Jak się pracuje w Ruch S.A Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Ruch S.A Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Ruch S.A jest dla Ciebie! 


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze pytania nt. pracy w Ruch S.A w Warszawa

Ajenta
Pracownik
 Pytanie

Cześć, powiedzcie mi jak zamykacie dzień? Jestem ajentka od paru dni i na szkoleniu powiedziano mi żeby zrobić wypłatę z kasy na koniec dnia tyle ile oddaje do banku robię tak żeby mi zostało później na pełnym raporcie zmianowym Ok 300 zł pogotowia, ale później jak wpisze kwotę wyskakuje mi że to spowoduje debet, później robię zamknięcie doby fiskalnej i na tym koniec, aczkolwiek później w markecie w dziennym utargu kasowym mam jakieś błędy i pisze ze kończę o 22 zmianę albo otwiera się sama 2 zmiana i wszystko jest pomylone. Dzwoniłam do forcom ale oni sami nie wiedza jak się maja

Życzliwy
Pracownik
@Ajenta

Wypłatę robię normalnie w trakcie dnia bez żadnej kombinacji ( zgadza się w kasie i raportach)na dwie godziny przed wpłatą do banku tak żebym przez te dwie godziny miała możliwość tą kasą operować w razie gdyby klienci przychodzili z gróbą kasą. . Komunikaty o niepełnęj wpłacie ignoruję bo wszystko się wyrównuj na drugi dzień. Wszystko się Zgadza się raporty miesięczne itd.

Agent
Pracownik
@Ajenta

Robisz blad , nie zamykasz zmiany ... robisz wyplate w ciagu dnia badz jak wolisz na koniec debet to oznacza ze bedzie stan kasy pomniejszone o twoją wypłatę , tak czy siak zamkniecie zmiany doby fiskalnej , wchodzisz w menu główne nastepnie zamkniecie dnia pokazuja ci sie komunikaty czy dokonac zamkniecia zmiany tak czy dokonac zamkniecia doby fiskalnej tak, dopiero tak masz prawidlowo zamknieta zmianę/dobę, Ważne zgłoś to jak najszybciej do swojego kierownika sprzedazy aby odkrecil twoj babol , poniewaz wg ruchu nie zamykalas prawidlowo zmiany co moze przyczynic sie do potracenia 1/3

Witek
Pracownik
@Ajenta

Najlepiej poproś KS żeby Ci dokładnie jeszcze raz przeszkodził i usprawiedliwił dotychczasowe błędne zamykanie dnia. Od tego oni są . Ale co Cię pokorciło wejść w t to (usunięte przez administratora) Przeczytaj jeszcze raz umowę z adwokatem może da radę jeszcze zrezygnować.

Mk
Były pracownik
@Ajenta

W kadie mamy gotówkę ze sprzedaży oraz z oplacsnia rachunków, pączek i prepaidów i to nie wchodzi w sprzedaż dlatego wyskakuje podczas wypłaty gotówki komunikat o debecie w kasie. Na raporcie wszystko się powinno zgadzać.

Orkisz
Pracownik
 Pytanie

Widział ktoś już nowe ceny obowiązujące od 15.02? Jakoś hipermarkety i supermarkety tak nie podniosły cen jak Ruch. Myślę że nie ma konieczności wdrożenia nowych wyższych cen w Punktach Sprzedaży RUCH S.A. bo i tak te cenny były duże przed podwyżka

Kiki
Pracownik
@Orkisz

Zaraz nawiedzona się wypowie i będzie bronić firmy dipoli....

Stary
Pracownik
 Pytanie
@Orkisz

Ceny to pestka. Od dzisiaj przez cały tydzień mamy aktywnie sprzedawać cole puszka? U mnie jest minus jedenaście ! Chyba komuś w tym ruchu mózg zamarzł!!!!

Mk
Były pracownik
@Orkisz

Racha, dzisiaj już paru potencjalnych klientów wyszło, zrezygnowali z zakupu po usłyszeniu ceny. Ja już mogę wypowiadać umowę, do tej pory sprzedaż znacznie spadła a teraz będzie na zero i to wina ajent.

