Jak się pracuje w Ruch S.A Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Ruch S.A Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Ruch S.A jest dla Ciebie! 


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze pytania nt. pracy w Ruch S.A w Warszawa

Agentka
Pracownik
 Pytanie

DROGI RUCHU. Wysłałam dwa meile z pytaniami. Nie doczekałam się odpowiedzi. Po co ,, mydlicie oczy ,, Na stronie kłamstwa, a na wiadomości ignorancja. Czy tak wygląda partnerstwo?

Pracodawca

@Agentka

Szanowna Pani, nie mydlimy nikomu oczu. Odpowiadamy na wiadomości w miarę możliwości naszych pracowników. Jeśli wysłała Pani wiadomość, to otrzyma też Pani odpowiedź. Pozdrawiamy

Agentka
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Dziękuję za odpowiedź. Pierwszy meil wysłałam ponad 2 tygodnie temu, drugi tydzień temu. Proszę podać mi i innym agentom przewidywany czas odpowiedzi. To zaoszczędzi nam codziennego sprawdzania i wyczekiwania na wiadomości . A może powinnam przekopiować na tę stronkę? Szybciej się doczekam odpowiedzi?

Adam
Pracownik
 Pytanie

Czy moglibyście mi powiedzieć, jakie to są towary wysokomarżowe?

Babel
Pracownik
@Adam

Zapałki.zapalniczki.gilzy.cygarniczki.kulki smakowe oraz wkładki do papierosów.filtry.bibułki.zapalarki-to są towary wysokomarżowe

Basia
Pracownik
@Adam

Wysokomarżowe to przede wszystkiem wszystkie zapalniczki, zapalarki i wszelkie akcesoria do palenia, gilzy, napełniarki, lufki, wkładki samkowe, kulki, liquidy. Moja menadżerka tłumaczyła mi kiedyś, że sprzedając jedną zapalniczkę BICa mam 1 zł premi i prowizi dla siebie. I rzeczywiście tak mi wyszło w rozliczeniu sierpnia.

Nick
Pracownik
@Basia

Zgadza się, ale pod warunkiem wykonania warunku premiowego, w innym przypadku jest to 16 groszy.

Basia
Pracownik
@Nick

Jak nie wykonujesz warunku premiowego to znaczy że plan miałeś za wysoki i powinieneś go reklamować. Nie możesz sprzedawac zapalniczek przez cały miesiąc i liczyć, że masz z tego 16 gr a potem 28 dnia wypracować warunek premiowy i myśleć że masz teraz z tego złotówkę. to Ci sie naliczy na cały miesiąc. Wiec więcej optymizmu. Jak rozpisuję sobie dokładnie za ile każdego dnia mam sprzedać każdej kategorii. Najgorsze są środy i soboty ale w piątki a zwłaszcza poniedziałki nadrabim plan. W czwartki też jak ma dobry nadział gazet i klienci się nie denrwują.

1
Adam
Pracownik
 Pytanie
@Basia

U kogo najlepiej reklamować warunek premiowy?

Basia
Pracownik
@Adam

przez Połącz

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Basia

U kogo reklamować warunek premiowy?? drugi miesiąc bez premii, zaraz to nie będzie opłacalne...

Nick
Pracownik
@Basia

Żadne połącz, rozliczenie nie mają nic wspólnego z planami sprzedaży, można do nich pisać jeżeli jest coś źle policzone. MŚ jest wyznaczona osobą do wyjaśniania wszelkich kwestii związanych z planami i możliwością jego realizacji.ponieeaz plany są opracowywane we współpracy z MŚ, i jest on odpowiedzialny za współpracę z agentem w zakresie realizacji planu, i w zasadzie powinien się konsultować z agentem. Pamiętam za starych dobrych czasów tak było.

Nick
Pracownik
@Basia

Jak znajdę chwilkę, to wyłożę ci, jak to jest z tą rozpiska i planami, na razie to bzdury piszesz.

Nick
Pracownik
@Basia

Tak na marginesie, do poprzedniego mojego wpisu. Otóż jest sporo agentów, którzy sztucznie nabijają sprzedaż, np: do kuponów, a później płacz bo dostali wysoki plan, a plany są częściowo ustalane na podstawie historycznej sprzedaży.

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Ruch czy wy nas traktujecie poważnie czy tylko pierniczycie głupoty na temat współpracy z agentem a w rzeczywistości macie nas w du..szy?? Czekam na odpowiedź Ruchu.

Pracodawca

@Rafał

Panie Rafale, oczywiście, że traktujemy Państwa poważnie i wbrew temu jakie pojawiając się tutaj opinie, analizujemy uwagi, które są tu zamieszczane. Pozdrawiamy

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

A na czym polegają te analizy?Nie widać żadnych efektów tych analiz

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Idzie jesień, kto robi nadziały tych napoi, tych batonów, jakiś (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Po co mi tyle tego jak u mnie idą głównie papierosy i gumy, sprzedałbym dzisiaj papierosów na 2000 tysiące. Ale oczywiście tyle nie miałem i klient poszedł do konkurencji. Tak biznesu nie zrobimy, nie trzeba być po szkole ekonomicznej i po zarzadzaniu aby wiedzieć na czym polega biznes, wystarczy MYŚLEĆ. Proszę na mój PSD nie walić takiego targetu powyżej 40 tysięcy, bo jeszcze chwila i kolejny kiosk pójdzie do zamknięcia za 2573 netto - 1380,18 zł nie będę siedział i je...ał. A wy wszyscy tam w biurach na umowach o pracę ciśniecie z czego my agenci musimy na was zarobić. Wiec albo będziemy partnerami biznesowymi albo wrogami innej opcji nie ma. PS. Niech Menadżerka na Lublin i okolice przestanie słać te durne sms-y, zrazi tylko agentów do siebie. Rozmawiamy z agentami z innych kiosków wiemy który kiedy się zamykam i co w trawie piszczy. PS2 Nadział paczek jest zajefajny kiedyś wyrabiałem po 100 zł teraz z ledwością 50 zł. Przy rekrutacji miała być premia 1100 zł gdzie ona jest?? Mam światków i nagranie z przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej i jeśli będę musiał go użyć użyje.

Pracodawca

@Rafał

Panie Rafale, Prośba o numer PSD. Sprawdzimy nadziały w systemie. Prośba o wysłanie numeru na adres rekrutacja@ruch.com.pl

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Drogi "Ruchu" Jak plonujecie dogodzić agentom kiedy wszystko idzie do góry( ceny, podatki, życie, prąd, gaz. Czy uważacie że agencji nie maja rodzin, czy myślicie że kioski prowadza tylko emeryci ?? Przecież tak nie jest. Proponuje abyście zainwestowali w czynnik ludzki. Abyście mieli dobre obroty. Jeśli miałbym więcej na fakturze niż dostaje. A wiem ze kiedyś kobiety wyciągały 5, 6 nawet 7 tysięcy, jak cisnęły po 12% za sprzedane papierosy 8% za prasę. Można było a teraz jest (usunięte przez administratora) Czekam kiedy pojawi się ustawa która nakaże każdej firmie która zatrudnia agenta na bazie umów agencyjnych aby płacić mu min 7 tys. wtedy będzie to miało ręce i nogi. Póki co jest zarzynanie kiosków przez wysokie ceny. Dzisiaj zapalniczka do zniczy kosztuje 2,99 zł ile zostało sprzedanych o matko z córką. Sporo. Dlatego zobaczcie z ceną niższa byście więcej sprzedali i samym obrotem byście zarobili. A tak lipa.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow

Pytania

Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Sales Support
Warszawa
RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(160 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Rafał
Pracownik
 Pytanie

Czy można pertraktować z wami te pozalsie Boże umowy. Czy to jak kamień w wodę ?? Jestem wstanie pewne kwestie zrozumieć.... Mam zasadnicze zastanowienie czy nie wysłać za pytania do tych z wiejskiej bo oni chyba nie wiedzą co się dzieje w tym jakże pięknym Grajdołku.

Dario
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy narzekamy na obecną sytuację , nowe umowy , zabójcze ceny.A co za tym idzie naszą płacę warunki itd. A może byśmy razem coś z tym próbowali zrobić? Bo odnoszę wrażenie że w sumie każdemu taka sytuacja odpowiada.mylę?(zasada weźmyy się i zrób) A może się mylę Bo jak tak dalej pójdzie to nie będzie już żadnego kiosku

3
Albert
Pracownik
 Pytanie
@Dario

Wreszcie jakiś pozytywny na forum. Bo nawet nie chce się pisac jak tylko narzekaczy wokół. Jakieś pomysły?

Jacek
Były pracownik
@Dario

Co Tu można razem zrobić. Ruch robi to niezłą propagandę , że niby chciałby tu podyskutować że niby jest tu na forum od paru dni itd... A to nieprawda Ruch obserwuje forum od zawsze i jego Szczujnia w postaci KS od zawsze tu miesza. Ruch dobrze wie jakie są warunki w kiosku i jakie zarobki. Wszystko zależy od nich i to oni powinni to zmienić . Umowy powinny być uczciwe I zarobki adekwatne do odpowiedzialności I trudu pracy w tym przepracowanych godzin. Tu udają zainteresowanie i mydlą oczy. ale tylko po to aby nadal mamić nadzieją że będzie lepiej tak naprawdę nadal Was wykorzystywać. Jeśli piszecie tu o zarobkach to piszcie nie jaką macie fakturę tylko ile macie na czysto by potencjalni nowi agenci zdawali sobie sprawę w co się ładują. A wszystkim radzę ponownie kilkakrotnie I że zrozumieniem przeczytać umowy które podpisaliście może zdacie sobie sprawę w czym tkwicie . Ja to zrobiłem też dopiero po podpisaniu ( zmianie )z us8 na 11i się przeraziłem dlatego już mnie w Ruchu nie ma.

zniechęcenie
Kandydat
@Jacek

100 procent racji. nowe umowy wielką porażka. co yo rozmów z teraz nie wiadomo z kim, ni to Ruch ni Orlen i tak jeden pies nie obrażając pas. mamy podpisane umowy cywilnego prawne i to jest wielki problem. bo oni mogą zmienić wszystko zgodnie z umową my nic. jedynie napisać wypowiedzenie. tu die nic nie zmieni nigdy i dlatego ja tylko do końca listopada i koniec . znowu wymiana MS , to już enty przez dziesięć lat. tak nie można funkcjonować , nowy nowe ,, widzi mi się,, docieranie . nie mam dość .

