IPF

4 Dodaj opinię
IPF
4 659 6 1

Opinie o IPF

Agent

brak słów, które nazywam szukaniem pomocy, aby zarabiać, (usunięte przez administratora) i byłem w francji na ulicy z powodu braku odpowiedzialności i organizacji 200 euro, które spędziłem na przytłoczeniu, mówi mi, żebym dał mi fish de pey Moje sugestie dla IPF: (usunięte przez administratora)

Nathan

Witam. W ogłoszeniu o pracę dla kucharzy we Francji jest opcja pobierania zasiłku po zakończeniu kontraktu. Z tego co wiem warunkiem we Francji jest przeoracowane 6 miesięcy i meldunek na terenie Francji. Czy pracodawca zapewnia meldunek? Bo jest to mało prawdopodobne. Czy sezon trwa 6 miesięcy? Bo sezony we Francji nie trwają nigdy tyle. Jeżeli ktoś coś wie to będę wdzięczny za odpowiedź.

Kinga
@Nathan 01.02.2019 06:14

Nie nie zapewnia. Mieszkasz bez meldunku w czymś na kształt hotelu robotniczego. Mieszkanie płatne. Sezony są różne zależy do jA kiego ośrodka trafisz.

Nathan
@Kinga 02.02.2019 15:24

Nathan A inne kwestie? Klarowność umów. Nadgodziny? Opieka zdrowotna? We Francji podobno jest ciężko z ubezpieczeniem. I warto mieć swoje.w ogłoszeniu zapewnianie są cuda i wianki ale to chyba zbyt pewne żeby było prawdziwe. Czy to możliwe żeby Polak był zastępcą szefa kuchni? Czy jakiś Polak jest obecnie na wysokim stanowisku czy to tylko wabik dla naiwnych? I najważniejsze pytanie , czy umowy są podpisywane w Polsce czy we Francji bez możliwości odwrotu?

IPF
pracodawca
@Nathan 03.02.2019 12:44

Tak, zasiłek jest możliwy. Aby go otrzymać należy przepracować pół roku lub 610 godzin. Jeżeli chodzi o meldunek na terenie Francji to nie jest on wymagany. Zatrudnienie odbywa się bezpośrednio przez francuskiego pracodawcę, który na ten moment proponuje zatrudnienie na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia kontraktu. Umowa jest francuską umową o pracę z ubezpieczeniem zdrowotnym, która podpisana będzie na terenie Francji. Co do nadgodzin to jak najbardziej są one możliwe. Jeżeli chodzi o stanowiska na jakie rekrutujemy dla tego pracodawcy to są to kucharze, szefowie kuchni i ich zastępcy. Zależy nam na skompletowaniu polskiej ekipy. Zachęcamy do zgłoszenia Pana kandydatury.

Tadeusz
@IPF 04.02.2019 10:02

Witam. A gdzie jest praca? I jaki to pracodawca?

IPF
pracodawca
@Tadeusz 05.02.2019 06:25

Na ten moment rekrutujemy do ośrodka w Alpach. Pracodawcą jest sieć luksusowych hoteli we Francji.

Kinga
@Nathan 03.02.2019 12:44

Umowa jest podpisywania z francuska siecią hoteli we Francji i umowa jest po francusku. (usunięte przez administratora) Składki na zdrowie płacisz ale jeśli nie masz wyrobione francuskiej karty zdrowotnej płacisz za lekarza, lekarstwa, szpital itp. Dlatego hotele proponują ci prywatne ubezpieczenie zdrowotne z twojej pensji rzecz jasna. Jest to możliwe, ale za mej bytności żaden polak nie miał takiego stanowiska i mieć raczej nie będzie choćby z powodu braku znajomości francuskiego. Ale próbuj może ty będziesz tym pierwszym za 10 lat.....?

