Doradca Klienta 2024-04-11 13:25 przez Koralina - Białystok
Przebieg rekrutacji
Rozmowa w miłej atmosferze. Dziewczyna opowiedziała jak wygląda praca: 6-21/21.30. Godziny różne w zależności od potrzeby, częste nadgodziny, 3 soboty w miesiącu pracujące. Miałam już doświadczenie z podobną marką tylko ligę niżej i widać, ze pomimo, że to sieciowka, to ma się styczność z drogim towarem. Niestety norma, to niepełny etat, a wiec praca dla studenta, a nie dla osoby, która samodzielnie chce się utrzymać. Za 3/4 etatu wychodzi 3900 brutto. Podobno da się nadgonić nadgodzinami, ale wtedy trudno określić, o której się skonczy prace. Powiedziano mi też, że praca wymaga podejścia do klienta (przyzwyczajonego do obsługi wysokiej klasy i było to czuć) oraz, ze praca wymaga sporej elastyczności tzn. grafik jest bardzo ruchomy (możesz dostać telefon, ze masz przyjść 2h wcześniej albo dostać info, że nie kończysz pracy o 15 tylko o 19). Jak za takie wymogi to płaca jest nie opłacalna. Na koniec dano mi test, by zobaczyć jak radzę sobie z dobieraniem stylizacji, na co kompletnie nie byłam przygotowana. Język nie jest wymagany aczkolwiek klienci zdarzają się obcokrajowcami Praca: możesz byc na magazynie, ale musisz być wielozadaniowa by być w każdej chwili gotowa na wyjście na sklep. Dodatkowo są tzw. challenge od których uzależniona jest premia. Od zaprzyjaźnionej osoby wiem, że praktycznie nie da się ich osiągnąć i premii praktycznie nie ma.
Pytania
Czy dasz radę pracować z klientem? Czy jesteś osobą elastyczną? Czy jesteś dyspozycyjna? Czy masz wyczucie stylu? Interesujesz sie modą? Czy znasz markę?
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Kierownik Sklepu 2015-11-19 20:49 przez starwars
Przebieg rekrutacji
Rozmowa na stanowisko kierownika dość dziwna w porównaniu do innych firm, Pan zadaje pytania pod firmę Inditex, tak aby ktoś z tej firmy dostał tą pracę, szczegółowe pytania dotyczące produktów w sklepie, szczegóły wskażników, do każdej odpowiedzi Pan za chwilę zadaje pytanie , aby znowu udzielić podobnej odpowiedzi, chyba specjalnie, aby komuś zabrakło słów, i przy każdej odpoiwiedzi mówi"co jeszcze?"trochę to bezsensu , marnowanie wszystkich czasu zamiast zadać kilka konkretnych pytań
Pytania
Który produkt ze sklepu byś kupiła? po odpowiedziach zawsze pytanie I co jeszcze?, Jak pracujesz z produktem? a po chwili co jest najwazniejsze w pracy z produktem? dokładne pytania o wskaźniki w byłych firmach, Jakie były? Jaki to procent? itd.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
- 2015-06-08 22:44 przez M.D
Przebieg rekrutacji
Choć CV składałem do innego brandu grupy Inditex, zadzwonili do mnie akurat z Massimo, o którym istnieniu wcześniej nawet nie wiedziałem. Zapoznałem się z historią, marką sklepu i udałem się na rozmowę. Bardzo przyjazna atmosfera, automatyczne przejście z oficjalnego tonu, na luźną rozmowę. Na początku szybka analiza mojego CV, rozmowa o wcześniejszym doświadczeniu, o kierunku studiów i o moich zainteresowaniach.
Pytania
Jeśli chodzi o pytania, to ogólne o tym, czy interesuje się modą, jaką i dlaczego. Co wiem o firmie? Jej historia, zarys profilu Massimo, z czym utożsamia się ta marka. Miałem opisać profil klienta Massimo w moim mniemaniu. Było też pytanie o to, czy wcześniej coś tu kupiłem i czy kojarzę produkty tego sklepu. Później pytania o wady i zalety i o to, co mogę wnieść do zespołu. Najtrudniejszym elementem była część praktyczna, kiedy po chwili dostałem 3 produkty(marynarka, sukienka i płaszcz) i musiałem zaprezentować je z jak najlepszej strony, czyli po prostu 'sprzedać je mojemu klientowi', zwracając uwagę przede wszystkim na detale tych rzeczy. Po rozmowie zaproszono mnie na 3 godziny próbne, na których głównie zwracano uwagę na moją pracę z klientem, bo obsługa jest w tej firmie najważniejsza.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
- 2015-03-27 09:05 przez emdżi
Przebieg rekrutacji
Rozmowa w całości w języku polskim, bardzo profesjonalna, bez rozgadywania się. Niektóre pytania były dosyć zaskakujące. Po rozmowie następowało sprawdzenie orientacji w magazynie sklepowym (system jest bardzo logiczny ;]) oraz wybrnie stylizacji na jednego w manekinów sklepowych.
Pytania
Dlaczego wybrałaś na dzisiaj taki a nie inny ubiór? Co wiesz o naszej firmie? Czym jest styl klasyczny? Klientka szuka konkretnie granatowego sweterka z łatami - na magazynie masz granatowy bez łatek albo różowy z łatami, co proponujesz klientce? Jak wyobrażasz sobie pracę w taki sklepie? Jaki jest Twój ulubiony pokaz sezonu? Jak widzisz siebie za 2 lata?
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę