Opinie o Ruch S.A w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Ruch S.A. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Ruch S.A o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ruch S.A w Warszawa

Ruuuu
Pracownik

Drodzy MS przypominam że do komunikacji służy aplikacja na kasie POS a nie prywatne nur

Patryk
Pracownik

Drodzy MS już mi bokiem wychodzą te wasze esm nie mam zamiaru i pieniędzy żeby podnosić wasze statystyki nie będę sama wykupywać badziewanego towaru a jeżeli chcecie mieć kontakt z agentem to proszę o firmowy telefon bo nie życzę sobie kontaktu na prywatny numer

Aga
Pracownik
@Patryk

A ja mam zamiar upubliczniać te ich esm jeżeli nie dociera do nich że to jest nękanie

Witek
Były pracownik
@Aga

Myślę że to jest jedyny sposób żeby z tym skończyć. Swoją drogą to ciekawe od jakiego szczebla to się zaczyna bo zapewne na tak jawne działanie MS zapewne muszą mieć przyzwolenie od KR .

Nowy
Pracownik
@Witek

Cisną bo mają za to premię a nas straszą karami a poza tym MS którzy starali się pomagać w miarę ich możliwości agentom zostali zwolnieni zostali tylko ci których mamyyyy

Kraków
Były pracownik

RUCH S.A. to jedno wielkie (usunięte przez administratora) właśnie kończę z tą instytucją współpracę i kieruję pozew do sądu o niewypłacanie należnych mi świadczeń finansowych RUCH – dostawca prasy – zapewnia, że: będzie utrzymywać regularny kontakt z Partnerem, by wcześnie reagować na zmieniające się okoliczności, rozstrzygać bieżące kwestie, odpowiadać na wezwania Partnera i świadczyć mu pomoc doradczą, raz na kwartał dostarczy planogram Ekspozycji Prasy, dostosowany do indywidualnych cech danego punktu sprzedaży, a przedstawiciel RUCHu będzie wspierał Partnera w codziennym zarządzaniu półką prasową, wyposaży punkt Partnera w solidne meble i atrakcyjne ekspozytory prasy, przedstawiciel RUCHu zaprezentuje Partnerowi katalog możliwości - jedna wielka ściema.

Michu
Były pracownik
@Kraków

papier przyjmuje wszystko, gorzej z realizacją, tą dotyczy tylko Agentów ,my mamy realizować chore plany, sprzedawać towar którego nikt nie chce,gazet brak, stare wiecznie przeklejanie pozycje dla dzieci , puste półki z prasą, przynajmniej u mnie i niczego nie mogę się doprosić no i jeszcze wiecznie strasznie wypowiedzeniem, nie mam zamiaru kupować produktów dnia tak jak to robią inni, bo robią sami sobie oszukując. nawiedzenia Ms do tego i nic dodać nic ująć

Edek
Pracownik
@Michu

Najgorsza jest atmosfera jaką stworzyli. Straszenie karami za nie sprzedanie artykułu dnia , co za tym idzie zmuszanie kioskarzy do kupowania tych artykułow , SMS , Telefony" "motywacyjne" i komunikaty które już dawno przekroczyły Znamiona motywacji. Ja nagrywam wszystkie rozmowy z MS , zapisuję SMS i robię zdjęcia komunikatów. To nie może tak być.

Agentka
Pracownik
@Edek

Sami do tego doprowadziliście, właśnie kupując sami. Miejcie do siebie teraz żal.

Nick
Pracownik
@Edek

Po pierwsze primo, zapis o jakim kolwiek karaniu za niesprzedanie czegoś, jest niedozwolonym zapisem w umowie. Nie sprzedałem czegoś, to nie mam za to zapłacone. Składniki wynagrodzenia są następujące: - podstawa - prowizja - premia za wykonanie planu Jak Orlen taki cwaniak, niech puszcza reklamę w swoich gadzinowkach i poleca produkty dnia w kioskach, bo codzienne nagabywanie stałych klientów stało się żenujące. Po drugie primo, rola KS-ek ograniczyła się do wysyłania głupich żenujących komunikatów/SMS-ów. Nie spotkałem jeszcze KS-ki/a, która/y by przy okazji wizyty doradził, "może tak zrobić ekspozycję, a może to wyeksponować tu, itp" Po trzecie primo, chyba nikt nie panuje w Orlen Ruchu nad polityka cenowa, jak robią jakaś przecenę, to lecą np 60% na całej grupie towarowej i wychodzą im kosmiczne ceny, np kawa 3w1 cena 3,5 zł. A na koniec dzisiejsza polecajka, cały miesiąc gilzy wyeksponowane po 4,99, a dziś w polecaj 25% rabatu od ceny normalnej i cena 5,99. Czy ruch uważa klientów za (usunięte przez administratora) że klient nie wie po co przychodzi do kiosku. A gdzie najniższa cena z ostatnich 30 dni. Także na koniec, nie przejmujcie się polecajkami, chyba, że KS od was to odkupią. :))