Val
@IPF 04.02.2019 10:02

Witam. Pracuje w hotelu w Alpach za pośrednictwem firmy IPF około 3 miesiące. Jeżeli chodzi o kwestie zasiłku to z tego co wiem trzeba mieć przepracowane 6 miesięcy. Kontrakt jest na 5 z opcją przedłużenia i to się zgadza. Ale opcja przedłużenia nie oznacza przedłużenia na jakiś dłuższy czas. Przedłużenie to maksymalnie kilkanaście dni. Więc nie da się tu przepracować 6 miesięcy w jednym sezonie. Chyba że chodzi o 6 miesięcy w ciągu roku A nie o ciągłość. To wtedy było by to możliwe ponieważ można zatrudnić się na kolejny sezon. Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić.

Val
@Val 05.02.2019 17:00

Co do ubezpieczenia to pracodawca pokrywa jakieś tajemnicze ubezpieczenie podstawowe. Resztę trzeba wykupować samemu. To ubezpieczenie podstawowe nie obejmuje np. złamań . Przynajmniej tak tłumaczy hr. Do momentu wydania karty ubezpieczenia trzeba płacić samemu za lekarza i potem można podobno odebrac pieniądze po przedstawieniu rachunków. Jestem tu 3miesiace i karta nie została jeszcze wydana. Pokoje jedynki lub dwu osobowe o dobrym standardzie przynajmniej u nas. Warto wziąć czajnik elektryczny. Jedzenie bardzo dobre.

Milos mitak
@Val 06.02.2019 06:47

To jest kłamstwo, które miałem 69 godzin dla innych w tych samych godzinach 400 ami 160 Byłem 24 godziny na stacji, aby mnie szukać, jeśli chip nie działa poprawnie, to jest wina pracodawcy, nie praca pracownika jest w porządku, a warunki są Cóż, jedyna rzecz, której godziny nie pasują reszta jeat okey tesz ja sie spuzniłem

IPF
pracodawca
@Val 05.02.2019 17:00

Panie Val, IPF nie jest pracodawcą osób zatrudnionych w hotelu w Alpach - jest nim bezpośrednio sieć hoteli. IPF prowadził jedynie proces rekrutacji. Z informacji, jakie posiadamy, pracodawca zawierał z pracownikami dwa kontrakty: pierwszy na okres 1 miesiąca (w tym czasie, w ramach umowy o pracę odbywało się szkolenie), a następnie drugi kontrakt na okres 5 miesięcy. Zasiłek dla bezrobotnych przysługuje po przepracowaniu 4 miesięcy (przeliczonych jako 88 dni roboczych lub 610 godzin) w ciągu ostatnich 28 miesięcy, a zatem przepracowanie kontraktu u tego pracodawcy jak najbardziej kwalifikuje pracownika do otrzymania zasiłku. Jeżeli chodzi o ubezpieczenie, to wszyscy pracownicy zatrudnieni są na francuską umowę o pracę, w ramach której posiadają ubezpieczenie zdrowotne (obowiązkowe). Ubezpieczenie, o którym Pan mówi, to podstawowe ubezpieczenie Sécurité Sociale. Nieprawdą jest, że nie pokrywa ono złamań – pokrywa aż do 70% kosztów leczenia. Pokrycie pozostałych 30 % to kwestia dodatkowego ubezpieczenia, tzw. Mutuelle. Aktualnie każdy francuski pracodawca ma obowiązek proponować ubezpieczenie dodatkowe (tzw. Mutuelle), którego finansowanie musi być przynajmniej w 50 % pokryte przez pracodawcę. Podsumowując, mając ubezpieczenie podstawowe, francuski NFZ zwraca ubezpieczonemu do 70% kosztów leczenia. Jeśli pracownik jest zapisany na Mutuelle, uzyskuje większy zwrot. Czyli jeśli pracownik dopłaci część składki ubezpieczenia dodatkowego Mutuelle, którego pracodawca francuski nie pokrywa, uprawnia go to do odzyskania większości kosztów leczenia (w zależności od typu choroby, schorzenia, wypadku, NFZ – tak jak w Polsce- finansuje/refunduje jakąś część leczenia, leków). Wyrobienie karty Sécurité sociale jest czasochłonne i zdarza się, że francuski NFZ po dwóch miesiącach od wpłynięcia wniosku prosi o okazanie jakiegoś dokumentu, co wydłuża czas otrzymania karty. Nie jest to przypadek tylko dla pracowników tymczasowych, każdy podejmujący zatrudnienie we Francji (również na umowę stałą), musi liczyć się z wydłużonym czasem oczekiwania. Raz zarejestrowana i uzyskana karta Securite sociale, będzie już służyła przy następnych kontraktach. Do momentu wyrobienia karty pracownik – osoba poddająca się leczeniu- pokrywa jego koszty, i na podstawie faktur ze szpitala/od lekarza, które przesyła do francuskiego NFZ, otrzymuje zwrot do określonej kwoty. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś wątpliwości, służymy pomocą.

Łysy
@IPF 04.02.2019 10:02

Ja nie rozumie Żeby mieć ubezpieczenie we Francji potrzebny jest nr security socjale, bez niego nie ma ubezpieczenia nr nadawany jest raz w życiu tak jak pesel Czeka się od groma czasu czasem rok ja dostałem po kilku tygodniach Potrzebny był meldunek pod adresem fr żeby dostać zasiłek w fr wystarczy przepracowac 4 Msc żeby otrzymywac przez 4 Msc zasiłek dla bezrobotnych

Val
@IPF 07.02.2019 16:28

Informacje o ubezpieczeniu przekazywał hr. Poniżej ktoś pisze że potrzebny jest meldunek. Żeby m8ec prW9 do zasiłku. Też tak słyszałem. Nie wiem jak jest na prawdę. Gdzie w takim razie trzeba złożyć wnioski o ten zasiłek. Lub proszę podać źródło z którego czerpie pan wiedzę. Jakaś publikację o tym gdzie i jak złożyć wnioski. Mój kontrakt jest na 14 tygodni więc nie jest na 5 miesięcy, zapewniam.

Val
@IPF 07.02.2019 16:28

Dziek7je za odpowiedź choć w postach wyżej sami podają Państwo 6 miesięcy A teraz 4. I kontrakt jest dokładnie na 14 tygodni przynajmniej mój. Z tego co wiem nikt nie ma na 5 miesięcy Proszę podpowiedzieć jak można zgłosić chęć pobierania zasiłku i te ie się to zgłasza. Na pewno część osób będzie zainteresowana.

Val
@IPF 07.02.2019 16:28

Jak i gdzie można złożyć dokumenty po zasiłek. P.s nie ma kontraktów na 5 miesięcy mój jest na 14 tygodni.

IPF
pracodawca
@Val 09.02.2019 21:08

Ustawodawstwo francuskie wskazuje, że aby ubiegać się o zasiłek, pracownik powinien być zatrudniony przez co najmniej 4 miesiące lub 88 dni pracujących lub 610 godzin w ciągu ostatnich 28 miesięcy (dla osób poniżej 53 roku życia). Ten warunek może być spełniony również kiedy pracownik pracuje dla kilku pracodawców, nie musi być ciągłości. Podajemy źródło, stronę urzędu pracy: https://www.unedic.org/indemnisation/vos-questions-sur-indemnisation-assurance-chomage/quelles-sont-les-conditions-pour-beneficier-des-allocations-chomage

Piotr

Nie rozumiem z kąd niekture negatywne opinie. IPF to jedna z lepszych agenci przez kture pracowałem.

Pracownik Francja

Witam wszystkich pracujących w ipf i tych co chcą tu pracować ! Pracuje tu już pewien okres i jak ktoś by chciał się dowiedzieć więcej odpowiem na wszystkie pytania. Czekam jestem tu codziennie. Pozdrawiam

pytanko
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

czesc napisz o kwatreach jakie sa jaka oplata za mieszkanie jak wyposarzone ,internet pralka ,lodowka itp

anonymous
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Kwatery są daleko od pracy ok 30 35 km. Wyposażone różnie. Większość jest bez Internetu . Musiszkupic kartę Internet do telefonu. Ja wydałem 50 euro na miesiąc a zwrócili mi tylko 20. Obiecują dużo ale to fikcja.

Hipson
@anonymous 25.07.2018 22:43

Ja mam napisane w ofercie ze zwracaja 20 moze nie doczytales

Hipson
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Prosze mi napisac czy dieta jest wyplacana zgodnie z oferta czy sa jakies kombinacje?

anonymous
@Hipson 26.07.2018 07:43

Zle sie wyrazilem. Nie dieta tylko premia dzienn.

Hubertus
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Podobno nie wydaja pracownikom kart vital? Czy to prawda?

Koszi
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Oferta pracy w Reims ,wiesz coś więcej na ten temat .

Hilive
@Hubertus 18.09.2018 23:38

Prawda .

Krzysiek
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Witam, chcę wyjechać do pracy na produkcji jako operator cnc. Napisz coś o realiach na miejscu i obsłudze przez agencję. Dzięki

Tomek
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Cześć, noszę się z zamiarem wyjazdu, znam biegle francuski w mowie i piśmie. Czy zarobki na poziomie 2300 na rękę są realne? Ogólnie jak tam jest, czy w weekend da się jakaś dodatkowa pracę znaleźć? Pozdrawiam

Tomek
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Opowiedz gdzie pracujesz, jakie warunki, pytania na które chciałeś pewnie mieć odpowiedź gdy się zastanawiałeś nad wyjazdem. Pozdrawiam

Piaskarz
@Pracownik Francja 13.06.2018 22:59

Pamietam wasza firme bo tez akurat byla na tej samej stoczni we Francji co moja byla Firma (CONCARNO)(usunięte przez administratora)

Miłosz mitak

Milosz mitak ipf: normalna agencia domek idealny logistica tragiczna obiecali 1.000 za 2 tygodnie transport gratis było 400 euro za 2 tygodnie 160 y 240 praca po 10 godzin do soboty Moje sugestie dla IPF: Cordynatorki nie majom polencia o niczym mi.muwili ze wysztko ok wiszom mi 400 euro dajom mo ztrone evo 365 tam mi poprostu nie daje robic transoport 10 euro dzien mam nagrania to jest patologia cordinatorla odbiera pijana mam nagrania Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Tylko nie klamac y obiecowac takie zechy jak puzniek som ine teraz wydam 200 na prawnika minus 300

IPF
pracodawca
@Miłosz mitak 05.02.2019 07:11

Panie Miłoszu, Zamiast wydawać 200 na prawnika, lepiej by było, żeby zgłosił Pan problem na infolinii – czas reakcji na zgłoszenie to 24 godziny. Zarobił Pan tyle, ile Pan pracował, a nie przekroczył Pan nawet 35 godzin na tydzień. Inni pracownicy przepracowali więcej godzin. Przy tak krótkim okresie pracy - kontrakt był przewidziany na 2 tygodnie- nie było mowy o zwrocie za transport. Jeśli ktoś Pana tak poinformował, to wprowadził Pana w błąd i prosimy o informację. Jeśli chodzi o zarzuty wobec koordynatorek, to nie kojarzymy, żeby któraś z naszych Pracownic była pod wpływem alkoholu w pracy, ale skoro ma Pan nagrania, to prosimy o ich udostępnienie.

Krzysztof

Mam pytanie czy był ktoś może na metrze w Paryżu? od dłuzszego czasu wiszą ogłoszenia i się zastanawiam?

a.p

(usunięte przez administratora)Ogólnie nie polecam.

szukam pracy

Jakie warunki pracy jako pracownik produkcji endoskopów ?

Ja

Polacam wspulprace z ipf. Wszystko pokrywa się z umowom. Pieniondze zawsze 10-go na kacie. Praca troche ciezka ale placom za nadgodziny.

