Ruch S.A
2 602 6 1

Opinie o Ruch S.A

Agent

Kierowca przekazał mi informacje że od poniedziałku będzie normalny nadział gazet i wszystko wraca do normy, czy to prawda ? Mówił że RUCH przejęła poczta i Orlen .

Agent.jelen
@Agent 15.12.2018 09:15

Zanim to stanie się faktem to troszkę potrwa . A ja póki nie zobaczę to nie uwierzę.

Kujawiak
@Agent 15.12.2018 09:15

Nie że sieje pesymizm ... Ale przejęcie spółki dużej i o znacznych aktywach (a taka jest ruch) pomiędzy dwie inne spółki akcyjnej nie jest prawnie takie proste i raczej nie da rady tego zrobić podczas piątkowej kolacji. Ponadto musi zgodzic się zarząd ruchu w którego skład aktualnie wchodzą wierzyciele tj wydawcy, Alior ... A ich interes może nie być takie sam jak Orlenu, poczty, czy osób które chcą ruch uratować ... Do tego wchdzoi jeszcze postępowanie restrukturyzacyjne które jest w trakcie a osoba decyzyjna w tym zakresie może uznać że nie ma szans na restrukturyzację i zmienić o 180 stopni drogę postępowania sądowego ... A do tego jeszcze negocjacje są tylko z tymi jak coś wydawcami z tego co się orientuję których zobowiązania wynoszą minimum jeden milion, z mniejszymi nikt nie rozmawia i o ich powrocie chyba w ogóle na ten moment nie ma mowy , a nie mówimy o małej liczbie tytułów od nich .... A i nawet jak się teraz dogadają to na jakich warunkach i jak długo dalej ten wózek pojedzie ....

Ubawiony
@Kujawiak 15.12.2018 09:39

Ale kasą sypnąć już mogli więc jakaś chwilowa poprawa znowu może być tylko wątpię żeby kierowca na ten temat coś wiedział. Nie ma żadnego oficjalnego info że wydawnictwa wznawiają współpracęW każdym razie te 20 milionów w tydzień przeżrą i będzie znów to samo.

Kujawiak
@Ubawiony 15.12.2018 10:02

Nawet jak nie "sypneli", ale pojawiła się taka obietnica że "sypną" (ale naturalnie w formie formalnej, etc ) to mogło by to wpłynąć na część podmiotów w celu wznowienia współpracy z Ruchem, acz tylko części... niestety ... ponieważ nawet dla osób które już przeszły do konkurencji do upadek ruchu nie jest niczym dobrym, ponieważ wpłynie negatywnie to jeszcze bardziej na rynek, m.in zapewne pośrednio na wzrost ceny egzemplarzowej poszczególnych tytułów , co globalnie spowoduje spadek spzrzdaży.... acz i tak moim zdaniem ruch ********* sprzedaż detaliczną w licznych segmentach rynku... i spowoduje liczne różne zmiany na rynku...

Ajentka
@Ubawiony 15.12.2018 10:02

Nikt nie włoży kasy bez zabezpieczeń ot tak sobie. No chyba że prezes PiS kazał utopić nastepną pulę żeby nie wyszła na jaw afera 100 lecia. Bo to nie są czyste sprawy upłynnić 600 milionów.

C
@Kujawiak 15.12.2018 09:39

Zapominasz, że nie żyjemy w państwie prawa, tylko w panstwie PiSu. Co oni sobie wymyślä tak ma byç, nie patrząc prawo czy konsekwencje... zupełnie jak Ruch w sumie... :/

Ubawiony
@Ajentka 15.12.2018 10:23

Czytałem gdzieś że Orlen póki co ma kupić papierosy od Ruchu za 20 milionów, a potem oddać je Ruchowi w komis. Nie wiem tylko czy to jest możliwe do przeprowadzenia w dwa dni. Ponadto Nasz dziennik wciąż bije na alarm więc to nie jest dobry znak. Kto jak kto ale Ojciec ma info z pierwszej ręki. Wg mnie jeśli jakąś poprawę zauważycie to jeszcze nie w poniedziałek. Obym się mylił oczywiście

max
@C 15.12.2018 10:30

..jasne, państwo prawa to było za platformy:):)..

Anna
@Ubawiony 15.12.2018 10:32

A według mnie to tylko mydlenie oczu dla chwilowego uspokojenia nastrojów wśród kioskarzy. Wytrzymajcie do poniedzialku a potem do piątku etc...A potem.....sie zobaczy.

Agent
@Agent 15.12.2018 09:15

Bardzo milo ze strony Ruch że jestesmy na bieżąco informowani o sytuacji przecież jestesmy kluczowymi partnerami :)Bardzo dziękujemy

maggie
@Ubawiony 15.12.2018 10:02

Kase sypneli zeby premie jubileuszowa sobie mogli wziasc na 100 lecie firmy:-) a jeszcze premia na swieta ...

Ubawiony
@Agent 15.12.2018 10:53

Jesteście. Przez kierowców. :)

Al
@maggie 15.12.2018 11:07

Pracownicy średniego i niższego szczebla nie mieli premii od przynajmniej 15 lat. Więc nie sądze aby teraz miało się coś zmienić.

C
@max 15.12.2018 10:40

Też nie, ale jakoś mam wrażenie, że jak robili wały, to robili to, nie wiem, z jakąś klasą, pewnymi ograniczeniami, chociaż udawali, że robią dobrze. Teraz obecna partia, już nawet nie rząd, robi co chce, byle jak, byle zrobić po swojemu, bez jakiegokolwiek oglądania się na cokolwiek. Prawo? A co to w ogóle jest... :/ Co widać także i tutaj...

ola
@Ubawiony 15.12.2018 10:32

jakby ruch miał fajek za 20 milionów to by nam nie dzielił po 2 czy 5 sztuk

Musik
@ola 15.12.2018 18:15

Wystarczy policzyć, a nie pisać co ślina na język przyniesie. Ruch ma ponad 2000 PSD razy wartość papierosów w PSD (u mnie około 10000), czyli 2000x10000= 20000000.

