Czy firma redukowała etaty przez pandemie?
Oh jeju same żale pacjentów... A jak z pracą tutaj? Ktoś miał okazję się zatrudniać na recepcję - jakie wtedy warunki pracy proponują? Dają normalną umowę o pracę?
Ja pracuje i jest normalna umowa o prace;) ale na rejestracje nie beda poszukiwane osoby. Jedynie asysta lub lekarze.
nie polecam złodzieji, nie dość że leczyłam zęby prywatnie płacąc za usługi to pobierali pieniądze z nfztu sprawa oczywiscie zgłoszona, przychodzac do placówki na fundusz zawsze ta sama śpiewka (potwierdzone przez rodzine i znajomych) odsyłając pacjęta do chirurga bo niby sami nie umieją zębów wyrywać, plomby światłoutwardzalne niechlujnie założone wypadają po ok 8 miesiącach reklamacji nie uwzględniają jednym słowem ŻENADA!!
Takich bzdur jeszcze nie czytalam. Gwarancja jest rok a firma ta nigdy bezprawnie nie pobiera pieniedzy nmz nfz. Pana komentarz zostal zgloszony
Ja jestem zawsze bardzo zadowolony po wizycie, lekarze bardzo dbaja o pacjenta i do kazdego maja indywidualne podejscie. W zyciu nie zgodze sie,ze to " zlodzieje"! A co do usuwania zebow to usuneli mi wszystkie ktore bylo trzeba, jeden musialem chirurgicznie. Jestem bardzo zadowolony a protezy ( potwierdzam ja i cala moja rodzina i znajomi ktorzy tam sie lecza) robia wybitne i idealnie dopasowane! Ps. Wszystkie plomby swiatloutwardzalne mam juz ponad 6 lat i absolutnie nic z nimi sie nie dzieje! Brawo! Oby tak dalej!!
no ale nie mozna w sumie tak w 100 % sugerowac sie z opiniami innych ludzi warto samemu sporbowac i zobaczyc jak ejst
Witam Mam nie miłe doświadczenia z ta placówką .Miałam termin u Pani Doktor Suchackiej na środę 2 tygodnie temu .W każdy wtorek dzwoniono do mnie że Pani Doktor jest chora, myślę sobie ok. We Wtorek miałam leczenie kanałowe u innej lekarki za które zapłaciłam 250 zł(oczywiście jest to część należnej kwoty), dzisiaj jest czwartek 20.03.2014r Przyszłam do przychodni z bólem zęba i spuchnięta buzia. Usłyszałam od lekarki ze ona nie może nic zrobić bo tym się nie zajmuje, ewentualnie wypisze mi receptę na antybiotyk, który mogę wykupić w aptece obok, ponieważ nie mają pieczątki. Wspomnę że to jest najdroższą apteka w Katowicach. Tu zaznaczę że spotkałam Pania Suchacką na korytarzu, ona chyba unika swoich pacjentów. Po wielkiej awanturze ze nie potrafią pomóc oraz że nie posiadają pieczątki wnoszę sprawę do Rzecznika Praw Pacjenta i wszystkim odradzam "tych" lekarzy
Witam Mam nie miłe doświadczenia z ta placówką .Miałam termin u Pani Doktor Suchackiej na środę 2 tygodnie temu .W każdy wtorek dzwoniono do mnie że Pani Doktor jest chora, myślę sobie ok. We Wtorek miałam leczenie kanałowe u innej lekarki za które zapłaciłam 250 zł(oczywiście jest to część należnej kwoty), dzisiaj jest czwartek 20.03.2014r Przyszłam do przychodni z bólem zęba i spuchnięta buzia. Usłyszałam od lekarki ze ona nie może nic zrobić bo tym się nie zajmuje, ewentualnie wypisze mi receptę na antybiotyk, który mogę wykupić w aptece obok, ponieważ nie mają pieczątki. Wspomnę że to jest najdroższą apteka w Katowicach. Tu zaznaczę że spotkałam Pania Suchacką na korytarzu, ona chyba unika swoich pacjentów. Po wielkiej awanturze ze nie potrafią pomóc oraz że nie posiadają pieczątki wnoszę sprawę do Rzecznika Praw Pacjenta i wszystkim odradzam "tych" lekarzy