Opinie o Hilti Poland w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Hilti Poland. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Hilti Poland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hilti Poland w Warszawa

KANDYDAT
Kandydat

Chciałbym opisać jak w moim przypadku wyglądał proces rekrutacji do tej firmy. Po wcześniejszym przeczytaniu pięknych opisów jak to wygląda praca w Hilti na jakie warunki może liczyć pracownik itp. itd. postanowił złożyć swoją aplikację na Terytorialnego Przedstawiciela. Oczywiście zrobiłem gierki, zadzwonił dzień wcześniej Pan umówiliśmy się na konkretną godzinę i na następny dzień do mnie dzwoni i tu po prostu mi ręce opadły :-) poczułem się jakbym był w podstawówce i tu pytania dlaczego Hilti, wymień swoje mocne i słabe strony, co byś chciał robić za ileś tam lat, wymień jakieś sukcesy zawodowe, rozmówka po angielsku i tyle. Rozmawiacie z poważnymi ludźmi, przedstawiacie się jako "profesionalna" firma a nie potraficie zainwestować w dobrych HR-owców, którzy mają doświadczenie w tym co robią i nie zadają pytań, które były aktualne jeszcze parę lat temu. Trochę mało profesionalnie jak na międzynarodową firmę chyba, że mi się trafił jakiś Pan Kaziu z listą pytań na kartce. Jak na podstawie takich pytań chcecie stwierdzić czy ktoś się nadaje czy się nie nadaje. Bardzo słabo. (ze względu na teren działania po tym etapie dałem Panu znać, że nie będę zainteresowany taką pracą)

Pracodawca

@KANDYDAT

Witaj! Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Wywiad telefoniczny, to jedynie wstępny etap rekrutacji, który pozwala nam zweryfikować między innymi oczekiwania kandydata i dopasowanie do naszej kultury organizacyjnej. Kolejnym etapem, do którego zapraszani są wybrani kandydaci, jest w przypadku tego stanowiska rozmowa z Kierownikiem Regionalnym oraz HR Business Partnerem, którzy znacznie bardziej szczegółowo weryfikują dopasowanie kandydata do konkretnego stanowiska i zespołu. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

KANDYDAT
Kandydat
@Hilti Poland

Tak w ramach informacji ogłoszenie na to stanowisko na ten region pojawiło się ponownie więc dosyć dziwna sprawa, że nikt nie został wybrany pewnie z pośród dziesiątek aplikacji. Czyżby kandydaci trafili na tego samego rekrutującego ????

Pracownik
Pracownik
@KANDYDAT

Na danym regionie może być i 10 przedstawicieli z różnych branż więc nowe ogłoszenie może dotyczyć innej branży.

Sfb
Były pracownik
@KANDYDAT

Bad

As
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jak wyglada praca PH? Warmia i Mazury? Plany realne ? Czy dużo pracy związanej z papierkami i wypełnianiem ankiet ? Czy dużo biurokracji ? Ile pracuje Ph w ciągu dnia ? Czy system pracy 8h jest realny? Z góry dziękuje za odpowiedz.

Czarodziej
Były pracownik
@As

W zależności jaka branża i region tak mniej lub bardziej możliwe jest robienie planów. Generalnie firma desperacko szuka oszczedności na wszystkim w tym również na pracownikach. Produkty jakościowo coraz gorsze, bardzo kiepsko wypadające w stosunku jakość/cena do konkurencji. Choć o tym nie można otwarcie mówić. Związek z premium hilti ma jedynie w kwestii cen. Na backoffice liczyć raczej cieżko - głęboko zakorzeniona spychologia, nikt nic nie wie. Pracy systemowej i około sprzedażowej do wykonania ogromna ilość. Jeżeli zakładasz przykładne wykonywanie obowiązków, nie licz że 8h wystarczy.

Piotr S.
Kandydat

Rekrutacja pełen profesjonalizm .

Urszula
Inne
@Piotr S.

Super, a co Ci się tak najbardziej w niej podobało?

Ciekawy
Inne
 Pytanie

Czy ze względu na obecna sytuacje związaną z wojną na terytorium Ukrainy, Hilti prowadzi sprzedaż w Rosji?

