Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Joa
Kandydat
 Pytanie

Ile trwa szkolenie managera?

GDZ
Pracownik
 Pytanie

Gorszego pracodawcy nie można sobie wyobrazić. Jest to typowa korporacja, dla której nie liczy się człowiek, a jedynie wskaźniki liczbowe. Każdemu nowo przyjętemu pracownikowi zostaje nadany numer personalny i dokładnie tak jest on później traktowany - jako wskaźnik liczbowy. Zapomnij o wolnych sobotach czy długich weekendach. W te dni zawsze musi być w pracy cała załoga. Chyba że masz wówczas nockę np. z piątku na sobotę, to wówczas masz wolne. Ciągła praca w biegu. Zawsze za mało ludzi do pracy i to nie dlatego, że nie ma chętnych- tacy są. Lecz polityka firmy nie pozwala zatrudniać więcej osób niż przeliczą sobie KRS z KS i Dyr. Nie zrobisz wówczas wydajności. Co z tego że masz na zmianie 6 osób, kiedy jedna stoi cały czas na kasach samoobsługowych. Druga jest na odpieku. Trzecia siedzi na kasie pierwszej, kolejna na drugiej. W miarę potrzeby piata osoba biega pomiędzy wykładaniem towaru a siadaniem na kasę. No i zostaje ostatnia osoba na sklepie, czyli prowadzący zmianę. On powinien zrobić praktycznie całą dostawę na dany dzień, poza wykonaniem swoich obowiązków. Co z tego że są kolejki, ci z tego, że ludzie się denerwują. Niestety jest zbyt mało pracowników i zamiast siedzieć na kasach aby obsłużyć klienta, to wolą wyłożyć dostawę i wyjść o przyzwoitej godzinie do domu. Punktualne wyjścia - zapomnij o tym. Dostawa ma być skończona po pierwszej zmianie to siedzisz po godzinach aby ją wyłożyć. Druga zmiana ma inne obowiązki wiec nie masz co liczyć na ich pomoc. Ale kogo to obchodzi. Wystarczy, że na sklepie pojawi się KRS, KS lub wielmożny Dyrektor. Przejdą się przez sklep ze swoim tablecikiem, porobią zdjęcia , przęsła Ci na drukarkę i masz wszystkie nieprawidłowości nadrobić. Pytasz kiedy? Ich to nie interesuje.

Ania
Inne

Okropnie wkurza mnie Lidl. Oni myślą, że człowiek jest glupi i nie zauważa ,że spada jakość produktów i jednocześnie podnoszą cenę. Np.ciastka maślane...jakie holera maślane, jak w składzie jest tluszcz mleczny, pod gwiazdka czytaj odpowiada 32 % masła. No ale cóż większość ludzi nie patrzy na jakość jedzenia...

Michał
Inne

Mniej niż zero jeśli było można. Pierwszy raz sprzęt zareklamowałem we wrześniu. Po półtora miesiąca i moich kontaktach z infolinią i dwóch wizytach albo trzech w sklepie stacjonar. Okazało się że sprzęt nawet nie został wysłany chociaż na infolinii najpierw chciano odemnie numer ze sprzętu (przecież go nie miałem bo oddałem ale cieżko do nich to docierało. Po pewnym czasie powiedzieli że reklamacja ma status rozwiązanej i wtedy na sklepie dowiedziałem się że nikt sprzętu nawet nie wysłał. Kolejna miła pani w sklepie zaproponowała że "ponowie" teraz na pewno wyśle. Tym razem dostałem SMS że jest zarejestrowane w systemie. To było pod koniec października. I co, i nic przez miesiąc. Więc znowu dzwonię a tu że sprzęt po prawie miesiącu dopiero dotarł dopiero do serwisu. Już bez nerwów tylko z bezsilnością-czekam. Zaczeło się na początku września jest 16.12.2022. Ta pseudo firma lidl przetrzymuje moją własność ponad 3,5miesiąca

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda że w tym roku nie będą zatrudniać do fajerwerków tylko my pracownicy będziemy tam stać???

