no,no w wigilię i świata otwarte zgodnie z umową, było krócej. inne sklepy będą do 13 a Ruch licząc na milionowe obroty najlepiej czynny 24 jak stację. prawo i dziękuję że wigilię spędzę w punkcie.
Koleżanko ja nie mam zamiaru siedzieć do końca w pracy. Ktoś ma coś złego w głowie żeby mnie tu trzymać do godz 18 w wigilie. Jeżeli do 13 zostanie chociaż jedna paczka to mam głęboko w ...... to że ona tam jest. Klientela odbierająca paczki w moim punkcie to ludzie z tzw. "wyższych sfer" - roszczeniowi, przemądrzali i bezczelni i ja taki sam będę. Jeśli w piątek przyjedzie dużo paczek to coś czuję że w wigilie będę miał sytuację losową powodującą nieczynność punktu. Centrala wolne, KS praca zdalna lub w ogóle nie można się dodzwonić, a ty żuczku zasuwaj cały dzień. MOWY NIE MA
Ja też się zagotowałam jak przeczytałam. Napisałam email, że proszę odciągnąć z podstawy bo ja pracuję do 12 , też mam Wigilię i jeszcze muszę zrobić a nie śmieszne paczki za 50 gr wydawać. Przecież mogą razem z kodem wysłać info, że paczki 24 do godz. 12 odbierac a potem po świętach. Poza tym można kogoś po paczkę wysłać bo tylko kod potrzebny.... Więc osiołki to raczej w stajence....
Ja nawet kartki nie wieszam, bo z czytaniem jest problem. Wisi kartka, że np. "Jestem w banku - będę o 12:00'' jest 11 a widzę przez okno, bo bank jest naprzeciwko jak baba urywa mi klamkę - tak zawzięcie ciąga
Agenci dopytujcie się KS o dalsze plany Ruchu -Orlenu . Wiadomości o tej tematyce są tutaj usuwane. Bo w pewnym momencie dostaniecie wypowiedzenie miesięczne. I zostaniecie na lodzie. Dla nich agenci to zło konieczne. Nie liczą się z nami. Dopytujcie i drążcie temat dla siebie. Nie dajcie się zmywać.
Da się. Musisz być stanowczy i nie dać się zbywać. A odpowiedź ma być na pytanie. A nie wywód o niczym. To KS ma być podpożądkowany Tobie , w Twoim interesie jest domaganie się informacji . KS mają pełną wiedzę o dalszych działaniach i są na niekorzyść agentów, dlatego tak kryją informacje. Jak nie chcesz zostać na lodzie, dopytuj i żądaj informacji. Pamiętaj jesteś przedsiębiorcą a nie pracownikiem ruchu.
Ja mam decyzję podjętą dot. "współpracy" z RUCH S.A. i nie mam o czym rozmawiać z KS-em. Każdy kto ma głowę na karku powinien wiedzieć co trzeba zrobić może wtedy coś się zmieni.
Ja uczulam tylko agentów, bo niektórzy w ogóle nie wiedzą co się dzieje. O nowych umowach, o nowej formule i zupełnie nowej formie rozliczania. Oczywiście KS mydlą oczy i ludzie się nabierają. Nie mówią negatywach które przeważają.
Już kilka lat męczę się z RUCH i każdy aneks do umowy jaki był podsuwany przez KS nie poprawiał sytuacji agenta. Dopóki były to zapisy, które można zakwestionować przed każdym sądem to nie było większego problemu. Natomiast podejrzewam, że nowe umowy sprowadzą wszystkich do parteru lub jeszcze niżej.
Wiem o tym. Dlatego chcę ludzi uczulić. Ja odchodzę i nie podpisuje nowej umowy. Moja świadoma decyzja. Ale ludzie podpisują co im KS przyniosą. Nie czytają tylko polegają na tym co KS powiedział . Nie zdają sprawy z zatajanych ważnych punktów. Chodzi mi o świadomość agentów.
Ciekawe co by się stało jakby Agenci wytoczyli pozew zbiorowy za te wszystkie aneksy i zapisy działające na niekorzyść agenta. Marzenie ściętej głowy ale za marzenia się nie płaci
Skąd masz takie informacje o wypowiedzeniach? To sprawdzone i lnfo? Kiedy te nowe umowy mają konkretnie być podpisywane?
Potwierdzone. Wymiana kiosków trwa. Tam gdzie są już nowe to i nowe umowy. Nie rentowne kioski likwidują. Zmieniają bryły kiosków jak i agentów. Stawiają na młode osoby. 40+ według nich się nie nadają. Było już o tym pisane, ale ruch usuwa te informacje. ŻĄDAJCIE informacji od KS.
Ciekawe czym zachęcają młodych do brania kiosków?? i drugie pytanie kiedy sypnie się lawina wypowiedzeń z tych właśnie nowo otwartych punktów?
Propozycje ajencji dostają w pierszej kolejności ajenci posiadający stację Orlen. Puntky są otwarte 6 dni po 14 godz. Zatrudnianie są młode osoby. Pytacie KS. Czemu nic nie wiecie.?
Nie muszę pytać czemu nie wiemy/ Już ci odpowiadam - słowo klucz "posiadający stacje ORLEN" Od samego początku mówiłem, że wykup Ruchu przez Orlen nie jest spowodowany chęcią utrzymania Ruchu. Już nie będę pisał na forum jakie były tego pobudki - każdy powinien to wiedzieć. Starzy Agenci są dla Orlenu twardym orzechem do zgryzienia dlatego nic im się nie mówi nt. zmian. Swoich ludzi ma się już urobionych. Zobacz tylko jak zmieniło się zachowanie KS-ów po wejściu Orlenu pełną parą.
Ty wiesz i ja wiem. Ale są agenci którzy kompletnie nic nie wiedzą i żyją w jakiejś bańce. Dlatego chcę aby rozejrzeli się wokół siebie i zobaczyli co się dzieje. Nich się przygotują i podejmą świadome decyzje.
Bo większość ludzi siedzących w kioskach to emeryci - nie trzeba płacić ZUS itd. im jest wszystko jedno. Ja podjąłem decyzje. Po nowym roku papiery siup do centrali i żegnamy się czule i soczyście z firmą ORLENRUCH czy jak im tam będzie. Rozmawiamy tu już od kilku dobrych dni a nikt z firmy nawet nie raczył wtrącić słowa. Takie poszanowanie ludzi. Jak jest zadane pytanie o zarobki lub podjęcie pracy odpowiedź jest w ciągu kilku minut a teraz nic. Nie mam nic do powiedzenia KS Dyrektorowi regionu czy komu tam innemu. Pozdrawiam ich wszystkich BYŁY PRACOWNIK :D
jak można dopuścić jak nasz rejon znowuż nie ma Ms, przez ostatnie 10 lat było chyba z 15 albo i więcej. mamy obecnie Pełniącego obowiązki a tu się niczego nie idzie dowiedzieć
Norma. Każdy normalny zostaje wyrzucony z pracy bo wie, że trzeba iść za agentem, a to nie podoba się firmie. Reszta wypala się psychicznie. Co co zostają - to coś musi być nie tak :D
Wiem jedno, bo przeżywałem to już nie raz. Mówią: jesteś bardzo dobry i sumienny. Wyciskają jak cytrynę i kop w (usunięte przez administratora) Poza tym tankuję w prywatnej stacji. Obsługują tam młodzi i emeryci. I jakoś działa, wszyscy zadowoleni...
Mam kolegów pracujących na stacji Orlen. Już od dawna mówią jak są traktowani i jakie są warunki pracy - ten trend niestety dotarł i do nas wraz z wejściem orła. Za chwilę nie będziemy pracować tylko będziemy wpatrywać się w okna i zastanawiać się czy ten klient co podchodzi do okienka (wchodzi do lokalu) czy aby nie jest tajniakiem. Lub inaczej ile w tym miesiącu otrzymamy kar.
Poprzednia opinia została usunięta więc napiszę jeszcze raz . Bardzo nie profesjonalna rozmowa o pracę , zachowanie Pani koordynatorki żenujące , nawet postawa ciała jaka prezentowała na rozmowie poniżej krytyki Bardzo źle to wpływa na wizerunek całej firmy, dziwię się, że takie osoby są na stanowisku kierowniczym Strata czasu nie polecam
Dyskusja z ludźmi w Centrali jest zawsze zakończona pewnym niesmakiem. Człowiek po takiej rozmowie czuje się jak dziecko w przedszkolu postawione do kąta bo nasiusiało w majtki - ze strachu przed Panią
ktoś wymyślił wyprzedaż tylko nie pomyślał że jest to problem, każdy punkt powinien dostać wykaż produktów i ich stan- które posiada na stanie do wyprzedaży, teraz co mam przez 3 dni biegać z każdym produktem do kasy i sprawdzać czy obejmuję go wyprzedaż czy nie. przecież w logistyce wiedzą czego i ile mamy na stanie. czy to takie trudne. najlepiej wymyślić a agent niech się z tym buja. za biurkiem świat wygląda inaczej
Ja mam pół kiosku takiego badziewia. Ale kompletnie nie mam miejsca na jego ekspozycję. Wypadałoby stać z tym przed kioskiem.
zapomnieli że na ekspozycję trzeba mieć miejsce co mam wywalić z półek,czy we kartonach przed punktem z napisem,, bierze co chcecie,, czy napoje przed kiosk, bo nawet na podłodze nie ma gdzie postawić. jakiś obłęd
Oni nie wiedzą jak wyglądają kioski. A co dopiero zarządzanie. Wyprzedaż oznacza calkowite zamknięcie. Era Ruchu się kończy-zacznie się Orlen w Ruchu. Nowa formuła Ruch to Orlen Caffe. Kawa, hot-dogi. Taka mini Żabka. Wizja kaczki się spełnia. Jak nie możne przejąć Żabki to zrobi sobie podróbkę. ŻENADA.
nie, nie, już ten pomysł upadł, myśleli że jak ktoś przychodzi po Fakt, czy Super to od razu kupi kawę, hot-doga ,nic podobnego bo średnia wieku kupujący w punktach Ruch to 65+ a oni tego nie kupią, to zupełnie inny klient niz a Żabce czy Orlen. a najważniejsze to że w punktach brak wody, kanalizy i zaplecza. miano postawić w Polsce około 150 nowych punktach a postawiono jak dobrze pamiętam chyba z 5 czy 10 i zrezygnowano z pomysłu. utargi są fatalne przynajmniej u mnie, kiedyś brali po kilka gazet w tyg ,teraz jedna z programem, likwidują teczki, sprzedaż papierosów drastycznie spadła
Wszystkie kioski są do likwidacji do końca roku. Ma być Orlen w Ruchu i zmianą klienta i wizerunek. Jest to informacjia od KS. Taki mały Orlen Cafe.
