Opinie o McDonald's w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie McDonald's. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie McDonald's o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o McDonald's w Poznań

Były Pracownik
Były pracownik

Mc Donald' Włościańska 8, przy Rondzie Obornickim Nowy licencjobiorca Rafał M niszczy psychicznie pracowników oraz kadrę zarządzającą, zero szacunku, doszło do masowych zwolnień, w ciągu jednego dnia wypowiedziało umowę 8 osób, przegląda kamery w domu i jak coś mu się nie podoba dzwoni do menadżera zmiany z pretensjami. Ustala harmonogram pracy, mówi o której godzinie co ma być zrobione. Jak coś nie jest po jego myśli grozi wypowiedzeniem. Omijać szerokim łukiem to miejsce

były pracownik
Pracownik
@Były Pracownik

Liczą się tylko i wyłącznie goście (klienci) pracownicy są na drugim miejscu

Bart86
Kandydat

Odradzam! Ten elastyczny grafik to jakaś ściema. Nie możesz na rozmowie kwalifikacyjnej podawać jakie dni Ci pasują. Musisz wpisać poniedziałek-niedziela. O pracę w Macu ubiegałem się dwa razy. Za pierwszym razem mega lekceważąca rozmowa. Nawet nie poinformowali o tym, czy jestem przyjęty czy nie. Sam musiałem się dowiedzieć. Odpowiedź była negatywna, po czym zaprosili do ponownej aplikacji za jakiś czas. Uczyniłem to. Przyjechałem na rozmowę. Rozmowa wydawała się być bardzo rzeczowa. Pani (inna zupełnie) była na tak. Po moim wyjściu zadzwoniła do mnie, że w najbliższym możliwym czasie mam przyjechać po skierowanie lekarskie. Przyjeżdżam dwa dni później (nie mogłem nazajutrz), wychodzi kierownik i mówi do mnie "Panie (imienia nie podam), ale Pan już u nas był raz i nie mamy o czym rozmawiać. W związku z tym nie mogę Panu wystawić skierowania. W dodatku nikt mi nie powiedział, że Pan był drugi raz na rozmowie. Nie przyjmiemy Pana, ale życzę powodzenia". Zawracanie gitary i brak szacunku dla kandydata. Straciłem tylko czas i pieniądze na dojazdy!

...
Inne
@Bart86

Tak. Ja jak chciałem kandydować to też mi kazano bez wyboru od pn-ndz, nie wezmę niedzieli to nie zatrudnią.

Były klient Nowy wpis
Inne

Jestem stałym klientem McDonalda na ulicy Włościańskiej 8 w Poznaniu i jestem oburzony tym co tam się dzieje, co tam można usłyszeć. Pewna pani- zapewne kierownik, krzyczy na pracowników, wręcz się "drze". Odechciewa mi się tam przychodzić. Uważam, że ta pani ma problem ze sobą i może ktoś powinien tym się zająć. Jestem ciekawy czy ta baba wie ( bo kobietą raczej jej nazwać nie można - na to trzeba sobie zasłużyć), że to co robi można uznać za (usunięte przez administratora) i czy właściciel jest świadomy co tam się dzieje. Pracownicy to nie (usunięte przez administratora) tylko ludzie i tak powinni być traktowani. Pracują ciężko i jeszcze muszą znosić zachowanie tej " pani kierownik". Jak można tak się zachowywać, że my jako klienci wszystko słyszymy. Nawet ostatnio 26 marca byłem ze znajomymi i wszyscy byli w szoku jak można tak traktować ludzi. Nigdy nie polecę tego Mcdonalda, wręcz odradzam, żeby tam przychodzić. Z poważaniem były klient

Bart86
Kandydat

Odradzam! Ten elastyczny grafik to jakaś ściema. Nie możesz na rozmowie kwalifikacyjnej podawać jakie dni Ci pasują. Musisz wpisać poniedziałek-niedziela. O pracę w Macu ubiegałem się dwa razy. Za pierwszym razem mega lekceważąca rozmowa. Nawet nie poinformowali o tym, czy jestem przyjęty czy nie. Sam musiałem się dowiedzieć. Odpowiedź była negatywna, po czym zaprosili do ponownej aplikacji za jakiś czas. Uczyniłem to. Przyjechałem na rozmowę. Rozmowa wydawała się być bardzo rzeczowa. Pani (inna zupełnie) była na tak. Po moim wyjściu zadzwoniła do mnie, że w najbliższym możliwym czasie mam przyjechać po skierowanie lekarskie. Przyjeżdżam dwa dni później (nie mogłem nazajutrz), wychodzi kierownik i mówi do mnie "Panie (imienia nie podam), ale Pan już u nas był raz i nie mamy o czym rozmawiać. W związku z tym nie mogę Panu wystawić skierowania. W dodatku nikt mi nie powiedział, że Pan był drugi raz na rozmowie. Nie przyjmiemy Pana, ale życzę powodzenia". Zawracanie gitary i brak szacunku dla kandydata. Straciłem tylko czas i pieniądze na dojazdy!

... Nowy wpis
Inne
@Bart86

Tak. Ja jak chciałem kandydować to też mi kazano bez wyboru od pn-ndz, nie wezmę niedzieli to nie zatrudnią.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w McDonald's są szkolenia zewnętrzne?

Aglet Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora) krzyki na pracowników, robienie głupich z nowych pracowników w (usunięte przez administratora) mają, że ktoś na przerwie dostał atak paniki trzeba wracać o czasie i tyle.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie McDonald's? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Poznań
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik- Instalator systemów alarmowych
Poznań
Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o.
(291 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Były pracownik

McDonald Włościańska 8 - nowa kierowniczka wiecznie oburzona. Krzyczy na pracowników jak i na menadżerów. Ma wieczny problem o wszystko. Ogromny przemiał pracowników jednak o czymś świadczy, ktoś się powinien tym zająć

Pytanie
 Pytanie

Czy w McDonald's jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Była pracowniczka
Były pracownik

Mc Donald na Włościańskiej, nigdy nie zgadza się wypłata, właściciel ma problem z tym że pracownicy parkują auta na parkingu przy restauracji, nie słucha co się do niego mówi, ma swój świat, potrafi się przyczepić o byle co, jeśli chodzi o pracę w tym miejscu odradzam jeśli nie chcecie wylądować w wariatkowie

Były Pracownik
Były pracownik

Mc Donald' Włościańska 8, przy Rondzie Obornickim Nowy licencjobiorca Rafał M niszczy psychicznie pracowników oraz kadrę zarządzającą, zero szacunku, doszło do masowych zwolnień, w ciągu jednego dnia wypowiedziało umowę 8 osób, przegląda kamery w domu i jak coś mu się nie podoba dzwoni do menadżera zmiany z pretensjami. Ustala harmonogram pracy, mówi o której godzinie co ma być zrobione. Jak coś nie jest po jego myśli grozi wypowiedzeniem. Omijać szerokim łukiem to miejsce

były pracownik
Pracownik
@Były Pracownik

Liczą się tylko i wyłącznie goście (klienci) pracownicy są na drugim miejscu

Były pracownik
Były pracownik

Przepracowałam w maku w avenidzie (na drugim piętrze) ponad rok. Świetna i bardzo pomocna kadra menadżerska, super współpracownicy, naprawdę zgrana ekipa :) Grafik elastyczny, prośby o wolne dni zawsze były uwzględniane. Do końca ubiegłego roku pracowało się super. Może pomijając supporty w restauracji piętro niżej, gdzie niejednokrotnie usłyszałam od jednego z menadżerów obleśne teksty o podtekście seksualnym. Niestety po zmianie kierownika jakoś na przełomie roku wszystko się w restauracji zmieniło. Miesiąc po awansie usłyszałam, że moja umowa nie zostanie przedłużona ze względu na powstanie związków zawodowych. Rozmowa z kierownikiem to jakiś żart, przekazując mi informacje, których jako dobry pracownik świeżo po awansie się zupełnie nie spodziewałam, nie spojrzał mi w oczy nawet na sekundę. Po konfrontacji polecił mi udać się do toalety żeby 'emocje nie wzięły góry'. Co za wsparcie psychiczne! Dzień poźniej oczywiście usłyszałam, że źle zrozumiałam i wcale nie zostało mi powiedziane, że to z powodu powstałych niedawno związków. Niestety nie byłam jedyna, umowy nadal nie są przedłużane, a niektórzy pracownicy dowiadują się o tym z grafiku na przyszły miesiąc. Kierownikowi udaje się zebrać na rozmowę w ostatni dzień trwania umowy. Śmiech na sali. Wcześniejsze pytania o swoją przyszłość w pracy są zbywane. Nie ważne, czy jesteś instruktorem, który pracuje za czterech przez braki w pracownikach, czy masz umowę na okres próbny, i tak umowa nie zostaje przedłużona. Niestety nie można tam liczyć na szacunek do pracownika. Polecam omijać szerokim łukiem.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w McDonald's? Czy trudno jest zdobyć awans?

LuLu
Kandydat
 Pytanie

Czy przyjmują osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności?