Pracodawca

@Jacek

Panie Jacku, nie mamy na celu robienia propagandy. W żadnym wypadku nie włączamy naszych Menadżerów Sprzedaży w komunikację tutaj. Prosilibyśmy również o zachowanie standardów komunikacji i nie określanie nikogo jako "szczujnię". Rozumiemy, że praca w kiosku niesie wiele wyzwań i dlatego nawet z poziomu tego forum staramy się pomóc. Jednak należy mieć świadomość, że wszystkiego nie da się zmienić od ręki. Szanujemy również Pana wybór o zakończeniu z nami współpracy i życzymy powodzenia w przyszłości. Pozdrawiamy!

Agent
Pracownik
@Albert

Nie wiem, czy wszyscy wiedzą, że od 2019 roku samozatrudnieni mogą organizować się w związki zawodowe, organizacje biznesowe, lub przystępować do już istniejących. Organizować się, lub przystępować do już istniejących mogą samozatrudnieni nie zatrudniający pracowników. Jakie korzyści z tego mogą być, a np:. Negocjowanie umów, warunków pracy, ewentualnych rozwiązań umów i wiele innych spraw. Jest inna siła przebicia. Zainteresowanych zapraszam do zostawienia komentarza.

Zachód
Inne
@Ruch S.A

tak pomagacie ze agent musi wysłać 40 email , 20 razy dzwonić i a Ks i Ms nigdy nic nie wiedzą i nigdy nic od nich nie zależy. jak ja sobie sama nie widzę i nie opi....... kilku osób to brak reakcji i tak można pisać do ustnej śmierci. każdą reklamacje każdy inny problem sama wywalczyłam uznanie i rozwiązanie. nikt mi nie pomógł ani się nie wstawił. pisanie postów i ubieranie ich w piękne słówka to jest myślenie oczu.

Pawel
Pracownik
@Ruch S.A

I to jest ta pomoc ze strony ruchu wiedzieliście że nowe umowy poloza na łopatki nawet najwytrwalszych agentów tylko nie będzie nas to i was też

jantar
Pracownik
@Ruch S.A

Zgadzam się,że na wszystko potrzebny jest czas,ale również dobre chęci z .obu stron..Agenci oczekują zmian systemowych odnośnie poprawy warunków pracy i GODNEGO wynagrodzenia.Ale nie tylko pieniądze się liczą-bardzo ważna jest panująca atmosfera.A tak dobrej atmosfery jaka była za czasów KS Urszula Ć.-to chyba się nie doczekam.Obym się mylił

Adam
Pracownik
@Agent

Zainteresowany

Agent
Pracownik
@jantar

Tak to właśnie jest, MS-om to jaz ta wyprali mózgi, że tylko "polecanie" jest dla nich najważniejsze. Nie przyjmują do wiadomości, że np dzień wcześniej sprzedało się np: 10 opakowań gum, tylko dlaczego się nie sprzedalo gum w dniu ich polecania. Podejrzewam, że MS też mają już dość tego"polecania".

Rafał
Pracownik
@Dario

Jestem za...

Basia
Pracownik
@Agent

Wszyscy na tym forum stękają na zarobki a sprzedawać nikt nie potrafi. Gimbaza by powiedziała - przegrywy nawet polecać umią

3
Agent1949
Pracownik
@Ruch S.A

Panie Pracodawco, dostarczacie do kiosków towar niezgodny z lokalizacją i preferencjami klientów, który zalega, terminuje się i zabiera miejsce towarom cieszącym się powodzeniem. OBAJTEK szasta pieniędzmi na lewo i prawo kosztem pracowników stacji paliwowych i kiosków Ruchu. Nie myślcie sobie , że kioskarze będą pracować za przysłowiową miskę ryżu. Już niedługo sami jako Decydenci będziecie siedzieć w tych budach bez kanalizacji. Ustalając Umowy UAZ 11, chyba zapomnieliście, że każdy agent musi zapłacić składkę lub składki ZUS oraz podatek, a niekiedy również księgowej. Tak czy inaczej nie da się dłużej z Wami współpracować przy tak mizernych kwotach stałych. Pozdrawiam Tęgie Głowy z ORLEN w RUCHU. Dobrze to już pewnie było.

Basia
Pracownik

Kolega rozumiem prowadzi kiosk w jakijś pipidówie gdzie nie ma Mcdonalda, KFC, Rossmana albo przynajmniej stacji Orlen. Gdybyś był kiedykolwiek w takim miejscu to zorientowałbyś się, że sprzedawca ma obowiązek polecić dodatkowy produkt. I nie chodzi o to, że klient jest idiotą i nie wie co ma kupić ale o wzbudzenie potrzeby. Jak polecisz klientowi napój to on wtedy może sobie uświadomi, że włąściwie to chce mu się pić. Albo zachce za chwile. To jest taki elementarz sprzedawcy. Jak pracowałam w CCC to obowiązkowo polecaliśmy wkładki, pasty i spraye do butów. Bardzo dużo klientów kupowało chciaż nie miało tego w planie.