Nick
Pracownik

Firma powinna wiedzieć takie rzeczy, że kluczowe jest, aby polecanie produktów było zrównoważone i oparte na potrzebach i preferencjach klientów. Powinno się regularnie monitorować sprzedaż i feedback klientów, aby określić, jakie produkty cieszą się największą popularnością i jakie produkty warto polecać. Szanująca się firma powinna pamiętać, że kara za nie sprzedanie konkretnego produktu w danym dniu może wpłynąć negatywnie na morale pracowników i zmotywować ich do krótkoterminowych działań, a nie do budowania długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami. Częste wysyłanie SMS-ów i komunikatów może czasami zdemotywować, zamiast zmotywować do działania, zwłaszcza jeśli są one nieadekwatne do potrzeb lub irytujące dla odbiorcy. Jeśli odbiorca otrzymuje zbyt wiele wiadomości, może to spowodować poczucie przytłoczenia, co prowadzi do ignorowania lub usuwania wiadomości bez ich przeczytania. Ponadto, odbiorcy mogą odczuwać frustrację, jeśli wiadomości są powtarzające się lub nieadekwatne do ich potrzeb i preferencji. Aby uniknąć demotywacji, ważne jest, aby przesyłanie wiadomości było zrównoważone i oparte na potrzebach i preferencjach odbiorców. Dobre praktyki obejmują dostosowywanie treści do konkretnych grup odbiorców oraz określanie odpowiedniego czasu i częstotliwości wysyłania wiadomości. Ważne jest również, aby wiadomości były jasne, konkretnie formułowane, atrakcyjne i wartościowe dla odbiorców. Odbiorcy powinni wiedzieć, co jest dla nich istotne i jakie korzyści mogą osiągnąć z otrzymywania wiadomości, aby byli zainteresowani i zmotywowani do interakcji z nadawcą. Podsumowując, zbyt częste wysyłanie SMS-ów i komunikatów może zdemotywować odbiorców, ale dostosowanie wiadomości do potrzeb i preferencji odbiorców oraz utrzymywanie zrównoważonej i atrakcyjnej komunikacji może pomóc w utrzymaniu pozytywnego stosunku z odbiorcami. Zbyt częste wysyłanie wiadomości bez zgody lub przesadna ilość wiadomości, która może powodować poczucie przytłoczenia, może być uznane za formę stalkingowania. Stalking to zachowanie, które polega na nękaniu, prześladowaniu, obserwowaniu, lub kontaktowaniu się z osobą, która nie wyraziła na to zgody lub z której strony została wycofana zgoda. Stalking może prowadzić do poczucia niepokoju, lęku i zagrożenia u ofiar, a także wpływać negatywnie na ich zdrowie psychiczne i emocjonalne. Dlatego ważne jest, aby wszelkie formy komunikacji, w tym wysyłanie wiadomości, były oparte na dobrowolności i zgodzie odbiorcy. Nadawcy powinni szanować prywatność i granice odbiorców oraz dostosować częstotliwość i ilość wiadomości do potrzeb i preferencji odbiorców.

Agent
Pracownik
@Nick

Prześlij ten tekst do zarządu i napisz , że to w celach edukacyjnych dla KS. Oni nie mają zielonego pojęcia o zarządzaniu zasobami ludzkimi, o karach jakie im grożą za nękanie i za powoływanie się na zapisy w umowie, których nie ma. Mam nadzieję, że sami to przeczytają, bo wiem , że czytają wpisy i się podszkolą, bo nie znajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z odpowiedzialności.

Edek
Pracownik
@Nick

Książkowo opisany problem . Dodał bym tylko że oprócz w/w skutków. Zmuszanie do kupowania towaru przez kioskarzy jest to działanie fałszujące możliwości (a raczej ich brak) sprzedażowe danego towaru a co za tym idzie działanie na szkodę firmy. Efekty takiego działania widać w każdym kiosku wypełnionym po brzegi towarem niesprzedającym się i terminującym. To są wymierne straty finansowe dla firmy.

