Ruch S.A

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Ruch S.A

Pracodawca

 Aktualność
Serdecznie witamy wszystkich odwiedzających profil RUCH S.A. w serwisie Go Work.

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe opinie i komentarze. Biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie naszą firmą, zdecydowaliśmy się wykorzystać serwis GoWork.pl do wzajemnej komunikacji. Ważne jest dla nas, aby odpowiedzieć na pojawiające się pytania czy pokierować do właściwych osób w firmie, które pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości.

Jesteśmy nowoczesną firmą z tradycją, która istnieje na polskim rynku od ponad 100 lat. Od początku swego istnienia spółka specjalizowała się w kolportażu prasy, stając się jednym z największych dystrybutorów w Polsce. Aktualnie posiadamy w swojej ofercie około 3750 tytułów prasowych. Flota RUCH codziennie pokonuje ponad 300 tys. kilometrów, regularnie dostarczając prasę do ponad 15 000 punktów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Na bieżąco śledzimy treści pojawiające się na forum, a każda Państwa uwaga jest dla nas cenna i będzie analizowana. Jednocześnie informujemy, że każda opinia niezgodna z prawem lub ujawniająca tajemnicę biznesową będzie usuwana zgodnie z regulaminem serwisu Gowork.

We wszelkich sprawach, które nie mogą być omówione na forum, zachęcamy do kontaktu z nami na adres e-mail: rekrutacja@ruch.com.pl
Track Fear Nowy wpis
Kandydat

Pomimo obiecanego feedbacku na temat wyniku rekrutacji nie otrzymałem go od miesiąca... Ogólnie rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Kobieta z HR była bardzo pogodna, o miłym usposobieniu. Dziwi tym bardziej i boli takie traktowanie. Napisanie maila o treści "wal siw" zajmuje max 120 sekund...

Orkisz
Pracownik

Witam. Co powiedźcie na temat paczek. Chodzi mi o to że ja mam bardzo dużo paczek a mały kiosk czy Ruch coś pomyślał w tej sprawie o jakieś przystosowanie miejsca na te paczki bo u mnie się poniewierają po podłodze i chodzę po nich i blokują dostęp do towaru z półek. A i jeszcze jedno jeżeli chodzi o paczki z vinted ludzie pakują je jak (usunięte przez administratora) i są nieuprzejmi

Loko
Pracownik
@Orkisz

Masz na komunikatorze Paczka w Ruchu opcję brak miejsca napisz i ok

Orkisz Nowy wpis
Pracownik
@Loko

A myślisz że to coś ta zablokuje na 3 dni i znowu będzie to samo. Niech Ruch trochę pomyśli bo to jest kiosk ze sprzedażą a nie punkty z paczkami

marco-polo Nowy wpis
Pracownik
@Orkisz

Wszytko się zgadza, wszędzie ten sam problem. Jak mi się nie mieszczą, nie przyjmuję. Takie czasy, poczta sprzedaje gazety, Ruch zajmuje się paczkami. Tylko, że kioski były projektowane dawno, nie było wtedy mowy o paczkach. Zapytałem klientki, dlaczego paczka z poczty przychodzi do mnie skoro obok jest poczta. Odpowiedziała mi, że to ona (klientka) ją tu kieruje, bo na poczcie kolejka (jeden klient tam to min. 10 minut), a tu szybciej...

kandydat
Kandydat

warunki przedstawione na rozmowie śmieszne, brak toalety to już przesada...

hikiki
Kandydat
 Pytanie
@kandydat

Co przesada? Bedziesz walił w gacie i tyle. Nie wolno ci ot tak sobie wyjsc, trzeba obsłuzyc kolejke, napisac kartke ze zamkniete z powodu intymnego na 15 min, powiesic i szukac WC. Jak znajdziesz to dobrze, jak nie to patrz jak wyżej napisałem. Sam zostaniesz z ciepłym problemem.

Loko Nowy wpis
Pracownik
@hikiki

Powiem tak można zrozumieć brak toalet w starych rozpadających się budach ale żeby dawać termin(15 minut) na potrzebę to kpina,a jak potrwa to dłużej jeszcze zabiorą Ci pieniądze za chwilową nieczynność. Kiedyś skorzystać z toalety gościnnie nie było problemu teraz nikt się na to nie godzi

Klient
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Klient
 Pytanie

Szanowny operatorze Orlen Paczka, czy tak trudno zmienić tekst w powiadomieniach o odbiorze pączki? Wystarczy napisać/dopisać "Paczka czeka na odbiór w Kiosku Ruch/Żabce/Stacji Orlen/Paczkomacie/ itp, przy ulicy xyz. Do odbioru paczki służy kod odbioru 234567. Podaj go sprzedawcy. Klienci szukają ciągle "Stacji Orlen" Przy obecnym powiadomieniu/komunikacie.

marco-polo
Pracownik
 Pytanie

Rząd zwiększa wysokość płacy minimalnej. Szaleje inflacja i drożyzna nieznana nam wszystkim od 30 lat. Czy ruch zamierza jakość podnieść stawki dotyczące zatrudniania Agentów?

Nick
Pracownik
@marco-polo

Pamiętam, że swego czasu był zapis w umowie o waloryzacji podstawy wynagrodzenia zgodnie ze średnią płaca w danym regionie. I moim zdaniem powinien być taki zapis w porządnej umowie współpracy. Należy stosować zasadę, że "Skoro Ruch-u nie stać na mnie, to mnie nie stać na Ruch"

agentka
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Zapis w umowie? Szukałam ostatnio i nic nie widzialam spojrze jeszcze raz... jednak te umowy które mamy teraz to ...

Nick
Pracownik
 Pytanie
@agentka

A z jakiego okresu masz umowę? Poszperaj w pierwszych księgach agenta w dziale wynagrodzenia.

Weronika
@agentka

To co? Co z tymi teraźniejszymi umowami jest nie tak? Bo nie dokończyłaś...

Polecam w Ruchu
Pracownik

Podoba mi się ostatni ranking Polecam w Ruchu dot. zapalniczek min Big, prawie każdy kto miał jakiś zapas walnął cały zapas w sprzedaż za 1 (jeden) grosz :). Prawie nikt nie pomyślał, że coś jest nie tak. Ale ranking jest super MS się cieszą, agent mały zapaski zapalniczek, i jest super;)

Mici
Pracownik
@Polecam w Ruchu

Tak było kiedyś z Coca Cola 0,85 też była po 1 gr

Wiki
Pracownik

Zapraszamy na grupę zamknięta na Fejsie.

Gość
Pracownik
@Wiki

A jak dostanie się jakiś szpieg????

jantar
Pracownik
@Wiki

jestem chętny,ale jak tam się dostać

Miki
Pracownik
@jantar

No i widać inteligencję agenta. Nie prościej sprawdzić na FB.

Kiki
Pracownik
@Wiki

Ruszyli reklamację zwrotów na komputerze i ponownie wszystko zepsuli nie zrobisz reklamacji prasy bo cały czas przeskakuje na pierwszą pozycję Pytam po co było ruszać jak się niema pojęcia

Gosia
Klient
@Kiki

po co potwierdzenia zwrotu w Pdf kiedy nie mamy drukarek w punktach

Kiki
Pracownik
 Pytanie
@Gosia

Właśnie a dzisiaj ta pomyłka zapalniczka Bić za grosz kto tam pracuje?

Agnieszka
@Wiki

A po co wam ta grupa? Co tam jest?

Pracodawca

 Aktualność
Serdecznie witamy wszystkich odwiedzających profil RUCH S.A. w serwisie Go Work.

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe opinie i komentarze. Biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie naszą firmą, zdecydowaliśmy się wykorzystać serwis GoWork.pl do wzajemnej komunikacji. Ważne jest dla nas, aby odpowiedzieć na pojawiające się pytania czy pokierować do właściwych osób w firmie, które pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości.

Jesteśmy nowoczesną firmą z tradycją, która istnieje na polskim rynku od ponad 100 lat. Od początku swego istnienia spółka specjalizowała się w kolportażu prasy, stając się jednym z największych dystrybutorów w Polsce. Aktualnie posiadamy w swojej ofercie około 3750 tytułów prasowych. Flota RUCH codziennie pokonuje ponad 300 tys. kilometrów, regularnie dostarczając prasę do ponad 15 000 punktów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Na bieżąco śledzimy treści pojawiające się na forum, a każda Państwa uwaga jest dla nas cenna i będzie analizowana. Jednocześnie informujemy, że każda opinia niezgodna z prawem lub ujawniająca tajemnicę biznesową będzie usuwana zgodnie z regulaminem serwisu Gowork.

We wszelkich sprawach, które nie mogą być omówione na forum, zachęcamy do kontaktu z nami na adres e-mail: rekrutacja@ruch.com.pl
Jok
Pracownik
 Pytanie

Powinny być spotkania grupowe agentów dot pracy uwag itd. oferta na ms po byciu agentem jest możliwa ?

Pracodawca

@Jok

Dzień dobry. Jak najbardziej możliwy jest awans na Menadżera Sprzedaży. Mamy akurat aktywne rekrutacje na takie stanowiska. Zapraszamy na nasz profil na portalu pracuj.pl https://pracodawcy.pracuj.pl/ruch-s-a,6494/oferty-pracy

Może zainteresowany
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Na MS wymagane wykształcenie wyższe,mam niedokończone studia, w kiosku pracowałem 2 lata, czy to mnie przekreśla na rekrutację MS? Mam doświadczenie w tej branży. Jeśli chodzi o studia to czy muszą być konkretne kierunki studiów czy może być kierunek np związany z inną dziedziną bezpieczeństwo, zarządzanie turystyką filologia itd, czy kursy lub lista przedmiotów z danych studiów też może być ?

Może zainteresowany
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Czy mogę prowadzić punkt i być jednocześnie MS ? W kiosku była by osoba chętna jest wyszkolona współpracuje ze mną ponad rok :)

Pracodawca

@Może zainteresowany

Studia kierunkowe nie są koniecznie. Proszę zaaplikować, jesteśmy elastyczni. Zawsze chętnie porozmawiamy :)

Agent
Pracownik
 Pytanie

W takim bądź razie bardzo proszę o odpowiedź na pytanie jak mam reagować na utratę klientów z powodu zawyzonych cen towarów wysokomarżowych , w moim punkcie sprzedaż na gilzy spadła o prawie 60% , co wiąże się także że spadkiem sprzedaży na tytonie , sprzedaż cygarniczek po podwyżce 1sztuka , podobne wartości sprzedażowe osiągają zapalniczki zapałki, w jaki sposób mam wykonać plan sprzedażowy na kwotę prawie 2tys netto , zaznaczam iż na alternatywne palenie liczba klientów jest naprawdę ograniczona , co raz więcej klientów odchodzi, o obrzucaniu epitetami nie wspomnę. Kolejna Kwestia podstaw na jakiej bazie opierane są wysokości podstawy, czy chcą Państwo budować tylko współpracę z agentami na krótkie okresy ? Czy dłuższą współpracę ? ponieważ po długoletniej "współpracy z państwa firmą odnoszę wrażenie, że zapominacie o wzroście kosztów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Z góry dziękuję za odpowiedź

Azalia
Pracownik
 Pytanie

Skoro śledzicie co tu piszemy to odpowiedzcie dlaczego w kioskach tak drastycznie podnieśliście ceny? Klient jak słyszy że pudełko zapałek kosztuje 99 groszy czy koperta również 99 groszy odchodzi. Wczesniej oczywiście odpowiednio to komentuje, często bardzo niecenzuralnie.

Pracodawca

@Może zainteresowany

Nie łączymy tych dwóch funkcji, szczególnie jeśli dany Menadżer ma pracować w regionie, gdzie znajduje się kiosk.

Pracodawca

@Agent

Dzień dobry. Oczywiście zależy nam na długoletniej współpracy z naszymi Partnerami. Prosimy o podanie Pana numeru PSD. Odniesiemy się do indywidualnej sytuacji i przeanalizujemy plany sprzedażowe. Postaramy się pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Azalia

Dzień dobry. Przykro nam, że komentarze klientów są przykre i niecenzuralne. Rekomendacje odnośnie cen produktów zostaną przekazane do odpowiednich osób w naszej firmie. Pozdrawiamy

Agent
Pracownik

Proszę nie kłamać że nasze opinie tj. agentów są cenne i analizowanie, bo ilekroć rozmawiam z KS , mówi że przekazuje i nikt nie bierze tego pod uwagę. A to błąd, bo my jesteśmy praktykami i doskonale wierny co funkcjonuje a co nie. Mamy informacje od klientów. Rzeczywistość z naszego z naszego okienka wygląda zupełnie inaczej niż ze stołka zza biurka. Przepraszam ale w większości osoby decydujące to ...... bez wyobraźni. Zamiast reaktywować RUCH to się go niszczy do końca, co zostało

Agent
Pracownik

Czy ktoś z państwa wstał zza biurka i popatrzył oczami klientów . Może w Warszawie są 2 kioski nowoczesne, ala 98% to stare obskurne oddychające budy. Firma nie jest nowoczesna zatrzymana jest na latach 80. Sam widok kiosków mówi wszystko.

Pracodawca

@Agent

Dzień dobry. Rozumiemy, że do tej pory sytuacja tak wyglądała. Jednak staramy się wprowadzać zmiany, a wszystkie rekomendacje są przekazywane właściwym osobom w organizacji. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Agent

Dzień dobry. Właśnie w odpowiedzi na potrzeby klientów i partnerów zmieniamy nasze kioski. Każdego tygodnia prowadzone są prace remontowe. Z czasem będzie coraz lepiej. Pozdrawiamy

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Drodzy Państwo jak możecie analizować jak tej analizy nie ma , widząc po planie sprzedażowym, przesyłaliśmy do Państwa list otrzymaliście kilkanaście nr psd które borykają się z tym problemem, czy zostało coś zrobione w tym kierunku? Odpowiedź chyba jest jasna, nie! Nic ! Miało być rzekome spotkanie , mające na celu co...przekonać nas do kosztów jakie ponosi spółka która generuję sama te koszta utrzymując punkty nierentowne, bezsensowne dostawy , które generują tylko koszta w towarach przeterminowane, czy też z powodu wysokich temperatur w punktach , ponieważ te kioski które mają klimatyzację jest naprawdę mało, podstawy kiedy to punkt o obrocie ledwo 10tys netto ma taką samą podstawę bądź wyższą jak punkt który jest x lat i ma 5,6,7,8krotnie większy obrot, tylko dlatego iż podpisał umowę później i jest na nowych zasadach , stawiacie co raz wyższe progi wymagalności które nie są kompletnie adekwatne do tego co agent zarabia, a staranie agenta przy aktywnej sprzedaży jak zwiększy swą sprzedaż, otrzymuje plany których nie jest wstanie wyrobić!przyjęliście skutecznie plan podcinania skrzydeł i strzelania w kolano , zachęcacie agentów akcjami aby zostali multiagentami a zdajecie sobie sprawę jakie koszta pracownicze są prawdopodobnie nie, drodzy Państwo gdzie mamy szukać ludzi którzy będą pracować za mniej niż najniższą krajową , jak po opłaceniu opłat związanych z dg ledwością my mamy tę najniższą krajową ,a ilu jest takich co nawet tego nie mają... nie wspomnę o fakcie iż z tytułu umowy o pracę prócz tej tzw najniższej krajowej pracownik ma urlop , płatny chorobowe płatne, a agenci działają na dg tak więc prawa pracownicze ich nie obejmują, chorujemy w kiosku , urlop 1 dzien 1,5dnia, za które jest potrącane bądź wielce oczekiwane dni świąteczne, średnia liczba przepracowanych godzin 260-300 za najniższą krajową jak nie mniej w przypadku wielu, z tej najniższej krajowej musimy pokrywać koszta związane z utrzymaniem punktu w czystości, pokryć możliwe straty , kupić sobie jakieś siedzisko , wielokrotnie robimy sami naprawy na które doczekać się nie możemy reakcji od państwa , aby kiosk możliwie wizualnie wyglądał i klient nie bał się podejść do punktu , wystarczy że przeanalizujecie tylko to co napisałam, wyciągnijcie czynniki jakie są za a jakie przeciw współpracy z wami , tych za jest naprawdę mało, dziwią się Państwo skąd tyle negatywnych emocji w stosunku do współpracy z wami , niby coś próbujecie ale wszystko idzie w kierunku zniechęcenia, a nie zachęcenia, analiza indywidualna tu jest kompletnie niepotrzebna , analiza jest potrzebna ale ogólna

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Drodzy Państwo jak możecie analizować jak tej analizy nie ma , widząc po planie sprzedażowym, przesyłaliśmy do Państwa list otrzymaliście kilkanaście nr psd które borykają się z tym problemem, czy zostało coś zrobione w tym kierunku? Odpowiedź chyba jest jasna, nie! Nic ! Miało być rzekome spotkanie , mające na celu co...przekonać nas do kosztów jakie ponosi spółka która generuję sama te koszta utrzymując punkty nierentowne, bezsensowne dostawy , które generują tylko koszta w towarach przeterminowane, czy też z powodu wysokich temperatur w punktach , ponieważ te kioski które mają klimatyzację jest naprawdę mało, podstawy kiedy to punkt o obrocie ledwo 10tys netto ma taką samą podstawę bądź wyższą jak punkt który jest x lat i ma 5,6,7,8krotnie większy obrot, tylko dlatego iż podpisał umowę później i jest na nowych zasadach , stawiacie co raz wyższe progi wymagalności które nie są kompletnie adekwatne do tego co agent zarabia, a staranie agenta przy aktywnej sprzedaży jak zwiększy swą sprzedaż, otrzymuje plany których nie jest wstanie wyrobić!przyjęliście skutecznie plan podcinania skrzydeł i strzelania w kolano , zachęcacie agentów akcjami aby zostali multiagentami a zdajecie sobie sprawę jakie koszta pracownicze są prawdopodobnie nie, drodzy Państwo gdzie mamy szukać ludzi którzy będą pracować za mniej niż najniższą krajową , jak po opłaceniu opłat związanych z dg ledwością my mamy tę najniższą krajową ,a ilu jest takich co nawet tego nie mają... nie wspomnę o fakcie iż z tytułu umowy o pracę prócz tej tzw najniższej krajowej pracownik ma urlop , płatny chorobowe płatne, a agenci działają na dg tak więc prawa pracownicze ich nie obejmują, chorujemy w kiosku , urlop 1 dzien 1,5dnia, za które jest potrącane bądź wielce oczekiwane dni świąteczne, średnia liczba przepracowanych godzin 260-300 za najniższą krajową jak nie mniej w przypadku wielu, z tej najniższej krajowej musimy pokrywać koszta związane z utrzymaniem punktu w czystości, pokryć możliwe straty , kupić sobie jakieś siedzisko , wielokrotnie robimy sami naprawy na które doczekać się nie możemy reakcji od państwa , aby kiosk możliwie wizualnie wyglądał i klient nie bał się podejść do punktu , wystarczy że przeanalizujecie tylko to co napisałam, wyciągnijcie czynniki jakie są za a jakie przeciw współpracy z wami , tych za jest naprawdę mało, dziwią się Państwo skąd tyle negatywnych emocji w stosunku do współpracy z wami , niby coś próbujecie ale wszystko idzie w kierunku zniechęcenia, a nie zachęcenia, analiza indywidualna tu jest kompletnie niepotrzebna , analiza jest potrzebna ale ogólna

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Mam postawę mniej niż 2 tys zł umowa gorsza a zaraz pełny ZUS to mi nic nie zostanie na życie. Praca za darmo. MS mówiłem o tym, pisałem prosiłem, nic na to w czterech literach. Tak ma wyglądać. Długoletnia współpraca? . I przez to kioski zamykają się i otwierają tylko na pół roku. Sam ZUS to 1500 zł. Nikomu przy nowym umowach nie podwyższyli podstawy tylko obniżyli lub zostawili taką samą. Nikt za 500 zł miesięcznie nie będzie robić. U nas na regionie wypowiedzenia się sypią a plany nie realne. Klientów coraz mniej. Agenci dają wypowiedzenie bo na umowie o pracę za 8 godz mają 2400 netto bez dużej odpowiedzialności jakim jest DG i towar w kiosku. Ludzie uciekają ze względów finansowych. Podstawa wg księgi agenta to roboczogodzina to dlaczego liczycie 6 zł na godz. Podstawa powinna być liczona wg ilości godzin w brutto.. MS nie straci przez to pracy jak mu się zamknie w jednym mieście 8 kiosków ? To wcale nie jest biznes. Inne firmy na b2b oferują 10 tys na start plus prowizje i 8 godz dziennie od poniedziałku do piątku. Wypowiedzenie złożone bo za darmo nie będę robić. Starczy mi kasy tylko na ZUS i księgowa i na list do was, na życie już nie. Pełny ZUS mam w marcu. Nie będzie mnie stać na jedzenie, opłaty mieszkania itd. Wszystko idzie w górę a my stoimy w miejscu a nowym dają po 3500 podstawy parę metrów dalej i obroty podobne. Umowy nie są sprawiedliwe i powinna być w księdze agenta zapis że postawa jest liczona wg minimalnej krajowej brutto na godz. Zarobek dodatkowy z prowizji i paczek. Premie miałem raz w roku. Ludzie uciekają a na nowej umowie bez premii żyje się tylko z podstawowy, paczki i prowizja to tylko można opłacić składki zdrowotne przy małym ZUS. Dobrze wiecie że po dwóch latach ZUS kosztuje 1500 zł. Umowy uas 11 są gorszymi umowami od uas 8. Każdy agent wie jak jest z premią. Plan sprzedaży zrobiony na podstawie danych historycznych.U mnie obroty spadły 40 procent. Gdy PiP się dowiedział w jakich warunkach robimy to by była afera. Do Ms nie dociera że prowizja to tylko opłata składek zdrowotnych i głupoty gada że my na tym zarobimy, ms szuka frajerów za 3 zł na godz tyle będzie od nowego roku. Kolejne to że Nie stać nas na pracownika na 4 godz dziennie, a ludziom co nie chcą być na DG bo ich to odstrasza chcą być pracownikami ale nie mogą i też się dziwią. Kioski upadają. Zadaniem MS jest aby punkty się trzymały a nie zamykały. Premia powinna być jako nagroda dodatek a nie przeżycie z miesiąca na miesiąc za 300 godz w miesiącu i liczyć ile na życie starczy. I oczywiście chorować też nie można. Zmiencie te umowy na umowę o pracę bo US będzie od nowego roku przeglądać faktury od jednego kontrahenta i jaki zarobki ma firma agenta. Zarobki nie są adekwatne do współżycia społecznego tyle się zarabia w Afryce. Kiosk powinien być czynny od 7 do 15 i umowa o pracę w sobotę nadgodziny liczone plus premia za wykonany plan. I do programu poleć w ruchu że sprzedaży danego produktu też powinna być dodatkowa nagroda a nie za darmo robić i jeszcze mobbing stosują. Jak zależy wam na kioskach to ratujcie sytuację.

2
Agent
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Czy ten portal ma służyć do załatwiania spraw związanych z naszym tj. agentów funkcjonowania. Czytam aby ktoś podał PSD to firma się przyjrzy. Czy takie sprawy nie powinny być załatwiane przez pośrednika KS? Ceny z kosmosu, plany nie do wykonania , budki stare ledwo stojące, to wszystko nas w większości dotyka. Proponuję nie portal tylko pójść w teren.

Agent
Pracownik

Obroty wam spadają ponieważ starego agenta nie chcecie utrzymać, zamiast dawać podwyżki to oni przez lata mają takie same postawy a nowy agent ma 2 razy większa lub 3 nawet. Stary agent się zamknie z obrotem około 80 tys na miesiąc, po paru miesiącach lub roku przychodzi agent i obroty 30 tys lub mniej. Klientów się traci. I przez wy jako Ruch też mniej zarabiacie, źle zarządzanie punktami sprzedaży. Jednej Pani z obrotu z 40 tys obrotu po zamknięciu puntu przez pół roku. Obroty spadły o 50 procent, wystarczyło tylko 6 miesięcy, stali klienci już nie wrócili. Tak niszczycie firmę i te ceny kosmos. Najdroższa firma w mieście.