Ajentka

Jak poczta może znać się na rynku prasy skoro sama sobie nie radzi w tym temacie.prasę mają od gramonda i cały tydzień biorą u nas nasz dziennik bo sami nie dostają. Nasz dziennik nic nie pisze o przejęciu tylko o takiej możliwości wciąż jest to pod znakiem zapytania .i w każdej chwili może dojść do zamknięcia postępowania układów ego przez nadzorcę sądowego co by skutkowało upadloscią.

Ubawiony
@Ajentka 15.12.2018 10:49

Poczta ma kolportować tylko a Orlen ma sprzedawać. Kolejny problem bo kolportaż jest nieopłacalny więc trzeba będzie wydębić od państwa dotacje a na taką pomoc państwa już się musi UE zgodzić. Nadal czarno to widać

Ajentka
@Ubawiony 15.12.2018 11:19

poczta tak kolportuje prasę ze połowa prenumerat nie dociera do odbiorów gdzieś ginie po drodze che che

Kasia

Podobno od poniedziałku normalne dostawy prasy mają wrócić

Śląsk
@Kasia 15.12.2018 07:22

Też mam taką informację od kierowcy od prasy że od poniedziałku na pewno kolorowa będzie

zzz
@Śląsk 15.12.2018 08:05

u nas od piątku już miało być OK, a nadal jest dno - też info od kierowcy xD

Ja

A zauważyli Państwo, że zniknęła ankieta o czystości? :D

Agentka
@Ja 15.12.2018 09:12

Bo to byla chora ankieta przeciez nikt za nas nie posprzata a oni sie bawia w ankiety

Ajentka
@Ja 15.12.2018 09:12

A ktoś to wypełniał przy braku wody i kanalizy. Ciekawe ile kasy ktoś wziął za wymyślenie tych bzdur

Intro

Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego w kioskach ruch nie ma normalnych gazet tylko te pisowskie typu nasz dziennik ?

Ubawiony
@Intro 13.12.2018 14:58

Mogę. Bo Ruch zbankrutował i na peowskie go nie stać a tych pisowskich nikt nie kupuje to mają wolne nadziały i zapychają dziury :)

Majka
@Ubawiony 13.12.2018 15:26

Ale jesteś żałosny Ubawiony, pseudointeligencie. Nic nie wiesz, co się dzieje w firmie, nie wiesz jak jest ustalone dalsze finansowanie, przyszłość Ruchu, nic nie wiesz, tylko szczekasz... Twoja wiarygodność jest poniżej zera. Hejtuj dalej, pisz i się ciesz sam w kącie i ssij kciuka, bo chyba nie masz życia prywatnego dzbanie :)

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 17:57

Powinszować podejścia do kontrahenta szpiclu. I naucz się czytać ze zrozumieniem a jak już się nauczysz to wąchaj pałkę

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 17:57

Takie finansowanie macie i plany na przyszłość że od 8 miesięcy ani jednej dostawy zgodnej z zamówieniem nie dostałem, o tym co się dzieje teraz to już nie wspomnę. Osz... ć tą waszą ruinę i podpalić tylko

Marlon
@Majka 13.12.2018 17:57

Może i nic nie wiemy o pseudo ustaleniach ! Ale wiemy że mamy puste regały na prasę i zdenerwowanych klientów . To wiemy ! Wiemy że nas Ruch olał i info puszcza tylko do takich oslic jak ty .

Majka
@Ubawiony 13.12.2018 18:04

Aż jestem Ubawiona...:) Ale palant :)

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 18:09

Zdychajcie. Im szybciej tym lepiej

Marlon
@Ubawiony 13.12.2018 18:13

Też mam takie życzenie świąteczne !!!!!!!!

Majka
@Ubawiony 13.12.2018 18:13

To po co siedzisz w tym Ruchu i plujesz jadem? Rzuć to w cholerę i rynek przyjmie twój niebywały talent za miliony... Potrzeba wszędzie zdolnych ludzi. Aha... Zdolnych... Hmmm... No fakt. Głupio wyszło :)

fredzia
@Majka 13.12.2018 17:57

Ubawiony prawdę napisał ,co się majka kiełczysz .

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 18:17

Nie siedzę. Mam własną firmę która prosperuje. Tzn teraz prosperuje słabiej bo popełniłem jeden błąd. Podpisałem z wami umowę na dostarczanie... Wróć, na niedostarczanie prasy. :) Bym musiał na głowę zdrowo upaść żeby waszym jak to nazywacie agentem zostać.

Marlon
@fredzia 13.12.2018 18:18

Bo to zwykły hejter jest !! Majka , kierowniczka i pare takich jeszcze . Ten sam styl i fobia !!!

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 18:17

Masz rację głupio ci wyszło. :) Papierki na zasiłeczek złożone? : )

kachanka
@Ubawiony 13.12.2018 18:13

Prymityw.

Ann
@Ubawiony 13.12.2018 18:24

Odprawa starczy na 2-3 miesiące bimbania. Ah ci ajenci jeden przez drugich poszkodowany a siedzisz tam za karę ? Ktoś cię zmusił ?

Majka
@Intro 13.12.2018 14:58

Ubawiony, nie chce mi się z tobą gadać, bo jakbyś miał dobrze prosperujaca firmę to byś tu nie plul jadem tylko byś olał Ruch i zarabiał kasę. A ty tu flaki wypruwasz jaki Ruch jest zły. Skoro jesteś takim (usunięte przez administratora) przedsiębiorca to co tu robisz? Rób biznes, a nie się zalisz... Jesteś żałosnym upadkiem, jesteś smutnym nieudacznikiem. Współczuję. A my w Ruchu sobie poradzimy, bez ciebie nawet lepiej.

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 20:30

Jeszcze raz łopatologicznie. Zakuty blond łebku prowadzę biznes którego częścią składową jest prasa. To Wy nie potrafiliście mi zapewnić dostaw tej prasy. Idźmy dalej. Ja wciąż zarabiam wy leżycie i kwiczycie. To wy do mnie wysyłacie łzawe pisma że jestem waszym kluczowym partnerem biznesowym a nie ja do was. Ja mam płynność finansową wy macie 600 baniek długu i z każdym dniem zadłużenie wzrasta. I kto tu jest nieudacznikiem? :) Jutro zdechniecie czy dotrwacie do końca roku " negocjując"?

kachanka
@Ubawiony 13.12.2018 18:13

prymityw

Majka
@Ubawiony 13.12.2018 22:12

Guzik Cię obchodzi jak Ruch, Orlen i Poczta Polska rozwiążą temat uporzadkowania biznesu. Nic nie wiesz. W tej układance jesteś na końcu przewodu pokarmowego, szary gamoń, weź snikersa bo gwiazdorzysz... A ja wole być "blad łebkiem" ale świadomym tego co pisze, niz Ubawionym hejterem, który udaje mądrego, a majtki ma mokre ze strachu, co dalej...