Orkisz
Pracownik
@Stary

Do mnie już kierownik dzwonił i pytał czemu nie mam jeszcze sprzedaży coli

Stary
Pracownik
@Orkisz

Do mnie jeszcze nie dzwonił i lepiej niech nie dzwoni niech sobie idiotë u siebie w domu poszuka

fredzia
Były pracownik
@Orkisz

Ceny ruchowsko orlenowskie. Pogratulować głupoty. Dobrze że fajki i gazety mają ceny ustalone ,bo jeszcze tutaj jakiś głupek by się produkował.

grzywka 1
Pracownik
@Orkisz

Praktycznie większość towaru została podwyższona o 1 zł lub 2zl w momencie kiedy i tak. Ludzie narzekają że mamy drogo. Nie dziwi fakt że moim mieście są dwa kioski w tym jeden mój do końca kwietnia ????????

Ajentka
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry Mam możliwość załatwienia nagłośnienia sprawy RuCHu/Orlenu wobec ajentow. Pytanie czy ktoś byłby chętny do wywiadu /rozmowy? W sądach nie mamy szans a tym bardziej teraz ale media bywają pomocne.

antek
Pracownik
@Ajentka

Myślę, że będzie wielu chętnych

anonim
Były pracownik
@Ajentka

Proszę napisać do mnie na oszukani-przez-ruch@wp.pl

grzywka 1
Pracownik
@Ajentka

Myślę że chętnych może być wielu

Ajentka
Pracownik
@Ajentka

Osoby chętne proszę o kontakt na maila : madziox922@wp.pl

ajent
Pracownik
@Ajentka

jestem za a mam dużo do powiedzenia po 8 latach przygody z tymi (usunięte przez administratora)!!!!

Ajentka
Pracownik
@ajent

To proszę napisać na maila.

dogers
Pracownik
@Ajentka

Jestem chętny

fredzia
Były pracownik
@Ajentka

Jako były już agent coś mogę powiedzieć. Jestem szczęśliwy że się uwolniłem od tego gówna .

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Czy jest tu ktoś, kto pracował w Ruch-u i został z ogromnym mankiem po zamknięciu ? Banda (usunięte przez administratora) i złodziei ! Proszę o kontakt na maila wszystkie poszkodowane osoby oszukani-przez-ruch@wp.pl

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow

Pytania

Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Sales Support
Warszawa
RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(160 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Przyszły agent
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy ktoś jest już na nowych umowach UAS 11?

Stary
Pracownik
 Pytanie
@Przyszły agent

Nie ja jestem na UAS 8 powiedz na czym opierają się w tych nowych umowach ? podstawa? premia? Prowizja? Czy inny zachęcający czynnik?

Przyszła
Pracownik
 Pytanie

Piszę w sprawie porady mianowicie, dostałam propozycje prowadzenia kiosku od godziny 7 rano do godziny 16 od poniedziałku do piątku, sobota do 14. Podobno faktury z tego punktu są w granicach 3,5-3 tysięcy miesięcznie, toaletę mam blisko tak jak i pocztę na której trzeba będzie wpłacać utargi, prowadziłam już wcześniej salonik prasowy tylko innej sieci ale mam do was pytanie czy przy takich godzinach się to będzie opłacać i jak traktują ajenta ? Czasy są ciężkie a innej pracy brak :(

1
Agent
Pracownik
@Przyszła

Przelicz sobie na liczbe godzin porownaj z najniższą krajowa i masz , jezeli innej pracy nie ma to chyba za duzego pola do popisu nie masz , a jak traktuja jak w kazdej takiej firmie jestes trybikiem wiadomo , jezeli chodzi o relacje z kierownikoem zalezne sa jak je uksztaltujesz jak mu plany bedziesz robila to bedzie skakal wokol ciebie na kazde skinienie, za duzej roznicy miedzy kolporter a tym drugim nie ma ,

Aga
Inne
@Przyszła

A w jakim mieście

Aga
Były pracownik
@Przyszła

To zależy czy masz dzieci i w jakim wieku. Czy jak się rozchorują to będzie miał kto z nimi siedzieć, bo za każdą zamkniętą minutę zabiorą z podstawy kasę. Będziesz bez urlopu i chorobowego. Chociaż wiem że można i jedno i drugie, wszystko zskezy od Ks i DR. Inaczej musisz mieć zastępstwo i to UCZCIWE, bo to ty pokryjesz straty po inwentaryzacji.

Kiki
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Uwaga na towar papierosy i tytoń braki zupełnie pomylone ceny oczywiście na minus agenta Kto to robił ?