Agent
Pracownik

Szanowni Państwo, skoro zdecydowaliście się na kontakt wykorzystując portal opinii, to na początek jedno zapytanie. Abstrahując od wysokości, podstaw, niekorzystnych nowych umów, chciałbym zapytać. Jak to jest, że za usprawiedliwiona każdą nieobecność, nieważne czy to jest 5 min, czy 5 dni jest potrącane z podstawy, prowizja liczona proporcjonalnie do wykonanego planu, i teraz najważniejsze. Dlaczego plan nie jest liczony, ustalany na nowo wprost proporcjonalnie do ilości przepracowanych godzin. Bo skoro dla przykładu minąłem plan np 30 tys na 250 godz, a przepracowałem 200 i za 50 nie mam zapłacone, to plan też powinien być zweryfikowany. Proszę o merytoryczna odpowiedź.

Pracodawca

@Agent

Dzień dobry. Dziękujemy za pytanie. Kwestie, o których Pan pisze wiążą się z tajemnicą biznesową. Prosimy o kontakt na adres rekrutacja@ruch.com.pl lub ze swoim menadżerem sprzedaży, w celu wyjaśnienia kwestii związanych z planem. Pozdrawiamy

jantar
Pracownik

Wiele osób jest sfrustrowanych panującą atmosferą i warunkami pracy-wcale im się nie dziwię.Plany sprzedażowe,a zarazem plany premiowe są bardzo często brane z 'kosmosu'.Każdy psd ma swój potencjał sprzedażowy,a kiosk nie jest z gumy.Towar,który b.dobrze się rotuje nie jest ujęty w dostawach-tym samym brak sprzedaży i premii.Wynagrodzenia to temat rzeka.Jeżeli moje wynagrodzenie wynosi 4500,00 to po opłaceniu podatków i zus-u zostaje mi ok.2000,00 przy 330 godzinach pracy miesięcznie.Brak współpracy z MS(w dodatku są niedoszkoleni).Nie jesteśmy traktowani jak partnerzy biznesowi,tylko jak przedmioty.

ja
Były pracownik
@Ruch S.A

Będzie lepiej, to już kilka lat słyszymy ,tylko poprawy nie widać

Renia
Pracownik
@Ruch S.A

Jak czytam te wszystkie odpowiedzi z ruchu to mnie aż skręca tak samo jak komunikator na kasie odpowiedzi z automatu nic konkretnego bez sensowne pisanie sami wiecie że to my pracujemy na ruch za marne grosze bez żadnych świadczeń bez zaplecza sanitarnego A może tak ruszyć tylki o i wyjechać w rejon

Pracodawca

@Renia

Pani Renato, nie są to automatyczne odpowiedzi i nie mamy żadnego scenariusza. Każdej uwadze przyglądamy się oddzielnie. Spłynęły już pierwsze wiadomości na adres: Rekrutacja@ruch.com.pl. Jeśli chodzi o pracę w terenie to też mamy takie plany. Pozdrawiamy.

Renia
Pracownik
@Ruch S.A

Jeszcze mam jedną ważną kwestię kilka razy ,zamawialam interwencyjne spora ilość papierosów pod zamówienie klienta ,zamówienie składał też k.s żeby było pewne nigdy nie otrzymuje zamawianego towaru i zarazem straciłam paru dobrych klientów na adres e-mail ruchu pisałam reklamację też nie zostało mi wyjaśnione dlaczego olewacie klientow

Agent
Pracownik
 Pytanie

Ile się czeka na odpowiedź na reklamacje do inwentaryzacji? Mija już drugi miesiąc...

Agent
Pracownik
@Ruch S.A

Rekomendacje trafią do niewłaściwych osób. Gdyby tak było ,RUCH nie byłby w stanie agonalnym. Żeby coś z Ruchu było, do zarządzania trzeba osób myślących i wykształconych w danej dziedzinie. Niestety w Ruchu takich osób nie ma. Drugi filar to agenci. Bez nich wszystko totalnie upadnie. Staracie się z powodzeniem nas niszczyć. Z każdym dniem ubywa kiosków. Bez nas nic nie ma. Cenna rada. ZACZNICIE ROZMAWIAC Z NAMI I NAS SZANUJCIE. MY WAM BRAKI W MYŚLENIU I WYKSZTAŁCENIU PODAMY ODRAZU W PRAKTYCE.

ja
Były pracownik
@Renia

to prawda gdy pracowałam miałam to samo ,szczególnie LM czerwone ciągle były nie dostępne

Agent
Pracownik
 Pytanie

Dobrze więc skoro tu twierdzicie ze wychodzicie do agentów to zadam wam kilka prostych pytań. Po pierwsze dlaczego jak dzwonię, smsuje, piszę email do kierownika regionalnego (Śląsk) to od 9 miesięcy odpowiada tylko i wyłącznie poczta głosowa. Następnie od 2 miesięcy czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji do inwentaryzacji, dokumenty które wysyłacie są nie czytelne i ciężko połapać się kiedy popełniło się jakiś błąd przy wbijaniu raportów za skup czy Lotto. Dlaczego odmawiacie mi rezygnacji z kolektury lotto? Nie podajecie konkretnego powodu a ja wam dałem 4 dlaczego chce zrezygnować! Także drogi Ruchu pora wyjść do agentów bo przy obecnych warunkach pracy i wynagrodzeniu to po nowym roku zostaną wam punkty tylko w galeriach. Niestety ale od samego pisania i obiecywania od dłuższego czasu zmian na lepsze nikt wam więcej nie zaufa. A ludzie będa rezygnować. Dlaczego zabieracie mi pieniądze z podstawy za nieczynny punkt z powodu awarii prądu bądź sprzętu, niestety punkt jest wiekowy i nie mam wpływu na to że prądu praktycznie nie ma parę razy w tygodniu ale was to nie interesuje wciąż brak odpowiedzi na pismo w tym temacie a minęło ponad 6 miesięcy. Aktualnie nie mam ochoty i chęci już z wami współpracować a prowadzę 3 punkty i z końcem roku zamierzam złożyć rezygnację, przy obecnym wynagrodzeniu nie stać mnie na 3 pracowników i prowadzenie działalności. Brak chęci jest spowodowany ciągłym usuwaniem asortymentu głupi przykład brak szamponów do mycia włosów, mam punkt który robi duże obroty na art. Pozostałych a tego asortymentu jest coraz mniej. Więc obrót sam w sobie też spada. Nie mówiąc o cenach które są chrendalnie wysokie, ciężko mi konkurować z konkurencją. Brak reklamy i pomocy ms jest też bardzo widoczny. Sam Ms naciska i zwiększa plany ale na pytanie jak mam zwiększyć sprzedaż bo podniósł mi plan o 10 tysięcy na punkt względem poprzedniego miesiąca to odpowiedział że spokojnie wszystko jest wyliczone, niestety jest już koniec miesiąca brakuje mi sporo tys do spełnienia planu i za co będe miał wypłacić pracownikom i jeszcze utrzymać siebie i rodzinę? Zostało wam mało czasu na konkrety ale raczej wszyscy jesteśmy już przekonani że wy poprostu nas nie chcecie i dążycie do totalnej redukcji punktów i agentów. Szkoda tylko że nie macie odwagi powiedzieć nam to prosto w oczy i zachować trochę godności! Zapraszam kogokolwiek z szanownych panów za biurka do agentów wtedy możemy porozmawiać o poprawie relacji

1
Agent
Pracownik
 Pytanie
@Agent

Zgadza się. Analiza musi być całościowa A nie jeden czy dwa pojedyńcze PSD. Chcą gasić jedno drzewo jak się pali cały las. (usunięte przez administratora). Kto tam pracuje?

Jorguś
Pracownik
@ja

No, ale czego tu oczekiwać jak siedzą tam półgłówki niby z wykształceniem,ale to i tak (usunięte przez administratora) albo pociotki za dostali się za masło lub pół siniaka. A dla nich to i tak nic nasze słowa, choćby były obelżywe bo (usunięte przez administratora) myślą że mają pozycje i kasę..... Ale nie mają ogólnego szacunku i godności człowieka.

