencji. Tam dostaniesz lepsze wynagrodzenie i lepsze traktowanie.
Hilti Polska - powiedzcie prawdę zanim ktoś ją napisze... - Czy oddział Hilti rosja totalnie nie dostaje żadnych dostaw czy przez inne kraje/spółki jakieś jednak rzeczy na rynek rosyjski trafiają? Pora porozmawiać z headquarters i się zmierzyć z prawdą...
Witaj! Grupa Hilti jednoznacznie i stanowczo potępia inwazję rosyjską na Ukrainę. Zachęcamy do zapoznania się ze stanowiskiem Grupy Hilti: https://www.hilti.pl/content/hilti/E3/PL/pl/company/media-relations/media-releases/Informacja-prasowa-2022-oswiadczenie_grupy_Hilti_w_sprawie_wojny_na_Ukrainie.html Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Jestem juz 5 lat poza firma i niestety nic sie nie zmieniło. Nie wiem jak z tym długopisem na stole :), ale cała reszta sie zgadza: kolesiostwo, ustawione wewnętrzne awanse, niska płaca. Zarząd jest bardzo oderwany od dołów firmy. Czasami niestety ma sie wrażenie, ze to co oficjalnie ma motywować, powoduje kolejne frustracje. Bez rewolucji w kadrze zarządzającej, począwszy od prezesa, nic sie nie zmieni.
Wstyd mi za was. "DRODZY PARTNERZY I KLIENCI! Mimo trudnej sytuacji nasza firma nadal działa na rynku rosyjskim. Cenimy zaufanie, jakim obdarzają nas nasi partnerzy i klienci i dokładamy wszelkich starań, aby wypełniać zobowiązania umowne, rozwiązywać sprawy gwarancyjne i nadal wspierać naszych klientów. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zawsze możesz niezwłocznie skontaktować się z kierownikiem sprzedaży lub skontaktować się z działem obsługi klienta Hilti Rosja w celu uzyskania aktualnych informacji. Dziękuję za zrozumienie i zostań z tobą. Hilti Rosja"
Na na 6 tys netto musisz minimum dostać stopień SAM czyli Senior Account Manager,a niektórzy w hilti na stopniu junior pracują już z jakieś 2-3 lata i aby dostać tzw przeszeregowanie na stopień wyżej (co wiąże się z wyższymi zarobkami) pracują bardzo długo i nie są w stanie spełnić wymagań. Dodatkowym faktem jest to że tu polityka podwyżek i przeszeregowań jest raz w roku, więc tyle ile wynegocjujemy na początku tyle musisz liczyć że będziesz miał przez min rok,dwa pracy. Jeśli masz doświadczenie w handlu to może uda Ci sie wynegocjować 5 tys netto. Na rozmowie powiedzą, że masz premie, tylko żeby je dostać trzeba realizować plany 4 miesięczne całym zespołem-dla każdej branży jest inny plan. Czasem warto dopytywać o szczegóły, ale wtedy nie licz że zostaniesz zaproszony na kolejny etap.
Szczerze to nie wierzę w tę opinię. Dzisiaj w handlu, trudnym technicznym ciężko o 6k w takiej firmie? Coś mi się nie chce wierzyć
Nie musisz wierzyć, będziesz na rozmowie to zapytaj jaka jest podstawa. Nie zastanowił Cię tez fakt że firma ma ciagle wolne wakaty i robi rekrutacje? Są ku temu powody. Jak już dostaniesz tam wakat to napisz na forum jakie zarobki masz w Hilti. Będę trzymać kciuki żeby udało się mieć chociaż 5 netto ;) bo i to nie wszystkim się udaje.
nie wszystkim ale mimo wszystko niektórym owszem? jeśli wychodzi 5 na rękę to na jakich konkretnie warunkach? za jaką pracę?
Po 1 etapie minęło ponad 2 tygodnie i dalej nie mam odpowiedzi zwrotnej mimo zapewnień Pani z HR. Czy jest szansa że jeszcze dadzą znać czy odpuścić temat ? A może samemu spróbować zadzwonić i przypomnieć się ?
są pod tym względem bardzo niesłowni mimo opowiadania o wielkich standardach. Niepoważne zachowanie wobec kandydatów to u nich norma, więc nie masz co czekać
Wielkie standardy to pojęcie dość względne... Dookreślisz w takim razie jakie przy Tobie omawiano, że masz tego typu zdanie? I co się stało, że tak niepoważnie wyszło? Podobnie feedback masz na myśli?
Niestety minął miesiąc i na Feedback się nie doczekałem. Jednak nie trzymają standardów które sami sobie ustalili.
Aha, czyli tak się zdarza wobec niektórych kandydujących? A ktoś mimo wszystko się zatrudnił i omówiłby te wspomniane standardy stricte z miejsca pracy już? Jak można się co do nich na dzień dzisiejszy odnieść?
Jak wygląda system wynagrodzenia dla handlowca? Czy są jakieś grupy i jak przydzielana jest prowizja od sprzedaży?
Ile wydoisz z klienta, to tyle masz:) A na poważnie, to miałem dzisiaj przedstawiciela Wurtha i nawet on potrafił dać rabat, co prawda wielu kwestiach z nim się nie zgodzę i nie rusza mnie, że w Niemczech jadą tylko na Wurthie:) Poniżej jest fajny indeks pokazujący spadek wartości hilti. https://cbonds.pl/bonds/367683/ Jak już pisałem raczej każda firma tnie koszty.
Po 1 etapie czyli rozmowa telefoniczna czekam już ponad 2 tygodnie na odpowiedź zwrotną mówiąc krótko co dalej. Ile czekaliście na jakakolwiek informacje zwrotna ? Czy mam sam dzwonić i pytać ?
Po 1 etapie czyli rozmowa telefoniczna czekam już ponad 2 tygodnie na odpowiedź zwrotną mówiąc krótko co dalej. Ile czekaliście na jakakolwiek informacje zwrotna ? Czy mam sam dzwonić i pytać ?
Po 1 etapie czyli rozmowa telefoniczna czekam już ponad 2 tygodnie na odpowiedź zwrotną mówiąc krótko co dalej. Ile czekaliście na jakakolwiek informacje zwrotna ? Czy mam sam dzwonić i pytać ?