Nic nie dadzą nowe kioski jeżeli przyjmie się taką politykę jak obecnie. Oprócz kawy i fast foodów, prasy, biletów i paczek potrzebne jest 1001 drobiazgów, tego czego w Żabkach nie ma. No umiarkowane ceny...
Podejrzewam, że zmiana nazwy kiosków przyniesie jedynie zmianę właściciela. Co za tym idzie dokręcenie śruby, narzucanie większej liczby kontroli. Odbije się to na zarobkach agentów. Wątpię czy aneks zmiany firmy przyniesie podwyżki podstaw, nawet jeśli tak to łatwiej będzie dostać karę i obcięcie 1/3 podstawy
to muszą szukać nowej lokalizacji,bo na pewno nie będą poprowadzić do tych starych bud infrastruktury wodno- kanalizacyjnych, inaczej nie ma mowy o tym żeby kawę sprzedawać, nie mówiąc o czym innymi no i brak miejsca na lady i nowy wystrój ,oj chyba nikt w terenie nie był daleko od Warszawy
Plany to oni mieli - wszystko by zrobili, tylko jak przychodzi co do czego to klops. Przepychanie się kompetencjami, przekazywanie spraw do odpowiednich ludzi itd. Nie ma odważnych żeby podjąć jakąś konstruktywną decyzję. Myjcie okna, podłogi - czym pytam? Kawa, hot-dog? gdzie?? Kibelka brak wody brak socjalu brak - żaden sanepid nie pozwoli na w/w eksces. Wymiana brył - z reguły bez możliwości podpięcia mediów. Jakiś KS kiedyś twierdził, że są kontenery z wbudowanymi zbiornikami na czystą wodę i tzw. szarą (czyli ścieki). Czy ktoś widzi jak podjeżdżają beczkowozy do punktów jak czasem z odbiorem (usunięte przez administratora) jest problem? bo ja nie
Kioski nie rentowne będą likwidowane. Na dochodowych będą wymieniane na nowe i podłączone media. Będą też nowe lokalizacje. Do końca roku 2023 wszyscy dostaną wypowiedzenia. Ma się liczyć jakość a nie ilość.
Jakość? Jaka jakość?? Jeżeli po zmianie inwestora jakość się przez ostatnie 1,5 roku nie poprawiła to czy uważasz, że cudownie zstąpi anioł i przy pomocy skrzydła obróci wszystko o 180 stopni?? Ja nie mam zamiaru czekać czy centrala uzna mój punkt za rentowny czy za nierentowny. W styczniu składam papiery. Cytując nasze Słońce Narodu "nikt nie przekona mnie że czarne jest czarne, a białe jest białe". Era RUCH-u już dawno umarła, trzeba dobić gorejących w agonii.
Na dochodowych będzie wymiana na te nowoczesne co są teraz w programie pilotażu. Pytaj swojego KS. Wszystko jest już przygotowane i realizowane. Oczywiście agenci są pomijani i nic nie wiedzą. Postawieni są przed faktem dokonanym.
Właśnie era ruchu się skończyła. Zobacz sobie te nowe. Od razu zauważysz różnice. Wizerunek zewnętrzny jak i wewnętrzny się różni. Nawet osoby tam pracujące są młode. Orlen ma nie przypominać ruchu.
Po pierwsze. Miało być 900 punktów w 4 lata jest 14 w rok. Po drugie dochodowy punkt robi kasę przede wszystkim na papierosach, biletach i doładowaniach. Więc chyba dwa hot-dogi to paczka fajek. Poza tym w miejscach gdzie klienci kupują ten asortyment, z reguły jedzą w domu. Lokalizacja ich więc musi być inna i nie w sąsiedztwie Żabki. Bo tam klient i browara i gorzałkę kupi. A niech robią co chcą! Tylko po co wciąż szukają chętnych na agentów?
Tak, dla młodego niezwykła atrakcja. Koszty: 1418 ZUS + podatek, więc ile zostanie z podstawy? No chyba, że Orlen zatrudni ich na umowę o pracę, albo da im po 6 tys na łapę minimum...
Nie zatrudni na umowę o pracę, bo trzeba dać urlop, L4 może się pojawić, i co najważniejsze czas pracy na umowę to 40 godzin tygodniowo a co więcej to nadgodziny
Plus świadczenia socjalne i stały wzrost pensji zgodnie ze wskaźnikiem GUS. A na działalności jakieś pona 2.000 kosztów bo jeszcze składka zdrowotna.
Wiem, od kilkunastu lat prowadzę działalność i doskonale się orientuję. Przeliczając czas pracy do kwoty podstawowej od RUCH-u to gwarantuję, że żaden agent nie dostaje najniższej krajowej. Prowizje sprzedażowe to w dalszym ciągu są prowizje i ich wysokość jest zmienna (ale chyba nie muszę tego tłumaczyć). W miastach "sezonowych" można naprawdę dobrze zarobić, a potem lipa, a koszty prowadzenia dalej są. Siedzenie w budzie za 3-4 tys. miesięcznie po 12 h dziennie minus potem 2 tys. lub więcej to oblicz ile ci zostanie. A kwoty stałe są tragicznie niskie. I co zarabiać w sezonie a potem dokładać?? chyba nie tędy droga.
To wszystko prawda. Kiedyś kioski miały powodzenie. Dzisiaj też mogłyby mieć. Wystarczy je do dzisiejszych warunków dostosować. Ale jak chcę konkurować z Mc Donaldem, KFC i Żabką i mają taką wizję, że tą konkurencję wygrają, to tylko życzyć im powodzenia.
Głównie trzeba zmienić podejście do agentów. To jest podstawa. A nie przyjeżdża KS raz od wielkiego dzwonu i twierdzi, że to nasze biznesy, a potem zaczynamy przegląd pieśni pt. co jest źle i za co kara. Żeby centrala chociaż w 1/125 słuchała agenta to kioski w ciągu roku wróciłyby bo czasów świetności. Prosty przykład: KS jest na wizycie i przychodzi klient - klient pyta o żarówki - agent mówi, że nie ma odbijając piłeczkę do KS-a a on na to, że nie ma i nie będzie. Ludzie zmienić warunki pracy a co najważniejsze ASORTYMENT
a jak zachować czy wypracować rentowność punktu przy braku towaru, brak tego co klienci poszukują i wciąż pytają, grzebień, pędzel do golenia, obcinaczki, pilniczki, lusterka, brak podstawowych rzeczy z czym kojarzy się Ruch klientom. gazety to jakieś ochłapy tytuły, które leżą, a o prasie dla dzieciaków szkoda mówić, zadajesz a to przychodzi z kolejną naklejką z innym numerem, rośnie nam pokolenie analfabetów bo dzieci i młodzieży w ogóle nie czytają, internet zabił prasę.
Dokładnie. Brak towaru jakiego szukają klienci, ten który jest ma kosmiczne ceny. Prasa codzienna jakieś 1/23 tego co było kilka lat temu i tak nie schodzi. Gazety dziecięce raz oddane do zwrotu wracają za miesiąc lub dwa z nową naklejką i dopiskiem mut.1,2,3 itd. ile razy można sprzedawać Tomka i przyjaciół lub MY Little Pony??? Weźmy słowa KS-ów na motto: "Nie ma i nie będzie"
Magazyn FMCG to dopiero Meksyk. I więcej nic dodawać nie trzeba - każdy Agent widzi to przy swoich dostawach (wafelki 1 sprzedasz 10 dostaniesz)
pytałam i MS powiedział że zrezygnowano z tego projektu, ponieważ w tych punktach co podstawiono nie osiągnięto zamierzonego celu. u nas zabrano 4 puste punkty i wywieziono na składowisko, rozwiązano umowę dzierżawy gruntu.
Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow
Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
jak myślicie czy w tym roku, zarząd wysili się na jakieś paczki dla agentów , czy był to raczej jednorazowy incydent tak ,,na dobre,, wrażenie.
Dzień dobry, MSi otrzymali słodkie upominki, które mają osobiście przekazać Partnerom, z którymi bezpośrednio współpracują. Pozdrawiamy
Zamiast słodkich upominków to lepiej byście dali jakieś talony na święta bo słodyczami sie nikt nie naje.
Ja nie mam szans na wykonanie tak wysokiego planu. Mam plan 12 tysięcy wyższy niż w poprzednim miesiacu. Ludzie przed swietami to jeżdżą na zakupy do galerii czy marketów A nie do kiosku. Słodycze i towary spożywcze prawie wcale się nie sprzedają A i coś na prasie i papierosach ciężko idzie sprzedaż tak że o wykonaniu planu i jakiejkolwiek premii mogę zapomnieć.