Tina
Pracownik
@Kiki

To samo było w tamtym roku równają sobie stany magazynowe kosztem agenta

Życzliwy
Pracownik
@Przyszła

Rozumiem że to wynagrodzenie to wersja najbardziej optymistyczna. Tzn.3 do 3,5tyś. Brutto w tym wypadku za około 220 - 230 godzin. Odlicz ZUS bo czy to mąż za Ciebie czy Ty sama musisz zapłacić. Odlicz jeszcze potencjalnie brak premii za niewykonany plan sprzedażowy . Minus 1/3 lub 2/3 albo lepiej3/3 podstawy za niewykonanie planogramów lub ekspozycji itp.Bo w tej firmie masz 100% odpowiedzialność za wszystko przy 0% wpływu na cokolwiek. I można by tak długo. Najlepiej zanim podpiszesz umowę kilkakrotnie ją przeczytaj że zrozumieniem , przeanalizuj i policz ile naprawdę możesz zarobić i potem możesz spróbować tak jak to ktoś Ci tu radził. Ale uważaj takie spróbowania może Cię dużo kosztować nerw i pieniążków.

Agent
Pracownik
@Życzliwy

Zawsze ta wersję najwyższą podają hehe, choc czasem tak bywa ze ciulowy agent byl i pozniej sie okazuje ze z punktu niskim obrotem jest punkt z wysokim obrotem

Życzliwy
Pracownik
@Agent

Z reguły dobry socjotechnik użyłby argumentu że punkt ma potencjał od razu dla zachęty .jeśli nie to raczej potencjału nie ma na co wskazuje mała ilość godzin czynności punktu. Z resztą w tym przypadku niewiele by to zmieniło.

Jakjakochamruch
Były pracownik
@Życzliwy

Niekoniecznie. W kiosku który prowadziłem przy obrotach w najlepszych czasach rzędu stu kilkudziesięciu tysiecy, stojącym przy ruchliwej drodze ok siedemdziesięciu procent obrotu robiło się do 13.

Michu
Inne
@Jakjakochamruch

To jest prawda. W moim punkcie obrót spadł też masakryczne. Ruch zawalał dostawy prasy wiadomo nie zapłacili nie dostali. Towar to samo. Klienci odeszli i już nie wrócili. Pozyskanie stałego czytającego klienta na prenumeratę czy teczkę graniczy z cudem. Pokolenie, które czyta odchodzi a młodzi wolą pierdół w necie. Pozostały towar jest wszędzie i budzi wiele zastrzeżeń. Nawet bez promocji jest tańszy u konkurencji i to tej prywatnej nie mówiąc o marketach. Proponowanie wciąż tego samego stałym klientom może ich nie odstrasza ale denerwuje i irytuje. Batony czy napoje do gazet. Starsze osoby przeważnie mają problemy zdrowotne i zlodyczy nie kupują a młodzi są fit. Prasą dla dzieci wciąż przemetkowywane stare numery. Prasy stricte młodzieżowej brak. Trzeba mieć naprawdę salonik w dobrym punkcie żeby robić obrót. I żadne uśmiechy, zachęcania nic tu nie pomogą. A obecną sytuacja jeszcze bardziej wszystko skomplikowana.

Życzliwy
Pracownik
 Pytanie
@Jakjakochamruch

Jak już napisałem , nic to nie zmienia. Te sumy w najlepszym wypadku nie dadzą minimalnej krajowej . To jest 240 godzin pracy bez urlopu , Odjąć jeszcze trzeba inwentaryzację która przy nieznajomości tematu na pewno będzie na minus, jakieś przeoczenie terminowe produkty i wiele inny pułapek . Z resztą jako doświadczony kioskarz na pewno o tym wiesz. I ciekawe czy chciałbyś za tyle pracować?

mikolaj
Inne
 Pytanie
@Przyszła

Zapytaj jaka dostaniesz podstawe?