3
Zosia
Inne
@Basia

Jak ty bredzisz przyjdzie kobiecina po nasz dziennik ma wyliczone to ona sobie przypomnieć że chce się jej pić po prostu żenada

Basia
Pracownik
 Pytanie
@Zosia

A twoje klientki to same kobieciny kupujące Nasz Dziennik? To pewnie sprzedajesz ich ze 100 dziennie. Nie masz innych klientów?

Stary
Pracownik
@Zosia

Ja też jestem za polecaniem ale rozejrzyj się czym my handlujemy Towar kiepskiej jakości a ceny zaporowe

Zuzanna
Inne
@Basia

no widzisz , mamy polecać a nie nagabywać wciąż te same OSOBY, bo tak na prawdę to mamy stałych klientów po prasę , część po paczki lub z paczkami ale oni nigdy nie mają portfela lub zostawili w samochodzie. . ja osobiście jako klient w innym sklepie Nienawidzę kiedy sprzedawca mi coś usiłuje wcisnąć . bywa tak że w ogóle nie zrobię zakupów w takim sklepie .

Nick
Pracownik
@Basia

A koleżanka zastanawiała się czasem, co do czego polecają. Jeżeli koleżanka chcę ojca uczyć dzieci robić, to źle trafiła. Jak ja pracowałem powiedzmy w salonie samochodowym, to klientowi polecałem np: montaż alarmu, jak w UPC, to dodatkowe kanały, jak w oknach to rolety. I w kiosku jest to samo, jak kupuje tabletki, to może wodę do picia, jak 1 bilet, to może na powrót itp, itd. W kioskach 80-90%, to są stali klienci, kupujący mniej więcej stały asortyment, i jak najbardziej poleca się takiemu klientowi np: "P. Jadziu, dzisiaj super krówki w super cenie", a p. Jadzia przychodzi codziennie po paczkę fajek, fakta, bajeczne, nie zna smaku reddbula, gum do żucia, nigdy nie miała w ustach, i co mam zapytać/polecić, "p. Jadziu dziś polecamy CC za 5,99, trochę drogo, ale to wina PIS, bo nałożył dodatkową akcyzę na napoje". Pojęcia widzę koleżanka nie ma o sprzedaży, myśli, że jak powie formułkę "Dziś Polecam", to jest super sprzedawcą. I tak na koniec, to niech koleżanka zastanowi się i pomyśli jak wygląda specyfika sprzedaży w obuwniczym, rosmanie, Mc, KFC, o Orlenie to nie ma co rozmawiać, nigdy tam nie byłem. Jeżeli ruch wyobraża sobie, że głupimi tekstami MS na komunikatorze zrobi z agentów super sprzedawców, to prawdopodobnie pomylił fiuta z młotkiem. A tak na marginesie to prowadzę kiosk w trochę, albo dużo większej "pipidówie" o obrotach sięgających do 100k netto, Pozdrawiam :)

Rafał
Pracownik
@Agent

Zainteresowany

Agentka
Pracownik
@Zuzanna

Mi wielu stałych klientów powiedziało że jak będę im coś wciskać to przestaną kupować. Tak że ludzie nie lubią jak im się coś poleca. Ludzie do kiosku przychodzą po konkretną rzecz żeby na szybko coś kupić zwłaszcza że u mnie nie ma parkinku w pobliżu kiosku więc parkują na chodniku i ryzykuja mandatem.

1
Gość
Pracownik
@Basia

Faktycznie nawiedzona MS-ka, i sprany beret. "Dziś polecamy Reddbula, nie nie potrzebuję, a może pan nie wie, że potrzebuję", coś mi się zdaje, że przeszłaś szkolenie na sprzedaż garnków i innych badziewie emerytom.

Misia
Kandydat
@Basia

u mnie nikt nie wzbudził potrzeby kupienia tego czego nie potrzebuję. i nienawidzę tego typu praktyk. wiem po co idę do danego sklepu. klient wchodzi rozglada się i wychodzi . nawet jak próbujesz zagadać to patrzą z politowaniem . dziś . zapałki 0.99 co pani , taką kwota idę do marketu tam za 1.50 mam dużą paczkę 10 sztuk. . starsze osoby wchodzą i proszą krzyżówkę i najtańszy długopis ten za złotówkę. przepraszam ale on już kosztuje 2.49 a to proszę ołówek. taki jest handel w punktach. klient ściska odliczone pieniądze na gazetę i tyle. i nie interesuje ich żadne batony ,napoje.

Basia
Pracownik
@Misia

Z takim podejściem nie nadajesz się na handlarza. Skoro przepraszasz klienta za cenę. To tak jakby przepraszała, że chcesz pieniądze za swoją w kiosku. Klient albo kupi u ciebie albo gdzie indziej i jeżeli zapałki za 99 gr to za drogo to możesz mu powiedzieć. Goń się biedaku

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Basia

Z takim podejściem to pani nie powinna pracować w kiosku. Już za okupacji niemieckiej żydzi wiedziałem że warto sprzedać taniej i obrotem zarobi więcej niż trzymając wysoka cene. Handlować trzeba umieć, ludzie w głowę się pukają za ceny jakie są w kioskach jeszcze chwila to pies z kulawą noga tu nie przyjdzie bo i po co... Przychodzi pan po SE i ma odliczone 2 zł wiec co mam mu za 1 gr polecić?? Głupiego gadanie. Ja nie napiszę jak się na siłę coś wciska.... Omijam taki punkt. Klient sam wie czego mu potrzeba. Druga sprawo ludzie myślą że kiosk to bankomat. Płacą 200 zł za papierosy 13.50 zł czy to nie chore, wprowadziłem że przyjmuje tylko do 100 zł z rana w południe 200 zł a po 15 kwota wyliczona ewentualnie 20 zł i karta bo nie mam z czego wydawać. Ludzie myślą że to mój kiosk i mam kasy jak lodu a człowiekowi nie starcza do 8. Taki kurna mamy dobrobyt.

Agentka
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie czy jeśli napisze wypowiedzenie choćby jutro czyli z data 21/09/2021 to wypowiedzenie liczy mi się od tego dnia czy od 01/10/2021? I dla jasności skoro prowadzę punkt od lutego bieżącego roku to wypowiedzenia mam miesiąc?

Agent
Pracownik
@Agentka

To nie jest umowa o pracę, warunki wypowiedzenia określa umowa UAS. Może zajrzyj do umowy.

Rafał
Pracownik
@Agentka

Mam wrażenie że okres wypowiedzenia 3 miesiące. Ruch musi znałeś kolejnych których będzie strzykł na sucho....

Byly
Były pracownik
@Agentka

Ostatni dzień października będzie ostatnim dniem pracy

Karol
Pracownik
@Byly

W umowie Uas-11 okres wypowiedzenia jest trzymiesięczny więc pracuje do 31 grudnia.

Witek
Pracownik
@Agentka

Przeczytaj umowę bardzo dokładnie i ze zrozumieniem. (Czego jak widzę nie zrobiłaś przed podpisaniem )Raczej wszędzie jest 3 miesiace licząc od pierwszego dnia następnego miesiąca. Jeśli napiszesz teraz to rozwiązanie nastąpi z nowym rokiem.

jantar
Pracownik
@Agentka

od 01.10.2021

Do poczytania na weekend
Inne
 Pytanie

Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen. Może będzie przydatne dla RUCH :) ...... Najczęstsze metody ustalania cen. Inną ważną kwestią są metody ustalania cen, czyli nadawanie wartości poszczególnym produktom. Tak jak w przypadku strategii cenowych, istnieje wiele metod ustalania cen, ale w tym artykule przedstawię 3 podstawowe. 1. Cena oparta na kosztach Jest to najczęściej stosowana metoda, polegająca na kreowaniu ceny sprzedaży przez podwyższenie kwoty wytworzenia lub zakupu produktu o marżę własną. Wielką zaletą takiej metody jest prostota ustalania cen. Jej poważną wadą jest jednak ignorowanie potrzeb klienta – w tej strategii podejmuje się działania wyłącznie z myślą o firmie, a nie o odbiorcy.Każde przedsiębiorstwo powinno pamiętać o kontroli kosztów, ale zapominanie o kliencie może skończyć się tym, że zacznie on szukać innej firmy, która o jego potrzebach nie zapomni. Poza tym tworzenie ceny tylko na podstawie kosztów nie przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej. 2. Cena bazująca na cenach konkurencji Skutkiem takiej metody ustalania cen są często wojny cenowe, ze wszystkimi konsekwencjami, o których wspominałem wyżej. Ignoruje się tu także pozacenowe aspekty budowania przewagi konkurencyjnej. Ponadto również w tej metodzie potrzeby klienta znajdują się na drugim planie. 3. Cena oparta na percepcji wartości klienta. W tej metodzie cena kształtowana jest na podstawie danych dostarczonych przez klienta. W XXI w. jest to najbardziej efektywny sposób na ustalanie cen produktów, bo uzyskanie informacji zwrotnej od konsumentów nigdy nie było tak proste jak obecnie. Internet przyniósł wielkie możliwości, jeżeli chodzi o kontakt z klientem (poczta mailowa, ankiety, media społecznościowe itp.). Wielką zaletą tej metody jest postawienie na pierwszym miejscu klienta, co pozwala na zwiększenie zysków oraz pozyskanie klientów. Nie bój się, że klienci będą chcieli puścić Twoją firmę z torbami i zażądają, żebyś sprzedawał wszystko za grosze. Nawet jeśli znajdą się takie osoby, to będą to raczej wyjątki, których nie warto brać pod uwagę. Oczywiste jest, że nie wszystkim można dogodzić, a na podstawie opinii klientów nie określisz ceny z dokładnością do jednego grosza. Pamiętaj jednak, że pomoc klienta w kreowaniu cen może być nieoceniona. Niesie ona za sobą jeszcze jedną korzyść, której nie dają pozostałe metody – zaangażowanie klienta w procesy zachodzące w firmie. Czy cena wpływa na postrzeganie produktu przez klientów? Okazuje się, że tak! Klienci rzeczywiście zwracają uwagę na cenę. Nie oznacza to jednak, że gonią za niskimi cenami. Wiele osób postrzega towary o niskich cenach jako gorsze jakościowo. Interesujące są też opinie konsumentów na temat chwilowych obniżek cen, czyli promocji. Z jednej strony twierdzą oni, że promocje stosuje się wtedy, gdy firma ma problemy ze sprzedażą produktów. Ale z drugiej strony uważają, że promocje to dobry sposób, by kupić porządne produkty za dobrą cenę. Więcej o cenach i ustaleniu cen na Coraz Lepsza Firma.