Angela
Kandydat
 Pytanie

W piątek mam assesment center. Napiszcie proszę jak to wyglada? Na co sie przygotować? Ile osob jest na tym etapie, ile z nich dostaje ta prace? Mialam obiecana pracę, zwolnilam sie z obecnej a tu sie nagle okazuje ze jakis drugi proces rekrutacji sie urodzil. Czy to ze menagerka mnie chce u siebie nie bedzie miało zadnego wpływu?

Joa
Inne
 Pytanie
@Angela

Hej.opowiedz co tam było?i czy Ci się udało?

Myszka
Pracownik
 Pytanie

Hej Powie mi ktoś ile mniej więcej będzie od stycznia na 3/4 etatu ?

adam
Były pracownik

dramat zarobki najniższa krajowa przeniosłem sie do action jak tak mozna ludzi traktowac

Xyz
Pracownik
 Pytanie
@adam

Najniższa krajowa? Chyba dużo ponad najniższa krajowa. Ciekawe w jakim Lidlu płacą tak mało.

Klientka lidla
Inne

Robiłam właśnie zakupy w Piotrkowie Trybunalskim w Lidlu ul Kostromska przy kasie samoobsługowej spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą pani nakrzyczała na mnie bo nie w tym miejscu położyłam towar Aż się boję wejść do tego sklepu następnym raze

Marta
Pracownik
 Pytanie

Wypłatę ktoś może dostał ? ????

Bożena
Inne
@Marta

Dlaczego spytałaś o to, są jakieś opóźnienia? Do kiedy powinna być oficjalnie? Jest już do dziś normalnie?

Xx
Inne

Nie polecam nie pozdrawiam . Zamówiłam towar za ok 200 zł który miał dojść do 8ego dnia miesiąca po czym w nerwach napisałam do nich zero odpowiedzi ... Pierwsze i ostatnie zakupy Lidla online zrobiłam ! Po tym jak napisałam do Lidla nagle mail zwrotny że oni nadali wysyłkę wchodzę w śledzenie wysyłki towar w ogóle nie nadany ... Masakra . Szkoda bo prezent miałam dla osoby starszej który raczej nie dojdzie na czas ! Córka oraz dziadek będą długo czekać tak mi się wydaje ! To jakaś kpina z waszej strony LIDL . Ciekawe czy w ogóle dojdzie do mnie towar bo widzę po komentarzach,że ludzie czekają nawet powyżej 14 dni ... (usunięte przez administratora) w pięknej reklamie ! Żenada gdybym mogła dała bym -zero gwiazdek ! Co raz więcej modów z Lidla sklepu widzę niż kiedyś to samo dotyczy sklepów stacjonarnych . Robicie z siebie dno z tym sklepem online !!! (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) żegnam NIE POLECAM ( Pierwsze tak zj....ne zakupy przez internet = Lidl ). Edit - dodzwoniłam się na infolinię o dziwo płynnie - przeprosiny za swoje zachowanie nie pomogą na moją złość ! Jestem tuż obok Tarnowa Podgórnego a pani z infolinii mówi że to zależy od kuriera kiedy będzie dostawa paczki ŚMIECH NA SALI najlepiej zwalić na kuriera TO LIDLA wina że nie dba o swoich klientów ! Bo jednego już straciliście na 100% i na pewno nie jestem jedna i ostatnia !

Ewela
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś z was może wie, jaka jest wypłata na urlopie macierzyńskim 80% ? Chodzi mi dokładniej czy jest obliczana z premia obecnosciowa czy nie ? Swoją drogą te podwyżki styczniowe to jakiś szajs. 100zł brutto do premi obecnosciowej dla pracownika na ostatniej sztufie. Masakra.

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Jaki jest przedział zarobków menagera sklepu ?

1
Mateusz Szczecin
Pracownik
@Kasia

6100 pln.

Xyz
Pracownik
 Pytanie
@Mateusz Szczecin

Brutto?

Angela
Kandydat
 Pytanie
@Mateusz Szczecin

Przechodziłeś etap assesment center? Opowiesz

Emilia
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

A może wiecie ile Zms???