Zuzanna
Były pracownik
@Nick

przecież nikt nie słucha agentów jakiego produkt potrzeba, tylko jesteśmy zawaleni tym co ktoś bezmyślnie kupuje do firmy układy w hurtowni lub u producenta . klientów interesuje tani produkt, nasi klienci to wciąż starsze osoby Ich nie namówisz na czipsy czy energetyki, batony, szukają szczególnie panowie grzebieni, obcinaczek, lustereczko bo to im się kojarzy z naszymi punktami i zawsze mogli kupić. a tak na marginesie to Ms nękają nas na nasze prywatne telefony, bo przecież nie stać ich na telefon na każdy punkt

xxz
Były pracownik
@Edek

dlatego ja nie kupowałam i nie będę kupować produktów , żadnych. jak można do punktu nadziewać rozgrzewkami napoje w ilościach hurtowych , ludzie sporadycznie coś kupują,za taką cenę.

Klient
Inne

bardzo ciekawe wygląda jak Pani czy Pan z kiosku wylewa fusy po kawie i herbacie na trawnik obok punktu, zawsze się zastanawiałem gdzie osoby tam pracujące robią siusiu lub coś grubszego... Pani mi wyjaśniła że brak toalet i wody w punktach, muszą się prosić żeby gdzieś ich wypuszczono bo mają tylko 15 minut na takie wyjście, myślałem że to żart jednak nie,mamy 21 wiek

Anonimus
Były pracownik
@Klient

Tak - to prawda. Mało tego, czasami nie zdążysz usiąść na (usunięte przez administratora) a już jest telefon z centrali w Warszawie z pytaniem: Gdzie Pan/Pani jest bo: Kasa się wylogowała lub jakiś szurnięty klient zadzwoni ze skargą że punkt nieczynny. Pampersy niedługo trzeba będzie nakładać bo już mało kto chce nas do kibelka wpuszczać. 21 wiek w całej Polsce a Orlen to ciemne wieki średniowiecza lub prehistoria

Glupia
Pracownik

Jak uwolnic sie od orlen-paczka. RUCH UWAZA,ZE BEZ WZLEDU,CZY MASZ MOEKSCE,CZY NIE,TO PACZKE MASZ OBOWIAZEK PRZYJAC. PARANOJA. GUBIA PACZKI,JEST TOTALNY BALAGAN.KLIEnci czekaja na swoje przesylki po dwa tygodnie.biegaja po punktach i szukaja swoich paczek.

Anonimus
Były pracownik
@Glupia

Jeżeli jesteś kioskiem RUCH lub wynalazkiem Orlenu to tylko wypowiedzenie umowy agencyjnej - nic nie da się zrobić. Ja walczyłem kilka lat i nic to nie dało. A w innych przypadkach też wypowiedzenie jakichkolwiek umów, bo zgłoszenia o braku miejsca to można między bajki włożyć.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow

Pytania

Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Kłosowice
Abp Poland Sp. z o.o.
(58 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Lila
Kandydat

Dzień dobry chce wziąść Ruch jako franczyzobiorca chce się dowiedzieć czy się opłaca bo lada moment będę podpisywać umowę chce znać prawdę . I ile można zarobić .

Anonimus
Były pracownik
@Lila

Niech Cię ręka Boska broni. Wycofaj się póki możesz !!! Zarobisz grosze a będą Cię traktować gorzej niż parobka u Jaśnie Pana.

agent_1960
Pracownik
@Lila

Nie jest aż tak tragicznie, ale będziesz musiał brać coś na nerwy, albo olewać tematy. Nie masz tu wpływu na nic.

Zachód
Były pracownik
@Anonimus

pisanie nic nie daje,bo ludzie myślą że piszący tu agenci to jakieś (usunięte przez administratora) co to sprzedawać nie potrafią, co to takiego sprzedać gazetę czy napój. najlepiej jak się ktoś przekona na własnej skórze,po co Kogoś przestrzegać

Były
Były pracownik
@Lila

Pierwsze słyszę o franczyzie w Ruchu bo to raczej agentura ale jeśli chcesz zarabiać przeliczając na godzinę mniej niż ochroniarz , przy odpowiedzialności jak kasjer w banku i zrezygnować z życia rodzinnego, bez urlopu Siedzieć w kiosku w chorobie bez WC i być wyliczanym z każdej minuty . Kilka razy dziennie odbierać telefony i SMS niby mobilizujące do sprzedaży a jeśli nie uda Ci się sprzedać lub sama nie kupisz to komunikaty straszące karami i tak można by długo wyliczać . Jeśli takie doświadczenie jest ci potrzebne to śmiało tylko mała rada sto razy się zastanów przeczytaj umowę tyle razy aż będziesz pewna że wszystko zrozumiałaś bo to doświadczenie może stać się traumą .

ZainteresowanyRUCH-em
Kandydat
 Pytanie

Witam, Od pewnego czasu interesuję się franczyzą z RUCH. Czytam różnych opinii nt. firmy i tak mnie zastanawia jedno. Na tym forum wszyscy wylewają brudy na RUCH, na opiniach GOOGLE klienci mieszają z błotem pracowników kiosków. O co tu w tym wszystkim chodzi?

Anonimus
Były pracownik
@ZainteresowanyRUCH-em

Chodzi o to, że w społeczeństwie nastąpił zanik kultury. Postaw się na miejscu agenta. Masz dziennie 150 klientów i niech połowa z nich potraktuje cię gorzej zwierzęcia (bo jestem klientem, a zarazem Bogiem) to ludzie w końcu nie wytrzymują

agent_62
Pracownik
@ZainteresowanyRUCH-em

Czasem dochodzi do paradoksów. Klientce grzecznie tłumaczę, ale ma ona problem ze zrozumieniem i logicznym myśleniem. Dziwne, bo młoda. Za nią stoi klient i ma z tego bekę. Śmieje się z niej. No, i na kim się wyżyje, jeśli nie zna jego adresu, a mój zna...

zocha
Były pracownik
@agent_62

klienci ogólnie mają problem ze zrozumieniem, ,, dzień dobry czy jest do mnie paczka,, a co to ja wróżka,, to nie kod do odbioru tylko numer punktu,, tłumaczę ale bez skutecznie, zapominają czy zamawiali paczkę na punkt, paczkomat czy pocztę. tylko my nie mamy prawa do niewiedzy,my musimy wiedzieć wszystko

Zachód
Były pracownik
@ZainteresowanyRUCH-em

klienci zrobili się bardzo roszczeniowi, taki punkt powinien być czynny najlepiej 24/24. bo na przykład paniusia przypomniała sobie że musi właśnie odebrać paczkę a Ty masz już kasę wylogowaną i zamykasz,no i jest problem, nie masz prawa wyjść do toalety,lekarza, urzędu. w normalnym zakładzie pracy możesz wykorzystać do toalety tyle razy ile potrzeba, przerwę na posiłek a tu powinnaś warować w pampersie i nie jeść i nie pić. jak myślisz coś pięknego załatwić to ci Ms z wielką łaską może a nie musi wyrazić zgody na zamknięcie a do tego masz zabraną kasę za każdą minutę zamknięcia nie w celu wyjścia do toalety czy z utargiem. klienci oburzeni że chcemy jakiś kod do odbioru paczki, a przecież pisze wyraźnie w wiadomości, którą otrzymują, są wściekli że stałe im coś polecamy (mowa o stałych klientach) co to po Fakt,czy nasz dziennik przychodzą. że towar za drogi, że brak tego co zawsze było w dobrej cenie, grzebienie, lusterka itp. a my musimy wszystko z pokorą znosić z jednej strony klient z drugiej wysłannicy Ruchu czyli MS, KS.

Adam
Pracownik

Pracowałem kilka lat. Jest OK.!

Agentka
Pracownik
@Adam

Może jak pracowałeś 50 lat temu, to może było OK. Ale teraz nie jest OK. Jeśli nie pracujesz to się nie wypowiadaj. Pytanie było o teraźniejszość. Przez to że jest(usunięte przez administratora). jestem na wylocie. Czekam, aby zamknąć ten rozdział.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anonimus
Były pracownik

Lepiej zgłosić to co masz w całości. Jak przyjdzie do instrukcja zwrotu to lepiej zdać mniej niż zgłoszono. Tak jak przy fajkach - zgłosisz 10 oddasz 12 i jest problem. Oczywiście to agent jest temu winny.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Agentka
Pracownik

Dokładnie tak...odkąd Orlen przejął Ruch to zaczął się (usunięte przez administratora) i kary za niesprzedanie produktów dnia. Kierownicy wręcz żądają że produkty dnia mają być sprzedane i nękają nas co trochę smsami i telefonami. A my nie jesteśmy wstanie sprzedać dany produkt skoro akurat klienci nie chcą go kupić. Handel polega na dobrych relacjach z klientami a nie na polecaniu bo jak codziennie ci sami klienci przychodzą to ich to irytuje i czują się osaczeni ale kogo to obchodzi..to my agenci musimy sluchac nieprzyjemnych komentarzy klientów na temat polecania produktów dnia.

Zadowolona
Były pracownik

Ludzie po co pisać że jest źle trzeba poprostu napisać rezygnację odejść i iść do normalnej pracy za normale pieniądze i normalne godziny pracy ja tak zrobiłam jestem szczęśliwa że odeszłam z tej chorej firmy tam zawsze było źle ale ostatnio to jest masakra zero szacunku jeden wielki bałagan siedzą za biurami nic nie wiedzą o handlu tylko rozkazują jak powinno się pracować po tylu latach pracy dla RUCH nikt nawet na dowodzenia nie powiedział pocałuj mnie w (usunięte przez administratora) I tak się dziwię że telewizja się jeszcze nie zajęła tą pożal się boże firmą

Anonimus
Były pracownik
@Zadowolona

Może przed złożeniem wypowiedzeń trzeba jeszcze słać pisma do kierowników, dyrektorów i informować i sadzić kartofle. Wiem, że nic to nie da ale zmasowany ruch w ruchu skutecznie sparalizuje pracę

Zadowolona
Były pracownik
@Anonimus

To i tak nic nie da pisałam dzwoniłam ale oni mają zawsze rację i choć by się waliło paliło wina jest zawsze Ajenta poprostu po tym wszystkim odeszłam bo nie mogłam patrzeć jak nas wszystkich (usunięte przez administratora) w żywe oczy i zawsze jest wina Ajenta bo jak to mówią sprzedawać trzeba umieć tylko żeby sprzedawać to trzeba mieć czym ale to jest chora firma i tak naprawdę to nie ma tam z kim rozmawiać bo oni tylko dbają o to żeby oni mieli a my jesteśmy dla nich robolami których można okradać bo i tak się z nimi nie wygra taka wojna z wiatrakami szkoda zdrowia na nich

Anonimus
Były pracownik
@Zadowolona

Wiem dlatego też żegnam się z tym ......... na b :D ale na koniec jeszcze troszkę pogram im na nerwach tak jak oni nam.

Zadowolona
Były pracownik
@Anonimus

I prawidłowo ja też na koniec musiałam się odstresować i im nerwy zepsuć tak jak to oni mi psuli tyle lat

Nigdy więcej
Były pracownik
@Zadowolona

Pożegnałam się z tą,, pożal się Boże firmą,, 5 lat temu. Prowadziłam 11 lat. Od początku istnienia salonu. Sama reklamowałam ulotkami po okolicy, zdobyłam klientów, dziennie ponad 500 paragonów. Nagroda jaką otrzymałam od (usunięte przez administratora) to obniżenie prowizji. Potem obniżone zatowarowanie co wywołało pretensje klientów - oczywiście do mnie.Dziwi mnie to, że to jeszcze istnieje. Przeszłam do,, Kolportera,, i jedynie czego żałuję, to tego, że nie zrobiłam tego wcześniej.

Nick
Pracownik
@Nigdy więcej

Ta firmą jednego nie umie pojąć, że jak nie będzie szanować "pracownika" czytaj ajenta/agenta, to on nie będzie miał szacunku dla firmy. Jedyne co teraz robią, to "piorą berety" KS-om, żeby naciskali na bezsensowne akcje "Polecam w ruchu", a najlepiej co drugi dzień orlenowska czekoladę i wypełniać (usunięte przez administratora) czek listę

Agentka
Pracownik
@Nick

No dokładnie. Przez te akcje polecam w ruchu klientów tracę bo jak codziennie polecam tym samym osoba dany produkt to klienci mają dość tego nękania..nie kupują tego co im polecam bo tego nie potrzebują. I to my agenci musimy sluchac nieprzyjemnych komentarzy klientów na temat polecania. Drastycznie spada mi sprzedaż słodyczy przez to polecanie. A naciskanie kierownika na sprzedaż orlenowskiej czekolady to już przegięcie. Dzwoni i mówi że mam sprzedać czekoladę tylko jak mam sprzedać skoro nikt jej nie chce kupić ale kierownika to nie obchodzi, ma być sprzedana i już. Ja nie mam zamiaru sama kupować i robić sztucznej sprzedaży. Nie da się na siłę nic sprzedać i jak za to można dawać kary wogole. W jednej miejscowości dany produkt idzie a w innej nie. Klienci wszędzie są inni ale oni się uparli że cała Polska w danym dniu będzie jeść orlenowska czekoladę tylko zapomnieli o tym że ludzie nie lubią jak im się coś dyktuje. A jutro znowu czekolada będzie w produktach dnia..ehh. Przestaje lubić te prace przez te naciski kierownika. Jak dostanę karę to złożę wypowiedzenie i tyle. I myślę że coraz więcej kiosków się będzie zamykać bo na dłuższą metę nie da się wytrzymać tego nękania przez kierowników.

