Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Justa
Kandydat
 Pytanie

Witam. Zostałam zaproszona na rozmowe kwalifikacyjną na zastępcę kierownika. Jakich pytań mogę się spodziewać na rozmowie? Jakie są obowiązki zastępcy menagera ? Jakie są widełki płacowe mniej więcej i czy warto starać się o tą pracę?

Xxx
Pracownik
@Justa

Zależy jaki sklep, ale ogólnie praca bardzo ciężka nie tylko fizycznie ale i psychicznie, ponieważ musisz robić to co pracownik i do tego jeszcze obowiązki zastępcy, czyli prowadzenie sklepu. Nadgodziny, które są często,są nie płatne, bo tak skonstruowana jest umowa, że dopiero po zrobieniu 15 nadgodzin w ryczałcie zapłacą ci za nadgodziny, które zrobisz ponad, czyli jak w miesiącu zrobisz 16 nadgodzin, to zapłacą tylko za tę jedną. I to jest tragiczne w tej pracy, że robisz nadgodziny za darmo, a pracownicy śmieją z zastępców, że dają się tak wykorzystywać.

Xxx
Pracownik
@Justa

Ale spróbuj, może na twoim sklepie nie trzeba będzie robić nadgodzin, może trafisz na fajną ekipę, a zadania, które będą stały przed tobą nie będą ci straszne, tylko zmotywują cię bardziej i dadzą powera i będziesz zadowolona z pracy w Lidlu. Powodzenia

maja
Pracownik
@Xxx

ale ryczałt za te 15 masz płacony co miesiąc więc nie wprowadzaj nikogo w błąd i nie musisz ich wyrobić no chyba że mas ZMSa na 3/4 etatu to odbierasz nadgodziny jak u nas

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Czy wypowiedzenie umowy o pracę mam składać u swojego kierownika sklepu tak ?

Nowa
Inne
 Pytanie

Hej, jest tu może ktoś z Płocka? Chcialabym złożyć podanie o pracę ale tam są 3 Lidle i nie wiem gdzie. Ktoś coś wie, gdzie jacy ludzie? Wiem, że praca to praca ale atmosfera jest ważna.

Michał
Pracownik

Na 20 lecie firmy tani tort którego nikt nie chciał tknąć plus koszulka, kubek i inny badziew XD Firma ma gest nie ma co. Ale świetnie pokazuje to całe podejście firmy do jej pracowników. Dramat. Czas szukać nowej pracy

Piotr
Pracownik
 Pytanie
@Michał

Jak pokazuje to dobrze gorzej jak by ukrywał a jeszcze gorsze jak swoje propozycje do siebie przypisywał aby napchać czyimś ,,myśleniem,, kieszeń pieniążkiem. Jak to teraz robą niekwalifikowanie inzynierowie (usunięte przez administratora)heheh?? Robić a zarobimy na nich co na dzieci was nie stac hahah

Xxxk
Były pracownik
@Michał

Ja po roku przeszłam do konkurencyjnej stonki,jest o niebo lepiej.Kiedy szłam do Lidla myślałam ,że spełniłam marzenie.(szybko nabawiłam się bólów żołądka,nerwicy).Teraz mam super ekipę w pracy ,wraz z kierowniczką,nie te grobowe japy lidlowskie,wiecznie przestraszone,bo zaraz ktoś przyjedzie.Mam nadzieję,że wszyscy trafia na dobry sklep ,do którego chce się iść.

Jolanta
Inne
@Xxxk

A jak oceniasz zarobki w Lidlu względem tej drugiej firmy?

Kacper09
Pracownik
 Pytanie
@Michał

Kubek i koszulka ? To w jakim BS? Błonie dostały orzeszki i żel do dezynfekcji rąk xd

Sławomir
Inne
@Kacper09

W sumie fakt, koszulka lepsza. zdarzały się w przeszłości też jakieś bonusy i premie pieniężne? Czy tylko takie fanty?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Opinia o pracowniku
Pracownik

Na profilu nie ocenię firmy lecz pracownika. Katarzyna S. pracownik który przepracował kawał czasu ale jako szef nie polecam tego pracownika. Jako powód zdecydowany brak zaufania.

Fura
Pracownik

Ten sklep to tragedia. Przy pierwszej wypłacie już brakowało 170zlotych.po wypracowaniu 130godzin tyle co na umowie nie wypłacono mi tej kwoty brutto co było na umowie

Olek
Pracownik
@Fura

Żaden pracodawca niw wypłaci Ci kwoty brutto… hahaha

Fura
Pracownik

Roboty w (usunięte przez administratora) non stop mokra koszulka ten sklep to jakieś nieporozumienie

monika
Kandydat
 Pytanie

Witam,mam pytanie-ile osobo pracuje na jednym sklepie? może są mniejsze i większe sklepy ale tak przeciętnie ile to osób?kasjer -sprzedawca mnie interesuje

L
Pracownik
@monika

Nie ma takiego stanowiska w Lidlu jak kasjer-sprzedawca, jest pracownik sklepu. Zależy od sklepu, ale przeciętnie 25 osób.