UA
Inne
@Ciekawy

Hilti.ru Google translator: "Pomimo trudnych zewnętrznych okoliczności gospodarczych i politycznych, w jakich się znajdujemy, Hilti Rosja nadal działa . Tak jak poprzednio robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać naszych klientów i wypełniać nasze zobowiązania. ... Uważamy również za konieczne, aby ostrzec, że ze względu na nieprzewidywalną sytuację z wysyłką do Rosji mogą wystąpić problemy z dostępnością towaru na magazynie, co może prowadzić do opóźnień w dostawie. Jako firma działająca na rynku rosyjskim od prawie 30 lat, w Hilti nigdy nie mieliśmy do czynienia z taką sytuacją. Głęboko wierzymy, że się ustabilizuje. Umożliwi nam to powrót do poziomu obsługi klienta, który uważamy za niezbędny, i dalsze budowanie lepszej, spokojniejszej przyszłości dla nas wszystkich"

UA
Inne
@Ciekawy

Hilti.ru: "DRODZY KLIENCI! Pomimo trudnych zewnętrznych okoliczności gospodarczych i politycznych, w jakich się znajdujemy, Hilti Rosja nadal działa . Tak jak poprzednio robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać naszych klientów i wypełniać nasze zobowiązania. ... Uważamy również za konieczne, aby ostrzec, że ze względu na nieprzewidywalną sytuację z wysyłką do Rosji mogą wystąpić problemy z dostępnością towaru na magazynie, co może prowadzić do opóźnień w dostawie. Jako firma działająca na rynku rosyjskim od prawie 30 lat, w Hilti nigdy nie mieliśmy do czynienia z taką sytuacją. Głęboko wierzymy, że się ustabilizuje. Umożliwi nam to powrót do poziomu obsługi klienta, który uważamy za niezbędny, i dalsze budowanie lepszej, spokojniejszej przyszłości dla nas wszystkich."

Slava Ukrainie
Były pracownik
 Pytanie
@UA

Czyli należy rozumieć, że działalność w rosji nie została zawieszona? Nie ładnie...

Pracodawca

@Ciekawy

Witaj! Z ogromnym smutkiem obserwujemy obecną sytuację i grupa Hilti wyraża ogromne współczucie i wsparcie dla Ukrainy. Poza ścisłym przestrzeganiem wszystkich międzynarodowych sankcji wstrzymaliśmy wszystkie nowe dostawy do Rosji i Białorusi. Wspólnie z Hilti Foundation utworzyliśmy także Fundusz Solidarności z początkową darowizną w wysokości 1 mln franków szwajcarskich na rzecz Médecins Sans Frontières (MSF). Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Całe szczęście już po…
Były pracownik
@UA

Dopóki nie ma dużego szumu, nikt nie zrezygnuje z rynku Rosyjskiego ;) Za dużo pieniędzy by stracili :)

Pewny
Pracownik
@Całe szczęście już po…

Bardzo smutna sprawa, firma ma klientów z UA i działa w Rosji. Odpowiedź o nie wysyłaniu towaru to żadna odpowiedź. Pisze tak lub nie a nie odpisuje się tak żeby nie odpowiedzieć. Ale to juz standard.

Wake up!
Inne
 Pytanie
@Pewny

Halo Hilti?! Czy wciąż chcecie się przypodobać rosyjskim klientom? Hilti.ru: "SZANOWNI KLIENCI I PARTNERZY! W ostatnim czasie Hilti Rosja boryka się z trudnościami spowodowanymi wyraźnie obniżonym stanem magazynowym standardowych produktów i części zamiennych. Wynika to z zablokowania dostaw do Rosji, trudności w zorganizowaniu alternatywnych kanałów naziemnych oraz awarii globalnych łańcuchów. Jednak nadal wypełniamy nasze zobowiązania umowne. Zespoły Centrów Logistyki i Serwisu firmy na co dzień analizują ogólną sytuację w magazynach i możliwości obsługi klientów. W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt ze swoim kierownikiem sprzedaży lub z działem obsługi klienta Hilti w Rosji w celu uzyskania aktualnych informacji. Dziękuję za zrozumienie!"

Pracodawca

@Wake up!

Witaj! Jesteśmy głęboko zasmuceni trwającą tragedią ludzką spowodowaną rosyjską inwazją wojskową na Ukrainę. Grupa Hilti jednoznacznie i stanowczo potępia tę agresję i przemoc. Hilti jest zaangażowane w ścisłe zapewnienie zgodności z przepisami swojej działalności we wszystkich obszarach. Rygorystycznie przestrzegamy obowiązujących przepisów celnych, kontroli eksportu, przepisów dotyczących sankcji handlowych i wymagamy tego samego od naszych dostawców w ramach naszego Kodeksu Postępowania, który jest częścią naszych umów na dostawy. Jako firma o zasięgu globalnym jesteśmy odpowiedzialni za wszystkich naszych pracowników na całym świecie. Do tej pory najwyższym priorytetem było bezpieczeństwo i ochrona 100 członków naszego zespołu na Ukrainie oraz ich rodzin. W naszej rosyjskiej organizacji, zatrudniającej około 1300 pracowników, aktywnie rozpoczęliśmy optymalizację naszych zasobów. Poza ścisłym przestrzeganiem wszystkich międzynarodowych sankcji: · wstrzymaliśmy wszystkie nowe dostawy do Rosji i Białorusi; · będziemy obsługiwać klientów nieobjętych sankcjami tylko przy użyciu pozostałych zapasów lokalnych; · zaprzestaliśmy prowadzenia interesów z firmami lub spółkami należącymi do osób znajdujących się na różnych listach sankcji. Mamy szczerą nadzieję, że ta agresja zakończy się jak najszybciej i uda się przywrócić pokój. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Osoba do pracy przy załadunku - lotnisko
Warszawa
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
(744 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marcus
Kandydat
 Pytanie

Witam. Na jakie zarobki można liczyć jako specjalista ds. obsługi klienta?