Agentka
Pracownik
@Agentka

Ja z tego powodu odchodzę. Do końca miesiąca. Mam dość.

Zachód
Inne
@Agentka

sprzedaż spadła drastycznie nawet papierosów, klient mnie wyśmiał za cenę zapałek, w sklepie obok paczuszka mała kosztuje 0,15 groszy. to samo chusteczki ludzkie wychodzą jak słyszą cenę

Kiosk
Pracownik
@Agentka

U nas też zaczęły się kary (usunięte przez administratora)

Kiosk
Pracownik

Admin to żenujące że wybierasz opinie a nie wygodnych nie udostępniasz (usunięte przez administratora)

Z.K.RUCH
Pracownik

Parodia i (usunięte przez administratora) z OrlenPaczka. Klienci próbują oszukać system i nadają paczki z zaniżonymi parametrami do paczkomatów, gdzie z wiadomych względów nie mogą ich umieścić. Potem z wielką awanturą przychodzą do punktu i używając słów mało cenzuralnych zostawiają paczki i uciekają. Kiedy skarżymy się na zawalone punkty i brak możliwości przyjęcia paczek centrala wysyła informacje do klienta o problemie z ich paczką a oni znów wracają do nas i afera murowana, W paczkach nadają jedzenie, szkło, płyny, ziemie ogrodową, żarcie dla zwierząt i Bóg wie co jeszcze. Niech ktoś się ogarnie w końcu!!!!!!!! Od dnia dzisiejszego nie mam zamiaru przyjmować żadnych paczek i mam to w (usunięte przez administratora)

agent1956
Pracownik
 Pytanie
@Z.K.RUCH

Jak mogą zostawić i uciec? Jak jej nie przyjmę to może sobie ją zostawiać na ulicy

Nick
Pracownik
@Z.K.RUCH

Ale w czym problem, proszę napisać WIELKIMI BUKWAMI na kartce: Maksymalne wymiary i waga paczek, które przyjmujemy do nadania w punkcie: Paczka mini do 5 kg Wymiary max: 20x20x30 cm Paczka standard do 20 kg Wymiary max: 20x30x50 cm Paczki do max 25 kg i max wymiarach 40x38x60 cm można nadać w paczkomacie, lub na stacji Orlen. I tyle w temacie, pilnować tego bo za chwilę klienci zaczną znosić lodówki.

Nick
Pracownik

Co to znaczy "ludzie i tak swoje", z takim podejściem, to będą ci przynosić wszystko co tylko "nie nosisz, nie używasz - sprzedaj" i jeszcze każą ci buty czyścić. Klientela za bardzo się rozuchwaliła i niestety niektórych trzeba "prostować". To jest tak jak z wydawaniem reszty "a bo pan/i ma obowiązek mieć resztę, a gó...no, nie obowiązek.

Zachód
Inne
@Nick

Jeszcze zapomniałeś napisać że według klientów powinniśmy mieć drukarki żeby im drukować etykiety, darmową taśmę klejącą, kartony oraz foliopaki obraz wypełniać za klienta na stronie paczka w Orlen, bo oni tego wręcz żądają.

Gracjan
Kandydat
 Pytanie

ile ajent jest wstanie zarobić miesięcznie na rękę ?

Anonimus
Pracownik
@Gracjan

na pewno nie tyle aby opłacić wszystkie zobowiązania podatkowe i żeby zostało na godne życie - i trzeba pamiętać o tym że po 3 miesiącach pracy mogą zacząć się kary ze strony firmy

Gracjan
Kandydat
 Pytanie
@Anonimus

W Taki razie za co ajenci żyją? Skoro nie można na tym zarobić ?

Anonimus
Były pracownik
@Gracjan

Kombinują aby związać koniec z końcem. Kiedyś było lepiej - więcej towaru więcej utargu a teraz z miesiąca na miesiąc gorzej. Widać to po ilości zamykanych kiosków

Agentka
Pracownik
@Gracjan

Zamykają. Zobacz na wpis RUCHU i jaką ilość podają z dumą. Spójrz na datę wpisu. Na dzień dzisiejszy zostało ok.35%. Z ich przechwałki. Liczby nie kłamią i dają do myślenia. Odradzam szczerze. A teraz rodzi się (usunięte przez administratora)przez KS.

Anonimus
Były pracownik
 Pytanie
@Agentka

Dokładnie tak jest. Codziennie KS-y dzwonią, piszą nękając agentów aby ci wciskali ludziom badziewny towar. Jak nie sprzedasz to awantura, kara itd. Jak to inaczej nazwać?

Edek
Były pracownik
@Anonimus

(usunięte przez administratora)!

Agentka
Pracownik
@Edek

A (usunięte przez administratora)jakby nie było jest karalny.

Agent
Pracownik
@Agentka

Tylko na papierze. Żeby mieć zdrowie psychiczne to trzeba szybko zerwać umowę. Uciekać zanim będzie za późno.

Ddd
Kandydat
 Pytanie

Warto czy nie warto? Szczere opinie poproszę, obiektywne

Anonimus
Były pracownik
@Ddd

Nie warto - chyba że nie masz życia rodzinnego

Chętny
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada rekrutacja, po telefonie długo się czeka na spotkanie z Regionalnym ?

Anonimus
Były pracownik
@Chętny

W tej chwili podejrzewam że bardzo szybko się odezwą. Jednak zastanów się 100 razy co chcesz zrobić i nie wierz w to co ki regionalny powie na spotkaniu.

agent19972
Pracownik

Bardzo podoba mi się praca ludzi odpowiedzialnych za dystrybucję cenówek do PSD. Wydrukowali je na papierosy i przesłali je raz, tylko zapomnieli o tym poinformować producentów o tym, żeby się do tych cen dostosowali i broń Boże niczego nie zmieniali...

Anonimus
Były pracownik
@agent19972

Te cenówki to jakaś porażka. Wyglądają jak zrobione przez dziecko w 1 klasie podstawówki na zajęciach z informatyki. Te, które przywozili PH były o wiele ładniejsze i rzucające się w oczy.

AGENTKA
Inne
@agent19972

co tam cenówki na papierosy , w codziennej ankiecie jest pytanie o aktualne ceny, .... niby skąd mamy je brać na bieżąco skoro ceny zmieniają się jak w kalejdoskopie a aktualnych cenówek nikt nie przysyła. nie będę tego wypełniać do puki nie będzie standardów,czyli wody,kanalizy jak sprzątać, utrzymać czystość. czym i jak,wody nie będę z domu nosić, kupować środków czystości dość.... a ten nacisk na produkty dnia to już farsa

Agentka
Pracownik
@AGENTKA

No dokładnie, ten nacisk na sprzedaż produktów dnia to przegiecie A do tego te kary jak się nie sprzeda. U mnie codziennie kupują te same osoby i ludzie już mają dosyć tego nękania poleceniem tych produktów z codziennych promocji...Ludzi to irytuje. Promocje są wystawione to jak klient będzie chciał to sam kupi. Ja nie mam zamiaru sama kupować cokolwiek z promocji jak robi to większość agentów bo to jest chore. U mnie jeszcze nikt nic nie kupił jak mu polecalam a zauważyłam że bardziej dany produkt się sprzedaje jak nie polecam. Ludzie nie lubią jak się im coś wciska.

Agentka
Pracownik
@Agentka

Ja z tych powodów odchodzę. Muszę szanować siebie i swoich klientów. To co zarząd wyprawia to (usunięte przez administratora). A KS bez honoru wykonują ich polecenia. WSTYD.

Zadowolona
Były pracownik
@Agentka

KS są tak samo zakłamani jak cała firma niestety jestem bardzo zniesmaczona to co się dzieje to jest masakra i dokładnie zmuszenie Ajentów do sprzedaży codziennie innych produktów s jak nikt nie kupi to samemu kupować tylko za co jak wypłata ledwo starcza na opłaty nie to jest masakra

Agentka
Pracownik
@Zadowolona

Dlatego odchodzę. Ja mam zarabiać na rodzinę A nie utrzymywać ruch. Nikt mnie nie zmusi do kupowania . Raz mogę coś kupić jak mam akurat na ten produkt potrzebę. Ale nie inaczej. Sztuczna sprzedaż jest Tylko na korzyść zarządu. A oni się śmieją że mają (usunięte przez administratora) agentów. Jak się pozwoli na takie traktowanie to będà wymagać coraz większej sprzedaży. Pomyślcie za nim będzie coś kupować.

Anonimus
Były pracownik
@Agentka

Nie ma co samemu kupować - kupisz jedno sobie aby uszczęśliwić KS to dostaniesz w nagrodę 10 szt. i będzie dalej stało i zawalało miejsce. Moja jedna klientka kiedyś powiedziała którejś KS co myśli o tych promocjach - była to babcia lat 90+ i użyła takich słów, które na tym forum nie przejdą - wizyta KS w tym momencie dobiegła końca :D Oby takich babć było więcej

Zachód
Inne
@Anonimus

tak to właśnie działa,od lat mówię żeby agenci nie robili sztucznej sprzedaży, kiosk to nie stacja Orlen, my nie mamy młodego klienta,a 70 latki nie kupują energetyków,tylko gazetkę fakt lub nasz dziennik i tyle. w moim punkcie sam regionalny dostał od klientki tak ,,bobu,, że słowem nie pisnął za wyciskanie jej 2 opakowań bakterii a ona potrzebowała tylko jednej. języka w gębie zapomniał i już nigdy nie przyjechał pouczać mnie jak sprzedawać chyba ze wstydu. mogę mieć nawet cały tydzień 0 sprzedaż produktów dni i Ms dzwonić,a jeżeli otrzymam karę będzie to ostatni dzień współpracy

Anonimus
Były pracownik
@Zachód

U mnie to było mówienie z pokazywaniem :D do tej pory mam traumę jak babuszka zadarła kiecę i zapytała gdzie ma wsadzić kolejne 3 żele do dezynfekcji :P Nie da się na siłę komuś wcisnąć towaru. Ja sam jak jadę na zakupy i ktoś mi usilnie wciska jakiś towar to potrafię wyjść zostawiając całe zakupy na kasie - bez płacenia i niczego. Idę do drugiego sklepu. U mnie wokół kiosku 4 żabki i z kim tu konkurować - trzymam tych co są i tyle

Agentka
Pracownik
@Zachód

Ja otrzymałam karę i się żegnam z uśmiechem. Koniec.

Pablito
Kandydat
 Pytanie

Jaki podatek płacą ajenci ?

Zachód
Inne
@Pablito

dochodowy, przecież musisz mieć własną działalność , zasady ogólne, i zwolnienie z VAT, bądź VAT jeżeli masz duży dochód i koszty

Anonimus
Pracownik
@Pablito

Zakładając działalność gospodarczą płacisz: ZUS PIT4 PIT5 - księgowa ci wyliczy dokładnie. RUCH ci za to nie zwróci

Anonimus
Były pracownik
@Zachód

VAT płacisz w momencie kiedy sprzedajesz coś osobom fizycznym - ja miałem kilka punktów i byłem zwolniony z vat - tylko raz do roku wycieczka do Urzedu Skarbowego i spowiedź :D czemu nie masz kasy fiskalnej

Kiosk
Pracownik

Widzę że w tym roku Ruch docenił pracowników urządzając wigilijke w Warszawie tylko jak zwykle pominął partnerów sieciowych

Anonimus
Były pracownik
 Pytanie
@Kiosk

A po co zapraszać "partnerów"? Po co informować ich o czymkolwiek? Pisałem już o tym jakiś czas temu. NIE JESTEŚMY PARTNERAMI !!!!! Jesteśmy tylko robolami, trybikami w wielkiej maszynie RUCHORLENU, które można wyeliminować

Gosia
Były pracownik
@Kiosk

zapomniano nawet umieścić życzenia świąteczne w,, połącz,, tak nas doceniają, co prawda te życzenia mam........ . ale zawsze były. ooo jaki był rozmach jak Orlen przebił ten cały bezRuch , paczki ,co prawda z towaru zalegającego magazyny, a teraz nawet brak życzeń.

alicja
Pracownik
@Gosia

Zgadzam się z opinią jest to bardzo żenujące i świadczy o braku szacunku dla ludzi którzy często pracują w urągających warunkach jak na XXI wiek bez wody i toalety spełniając żądania nie do spełnienia zarządzających z za biurka.

Anonimus
Były pracownik

Tak więc w świetle tych wszystkich rewelacji i spraw ważnych i pilnych proszę @Ruch S.A - Warszawa o jakiś komentarz - tylko merytoryczny. Myślę, że ten głos poprą inni agenci

Anonimus
Były pracownik
 Pytanie

A co to znów za cudo zostało wprowadzone ?? "Kalkulator inwentaryzacyjny" jak mam to rozumieć? Co będziemy sprzedawać?? Cukierki na wagę, warzywa i owoce i może krewetki??

Agent
Pracownik
@Anonimus

Też się zastanawiam. Nigdy czegoś takiego nie było. Może to jest dla Orlenruch. Oni mają hotdogi kawy sosy. Ale oczywiście po co informować agentów.

Anonimus
Były pracownik
@Agent

Co by to nie było jest to kolejna rzecz, którą trzeba rozliczać jak nie codziennie (tak jak ankietę gotowości) to raz w tygodniu - i znów za brak kara

Zostaw merytoryczną opinię o Ruch S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ruch S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 514.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 475, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 231 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?

    Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Ruch S.A
1.5/5 Na podstawie 946 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ruch S.A
Przejdź do nowych opinii