Zeus
Inne

Straciłem zaufanie do sklepów lidl ponieważ 8.11.22 dokonałem zwrotu towar w sklepie reda ul.mlynska1 i do 07.12.22 nie otrzymałem zwrotu gotówki. Interweniowałem 9 razy tel. Prowadziłem również korespondencję e-mailem brak odpowiedzi to świadczy o lekceważeniu klienta. Ocena konsultantów i osoby od których otrzymałem e-maila negatywnie

Ewelina
Inne

Jedna nie miła sytuacja dziś 3.12 sklep lidl Głogów Małopolski Pani kasjerka doliczyla towar którego nie było w koszyku . Przed skasowanie pierwszej sztuki powinno być puste konto Niestety mam kawałek do sklepu i nie będę się wracać Ale tak się nie robi.

Ania
Pracownik
@Ewelina

Specjalnie tego pewnie nie zrobiła. Może ktoś zrezygnował z towaru i nie anulowała, albo dwa razy kod zczytało. Różne są sytuacje. Kasy też się zawieszają . (Problem globalny) Ale żeby odrazu płakać na forum. To tego nigdy nie zrozumie.

Hej
Inne
 Pytanie
@Ewelina

Zdajesz sobie sprawę, że to miejsce na opinie byłych i obecnych pracowników? Dodam tez, ze pracownik nie jest bezbłędnym prywatnym robotem. Napewno wszyscy ubolewają, że nie wrócisz.

Nika
Pracownik
@Ania

Jest ok

Marek
Inne

Lidl to najgorszy sklep internetowy. Na zamówienia czeka się bardzo długo obiecują że wyślą a nie wysyłaj

Alinka
Pracownik

Pytanie mam czy na 20 lecie Lidla zaproszona była ochrona, bo ponoć zrywa Lidl współpracę z Gwarantem. Pozdrawiam.

1
Niko
Pracownik
@Alinka

Nie

Ochroniarz
Pracownik
@Alinka

Nic nie słyszałem na temat zerwania współpracy Lidla z Gwarantem lepiej zajmij się robotą na sklepie a nie PIERDOŁAMI

Kasia
Pracownik
@Ochroniarz

oo śpiący przy monitorze, helo

Mała
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak to jest z tymi nadgodzinami? Czy mam prawo odmówić zostania w pracy? Są sytuacje, że człowiek sobie coś zaplanuje zaraz po pracy a okazuje się że jednak musisz zostać... Mam prawo odmówić czy nie?

.................
Pracownik
@Mała

oczywiscie! ja jestem na zleceniu, robie 8h i ide, moje zycie to moje , praca to praca

Kasia
Pracownik
@Mała

Tak

Pracownik
Pracownik

Dzisiaj się dowiedziałam że sklepy są oceniane pod względem procentowym wykonanych kodów PlU to jakaś kpina ma być 100% za pierwszym razem kody zmieniają częściej jak rękawiczki w szpitalu w testach kody towarów których już dawno nie ma albo się tylko sezonowe do tego czas 2min .To robi się chore albo trzeba zmienić pracę albo jak byśmy się zkrzyknęli i zbojkotowali te wygłupy-bo mam wrażenie że ktoś bierze duże pieniądze za swoje mądrości a szefostwo tylko przyklepuje .

Xyz
Pracownik
@Pracownik

Może faktycznie poszukaj czegoś łatwiejszego, skoro masz problem z kodami PLU...

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

Czy tu się odezwał szkolony robot firmowy ?