zainteresowany

mam pytania czy ktoś może mi na nie odpowiedzieć ? 1- jaki rodzaj umowy jest podpisywany ( praca tymczasowa, umowa zlecenie itd... ) i czy na polskich czy zagranicznych warunkach? 2- gdzie jest opłacany ZUS w Polsce czy za granica i od jakiej kwoty podstawa czy średnia krajowa? 3- zakwaterowanie , darmowe czy trzeba opłacać?, pokój jednoosobowy czy grupowe, czy gwarantowany jest dostęp do internetu ? 4- czy jest podpisywany tzw. weksel in blanco czy inne zabezpieczenia finansowe przy podpisywaniu zalacznikow do umowy? 5- jak wygląda wyjazd własnym autem i korzystanie tam na dojazdy do pracy czy firma akceptuje kilometrówkę czy amortyzacje 6- jakie dodatki oprócz stawki godzinowej sa płacone? np dieta, nadgodziny+%, premie, urlopy, itd... 7- czy koszty podroży PL-zagranica-PL kto pokrywa? 8 - czy na rozmowę i podpisanie umowy trzeba sie udać z drugiego końca Polski do siedziby biura , czy można to np: załatwić przez pocztę- elektroniczna 9 . pierwsza umowa na jaki okres jest zawarta 10 . gdzie odprowadzany jest podatek Polska czy zagranica ? 11. Czy trzeba wpłacać przed wyjazdem jakies zaliczki , opaty , np: za tłumaczenie dok. , czy manipulacyjne, inne ukryte? z góry dziękuje za odpowiedzi !

IPF
pracodawca
@zainteresowany 26.01.2019 11:17

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem: 502 854 396. Odpowiemy na wszystkie pytania.

Pracownik Lyon

Ogólnie praca nie jest zła i nie mam większych zastrzeżeń. Wypłata na czas, kwatera przyzwoita, dojazdy na zakład za friko. Do tego umowa o pracę i to francuska.

Nowy operator cnc
@Pracownik Lyon 23.01.2019 15:43

Witam Czy pracuje lub pracował ktoś z was we Francji LA Roche sur yon. Można się tutaj czegoś dowiedzieć odnośnie tego miejsca, jest to praca przy prosukcji. Cylindrów hydraulicznych na tokarka h mori seiko. Był bym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Endrju

Pytanie do pracowników. Jak wygląda wypłata ? W euro czy w PLN? Bo z tego co mi wiadomo to umowa jest na polskich warunkach?

IPF
pracodawca
@Endrju 22.01.2019 12:06

W przypadku zatrudnienia pracownika na rynku francuskim podpisujemy francuską umowę o pracę, a wynagrodzenie wypłacane jest w euro. W przypadku zatrudnienia na rynek niemiecki podpisujemy z pracownikiem polską umowę o pracę, a wynagrodzenie przewalutowywane jest na złotówki.

Rafal

Pracuje z nimi juz drugi miesiac i nie mam co narzekac. Z roboty poki co jestem zadowolony.

Roman A.

Byłem z nimi na robocie we Francji jako spawacz 135. Kwatery ok, robota też.

damian
@Roman A. 17.12.2018 10:19

a jak zarobki? godziny pracy? nadgodziny? właśnie zastanawiam się nad wyjazdem? mieszkanie opłacone? dojazdy do pracy?

Roman A.
@damian 28.12.2018 19:10

Z tego co pamietam to jakies 2500 euro na reke, juz na czysto, po potraceniach (np. za kwatere). Nadgodziny czasem wpadaly ale nie bylo ich duzo. Do kwatery doplacali wiec mnie kosztowała tylko 200 euro na miesiac, warunki przyzwoite. Dojazdy do zakladu pracy za darmo były.

buli

Jade do lasu jako Pilarz-drwal pracowalem w polsce oklo 10 lat na jakie zarobki moge liczyc w niemczech z firmy ipf global dajcie znac z gury dziekuje

Maly77

Witam firmę Ipf mam pytanie czy macie jakieś prace na terenie Holandii? bo akurat tu się znajduje wraz z moją partnerką i szukamy jakiejś normalnej stabilnej pracy.Ja mam wieloletnie doświadczenie na stoczni a dziewczyna na produkcji(taśma itp).Jeśli jest możliwość proszę o odpowiedź lub ofertę pracy z góry dziękuję.nr tel.+31626059836 Maciej

IPF
pracodawca
@Maly77 07.01.2019 04:56

Niestety nie. Na ten moment możemy Państwu zaproponować pracę we Francji lub w Niemczech. W przypadku zainteresowania zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej na której znajdują się wszystkie nasze aktualne oferty: http://www.ipf.jobs/oferty-pracy

Spawacz

Pracuje z Ipf od kilku miesięcy. Wyjazd sprawnie zorganizowany. Umowa legalna, francuska, wypłata zawsze wchodzi na konto w terminie.

marcin
@Spawacz 02.01.2019 14:55

ja próbuję sie z nimi kontaktować na różne numery telefonów i nikt nie odbiera (próbowałem przed świętami, po świętach i dzisiaj) . A chcę pojechać do pracy. Więc z tego co widzę słaby kontakt jest z firmą

IPF
pracodawca
@marcin 02.01.2019 20:24

W okresie świątecznym mieliśmy bardzo dużo zgłoszeń więc zapewne stąd wynikał problem z dodzwonieniem się do nas. Proszę o kontakt ze mną pod numerem +48502854396. Przekieruje Pana do właściwej Rekruterki :)

Paweł

A ja polecam. Udana wspolpraca. Nigdy nie mialem z nimi problemow.

dario218

napiszcie i pracy na budowie metra zarobki proponuja3000 do 3500 plus diety ile w tym prawdy jakie sa realia pracy i placy plisss!!!

K.W.

Nie rozumiem skąd negatywne komentarze. Wyjechałem z nimi dwa razy i nigdy nie było problemów.

Jacek G.

Pracowalem z IPF w Niemczech i Francji. Kasa byla na czas i zawsze sie zgadzala. Ja akurat mogę ich polecić.

cnc_holland

Nie rozumiem po co tej agencji 30 dniowy okres zatrudnienia w Polsce? Trzy razy aplikowałem do Niemiec i nic z tego bo pracuje w Holandii. Jedyna agencja którą znam co ma jakieś dziwne wymagania! Podejrzewam jakieś kombinacje nie do końca uczciwe.

Cnc operator
@cnc_holland 08.12.2018 18:14

Każdy pracownik wyjeżdżający za granicę pracujacy w polskiej firmie musi być objęty min 30dniowym ubezpieczeniem w Polsce. Jest to wymóg ZuS-u. Też czekam:D Pozdrawiam

cnc_holland
@Cnc operator 09.12.2018 01:21

No to niech zatrudniają na umowie niemieckiej, albo do wyboru, będzie łatwiej dla tych którzy są już za granicą. I niech informują o tym że umowa jest polska w ogłoszeniach.

IPF
pracodawca
@cnc_holland 08.12.2018 18:14

Jeżeli Pan nie rozumie wystarczy zapytać lub poczytać zamiast wysuwać bezpodstawne oskarżenia. Wymagany przez nas dokument nie jest naszym wymysłem. Zarówno nasza Agencja, jak i pozostałe, które delegują pracownika do pracy za granicą wymagają od pracownika dokumentu A1. Dokument ten jest wymagany przepisami prawa (Art. 12 ust. 1 Rozporządzenia 883/2004). Więcej informacji na ten temat znajdzie Pan np. na stronie internetowej ZUS. Zachęcamy do lektury!

cnc_holland
@IPF 10.12.2018 09:15

Spokojnie, spokojnie, bez wykrzykników proszę. To piszcie Państwo ze praca na polskiej umowie to nie będę sobie głowy zawracał. Większość agencji zatrudnia na warunkach kraju w którym się pracuje. Nie po to jadę za granicę by na polskiej umowie pracować. Najciekawsze jest to ze w lipcu/sierpniu miałem od Was kilka telefonów i rozmów na temat pracy w Niemczech i nikt słowem nie wspomniał o tym wymaganiu. A byłem wówczas na niemieckiej umowie i tak też było napisane w CV. To panie rekruterki to jakoś przeoczyły?

IPF
pracodawca
@cnc_holland 10.12.2018 09:31

W każdym naszym ogłoszeniu podajemy taką informację. Jeżeli są to ogłoszenia o pracę w Niemczech jasno wskazujemy, że zatrudniamy na polską umowę o pracę, jeżeli rekrutujemy pracowników do Francji informujemy, o tym że zatrudniamy na francuską umowę o pracę.

max
@cnc_holland 08.12.2018 18:14

po to zebys byl ubezpieczony na okresie probnym.

anonim

(usunięte przez administratora)

IPF
pracodawca

Panie Arkadiuszu P. nie musi ukrywać się Pan pod nickiem – dobrze wiemy, że to Pan. Z naszej strony wygląda to tak: został Pan zwolniony z bardzo dobrze znanej Panu przyczyny. Pana oskarżenia i liczne negatywne opinie są bezpodstawne i godzą w dobre imię naszej firmy. W związku z tym chcielibyśmy poinformować, że za tego typu działania grozi Panu odpowiedzialność karna oraz cywilna (odszkodowawcza). Jednocześnie informujemy, że wraz z Pana kolejną tego typu wypowiedzią skierujemy sprawę do Sądu. Proszę oczekiwać kontaktu ze strony naszego prawnika.

Tomek
@IPF 17.12.2018 09:17

Tak jest lepiej, brak odpowiedzi i/lub usuwanie postów źle wpływa na wizerunek. Nie mam jeszcze styczności z waszą firmą, i szczerze niektóre posty wzbudzały wątpliwości. Z uklonami dla Państwa pracownika we Francji, Pana Artura, bardzo, przyjemny, konkretny i uczynny człowiek. Mam nadzieję, że wkrótce nawiążemy współpracę

IPF
pracodawca
@Tomek 17.12.2018 11:18

Panie Tomaszu, niemerytoryczne lub obraźliwe wpisy, są usuwane przez administratorów serwisu.

a.p
@IPF 17.12.2018 09:17

ja się nie muszę ukrywać a dla przypomnienia dodam że okradanie i oszukiwanie ludzi też jest karalne,w związku z tym my też założyliśmy sprawę i proszę oczekiwać kontaktu ze strony mojego prawnika

a.p
@IPF 17.12.2018 09:17

a z drugiej strony portal ten jest od tego żeby wyrażać swoje opinie i niezadowolenie a przede wszystkim przestrzec pozostałych ludzi przed waszymi oszustwami,co do zwolnienia to nie zostałem zwolniony tylko została zerwana umowa z waszą pseudo firmę przez Francuzów po tym jak zobaczyli jak traktujecie pracowników

IPF
pracodawca
@a.p 17.12.2018 14:42

1. Tak, ten portal jest od wyrażania opinii, ale Pana zachowanie to nie wyrażanie opinii, a wielomiesięczne bezpodstawne znieważanie i naruszanie dóbr osobistych (art. 216 § 1 Kodeksu Karnego oraz art. 448 Kodeksu Cywilnego). A do tego ten portal nie służy. 2. Co do powodu rozwiązania z Panem umowy to zarówno Pracodawca, jak i my mamy inne zdanie na ten temat. 3. O sprawie w Sądzie i prawniku pisze Pan o lipca. Mamy grudzień. Do tej pory nie skontaktował się z nami Pana prawnik. 4. Nasz prawnik nie będzie zwlekał tak długo. Wysłaliśmy już do Pana stosowane pismo. Jeszcze w tym tygodniu proszę oczekiwać telefonu od Kancelarii Prawnej, która będzie nas reprezentować w Sądzie.

Artur
@Tomek 17.12.2018 11:18

Byłego pracownika, Tomku :)

Tomek

Dziwny portal, nie można zadać pytania, z automatu kasowane

anonim

(usunięte przez administratora)

Tomek

A co się wydarzyło?

Tomek

Co się stało?

Woytek

Pracowalem z IPF kilka razy. Nigdy nie bylo wiekszych problemow. Kwatery ok, kasa na czas.

Michał

Może ktoś podzieli sie swoimi wrażeniami odnośnie pracy przy budowie metra w Paryżu Czy są jakieś normy itd

Tomek

Cześć, pytanie pewnie już padło, ale spróbuję. Chce wyjechać do pracy do Francji, zam biegle francuski, czy znajomość języka wpływa na zarobki no i czy można znaleźć coś dodatkowego na weekendy. Dzięki za odpowiedź

Artur
@Tomek 03.12.2018 10:53

1. Może wpływać na zarobki, ale nie musi. 2. Praca nocna i w weekendy - invent - inwentaryzacje. Tylko nie wiem jak to połączyć z inną pracą - przemieszczanie się.