Basia
Pracownik
@Do poczytania na weekend

Bardzo dobry materiał. Mam nadzieję, że przeczytają ze zrozumieniem koledzy i kolerzanki pracujące w kioskach. Nie możliwe jest żeby wszyscy klienci krzyczeli na sprzedawców, że zapałki i chusteczki za drogie. Gdyby tak wszyscy byli zapaleni na te produkty to do magazynu od lat powinny wjeźdzac pełne tiry tego towaru.

Ludzie w szoku.
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj klient przychodzi i mówi: dzień dobry poraz drugi. A dlaczego pani nie zamyka, już jest po 16:00 ? Pani od 6:00 tu pracuje tak ? Pani Agent: tak, od 6:00 do 17:00 Klient: to ile to jest godzin ? Agent: 11 godzin i tak od poniedziałku do piątku. Klient kiwa głową smutny, jest bez słów i mówi: współczuję pani....

Agent
Pracownik
@Ludzie w szoku.

A to co agent by chciał pracować do 15 .... sorry ale w tych godzinach to jedynie możesz sprzedaz robic na emerytach i bezrobotnych czyli zadna sprzedaż

1
Agentka
Pracownik
@Ludzie w szoku.

U mnie to samo. Ludzie też mi współczują że pracuje 12 godz dziennie, że nie mam urlopu i że muszę pracować nawet jak jestem chora. Nie stać mnie na zatrudnienie kogoś do pomocy skoro rachunek przy nowej umowie mam na 3200 zł...I z tego ZUS 1500, podatek i niewiele zostaje. Złożyłam wypowiedzenie i do końca roku jakoś dotrwam. Ja odejdę z kiosku to nikt tu nie przyjdzie bo ludzie nie są głupi i widza jak to jest pracować w kiosku RUCHU.

C
Pracownik
@Ludzie w szoku.

Krótko... większość kiosków które znam pracują 6-19....

Zachód
Kandydat
@Agentka

,,moj,, punkt jest wyłączony z sobotnich dostaw prasy ,bo trasa jest nie ekonomiczna. od kiedy tak jest nie widzę sensu żeby punkt był w ogóle czynny w sobotę , utarg poniżej 100 zł. czyli moja prowizja może 1 zł albo i nie. zmarnowany mój czas obraz kasa Ruch , prąd . zaraz jesienne szarugi i w ogóle w sobotę nie będzie utargów a ja tu muszę kwitnąć . paczek też w soboty nie przywożą ,a ludzie nie odbierają z tygodnia. po co to .

Pracodawca

@Zachód

Dzień dobry, prosimy o podanie numeru PSD w wiadomości na adres rekrutacja@ruch.com.pl. Poprosimy Dział Logistyki o ponowne przeanalizowanie sytuacji. Pozdrawiamy

Zachód
Pracownik
@Ruch S.A

z całym szacunkiem , forum nie jest od podawania Psd, chyba to całe centrum logistyczne wie , które punktu mają minimalny obrót w sobotę. już próbowałam to z Ks kiedyś forsować bez skutku. . może nowy ,,enty ,, już MS coś poradzi. . wiąże się to również z tym ze zmniejszyli byście podstawę a na to nie ma mowy bo i tak już za grosze prowadzę ten punkt po zmianie umowy na UAs 11.

Pracodawca

@Zachód

Dlatego właśnie prosimy o podanie numeru PSD w wiadomości email. Ewentualne zwiększenie nadziału prasy lub zmiana trasy logistycznej nie wiąże się w żadnym wypadku ze zmianą podstawy. Pozdrawiamy

Zachód
Pracownik
@Ruch S.A

nikt nie będzie jeździł do punktu 40 km w jedną stronę w sobotę , a zwiększenie nadziału prasy co yo da i tak w soboty nikt jej nie dowiezie a w tyg to ile razy można pisać wiadomości o zwiększenie nadziału , klient wejdzie zapyta o gazety może 2 razy a na trzeci raz idzie już gdzieś indziej , zresztą jest ograniczona ilość tytułów , niektórych brak w Ruch. a od kiedy Ruch nie otrzymywał prasy bo za nią nie płacił to odeszło bardzo dużo klientów ,, tęczowych,, i nawet kiedy prasa wróciła oni nie wrócili. reszta odeszła jak zlikwidowano sobotnie dostawy , przecież ta sytuacja jest już od ponad dwóch lat . w prywatnym kosku z gazetami jakieś 3 ulice dalej maja 120 klientów tęczowych a u mnie zostało 10. kiedyś ten kiosk też miał gazety od Ruch ale jak zlikwidowano tą trasę nie tylko dla swoich kiosków również dla sklepów i prywatnych punktów to oni zerwali z Ruch umowę i prasę mają z Garmonda. . dla mnie nikt trasy nie uruchomi.

1
Zachód
Inne
@Ruch S.A

czemu mój ostatni wpisy usunięto , ci prawda boli,

Zachód
Inne
@Ruch S.A

gdzie są moje dwie ostatnie odpowiedzi , co prawda boli bi mam ???? do potęgi entej racji.

