Czy w umowie z ta firma trzeba uważać na jakieś kruczki?
Nie wiem jak pracuje się w tej firmy gdyż się tam nie dostałem. Aplikowałem na pozycję junior front end developera. Chciałem jednak pochwalić firmę za fakt, że po zadaniu rekrutacyjnym dostałem szczegółowy feedback co do moich zadań. Jest to pierwsza firma która to zrobiła zamiast po prostu urwać komunikację.
Interesuje mnie ogłoszenie Customer Success Specialist. Czy ktoś może napisać coś więcej o tym stanowisku? Zastanawia mnie czy częstotliwość ogłoszeń wynika z rozrostu firmy czy z tego, że ktoś odchodzi? Wygląda to ciekawie, czy ktoś może napisać więcej na temat atmosfery? Zastanawiam się nad zmianą otoczenia. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Zainteresowana, czy złożyłaś już swoją aplikację do firmy Shoplo? A może jesteś po rozmowie rekrutacyjnej, bądź już tam pracujesz? Będę wdzięczna, jeśli odpowiesz mi na to pytanie oraz zdradzisz, co działo się podczas rozmowy rekrutacyjnej - jakie zadawane były Tobie pytania, czy owe pytania były trudne i wymagające jakiejś specjalistycznej wiedzy. Pytanie swoje kieruje również do innych osób, które z racji tego, iż firma posiada wiele ogłoszeń o pracę, mogły w ostatnim czasie odbyć tego typu spotkanie.
Bardzo często ludzie uciekają po kilku miesiącach. Kłótnie i awantury to codzienność w tej firmie. Ustalenia lepiej mieć na piśmie, ze szczegółami, później zaczynają się kombinacje.