Agent
Pracownik
@Michu

Masz rację z tymi reedycjami to jakas masakra... są klienci to młodsze pokolenia ale nie chcą numerów które ich dzieci juz mają... z tym ze młodsze pokolenia prasy nie kupują nie mogę się zgodzić, bo jest naprawdę dużo mlodych osób co kupują czasopisma i te drozsze nie mówię tu o gazetkach typu rewia twoje imperium , tylko ze mlodsi muszą mieć wystawione przed nosem ... bardzo dobrze schodzą mi te drozsze pisma tematyczne , książki ida jak ciepłe bułeczki, jak pogoda pozwala wystawiam wszystko na lade to co wystawie wszystko sprzedam, u mnie starczego pokolenia mimo duzej liczby klientów ograniczaja się na zakupie programów jeszcze oczywiście czlowiek się naslucha ze drogie, dlaczego przecenionych krzyzowek nie ma a jsk nawet przeocze cos przecenie to słyszę łeeee a z lutego nie ma , koniec końców i tak młodsza osoba kupi a to dla rodzica a to dla babci albo dla siebie , ostatnim czasie zauważyłam ze starsze osoby wybredne nie daj bog rog zagiety , mlodszy dobra jest ,pani da przecież na sciane tego wieszac nie będę, ważna treść, a dziadki po tygodniu potrafia przyjsc i chcą gazete oddac bo ona to miała i czytała w to że czytała nigdy nie wątpię ....a no i co tygodniowa afera dlaczego w piatek programu nie ma przeciez do piatku ma program i tak mozna 10razy tlumaczyc ze programy wychodzą w poniedzialki z wyjątkiem to&owo , to ci potrafi powiedziec ze gdzies tam to świeże w piatek sa i mam stare .... i takie to starsze pokolenie najlepiej za darmo i jeszcze przeprosić ze za darmo....

Michu
Inne
@Agent

Oj masz rację czasem zastanawiam się czy nie pracuję w piekarni. Świeża prasą. Ostatnio to mówię że aktualna, już mi się nawet nie chcę tłumaczy że coś jest dziennikiem, tygodnikiem, kwartalnikiem czy miesięcznikiem. W dużym mieście może młodzież czyta w małych pipidowkach słabo, ogólnie nie otrzymałem prasy młodzieżowej, ani dla starszych dzieci, 13 +.,, proszę pana czemu te malowanki takie drogie, albo na wyciągasz ze 20 kalendarzy i jest problem, za szeroki, za wąski, za małe litery no i cena . Albo może ma Pan jakąś zbędą gazetę z wczorajszego dnia bo i tak wyrzucacie. NIE bo za tą gazetę ja bym musiał zapłacić i niczego nie wyrzucamy tylko zdajemy. Ludzie tego nie rozumieją. A długopisy przecież były po 099.. Też czasem coś przecenie, bo zauważyłem ślę muszę jeszcze przypilnować kto to taki. Wymienia sobie gazety. Przychodzi z kimś tak stają przy półce że jak pączek szykam na zapleczu to oni podmianę robią.. Przecież wiem zdawałam wczoraj i nie było ani jednej sztuki z poprzednim numerem a tu nagle jest. A że przestawiają gazety, krzyżówki lub po prostu wrzucają z tyłu na regał. Masakra Ręce opadają.

Agent
Pracownik
@Michu

Ja na szczęście nie mam tego problemu chcieli mi salonik wlulic na miejsce mojego kiosku ale nie ma takiej opcji w zyciu, bym nie chciala salonika bo niektóre osoby kradną zeby tylko ukrasc to juz zalosne wiem jak wybieraja z kalendarzamo czy kartki kuzwa to jak oni wybieraja meble do chalupy, zauwazylam ze nie ktore osoby z tej starszej daty lazi to z nudów zeby tylko d zawracac a to zobaczyc a tamto a to ja nie wiem co w tej ksiazce jest zakup zycia , ostatnio takiego dzuadka mialam co nad programem 15 minut stal i ogladal kartki progrsm jak program, sa mniej badz bardziej rozbudowane az klient jeden do niego panie co pan gazete kupujesz czy samochod ...

Robo
Pracownik
@Agent

Klient ma do tego prawo. Dla Ciebie to tylko 2.29 A dla niego aż 2.29 . Nie wiem jak bym był zawiedziony tą firmą nie zmieni to mojego podejścia do drugiego człowieka tzn . Z szacunkiem . Kilkanaście lat pracuję w kiosku i wiele razy mi się zdażało taki klient przychodził na drugi czy trzeci dzień i robił zakupy na o wiele większą sumę . A to że nie wycisnęli Ci saloniku to nie łudź się że to twoja zasługa. Jak by im zależało to czy to z Tobą czy bez to by to zrobili. To poprostu zrobiła się taka firma . Polityka firmy teraz to bezwzględne zarabianie jeśli nie na towarze to na agentach którzy za wszystko zapłacą.