IPF
pracodawca
@Tomek 03.12.2018 10:53

Panie Tomku chętnie z Panem porozmawiamy i jeżeli będzie taka możliwość zaproponujemy pracę. Bardzo proszę o kontakt telefoniczny pod numerem: +48502854396 lub mailowy: natalia.roszkowiak@ipf.jobs

Tomek
@IPF 03.12.2018 13:54

Super, bardzo dziękuję za odpowiedź. Napisałem do was maila z prośbą o więcej info w sprawie pracy we francji. Panie Beata odpisała mi "temperatury pomieszczeń nie podam...." nie za bardzo widzę związek z moim zapytaniem, pozdrawiam i do usłyszenia

IPF
pracodawca
@Tomek 03.12.2018 14:15

Panie Tomku, widocznie koleżanka Pana z kimś pomyliła. Mimo to proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Będziemy wdzięczni za informację o tym kim jest Pan z zawodu, w czym ma Pan doświadczenie, jakiej pracy Pan szuka. Dzięki temu łatwiej nam będzie dobrać właściwą ofertę dla Pana.

Tomek
@Artur 03.12.2018 12:43

Dzięki za, odpowiedzieć, jesteś może na messengera?

Tomek
@Artur 03.12.2018 12:43

Poznałes może kogoś kto robił przy jachtach?

Artur
@Tomek 11.12.2018 16:06

Znam kilka osób, prawie od roku tam pracują, ogólnie są zadowoleni, przynajmniej Ci, których znam.(usunięte przez administratora)

Mechanik

Witam przepracowałem dla ipf cały ubiegły rok i nie było ani opóźnień wypłaty ani tragicznych warunków mieszkaniowych.Kasa na koncie w terminie paski z wypłat też.Jest wiele osób które wyjeżdżają z Pl myśląc że za granicą pieniądze z nieba lecą a okazuje się że nie potrafią nic robić bo mają dwie lewe ręce i zero chęci do pracy i nauki a później mają pretensje do całego świata ale oczywiście nie do siebie i piszą różne bzdury żeby się wybielic-Obecnie nadal pracuje dla ipf i jedyne co można im zarzucić to to że powinni lepiej sprawdzać kogo wysyłają do pracy bo coraz częściej trafiają się osoby które nic nie potrafią robić a później piszą różne bzdury nt ipf

Artur
@Mechanik 02.12.2018 13:54

Zgadzam się z tą opinią. Pracowałem w IPF rok, bywało różnie, praktycznie w każdym miesiącu były niezgodności w wypłatach. Później okazało się, że nie była to wina wyłącznie IPF. Przez moje ciągłe upominanie się o kasę, większość IPF mnie znienawidziła, trudno, musiałem walczyć o swoje. Wszystkie zaległości zostały uregulowane. Faktem jest, że IPF przyjmuje ludzi często 'z łapanki', jednak z drugiej strony, nie zatrudniliby mnie, gdyby było inaczej. Największą porażką było dzielenie mieszkania z (usunięte przez administratora) i alkoholikami. Spokojnie można polecić to biuro, mimo pewnych niedociągnięć.

Piaskowy Dziadek
@Mechanik 02.12.2018 13:54

Święte słowa.Dobrze prawisz.

Tomek
@Mechanik 02.12.2018 13:54

Cześć, znasz kogoś kto pracował przy jachtach?

Pracownik

A ja chciałabym przestrzec wszystkich przed pracą w biurze ipf na stanowisku koordynatora. Typowa tzw. "Praca z OLX". Kolejni koordynatorzy przychodzą i odchodzą- mało kto wytrzyma tu dłużej niż miesiąc. Zresztą panowie możecie sami potwierdzić. Ile razy w zeszłym roku zmienił się wam koordynator? ;)

Zostaw opinię o IPF - Poznań

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IPF