Www
@Majka 13.12.2018 18:17

rynek to teraz zapłaci za talent oszołomów z ruchu takich jak ty . A miliony to wy wyprowadziliście

Grazyna_55
@Ubawiony 13.12.2018 18:24

:D :D :D :D :D :D :D

Ubawiony
@Majka 14.12.2018 17:27

Widzę że ty nawet czytać nie potrafisz albo już masz sklerozę. Biorąc pod uwagę to oraz to że opuściłem już tego trupa dalsza dyskusja nie ma sensu.

C
@Majka 14.12.2018 17:27

Na razie widać, że to Tobie się gatki palą ze strachu o ciepłą posadę... bo teraz chcą wejść ci, co przekręty robią na dużo większą skalę, i was wszystkich wykopią na zbity pysk...

Anna
@Majka 13.12.2018 20:30

Przestań pisać głupoty. Masz 3miesieczne wypowiedzenie jako agent. Jak sobie wyobrażasz rzucanie ruchu w cholerę? Trzeba siedzieć 3miesiace i się wsciekac z powodu małych przychodów. Na szczęście mam to już za sobą. I jeszcze jedno takie kokosy zarabiasz w ruchu?K.S zarabiają śmieszne pieniądze a ty pewnie masz z 50 tyś miesięcznie. Sama jesteś dzban.

Anna
Zweryfikowany użytkownik
@Majka 14.12.2018 17:27

Mistrzyni ekonomi.Orlen z Pocztą rozwiążą problem.Kaczyński z Morawieckim już ustalili.Umorzenie większej części długu. Kto za to zapłaci i kto na tym zyskał?pomyśl Einsteinie ekonomi.

Wolf
@Intro 13.12.2018 14:58

Rządzi PIS

Kioskarka
@Intro 13.12.2018 14:58

Wyborczą zaliczasz do pisowskiej?A to ci nowina!

Pucio
@Intro 13.12.2018 14:58

Przecież Igorek to dziecko PiS-owskie i dlatego, a w ratowanie tej złodziejskiej firmy pakuje teraz Kaczyński i Morawiecki. Wszystko co Igorek wyprowadził pokryją z naszych podatków.

Agentka
@Majka 13.12.2018 18:09

Widac że to jakaś walnieta baba wypowiadać się chce a niema dziewczynka pojęcia o niczym czyżby dupka się paliła boisz się o posadke to wez sobie madralinska kiosk tyle pustych juz stoi i wtedy się odzywaj

Wolf

Czy jest już prasa

nic Z tego
@Wolf 15.12.2018 07:46

jest ND , parkiet , rzepa i GPC haha

pracuś zkiosku
@Wolf 15.12.2018 07:46

jest gazeta polska nasz dziennik pośrednik po2szt tylko po to żeby nie zarzucić braku dostawy tak to wygląda przez 2 tygodnie

Abc
@pracuś zkiosku 15.12.2018 08:16

U mnie brak...zero....tylko prenumerata doszła. Rozumiem że nie wywiązali się z umowy i mogę wypowiedzieć w trybie natychmiastowym?

Klarcia

Ale takiej dostawy jak ja mam to chyba nikt nie ma 1 Bez i 1 gpc:-)))

Ajentka

Dobrze ze mam znaczki to jeszcze coś zrobię. Dziś 4 nasz dziennik. 3 rzeczypospolite. Jest z czego wybierać. Od 6 - 2 klientów jeden po paczkę i jeden po znaczki. A do 14 jeszcze tyle godzin. Może nie usunę

prywaciarz

No, to w końcu nadeszła ta oczekiwana poprawa u sku..synów. Dziś w nadziale szał , 8 Naszych Dzienników i Polska Codziennie. To się nazywa partnerstwo w biznesie.

Abc
@prywaciarz 15.12.2018 08:09

To może się Pan podzieli bo u mnie zero.... a nie przepraszam wyborcza w prenumeracie....

Ja

I znowu trzeba robić wyliczanke komu włożyć wyborczą do teczki.. ciekawe kto tym razem zlikwiduje teczkę

Psd
@Ja 15.12.2018 06:41

Ja nie mam co wyliczać.pusta skrzynia. Prenumerata też brak.no i oczywiście specyfikacji jak wczoraj zresztą

Jola

https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ruch-przejma-orlen-i-poczta-polska-firma-chce-umorzenia-70-proc-dlugow

Jola
@Jola 14.12.2018 20:02

Czyli Poniedzieli się wyjaśni...wszystko w rękach wydawców i nadzorcy

Jola

https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/ruch-ma-zostac-przejety-przez-orlen-i-poczte-polska/4feq95k.amp

Grazyna_55

https://grazynapisze.blogspot.com/

Ubawiony
@Grazyna_55 14.12.2018 18:58

Hagahahahaha

noname
@Grazyna_55 14.12.2018 18:58

..zrzucanie całej winy na obecnie rządzących i oczywiście o.Rydzyka sprawia, że trudno traktować poważnie takie głosy..a szkoda, bo widać, że jest znajomość tematu.

Gabriel
@Grazyna_55 14.12.2018 18:58

Udostępnie to Ruchowi na profilu ciekawe co powiedzą na tą prawdę

Łukasz z kiosku

Staje do przetargu o ten sam lokal w którym znajduje się obecnym kiosk Ruchu. Prowadzę ten punkt. Czy Ruch może mnie pociągnąć do jakiejś odpowiedzialności jeśli wygram ten przetarg ?

Krzych
@Łukasz z kiosku 14.12.2018 15:32

To zależy co chcesz otworzyć ale podobnego punktu jak kiosk ruchu nie możesz w promieniu 1km tak jest w umowie napisane

Oleś
@Krzych 14.12.2018 17:34

Ale de facto jego punkt zniknie...

Antek

Życzycie tej firmie najgorzej a tak pragnę Wam uświadomić że jeżeli RUCH S.A. zniknąłby z rynku to i prasa razem z nim. Ponieważ RUCH dostarcza prase praktycznie wszędzie. Widzę co już teraz dzieje się w Polsce. Niby konkurencyjne firmy mają zwiększone nadziały ale to pic na wodę. Prasa ponownie zdrożała. A tak poza tym niektórzy z Was są żałośni z tym obrażaniem firmy, takie kozaki z Was tu a w rzeczywistości.... Jest krzyzys, chwilowy. Nie podoba się komuś, daj wypowiedzenie i tyle. Ktoś inny na pewno się znajdzie na Twoje miejsce.

Agent.jelen
@Antek 14.12.2018 18:53

Na takich warunkach jakie są to na pewno nie ale jak się znajdzie to szybko pożałuje bo wyjdzie Szydło z worka . Ja 4 lata się mecze ale juz niebawem się moje męki zakończą . W końcu po 4 lata trochę odpocznie no i będę w końcu mogła pójść do lekarza i porobić badania które normalnie powinno się robić raz w roku . BĘDĘ WOLNA !!!

Oleś
@Antek 14.12.2018 18:53

Haha już kolejka chętnych się ustawia...

The end
@Antek 14.12.2018 18:53

widać po ilość otwartych kiosków to napewno jest multum chętnych na współpracę z ruchem . Następny żałosny obrońca biednego ruchu . Ojej jaką to biedną firemką jest ruch . Tylko czemu inni nie mają takich długów .? Co ?

Arti

Kochani ludzie - jest grudzień. Święta tuż, tuż. Niezależnie od poglądów politycznych, wyznania, orientacji, wypada sobie podać rękę i powiedzieć „Wszystkiego dobrego i oby przyszły Nowy Rok był dla Ciebie lepszy” - Ja Wam wszystkim tego życzę . A nie opluwać się wzajemnie.

Uela

Od osoby w zarządzie,i nic więcej

Mac zaglębie
@Uela 14.12.2018 15:18

Czyli dzienników nie bedzie?

Uela

Na 100% Bauer od niedzieli

Gość
@Uela 14.12.2018 14:55

Mam nadzieję, że to pewne info.

Pati
@Gość 14.12.2018 15:03

Pewne, pewne!

Kasia
@Uela 14.12.2018 14:55

Skąd taka informacja?

Anna
@Pati 14.12.2018 15:11

A skad takie informacje płyną?

Pati
@Anna 14.12.2018 15:14

Rozmawiałam z kierownictwem głównym

Jasio

Od niedzieli bauer wraca

Uela
@Jasio 14.12.2018 14:01

A skąd takie wiadomości i czy to pewne że bajer wraca od niedzieli

Arti
@Jasio 14.12.2018 14:01

Pozytywna informacja

Palec
@Jasio 14.12.2018 14:01

W poniedziałek to może w skrzyni być tylko worek przewiązany sznurkiem

Ajentka

To co piszą to tylko przypuszczenia nic pewnego. Bo nie wiadomo czy wierzyciele wyrażą zgodę więc spokojnie. Nie wierzę żeby Orlen ciągnął wodę i kanalizę do punktów to ogromne koszty.

Ela
@Ajentka 14.12.2018 12:50

Toitoi wstawia z tyłu:)

Mac zaglębie
@Ela 14.12.2018 13:57

A dystrybutory z paliwem tez bedą?Moze bedziemy mieli taniej...

Pablo500

Ktoś ma jakieś aktualne info co dalej z tym Ruchem, kiedy to się skończy?

Arti
@Pablo500 14.12.2018 09:30

Wejdź na Money lub Puls Biz. i poczytaj . Ze srony Ruchu cisza . Pozdrawiam

Palec
@Arti 14.12.2018 09:36

Następna machlojka wezmą papierosy których prawdopodobnie nie ma i dadzą pieniądze, a po za tym co to jest 20 milionów rozdrapią na swoje pensje

Jola

Ciągle sie ludzie pytają co się dzieje, czemu nie ma, nie dowieźli a może jeszcze dowiozą.Przeciez to nerwy siadają i tylko wchodzą i wychodzą .czy ja po to zakładałam działalność by się tak męczyć?

Jola
@Palec 14.12.2018 09:55

A gdzie my?teraz papierosów będzie brakowało, bo jak nie zapłacą to nie dostaną.Co to będzie za twór? Ja uciekam.Wole iść na pocztę pracowac., Bo nie mają zle

C
@Arti 14.12.2018 09:36

Na Money nic nie mogę znaleźć, PB niestety płatny dostęp a w moim kiosku brak. Za to na Wirtualnych Mediach jest artykuł. Generalnie spoko, tylko... po co? I kto pójdzie na umorzenie 70% długów?

jantar

Orlen i Poczta?I co dalej?

Palec
@jantar 14.12.2018 11:08

Ciekawe jaka będzie nowa nazwa może tak - Poczta - Ruch a - Orlen

Uela
@jantar 14.12.2018 11:08

Ale kiedy?

sandi
@jantar 14.12.2018 11:08

Skąd info? wykupują ich?

Ubawiony
@Uela 14.12.2018 11:30

Daleka droga jeszcze

obserwator
@Palec 14.12.2018 11:17

Co ciekawe,towarzystwo z Orlenu już raz Ruch wydymało. Teraz wracają ?

Poznańskie
@jantar 14.12.2018 11:08

Maja zostać tylko dobre punkty w dobrych lokalizacjach, trochę je odnowią wc itp a wszystkie stare i słabe będą przerobione na paczkomaty PWR takie jak ma inpost. Ja mam dwa punkty, jeden zostanie drugi pójdzie pod paczkomat.

Poznańskie
@jantar 14.12.2018 11:08

W odnowionych punktach chcą wprowadzić tez strefę bistro z przekąskami tak jak mówił M.Podstaw....

Klarcia
@Palec 14.12.2018 11:17

Już jest nazwa w pulsie biznesu 0! Shop Orlen

Www
@Poznańskie 14.12.2018 12:29

ciekawe wiadomości . Chyba ktoś tu wie więcej niż szlachta z ruchu i Orlean . A pełną lista kiosków do modernizacji lub likwidacji jest już dostępna ?

Mac zaglębie
@Poznańskie 14.12.2018 12:31

Mowimy tu o wszystkich puktach ruchu?Tych partnerskich tez?

Www
@Mac zaglębie 14.12.2018 13:08

Niestworzone brednie jak narazie . Żeby zaraz Orlen pałaców nie stawiał w miejsca kiosków. Informacje z kosmosu.

Gabrysia

Czy ktoś z Was zerwał już natychmiastowo umowę? Jakie były dalsze postępowania? Ruch dzwonił albo odpowiadał na list?

Buu
@Gabrysia 14.12.2018 09:57

30 listopada wysłałam odstapienie od umowy z dniem 15 grudnia z ich winy i do tej pory cisza.

Retres

Powiedzcie mi czy u Was też tak często blokują kasę ciągle włażą ani zapłacić kartą ani wydać paczki czekam po kilka minut.Czego oni szukją co to za metody żeby nie można było normalnie pracować

Uela

Ciekawe bo do dzisiaj jest finansowanie przez Alior?

Solo

Klienci już nawet nie pytają o prasę. Idą dalej. Ktoś puścił plotkę, że Ruch strajkuje jakiś zupełnie obcy mi wariat straszył mnie Policją i rewizją, bo nie chcę mu sprzedać Faktu. Ci co, nachapali się pieniędzy, których nie było, mają nasze codzienne stresy w nosie, więc tyle naszego co, sobie pogadamy.

Ubawiony
@Solo 14.12.2018 09:10

Jeszcze Ci CBŚ tam wpadnie i będzie że zdefraudowałeś(aś) fakta albo co gorsza Nasz Dziennik :)

jantar
@Solo 14.12.2018 09:10

Popieram

Ubawiony

Co taka cisza. Ledwie odszedłem i Ruch się odwiesił? : )

Kujawiak
@Ubawiony 14.12.2018 06:03

taaaak.... diabeł ze skrzynki wpierdziela także już nawet Nasz Dziennik ..... Ruchowi chyba już nawet egzorcyzmy nie pomogą :p

Arti
@Kujawiak 14.12.2018 06:13

Może Nasz Dz.. nie, ale skoro sam permie z Jaro.. interweniował i egzorcyzmy odprawią ..... No to nie wiem ....

Ubawiony
@Ubawiony 14.12.2018 06:03

A ja już mam. Teraz czekam na odpowiedź z Ruchu odnośnie wypowiedzenia mojego ale jak widzę dzisiejszą dostawę to warto było uciec stamtąd. Czego i Wam panowie życzę :)

Mimika
@Ubawiony 14.12.2018 06:03

Ha,ha,ha...Ubawiony Ty dzisiaj pewnie wcześniej do pracy przyszedłeś żeby się wyrobić.....po takich bramach w ruchu to z wprawy można wypaść :) pozdrawiam

Mimika
@Mimika 14.12.2018 09:06

brakach miało byc :)

Mimika
@Ubawiony 14.12.2018 07:08

Daj znać co Tobie odpiszą....pozdrawiam ;)

Ubawiony
@Mimika 14.12.2018 09:11

Wyrobić jak wyrobić. Na to żeby wyjść z szoku potrzebowałem 15 minut kiedy tą paczkę zobaczyłem. Jak odpowiedzą napiszę co i jak. Pozdrawiam również i oby się Wam poprawiło jak najszybciej :)

Mia

Ja miałam inwentaryzację. Nie wiedziałam nawet ze oni nie informują o tym tylko przychodzą i pach zamykamy i liczymy. Braki papierosów na 13 tyś widzieliście kiedyś coś takiego ? wygląda na to że sama siebie okradlam. Dramat... Nie ma poprostu takiej możliwości żebym miała braki na tyle kasy. Mają jeden wielki (usunięte przez administratora) i w tych swoich systemach i na kasach wiecznie zdalnie grzebią mi po kasie coś tam dodają wiecznie. Teraz już wiem dlaczego tak narzekają Agenci.

Tomasz
@Mia 13.12.2018 13:53

Na inwentaryzacje muszę cię poinformować 14 dni przed zgodnie z umową, jak przychodzą tak sobie to zgodnie z umową możesz im odmówić

JestemTuNowa
@Mia 13.12.2018 13:53

Jak długo prowadzisz punkt? Sama czy masz pracownika? Skoro nie wiedziałaś że tak wygląda inwentaryzacja to chyba krótko... bo pierwsza jest po 3 miesiącach, oczywiście niezapowiedziana. 13tys to kupa kasy.

Mia
@JestemTuNowa 13.12.2018 14:04

Prowadzę wspólnie ze swoim mężem od Maja 2018. Ja nie wiem jak to jest możliwe jeszcze żebym miała pracownika to by istniało podejrzenie że mnie okrada. Ale my sami sobie prowadzimy.

C
@Mia 13.12.2018 14:10

Nie rozumiem zdziwienia. Przecież Ruch musi jakoś zebrać pieniądze na spłaty długów....

miki
@Mia 13.12.2018 13:53

Idzie łatwo to sprawdzic tylko musisz wziąć wszystkie papiery dostaw, porownac ze sprzedazą w systemie i wtedy bedzie wiadomo ile powinnas miec, nie mogą Ci dac na stan cos, gdy ty nie podpiszesz im przeciez tak? Jesli jestes pewna ze nikt nie urkadl to po rpostu zrob tak jak mowie, bo wtedy jak podliczysz sobie to co sprzedalas z tym co dostalas moze wyjsc ze nigdy nie mialas tych papierosow co niby brakuje

Oleś
@Mia 13.12.2018 13:53

Napisałaś zastrzeżenia do inwentaryzacji ?? szukaliście błędu ?

Rudlok
@Mia 13.12.2018 13:53

Witaj w klubie u mnie 10tys wyszło

Rudlok
@miki 13.12.2018 14:20

Oni mogą wszystko przez system zrobić dopisywanie towaru to ich specjalność

Monia
@Tomasz 13.12.2018 13:56

Nigdy nie miałam zapowiedziane. Człowiek może gdzieś pojechać i będzie tylko pracownik i co wtedy.

Monia
@miki 13.12.2018 14:20

To tylko pół roku, a może źle była zrobiona zdawczo odbiorcza?

Inwentor
@Mia 13.12.2018 14:10

To wy nie sprawdzacie stanów magazynowych?

kasi
@Rudlok 13.12.2018 15:26

A porownywałes dostawy papierowe dokumenty?

Inwentor
@Rudlok 13.12.2018 15:26

Chłopie małorolny, trzeba kontrolować.

Paulina
@Rudlok 13.12.2018 15:26

Nie obrażajcie się i nie atakujcie mnie ale w tym tygodniu miałam cząstkowa inwentaryzacje nie zapowiedziana na papierosy i bilety i mi wyszło 2 zł niedoboru wynikającego z różnic cenowych. Czyli ze niby tylko części osób grzebią? Prowadzę kiosk od 12 lat i noe miałam nigdy wyniki powyżej 1000 zl.

Monia
@Mia 13.12.2018 14:10

To po 3 miesiącach ci nie zrobili? Ja tak miała m a kolejna po 14 miesiacach

Inwentor
@Tomasz 13.12.2018 13:56

Gdzie jest taki zapis?

Intro
@Monia 13.12.2018 16:02

mi najwięcej chyba 600 zł wyszło po inwentaryzacji tak najwięcej ale miałem wtedy pracownika . A tak to siedzę i sprawdzam papiery z dostawy z pz z komputera bo zdarzają się rozbieżności.

Monia
@Paulina 13.12.2018 15:53

Ta cząstkowe to jakaś nowość, bo o takiej nie słyszałam?

Arti
@Monia 13.12.2018 16:37

Nie nowość . Wpadają i z danej grupy towarowej robią . Raz prasa np. , a innym razem pap. i bilety. Pozdrawiam .

Paulina
@Monia 13.12.2018 16:37

Miała w tym roku powłamaniowe a nie miałam normalnej. Tzw ciągłej. A ze mieli jakieś szkolenie i wolne kilka godzin to miałam tylko cząstkowa żeby była jakaś w tym roku. Tez się zdziwiłam ale podobno nie taka rzadka, ze czasami takie robią.

Grazyna_55
@miki 13.12.2018 14:20

Nie mogą?? No to miki chyba krótko jesteś skoro tak myślisz. Mogą wszystko tak jak mogli wyliczyć ludziom niedbory po 50 tys, 70 cy 100tysięcy. Niemożliwe ? W Ruchu wszystko możliwe niestety. Sąd, to zostaje

Grazyna_55
@Inwentor 13.12.2018 15:50

Jakich stanów? "mamy rozjechane stany" to z maila pewnego pana do dyrektora Piotra G.... Grzebią po nocach, robią krekty sprzedaży, korekty stanu magazynowego. Fajek wieczorem 10 w szafie i 10 w systemie, a rano 10 w szafie a w systemie 14

kachanka
@Grazyna_55 13.12.2018 17:01

Czy możesz mi podpowiedzieć gdzie mogę znaleźć tą wypowiedź, jest mi potrzebna do zacytowania w sądzie, rozprawę mam 20.01. Będę wdzięczna. Dzięki.

Tomasz
@Inwentor 13.12.2018 16:18

W umowie

Monia
@Monia 13.12.2018 15:45

A jak sprawdzajcie prasy wg dokumentów to dużo. Mi na inwenturze wyszło 1200 teraz, jeszcze nie mam rozliczenia. Codziennie sprawdzam rozliczenie zwrotów z tym co mam w makiecie. Zwroty jedna osoba robi druga potem sprawdza. Rzadko się zdarzyło by coś się nie zdało, zdać można przecież na drugi dzień. Robię reklamację i korektę. W markecie stany się zgadzały, rozumiem Góra 400 zł bo coś tam, ale nie tyle. Nikt nie kradnie. Z każdym rokiem pilnuje bardziej. W tamtym roku było ok 500 bo jednej póki nie liczyły. Zastanawia mnie też np minusy dzienników bo przychodziły na jednym indeksie a zadawane były na innym i w plusach ich nie ma. Po inwentaryzacji miałam prawie 2 tys że wszystkich grup na plusie i musiałam robić auto inwentaryzacje żeby się stany zgadzały, niestety fajki wyszły na minus. Teraz to nawet kierownik nie odbiera, więc nawet nie wiem co z reklamacją i ewentualnymi rata i. Mam doła i dość tej firmy.

fredzia
@Tomasz 13.12.2018 13:56

nie informują , zawsze z zaskoczenia jakby człowiek chciał coś ukryć

BW
@Tomasz 13.12.2018 13:56

Nie muszą przeczytaj KA zresztą ona się co chwilę zmienia.10 lat temu i teraz jest to samo no może 4 lsta temu nieraz inwenaryzator zadzwonił i się umawiał na inweture

Tomasz
@BW 13.12.2018 20:08

Umowy muszą się trzymać, księga agenta mnie nie obchodzi, bo może być manipulowana w każdej chwili i to powiedział mi prawnik

BW
@Tomasz 13.12.2018 20:44

Też byłam u prawnika przeglądał wszystkie moje umowy i aneksy do umów no i KA i niestety lipa mają takie a nie inne zapisy a my się na to zgodzilismy

Tomasz
@BW 13.12.2018 21:31

Od kiedy księga agenta może mieć status umowy do ktorej się zobowiązujesz?

Ela
@Tomasz 13.12.2018 21:41

Ale załącznika do umowy już tak. W umowie jest mowa o ka

Tomasz
@Ela 13.12.2018 23:18

Widzę że jesteście mądrzejsi, dlatego Ruch was tak doi

BW
@Tomasz 13.12.2018 23:22

Ojoj mnie już nie doi po 26 latach z Ruch odeszłam, nie dałam się im do końca walczyłam na inwenturach z kierownikiem ale krzywdy i nerwów też mi przysporzyli jak przyslali mi weksle na koniec to z radości podałam wszystkie dokument zwiazane z ruchem.teraz pewnie by się przydały komuś bo miałam niezłą dokumentacje nawet zdjęciową????????