Pracodawca

@Zachód

Wszystkie wypowiedzi są zaakceptowane. Go Work ma opóźnienie i jeśli wpis nie zostanie ręcznie zaakceptowany, to potrzeba trochę czasu by się pojawił. Jedyne posty, które kasujemy to te, które łamią regulamin. Pozdrawiamy

Gt
Pracownik
@Agent

Wszystko zależy od rejonu i id punktu. U mnie sprzedaż jest do 13:00 później już nie ma co siedzieć. Do godz 12:00 miałem 1500 zł przychodu później do godz 17:00 przychód wzrosnął o 180 zł, to nie ma sensu. Cały dzień 1680 zł przychodu. Między 12:00 a 17:00 było około 8 klientów. Są takie punkty co są czynne do 15:00 i są zadowoleni robią takie same obroty co punkt czynny do 17:00. Za poprzedniej agentki punkt byk czynny do 16:00. Ludzi na ulicy zero. To nie centrum miasta czy dworzec że masz tłumy.

Rafał
Pracownik
@Gt

U mnie to samo handel idzie do 15. Człowiek siedzi do 17:15 i patrzy się w telefon.... Bo klientów brak. O 15 noszę kasę i utarg jest szalony 100 zł wczoraj było po godzinie 15. W sobotę jestem do 14 a wystarczyło być do 12 bo jeszcze coś się dzieje na mieście.

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie czy ruch jeszcze istnieje czy to już Orlen w Ruchu.?? taki tasiemiec w organizmie człowieka czyli pasożyt. Bo nie rozumiem po co zmiana nazwy paczek,przecież dobrze wiemy że Orlen wytnie kioski po to aby mieć punkty typu "Żabka" i na tym będzie bazował da ochłapy i będzie szczęśliwy że ktoś robi... Prezesi rocznie będą mieć po milionie a my na dole po 30 tysięcy... Przychodu .... Ktoś ma fantazje,kurtyna.

Pracodawca

@Rafał

Dzień dobry Panie Rafale, Jak najbardziej RUCH istnieje i działa jak dotychczas. Oczywiście należymy do Grupy Kapitałowej Orlen i dzięki temu korzystamy z efektu synergii. Pozdrawiamy

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Podnieśli byście place a nie cenami zajeżdzacie klientów czy wy tego w tych waszych słupkach nie widziecie. ?? Nie pozna premi wyrobić a ona jest kluczowa w tym być albo nie być.... Dla każdego agenta... Proszę to wziąść pod uwagę.

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego aplikacji Połącz jest niższa kwotą niż w Markecie... Każdego z ajentów ruch.acie na grubą kasę a potem nam brakuje na premie. Czy wy tam jesteście ogarnięci może aplikacje połącz warto zaprogramować od nowa ??obecnie różnice mam 2350, 29 gr. Gratuluję kreatywnosci.

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Czy normalne jest że prowadząc własną działalność muszę szukać roboty aby się utrzymać?? Czy jest to normalne?? Wydaje mi się że nie... Ale pomysłowy ruchów Orlen da nam bogactwo że go Ho Ho Ho. Ukraińcom płacą więcej niż ajentom dają. Dziękuję

Porażka
Pracownik
 Pytanie

Tez macie ciężkich klientów to wszystko ich denerwuje ? Że nie ma fajek jakich oni chcą, że drukują się długie paragony, mówią Że to jest ustawione bo na tym duże firmy zarabiają, na polecanie dostaję krzyki i wulgarne słowa, zależy który, nie którzy rozumieją ale to 5 procent klientów. I co chwile pytania, dlaczego tak drogo. I wszystko im nie pasuje, a po te durne paczki. Masakra co za ludzie. Baba też robi wąty bo jej fajki nie smakują a druga bo nie ma dwóch pięcio zlotowek żeby na dyche rozmienić bo ja nigdy nie mam. Zawsze poszkodowany jest agent jak nie MS to klienci lecą na mnie. Zero zrozumienia że to ruch o wszystkim decyduje. I nie jestem bankiem. Tacy ludzie powinni prowadzić kiosk to by zrozumieli.

Edek
Pracownik
@Porażka

Coś mi się wydaje że to nie klienci są winni a sytuacja w której zostaliśmy postawieni przez Ruch. Niestety nerwy , niemoc , frustracja związana z niepewnością czy zarobię na życie przy trzystu godzinach w miesiącu, stres związany z całą tą sytuacją z cenami itd. To My jesteśmy ostatnim ogniwem przed klientem i to My musimy świecić oczamii i tłumaczyć że to nie nasza wina. To wszystko sprawia że jesteśmy mniej odporni na stres i mniej cierpliwi . Nie ma co winić klienta że zaskoczony ceną może być nieco zbulwersowany bo on nie wie wszystkiego. Dokładnie to samo zauważyłem u siebie ale dobrze że to ostatnie dni w tej firmie. Uciekam zanim przez tę sytuację stracę zaufanie u klientów . Bo jeszcze mam nadzieję w moim małym miasteczku coś fajnego zrobić i nie chcę przez tę firmę stracić dobrego imienia.

Olga
Kandydat
@Porażka

teraz klienci są roszczeniowi. jak wchodzi klient to TY masz już wiedzieć po co przyszedł. najlepszy tekst ,, czy jesteś do mnie paczka , lub ,, podobno jest paczka dla mnie.. stoi i czeka . a odpowiedzi na pytanie ile cyfr ma kod to już jest komiczne , robią wielkie oczy jakbym pytała o równanie chemiczne. nadający paczki wcale nie lepsi.

Społeczeństwo się cofa
Pracownik
@Edek

Klienci nie rozumieją, mówisz do nich jak do słupa. Oni dalej swoje. Sprzedawcy powinni być wszystko wiedzący I najlepiej być na życzenie klienta i być 24/h. Nie dociera że dostawa jest raz w tygodniu, i tłumaczą że inne sklepy mają dostawę 2 lub 3 razy w tygodniu, nie dociera do nich że to kiosk a nie żabka, biedronka stokrotka itd. i klientów mają więcej. Tam klient nie marudzi że baton kosztuje 2,20 zł i że drogo a u nas 2'50. To by chciał żeby to 1 zł kosztowało. Nie dociera że nie ma towaru bo wycofali. Nie ktorzy ludzie powinni do podstawówki się cofnąć i jeszcze raz się przeszkolić bo to koszmar co ja od nich słyszę, czytać nie Umieją pisze jak być przed ich oczyma ale jak widzą lotto to od razu lecą uradowani. Młodzi ludzie są bardziej ogarnięci niż starsi. Rozumieją tylko ci co pracowali w handlu.

Karolina
Pracownik
 Pytanie

Kilka lat temu było fajne forum stworzone przez Ruch. Może by tak wrócić do tego?

Karolina
Pracownik
 Pytanie

Kiedy wreszcie będzie można płacić blikiem w kioskach?

Agent
Pracownik
@Karolina

Jak wymienia terminal platniczy

Agentka
Pracownik
 Pytanie

Czy składając wypowiedzenie kiosk musi być otwarty czy można iść do innej pracy a tu czekac na koniec wypowiedzenia?

Edek
Były pracownik
 Pytanie
@Agentka

A jak długo prowadzisz kiosk i czy to jest twoja pierwsz praca?

Agenta
Pracownik
@Edek

Nie pierwsza, a prowadzę od lutego

Rafał
Pracownik
 Pytanie

A może nasze umowy i płatnościom za wykonane usługi na rzecz Ruch S.A zgłosić zbiorowa skargę do NIK na RUCH. Przecież gospodarczo jesteśmy oszukiwani??

Agent
Kandydat
@Rafał

Z chcęcią, też się nad tym zastanawiałem :)

Rafał
Pracownik
@Agent

Trzeba składać nie ma co się zastanawiać w grupie siła, abyśmy na własnej działalności biedę mieli... To jest nie do rzeczne... Albo Ruch vel Orlen będzie nas szanował albo to wszystko pierdzielnie. Jestem wstanie napisać wniosek zbiorowy do NIK tylko czy będą chętni się podpisać. Czy skończy się na pitoleniu na forum.

Monika
Pracownik
@Rafał

Bardzo dobry pomysł, jestem za

Agentka
Pracownik
@Monika

Oczywiście jestem za gdyby coś piszcie zuzanna.macius@gmail.com

paweł
Pracownik
@Rafał

Jestem za, czas na akcję protestacyjną, przecież to forma feudalizmu!

Agentka
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

Czy jak napisze wypowiedzenie muszę pojawiać się w kiosku czy mogę nie otwierać? Jak to wyglada w praktyce?

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Jestem 1 miesiąc i rozliczenie za sierpień umowa 11 obrót 45000 rachunek 4600

Kot
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

Ile masz postawy ?

Agent
Pracownik
@Nowy

Ciesz się, póki możesz, po 2-3 miesiącach skończy się laba, jak narzucą ci plany sprzedażowe.

Agent
Pracownik
@Nowy

A co powiesz na to, obrót 48 tys. netto, rachunek 2400 PLN. Super, nie!

nowy
Pracownik
@Agent

podstawy mam 2400, za paczki 600 reszta prowizja , na wrzesień tak jak piszecie plan nie do wykonania zus za pracownika 1566 , pit 4. 137 pobory 2060 , kiosk wziąłem tylko dlatego żeby po 6 miesiącach zlikwidować działalność i z powodu likwidacji firmy kolega przeszedł na świadczenie przedemerytalne , bo biznes to żaden.

jantar
Pracownik
@Nowy

Przy takim obrocie i tak masz dużo.Ja przy obrocie mam 5.100,00

Agent
Pracownik
 Pytanie

Quiz! Cały m-c czynności kiosku, to 260 h, kiosk był czynny 170 h. 1. Jaki procent czynności w m-cu był kiosku? Warunek premiowy na ten m-c to 60 tys, przy czynności punktu przez cały m-c. 2. Jaki powinien być warunek premiowy (kwota) przy czynności punktu 170 h (niepełny m-c)?

Rafał
Pracownik
 Pytanie

Kto ustala te targety... ponad 44 tysiące czy wy jesteście normalni czy mam pójść z wami do sądu...??

Pawel
Pracownik
@Rafał

Brak słów już na to co z nami zrobili Orlen wykończył resztę kiosków i tyle w temacie

1

Zostaw merytoryczną opinię o Ruch S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Ruch S.A
1.5/5 Na podstawie 948 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ruch S.A
Przejdź do nowych opinii