Jak oceniam ZnanyLekarz? zależy gdzie się trafi. Szczególnie nie polecam pchać się do obsługi klienta, chyba że jara was typowe korpo z nawijaniem makaronu na uszy. Nikt nigdzie nie robił ze mnie czuba jak tam. Liderzy są żywcem wzięci z callcenter więc tak właśnie prowadzone są zespoły powiązane z obsługą klienta. A szkoda, bo sama firma jest mega pozytywna, przyjazna i nastawiona na budowanie zdrowych relacji. Chyba że rezygnują z tego na rzecz wyników, które w tym dziale zdają się być ważniejsze.. ZnanyLekarz tworzy fajną społeczność, pełne benefitów i dobrej atmosfery miejsce pracy, po prostu nie wszędzie.
Czy ZnanyLekarz.pl oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Czy w ZnanyLekarz.pl są szkolenia zewnętrzne?
Jako specjalista korzystający z tego serwisu zawiodłem się całkowicie. Ja i moi znajomi po fachu od lat zbieraliśmy opinie, niektórzy mieli ich po 300 i jednym ruchem je straciliśmy w ramach walki z fałszywymi opiniami. Piszecie o weryfikacjach, a chyba jej nie było, tak jak pytań nas o udokumentowanie tego, że są prawdziwe. Nie było też informacji, że to zrobiliście i gdyby nie pacjenci, nie wiedzielibyśmy o tym. Usuneliście nam masę prawdziwych, potwierdzonych opinii, z dokumentacją i zweryfikowane przez P1, gdzie nie da się wpisać losowych danych, bo system wykrywa nawet literówkę. Szykujcie się na pozwy grupowe, bo ludzie się już ze sobą zgadują. Pisałem o tym, że mam dowody i ludzi skłonnych to potwierdzić, bo już o tym wiedzą. Pozostało to bez odpowiedzi. Ciekawostka: Znajomy miał 7 negatywnych opinii z ponad 350. Usunięto wszystkie. Negatywy też sobie kupił?
Blokują opinie uczciwych pacjentów, manipulują nimi, zasłaniają się pseudo regulaminem. Ludzie poprawiają teksty bez końca i ciągle spotykają się z odmową. Pacjenci nie wiedzą że ich specjalista jest na czarnej liście, bo im nie płaci ile chcą. Wszystko jest ustawione i pod ścisłą kontrolą. Przestajesz płacić - wypadasz z tego biznesu.
Zgadzam się z Panem. Piszą, że są tacy prawi i sprawiedliwi, a w rzeczywistości nie specjalnie tak to wygląda. Ktoś "na górze" podjął bardzo złą decyzję dla wizerunku ZL. Pokazał brak szacunku dla swoich klientów. Oby szybko pojawiła się konkurencja dla ZL wtedy zaczną - będą musieli- w końcu szanować swoich klientów.
całkowicie zgadam się z tą opinią jako specjalista i nie płacący tzw abonamentu portalowi znany lekarz mam blokowane opinie pozytywne z powodu jakiegoś tam algorytmu i jakiegoś tam moderatora, komercyjny portal i obiektywność coś tu nie pasuje pozdrawiam
Cześć Robią na tym portalu co chcą- jak pani dr nie otrzymała żadnej opinii po wizycie, to potem trudno było się do niej umówić. Ten portal, jak wiele innych jest stworzony do zarabiania pieniędzy. Przecież został sprzedany przez jakiegoś /fagota/ kogoś za 50 milionów dolarów / info-okładka w gazecie/. Jak nie napiszesz opinii - to firma nie ma procentu od ew wizyty, jak napiszesz złą, to mniej ludzi będzie się rejestrować i też kaski nie ma. No to co trzeba złe opinie wywalać / ale za opłatą od lekarza/ żeby zwróciły się koszty- czyli brak tych % za zarejestrowane wizyty. Lekarze płacą - dużo wizyt - dużo kasy. Nie zapominajcie o tym,że każda jak się zapisze - to jej dane ma kto ??- oczywiście znany lekarz. A to są już duże pieniądze - baza danych kto do kogo za ile i ile razy, z jakiego miejsca do jakiego miejsca ! Wow Chyba 50 baniek $ już się dawno zwróciło. Za zbieranie takich danych serwerownie pewnej wieeeelkiej firmy od smartfonów wywalili z Niemiec poza granice UE. Śpijcie spokojnie moje drogie i tak nic nie znaczycie. To nie znaczy, że faceci mają lepiej :-)))))))
Czy firma ZnanyLekarz.pl w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Plan wydaje sie prosty. Manipulacja opiniami klientow by płacili coraz wiecej. Adorowanie nowych, obiecywanie krociowych zysków, mamienie byciem zawsze na pierwszej stronie. Gdy przestajesz placić to zrzucają cię na 10 stronę. Nie poskutkowało? Kasuja ci opinie, blokuja nowe. Byłam glupia i naiwna pakując sie w to (usunięte przez administratora)
Nie łatwo dodać pozytywną opinie!!!! Sama się przekonałam. Moderator odrzuca -powołując się na regulamin. A moja opinia jest identyczna jak innej osoby.....Co o tym myśleć? A może lekarz powinien im zapłacić za to? Nie wiem -jestem tam pierwszy raz.Mam już swoje lata i nie będę się bawić w informatykę. A lekarzowi chciałam podziękować za uratowanie życia.....
Każda opinia jest dla nas ważna, tym badziej dla innych pacjentów i bardzo nam zależy, żeby na platformie pojawiało się jak najwięcej opinii. Jeśli opinia jest napisana prawidłowo, tzn. zgodnie z regulaminem i zasadami dodawania opinii, pojawia się na profilu lekarza. Być może w Pani opinii były jakieś zapisy, które sprawiły, że opinia została odrzucona, niemniej jednak powinna Pani otrzymać wyjaśnienie na ten temat (proszę sprawdzić skrzynke mailową, włącznie z folderem spam). Zapraszam Panią do kontaktu: iwona.dziedzic-gawrys@docplanner.com lub tel. 606 962 293, postaramy się wyjaśnić Pani sprawę. Tymczasem życzę dużo zdrowia i wszystkiego dobrego. Z pozdrowieniami, Iwona Dziedzic-Gawryś
Fajnie, że zajrzał tu ktoś z firmy. Mogłaby Pani określić, choćby orientacyjnie, jaka stawka obowiązuje na stanowisku kontrolera finansowego i od kiedy można skorzystać z benefitu - opcja na udziały?
Jesteś pacjentem i chcesz wystawić opinię o lekarzu? - kilka rad znajdziesz w artykule: https://bliskilekarz.pl/artykuly/74-negatywna-opinia-o-lekarzu-czy-lekarz-moze-ja-usunac Możesz także dodać opinię o wybranym lekarzu pod adresem: https://bliskilekarz.pl
Powiedzcie tak ogólnie, czy jak sprawdzaliście te opinie na znanym lekarzu to potem w rzeczywistości to się raczej potwierdzało czy raczej nie? :D Opowiedzcie jakieś sytuacje, ciekawa jestem, rozeznać się chcę ;P
Wiesz co, raczej tak, zawsze wybieram lekarzy, którzy mają najwięcej opinii, oczywiście tych pozytywnych! :D
Ok, pisze opinie. Jakimś trafem udało mi się przepchnąć negatywna. Doktorek odpowiada mi bzdurami ale ja jako Pacjent nie mogę zgłosić nadużycia ani mu odpowiedzieć. Co to za sprawiedliwość i obiektywizm ?
Zastanawia mnie taki fakt: ZnanyLekarz.pl jakim jest pracodawcą skoro (usunięte przez administratora) pacjentów? Opinie negatywne i neutralne o lekarzach są usuwane (na ich prośbę). W jakim celu zatem taki portal? Komu to potrzebne? Jeśli firma (usunięte przez administratora) to nie jest również dobry pracodawcą.
A można wiedzieć, jakie pytania padają do poprzednich pracodawców, że wzbudza to niemałe oburzenie niektórych osób? Nie wiem właśnie, czy dostanę zaproszenie do kolejnego etapu po rozmowie telefonicznej, nie będę zdradzał(a) na jakie stanowisko, ale później nie chcę żałować, że przekazałem(am) numer poprzedniego pracodawcy. Poza moim zdaniem jest to zbyteczne, bo przecież np. jeżeli aplikuję na stanowisko związane ze sprzedażą to od razu widać, czy ktoś ma pojęcie o sprzedaży, czy nie. Chociaż nie mam nic wspólnego z rekrutowaniem ludzi to po dwóch pytaniach widział(a)bym, czy dana osoba mówi prawdę, czy ściemnia. Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem pracy w Warszawie to albo udaje, że szuka, albo nie chce mu się pracować.
Hej :) Przy zbieraniu referencji nie pytamy wyłącznie o potwierdzenie okresu zatrudnienia, czy zakresu obwowiązków: prosimy o kontakt telefoniczny, ponieważ zależy nam na zadaniu indywidualnie sprecyzowanych pytań, które potwierdzą naszą ocenę co do tego, że potencjalny przyszły członek załogi ZnanegoLekarza będzie się u nas czuł dobrze pod kątem wielu aspektów: samodzielności w działaniu, dość częstych zmian czy pracy na celach. To oczywiście tylko przykłady: wszystko zależy od stanowiska, na które kandydat aplikuje i naszych ewentualnych obaw :) Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, zawsze można o nie dopytać osoby, która proces prowadzi.
Niestety cenzorzy ze znany lekarz bawią się z komentującymi. Ostatnio kiedy wstawiłem obszerną opinię negatywną odrzucono ją jako wrogą i niewiarygodną. LOL lekarka miała siedem opinii negatywnych i ani jednej pozytywnej. Zapewne dlatego moja opinia negatywna była niewiarygodna. Następnie kiedy napisałem krótko, że potwierdzam i zgadzam się w całości z poprzednimi opiniami to opinia ta została odrzucona jako zbyt lakoniczna. Cenzor bawi się ze mną, tylko niestety rzutuje to na wiarygodność serwisu, która powinna być jego największym atutem. Innymi słowy lekarze wcale nie są sprawdzeni jak twierdzi slogan serwisu, ponieważ cenzorzy nudzą się i bawią z komentującym zniekształcajac w ten sposób ocenę lekarzy. Sama aplikacja bardzo dobra, ale co z tego? Może właściciel powinien wprowadzić kontrolę cenzorów i jakości ich pracy bo w tej chwili świetny pomysł pali na panewce i my pacjenci nie mamy z niego korzyści, a wielu słabych lekarzy może na nas nadal żerować.
Jak się pracuje na kolejowej ?? Jaka panuje atmosfera ? Czy naprawdę angielski tak często używany ? Czy premie faktycznie są ?
Czy mieliście podobną sytuację? Prośba o podpowiedzi co zrobić. Poniżej pokrótce opiszę sytuację. Czy mieliście podobną sytuację gdy od 2 miesięcy prosicie opiekuna, wysyłacie maila przez formularz kontaktowy z prośbą o zmianę danych (tel, mail itd) niestety bezskutecznie po czym szczegóły proponowanej współpracy, regulamin jest wysyłany na stary adres mailowy, z którego nie korzystacie. (przez kilka lat miałam tam profil, ponieważ pracowałam w kilku poradniach aczkolwiek dane się zmieniły) Następstwem jest rzekomo podpisana umowa na 12 miesięcy. Po perturbacjach udaje się ustalić, że wszystkie szczegóły zostały wysłane na nie używany przeze mnie stary adres mailowy. Gdy udaje mi się odzyskać hasło odpisuję na maile, że nie akceptuje regulaminu. Jednak to nic nie daje. Usługa jest włączona bez mojej zgody. Pisząc reklamację z odwołaniem zostaje zbywana, że wszystkie informacje były mi przedstawione. Opiekun nie wykwalifikowany niestety nabiera wody w usta i nie potrafi mi pomóc. Póki co napisałam: mailową reklamację złożyłam skargę na econsumer.gov teraz piszę oficjalną skargę na firmę i zamierzam ją wysłać do siedziby Co jeszcze proponujecie zrobić? Z góry dziękuję za wszelkie propozycję
Pani Patrycjo, pozwoli Pani, że odniosę się do Pani wpisu, gdyż jestem zdania, że zarówno Pani jak i inni użytkownicy, zasługują na wyjaśnienie. Zacznę od tego, iż jesteśmy z Panią w stałym kontakcie i bardzo nam zależy na wyjaśnieniu sprawy. Pani pierwsze zgłoszenie trafiło do nas - do Działu Reklamacji, 5 sierpnia br. W okresie ostatnich dwóch tygodni otrzymywała Pani od nas odpowiedzi, które uzasadniały przyjęte przez Serwis stanowisko. Pragnę nadmienić, iż dokonała Pani zakupu poprzez naszą stronę (ecommerce). Zakup taką drogą wiąże się z koniecznością zaakceptowania przez Panią regulaminu, aktywowania karty płatniczej. W czerwcu br., podczas rozmowy telefonicznej, była Pani informowana przez przedstawiciela handlowego o warunkach podpisania umowy, czego potwierdzeniem jest również podsumowanie mailowe, które Pani otrzymała. Wiadomości wysyłane do Pani już po dokonaniu zakupu oraz akceptacji regulaminu przesyłane były na adres mailowy podany przez Panią jako dane kontaktowe. -> jako dane do weryfikacji profilu. Bardzo nam przykro, ale pomimo podjętych prób, nie dotarliśmy do Pani wiadomości dotyczących zmiany danych kontaktowych. Niemniej jednak Dział Reklamacji wysłał już do Pani prośbę o przesłanie zrzut ekranu prezentującego wysłanie takiej prośby, ewentualnie o wskazanie terminu, kiedy taka wiadomość została wysłana i na jaki adres. Pomoże nam to w dodatkowej weryfikacji. Z poważaniem, Iwona Dziedzic-Gawryś, Rzecznik prasowy ZnanyLekarz.pl
Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie ZnanyLekarz.pl? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w ZnanyLekarz.pl?
Cześć, jaką umowę dokładnie masz na myśli? Umowy różnią się w zależności od charakteru wykonywanej pracy, jednak zdecydowana większość osób na naszym pokładzie jest zatrudniona na stałe.