Misia
Były pracownik
@Robo

Kto tu mówi o braku szacunku dla klienta. Szkoda że klienci zapominają o szacunku dla nas. To działa w dwie strony. Jednak nie pozwolę obrażać mojej osoby przez klientów, bo.. cenę podnieśli, paczka zaginęła lub brak tytułu. To już nie zależy od nas. Są klienci co kupują i są tacy co im nigdy nic nie pasuje. A dzisiejszą młodzież, która nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem 3 słów to jakaś porażka.

Robo
Pracownik
@Misia

Nie wiem jak długo pracujesz w kiosku ale o wiele za długo. Praca w kontakcie z ludźmi to stanowczo nie twoja bajka. To nie klient jest winien że nie masz towaru, że są powtórki dziecięcej prasy , że każą Ci wciskać jakiś towar i wiele innych nieprawidłowości . Winna tu jest iylko firma . I tu kieruj swoją złość.

Kiosk
Były pracownik
@Robo

A co ona jest winna że nie ma towaru. Ajent jest na pierwszej linii, klienta nie interesuje że coś nie przyszło,. Klient myśli że ajent podnosi cenę żeby go ograbić. Wiem jedno że każdy dobry uczynek jest złym oddany. Klientów naewt nie interesuje że ajent musi iść chos raz skorzystać z toalety nie mówiąc o posiłku. Ma byś otwarte bo on przyszedł i już. Czasem mam chęć postawić wiadro na środku punktu i w nie....... Może wtedy ktoś zrozumie

Agent
Pracownik
@Robo

Tu nie chodzi o kwestię czy ktoś jest zawiedziony, czy tez nie, podalam przykłady klientów tzn klientów to nawet nie sa klienci to sa osoby ktore ewidentnie się nudza w chalupie tzw zombiaki lazi zeby tylko lazic robi korek , i to nie jest ten typ ktory kupuje

Robo
Pracownik
@Kiosk

Mogę się założyć że jak Ty jesteś klientem to zachowujesz się w podobný sposób . Bo niby skąd masz wiedzieć jakie problemy ma t ten gość z drugiej strony lady. Przychodzisz w konkretnym celu i nic więcej cię nie interesuje. Ja mam na to od zawsze sposób mimo też wewnętrznej irytacji zawsze jestem miły. I staram się żeby ode mnie klient odszedł zawsze uśmiechnięty i to mi daje wielką satysfakcję. Będę musiał zrobić super pożegnalne swoim klientom trzeba się rozstać bo z tą firmą już nie ma najmniejszego sensu współpracować.

nasa
Pracownik
@Przyszła

Jak mogę radzić, to nie pchaj się w to (usunięte przez administratora) Same wymagania, zero z zamówionego towaru, brak dni wolnych bo za każde wyjście potrącają kasę, zero l4, czy urlopu, premie hmmm- w teorii tylko, bo raczej za wszystko potrącają 1/3,wiec nie licz raczej na premie, a wręcz nastaw się że możesz nie dostać wynagrodzenia w czasie albo wcale, latać, wyjaśniać. Masakra, nie polecam jeśli chcesz mieć tzw święty spokój i pewność comiesięcznego wynagrodzenia. Tutaj zero pewności czegokolwiek, no chyba że chcesz dać się ruchac na każdym kroku. Ja już teraz wiem dlaczego taka nazwa firmy.

Były
Były pracownik
@Robo

A co ma problem klienta do zakupionego w punkcie towaru. Z problemami do odpowiedniego lekarza klient i ajent. Kultura obowiązuje dwie strony. ale ile można słuchać utyskiwań klientów i ciągle tłumaczyć to samo. czemu jak idą do marketów nie marudzą na ceny albo na obsługę. W marketach chociaż mają 50 godzinny czas pracy a ajenci nie. Nie mają kiedy psychicznie odpocząć. A praca przez minimum 10 godzin w sztucznym świetle, ciasnym pomieszczeniu dzień koło dnia jest nader stresująca i depresyjna.

Prasa
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj przyszły 4 szt Rewie i zostały zaksiegowane, a na stanie pokazuje mi 3 szt po zaksiegowaniu. Czy ktoś wie o co chodzi ?

Ruch
Pracownik
@Prasa

Z tym pytaniem należy zwrócić się do FORCOM, a nie pytać na forum.