Jurek
Pracownik

Praca jest bardzo ciężka. Sytuacja życiowa zmusiła mnie do chwilowego zatrudnienia się w tej firmie. Nikomu jej nie polecam chyba, że ktoś jest desperatem. Głównym hasłem jest wydajność. Trzeba szybko wszystko robić. Jak ktoś lubi być poganiany niczym (usunięte przez administratora) to jest praca dla niego. W różnych pracach pracowałem i niektóre były bardzo ciężkie fizycznie, ale takiego poganiania to się nie spodziewalem. Cały czas ma się wrażenie, że jest za mało pracowników. Codziennie ta sama rozmowa, że za mało, ale góra nic z tym nie robi. Nawet na kasie nie można spokojnie obsłużyć, bo jest mniej klientów to trzeba ich na sco, a Ty do mixa. Dobrze nie pójdziesz do mixa już leć na kasę. I tak w kółko. Ogólnie praca dla ludzi z dobrym zdrowiem i kręgosłupem, który bardzo szybko można sobie wykończyć tym dźwiganiem. Ciekawy też jest odpiek gdzie ciągle lata się do chłodni i często nie ma czasu założyć kurtki, ani czapki. A tak na BHP mówią o tym. Jak słyszę klienta, który chce świeżego chleba to mam ochotę mu dać w mordę. Oczywiście zaraz na słuchawce zms albo ms usłyszy :Jurek no idz upiecz klientowi chlebek. I trzeba lecieć znowu do chłodni. Te słuchawki to kolejna beznadziejna rzecz. Ciągle tylko gadanie o niczym jak radio plus to, że zanim jedną rzecz zrobisz już na słuchawkach mówią żeby zrobić inną.Ciągle jesteś pod prądem. Uszy też bolą od tego badziewia. No i grafik. Naprawdę w różnych pracach pracowałem, ale tak beznadziejnego grafiku to nie ma żadna praca. Od wstawania na 4 rano do kończenia po 23, nocki, jakieś wyjazdy do innego sklepu no i oczywiście grafik jest zmieniany 100 razy. Nic się nie da zaplanować. 3 a czasami 4 soboty pracujące, niedziele też jak są handlowe. I oczywiście można zostać w pracy dłużej, bo ktoś wziął wolne i mala obsada a wszystko trzeba wyłożyć. Do tego kierownictwo i ich odzywki, kontrolę, inwentaryzacje, klienci. To książkę można napisać. Jednym słowem szukam sobie innej pracy a w nowej będę miał mega motywację ilekroć przypomnę sobie o obozie w Lidlu.

tyho
Inne
@Jurek

Mnie również irytują kasy samoobsługowe, ja lubię gdy mnie ktoś obsługuje i można się do tej osoby uśmiechnąć czy nawet powiedzieć głupie dzień dobry, a kasa samoobsługowa nie daje mi takiej możliwości. Jak wam tak zależy na złej opinii klienta idźcie dalej drogą TESCO. Wszyscy wiedzą że w pewnym momencie kas obsługiwanych przez pracowników było ledwo jedna lub okrągłe ZERO - ludzie wybrali wtedy inny sklep. Jeżeli już chcecie uparcie otwierać te kasy samoobsługowe i nie stracić dużego klienta dajcie ludziom kolektory, aby sami mogli skanować towar podczas zakupów. Zaoszczędzi to czas jak i nerwy.

Koko
Pracownik
@Jurek

U nas w Namysłowiu już MS tworzy grafik na styczeń tylko po to by co chwilę mieć pretekst by siedzieć w biurze a nie na sklepie i ciągłe narzekanie że trzeba grafik zmienić, my mamy już nawet zaplanowane urlopy na 2023

Didi
Były pracownik
@Jurek

Wszystko to prawda. Nie wiem jakim cudem wytrzymałam tam półtora roku.

Sławomir
Inne
@Koko

Nie za wcześnie te urlopy? Przecież jeszcze mamy 2022. Jak tak wszystko jest ustalane z wyprzedzeniem to pewnie już wiadomo co dadzą na święta. Zwykle są paczki dla pracowników czy bony?

Michał
Pracownik
@Jurek

Cześć Jurek. Napiszę Ci co do grafiku: odsyłam do Kodeksu Pracy, tu masz 100% obronę i pomoc firmy (tel do Personalnej) W KP jest napisane: plan pracy (grafik) musi być ułożony na kolejny okres rozliczeniowy ( tu w przypadku Lidla masz miesięczny okres - pensja raz w miesiącu) i przekazany pracownikom najpóźniej 7 dni przed kolejnym okresem pracy. Kodeks pracy to jest Polskie Prawo i Lidl musi to przestrzegać. Jeżeli chcą Ci zmienić choć 1 dzień w grafiku (w trakcie danego okresu rozliczeniowego) muszą Cię zapytać Pozdro

Ela
Były pracownik
@Jurek

Przechodziłam TO SAMO!! Zgadzam się z KAZDYM SLOWEM! doceniam inne prace i pocieszam każdego z mojej pracy ,ze może być gorzej :)

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 699.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 583, z czego 51 to opinie pozytywne, 210 to opinie negatywne, a 322 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 963 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii