Aplikowałem na stanowisko asystenckie (nie wymagano doświadczenia) i przy pierwszym kontakcie z HR poinformowano mnie, że będzie 4 etapy rekrutacyjne. To mnie wkurzyło, ponieważ nie wiem po co tak męczyć osobę, która będzie robiła drobne organizacyjne rzeczy. Po pierwszym etapie chciałem odmówić, ponieważ takie traktowanie kandydatów świadczy tylko o tym, że firma nie szanuje twojego czasu i pracy. Pierwsze spotkanie trwało około godziny. Później zadzwonili, aby umówić się na kolejne spotkanie online. To spotkanie trwało również godzinę i przez półgodziny musiałem odpowiadać na takie same pytania z pierwszego etapu, lecz tylko było więcej osób na spotkaniu. Znów pytanie: PO CO? Po tym spotkaniu bardzo gorąco zapewniali, że w każdym przypadku poinformują o kolejnych krokach i decyzji, jednak nawet nie było próby kontaktu z ich strony. Uważam, że już jak uczestniczę w ich etapie rekrutacyjnym, szczególnie po 2 spotkaniach, muszą powiadomić o decyzji. A nie olewać to. Sami możecie wywnioskować na ich temat jako pracodawcy. Całe szczęście, że nie zadzwonili i nie dostałem się do firmy, gdzie pośrednie traktowanie pracowników jest normą!!
Dzień dobry. Widziałam ofertę pracy na Linkedin na Social Media Spacialist. W jakim modelu pracujecie? Ile dni w tygodniu można pracować zdalnie 1,2,3 dni zdalnie?
Docelowo 2 dni w biurze + 3 zdalnie ale na początku może być trochę więcej w biurze z uwagi na naukę.
A to jakieś wdrożenie jest profesjonalne? Czy bardziej na zasadzie "obserwuj kolegów i koleżanki"? Ja właśnie nie mam jakoś mega dużo doświadczenia i z tego powodu zależałoby mi na przygotowaniu, dlatego pytam. Ile trwa jak coś?
Można popatrzeć jak dorośli "pracują" ale raczej nie ma tutaj nikt czasu w nic wprowadzać a jak projekt sie skończy bo agencja straci kolejnego klienta )więcej traci niż zdobywa , to sie nie zmienia )to lecisz nie zależnie od lojalności i doświadczenia bo musi być na premie dla zarządu .
Jeśli chodzi o to rozłożenie ile dni w biurze, a ile z domu, to można osobiście zadecydować, w które konkretnie dni pracuje się w trybie home office? :) Jak to jest? Rozjaśnij, jeśli możesz.
Prosz o odpowiedz CZy Dużo osób zostało wyrzuconych w ten sposób w ostatnim czasie ? i wogóle czy dużo osób jest „stałych” czy jednak w firmie jest rotacja pracowników?
Co wchodzi w socjal Whites Sp. z o.o.?
Czy Whites Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Uwaga! Pytanie szanownej Pani rekruterki... jak najniżej jest Pan w stanie zejść z oczekiwań finansowych? W momencie, kiedy oczekiwania finansowe były normalne. Nie polecam -> kompletna strata czasu i brak szacunku do kandydata!
J.w.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Niestety zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami, które zostały tu zamieszczone. Te, które są pozytywne lub zadają pytania doprecyzowujące pod negatywnymi opiniami, są pisane przez osoby z firmy, które chcą poprawić jej wizerunek na tym serwisie. Jestem byłym pracownikiem. Uciekłem już dobrych kilka miesięcy temu, bo Whites prezentuje się pięknie tylko z dużego obrazka. Na początku duże obietnice rozwoju, wsparcia, owocnych benefitów, nauki i relacji... Przez kilka miesięcy faktycznie wszystko wydaje się idealne, ale to dlatego, że nowi pracownicy sami chcą w to wierzyć. Jak człowiek trochę dłużej popracuje, okazuje się, że miejsce jest bardzo toksyczne. Plusem są ludzie, którzy są sympatyczni i otwarci, ale to za mało. Sama firma funkcjonuje bardzo słabo. -> Stawki są niskie. Proszenie i czekanie na podwyżkę przez długi czas mimo dobrych wyników, a finalnie podwyżka o 200/300 zł. -> Firma stawia na zatrudnianie studentów. Dlaczego? Są tańsi dla pracodawcy. -> Brakuje doświadczonych specjalistów, którzy będą prowadzili pracę na projektach i uczyli młodych. -> Oferty i materiały dla klientów są robione hurtowo, szybko, niedokładnie i na ostatnią chwilę, często bez porozumienia między działami i ustalenia wspólnej wizji. Oferty to często sklejanie przygotowanych wcześniej materiałów i opakowywanie ich w atrakcyjną formę wizualną. -> Współpraca między działami istnieje tylko w teorii. -> Dział social media nie umożliwia rozwoju młodym. Daje im zadania mechaniczne, powtarzalne, kontrolowane. Nie mają wpływu na przygotowywane propozycje. Nie słucha się ich propozycji. Całą pracę wykonują Team Leaderzy. -> Dział CS wymaga od innych działów pracy na już, przejmowania komunikacji z klientem podczas spotkań, często i komunikacji mailowej. Kiedy mamy mieć na to czas? Czy to nie CS powinien być odpowiedzialny za kontakt z klientem? Dodatkowo, szef działu CS bardzo toksyczny i zakłamany. Nie rozumiem, czemu nadal pracuje, jeżeli wiele osób się na niego skarży. -> Specjaliści, który pracują na sukces projektów zarabiają zdecydowanie mniej od "wizytówek" projektów czyli Client Servis, który Nota bene jest niekompetentny. -> Stanowiska Headów zajmują osoby, które nie potrafią prowadzić zespołów, nie są inspirujący i niewystarczająco wspierają pracowników. Są doświadczonymi specjalistami, ale nie nadają się na liderów. Przykład szczególnie Social mediów, Performance. -> HR nie istnieje, osoby niegodne zaufania, które mimo zgłaszanych problemów, albo na nie nie reagują, albo przekazują informację bezpośrednio do osób, na które jest skarga. -> Ubogie benefity, głównie dopłata do opieki medycznej, karty sportowej niewielka. -> Mimo prób poprawy sytuacji - ankiety, spotkania kwartalne, podsumowania, warsztaty, nic się nie zmienia. Trudne tematy są pomijane. Agencja współpracuje z dużymi firmami i kasuje je za obsługę grube tysiące, gdzie te pieniądze są inwestowane jak nie w zmiany czy godne pensje? Nie wiem. Zmieniłem pracę na korporację i jest o niebo lepiej - sprawnie, relacyjnie, rozwojowo. PS. Jeżeli jest pozwolenie na psy w firmie, fajnie gdyby nie przeszkadzały pracownikom szczekaniem. A słyszałem od aktualnych pracowników, że zdażyło się nawet, że sikały w salach...
Niestety ale muszę się zgodzić z powyższym. Firma zapowiada się bardzo dobrze, rozwojowo, z wartościami i szanowaniem pracownika. Tak że chce się w niej pracować i być dumnym z tego. Potem w praktyce różnie z tym bywa. To co jest bardzo istotne to fakt, że specjaliści z każdego działu mają naście projektów do obsłużenia co skutkuje tym że nie można przygotować oferty dla klienta która jest dobra jakościowo, konkurencyjna, indywidualna i dopasowana do potrzeb. Wszystko na asapie, kalendarze każdego wypchane po brzegi. Kompletnie leży współpraca międzydziałowa, nie ma jej tak w ogóle. Każdy dział funkcjonuje osobno, dbając o swoje interesy i robiąc zły pr innemu działowi i oskarżając że "ci z tego działu to nic nie robią a my robimy dużo" Brak spójnej i jasnej wizji który dział za co odpowiada w projekcie, jakie są procesy, jakie obowiązki. Nie da się tak pracować. Na spotkaniach widać ten brak spójności i jest to zapewne wyczuwalne dla klientów. Dział CS nie prowadzi projektów tylko obrabia leady. Wszystko w parciu i stresie, aby był dobry wynik sprzedażowy miesiąc do miesiąca i z presją wyrobienia targetu. Nieważne jak, jakim kosztem, jak to jakościowo wygląda. Wygląda to na maszynę gdzie każda z części jest nawet ok i działa ale w połączeniu z innymi częściami razem to nie funkcjonuje dobrze. Plusem ogromnym są ludzie - otwarci i pomocni z fajną kulturą pracy, dobrze przyjmujący nowe osoby. Wiele rzeczy jest dobrze poukładanych np. proces finansowy, proces onboardingu etc.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię! Zapoznaliśmy się z nią i wewnętrznie o niej rozmawiamy. Jeśli chcesz coś omówić lub doprecyzować, to skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@agencjawhites.pl! Zespół Agencji Whites
Wiadomo że jak jest słaba komunikacja między działami to może być problem. A co do tego parcia na wynik to targety są ustawione tak że można to zrobić? Na premie pracuje się zespołowo czy każdy indywidualnie się o nią stara?
jak wygląda dział IT zwiazany z Data? czy tam też jest tak słabo jak opisujecie niżej? na jakie stawki mozna liczyć?
Jaka jest kultura pracy w Whites Sp. z o.o.?
Wypowiem się, bo widzę, że jest dyskusja. W Whites jestem od ponad 2 lat, ale kończę współpracę. Dlaczego? Nie otrzymałam lepszej propozycji ale dokonałam rachunku sumienia. Dziś to nie jest firma do której mnie sprowadzono. Zgodziłam się dołączyć, bo przekonał mnie szef działu. Przekonał, to nie jest nawet dobre słowo. Bardziej zainspirował. Stworzono mi warunki do rozwoju i dano mi niezależność. Było tak po ludzku fajnie i to mimo pandemii. Dużo wzajemnie pomocy i współpracy. Z client servicem nie zawsze wszystko się dobrze układało ale było dużo dobrych chęci. Dlaczego szef client servicu jest na tym stanowisku to nie moja sprawa, szefowie firmy wiedzą lepiej. Z ówczesnym szefem działu, tym, który mnie ściągnął miałam w sumie nie za duży kontakt, bo miałam super team leaderów (a nawet dwóch!), ale kiedy szlam do szefa z problemem, zawsze pokazywał jak go rozwiązać. Miał dużo dystansu i do siebie i do wszystkiego. To był taki dobry balans. Team leaderzy dawali mi feedback i byli obecni na każde skinienie. Czułam ze się rozwijam. Ale po jakimś czasie nastąpiły różne zmiany personalne i w naszym dziale i w innych. Dotychczasowy szef odszedł, jeden z tem leadrow też. Nastrój się bardzo zmienił , bo już nie było takiej kreatywnej atmosfery, ale jeszcze było ok. Dział nie otrzymał wsparcia od szefostwa firmy , w wielu sprawach. Wizja rozwoju poprzedniego szefa , moim zdaniem realizowana , przestała funkcjonować. Nowy szef robił co mógł , ale miał ograniczone pole działania. Dodatkowym bodźcem było tymczasow odejście na urlop najważniejszej osoby w firmie. No i decyzja nowego szefa działu , że on tez ma już dość. Podsumowując moja decyzja wynika z kontrastu pomiędzy momentem kiedy dołączyłam a tym co się dzieje teraz. Wtedy była wizja rozwoju, super atmosfera, dużo pozytywnej energii, a teraz jest tak po prostu zwykle. Może gdyby nie było tak fajnie na początku to teraz nie byłabym tak rozgoryczona. Uważam że to ogólnie jest fajną firmą, ale bardziej dla juniorów. Można się sporo nauczyć do pewnego momentu. A atmosfera jest taka jak w innych tego typu firmach.
Szczerze i na temat. Też jestem sierotą po byłym szefie growth, ale szybko podjęłam decyzję. Dodam że lubiłam Whites, tylko że dla mnie firma to ludzie. Jak odpowiedni ludzie odchodzą firma traci swoją atmosferę i energię.
Czy Whites Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Jakie narzędzia pracy zapewnia Whites Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Czy rozmowa rekrutacyjna w Whites Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Zależy na jakie stanowisko aplikujesz. Jeżeli w wymaganiach jest język angielski to tak, możesz się spodziewać, że rekruter będzie chciał poznać Twoje skille językowe. Warto przygotować sobie jakieś gotowe zwroty, na przykład: "I hope you'll understand my English" albo "The road to success is always under construction". Trzymam kciuki!
Widzę, że wiesz nieco o pracy w Whites. Zastanawiam się, czy w czasie pandemii można było pracować zdalnie i czy obecnie nadal istnieje taka możliwość. Poza tym jestem też ciekawa, jak jest ze szkoleniami, czy pracodawca dba o rozwój kompetencji zatrudnionych osób?
Tak, nasza firma była jedną z pierwszych, która w trakcie rozkręcającej się pandemii podjęła decyzję o przejściu na homeoffice. Przez długi czas pracowaliśmy całkowicie zdalnie i również w tym czasie realizowane były warsztaty szkoleniowe. Ogólnie co do szkoleń: TAK, jeżeli jesteś ambitna i masz ochotę się rozwijać, to w Whites są ku temu szerokie możliwości. W mojej opinii jest to bardzo ciekawa firma zarówno na start, jak i na dłużej.
Zabawne, wszędzie piszą, że "nasza firma była jedną z pierwszych...". To przechwalanie zaczyna być żenujące, a jeszcze bardziej, gdy firma twierdzi, że "walczy czynnie z pandemią" przez handel środkami dezynfekującymi, choć to nigdy należało do jej profilu biznesowego. Pytanie czy w trakcie pandemii skład osobowy pozostał taki sam jak tuż przed wybuchem. To jest racjonalne kryterium oceny zachowania firmy w jej czasie.
Ten handel środkami dezynfekującymi to jak rozumiem na Orlenie tak? Czy jakaś inna stacja benzynowa? Przykro mi, że masz taką pracę i tak smutne doświadczenia, ale mocno trzymam kciuki żeby wszystko dobrze Ci się ułożyło!
A jak teraz - nadal zdalnie? Ogólnie to wiele firm teraz pozostaje nadal na homeoffice albo pracują raz tak, a raz tak, bo to się zaczęło sprawdzać. Ciekawe czy tutaj też tak jest.
Jak wygląda ścieżka awansu w Whites Sp. z o.o.?
Co masz na myśli? We Whites nie awansuje się stosownie do rosnących kwalifikacji i wiedzy? Może namówię Cię na rozwinięcie wypowiedzi, tym bardziej, że tu nikt nie porusza sprawy zarobków innych niż stawki copywriterów za 1000 zzs.
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Whites Sp. z o.o.?
Mało merytoryczna odpowiedź, niczemu niesłużąca, nawet niezabawna. Dowiedzieć się, jak najwięcej o organizacji, chyba temu służy ta strona? Policja, dziennikarze i wszystkie inne instytucje, to raczej mają ciekawsze tematy niż atmosfera w Agencji Whites. Swoją drogą może ktoś podejmie wątek? Ktoś bardziej merytoryczny lub przynajmniej z bardziej wyrafinowanym poczuciem humoru.
.. podobnie jak pytanie, które ewidentnie jest automatem. Firma zdecydowanie dostrzega pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników, dlatego też podobnie jak w innych firmach w agencji nie pracują osoby o negatywnym wpływie na wcześniej wspomnianą atmosferę. @BlackDog - jest merytoryczniej? ;)
Na jakie benefity można liczyć w Whites Sp. z o.o.?
Cześć :-) mamy wiele benefitów, szczegółowych ich opis znajdziesz na naszej stronie https://agencjawhites.pl/dolacz-do-zespolu/. Zapraszamy. Pozdrawiam, Beata
Jak przebiegają rozmowy kwalifikacyjne w firmie, czy są podzielone na etapy? Czy rozmowy są prowadzone w języku angielskim?
Pierwszą rozmową rekrutacyjną w Whites jest rozmowa telefoniczna - kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, którzy posiadają doświadczenie i kompetencje, jakich aktualnie poszukujemy. Jeśli etap ten przebiegnie pomyślnie i oczekiwania kandydata oraz nasze się pokrywają, zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną do biura lub videorozmowę. Spotkanie prowadzone jest przez specjalistę/tkę z działu HR oraz przyszłego przełożonego. W zależności od stanowiska kolejnym etapem rekrutacji jest wykonanie zadania rekrutacyjnego. Ostatnim etapem jest rozmowa z szefem działu. Rozmowy rekrutacyjne prowadzone są w języku polskim i/lub języku angielskim jeśli wymaga tego dane stanowisko. Każdy z etapów jest zawsze dopasowany do potrzeb rekrutacyjnych danego stanowiska. Zdarza się, że proces składa się z dodatkowego spotkania z zarządem lub zebrania referencji. Jest to dla nas ważne, ponieważ dbamy o relacje i chcemy, aby decyzja o podjęciu współpracy była przemyślana przez obie strony. Jesteśmy w kontakcie z kandydatem podczas całego procesu i na bieżąco informujemy o dalszych krokach. Zapraszam do kontaktu :). Agnieszka Michałowska Junior HR Specialist Agencja Whites
Czy można liczyć na benefity pozapłacowe w Whites? Opieka zdrowotna czy multisport?
Cześć Jagoda, W Whites jest możliwość nabycia karty OK System oraz pakietu medycznego Medicover. Pełna lista benefitów pozapłacowych znajduje się w zakładce https://agencjawhites.pl/dolacz-do-zespolu/. Pozdrawiamy serdecznie, Agencja Whites
Czy Whites Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Drogi użytkowniku, W Whites mamy dostępne różne formy zatrudnienia. Zależy ona od stanowiska oraz od tego, jaką umowę preferuje sam kandydat. Pozdrawiamy serdecznie, Agencja Whites
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Whites Sp. z o.o.?
Tak, są organizowane często. Wyjścia/imprezy integracyjne przynajmniej raz na 2 miesiące, a wyjazdy integracyjne raz w roku.
Integracja pracowników, która sprawia, że relacje są bardziej koleżeńskie jest bardzo istotna. Napisz jakie jeszcze inne benefity firma oferuje pracownikom?