Jakjakochamruch
@Mia 13.12.2018 14:10

Jestem daleki od oskarzen ale wlasnie tak wpadaja w (usunięte przez administratora) mali sprzedawcy. Mąż pali? To wez sobie popomnóż cenę jednej paczki papierosów przez ilosc dni w ktorych kiosk był otwarty. Wystarczy zabirsc z kasy 10 zl dziennie( to mało prawda) zeby po pol roku mieć manko w wysokosci kilkuunastu tysiecy. Ja choc mam wiele żalu do ruchu, to musze napiasac ze nawet jesli mialem manko, to zawsze wiedzialem skad sie wzielo. Np na rozliczeniu koncowym zginela mi jedna paczka z prasa, ceny w dostawie byly fizycznie inne niz w dokumencie,nie uznano mi reklamacji, czy towar byl podpiety pod zly indeks w systemie. To tylko przyklady, ale zawsze wiedzialem jaki bedzie wynik rozliczenia.

Ela
@Jakjakochamruch 14.12.2018 06:14

U mnie też, przecież sprawdzam stany, ale co do prasy jednego roku wychodził mało a drugiego roku 3 razy więcej. Wszystko niby mi się zgadza, bo potrafię co jakiś czas sprawdzić półki z prasa. Co do pozostałych rzeczy to jeśli brakuje czegoś to raczej wiem, reszta to błędy na inwenturze.

Bogdan
@Mia 13.12.2018 14:10

Ja miałem roztowarownie przed wczoraj, wyszło mi - 100 zł ale to towar który wiedziałem że może mi brakować... Pozycji było ponad 5000.. Fakt cieszę się że uciekłem z tej firmy bo jest ona beznadziejnie zarządzana, ma beznadziejnych managerów i pracowników etatowych ale nie mogę powiedzieć złego słowa na remanenty, miałem ich w sumie kilkanaście i zawsze wszystko było ok... Pozdrawiam

Solo
@JestemTuNowa 13.12.2018 14:04

Ruch specjalnie nie zapowiada inwentaryzacji, żeby (usunięte przez administratora) Agenta. US i ZUS - poważne instytucje zawsze zapowiadają kontrole np. w prywatnych sklepach a taki " RUSZEK" ma się za nie wiadomo kogo. Draństwo. Jesteś chora, podpierasz się nosem , ale idziesz do tej budy i .... w okienku pojawia się ... kto? Pani od inwentaryzacji. To kolejna bulwersująca sprawa. Tym bardziej, że kierownicy wiedzą a nie powiedzą.

Młody
@Paulina 13.12.2018 15:53

Dokładnie jak pilnujesz tak masz i tyle w temacie .

Arti
@Solo 14.12.2018 08:33

A Ty byś zapowiadał mając swoje kioski ? Oczywiście ma to swoje dobre, ale i złe strony. Dobra taka że jak Cię powiadomią to poukładasz sobie towar, policzysz i karteczki powkładasz ile sztuk masz. I jest szybko. Zła to taka że jak masz dwa kioski i Cię powiadomią to się zaczyna przenoszenie towaru z jednego do drugiego. Sam to widziałem. Ruch ma dużo „za uszami”, ale po 12 latach współpracy do inwentaryzacji nie mam zastrzeżeń. Pozdrawiam .

Olka

I co wiadomo juz kiedy garmond wchodzi na hdsy??

D
@Olka 12.12.2018 16:38

Na razie nie wchodzi

Olka
@D 12.12.2018 17:00

myslałam ze na dniach juz bedzie zamaist ruchu, tak mowili wszyscy

D
@Olka 12.12.2018 17:06

Mają umowę podpisaną do 2020 roku

Olka
@D 12.12.2018 17:26

No ale ruch nie wywiazuje sie z umowy, wiec moga zerwać to akurat potężna sieć umowa jest na pewno lepiej zrobiona niz, osobami ktore maja swoje kioski

D
@Olka 12.12.2018 17:42

Do hds idzie tyle prasy że mają wszystkie prawie tytuły coś o tym wiem

Olka
@D 12.12.2018 18:41

No własnie, ze nie, zadnych tygodników nie ma, programów.... cos zle poinformowany jestes... wiec wydaje mi sie ze to kwestia chwili i bedzie garmond

HDS
@D 12.12.2018 18:41

Skąd ta informacja??? Jestem Ajentem od 3 lat, tak mało prasy jeszcze nigdy nie dostawalismy. Spadki na prasie 23% i 5% siega -30% - -40%. Najbardziej popularne tytuły (polityka,specjalistyczne,kobieca prasa ale ta drozsza) dostajemy bezpośrednio od swojej firmy.Cala reszta jest z ruchu

Olka
@HDS 12.12.2018 20:00

No wlasnie... dlatego wydaje mi sie ze osoba nie poinformowana to pisze, widac roznice w dostawach, dlatego myslę ze firma długo nie pozwoli na to, i w koncu zmieni dostawce, bo z ruchem juz lepiej nie bedzie

Al
@Olka 12.12.2018 20:17

Jeszcze się zdziwisz :)

Klarcia
@Al 12.12.2018 20:43

Masz rację bo już chodzą pogłoski ze nas poczta przejęła:-)

Ubawiony
@Al 12.12.2018 20:43

Łudzicie się :)

FINCORES BUSINESS SOLUTIONS
@Ubawiony 12.12.2018 22:20

Proszę nie siać plotek... Poczta nie przejmie z tego co wiem trwają negocjacje z wydawcami prędzej oni przejmą ja uciekam bo wątpię że to przetrwa. U nas nie da się pracować masz tak zrobić i koniec mobbing stres nerwy krzyk to na porządku dziennym ja nie mam sumienia tam pracować i boję się

C
@D 12.12.2018 18:41

To jest bardzo ciekawe, co piszesz. Z Ruchu idzie mało, bądź bardzo mało. Bo i sam Ruch po prostu mało dostaje. Choć prawdą jest, że dostajemy sporo tytułów "tylko na HDS-y", z osobnym indeksem (najczęściej zamiana pierwszej cyfry na odpowiednią literę alfabetu, czyli Fakt zamiast 350486 to będzie C50486 i tak dalej), i... tyle. HDS-y dostają, "zwykłe" (UAS-y, prywaciarze, Biedronki/Żabki, reszta) punkty - nie. Choć takiego Bauera nie ma już ponad tydzień, a Hachette to od września... i nie tylko ich brakuje...

C
@Olka 12.12.2018 16:38

Ostatnia wersja jaką słyszałem, to że z końcem roku...