Klient
Pracownik

Nowoczesność jest w Kolpolterze. Wy zatrzymaliśćie się w latach 80, zestawiając te dwa saloniki to jak postawić obok siebie bogacza i bezdomnego. Żenada to co piszecie. Czy wy widzicie jak wszystko wokół Was się zmienia i pięknieje. A wasze kioski są odpychające. WSTYD.

Ruch
Pracownik
@Agent

Proszę o jakiś kontakt do siebie.

frytka
Pracownik

dobrze wiecie jaka jest współpraca cokolwiek załatwić horror dostawy cały zapas napoi że kiosk zawalony brak przejścia to co się sprzedawało znika z oferty ale dołożono paczki orlenowskie zwiększono wagę i gabaryty a agent dalej za 0.50 gr musi harować po nowym roku dużo odpadnie starych agentów opłaty ich wykończą a wiem co piszę bo za długo już w tym siedzę i widzę te dobre zmiany ruchowskie tylko że one zawsze były dla dyrekcji a nie dla agentów teraz nawet po opłatach nie ma średnie krajowej żeby dobrze zarobić to podstawa powinna być minimum 3.500tyś. co agent może tylko pomarzyć nie dostanie tego

1
Renia
Pracownik
@Ruch S.A

Kolejna kwestia paczka w orlenie dla mnie to już całkiem nieznajomość kodeksu unijnego ciężar paczki 25 kg jako kobieta takie paczki muszę kilka krotnie podnosić skan wydanie do okienka tym czasem przepisy mówią wyraźnie 20 kg i co mam w zamian nadwyrezony kręgosłup i 50 gr

agent
Pracownik
@Agent

KS ma to w czterech literach, budy mu się zamykają, chętnych brak. On sam doprowadza do tego, temu piszemy też maile i listy do Warszawy.

Przyszłość
Pracownik
 Pytanie

Dajcie umowę o pracę netto 3 tys tak jak mają panowie z serwisu co kioski naprawiają a nie badziewne umowy agencyjne które z biznesem nie mają nic wspólnego. Wykorzystanie ludzi za mniej niż minimalna krajową za 300 godz pracy w miesiącu. Do mediów was podać czy do sądu i rozprawę zbiorową ? Wasze umowy mają kryteria spełniające o umowę o pracę. Po poleceniu dużego ZUS podatku i księgowej nic nie zostanie. Już przy składkach preferencyjnych agenci odchodzą. Kiosk tylko brać na pół roku jako doświadczenie przygoda życia i baj baj Ruch.

Agent
Pracownik

Szanowni Państwo, Zapewne czytaliście w GW co się dzieje w spółce matce, nie trudno zauważyć, ze te samy "standardy" są wprowadzane dla agentów RUCH. Nikt nie kwestionuje, ze powinny obowiązywać wysokie standardy obsługi klienta, ale musi się to wiązać z przemyślana strategią, nie wystarczy wymyśleć selling cross, czy selling up, nie wszędzie to się sprawdza. Obsługa kiosku, to specyficzna forma sprzedży, w większości punktów, to są stali klienci, to jeden aspekt. Drugi, to polityka cenowa, tu chyba nad tym nikt nie panuje, nie ma wyobraźni, mogę zrozumieć, ze kiosk jest formatem typu convience, ale to nie Zabka. Logistyka, planowanie, szkoda pisać. Na koniec, temat, który praktycznie przewija się cały czas, to nowe umowy. Nie może być tak, że premia będzie wyznacznikiem zarobków, premia jest nagrodą, a w przypadku konstrukcji tych nowych umów, nie zrobiąć wyimaginowanych targetów wynagrodzenie pozostaje poniżej minimalnej. Nie uwierzę w to, ze nikt w centrali nie umie liczyć, pewnie, ze na kalkulatotrze przedstawianym przez MS wychodzi "pięknie", ale tylko jak jest wykonany plan. Czy tak trudno ustalić od którego momentu opłaca się utrzymywać dany punkt. O umiejętnościach MS nie warto nawet pisać, zeby mieli wyobraźnie o co chodzi w sprzedaży w kiosku, powinni przejść praktykę w punktach sprzedaży. Także, jeżeli RUCH-owi zależy na ciągłej rotacji agentów, to obecna polityka jest jak najbardziej odpowiednia. Pozdrawiam

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Chciałem dzisiaj wysłać raporty do Ficnores poprzez PwR.-czyniłem to od lat.Nikt nic nie wie dlaczego dzisiaj nie można.Czyżby ta usługa została wyłączona?MS twierdzi,nie ma co stwarzać problemu.Tak wygląda stosunek przedstawiciela Ruch-u wobec Agentów

Pracodawca

@jantar

Prosimy o podanie numeru PS, postaramy się pomóc. Pozdrawiamy

jantar
Pracownik
@Ruch S.A

Dzisiejsze zachowanie MS było dla mnie b.frustrujące.Żenada!!!Po 35-ciu latach pracy w Ruch-u i dla Ruch-u dojrzewa we mnie myśl o rezygnacji.

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

MS nie potrafi,ale Agent musi.Co to jest PS?

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Dzień dobry. Dziękuję za odpowiedz, jeżeli chodzi o plany sprzedażowe, to ciężki temat, MS/KS twierdzi, że nie ma specjalnego wpływu na tworzenie planów, jeżeli się pisze do działu rozliczeń o weryfikację, to odsyłają do MS/KS. Moim skromnym zdaniem powinna być prosta zasada tzw. widełki: do kwoty X tyle proc. prowizji, od kwoty X do Y tyle proc., itd., Powinno też być tak, żeby było zagwarantowane przynajmniej minimalne wynagrodzenia brutto w przeliczeniu na etaty (etatyzacja). Ale moje wypowiedz wyżej dotyczyła czegoś innego. Logicznym wydaje się, że jeżeli czynność danego PSD w danym miesiącu jest 100 %, i warunek premiowy jest liczony od planu przewidzianego na pracę przez cały m-c, to jeżeli występuję nieczynność danego PSD np: 5 dni, to czy plan, warunek premiowy nie powinien być naliczony i zweryfikowany proporcjonalnie do czynności danego PSD?

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Agent

Wy też tak macie? Nie czuję się komfortowa z tą naklejką Orlenu. ????

Agent
Pracownik

Śledzicie niby wszystkie komentarze napisane i nic z tym nie robicie dalej traktujecie agentów jak nic

Pracodawca

@jantar

Oczywiście chodzi o PSD. Wkradł się błąd. Pozdrawiamy

Pracodawca

 Pytanie
@jantar

Czy możemy prosić o więcej szczegółów w wiadomości prywatnej? Rekrutacja@ruch.com.pl Postaramy się wyjaśnić sytuację z Menadżerem Sprzedaży.

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Z mojej strony był to sygnał o kompetencjach i efektywności pracy MS.Po moim wpisie mój MS już powinien się zorientować,że chodzi o Niego.Jakie działania motywujące pracę Agentów proponuje Ruch?Osobiście nie widzę żadnych,tylko straszenie,występowanie z pozycji siły.Nikt nie dba o Agentów z długim stażem pracy,a nowi otrzymują proporcjonalnie wysokie podstawy

Pracodawca

@jantar

Dzień dobry. Nasi Menadżerowie nie zawsze czytają wpisy, które się tu pojawiają. Podanie numeru PSD ułatwi nam wyjaśnienie tej sprawy. Pozdrawiamy

Agent
Pracownik
 Pytanie
@jantar

Działania motywujące agenta? Zwiększanie planów sprzedaży, smutne. Niestety, ruch przejmuje najgorsze praktyki z Orlenu, tylko, że kiosk, to nie stacja benzynowa.

jantar
Pracownik
@Ruch S.A

Jednak czytają.Już miałem odzew ze strony MS

jantar
Pracownik
 Pytanie

Czy dział marketingu pomyślał o właściwej reklamie Orlen paczka?Klienci biegają po stacjach Orlenu chcąc nadać paczkę.Sama naklejka na ladzie to trochę za mało

Albert
Pracownik
 Pytanie
@jantar

Jaki odzew? Był pozytywny?

jantar
Pracownik
@Albert

Wydaje mi się,że MS .był trochę zakłopotany zaistniałą sytuacją Może zmieni swój stosunek do Agentów-na to liczę

Wkrótce były agent
Pracownik
 Pytanie

Drogi "Pracodawców", od jakiegoś czasu przewija się tamtą dostaw, może byście łaskawie uczulił dział logistyki, żeby trochę myślał. Z tego co zauważyłem, to cała ich praca polega na tym, że drukują to co się sprzedało w poprzedzającym tygodniu bez sprawdzania stanu zapasów. Tylko dziś prosty przykład, jednego z produktow, którego zapas jest na kilka m-cy, ale że sprzedało się dwie szt., to przysyłają 2 szt. Po co oni tam siedzą i nazywają się "logistyka mi"?

jantar
Pracownik
 Pytanie

Od dłuższego czasu zanikła aktywność Centrali.Szkoda,bo w międzyczasie ukazało się trochę opinii w większości negatywnych,ale były też podpowiedzi mogące usprawnić proces dostaw oraz dystrybucję.Można wyeliminować te nieprawidłowości,ale my na dole nic nie możemy zrobić.Wszystko w rękach Centrali.Za dużo jest towarów likwidowanych,a to są straty,których można częściowo uniknąć.Warto rozmawiać -tylko jak?