Byla
Były pracownik
 Pytanie
@Marcus

Podobno były podwyżki ;) Pensja zawsze była niska w porównaniu do innych firm oferujących to stanowisko - szkoda życia na pracę ponad siły i to w dodatku za grosze.. umówmy się co to jest 3 koła na te czasy ?

Maria
Inne
@Byla

Ooo to dobrze wiedzieć, że były podwyżki. W przypadku podwyżek zawsze nasuwa się pytanie, o ile zostały one zwiększone. Znasz może szczegóły i wiesz, ile więcej dostanie pracownik na rękę po takich podwyżkach?

Pracownik
Pracownik
@Maria

Podwyżka była mniejsza niż oficjalnie podana przez GUS inflacja.

Byla
Były pracownik
@Maria

Nie znam szczegółów No ale znając firmę to nie są kokosy :)

Zainteresowany
Kandydat

Dzień dobry, zwracam uwagę na problem z aplikowaniem na portalu pracuj.pl. Chciałem aplikować na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży, ale niestety z powodu błędu na stronie jest to niemożliwe. Pozdrawiam

Pracodawca

@Zainteresowany

Bardzo dziękujemy za informację, być może na portalu pracuj.pl wystąpił chwilowy błąd techniczny, natomiast wszystko powinno już być w normie. Jeśli w przyszłości wystąpiłby ponowny błąd, to aplikować można także przez naszą stronę https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy jezeli ktoś po 1 etapie (gry zadaniowe) odpadnie, dostaje informacje zwrotną?

M.
Kandydat
@Paweł

Też chciałabym wiedzieć ????

Pracodawca

@Paweł

Witaj! Dziękujemy za zainteresowanie naszym procesem rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że nasz zespół rekrutacji kontaktuje się jedynie z wybranymi kandydatami, natomiast raport z wynikami gier zadaniowych dostępny jest po ukończeniu tego etapu. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Mateusz
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam kilka pytań, 1. czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w firmie HILTI na stanowisku przedstawiciela handlowego. 2. Ile wynosi średnia stawka wynagrodzenia, którą otrzymuje się na umowie

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Zamierzam aplikować do Hilti, aktualnie pracuje w konkurencji.Mam kilka pytań, Czy można liczyć na podstawę 6k netto Można użytkować auto do celów prywatnych ? Budżet na kolacja z klientami? Czy wystepuja nocowania w hotelach , jeżeli PH obsługuje całe województwo? Hilti zapewnia tzn gadżety dla klientów ? Pozdrawiam

Kandydacie
Pracownik
@Kandydat

Auto można użytkować bez problemów ale żadnych budżetów nie ma! Ani marketingowego ani na gadżety... na święta dostajesz kilka win i kalendarze jak zdążą je wydrukować... hotel to jak masz kilka województw a nie jedno ;) Plus większość czasu i tak spędzasz w systemie który musi być wypełniony....

Hilti782
Pracownik
@Kandydat

1. Ciężko, w zależności od poziomu stanowiska. Raczej nie dostaniesz 2. Tak, auto bez gps możesz jeździć w czasie prywatnym 3. Nie, firma unika takich akcji (nie dostaniesz karty służbowej) 4. Raczej nie 5. Nie, od lat poważnych gadżetów nie ma i nie będzie. W mniemaniu Hilti produkt jest tak zaj*ty że żadnych dodatkowych gadżetów nie ma

Pracownik
Pracownik
@Kandydat

Nie Tak Nie Nie Nie Pozdrawiam

Paweł Kalisz
Kandydat
 Pytanie

Witam,co jaki czas wymieniana jest flota aut służbowych w hilti ?