C
@FINCORES BUSINESS SOLUTIONS 12.12.2018 23:53

Tyle że Allior nie chce oddać, bo w sumie nie wiem, czemu. Podobno codziennie "zebrania" w stylu "negocjujemy i co dalej". Ale nijak nie mogę dojść, co by miała PP z tego, że przejmie Ruch... ani Allior, tak po prawdzie. Mówi się, że marka, tylko że... marka tak jakby została zniszczona w ciągu ostatnich paru miesięcy: w kioskach Ruchu nic nie ma, co najwyżej paczki, a i te, sądząc po komentarzach na FB, giną coraz częściej, na wszystkich etapach dostawy...

Lidka
@FINCORES BUSINESS SOLUTIONS 12.12.2018 23:53

Widać że coś się dzieje, dawniej te rozliczenia lepiej działały a teraz zabiera się kasę bez noty albo nie daje wcale bo czegoś nie ma i nikt nie dzwoni, nie wysyła maila. Nie wiem czy to zgodne z prawem, by komuś POTRACIC bez wcześniejszej informacji

Lidka
@C 13.12.2018 00:50

Próbują jeszcze nie zatonac, ale i tak są na dnie

Ubawiony
@Lidka 13.12.2018 08:38

Bez reform strukturalnych wypowiedzeń najmniej rentownych umów z kioskarzami i rozpoczęcia oszczędności u siebie nie ujadą. A o tym nic nie słychać tylko o negocjacjach. Żadne negocjacje nic tu nie pomogą jeśli pewnych rzeczy się nie zburzy i nie rozpocznie od zera

Gabrysia
@FINCORES BUSINESS SOLUTIONS 12.12.2018 23:53

W fincores było dobrze aż do momentu kiedy nie przyszła nowa prezes. Chciała zapunktować na pierwszym w życiu stanowisku kierowniczym i stworzyła ludziom gehennę. Część wywaliła i to takich, którzy sumiennie pracowali i znali się na specyfice pracy. Zostało nas z doświadczeniem niewiele osób, bo braki uzupełniła ludźmi bez doświadczenia, którzy dostali instrukcje stanowiskowe i mieli robić zgodnie z tym co czytali. Potem my wszystkie błędy odkręcamy. Teraz to raczej (usunięte przez administratora)" niż normalność. Każda czynność wyliczona w minutach i sekundach, niewyrobienie limitów to niewykonanie celów (sra.ie w banie). Te brednie o premiach to wiadomo kto wypisuje. Oby to wszystko przetrwało, bo rozwalili firmę do cna.

Monia
@Gabrysia 13.12.2018 10:22

A czemu się potraca teraz bez noty

jantar
@FINCORES BUSINESS SOLUTIONS 12.12.2018 23:53

Wiele osób ma pretensje(uzasadnione) do rozliczeń inwentaryzacji.I kto to robi?

Al
@Olka 12.12.2018 17:06

Nie mówili wszyscy tylko ci z Garmondu sieli zamęt.

Monia
@jantar 13.12.2018 10:59

Ja czekam na rozliczenie 3 tydz, otracenie poszło i nie wiadomo za co

Majka
@Gabrysia 13.12.2018 10:22

Z ciekawości sprawdziłam sobie w sieci tą panią prezes. Sugeruję Ci Gabrysiu hamować z pomówieniami, bo ta pani ma akurat nieźle doświadczenie w takich centrach i to na stanowiskach dyrektorskich. Nie kłam i nie pisz oszczerstw bo skończy się to dla ciebie sprawa o pomówienie... I przestań tu wylewać żale, weź się do pracy lepiej specjalistko od kierowników... Ekspertka i znawczyni od siedmiu boleści.

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 14:11

Skoro jest tak dobrze to dlaczego jest tak źle? :)

Majka
@Ubawiony 13.12.2018 14:23

W Ruch czy Fincores, Ubawiony? Tak się składa, że w Fincores wszyscy dostają pensje na czas i firma jest na plus. Dzięki optymalizacji i kontroli kosztów. Pracuje w kontrolingu w Warszawie i to jedyna spółka z grupy, która jest na plus. Dlatego jest dobrze. Myśl. A problemy Ruchu to inna bajka...

Ubawiony
@Majka 13.12.2018 14:28

Kpisz czy o drogę pytasz? Takie bajeczki możesz opowiadać naiwnym. Wolę nie wiedzieć jakie przewały tych Waszych agentów nazywasz "optymalizacją i kontrolą kosztów" Zresztą wystarczy poczytać fora i wiedzieć jak kręcono ajentów Żabki( która w porównaniu do was i tak jest rajem) żeby nie musieć pytać. Poza tym ciekawe że jesteś tak dobrze poinformowana a na temat opisanej pani musiałaś zasięgać wiedzy w internecie. Ponieważ straszysz sprawami o pomówienie więcej z tobą nie będę rozmawiał. Taką mam zasadę że od kapusiów trzymam się z daleka choćby i prezesami byli. ŻEGNAM ozięble

Majka
@Ubawiony 13.12.2018 14:42

W Fincores nie ma agentów, sa w Ruchu, wyedukuj się zanim coś napiszesz. Sprawdziłam tą panią bo nie chciało mi się wierzyć, że to pierwsza kierownicza praca, i mialam rację. A ty masz chyba problem ze sobą. Zaraz ci żyłka strzeli z tego hejtu. Może zmień pracę będzie ci lżej... Frustrat.

kioskarka
@jantar 13.12.2018 10:59

finkorez

Arti

Artykuł w Puls.B - jest światełko w tunelu . A i nakład większy Wybor - 8 , Rzepa - 8 ( szok )

Ela
@Arti 14.12.2018 06:37

Pulsu nie mam a nakłady jak co dnia, wyb. 0 rzecz. 2ndz 1

Arti
@Ela 14.12.2018 06:44

No to mi przykro - :(

Tomasz
@Arti 14.12.2018 06:47

Jakie światełko? Oni mają tylko pomysł ale nie widać żeby mieli zamiar wywali miliard na ich długi

Ela
@Arti 14.12.2018 06:47

No to napisz co piszą?

Al
@Tomasz 14.12.2018 06:55

Z tego co wiem, to jednak taki zamiar mają :)

Zostaw opinię o Ruch S.A - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ruch S.A