Ruch
Pracownik

Skoro pyta tutaj, to nie potrafi sam sprawdzić.

Agent
Pracownik
@Ruch

Takie osoby nie powinny prowadzic punktów, nie znajace podstaw n8e chcace uczyc sie tych podstaw

ona
Były pracownik
@Agent

a skąd wiesz że o takie bzdury pytają agenci

on
Pracownik
 Pytanie
@Agent

Jakich podstaw ?

Agent
Pracownik
@on

Bo widzę jakie pytania tu padają, podstawowych informacji nie wiedzą, gdzue wysyarczy samemu pogrzebać

Nina
Pracownik

Masz rację to trwa od dawna jak piszemy na jakiś ciekawy temat zaraz znajduje się inbec..z głupim pytankiem

Agent
Pracownik

Niestety nie, to sa agenci ks wielokrotnie pokazywal mi wiadomosci z pytaniami czy nawet na wlasne uszy slyszalam rozmowę takich ludzi , z forcomu mi tez gosc opowiadal jakie gwiazdy dzwonia , znam tez jednego agenta ktory jak nie wiedzial to nawet doladowania nie sprzedal mimo iz setki razy mu sie to tłumaczyło

Tina
Pracownik
@Agent

Na naszym rejonie jest Pani co nie ma ani doładowań ani opłat do twierdzi że jest pandemia.Jednak wszystkich przebijają emeryci którzy wzięli jeden z dobrych punktów i zrobili masakrę ciągle ich nie ma a na pytanie o prowizję machają rękami im wystarczy podstawa

1
Agent
Pracownik
@Tina

Wierzę, ale nie tylko emeryci znam taka jedna tez asior, a ilu agentow bylo co na bombie siedzialo , facet pol biedy ale kobiety albo na ostrym kacu , oj są kwiatki ,

Kort
Pracownik
@Agent

Stan mu się nie zgadza, ma błąd w komputerze i nie wie co robić. A auto inwentaryzacji na prasę się nie robi. Będzie mieć towar na plusie :)

frytka
Pracownik
@Ruch

mialam przypadek z gazeta sieci przyszlo 4 szt. do zwrotu bylo 2szt. sprzedalam 2szt powinno byc 2szt a wyszlo -2szt sprawdzalam wszystko mi sie zgadzalo ale dalej byl minus forkom sprawdzal mi w kasie i stwierdzili ze to jest od ruchu i tam mam zglosic ale do dzis tz.miesiac czasu nie mam odpowiedzi to samo z zegarami mialam w ciagu dwuch dni zmienione zegary cofniete o5 procent ikiedy zglosilam dlaczego kombinuja na zegarach odpisali ze musial byc zwrot towaru to im odpisalam ze nie bylo przez caly miesiac zwrotu to teraz kombinuja juz tydzien co mi odpisac

Agent
Pracownik
@frytka

Zegary to jest tylko przybliżenie dla twojej swiadomosci nic wiecej wszystko masz raportach ktore m9zesz sprawdzic w programie market .... gazety prawdopodobnie cos z plu bylo nie tak i to wszystko , mozess sprawdzic przez towary tam bedziesz miala do tanego tytulu wszystko z wg plu ....cala tajemnica

Tina
Pracownik

Mówię poważnie u nich nic nie działa biją w kasę pełny raport zmianowy i chodzą na płoty i tak co chwila to był dobry punkt a teraz jest masakra

Edek
Pracownik
 Pytanie
@Agent

No właśnie zegary- sprawdziliśmy plany sprzedażowe na sierpień?. klepicie tu o głópotach A oni znów nas robią w bambuko. Przeszli samych siebie. Widocznie jesteśmy za dobrzy i za dużo z nas wyrobiło na lipiec to już poprawili że w sierpniu nie ma szans. Ciekawe czy prezes z Orlenu wie jak nas traktują. Może najwyższy czas żeby się dowiedział jak firma notabene państwowa traktuje współpartnerów .

Edek
Pracownik
@Edek

Chyba czas najwyższy zainteresować tym media .

Agent
Pracownik
@Edek

Plany beda szly tak czy siak w gore takie jest założenie , na to nie mamy wplywu ks i dr regionu takze

Stary
Pracownik
@Tina

Potwierdzam emerytom wystarczy podstawa tylko gdzie jest w tym wszystkim KS i Dyrektor znowu liczy się czynny punkt

Tina
Pracownik
@Stary

Tylko czynność nawet na kilka tygodni aby zamknąć kwartał z największą ilością punktów przeciąganie wypowiedzenia chociaż do połowy miesiąca żeby góra widziała na słupkach że punk otwarty

Agent
Pracownik
@Stary

Widelki od do, otworzysz4minuty pozniej tragedia bo przeciez milony ci uciekaja , ale to ze masz czynny punkt czesto godzine dluzej nie no nikt nie widzial nikt nie slyszal

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Agent

A dlaczego siedzisz godzinę dłużej? Po co? Jeszcze powiedz że wykupujesz sam towar promocyjny żeby KS był zadowolony. Ogarnijcie się sami się nie szanujecie A wymagacie żeby Was ..góra.. szanowała.

Agent
Pracownik
@Agent

Dbam o swoja kase jezeli widze ze przez ta godzine moge utargowac jeszcze 1000 badz dwa nie zamykam, kupuje u siebie jezeli cos potrzebuje nie biegam po sklepach bo gdzies jest 10gr taniej skoro moge u siebie cos kupic np glupie picie

Aa
Pracownik
@Agent

Nie wiem co może być 10gr tańsze coca cola 0,5 l droższa o jakieś 1,7-2 zł wiec to nie jest 10 gr baterie tez ceny kolosalne. W auchan długopisy po 0,39-0,99 gr w kiosku 1,89 nie widziałam nic co byłoby w podobnych cenach prócz papierosów bo tu zmienić nie mogą

Agent
Pracownik
@Aa

Nie wiem ja nie chodze po sklepach z kalkulatorem mam na cos ochote to kupuje, chce się napić tu i teraz coli to ja kupuje nie jade x drogi po to aby kupic se butelke nawet o 2 zl tańsza bo to sensu nie ma stac w kolejkach czy tracic kase na benzyne czy bilet bo chce jedna butelke coli , a zapasow w zwyczaju robic nie mam .

Aa
Pracownik
@Agent

Ale nie jadę samochodem tylko mam sklep na kioskiem wiec raptem 2 kroki i nie chodzie z kalkulatorem tylko to widać (usunięte przez administratora)

Agent
Pracownik
 Pytanie

Człowieku Ty nie umiesz przyjąć tego ze ktoś ma inne zdanie niż ty wyzywasz człowieka który ma inne zdanie niż ty i nie będzie przepłacał, skoro ma za plecami inny sklep ?

Agent
Pracownik
@Agent

No wlasnie inne zdanie proszę swoja odpowiedz sobie przedstawić a nie mnie , bo to ze ja kupuje u siebie czy inny agent to trzeba takich ludzi obrażać proszę się zastanowic , jednak wole być wiesniakiem, jak hipokryta

Misia
Były pracownik
@Agent

To nie całkiem tak. Agenci, którzy wykupują towar robią sztuczny obrót. Później się dziwicie ze planogramy podnoszone. Ja rozumiem kupisz czasami bo nie chcę Ci się lecieć do innego sklepu. Dla mnie osobiście towar jest mało atrakcyjny. No i ceny. Później wszystkich KS zmuszają a raczej,, delikatnie,, sugerują kupowanie do zniżkowych paragonów wszystkich agentów. A nie tędy droga. Nie robiłam tego i nie będę robić. Każdy musi sam dojść do tego czy szanować swoje pieniądze czy nie. Nie zarabiamy ich aż tyle żeby wykupować towar Ruchu. Zdania nie zmienię.

Aa
Pracownik
@Misia

Dokładnie tak ! Zgadzam się w 100%

Nina
Pracownik
@Misia

Dokładnie i wszystko na temat lizus niech kupuję jak widzi różnicę 0.10 gr tylko że ta różnica często wynosi 1/3 więcej jak u konkurencji

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Misia

Ale ja nie pisalam o wykupowamiu towaru , prz3ciwz to chore i nie wierze aby byl taki agent ktory wykupuje , z bonow korzystam bo sa oplacalne czy ręczniki czy plyn do mycia naczyn takie domowe drobne bo sorry gdzie kupie plyn wirek za 39gr ? , wukupywac nie musze bo u mnie wszystko nabierzaco schodzi nie mam z tym problemu ale skoro mam okazję dlaczego nie mam jej chwytac