Pracodawca

@jantar

Dzień dobry, Cały czas czytamy Państwa wpisy. Jednak, żeby móc zainterweniować potrzebne są numery PSD. Jeśli ktoś pisze, że brakuje mu prasy lub ma nadmiar jakiegoś produktu spożywczego, to musimy mieć możliwość zweryfikowania stanów. Chętnie pomożemy, jeśli tylko będziemy wiedzieli gdzie. Pozdrawiamy

Azalia
Pracownik
@Ruch S.A

Taaak.... Podałam nr PSD, dostałam odpowiedź że sprawa w toku ale na pytanie na jakim etapie ta sprawa to odpowiedzi już nie ma.

Pracodawca

@Azalia

Dzień dobry, Pani sprawa jest w toku i obecnie niestety nie posiadamy żadnej aktualizacji. Kwestie związane z remontem punktu wymagają dłuższego procedowania niż np. nadział prasy. Jeśli będziemy wiedzieli coś więcej z pewnością się Pani dowie o tym pierwsza. Pozdrawiamy

Witek
Pracownik
@Ruch S.A

Czytać to czytać ale wyciągać wnioski to co innego. Już nie długo Pies z kulawą nogą nie zrobi zakupów w kiosku Ruch. Pracuję 15 lat w kiosku wysokoobrotowy 70-80tyś. A wysokoobrotowość ten kiosk zawdzięcza tylko mnie bo to ja napoczatku jako najemca a potem jako agent dbałem o swoich klientów . Ale teraz to są kpiny nie handel. W małej miejscowości gdzie sklep jest koło sklepu gdzie jwszyscy się znają a tu ceny z kosmosu. Zaczyna się sezon grzewczy i wzmożony zakup zapałek. To jest poprostu żenada. Wstyd mi nawet wypowiadać cenę zapałek a po dzisiejszej dla mnie przykrej sytuacji nawet nie zamierzam ich sprzedawać w tej cenie. ( już piszę wymówienie nie mam zamiaru uczestniczyć w tej farsie . Moje dobre imię i zaufanie klientów na które pracowałem przez wiele lat jest teraz naradzone na szwank i wcale się klientom nie dziwię bo żądać za zapałki .99 gr gdy 10metrów obok beż kolejki w Stokrotce można kupić takie same za .10gr. To nie do wytłumaczenia. Były drogie po .30 gr. Ale te Czechowic broniły się jakością i śmiało można było je polecać. I tak jest ze wszystkim . Towar dwa lub trzy razy drożej niż obok w sklepie. Jak pisałem żegnam się z tą firmą i polecam wszystkim też to uczynić zanim całkiem ogołocą nas z godności.

Arbuz
Pracownik
@Witek

Jeżeli nie potrafisz sprzedac zapałek na 99gr to krzyż na drogę. Pewnie menadżer juz Ci to powiedział. Jak opierasz sprzedarz swojego kiosku na zapałkach to życzę zdrowia. Prowizja z zapałek to pewnie 1/10 gr i żeby zarobic musiałbyc codziennie sprzedać paletę zapałek. W Polsce aktualnie nie ma żadnej fabryki zapałek bo wszystkie splajtowały, nawet Czechowice. Pewnie przez takich oszołomów jak niektórzy klienci co za pare groszy chcą wszystko kupić. Sieciówki mogą mieć zapałki za 10 gr bo sprowadzaję je m.in z Indii, Bangladeszu gdzie do ich produkcji zatrudnia się dzieci. Ale Polska to wrazliwy kraj na krzywde innych. Ważne żeby babcia miała zapałki za 10 gr a resztę renty wysyłała ojcu dyktatorowi

1
jantar
Pracownik
@Ruch S.A

Nie zrozumieliśmy się.Moja wypowiedż była konkretna,a otrzymałem odpowiedż nie na temat.Nie obrażając nikogo osoba,która tu odpisuje nie ma pojęcia co pisze.Polonista stwierdziłby,że praca nie na temat i postawiłby 1-ę

Nick
Pracownik
@Arbuz

Gościu, co ty za kocoboły piszesz, tu chodzi o zasady, jeżeli babci nie kupi dzisiaj zapałek za 99 groszy, to jutro nie przyjdzie i nie kupi kremu, bo stwierdzi, że w kiosku mają drogo, a gazetę kupi w biedrze przy okazji zakupu kremu i zapałek.

były pracownik
Były pracownik
@Jok

kiedyś były spotkania dyrekcji z agentami Ale na jednym z nich było tak burzliwie że jeden z Agentów dostał zawału serca i już więcej spotkań nie zorganizowali

walery
Pracownik

ruch podpisywał umowę z agentem na godziny otwarcia nie można zamknąć PSD i agenci przyjmowali emerytki (usunięte przez administratora) bo kto da rade 14 godzin zadam pytanie jle osób pracuje (usunięte przez administratora) czy coś się zmienił trzeba zawiadomić inspekcie pracy to ruch padnie

walery
Pracownik

ale się przestraszyli usuneli że zatrudniane emerytki nie pracują na umowie o prace wystarczy zawiadomić platforme obywatelska i tvn oni nie lubią Orelenu i ruch do każdemu podwyżkę alb padnie

Pracodawca

@walery

Dzień dobry, Z każdym z naszych Partnerów ds. Sprzedaży podpisujemy umowę agencyjną, a co za tym idzie dbamy o wszelkie standardy biznesowe. Kwestia zatrudnienia współpracowników leży po stronie naszych Partnerów ds. Sprzedaży. Pozdrawiamy

Pracodawca

@walery

Panie Walery, fragment poprzedniego wpisu został automatycznie usunięty przez platformę GoWork, ponieważ naruszał regulamin tego miejsca. Pozdrawiamy

magirus
Pracownik

A może tak zaczniecie zwracać kaucję za rozliczone i zamknięte psd . Przepychanie miedzy fincores a ruch kto ma zwrócić środki agenta. Żałosne. Na każdym kroku będę odradzał tą waszą beznadziejną firmę .

Kandydat
Pracownik
@Ruch S.A

Agentów nie stać na zatrudnienie pracowników, sama postawa mówi za siebie. Postawę dajecie tylko na koszty firmy a na życie z prowizji nie starcza. Jesteście uparci. Dajecie 2000 zł postawy za 300 godz bo takie macie zasady. Nie obchodzą was argumenty i koszty. Z takim podejściem to nikogo chętnego do pracy nie weźmiecie. Najlepsze to 1000 zł kary za szkolenie i przeprowadzenie mniej niż 1 rok.

Mariusz
Klient

Ruchu ,jak już mnie podczas tej Waszej zapaści wy- nazwa firmy-ałeś tak że musiałem gazety dla prenumeratorów kupować po sklepach,a faktury za prenumeraty wciąż przychodziły,to może się zrehabilitujesz choć trochę i kupisz ode mnie kiosk? ????

Nick
Pracownik

Szanowny Pracodawco, prośba. Czy moglibyście zmienić w komunikatach, powiadomieniach o odbiorze paczki, dodając do adresu "Punkt odbioru Salonik/Kiosk Ruch" i adres. Klienci chodzą i szukają Orlenu, niech na początku jest Orlen Paczka, jak już musi być, ale żeby była nazwa punktu. Na pewno ułatwi to sprawę klientom.