Poznan
Pracownik
 Pytanie

Ogłuchłam od zepsutej maszyny do lodów w Poznaniu na Dworcu Zachodnim, której od wielu miesięcy nie naprawił kierownik restauracji. Ten hałas słyszeli wszyscy, zgłosiłam menagerce od McCafé, a ta odpowiedziała, że "ta maszyna taka jest", bo też miała w to wywalone widocznie jak wiele menagerów w tą pracę i zero odpowiedzialności... Jeden menager zgłosił kierownikowi to, a on odpowiedział jak zwykle, że "no może potem się tym zajmę". Zawsze chodzi po restauracji robi obchód i wskazuje innym palcami rzeczy, które są mało istotne lub nawet nie istnieją byleby było widać na kamerach, że jest taki "potrzebny i bystry". A popełnił błąd, bo nie wezwał serwisu do zepsutej maszyny, od której wszystkich bolały uszy. Zależało mu aby wykazać kosztem naszego zdrowiw i życia, że restauracja ma wspaniałe wyniki w excelu i nie ma kosztów. Wezwał serwis po cichu dopiero 5 dni po wypadku jak się wystraszył, że upubliczniam to zdarzenie, gdyż liczył, że tę tak poważną sprawę ukryje, gdy mi wmówi, że mam wodę w uszach lub, że za głośno słucham muzyki i gdy na mnie nakrzyczą i zastraszą. Bezczelność. Minęły 2 miesiace i 10 dni, a on od początku uniemożliwia mi ścieżkę dochodzenia odszkodowania z tytułu utraty sluchu po jednej stronie głowy, pomimo, że wiele razy podejmowałam rozmowę w tym temacie. Do dziś zero zwrotów za leki i za korona wirusowe szpitale. Milczy jakby nic złego nie zrobił i jakby się nic nie stało. A to on nie dopilnował bezpieczeństwa. Nie wyłączyli tej zepsutej maszyny po wypadku, bo przecież sprzedaż trzeba kręcić, jedyne co wprowadzili to menagerka przed użyciem jej i przed jej zawyciem zbyt głośnymi decybelami krzyknęła "uwaga na uszy!" I nawet będąc na kasie musiałam zasłonić ucho, bo nawet tam uszy bolały, a klienci złowrogo i ze strachem spoglądali na tak potężne źródło hałasu. Który kierownik dopuszcza zepsuty sprzęt do użytku pracowników powodując takie niebezpieczeństwo, a w konsekwencji ciężkie kalectwo? Taki człowiek to jest niebezpieczeństwo dla wszystkich pracowników i gości. Dali mnie głuchą na kasę, bo zadzwoniłam do restauracji po wyjściu ze szpitala z pierwszą opinią stwierdzonej głuchoty neuronowo czuciowej, zapytać czy naprawili maszynę i czy jest nadal używana, odpowiedzieli, że jest nienaprawiona i że jest w użyciu i że dadzą mnie kilka metrów dalej na kasę i czy mi to pasuje. Stresowało mnie to, bo klientom, którzy nie wiedzieli dlaczego głucha dziewczyna stoi na kasie mówiłam, że przepraszam, że ich nie słyszę, bo ogłuchłam. Gdy zaczęłam płakać, bo to było jak znęcanie się nade mną takie stanowisko dla niesłyszącej osoby, to dali mnie na inne. Kierownik mojej restauracji myślał, że ma do czynienia z typową zacofaną społecznie osobą, która tam pracuje i liczył, że sprawa ucichnie i że on nie poniesie żadnych konsekwencji gdy mnie zastraszy lub gdy z ofiary tak straszliwego uszczerbku na zdrowiu, bo to jest ból psychiczny, fizyczny i kalectwo oraz zespół stresu pourazowego, bo liczył na awans z p.o. kierownika na kierownika i gdy już go awansowano chyba w nagrodę za to, że jest niekompetentny, bo do wypadku doprowadził i kalectwa młodej kobiety, naszym kosztem, bo mógł jeszcze ogłuchnąć ktoś inny lub jakas kobieta w ciąży, zapewne już by w niej nie była, bo trzeba było wprowadzić ciężkie leczenie farmakologiczne. Bezczelna personalna atakując mnie i prowokując mi wmawiała, że przecież słyszę doskonale - może ona sądzi jest mądrzejsza nawet od lekarzy... Jak się wystraszyli, że ja nie dam schować tej sprawy pod dywan i tak się dać traktować, wówczas po półtora miesiąca dali mi skierowanie do medycyny pracy! Jak ja cały czas pracuję na wszystkich stanowiskach... Wyłączony mam głośnik z jednej strony głowy. Wiem, że ktoś coś mówi, ale nie słyszę co (jak pod wodą) i strasznie mnie boli w uchu. Pewnie mi nie przedłużą umowy, bo kierownik pokazał już swoje cechy charakteru i wiem, że zrobią wszystko aby zatuszować to przestępstwo z uszczerbkiem na zdrowiu jakim jest dupuszczenie do użytku pracowników zepsutej maszyny. Do dziś nic nie zwrócili nawet za leki. Tak traktują w korporacji, gdzie jestem żywym dowodem niekompetencji tego kierownika. A półtora miesiąca przed moim wypadkiem życie straciła w magazynie tej firmy 31 letnia kobieta przygnieciona przez regał. A ja bym chciała dostać odszkodowanie, bo jeszcze żyję, tylko mnie zbywają (grali nie fair na czas po swój awans) że mam iść do lekarza, mimo, że cała dokumentacja została im dostarczona milczą, a ja cały czas cierpię i wydaję dużo pieniędzy na lekarstwa, po których też niedobrze się czuję ale trzeba pracować, uczyć się i płacić rachunki. Tak się ludzi nie traktuje. Ta firma zbywa, zastrasza, nie poczuwa się do odpowiedzialności, nie chce wypłacić odszkodowania i nie zapewnia bezpieczeństwa pracownikom. Bardzo źle traktują pracowników, którym wyrzadzili kalectwo. Nie spodziewałam się tego po takiej firmie jak McDonald's. Powinni bezzwłocznie zatrudnić innego kierownika.