Ziko
Pracownik
@L

Nieprawda że pracuje 25osob w naszym Lidlu pracuje tylko 17 a jest pod względem powierzchni największy w woj.swietokrzyskim to jest ciągle (usunięte przez administratora) nie a nie praca grafik jest zmieniany 3-4 razy w tygodniu nic się nie da zaplanowac

Ola
Pracownik
 Pytanie

Gdzie macie imprezy na 20 lecie ?

Nudziara
Pracownik
@Ola

Bs bedzin Katowice muchowiec ????????

ck_klient
Inne

Borówek z oferty brak i tylko jedna kasa! Wyganiają wszystkich do samoobsługowych które nie działają intuicyjnie. Coraz bardziej zniechęcam się aby tu robić zakupy.

Rudaa
Pracownik

Pracuje na jednym sklepów z Kielc. Generalnie ekipa w porządku, menager też. Jeśli zaś chodzi o pracę to porażka, nie polecam. Praca na czas bo wydajność. Kręgosłup połamany na maxa, bo człowiek nie wyrabia. Pieprzenie 8 h ma słuchawkach o pierdolach. Do tego większość Zmsow wiecznie niezadowolona bo większość za wolno. W innym firmach teraz podobne zarobki z tego co wiem. Po prawie 10 latach większość ma dość.

m
Pracownik
@Rudaa

te słuchawki to porażka, czy serio musi każdy słuchać każdego, mimo że (usunięte przez administratora) głupot tylko...

Leolidl
Pracownik

Najlepsi w Lidlu to te KRS i derektorki co wszystko wiedzą. Zdjęcia robią i w notesikach zapisują,i stresują pracownika.

Dorota
Inne

Moje zamówienie internetowe idzie do mnie drugi tydzień. Infolinia lidla umywa ręce mówiąc mi, że mam zadzwonić do przewoźnika, który tą paczkę dostarcza i ustalić co się z nią stało. To są chyba jakieś żarty ! Reklamują się, że paczki dostarczają konkretne firmy kurierskie, a to jest guzik prawda. Nie polecam i już z pewnością niczego u Państwa nie zamówię. Świetnie traktujecie klientów każąc im rozwiązywać Wasze problemy samodzielnie, szczególnie uprzejma jest Pani jak dobrze usłyszałam Król, która jak twierdzi nic nie może zrobić.

Iw
Inne
 Pytanie

Sklep internetowy Lidla to porażka. Po kilkukrotnych próbach złożenia zamówienia niestety d... BOK każe składać zamówienie kolejny raz. Usunąć pliki cookies, zmienić sposób płatności... W koszyku 3 produkty, zaś poniżej informacja twój koszyk jest pusty!!! Na dodatek zamówienie powyżej 199 zł, więc dostawa gratis. I co w szczegółach zamówienia kosztu wysyłki 9,99 zł, które się nie sumują z zamówieniem. Pytam, więc po co ??? Lidl strona sklepu internetowego zdecydowanie do poprawy. Wprowadzacie ludzi w błąd, a pracownicy BOK wychodzą na głupców .

sa
Inne
 Pytanie

Kiedy lidl przestanie (usunięte przez administratora)polaków na wszystkim co możliwe?> Nie ma zakupów w których lidl nie próbuje mnie (usunięte przez administratora) na jakimś produkcie. Dzisiaj koperek 1.99 na kasie nabity jako mix salat za 5 zł LUDZIE SPRAWDZAJCIE RACHUNKI

Agnieszka
Były pracownik

Nie polecam nikomu pracy w Lidlu. Wszystko pięknie przedstawiane w ich ofertach pracy. W rzeczywistości okropny wyzysk. W pracy fizycznej każdy spodziewa się oczywiście, że będzie musiał się trochę narobić, ale to czego tam wymagają to jest żart. Pracownicy bez przerwy pospieszani, wszystko trzeba robić zawsze szybko, a obojętnie jak się nie starasz to i tak będzie za wolno. W stosunku do ilości pracowników dają do wyłożenia tyle towaru, że często jest to właściwie niemożliwe do zrobienia. Kasjer zamiast zajmować się rzeczami przy kasie dostaje dodatkowo np 3 miksy do wyłożenia, a potem są wielkie pretensje, że jak mogłeś/mogłaś tego nie wyłożyć SIEDZĄC na kasie. Bez przerwy zostawanie po godzinach pracy, bo ciągle nie idzie się wyrobić, a w zamian za to możesz sobie kiedyś tam odebrać godziny. Śmiechu warte. Nie mówiąc już o tym, że Zarząd jest niezadowolony jak pracownicy zostają, a jednocześnie musi być wszystko zrobione. Tablecik Leonik, który z początku wydawał się fajną sprawą do szkolenia nowych osób okazał się miejscem gdzie co tydzień sprawdzano naszą znajomość kodów PLU. Czasami były inne testy, które wykonywali np ochroniarze, bo nie było nawet minuty na to żeby je zrobić. Aplikacja Lidersi, która w teorii jest do odbierania nagród za wykonywane zadania jest tak naprawdę do konkurowania między sklepami. Sprawdzana jest aktywność na aplikacji pracowników i przełożeni zmuszają do korzystania z niej. Urlopy często wypisywane bez wiedzy pracowników, potem tylko trzeba złożyć podpis. Prawie żadna sobota nie jest wolna, bo przecież ktoś musi pracować. Urlopy na wakacje tylko po tydzień i w dodatku nie ma możliwości żeby dwie osoby miały je w tym samym czasie. Nagrody pieniężne zawsze są do wykorzystania JEDYNIE w sklepach Lidl. Na kasie sprawdzana ilość pozycji na minutę, na nic tłumaczenia, że liczy się do tego czas pakowania klientów więc jest bez sensu. Już nie mówiąc o wkurzonych klientach, bo kasjerzy kasują z prędkością światła i nie mogą się spakować czy wyjąć telefon z apką. Jak chce się pomóc klientom np w pakowaniu się czy w otworzeniu aplikacji spada wydajność, a wiec nagrodą jest opierdziel od przełożonych :)

Luna
Były pracownik
@Agnieszka

Urlopów to już nie ma z wyjątkiem wakacyjnych a potem jak Ci coś wypadnie to nie masz jak wziąć wolnego chora do pracy przychodzisz.

Xxx
Pracownik

Pracuję w magazynie centralnym w Dobrej, na WS. Nigdy nie wiadomo czy wyjdziemy o czasie, kierownicy nie informują nas że będziemy dłużej pracować. Normy są nieadekwatnie wysokie, biorąc pod uwagę fakt że prócz takich rzeczy jak ciastka czy przyprawy są kartony z alkoholem, ciężkie zgrzewki napoji czy chemia. Częste braki w gnieździe, lub sztapler który długo ściąga towar z regału... Jeszcze należy palety ofoljowac oraz odstawić na miejsce odstawcze. Wynagrodzenie jest bardzo niskie w porównaniu do innych firm, w których jest lżejsza praca oraz niższe normy.

Liderka
Pracownik

Czy ktoś już ma nieoficjalne info o premiach na 20 lecie u nas w sklepie w Stargardzie mówią o kwocie 1000 zł ale to tylko plotki może ktoś coś wie

Klient 112266262
Inne

Nie polecam tego sklepu jako klient . Zostałem poszarpany przez pracownika ochrony . Kierowniczka sklepu w Rokietnicy nie pomogła załagodzić sytuacji . Szła za pracownikiem ochrony choć nie miła racji . Sprawa zgłoszona na infolinie Lidla . Lecz wątpię żeby pracownik ochrony został ukarany za ta sytuacje .

20latek
Pracownik
 Pytanie

witam, wie ktoś co będzie na 20- lecie firmy ? jaka podzięka dla pracowników ? impreza czy kasa ?

Pracownik
Pracownik
@20latek

Kubek i ziarenko do posadzenia

Asia
Pracownik
@20latek

Biedronka dostała ponad dwa tyś....na pracownika za tamten rok premii a my koszulki i dwa razy więcej pracy bo nie ma pracowników

zenek
Pracownik
@Asia

to sie zwolnij

Bolo
Pracownik
@zenek

Prędzej ty się zwolnisz z tych firm niż ja

Lizon
Pracownik
@Bolo

Już profeska szkoda graby ( ubrudził bym ją ) z wami se nie przybijam !!!

ZMS
Pracownik
@20latek

Nie ma nic , dostałaś śmieszny box i koszulki i się ciesz . Pomoc w tym roku dla Ukraińców bo nie tylko w kraju ale i w zakładzie pracy jesteśmy ludźmi drugiej kategorii. Pracy coraz więcej ludzi na zmianie coraz mniej .(usunięte przez administratora)

1
Gość
Pracownik
@20latek

Ta, dadzą ci kasę... Oszczędzają na czym mogą i na kim mogą... Ale 20 lat to naprawdę okrągła rocznica, mogliby zrobić miłą niespodziankę. Byłby super gest.

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 699.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 583, z czego 51 to opinie pozytywne, 210 to opinie negatywne, a 322 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 963 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii