Czy pracownicy w Kylos S.C. Tomasz Kacprzak Mariusz Nowosielski Damian Szewczyk dogadują się między sobą?
Na plus: - Pensje na czas - Nienormowany czas pracy na wyższych działach - Możliwośc nauczenia się czegoś nowego Na minus: - Tempo pracy, wręcz praca na akord za śmieszne, nieadekwatne do ilości pracy, pieniądze. - Stres - Koniecznośc ciągłego głaskania klientów po głowach tracąc czas na zbędne przepychanki, bo klienta stracić nie można - Większość (jak nie wszystkie) zadania prowadzone w pojedynkę - Ciągłe naciski ze strony wszystkich działów i ciągłe przerzucanie się robotą, pretensjami i dodatkowo... mięsem... - Nie umiesz - musisz się nauczyć. Nie ma czasu na szkolenia, tłumaczenie. Na okresie próbnym jeszcze jakoś idzie, ktoś pomoże, ale potem.... - Dużo samodzielnych zmian, na których wymagane jest prowadzenie zgłoszeń tak szybko jak to możliwe. Nie umiesz? Dowiedz się! Tylko od kogo jak jesteś sam? - Każdy klient jest inny. Brak standardów/standaryzacji, każde środowisko robione przez różne osoby "po swojemu". - Olbrzymie braki w dokumentacjach, no ale klientowi musisz pomóc no nie? Nie ma dokumentacji? Trudno, radź sobie - Właściciele firmy zajmują się wszystkim po trochu, przez co nie są ani dobrymi koordynatorami, ani administratorami, ani szefami. - Brak jakichkolwiek benefitów czy choćby imprez integracyjnych - raz do roku wigilia firmowa i to wszystko - Brak czasu na nawiązanie jakichkolwiek relacji międzyludzkich z innymi ludźmi z firmy. Nie ma na to czasu, a dodatkowo wszyscy tak zawaleni robotą, że praktycznie nikt nie ma na to ochoty. - Co raz mniej ludzi w firmie... Za te pieniądze i z taką presją to nie ma się co dziwić...
Dodam tylko, że niedawno firma podzieliła się i jej część nazywa się Qlos - ta sama historia. To samo szefostwo, Ci sami właściciele. Ta sama historia.
Na ile może liczyć pracownik z ponad 4 latami doświadczenia w branży hostingowej jako człowiek orkiestra (admin, programista poligota, support klienta, pisanie dokumentacji i tutoriali dla klientów, debugowanie stanu demonów usług)?