W grudniu są bony sodexo do zgarnięcia za sprzedaż napojów cocacola, fanta, sprajt 0,5l. Ciekawe jak Ci idzie :)
to sprzedawaj, u mnie całość idzie w przeterminy, nikt nie chcę takich cen, kupują w promocji 4 paki w markecie , robiąc inne zakupy.
Na grudzień mam plan 60 tys i mam dopiero wykonane 61% Tak że idzie słabo. A w listopadzie ledwo mi się udało wykonać 95%. Musiałby się chyba jakiś cud zdarzyć żebym wykonala plan na grudzień.
dzięki ruchowska wierchuszko za biedne święta ,życzę wam takich dochodów w całym 2022 roku na jakie skazaliście większość z nas narzucając tak nierealne plany sprzedaży!!!!wdzięczni ajenci
Plany plany nie są zle warunki umowy są kiepskie do tego spadek paczek po zmianie nazwy jestem ok tysiąca w plecy , fakt wg sprzedazy msc 9, 10,11,12 wypadają bardzo kiepsko , ruch z Orlenem ostatnio niestety broją i to bardzo szkodzą od 2020 trwa walka nasza o klienta ....a oni systematycznie ograniczają nam możliwości zatrzymania tego klienta
nawet nie chce mi się czytać tego pitolenia o marketach. Tam klienci robią zakupy planowe a w naszych kioskach impulsowe. I to jest zasadnicza różnica. Ale w ruchu to nic tylko narzekanie na ceny zamiast polecania produktu.
Tak, tak, w marketach robią zakupy planowane :). Babcia, żona idzie do marketu po kilo pomidorów, bułki, mleko, a przychodzi z dodatkowo trzema kostkami masła, zgrzewka wody, wchodząc bierze gazetkę do ręki i biega po markecie za promocjami. Jak impulsywny zakup w kiosku, gość przychodzi po gazetę i fajki, bo nie chce mu się stać w kolejce w markecie O jakim ty impulsie mówisz, o CC za 6 zł, jak klient przechodzi chce mu się pić, to kupi. Najważniejsze jest utrzymanie relacji, żeby klient będąc w Biedronce nie kupił tam prasy, a przyszedł do Ciebie. Polecanie odchodzi do lamusa, polecanie tak, ale przez klienta mojego kiosku:)
Nie potrwfisz sprzedawac to twój problem. Po co siedzisz w handlu. Zatrudnij się na stróżówce na budowie to będziesz miec wiecej satysfakcji. I jeszcze czasem błoto z asfaltu do pozamiatania. Po co Ci ten handel skoro go nie rozumiesz?
impulsywne zakupy w kioskach ,,ale to już było i nie wróci więcej,, klient do kiosku przychodzi po swoją ulubioną gazetę, papierosy , doładowania telefonów , które zazwyczaj wbijamy klientom i kalendarz bo od 15 lat kupuje. a zakupy zrobił już rano kupując chleb ,czyli woda , napoje, batoniki., impuls krzyżówki plus długopis ale najtańsze proszę pani ten za złotówkę. oo 2.50 nie to proszę ołówek. papierowy proszę najtańszą zapalniczkę ,nie za taką cenę , proszę zapałki , co złotówka za zapałki . nie dziękuję . taki to jest handel teraz
starsza Pani do kościoła zaniesie księdzu 100 na tacę a do nas wchodź kupić wkład do długopisu żeby było taniej, bo długopis za drogi.
Oj zdziwił byś się, zdziwił. Ty na pewno wychodzisz przed kiosk i drzesz "gumiaka": "Kupuję, sprzedaje balony, batony, opony, dzikie węże, krawaty wiąże, usuwam ciążę". :)
Akurat ja kończyłem szkołę w kierunku handlu i wiem o co w nim chodzi. Na pewno nie o polecanie, chodzi o relację klient sprzedawca, chwila rozmowy, wysłuchania. A klient przyjdzie następnym razem
Było coś w zeszłym roku? Bo 2 lata temu była między innymi do niczego nie przydatna książka kucharska ????
I znów zarabiamy na agencie - aby zamydlić oczy obniżono plany prowizyjne, a teraz bach stwierdzono pomyłkę w wyświetlaniu planów i wprowadzono korekty. Porażka totalna
Dokładnie tak. Wszystko kręci się jak w kalejdoskopie. Najgorzej, że kierownicy zawsze mają jakąś wymówkę.
Ruch po prostu śladem innych pracodawców tym komunikatem o tzw. błędzie zrobił agentom prezent świąteczny...
Brak odzewu po rozmowie. Decyzja pozytywna lub negatywna miała być do końca listopada - a tu ani telefonu ani maila. Nieprofesjonalnie...
Czy ktoś wie co wchodzi w skład produktów wysokomarzowych zapalniczki napewno a co jeszcze?
Zapalniczki, zapałki, gilzy, gaz do zapalniczek, maszynka fo robienia papierosów, bibułki, ustniki, papierosy jednorazowe elektr , wkładki ice i mentol do papierosów, kulki aromatyzujące i olejek P1, ale nie wszystkie musisz zapytać menagera. Pozdrawiam
Drogi Ruchu przestańcie już wysyłać do nas napoje i słodycze kioski w szwach pękają do tego ogromną ilość paczek pytam gdzie przepisy BHP czyscicie magazyny nas zawalając jest okres zimowy napoje nie schodzą więc wszystko idzie do utylizacji pogratulować zarządzania
Na bieżąco śledzimy treści pojawiające się na forum, a każda Państwa uwaga jest dla nas cenna i będzie analizowana. Jednocześnie informujemy, że każda opinia niezgodna z prawem lub ujawniająca tajemnicę biznesową będzie usuwana zgodnie z regulaminem serwisu Gowork.
Powinny być spotkania grupowe agentów dot pracy uwag itd. oferta na ms po byciu agentem jest możliwa ?
Dzień dobry. Jak najbardziej możliwy jest awans na Menadżera Sprzedaży. Mamy akurat aktywne rekrutacje na takie stanowiska. Zapraszamy na nasz profil na portalu pracuj.pl https://pracodawcy.pracuj.pl/ruch-s-a,6494/oferty-pracy
Na MS wymagane wykształcenie wyższe,mam niedokończone studia, w kiosku pracowałem 2 lata, czy to mnie przekreśla na rekrutację MS? Mam doświadczenie w tej branży. Jeśli chodzi o studia to czy muszą być konkretne kierunki studiów czy może być kierunek np związany z inną dziedziną bezpieczeństwo, zarządzanie turystyką filologia itd, czy kursy lub lista przedmiotów z danych studiów też może być ?
Czy mogę prowadzić punkt i być jednocześnie MS ? W kiosku była by osoba chętna jest wyszkolona współpracuje ze mną ponad rok :)
Studia kierunkowe nie są koniecznie. Proszę zaaplikować, jesteśmy elastyczni. Zawsze chętnie porozmawiamy :)
W takim bądź razie bardzo proszę o odpowiedź na pytanie jak mam reagować na utratę klientów z powodu zawyzonych cen towarów wysokomarżowych , w moim punkcie sprzedaż na gilzy spadła o prawie 60% , co wiąże się także że spadkiem sprzedaży na tytonie , sprzedaż cygarniczek po podwyżce 1sztuka , podobne wartości sprzedażowe osiągają zapalniczki zapałki, w jaki sposób mam wykonać plan sprzedażowy na kwotę prawie 2tys netto , zaznaczam iż na alternatywne palenie liczba klientów jest naprawdę ograniczona , co raz więcej klientów odchodzi, o obrzucaniu epitetami nie wspomnę. Kolejna Kwestia podstaw na jakiej bazie opierane są wysokości podstawy, czy chcą Państwo budować tylko współpracę z agentami na krótkie okresy ? Czy dłuższą współpracę ? ponieważ po długoletniej "współpracy z państwa firmą odnoszę wrażenie, że zapominacie o wzroście kosztów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Z góry dziękuję za odpowiedź
Skoro śledzicie co tu piszemy to odpowiedzcie dlaczego w kioskach tak drastycznie podnieśliście ceny? Klient jak słyszy że pudełko zapałek kosztuje 99 groszy czy koperta również 99 groszy odchodzi. Wczesniej oczywiście odpowiednio to komentuje, często bardzo niecenzuralnie.
Nie łączymy tych dwóch funkcji, szczególnie jeśli dany Menadżer ma pracować w regionie, gdzie znajduje się kiosk.
Dzień dobry. Oczywiście zależy nam na długoletniej współpracy z naszymi Partnerami. Prosimy o podanie Pana numeru PSD. Odniesiemy się do indywidualnej sytuacji i przeanalizujemy plany sprzedażowe. Postaramy się pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji. Pozdrawiamy
Dzień dobry. Przykro nam, że komentarze klientów są przykre i niecenzuralne. Rekomendacje odnośnie cen produktów zostaną przekazane do odpowiednich osób w naszej firmie. Pozdrawiamy
Proszę nie kłamać że nasze opinie tj. agentów są cenne i analizowanie, bo ilekroć rozmawiam z KS , mówi że przekazuje i nikt nie bierze tego pod uwagę. A to błąd, bo my jesteśmy praktykami i doskonale wierny co funkcjonuje a co nie. Mamy informacje od klientów. Rzeczywistość z naszego z naszego okienka wygląda zupełnie inaczej niż ze stołka zza biurka. Przepraszam ale w większości osoby decydujące to ...... bez wyobraźni. Zamiast reaktywować RUCH to się go niszczy do końca, co zostało
Czy ktoś z państwa wstał zza biurka i popatrzył oczami klientów . Może w Warszawie są 2 kioski nowoczesne, ala 98% to stare obskurne oddychające budy. Firma nie jest nowoczesna zatrzymana jest na latach 80. Sam widok kiosków mówi wszystko.
Dzień dobry. Rozumiemy, że do tej pory sytuacja tak wyglądała. Jednak staramy się wprowadzać zmiany, a wszystkie rekomendacje są przekazywane właściwym osobom w organizacji. Pozdrawiamy
Dzień dobry. Właśnie w odpowiedzi na potrzeby klientów i partnerów zmieniamy nasze kioski. Każdego tygodnia prowadzone są prace remontowe. Z czasem będzie coraz lepiej. Pozdrawiamy
Drodzy Państwo jak możecie analizować jak tej analizy nie ma , widząc po planie sprzedażowym, przesyłaliśmy do Państwa list otrzymaliście kilkanaście nr psd które borykają się z tym problemem, czy zostało coś zrobione w tym kierunku? Odpowiedź chyba jest jasna, nie! Nic ! Miało być rzekome spotkanie , mające na celu co...przekonać nas do kosztów jakie ponosi spółka która generuję sama te koszta utrzymując punkty nierentowne, bezsensowne dostawy , które generują tylko koszta w towarach przeterminowane, czy też z powodu wysokich temperatur w punktach , ponieważ te kioski które mają klimatyzację jest naprawdę mało, podstawy kiedy to punkt o obrocie ledwo 10tys netto ma taką samą podstawę bądź wyższą jak punkt który jest x lat i ma 5,6,7,8krotnie większy obrot, tylko dlatego iż podpisał umowę później i jest na nowych zasadach , stawiacie co raz wyższe progi wymagalności które nie są kompletnie adekwatne do tego co agent zarabia, a staranie agenta przy aktywnej sprzedaży jak zwiększy swą sprzedaż, otrzymuje plany których nie jest wstanie wyrobić!przyjęliście skutecznie plan podcinania skrzydeł i strzelania w kolano , zachęcacie agentów akcjami aby zostali multiagentami a zdajecie sobie sprawę jakie koszta pracownicze są prawdopodobnie nie, drodzy Państwo gdzie mamy szukać ludzi którzy będą pracować za mniej niż najniższą krajową , jak po opłaceniu opłat związanych z dg ledwością my mamy tę najniższą krajową ,a ilu jest takich co nawet tego nie mają... nie wspomnę o fakcie iż z tytułu umowy o pracę prócz tej tzw najniższej krajowej pracownik ma urlop , płatny chorobowe płatne, a agenci działają na dg tak więc prawa pracownicze ich nie obejmują, chorujemy w kiosku , urlop 1 dzien 1,5dnia, za które jest potrącane bądź wielce oczekiwane dni świąteczne, średnia liczba przepracowanych godzin 260-300 za najniższą krajową jak nie mniej w przypadku wielu, z tej najniższej krajowej musimy pokrywać koszta związane z utrzymaniem punktu w czystości, pokryć możliwe straty , kupić sobie jakieś siedzisko , wielokrotnie robimy sami naprawy na które doczekać się nie możemy reakcji od państwa , aby kiosk możliwie wizualnie wyglądał i klient nie bał się podejść do punktu , wystarczy że przeanalizujecie tylko to co napisałam, wyciągnijcie czynniki jakie są za a jakie przeciw współpracy z wami , tych za jest naprawdę mało, dziwią się Państwo skąd tyle negatywnych emocji w stosunku do współpracy z wami , niby coś próbujecie ale wszystko idzie w kierunku zniechęcenia, a nie zachęcenia, analiza indywidualna tu jest kompletnie niepotrzebna , analiza jest potrzebna ale ogólna
Drodzy Państwo jak możecie analizować jak tej analizy nie ma , widząc po planie sprzedażowym, przesyłaliśmy do Państwa list otrzymaliście kilkanaście nr psd które borykają się z tym problemem, czy zostało coś zrobione w tym kierunku? Odpowiedź chyba jest jasna, nie! Nic ! Miało być rzekome spotkanie , mające na celu co...przekonać nas do kosztów jakie ponosi spółka która generuję sama te koszta utrzymując punkty nierentowne, bezsensowne dostawy , które generują tylko koszta w towarach przeterminowane, czy też z powodu wysokich temperatur w punktach , ponieważ te kioski które mają klimatyzację jest naprawdę mało, podstawy kiedy to punkt o obrocie ledwo 10tys netto ma taką samą podstawę bądź wyższą jak punkt który jest x lat i ma 5,6,7,8krotnie większy obrot, tylko dlatego iż podpisał umowę później i jest na nowych zasadach , stawiacie co raz wyższe progi wymagalności które nie są kompletnie adekwatne do tego co agent zarabia, a staranie agenta przy aktywnej sprzedaży jak zwiększy swą sprzedaż, otrzymuje plany których nie jest wstanie wyrobić!przyjęliście skutecznie plan podcinania skrzydeł i strzelania w kolano , zachęcacie agentów akcjami aby zostali multiagentami a zdajecie sobie sprawę jakie koszta pracownicze są prawdopodobnie nie, drodzy Państwo gdzie mamy szukać ludzi którzy będą pracować za mniej niż najniższą krajową , jak po opłaceniu opłat związanych z dg ledwością my mamy tę najniższą krajową ,a ilu jest takich co nawet tego nie mają... nie wspomnę o fakcie iż z tytułu umowy o pracę prócz tej tzw najniższej krajowej pracownik ma urlop , płatny chorobowe płatne, a agenci działają na dg tak więc prawa pracownicze ich nie obejmują, chorujemy w kiosku , urlop 1 dzien 1,5dnia, za które jest potrącane bądź wielce oczekiwane dni świąteczne, średnia liczba przepracowanych godzin 260-300 za najniższą krajową jak nie mniej w przypadku wielu, z tej najniższej krajowej musimy pokrywać koszta związane z utrzymaniem punktu w czystości, pokryć możliwe straty , kupić sobie jakieś siedzisko , wielokrotnie robimy sami naprawy na które doczekać się nie możemy reakcji od państwa , aby kiosk możliwie wizualnie wyglądał i klient nie bał się podejść do punktu , wystarczy że przeanalizujecie tylko to co napisałam, wyciągnijcie czynniki jakie są za a jakie przeciw współpracy z wami , tych za jest naprawdę mało, dziwią się Państwo skąd tyle negatywnych emocji w stosunku do współpracy z wami , niby coś próbujecie ale wszystko idzie w kierunku zniechęcenia, a nie zachęcenia, analiza indywidualna tu jest kompletnie niepotrzebna , analiza jest potrzebna ale ogólna
Mam postawę mniej niż 2 tys zł umowa gorsza a zaraz pełny ZUS to mi nic nie zostanie na życie. Praca za darmo. MS mówiłem o tym, pisałem prosiłem, nic na to w czterech literach. Tak ma wyglądać. Długoletnia współpraca? . I przez to kioski zamykają się i otwierają tylko na pół roku. Sam ZUS to 1500 zł. Nikomu przy nowym umowach nie podwyższyli podstawy tylko obniżyli lub zostawili taką samą. Nikt za 500 zł miesięcznie nie będzie robić. U nas na regionie wypowiedzenia się sypią a plany nie realne. Klientów coraz mniej. Agenci dają wypowiedzenie bo na umowie o pracę za 8 godz mają 2400 netto bez dużej odpowiedzialności jakim jest DG i towar w kiosku. Ludzie uciekają ze względów finansowych. Podstawa wg księgi agenta to roboczogodzina to dlaczego liczycie 6 zł na godz. Podstawa powinna być liczona wg ilości godzin w brutto.. MS nie straci przez to pracy jak mu się zamknie w jednym mieście 8 kiosków ? To wcale nie jest biznes. Inne firmy na b2b oferują 10 tys na start plus prowizje i 8 godz dziennie od poniedziałku do piątku. Wypowiedzenie złożone bo za darmo nie będę robić. Starczy mi kasy tylko na ZUS i księgowa i na list do was, na życie już nie. Pełny ZUS mam w marcu. Nie będzie mnie stać na jedzenie, opłaty mieszkania itd. Wszystko idzie w górę a my stoimy w miejscu a nowym dają po 3500 podstawy parę metrów dalej i obroty podobne. Umowy nie są sprawiedliwe i powinna być w księdze agenta zapis że postawa jest liczona wg minimalnej krajowej brutto na godz. Zarobek dodatkowy z prowizji i paczek. Premie miałem raz w roku. Ludzie uciekają a na nowej umowie bez premii żyje się tylko z podstawowy, paczki i prowizja to tylko można opłacić składki zdrowotne przy małym ZUS. Dobrze wiecie że po dwóch latach ZUS kosztuje 1500 zł. Umowy uas 11 są gorszymi umowami od uas 8. Każdy agent wie jak jest z premią. Plan sprzedaży zrobiony na podstawie danych historycznych.U mnie obroty spadły 40 procent. Gdy PiP się dowiedział w jakich warunkach robimy to by była afera. Do Ms nie dociera że prowizja to tylko opłata składek zdrowotnych i głupoty gada że my na tym zarobimy, ms szuka frajerów za 3 zł na godz tyle będzie od nowego roku. Kolejne to że Nie stać nas na pracownika na 4 godz dziennie, a ludziom co nie chcą być na DG bo ich to odstrasza chcą być pracownikami ale nie mogą i też się dziwią. Kioski upadają. Zadaniem MS jest aby punkty się trzymały a nie zamykały. Premia powinna być jako nagroda dodatek a nie przeżycie z miesiąca na miesiąc za 300 godz w miesiącu i liczyć ile na życie starczy. I oczywiście chorować też nie można. Zmiencie te umowy na umowę o pracę bo US będzie od nowego roku przeglądać faktury od jednego kontrahenta i jaki zarobki ma firma agenta. Zarobki nie są adekwatne do współżycia społecznego tyle się zarabia w Afryce. Kiosk powinien być czynny od 7 do 15 i umowa o pracę w sobotę nadgodziny liczone plus premia za wykonany plan. I do programu poleć w ruchu że sprzedaży danego produktu też powinna być dodatkowa nagroda a nie za darmo robić i jeszcze mobbing stosują. Jak zależy wam na kioskach to ratujcie sytuację.
Czy ten portal ma służyć do załatwiania spraw związanych z naszym tj. agentów funkcjonowania. Czytam aby ktoś podał PSD to firma się przyjrzy. Czy takie sprawy nie powinny być załatwiane przez pośrednika KS? Ceny z kosmosu, plany nie do wykonania , budki stare ledwo stojące, to wszystko nas w większości dotyka. Proponuję nie portal tylko pójść w teren.
Obroty wam spadają ponieważ starego agenta nie chcecie utrzymać, zamiast dawać podwyżki to oni przez lata mają takie same postawy a nowy agent ma 2 razy większa lub 3 nawet. Stary agent się zamknie z obrotem około 80 tys na miesiąc, po paru miesiącach lub roku przychodzi agent i obroty 30 tys lub mniej. Klientów się traci. I przez wy jako Ruch też mniej zarabiacie, źle zarządzanie punktami sprzedaży. Jednej Pani z obrotu z 40 tys obrotu po zamknięciu puntu przez pół roku. Obroty spadły o 50 procent, wystarczyło tylko 6 miesięcy, stali klienci już nie wrócili. Tak niszczycie firmę i te ceny kosmos. Najdroższa firma w mieście.
Szanowni Państwo, skoro zdecydowaliście się na kontakt wykorzystując portal opinii, to na początek jedno zapytanie. Abstrahując od wysokości, podstaw, niekorzystnych nowych umów, chciałbym zapytać. Jak to jest, że za usprawiedliwiona każdą nieobecność, nieważne czy to jest 5 min, czy 5 dni jest potrącane z podstawy, prowizja liczona proporcjonalnie do wykonanego planu, i teraz najważniejsze. Dlaczego plan nie jest liczony, ustalany na nowo wprost proporcjonalnie do ilości przepracowanych godzin. Bo skoro dla przykładu minąłem plan np 30 tys na 250 godz, a przepracowałem 200 i za 50 nie mam zapłacone, to plan też powinien być zweryfikowany. Proszę o merytoryczna odpowiedź.
Dzień dobry. Dziękujemy za pytanie. Kwestie, o których Pan pisze wiążą się z tajemnicą biznesową. Prosimy o kontakt na adres rekrutacja@ruch.com.pl lub ze swoim menadżerem sprzedaży, w celu wyjaśnienia kwestii związanych z planem. Pozdrawiamy
Wiele osób jest sfrustrowanych panującą atmosferą i warunkami pracy-wcale im się nie dziwię.Plany sprzedażowe,a zarazem plany premiowe są bardzo często brane z 'kosmosu'.Każdy psd ma swój potencjał sprzedażowy,a kiosk nie jest z gumy.Towar,który b.dobrze się rotuje nie jest ujęty w dostawach-tym samym brak sprzedaży i premii.Wynagrodzenia to temat rzeka.Jeżeli moje wynagrodzenie wynosi 4500,00 to po opłaceniu podatków i zus-u zostaje mi ok.2000,00 przy 330 godzinach pracy miesięcznie.Brak współpracy z MS(w dodatku są niedoszkoleni).Nie jesteśmy traktowani jak partnerzy biznesowi,tylko jak przedmioty.
Jak czytam te wszystkie odpowiedzi z ruchu to mnie aż skręca tak samo jak komunikator na kasie odpowiedzi z automatu nic konkretnego bez sensowne pisanie sami wiecie że to my pracujemy na ruch za marne grosze bez żadnych świadczeń bez zaplecza sanitarnego A może tak ruszyć tylki o i wyjechać w rejon
Pani Renato, nie są to automatyczne odpowiedzi i nie mamy żadnego scenariusza. Każdej uwadze przyglądamy się oddzielnie. Spłynęły już pierwsze wiadomości na adres: Rekrutacja@ruch.com.pl. Jeśli chodzi o pracę w terenie to też mamy takie plany. Pozdrawiamy.
Jeszcze mam jedną ważną kwestię kilka razy ,zamawialam interwencyjne spora ilość papierosów pod zamówienie klienta ,zamówienie składał też k.s żeby było pewne nigdy nie otrzymuje zamawianego towaru i zarazem straciłam paru dobrych klientów na adres e-mail ruchu pisałam reklamację też nie zostało mi wyjaśnione dlaczego olewacie klientow
Ile się czeka na odpowiedź na reklamacje do inwentaryzacji? Mija już drugi miesiąc...
Rekomendacje trafią do niewłaściwych osób. Gdyby tak było ,RUCH nie byłby w stanie agonalnym. Żeby coś z Ruchu było, do zarządzania trzeba osób myślących i wykształconych w danej dziedzinie. Niestety w Ruchu takich osób nie ma. Drugi filar to agenci. Bez nich wszystko totalnie upadnie. Staracie się z powodzeniem nas niszczyć. Z każdym dniem ubywa kiosków. Bez nas nic nie ma. Cenna rada. ZACZNICIE ROZMAWIAC Z NAMI I NAS SZANUJCIE. MY WAM BRAKI W MYŚLENIU I WYKSZTAŁCENIU PODAMY ODRAZU W PRAKTYCE.
Dobrze więc skoro tu twierdzicie ze wychodzicie do agentów to zadam wam kilka prostych pytań. Po pierwsze dlaczego jak dzwonię, smsuje, piszę email do kierownika regionalnego (Śląsk) to od 9 miesięcy odpowiada tylko i wyłącznie poczta głosowa. Następnie od 2 miesięcy czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji do inwentaryzacji, dokumenty które wysyłacie są nie czytelne i ciężko połapać się kiedy popełniło się jakiś błąd przy wbijaniu raportów za skup czy Lotto. Dlaczego odmawiacie mi rezygnacji z kolektury lotto? Nie podajecie konkretnego powodu a ja wam dałem 4 dlaczego chce zrezygnować! Także drogi Ruchu pora wyjść do agentów bo przy obecnych warunkach pracy i wynagrodzeniu to po nowym roku zostaną wam punkty tylko w galeriach. Niestety ale od samego pisania i obiecywania od dłuższego czasu zmian na lepsze nikt wam więcej nie zaufa. A ludzie będa rezygnować. Dlaczego zabieracie mi pieniądze z podstawy za nieczynny punkt z powodu awarii prądu bądź sprzętu, niestety punkt jest wiekowy i nie mam wpływu na to że prądu praktycznie nie ma parę razy w tygodniu ale was to nie interesuje wciąż brak odpowiedzi na pismo w tym temacie a minęło ponad 6 miesięcy. Aktualnie nie mam ochoty i chęci już z wami współpracować a prowadzę 3 punkty i z końcem roku zamierzam złożyć rezygnację, przy obecnym wynagrodzeniu nie stać mnie na 3 pracowników i prowadzenie działalności. Brak chęci jest spowodowany ciągłym usuwaniem asortymentu głupi przykład brak szamponów do mycia włosów, mam punkt który robi duże obroty na art. Pozostałych a tego asortymentu jest coraz mniej. Więc obrót sam w sobie też spada. Nie mówiąc o cenach które są chrendalnie wysokie, ciężko mi konkurować z konkurencją. Brak reklamy i pomocy ms jest też bardzo widoczny. Sam Ms naciska i zwiększa plany ale na pytanie jak mam zwiększyć sprzedaż bo podniósł mi plan o 10 tysięcy na punkt względem poprzedniego miesiąca to odpowiedział że spokojnie wszystko jest wyliczone, niestety jest już koniec miesiąca brakuje mi sporo tys do spełnienia planu i za co będe miał wypłacić pracownikom i jeszcze utrzymać siebie i rodzinę? Zostało wam mało czasu na konkrety ale raczej wszyscy jesteśmy już przekonani że wy poprostu nas nie chcecie i dążycie do totalnej redukcji punktów i agentów. Szkoda tylko że nie macie odwagi powiedzieć nam to prosto w oczy i zachować trochę godności! Zapraszam kogokolwiek z szanownych panów za biurka do agentów wtedy możemy porozmawiać o poprawie relacji
Zgadza się. Analiza musi być całościowa A nie jeden czy dwa pojedyńcze PSD. Chcą gasić jedno drzewo jak się pali cały las. (usunięte przez administratora). Kto tam pracuje?
No, ale czego tu oczekiwać jak siedzą tam półgłówki niby z wykształceniem,ale to i tak (usunięte przez administratora) albo pociotki za dostali się za masło lub pół siniaka. A dla nich to i tak nic nasze słowa, choćby były obelżywe bo (usunięte przez administratora) myślą że mają pozycje i kasę..... Ale nie mają ogólnego szacunku i godności człowieka.
Nowoczesność jest w Kolpolterze. Wy zatrzymaliśćie się w latach 80, zestawiając te dwa saloniki to jak postawić obok siebie bogacza i bezdomnego. Żenada to co piszecie. Czy wy widzicie jak wszystko wokół Was się zmienia i pięknieje. A wasze kioski są odpychające. WSTYD.
dobrze wiecie jaka jest współpraca cokolwiek załatwić horror dostawy cały zapas napoi że kiosk zawalony brak przejścia to co się sprzedawało znika z oferty ale dołożono paczki orlenowskie zwiększono wagę i gabaryty a agent dalej za 0.50 gr musi harować po nowym roku dużo odpadnie starych agentów opłaty ich wykończą a wiem co piszę bo za długo już w tym siedzę i widzę te dobre zmiany ruchowskie tylko że one zawsze były dla dyrekcji a nie dla agentów teraz nawet po opłatach nie ma średnie krajowej żeby dobrze zarobić to podstawa powinna być minimum 3.500tyś. co agent może tylko pomarzyć nie dostanie tego
Kolejna kwestia paczka w orlenie dla mnie to już całkiem nieznajomość kodeksu unijnego ciężar paczki 25 kg jako kobieta takie paczki muszę kilka krotnie podnosić skan wydanie do okienka tym czasem przepisy mówią wyraźnie 20 kg i co mam w zamian nadwyrezony kręgosłup i 50 gr
KS ma to w czterech literach, budy mu się zamykają, chętnych brak. On sam doprowadza do tego, temu piszemy też maile i listy do Warszawy.
Dajcie umowę o pracę netto 3 tys tak jak mają panowie z serwisu co kioski naprawiają a nie badziewne umowy agencyjne które z biznesem nie mają nic wspólnego. Wykorzystanie ludzi za mniej niż minimalna krajową za 300 godz pracy w miesiącu. Do mediów was podać czy do sądu i rozprawę zbiorową ? Wasze umowy mają kryteria spełniające o umowę o pracę. Po poleceniu dużego ZUS podatku i księgowej nic nie zostanie. Już przy składkach preferencyjnych agenci odchodzą. Kiosk tylko brać na pół roku jako doświadczenie przygoda życia i baj baj Ruch.
Szanowni Państwo, Zapewne czytaliście w GW co się dzieje w spółce matce, nie trudno zauważyć, ze te samy "standardy" są wprowadzane dla agentów RUCH. Nikt nie kwestionuje, ze powinny obowiązywać wysokie standardy obsługi klienta, ale musi się to wiązać z przemyślana strategią, nie wystarczy wymyśleć selling cross, czy selling up, nie wszędzie to się sprawdza. Obsługa kiosku, to specyficzna forma sprzedży, w większości punktów, to są stali klienci, to jeden aspekt. Drugi, to polityka cenowa, tu chyba nad tym nikt nie panuje, nie ma wyobraźni, mogę zrozumieć, ze kiosk jest formatem typu convience, ale to nie Zabka. Logistyka, planowanie, szkoda pisać. Na koniec, temat, który praktycznie przewija się cały czas, to nowe umowy. Nie może być tak, że premia będzie wyznacznikiem zarobków, premia jest nagrodą, a w przypadku konstrukcji tych nowych umów, nie zrobiąć wyimaginowanych targetów wynagrodzenie pozostaje poniżej minimalnej. Nie uwierzę w to, ze nikt w centrali nie umie liczyć, pewnie, ze na kalkulatotrze przedstawianym przez MS wychodzi "pięknie", ale tylko jak jest wykonany plan. Czy tak trudno ustalić od którego momentu opłaca się utrzymywać dany punkt. O umiejętnościach MS nie warto nawet pisać, zeby mieli wyobraźnie o co chodzi w sprzedaży w kiosku, powinni przejść praktykę w punktach sprzedaży. Także, jeżeli RUCH-owi zależy na ciągłej rotacji agentów, to obecna polityka jest jak najbardziej odpowiednia. Pozdrawiam
Chciałem dzisiaj wysłać raporty do Ficnores poprzez PwR.-czyniłem to od lat.Nikt nic nie wie dlaczego dzisiaj nie można.Czyżby ta usługa została wyłączona?MS twierdzi,nie ma co stwarzać problemu.Tak wygląda stosunek przedstawiciela Ruch-u wobec Agentów
Dzisiejsze zachowanie MS było dla mnie b.frustrujące.Żenada!!!Po 35-ciu latach pracy w Ruch-u i dla Ruch-u dojrzewa we mnie myśl o rezygnacji.
Dzień dobry. Dziękuję za odpowiedz, jeżeli chodzi o plany sprzedażowe, to ciężki temat, MS/KS twierdzi, że nie ma specjalnego wpływu na tworzenie planów, jeżeli się pisze do działu rozliczeń o weryfikację, to odsyłają do MS/KS. Moim skromnym zdaniem powinna być prosta zasada tzw. widełki: do kwoty X tyle proc. prowizji, od kwoty X do Y tyle proc., itd., Powinno też być tak, żeby było zagwarantowane przynajmniej minimalne wynagrodzenia brutto w przeliczeniu na etaty (etatyzacja). Ale moje wypowiedz wyżej dotyczyła czegoś innego. Logicznym wydaje się, że jeżeli czynność danego PSD w danym miesiącu jest 100 %, i warunek premiowy jest liczony od planu przewidzianego na pracę przez cały m-c, to jeżeli występuję nieczynność danego PSD np: 5 dni, to czy plan, warunek premiowy nie powinien być naliczony i zweryfikowany proporcjonalnie do czynności danego PSD?
Śledzicie niby wszystkie komentarze napisane i nic z tym nie robicie dalej traktujecie agentów jak nic
Czy możemy prosić o więcej szczegółów w wiadomości prywatnej? Rekrutacja@ruch.com.pl Postaramy się wyjaśnić sytuację z Menadżerem Sprzedaży.
Z mojej strony był to sygnał o kompetencjach i efektywności pracy MS.Po moim wpisie mój MS już powinien się zorientować,że chodzi o Niego.Jakie działania motywujące pracę Agentów proponuje Ruch?Osobiście nie widzę żadnych,tylko straszenie,występowanie z pozycji siły.Nikt nie dba o Agentów z długim stażem pracy,a nowi otrzymują proporcjonalnie wysokie podstawy
Dzień dobry. Nasi Menadżerowie nie zawsze czytają wpisy, które się tu pojawiają. Podanie numeru PSD ułatwi nam wyjaśnienie tej sprawy. Pozdrawiamy
Działania motywujące agenta? Zwiększanie planów sprzedaży, smutne. Niestety, ruch przejmuje najgorsze praktyki z Orlenu, tylko, że kiosk, to nie stacja benzynowa.
Czy dział marketingu pomyślał o właściwej reklamie Orlen paczka?Klienci biegają po stacjach Orlenu chcąc nadać paczkę.Sama naklejka na ladzie to trochę za mało
Wydaje mi się,że MS .był trochę zakłopotany zaistniałą sytuacją Może zmieni swój stosunek do Agentów-na to liczę
Drogi "Pracodawców", od jakiegoś czasu przewija się tamtą dostaw, może byście łaskawie uczulił dział logistyki, żeby trochę myślał. Z tego co zauważyłem, to cała ich praca polega na tym, że drukują to co się sprzedało w poprzedzającym tygodniu bez sprawdzania stanu zapasów. Tylko dziś prosty przykład, jednego z produktow, którego zapas jest na kilka m-cy, ale że sprzedało się dwie szt., to przysyłają 2 szt. Po co oni tam siedzą i nazywają się "logistyka mi"?
Od dłuższego czasu zanikła aktywność Centrali.Szkoda,bo w międzyczasie ukazało się trochę opinii w większości negatywnych,ale były też podpowiedzi mogące usprawnić proces dostaw oraz dystrybucję.Można wyeliminować te nieprawidłowości,ale my na dole nic nie możemy zrobić.Wszystko w rękach Centrali.Za dużo jest towarów likwidowanych,a to są straty,których można częściowo uniknąć.Warto rozmawiać -tylko jak?
Dzień dobry, Cały czas czytamy Państwa wpisy. Jednak, żeby móc zainterweniować potrzebne są numery PSD. Jeśli ktoś pisze, że brakuje mu prasy lub ma nadmiar jakiegoś produktu spożywczego, to musimy mieć możliwość zweryfikowania stanów. Chętnie pomożemy, jeśli tylko będziemy wiedzieli gdzie. Pozdrawiamy
Taaak.... Podałam nr PSD, dostałam odpowiedź że sprawa w toku ale na pytanie na jakim etapie ta sprawa to odpowiedzi już nie ma.
Dzień dobry, Pani sprawa jest w toku i obecnie niestety nie posiadamy żadnej aktualizacji. Kwestie związane z remontem punktu wymagają dłuższego procedowania niż np. nadział prasy. Jeśli będziemy wiedzieli coś więcej z pewnością się Pani dowie o tym pierwsza. Pozdrawiamy
Czytać to czytać ale wyciągać wnioski to co innego. Już nie długo Pies z kulawą nogą nie zrobi zakupów w kiosku Ruch. Pracuję 15 lat w kiosku wysokoobrotowy 70-80tyś. A wysokoobrotowość ten kiosk zawdzięcza tylko mnie bo to ja napoczatku jako najemca a potem jako agent dbałem o swoich klientów . Ale teraz to są kpiny nie handel. W małej miejscowości gdzie sklep jest koło sklepu gdzie jwszyscy się znają a tu ceny z kosmosu. Zaczyna się sezon grzewczy i wzmożony zakup zapałek. To jest poprostu żenada. Wstyd mi nawet wypowiadać cenę zapałek a po dzisiejszej dla mnie przykrej sytuacji nawet nie zamierzam ich sprzedawać w tej cenie. ( już piszę wymówienie nie mam zamiaru uczestniczyć w tej farsie . Moje dobre imię i zaufanie klientów na które pracowałem przez wiele lat jest teraz naradzone na szwank i wcale się klientom nie dziwię bo żądać za zapałki .99 gr gdy 10metrów obok beż kolejki w Stokrotce można kupić takie same za .10gr. To nie do wytłumaczenia. Były drogie po .30 gr. Ale te Czechowic broniły się jakością i śmiało można było je polecać. I tak jest ze wszystkim . Towar dwa lub trzy razy drożej niż obok w sklepie. Jak pisałem żegnam się z tą firmą i polecam wszystkim też to uczynić zanim całkiem ogołocą nas z godności.
Jeżeli nie potrafisz sprzedac zapałek na 99gr to krzyż na drogę. Pewnie menadżer juz Ci to powiedział. Jak opierasz sprzedarz swojego kiosku na zapałkach to życzę zdrowia. Prowizja z zapałek to pewnie 1/10 gr i żeby zarobic musiałbyc codziennie sprzedać paletę zapałek. W Polsce aktualnie nie ma żadnej fabryki zapałek bo wszystkie splajtowały, nawet Czechowice. Pewnie przez takich oszołomów jak niektórzy klienci co za pare groszy chcą wszystko kupić. Sieciówki mogą mieć zapałki za 10 gr bo sprowadzaję je m.in z Indii, Bangladeszu gdzie do ich produkcji zatrudnia się dzieci. Ale Polska to wrazliwy kraj na krzywde innych. Ważne żeby babcia miała zapałki za 10 gr a resztę renty wysyłała ojcu dyktatorowi
Nie zrozumieliśmy się.Moja wypowiedż była konkretna,a otrzymałem odpowiedż nie na temat.Nie obrażając nikogo osoba,która tu odpisuje nie ma pojęcia co pisze.Polonista stwierdziłby,że praca nie na temat i postawiłby 1-ę
Gościu, co ty za kocoboły piszesz, tu chodzi o zasady, jeżeli babci nie kupi dzisiaj zapałek za 99 groszy, to jutro nie przyjdzie i nie kupi kremu, bo stwierdzi, że w kiosku mają drogo, a gazetę kupi w biedrze przy okazji zakupu kremu i zapałek.
kiedyś były spotkania dyrekcji z agentami Ale na jednym z nich było tak burzliwie że jeden z Agentów dostał zawału serca i już więcej spotkań nie zorganizowali
ruch podpisywał umowę z agentem na godziny otwarcia nie można zamknąć PSD i agenci przyjmowali emerytki (usunięte przez administratora) bo kto da rade 14 godzin zadam pytanie jle osób pracuje (usunięte przez administratora) czy coś się zmienił trzeba zawiadomić inspekcie pracy to ruch padnie
ale się przestraszyli usuneli że zatrudniane emerytki nie pracują na umowie o prace wystarczy zawiadomić platforme obywatelska i tvn oni nie lubią Orelenu i ruch do każdemu podwyżkę alb padnie
Dzień dobry, Z każdym z naszych Partnerów ds. Sprzedaży podpisujemy umowę agencyjną, a co za tym idzie dbamy o wszelkie standardy biznesowe. Kwestia zatrudnienia współpracowników leży po stronie naszych Partnerów ds. Sprzedaży. Pozdrawiamy
Panie Walery, fragment poprzedniego wpisu został automatycznie usunięty przez platformę GoWork, ponieważ naruszał regulamin tego miejsca. Pozdrawiamy
A może tak zaczniecie zwracać kaucję za rozliczone i zamknięte psd . Przepychanie miedzy fincores a ruch kto ma zwrócić środki agenta. Żałosne. Na każdym kroku będę odradzał tą waszą beznadziejną firmę .
Agentów nie stać na zatrudnienie pracowników, sama postawa mówi za siebie. Postawę dajecie tylko na koszty firmy a na życie z prowizji nie starcza. Jesteście uparci. Dajecie 2000 zł postawy za 300 godz bo takie macie zasady. Nie obchodzą was argumenty i koszty. Z takim podejściem to nikogo chętnego do pracy nie weźmiecie. Najlepsze to 1000 zł kary za szkolenie i przeprowadzenie mniej niż 1 rok.
Ruchu ,jak już mnie podczas tej Waszej zapaści wy- nazwa firmy-ałeś tak że musiałem gazety dla prenumeratorów kupować po sklepach,a faktury za prenumeraty wciąż przychodziły,to może się zrehabilitujesz choć trochę i kupisz ode mnie kiosk? ????
Szanowny Pracodawco, prośba. Czy moglibyście zmienić w komunikatach, powiadomieniach o odbiorze paczki, dodając do adresu "Punkt odbioru Salonik/Kiosk Ruch" i adres. Klienci chodzą i szukają Orlenu, niech na początku jest Orlen Paczka, jak już musi być, ale żeby była nazwa punktu. Na pewno ułatwi to sprawę klientom.
Bo to nieprawda
Pytanko czy NEO wkłady wchodzą w wysokomarżowe
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, jak długo trwa oczekiwanie na numer PIN do aktywacji automatu do kart ŚKUP.
Przeterminowane gumy zalegają w kioskach ktoś zapomniał o zwrocie
chciałabym się dowiedzieć od ruchu kto płaci za przeterminowane leki które nie były wywoływane do zwrotu ani nie były uznane przy renamencie zdawczym bo pani stwierdziła że leki im nie wolno wpisywać ani zdejmować ze stanu tylko po rozliczeniu mam zrobić odwołanie i ruch mi zwróci za potrącone leki tylko mija dwa miesiące od zdania kiosku ja zapłaciłam za te leki bo ruch potrącił z wynagrodzenia notę odwoławczą wyslałam miesiąc temu i cisza ani odpowiedzi ani pieniędzy taka jest uczciwość ruchu
Prezes tej firmy jeszcze do niedawna fakturował swoje genialne usługi zarz adcze przez działność gospodarczą zarejestrowan a na Cyprze i wyceniał je na 400 tysiecy zł miesięcznie. Firma została wyprzedana z majątku totalnie tylko z agentami nie wiadomo było co zrobić. Zrobiono z nich pariasów pracujących w salonikach (he,he) i kazano jednak sikać do własnego kubła jak nikt nie widzi. XXI wiek i szczanie do kubła !Cała prawda o tym cudzie gospodarczym! Kto nie wierzy, niech pyta w kiosku. .
Weźcie się nareszcie za danie nam godnych pieniędzy... pracujemy za 500 zł miesięcznie po opłaceniu wszystkiego... TO JEST CHORE
Ruch robi ten sam błąd co niektórzy operatorzy komórkowi, "dla nowych klientów daje promocyjne oferty (czytaj wyższe podstawy), a długoletnich współpracujących agentach zapomina, niektóre pracują na podstawach z 2014 roku. Podstawy powinny być waloryzowane w stosunku do średniej płacy, to raz. Dwa Ruch zapomina o podstawowej zasadzie, że jak zadba w pierwszej kolejności o pracownika (czytaj agenta), to on zadba o klientów, nie trzeba będzie wymyślać śmiesznego ",push-owania", który absolutnie się nie sprawdza. Trzy, jak można ustawiać nierealne plany, kiedy agent nie ma żadnego wpływu na zamówienia produktów, jest system zamawiania, i co z tego, mogę popatrzeć co jest, a logistyka absolutnie się tym nie interesuje, system robi zamówienie z automatu. Rozwalić 100 letnia markę, to tylko Orlen potrafi. Jeszcze zapytam, czy spotkaliście MS, który zamiast przy każdej wizycie porobić fotki kiosku, doradził coś odnośnie sprzedaży, technik sprzedaży, 8to.
PRACODAWCO Zaktualizuj wyżej wymienioną bajkę. Ruch nie jest nowoczesny wręcz odwrotnie zatrzymał się w czasach (usunięte przez administratora) Od daty waszego wpisu minął rok a kiosków z 3750 pozostało ok.1000. To wszystko mówi o zarządzaniu a raczej braku. Agenci i KS cały czas mówią co trzeba zmienić, co zrobić, ale nikt nie słucha. Były przypadki zwalniania KS którzy chcieli coś zmienić na lepsze. Nawet Pani dyrektor Agnieszka się zwolniła, bo nie chciała się podpisać w zeszłym roku o drastycznym podniesieniu cen produktów. Teraz ceny widzę są troszeczkę zmniejszone ale jest za późno. Ludzie się odrócili . Osób z przypadku, którzy kupują na szybko jest nie wielu.
(usunięte przez administratora) zbieracie tylko weksle żeby okradać ludzi, aplikowałam 2 lata temu w Sz, nie udało się wam otworzyć punktu ale weksel wzięliście z góry. jAK prosiłem o zwrot weksla to cisza i odesłane że niby zmieniony adres , (usunięte przez administratora)
no, no teraz jeszcze będziemy ankiety wypełniać no i przychodzić co najmniej pół godziny wcześniej zeby wszystko sprawdzić przed rozpoczęciem sprzedaży. nie dość że punkty zamykają się jeden po drugim to jeszcze taki bzdury za które ktoś zgarną (usunięte przez administratora) kasy. do końca miesiąca składam wypowiedzenie, na własnej działalności a gorzej niż (usunięte przez administratora) w pisowskim Orlenie.
(usunięte przez administratora)Budy projektowane sprzed 30 lat, przystosowane do kilkunastu tytułów , kilkunastu marek produktów i wyrobów tytoniowych, a oni chcą teraz utrzymać standard, brand, gdzie agent ma 1,5 m2 podłogi, połowa tytułów rzucona w kąt, na lądzie nie wiadomo co wystawić, push, czy jakiś tytuł, żeby klient zobaczył, słodycze grzeją się w oknach i trzeba kombinować, żeby to jakoś wszystko sprzedać. (usunięte przez administratora)
Wyluzuj. Wypełnienie ankiety to tylko formalność można ją wypełnić w ciągu dnia. Wiemy jaka jest rzeczywistość -stan kiosków z zewnątrz i wewnątrz to rudera. Podłoga jest zamieciona i co z tego jak jest dziurawa. Zatowarowanie BRAK. Tylko napoje i słodycze które KS ciągle zdejmuje że stanu. Szyby od czasu do czasu myje, ale nie będę1. wydawać moich pieniędzy na środki czystości które są drogie 2. bieżącej wody nie mam, muszę sobie przewozić. Ja przywożę to na herbatę czy umycie rąk, a nie na porządki. Do porządków musi być bieżąca woda. Proponuję Zarządowi wyjść w teren i się zapoznać z rzeczywistością . Ankieta to farsa i przy dosłownej interpretacji kioski nie powinny być otwarte.
Większość kiosków jest bez dostępu do wody ja się pytam w jaki sposób mam myć ?skąd nosić wodę ? A środki czystości kto mi da ? No chyba za te grosze nie mam kupować jeszcze płynów.(usunięte przez administratora)
Punkt w ankiecie. Oszczędzanie energii i utrzymywanie odpowiedniej temperatury. ŚMIECH.!!!!!!!!!!!! U mnie wiatr hula w środku. Drzwi dziurawe, brak uszczelek. W zimie rano temperatury poniżej 0. Nie wiem co autor tej ankiety chcę osiągnąć, ale napewno nie poprawę wizerunku i jakości Agent dał dobrą radę. Zarząd w teren i rozmowy z nami. Ale rozmowy konstruktywne a nie wyuczone formułki.
Popieram,stan kiosków to jakaś totalna porażka,nikt o to nie dba. Drzwi wyglądają jakby zaraz miały sie rozpaść na kilka części Brak miejsca to wielki problem przy tak dużych dostawach spożywki,która i tak nie schodzi. Powinni przemyśleć ilości nowych rzeczy na sam początek i zobaczyć czy wogóle coś schodzi a nie przysyłać wielką ilość napoji które w lato się gotują i wybuchają pod wpływem temperatury. Następna ważna rzecz to brak dostępu do bieżącej wody,jak mamy myć okna czy podłoge, jak nie mamy podstawowych środków czystości które powinny być zapewniane w każdym punkcie. Woda którą przynosze w butelkach jest na herbate lub umycie rąk,a nie do mycia okien czy podłogi,ktora i tak jest gnijąca i dziurawa.
To rzeczywiście głupota. I tak przychodzę wcześniej, żeby prasę przyjąć, bo klienci już czekają, a teraz będę musiał szukać co rano dat produktów i je wpisywać. Pomijam już fakt mikroskopijnej czcionki. Nie potrafię tak małych literek napisać. Czyli mamy wypełniać, a klienci mają czekać. Genialny pomysł ktoś miał...
myślę że te ankiety ktoś wymyślił po to żeby znów z podstawy było co zabierać, ktoś pomylił stacje Orlen gdzie pracownicy są na etacie z kioskami gdzie mamy swoje działalności a jesteśmy parobkami za jałmużnę bo 1900 podstawy w dzisiejszych czasach to jałmużna. może są punkty co wyrabiają marzę i mają z 5 tyś. ja w sobotę przychodzę tylko po to żeby światło palić i się logować, na cały dzień 1, 3, czasami 5 klientów, sprzedaż nie więcej niz 50-100 zł. po co pytam.
zarząd jak masz rząd oderwany od rzeczywistości, tu się nigdy nic nie zmieni poza tym że ciągle myślą jak tu mieć podstawę do zabrania jakiejś kasy agentowi. prasa okrojona, brak towaru, który schodzi na pniu, lusterka, grzebienie, obcinaczki, jedynie co się nie zmieniło to ilość nadziewanych słodyczy i napojów jak dla marketów. ostatnio coraz częściej klienci wychodzą nie kupując nic bo za drogo i słyszymy,, co pan oszalał taka cena,, nawet sprzedaż gazet codziennych zmalała bo raz że pokolenie, które czyta wymiera, a dwa że ceny rosną i ludzkie ograniczają zakup z 6 gazet w tyg do jednej z programem
ceny nowe na towerach ,to jak się przysyła nowy towar,lub zmienia cenę trzeba przysłać nowe etykiety z cenami,my zamawiany przychodzą za miesiąc lub wcale
Zaniedbania, niekompetencja ruchu jest na porządku dziennym. Mówisz o cenach towarów, a co z cenami gazet. Zmiana ceny gazety w systemie brak nowej ceny. Klient odchodzi bez zakupu. Ja mam godziny czynności punktu zmienione rok. A na stronie internetowej są stare. Klienci głównie paczkowi, nie są stałymi ,nie znają godzin, i sprawdzają na stronie. Przyjedżają i się denerwują że zamknięte. PRACODAWCO zacznij zmiany od siebie, a nie ankietami które nic nie zmienią.
Inne czasy, inna wizja władców. Ale żeby tą ich wizję wdrożyć w życie z sensem potrzebne są inwestycje w nowe, przystosowane do tego punkty. A z tym jest problem. Za mojej młodości kiosk Ruchu był czymś, gdzie mogłem kupić praktycznie wszystko. Nie musiałem jechać dalej do żadnych (dziś marketów). Było mydło i powidło przysłowiowe. Oczywiście bez słodyczy i napoi. Ale film do aparatu zawsze tam kupowałem. Niech ktoś spróbuje kupić tu dzisiaj kartę pamięci. A przebicie na pewno byłoby spore. A i klienci się dość często pytają. To taki przykład.
Otwierają teraz zupełnie nowe kioski ale pod logiem Orlen w ruchu. Z tego co wiem wymieniają w pierwszej kolejności stare kioski na te nowe. Ciekawe tylko ile im zajmie wymiana całej sieci.
Masz lepiej płacone może za to, że przychodzisz pracować w sobotę? Bo tak śledzę ten wątek, a nikt nie podał konkretnej kwoty, ile za taką pracującą sobotę można dostać.
Bardzo fajny komunikat otrzymaliśmy. Cytuję: "Bardzo prosimy przygotować punktów do obsługi większej ilości paczek..." Rozszerzamy i powiększamy kioski!
Komunikat odnośnie paczek ubawił mnie od samego rana, to co, mamy rozbudować punkty czy rozciągnąć, .nie zawalajcie nas tonami zgrzewek napojów , punkty nie są z gumy.
Prowadzenie kiosku to jakiś dramat. Warunki jak 40 lat temu, nic się nie zmieniło. Dostarczany towar nie taki, jaki potrzebny. Zarządzający kompletnie oderwani od rzeczywistości, agentów traktują jak (usunięte przez administratora) Nie starczy mi tu miejsca, by opisać niekompetencję. Zastanówcie się dobrze, ludzie kochani, zanim podejmiecie decyzję o współpracy, bo prędzej, czy później zrobią Was w konia.
to argumentem za tymi warunkami ze jak 40 lat temu to tylko to, że mylą towar? Myślałam, że coś jeszcze się działo...
jest gorzej niż 40 lat temu, bo wtedy to byłoby normalnie a dzisiaj punkty bez wody i kanalizacji, zaplecza socjalnego,nie ma gdzie rak umyć a mamy do czynienia z pieniędzmi oraz tuszem drukarskim z gazet. o zjedzeniu w spokoju zapomnij. to mają być warunki w tym wieku, kpiny. towar wszelkie poupychany , klient przejść nie może lub dojść do półek, ceny orlenowskie, klient wchodzi,patrzy i wychodzi
aż tak? to ludzie kompletnie niczego nie kupują? To tak ogólnie ile osób jeszcze z nimi współpracuje skoro podobno tak ciężko jest?
Jaka umowa obowiązuje w Ruch S.A podczas okresu próbnego?
to zależy na jakie stanowisko, żeby prowadzić punkt umowa cywilnoprawna bo jesteś na własnej działalności a raczej musisz być żeby podpisali z Tobą umowę.
(usunięte przez administratora)
A najgorsze jest zachowanie pozal się boże całych tzw kierowników podłe nic nie chcą pomóc tylko wiecznie źle i mają nas ludzi za złodzji to mnie najbardziej boli tyle lat tam pracowałam ale na taką jak ostatnim czasie podła kierowniczkę nigdy nie trafiłam kasę zgarnia nie wiadomo za co
Przedstawiciel handlowy ktoś orientuje się jakie warunki? Rozglądam się za zmianą pracy
Zobaczcie pierwszy wpis ruchu z 2021r. jaki to ruch jest nowoczesny i rozwijający się. A teraz po roku mamy weryfikację; z oficjalnych ich danych było 3750 kiosków, w tym momencie jest 0k.1000. Nasuwa mi się stwierdzenie: ,,WSTAJĘ, WYCHODZĘ"
Pomimo obiecanego feedbacku na temat wyniku rekrutacji nie otrzymałem go od miesiąca... Ogólnie rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Kobieta z HR była bardzo pogodna, o miłym usposobieniu. Dziwi tym bardziej i boli takie traktowanie. Napisanie maila o treści (usunięte przez administratora) zajmuje max 120 sekund...
Czy pracodawca tu zagląda? Od października 2021 nie ma żadnych odpowiedzi ze strony Ruch.
Pomimo rozmowy kwalifikacyjnej w miłej atmosferze, niestety nie otrzymałam obiecanej informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji. Po co tak kłamać?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ruch S.A?
Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 514.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 475, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 231 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?
Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.