Pracodawca

@Paweł Kalisz

Witaj! Flota naszych aut służbowych wymieniana jest regularnie, co około 4 lata. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Hilti Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Pracodawca

@Pytanie

Witaj! Dziękujemy Ci za udział w dyskusji i bardzo trafne pytanie! Zacznijmy od tego, z czego jesteśmy niesamowicie dumni: co 3 pracownik Hilti to pracowniczka, co 4 manager, to managerka, co 4 pracownik serwisu, to mechaniczka, a co 5 przedstawiciel handlowy to przedstawicielka. Dodatkowo, wiele z naszych Ladies in Red realizuje się już w roli mamy, a więc etap ciąży czy urlopu macierzyńskiego jest już za nimi. Przestrzeganie Kodeksu Prawa Pracy jest dla nas oczywiste. Co więcej - mamy w Hilti szereg dodatkowych udogodnień, które wspierają przyszłe i obecne mamy, ale nie tylko – część z nich jest również dostępna dla obojga rodziców. Pośród nich znajdują się m.in.: Program Boomerang – którego celem jest przygotowanie do dłuższej nieobecności pracownika/czki. Jego celem jest zapewnienie jak największego komfortu podczas powrotu do pracy (reonboarding). Elastyczne możliwości pracy – umożliwiają one dostosowanie godzin pracy do Twoich codziennych potrzeb i wyzwań. Może z nich korzystać każdy pracownik, w zależności od pełnionej roli oraz indywidualnych potrzeb. Gdy zmianie ulega Twoja sytuacja rodzinna lub Twoje prywatne plany uniemożliwiają Ci pracę w pełnym wymiarze godzin – Hilti daje możliwość przejścia na część etatu lub tymczasową redukcję godzin pracy. Zdarzają się również sytuacje, kiedy wymiar urlopu okazuje się być niewystarczający – Hilti daje również możliwość wzięcia długiego bezpłatnego urlopu – nawet do 6 miesięcy! Prywatna opieka medyczna – gwarantujemy dostęp do pełnej prywatnej opieki medycznej w ramach grupy LuxMed na terenie całej Polski. Jako pracowniczka Hilti możesz również włączyć do swojego pakietu członków rodziny. Ubezpieczenie na życie – od pierwszego dnia pracy w Hilti każdy pracownik objęty jest firmowym ubezpieczeniem na życie w ramach grupy AVIVA. Możesz również rozszerzyć swoje ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach. Więcej informacji o benefitach znajdziesz na stronie: https://www.gowork.pl/hilti-poland,213075/nasze-benefity W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: michalina.pajestka@hilti.com Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Marzena
Kandydat

Człowiek potrafi się wyłożyć na prostej rzeczy ale, przy ankiecie którą prowadzicie zaznacza sie np a1/a2 podstawowy a okazuje sie ze zaznaczył się b. Chyba ze to wina człowieka i zawieszania się systemu które miało miejsce . Ale warto może zapytać jakie podstawy bo czlowiek może sie pomylić i wy6jsc na klamce a czasami zdarzają się wypadki. I odrazu czlowiek jest skreślony z kandytata. Pozdrawiam

Tomek
Pracownik
 Pytanie

Drogie Hilti, Chciałbym prosić o konkretne odpowiedzi 1. Czym jest spowodowany brak szefowej HR od roku? 2. Co się stało z Piknikiem rodzinnym dla pracowników który obiecał Tomas Trocil ? 3. Co się stało ze star-clubem dla najlepszych pracowników który obiecał Tomas Trocil? Czy jest to spowodowane zwolnieniami najlepszych pracowników i w takim przypadku nie było dla kogo tego wydarzenia organizować czy to jest spowodowane oszczędnościami? 4. Jak długo Tomas Trocil będzie prezesem? 5. Czy Prezes nie chce się rozwijać? 6. Kiedy będą wyniki Geos? 7. Czemu firma Hilti Poland zrezygnowała z gadżetów dla klientów? Kiedy inne kraje posiadają budżety dla Vb na gadżety np.Niemcy 8. Czy tego typu zabiegi wpływają na Country raiting i go podbijają a nie są związane ze sprzedażą? 9. Jak wygląda sytuacja z działem szkoleń? Wszyscy szkoleniowcy się zwolnili kto będzie szkolił nowych ludzi? Na ten moment w Warszawie jest 90% nowych pracowników w dziale sprzedaży, czy oni mają sami się szkolić? 10. Czy firma Hilti Poland której prezesem jest Tomas Trocil przewiduje podwyzszki dla działu sprzedaży nie związane z przeszeregowaniami? Proszę o przemyślana szczera i transparetna odpowiedź, jako pracownik który pracuje tu od dwóch lat przecieram codziennie oczy i nie wierzę do jak głębokiej manipulacji informacja i ludźmi firma na ten moment sie posuwa.

Pracownik
Pracownik
@Tomek

1. Szefowa HR od jakiegoś czasu już jest co było komunikowane choćby mailowo. 3. Przecież wyjazd Star Club odbył się we wrześniu. 6. Pewnie będą komunikowane szeregowym pracownikom jak to zwykle była dopiero w przyszłym roku 7. Parę miesięcy temu chyba każdy pracownik pracujący z klientem dostał pulę gadżetów, czy to jednorazowa akcja nie wiem. 9. Wyodrębniony nowo powstały w tej strukturze dział szkoleń istnieje - była rekrutacja wewnętrzna na te stanowiska, kilka miesięcy temu i została zakomunikowana struktura tego działu i wyniki rekrutacji. Zastanawia mnie czemu pracując w tej firmie nie wiesz o tych rzeczach, o tym co wyżej napisał wie chyba każdy w firmie (zdecydowanie nie pracuję i praktycznie nie bywam w Centrali). Na pozostałe 5 pytań nie jestem w stanie odpowiedzieć.

Ojciec
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Dodałbym pytania: 11. Jak firma zamierza zareagować na ponad 25% rotację? Obecnie są już zespoly o średniej doświadczenia ~1 rok. Niektórzy jeszcze nie mieli nawet szkolenia... 12. Kiedy będą podwyżki pensji (obecnie trwa kampania podwyżek oferty produktów Hilti z uzasadnieniem "rosną koszty" - a czy ktoś dostrzega, że inflacja zagląda też do kieszeni pracowników?) A firma ma na wykresach ogromny wzrost rok do roku... I nie mówcie mi o firmowych wyjazdach czy "gamefikacji" - chcę sam spożytkować swój czas i pieniądze z rodziną, a nie słuchając czerstwych, wulgarnych, seksistowskich, żartów przełożonego rodem z szatni na stadionie/liceum/basenie. 13. Konkurencja podgryza (też ta czerwona) - wielu moich doświadczonych kolegów właśnie odchodzi, a czy zadowolony pracownik, to nie jest, aby najlepsza wizytówka każdej firmy? 14. Lubię swoją pracę, ale zaczynam odczuwać frustrację z powodu zwiększania obciążeń mnóstwem dodatkowej pracy, szczególnie w "systemie" oraz przy spełnianiu wymagań kolejnej tabelki w excelu. Skoro "system" taki świetny, to dlaczego mamy multum dodatkowych narzędzi ekstra...? 15. + spójrzmy na zamieszanie w działach wsparcia - czekam na wypowiedź tutaj ktoregoś inżyniera z Działu Technicznego ...

Batonik
Były pracownik
 Pytanie
@Ojciec

Bardzo trafne pytania, ale raczej próżno wyczekiwać odpowiedzi. Hilti uważa, że jest marką premium i nie widzi że już dawno jest na kolanach. Konkurencja podgryza całe zespoły sprzedażowe, ale nie są to pierwsi lepsi handlowcy a ludzie z kontaktami, doświadczeniem i wiedzą techniczną, czymś niepoliczalnym jesli chodzi o wartości dodatnie firmy, dodatkowo byli to ludzie bardzo zaangażowani w swoją prace, teraz są zaangażowani żeby zmniejszyć udziały rynkowe hilti. Pewnie nie nastąpi to od razu ale za rok czy dwa portfolio klientów kupujących hilti się zmniejszy przy tej polityce personalnej jaką prowadzi firma, bo co może teraz ona zaproponować swoim klientom ? Ciągłą rotacje opiekunów z kompetentnych na takich którzy czasem wiertarki w ręku nie mieli o bardziej skomplikowanej wiedzy można zapomnieć -bo nowi uczą się tylko jak stać pod budową i zakładać fałszywe oppy i leady. Podwyżka pensji -cóż chyba nie można na to liczyć, po obniżce wynagrodzeń raczej nie ma jasności komunikacji co do podniesienia wynagrodzeń- zarządzający nasłuchają się od nowoprzyjmowanych VB ze wynagrodzenie za taka prace i tak jest ponad rynek -wiec nie ma sensu dawać więcej. Jedyne co zostaje to nie walczyć z systemem pogodzić się z tym co jest i zrobić „angielskie wyjście „ tak jak wielu VB Firma jest nie rozwojowa, panuje w niej kolesiostwo i coraz gorsza atmosfera. Firma może z rynku polskiego nie zniknie ale znajdzie się w technologicznym i handlowym ciemnogrodzie, konkurencji życzę powodzenia -bo jest na najlepszej drodze do bycia numerem 1. Bo jak to mówią -największym wrogiem sukcesu jest sukces.

Antoni
Inne
@Ojciec

Nie ma z kim rozmawiać!! Ja dzwonie juz tylko do działy technicznego bo przedstawiciele nie wiedzą nic !! Kiedyś można było porozmawiać, zapytać się co będzie lepsze teraz oni nawet nie wiedzą co sprzedają!! Juz nie wspomnę o klejach... Czekam tylko jak się inżyniery pozwalniają...wtedy to już zgasić światło...

SynOjca
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Czy to prawda, że na prezesa firmy szykuje się finansowy? Jeśli tak, to już będzie gwóźdź do trumny. Ludzie odchodzą i starzy i nowi i końca nie widać, ale tego to i ja nie wytrzymam.

Matysek
Inne

No to niech dalej tak wszyscy siedzą i udają że są marką "premium" więc mogą mieć w (usunięte przez administratora) klientów. Przeciez to jest juz śmieszne jak pytasz takiego przedstawiciela o wiertł albo młot i cisza. A zapytaj się o kotwę, na rysunku mu coś pokaż to odrazu "do kolegi z działu technicznego". Jeszcze nie zobaczył co mu pokazuje. Ja już bezpośrednio dzwonie do technicznych ale bieda! A jak jeszcze słyszę, że przecież opiekę przedstawiciela i inżyniera i nie wiadomo kogo jeszcze to mi się śmiać chce.

Pracodawca

@Tomek

Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję oraz Twoje pytania. Chcielibyśmy udzielić Ci jak najdokładniejszych odpowiedzi, jednak z racji, iż część z nich poruszałaby kwestie stricte wewnątrz-firmowe proponujemy Ci rozmowę na gruncie wewnętrznym. Wierzymy bowiem, że dialog to podstawa dobrej współpracy. Chcąc byś czuł, że Twoja sprawa została zaopiekowana, chcielibyśmy wskazać Ci kilka rozwiązań i osób, które chętnie udzielą Ci odpowiedzi: 1. Twój bezpośredni przełożony 2. Odpowiedni dla Twojego Działu HR Biznes Partner 3. SHERPA - Kierownik ds. Kultury Organizacji. Dodatkowo, zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez kariera.pl@hilti.pl. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pracodawca

@Ojciec

Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję oraz Twoje pytania. Chcielibyśmy udzielić Ci jak najdokładniejszych odpowiedzi, jednak z racji, iż część z nich poruszałaby kwestie stricte wewnątrz-firmowe proponujemy Ci rozmowę na gruncie wewnętrznym. Wierzymy bowiem, że dialog to podstawa dobrej współpracy. Z przykrością czytamy również o zmianie Twojego nastawienia i zmęczeniu. Mając na celu poprawę sytuacji i wsparcie chcemy zaproponować Ci kilka rozwiązań: 1. Kontakt z bezpośrednim przełożonym lub odpowiednim dla Twojego terytorium HR Biznes Partnerem 2. Rozmowa z SHERPĄ 3. Spotkanie z jednym z Trenerów Prosimy również, byś pamiętał/a o tym, że jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie, prosimy o kontakt na kariera.pl@hilti.pl. Chcemy tym samym zapewnić, że wszystkie zgłoszenia są przez nas starannie rozpatrywane. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pracodawca

@Batonik

Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana m.in. chęcią wyjaśnienia niejasnych kwestii, otrzymania feedbacku czy reagowania na przejawy ewentualnych nieprawidłowości. Każdy sygnał jest dla nas cenny, a negatywne opinie są dla nas równie ważne, co pozytywne. Odpowiadając na Twój komentarz – dostrzegamy niektóre tendencje czy zjawiska i staramy się na nie na bieżąco reagować. Wartość Hilti stanowią przede wszystkim osoby tutaj zatrudnione. W związku z tym systematycznie wdrażamy nowe rozwiązania, by Hilti było wyborem ,,na lata” dla aktualnych i przyszłych pracowników. Dodatkowo, chcielibyśmy przypomnieć, że jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie, prosimy o kontakt na kariera.pl@hilti.pl. Chcemy tym samym zapewnić, że wszystkie zgłoszenia są przez nas starannie rozpatrywane. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pracodawca

Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana m.in. chęcią wyjaśnienia niejasnych kwestii, otrzymania merytorycznego feedbacku czy reagowania na przejawy ewentualnych nieprawidłowości. Każdy sygnał jest dla nas cenny, a negatywne opinie są dla nas równie ważne, co pozytywne. To, co chcielibyśmy jednak mocno podkreślić, to fakt, że nie ma tutaj naszej zgody na publiczne obrażanie i pomawianie naszych pracowników. Jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie i chciałbyś/chciałabyś coś na tym polu zmienić, prosimy Cię o wiadomość i konkretny opis sytuacji na kariera.pl@hilti.pl lub kontakt z SHERPĄ. W taki sposób mamy bowiem szansę na reakcję na konkretne sytuacje. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pracodawca

@SynOjca

Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję i opinię. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana chęcią udzielenia odpowiedzi na Wasze pytania czy wątpliwości. Jednakże, nic nam nie wiadomo o takowej zmianie :) Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pracodawca

@Matysek

Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Nasza obecność na tym forum jest podyktowana chęcią m.in. reagowania na przejawy ewentualnych nieprawidłowości. Każdy sygnał jest dla nas cenny, a negatywne opinie są dla nas równie ważne, co pozytywne. Odpowiadając na Twój komentarz – chcielibyśmy zaznaczyć, że klienci są dla nas priorytetem i robimy co w naszej mocy, by dostarczać im jak najwyższy poziom usługi. Obecnie jest za to odpowiedzialny m.in. nasz wewnętrzny Dział Szkoleń. Jeśli masz wiedzę o jakichkolwiek nieprawidłowościach mających miejsce w naszej firmie lub chciałbyś/chciałabyś zwrócić naszą uwagę na konkretne sytuacje, prosimy o kontakt na kariera.pl@hilti.pl. Chcemy tym samym zapewnić, że wszystkie zgłoszenia są przez nas starannie rozpatrywane. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Hilti Poland

Proszę się nie ośmieszać! Zajmijcie się lepiej tym jak zatrzymać wartościowych ludzi i jak oczyścić atmosferę z kolesiostwa i awansów z nielicznym tylko znanych powodów... Na prawde myślicie, że ktoś napisze maila i powie jakie nieprawidłowości widzi ?! Serio ?! Może 10 lat temu to było możliwe - teraz trzeba mówić to co jest poprawne politycznie, a jak się chce awansować to suszyć zęby w koszulkach, softshelach z Hilti na plecach na wszystkich możliwych portalach od FB przez Insta po LinkedIn.... Gdzie macie to swoje Great place to work ?! Przykre to bo ludzie przynajmniej niektórzy fajni ale to co się z firmy zrobiło przez ostatnie 3 lata to wielka (usunięte przez administratora) ...niejasności i zaprzeczania tym słynnym wartościom.

A.
Pracownik
@Ojciec

Jeśli jesteś dalej pracownikiem Hilti, to możesz zadać takie pytania wewnętrznie liderowi lub HRBP i tam uzyskasz odpowiedź. To są pytania, które powinieneś kierować tam.

Tiaa
Były pracownik
@A.

Tiaa... pewnie jeszce nie znalazł pracy a jak znajdzie to pójdzie i jak najszybciej będzie chciał zapomnieć o tym miejscu. Nie mój cyrk..

Grzesiek
Inne
@Antoni

Ja tam przeszedłem na kleje z fischera i jestem bardzo zadowolony a ich handlowcy nakrywają wiedzą handlowców z hilti

Kamila
Inne
@Nick

Oj, ale to występowanie w firmowych ciuchach w sieci to jest nakazane wprost, czy tylko wskazane żeby zapunktować? :0

HP
Inne

Merytoryczne opinie jakoś znikają :-(

Karol
Kandydat
 Pytanie

Witam - jak godzinowo wygląd dzień pracy przedstawiciela? Czas dojazdu do klienta i powrotu do domu wliczany do czasu pracy?

Zdzichu
Były pracownik
@Karol

W teorii masz nienormowany czas pracy a w praktyce zależy to od wykonanych wizyt minimum to 6, plus do tego zgody rodo, CDQI, Leady i opp-y według wymagań etc. Realnie od rana do wieczora jak nie w terenie to przed komputerem, w tej chwili praca jest uciążliwa i cieżko przyzwyczaić sie do tego typu „normalności” ale jeżeli wierzysz i zaufasz swoim „Leaderom”, że praca jest ważniejsza od Twojego dobrego samopoczucia i czasu spędzonego z rodzina, a kłamstwo i obłuda to jest coś w czym czujesz sie jak Ryba w wodzie to jest miejsce właśnie dla Ciebie! Pensja - starczy na chrupki.

Papcio
Inne
@Zdzichu

W punkt. Niestety wartości jakimi do tej pory chwalił się pracodawca zostały już tylko na kogoś stronie www, jeśli ta akurat działa. Bardzo dużo przedstawicieli z doświadczeniem odeszło, pozwalniali się także kierownicy i jakoś większość pracuje teraz w konkurencji. Firma od dłuższego czasu nie ma innego pomysłu na siebie i wyciska jak cytrynę każdego handlowca. Stres, (usunięte przez administratora) nieosiągalne oczekiwania i wyniki. Ciągle im mało, nie masz poczucia że zrobiłeś tam dobrą robotę. Tak źle jeszcze chyba w hilti nie było.

Maja
Inne
@Papcio

jesteś aktualnie pracownikiem tej firmy? bo z tego co widzę dużo wiesz na temat obecnej sytuacji...

lukas
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy przedstawiciel terytorialny może podjąć współpracę z Hilti bez etatu, jeśli prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą?

Pracownik
Pracownik

Chciałem podzielić się procesem rekrutacji w Hitli. Do firmy aplikowałem po raz drugi. Za pierwszym razem nie udało się dostać, jednak to mnie nie zraziło i aplikowałem po raz drugi po paru latach, gdy pojawiła się oferta. Uważam,że te dwie rekrutacje były najbardziej profesjonalnymi i ludzkimi jakie przeszedłem do tej pory w porównaniu do innych firm. Bez nie jasnych pytań, podtekstów czy hipotetycznych sytuacji. Najpierw rozmowa telefoniczna, później spotkanie na żywo z dwiema osobami (ASM i HR) i dzień próbny w terenie z Rzeczoznawcą technicznym. Dostałem pracę i jest bardzo zadowolony. Ludzie w firmie tworzą super atmosferę, są bardzo pomocni, nie ma problemu z pomocą czy kontaktem z ASM. Bardzo polecam!!!

Pracodawca

@Pracownik

Dziękujemy za tę informację zwrotną. Bardzo zależy nam na tym, aby kandydaci czuli się komfortowo na każdym etapie rekrutacji, dlatego niezwykle miło jest nam czytać Twój komentarz. Gratulujemy pomyślnie zakończonej rekrutacji i życzymy Ci dalszych sukcesów w Hilti! Pozdrawiamy, Zespół HR

Sprytnie
Były pracownik
@Pracownik

Przecież to jest jawna autopromocja. Odezwij się tu za rok i daj feedback.

Konny
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jestem zainteresowany pracą przedstawiciela handlowego w Hilti ale nie mam prawa jazdy. Posiadam natomiast konia o imieniu Igor, którym mógłbym wykonywać obowiązki w zakresie dojazdu do klienta. Ze swej strony mogę go ubrać w czerwoną kapote z napisem Hilti. Czy rozwazycie Państwo moja kandydaturę? Pozdrawiam Tomek

8
Kazar
Kandydat
 Pytanie
@Konny

Może to jest ta różnorodność której hilti szuka ? Ale pamiętaj że razem z Igorem musicie jeszcze nie mieć własnego zdania, przytakiwać, dać się traktować jak (usunięte przez administratora) na czarne mówić białe i łykać wszystko co podają. Ty może wytrzymasz, ale może koń nie dać rady i przemówić ludzkim głosem.

1
Góral
Były pracownik

Fluktuacja najniższa od lat,szkoda nawet to czytać. Ten kto współpracował wcześniej i kto współpracuje obecnie widzi co się dzieje, ludzie uciekają na potęgę albo są wyciągani. Pracowników z doświadczeniem i wiedzą wszyscy wezmą z pocałowaniem ręki a hilti zatrudnia bankowców i innych ludzi od papieru toaletowego(nic do nich nie mam ale nie każdy się nadaje do budowlanki) z którymi nie pogadasz. Ja na szczęście jestem już w innej rzeczywistości- polecam wszystkim !! :)

Na całe szczęście były
Były pracownik

Jeśli chcecie pracować za zasiłek a nie godziwe pieniądze to zapraszam do Hilti. Zakres obowiązków jest TOTALNIE nie adekwatny do pensji. W Hilti, nikt z osób zarządzających nie chce słyszeć o podwyżkach. W firmie jest przeprowadzane doroczne badanie satysfakcji pracowników z którego nie wynika nic. Jeśli są złe opinie to oczywiśćie najniższy szczebel dostaje po premii. Jeśli są wspaniałe zarząd daje do premii grosze na dole a sobie wręcza jeszcze większe pieniążki niż mają. Wspaniałe biuro, którego tak się cieszy każdy poza zarządem wymaga tego, że nie można mieć na biurku nic, Nie można mieć nawet kurtki przy biurku nawet jeśli jesteś zamrźluchem. Niby szczegóły a jednak... Ciągły pressing, stressing to codzienność. Zupełnie nie polecam tego miejsca pracy. GREAT PLACE TO AVOID zdecydowanie.

Nick
Pracownik
@Na całe szczęście były

Potwierdzam każde słowo. Coś jest nie tak z przełożonymi, że niby wszystko fajnie, ale... fajne biuro i niewiele więcej.

Kandydatka
Kandydat
@Na całe szczęście były

Cześć, a możesz napisać ile dostaje handlowiec w terenie na dzień dobry, jakie narzędzia, ile wizyt, jakie auto, GPS itd.

jaaa
Kandydat
 Pytanie
@Na całe szczęście były

cześć A możesz napisać coś o warunkach ma początek ? podstawa premia auto GPS itd ... jak to wygląda ?

Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hilti Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilti Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilti Poland?

    Kandydaci do pracy w Hilti Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hilti Poland
Przejdź do nowych opinii