Ja
Pracownik

Bo to nieprawda

Karol
Pracownik

Pytanko czy NEO wkłady wchodzą w wysokomarżowe

Adam
Pracownik

Witam. Chciałbym się dowiedzieć, jak długo trwa oczekiwanie na numer PIN do aktywacji automatu do kart ŚKUP.

Stika
Pracownik

Przeterminowane gumy zalegają w kioskach ktoś zapomniał o zwrocie

dana
Były pracownik

chciałabym się dowiedzieć od ruchu kto płaci za przeterminowane leki które nie były wywoływane do zwrotu ani nie były uznane przy renamencie zdawczym bo pani stwierdziła że leki im nie wolno wpisywać ani zdejmować ze stanu tylko po rozliczeniu mam zrobić odwołanie i ruch mi zwróci za potrącone leki tylko mija dwa miesiące od zdania kiosku ja zapłaciłam za te leki bo ruch potrącił z wynagrodzenia notę odwoławczą wyslałam miesiąc temu i cisza ani odpowiedzi ani pieniędzy taka jest uczciwość ruchu

Flatower
Klient

Prezes tej firmy jeszcze do niedawna fakturował swoje genialne usługi zarz adcze przez działność gospodarczą zarejestrowan a na Cyprze i wyceniał je na 400 tysiecy zł miesięcznie. Firma została wyprzedana z majątku totalnie tylko z agentami nie wiadomo było co zrobić. Zrobiono z nich pariasów pracujących w salonikach (he,he) i kazano jednak sikać do własnego kubła jak nikt nie widzi. XXI wiek i szczanie do kubła !Cała prawda o tym cudzie gospodarczym! Kto nie wierzy, niech pyta w kiosku. .

agentka
Pracownik
@Ruch S.A

Weźcie się nareszcie za danie nam godnych pieniędzy... pracujemy za 500 zł miesięcznie po opłaceniu wszystkiego... TO JEST CHORE

Nick
Były pracownik
@Agent

Ruch robi ten sam błąd co niektórzy operatorzy komórkowi, "dla nowych klientów daje promocyjne oferty (czytaj wyższe podstawy), a długoletnich współpracujących agentach zapomina, niektóre pracują na podstawach z 2014 roku. Podstawy powinny być waloryzowane w stosunku do średniej płacy, to raz. Dwa Ruch zapomina o podstawowej zasadzie, że jak zadba w pierwszej kolejności o pracownika (czytaj agenta), to on zadba o klientów, nie trzeba będzie wymyślać śmiesznego ",push-owania", który absolutnie się nie sprawdza. Trzy, jak można ustawiać nierealne plany, kiedy agent nie ma żadnego wpływu na zamówienia produktów, jest system zamawiania, i co z tego, mogę popatrzeć co jest, a logistyka absolutnie się tym nie interesuje, system robi zamówienie z automatu. Rozwalić 100 letnia markę, to tylko Orlen potrafi. Jeszcze zapytam, czy spotkaliście MS, który zamiast przy każdej wizycie porobić fotki kiosku, doradził coś odnośnie sprzedaży, technik sprzedaży, 8to.

POlski
Kandydat
 Pytanie
@Azalia

ile sie zarabia w koiosku podstawa plus premia?

Agent
Pracownik
 Pytanie

To jak ostatnio pracują ludzie w ruchu to jakaś porażka. Rozliczenie przysłane złe, reklamacja rozpatrywana tydzień czasu mimo 3 upomnień, brak kontaktu, przysłanie nowego rozliczenia kolejne pare dni. W końcu przysłane do akceptu i człowiek jeszcze ma czekać 5 dni na przelew, bo oni zaspali? To jakiś żart, w takich przypadkach to powinno się wynagrodzenie przesyłać natychmiastowo. Firma coraz bardziej schodzi na psy.

MK
Pracownik
@Agent

Nie mogą opanować "Nowego (Nie) Ładu".

Ajent
Pracownik
@Agent

Ja na przelew juz czekam nie 5 ale 10 dni po otrzymaniu potwierdzenia SMS że doszły dokumenty.Nie dość że otrzymujemy marne grosze i trzeba jeszcze ZUS zapłacić

Weronika
@Ajent

No ale to nie ich wina przecież z tym zusem. Tu to chyba trzeba mieć pretensje do państwa jak już?

3
Aaa
Pracownik
 Pytanie
@Weronika

A czy państwo każe Ruchowi wypychać kioskarzy na samozatrudnienie, zamiast dawać umowę zlecenie?

Lucky
Pracownik
@Aaa

Wielka racja samozatrudnienie to nic innego jak nowe niewolnictwo-zero urlopu i od świtu do nocy praca. Nikt nie pyta czy tak można. A jednak i w państwowej firmie jaką jest orlen tak można. Zakłamanie, że dbają o ludzi.

andrew
Były pracownik
@Aaa

dlaczego na zlecenie a nie umowę o pracę , ludzie walczyli , strajkowali w latach 80 o 8 godzinny dzień pracy i wolne soboty a teraz dobrowolnie podpisują niewolnicze umowy .

byly kioskarz
Pracownik
@Lucky

Bo to święta prawda

xyz
Pracownik
@Weronika

Państwo nie ma z tą nie godną polecenia firmą nic wspólnego. To są dwa odrębne aspekty. Państwo nic z tym nie zrobi.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Ruch S.A?

Gość
Były pracownik
@Pytanie

Gdzieś po 10 latach możesz starać się o pracę na stałe do nadziały na prasę.

AAA
Pracownik
@Gość

Za 10 lat tej firmy już nie będzie

Edyta
@Gość

Ale to jest też w administracji, w biurach? Bo piszesz o jakimś dziale z prasą, a co w HR czy w marketingu?

Qwer
Pracownik
@Edyta

W biurach , administracji itd w 90% umowa jest odrazu o pracę.

Agnieszka
@Qwer

A pozostałe 10%? Jakieś zlecenia?

xyz
Pracownik
@Pytanie

Nie ma czegoś takiego jak umowa na stałe. Większość osób prowadzi kioski Ruchu na zasadzie działalności gospodarczej, a Oni i tak zrobią wszystko, żeby agenta zadłużyć.

Zuzanna
Były pracownik

odnoszę wrażenie że Ruchu -Orlen ma znowu kłopoty , widać to po jakość i ilości dostaw towarów i prasy. wygląda życie Orlen przeinwestował chcąc ratować to co od lat tonie. albo znaleziono nowy sposób na wyprowadzenie kasy z Orlenu poprzez ratowanie Ruchu. już raz to przerabialiśmy. znowuż są audyty i szukanie jak tu agentowi zabrać kasę . to śmieszne żeby agent nie miał podstawy równej najniższej krajowej brutto to powinno być minimum, bo są agencji co mają więcej, ale są i tacy co mają wciąż ponieważ 2 tyś. a przy nowych umowach 11 , nigdy nie idzie coś więcej uzyskać- przy braku podstawowych towarów.

Karol
Pracownik
@Zuzanna

Co do audytu to niech dają , szybciej to runie w mieście przez takie działanie zamknięto kilka kiosków ludzie nie wytrzymali psychicznie do dzisiejszego dnia już te punkty nie działają a trzeba przyznać że byli to bardzo dobrzy agenci

Miki
Pracownik
@Karol

Oto im chodzi, o maksymalne ograniczenie sieci sprzedaży. Przejęcie ruchu było decyzja polityczną, nie biznesowa. Teraz przyszedł czas na stopniowa likwidację.

Andy
Kandydat

Ostatnio zainteresowałem sie wspolpraca, warunki ktore mi przedstawiono nie byly nawet śmieszne. Rozmowa z przedstawicielem pokazała, ze nawet centrala nie widzi szans rozwoju ani swojego ani współpracujacego agenta. Kwoty wynagrodzenia nawet w dobrze funkcjonujących lokalizacjach nie pozwalaja na zatrudnienie kogos dodatkowego by wyjsc na swoje. Jedyna szansa dla osob na wlasnej działalności, najlepiej emeryta, ktory uwielbia siedziec caly dzien w pracy bez mozliwosci sensownego skorzystania z toelety.

andrew
Pracownik
@Andy

31 czerwca skończyłem współpracę , kiosk zdałem , rozliczenie ok. batoniki i napoje cały towar leży na słońcu w kiosku i ponad miesiąc nikt nie pofatygował się zabrać lub przerzucić do innego kiosku , jak kierownik powiedział to państwowe orlen zapłaci.

Xxx
Kandydat

Rozmowa o pracę w tej firmie to dno inaczej tego nazwać nie umiem . Brak profesjonalizmu ze strony kordynatorki zespołu . Żałuję ,że skusiłam się na zaproszenie Szkoda czasu

Weronika

Ano tylko spoko by było jakbyś dopisał o co z tym chodzi, żeby było nad czym myśleć

Gość
Były pracownik
@Weronika

To była odpowiedz do konkretnego wpisu, trzeba po prostu zobaczyć do kogo jest ta odpowiedź, i wtedy będzie nad czym pomyśleć. ;)

Andy
Kandydat
@Xxx

całkowicie popieram

xyz
Były pracownik

Pracowałam w Ruchu 14 lat, początki w firmie były zdecydowanie lepsze, mogłam jechać na hurtownie i wybrać towar, który ja chciałam i na którego był klient a nie narzucanie jak jest teraz towaru głównie napoje, które się nie sprzedają, ceny z kosmosu, później to idzie do likwidacji i tak w kółko. Co do wynagrodzenia wiele do życzenia, z roku na rok coraz gorzej. Ktoś pomyśli dlaczego tyle lat wytrzymałam- łudziłam się że będzie lepiej i tak to trwało aż wreszcie powiedziałam dość. Teraz jestem szczęśliwa, że się uwolniłam (lubiłam pracę i kontakt z ludźmi ale z Ruchem nie da się wspolpracowac).

Wolność
Pracownik
@xyz

Miałem tak samo lubiłem pracę z klientem ale z takim towarem i cenami nie dało się

Kiosk
Były pracownik

Co mogę powiedzieć po prawie 10 latach poświęconych tej firmie cieszę się że to zakończyłam teraz wiem że żyje , co mi zapewnił Ruch przez te 10 lat wieczne nerwy , "szarpanie się" o wszystko, g.... wynagrodzenie . Co mogę powiedziec przyszłym Co chcą zdecydować się na współpracę z nimi " NIE IDŹCIE W TO",

Edyta
@Kiosk

A na jakim stanowisku tu pracowałeś? To szarpanie się to chodzi o kwestie finansowe, czy o co konkretnie? Wszystko to dość ogólne. Jednak 10 lat wytrwałeś.

Agent
Pracownik
@Edyta

A ty czytać ze zrozumieniem nie potrafisz , czy udajesz tylko taką jest napisane jasno

Julia
@Agent

Ale po co takie słowa? Przecież można to uprzejmiej napisać ...

Zapytanie
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie czy ktoś z was wie coś o p.Katarzynie Bielawskiej ? Jak tak to czy mógł by się wypowiedzieć coś na jej temat

Były pracownik
Pracownik
@Zapytanie

Ostra i stanowcza ,menadżerka ale zarazem bardzo relacyjna w kontaktach z podwładnymi agentami. Bezpośrednia w kontaktach z przełożonymi i mówiąca zawsze nawet najgorszą prawdę. Agenci, którzy skarżyli się na nią na dłuższą metę jednak nie mieli racji - albo konczyli z długiem inwentaryzacyjnym albo okazywali się leniwymi sprzedawcami nie nadążającymi za zmianami. Aktualnie już nie pracuje. A szkoda dla spółki.

Nick
Pracownik
@Były pracownik

Agenci nie są podwładnymi MS, ani nikogo innego, a jeżeli już to PARTNERAMI, i tylko jeżeli tak będą traktowani współpraca będzie się układała dobrze.

Były pracownik
Pracownik
@Nick

Rzeczywiście powinni być parterami ale jednak w wielu wypadkach trudno nazwać partnerem kogoś komu MS lub KS musi pokazywać palcem co jest do zrobienia i dlaczego warto polecać produkty.

Nick
Pracownik
@Były pracownik

Jak Ruch ma taką politykę zatrudniania, bierze każdego jak leci, żeby tylko punkt był czynny, to tak ma. Nie wiem kto wymyślił obecna politykę polecania, ale to się nie sprawdza, kiosk to jest punkt do którego klient przychodzi po konkretną rzecz, owszem jak najbardziej wskazane jest polecanie, ale musi to mieć sens. Ktoś kupuje np apap, to może woda do popicia, zwykle baterie, może alkaliczne, tytoń, może gilzy itd, itp. No bo jak można polecić klientowi np. baterię 2032, który codziennie przychodzi tylko po super ekspres, tylko i wyłącznie. Oczywiście kioski robią te śmieszne polecenia, ale w większości przypadków na zasadzie kuponów do papierosów (nabijają produkty) dla siebie

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Sienna
Pracownik

Miej satysfakcję że jeden wyleciał z regionu pomorskiego

agent
Pracownik
 Pytanie

Czy firma po inwentaryzacji zdawczej przy zamknięciu punktu jeżeli rozliczenie wyjdzie nie tak daje możliwość spłacenia jej w ratach?

Karol
Pracownik
@agent

Dają Ci dwa tyg. na spłatę całego długu.

Pracownik
Pracownik
@agent

Zapomnij będziesz płacił i plakal

marco-polo
Pracownik

W całej Polsce od kilkunastu dobrych lat istnieje faktura elektroniczna. Nawet w tych największych korporacjach. W Ruchu, przy zdaniu punktu, fakturę trzeba wysyłać w formie papierowej, po to żeby maksymalnie wydłużyć termin płatności. ZUS i US nie pyta nas czy mamy na opłaty...

Julia
@marco-polo

No zgdzę się, że jest to uciążliwe, ale w takim razie to co można zrobić by to zmienili?

marco-polo
Pracownik
@Julia

Nic, ta firma tak już ma...

Rico740
Były pracownik

Drodzy Państwo , prawdziwy Ruch S.A był kiedyś.. W chwili sprzedania firmy i likwidacji Oddziałów , zwolniono rzesze ludzi , która się znała na prowadzeniu tego Wszystkiego.... Dziś tylko patrzę na to , co uczyniono mojej dawnej firmie i ....wściekłość , bezsilność ..... Były pracownik Ruch S.A / Oddział Kujawy , Toruń / Zwrotownia Prasy

andrew
Pracownik
@Rico740

masz rację 20 lat przepracowałem w hurtowni ruchu i bardzo miło te lata wspominam , towar był tani , asortyment jaki klient potrzebował ,a dziś to jakaś parodia handlu , batoniki i napoje , z kiosku żabki nie zrobią ,

frytka
Były pracownik
@Rico740

witam chciałabym dowiedzieć się czy grudniowy konkurs coca coli został rozczygnięty i wyniki były ogłoszone

Fred
Pracownik
@frytka

Tak, wyniki były ogłoszone dla MS'ów więc niech się Pani zwróci do swojego MS, ewentualnie do Kierownika Regionu. Nagrody pieniężne jak i również Miski CC zostały rozdane Agentom w lutym / marcu. Jeżeli Pani nie otrzymała nagrody tzn, ze nie zajęła Pani premiowanego miejsca. Przypomne, ze w tym konkursie liczono wzrost sprzedaży procentowy względem października 2021.

andrew
Pracownik
@Rico740

zgadzam się , przepracowałem 35 lat i mam miłe wspomnienia w lipcu kończę bo nie mogę patrzeć na te ceny , batoniki przeterminowane i nawolone góry napojów ,

frytka
Były pracownik
@Fred

tylko że ja pracowałam do lutego i nikt póżniej nie informował mnie nawet nie odbierali odemnie kierownictwo telefonu

Zostaw merytoryczną opinię o Ruch S.A - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ruch S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 432.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 407, z czego 29 to opinie pozytywne, 166 to opinie negatywne, a 212 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Ruch S.A?

    Liczba opinii klientów firmy Ruch S.A, to 64, z czego 1 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a, 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?

    Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Ruch S.A