KW
Inne
@Poznan

Powinnaś to zgłosić w sanepidzie i poproś o przeprowadzenie badań poziomu hałasu na stanowisku pracy. Powinni to zrobić nieodpłatnie. I kolejnym krokiem to pewnie Sąd pracy.Powodzenia

Krzysztof
Pracownik
@Poznan

(usunięte przez administratora)

Klient
Inne

Witam dziś McDonalds Avenida Poznań ok 21:00 " menagerka " jesli ta osobe mozna tak nazwac ...niekompetenta osoba ,zero rozmowy z ta panią chamski ton do klienta unikała w ogóle rozmowy z łaską podeszła I powiedziała że jej przykro że czekałem na zamówienie 40 minut... Przez takie osoby jak ta pani wasza firma traci na pewno klientów... jeśli ktoś pracuje za karę bo ewidentnie widać było po tej osobie że sobie nie radzi z niczym .. myślę że warto przemyśleć dalsze zatrudnienie tej osoby na tym stanowisku jeśli chcecie utrzymać klienta . .W razie więcej szczegółów na temat tej osoby zapraszam do kontaktu .

ABC-wesoły samochód
Inne

McDonald’s Pniewy.Cudowna, uśmiechnięta i żartobliwa p.Ola(taki pracownik to skarb)Poleciła pyszna kawe????Uderzajcie na trasie do Pniew,zawsze miło????

BurgerGirl
Były pracownik

Najgorsza praca w moim rzyciu. Nie polecam ludzie sa traktowani jak swinie ktore musimy wpychac do burgerow klientow. Pierwszy lepszy turek za rogiem da wam lepsze warunki nie pozdrawiam.

Ala
Inne
@BurgerGirl

Życie piszemy przez ż! Jak to razi w oczy!!

Szpieg z Krainy Dreszczowców
Inne

Rozumiem, że praca może być ciężka, zarobki marne i ogólnie wszystko odbiega od wcześniejszej cukierkowej wizji, która zachęciła do podpisania umowy. Niemniej klientom również nie oferuje się żarcia ze śmietnika, więc niech nie będzie dziwnym, że bywają fatalne opinie. Restauracja przy Dworcu Zachodnim potrafi skutecznie zniechęcić do kolejnej wizyty w którymkolwiek z punktów sieci Mcdonald's. Wierzyć się nie chce, za co płaci klient. Podobnie nie chce się opisywać z detalami braków w zamówieniu, a więc nieapetycznie (w niewłaściwy sposób) przygotowane danie, zbyt niska temperatura czy bałagan panujący wszędzie dookoła. Za którymś razem trzeba powiedzieć "nie". Życzyłbym sobie, aby wskazany punkt został zamknięty, ponieważ nikt nie jest w stanie prowadzić restauracji na Zachodnim, w sposób właściwy normom i etykiecie firmy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie McDonald's są regularne szkolenia pracownicze?

Soki
Pracownik
@Pytanie

Pokazują jak trzymać szmatkę i tyle. Szkolenia są jednorazowe chociaż czasami nawet tego cuda nie ma.

Marek Marek
Inne

Ostatnio pojechałem wraz z rodziną do McDonald's w Poznaniu. Moje dzieci miały wielką ochotę na lody. Niestety, ku naszemu rozczarowaniu, lodów nie było. Shake'ów, które chciały, także nie było. Dzieci wybrały croissanty, które smakowały fatalnie - zwykłe mrożone ciasto z oszukanym nadzieniem. Moja żona wzięła karmelowe latte - istna lura. Wanilii w tym nie było, ale o karmelu to już nie wspomnę. Ja sam wziąłem frytki, które były zimne i ociekały tłuszczem. Nie polecam i myślę, że to był pierwszy i ostatni raz w tym miejscu.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma McDonald's udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Tes
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Mcdoland
Kandydat

Nie otrzymałam zamówienia!!!!!!!!!!!!!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o McDonald's - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w McDonald's?

    Zobacz opinie na temat firmy McDonald's tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w McDonald's?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
McDonald's
Przejdź do nowych opinii