1
Agent
Pracownik

Nie tylko ciebie to denerwuje mam to samo , ks tlumaczyl ze sa widelki ja w lipcu mialam 6h minutę na prawie 300h to moim zdaniem nic nie jest , a najlepsze to ze jak liczylam czas te wszystkie godziny kiedy pozniej zamykam wychodzilo mi ze ok 8h dluzej otwarte to suma sumarum 2h dluzej , dla mnie chore to jest oni chca dbac o pozytywne postrzeganie lokalizacji yhy a co w takim razie z klientami co przychodza po teoretycznej godzinie zamkniecia punktu i odbieraja paczke mam mowic tylkp do xx i pocaluj mnie (usunięte przez administratora) o tym oczywiscie zarząd nie mysli , robia zmiany zmiany ale te zmiany caly czas so krzywdzące w stosunku do agentow zapominają ze agenci to ludzie , niech zwieksza podstawy adekwatnie do rynku ...

Agent
Pracownik
 Pytanie

Jeszcze jedno oni wszysko ambitnie chcą robić , ambitnie towar ambitnie godziny aby pozytywnie dzialo na lokalizację tylko gdzue w tym wszystkim sa agenci ? Dlaczego ambitne nie sa podstawy , bo dla mnie zalosne jest fakt ze punkt ktory ma 70tys obrotu ma taka sama podstawe a czesto mniejsza jak punkt ktory ledwo 10tys ma obrotu , sorry ale dla mnie jest to totalnie niesprawiedliwe

Stary
Pracownik
@Agent

Usunęli mój wcześniejszy wpis pytanie do Ruchu czy my też mam wystawiać faktury za obsługę klientów którzy przyszli po czasie trzeba zapytać prezesa bo to ich klienci

Agent
Pracownik
@Stary

Nie wiem czy rażący fakt pisania ze im w glowy uderza czy co ze usunieto twoj komentarz

Stary
Pracownik
@Agent

Napisałam wcześniej że komuś w Ruchu koronawirus mózg wypalił wczoraj przyszła- klientka po czasie opowiedziałam jej żeby zadzwoniła do Ruchu bo jest po czasie a ruch mi za to nie zapłaci Jeżeli oni mi za 1 minutę chcą zabrać pieniądze to ja powinnam za obsługę po czasie wystawić im też fakturę to by było ok to są ich klienci ja tylko wykonuje usługę Albo będą mnie traktować jak partnera albo jak sztubaka w szkole . Mózgi im pandemia zjadła

Michu
Pracownik
@Agent

Punkt 17 naciskam zakończ dobę i nic mnie nie obchodzi że sekundę później klient pi paczkę przyszedł. Ja czynne do 17 to do 17 i ani minuty dłużej. Skoro mają czs na latanie po sklepach to niech wcześniej przychodzą a nie na ostatnią chwilę.

Mira
Inne
@Michu

Każdego klienta przychodzącego po 17, już nie obsługuję. Odchodzą z kwitkiem i nic mnie nie obczodzi że ważna paczka. 5 dni po 11 godzin na odebranie a oni przychodzą w ostatnim dniu po wylogowaniu i wielki foch. Trudno ja też nie mogę wyjść niczego załatwić w żadnym urzędzie żeby nie być stratną na kasie. Dzisiaj klient czekał prze punktem bo on chce już gazetę. Czynne od 6 a gazety jeszcze nie rozpakowane, proszę przyjść za dobrą pół godziny. Nie będę przychodzić o 5.30 żeby gazety i paczki przyjąć bo nikt mi nie zapłaci za to. Ani też nie weźmie pod uwagę jak wyjdę wcześnie, któregoś dnia pół godziny że to się pokrywa. Zazdy ceni swoje Ruch swoje ja też

Agent
Pracownik
@Michu

Zobaczymy jak ruch bedzie spiewal jak skargi zaczna wplywac ze ktos przyszedl minute po czy punkt danej godziny i nie mogl odebrac paczki bokiem im wyjda te ich zagrywki i dokładności

Agent
Pracownik
@Mira

Ja to się slodko zemszcze w okresie swiatecznym dziennie mi ok 200 paczek przychodzi w tym okresie to sobie zobacz jak slodko bedzie a wiem w 100% ze beda skargi skladac bo mam duzo takich skoro skargi wplywaly na mnie pod tytułem pani chciala jakos kod ode mnie badz nie wiedziala ze jest dla mnie paczka, najlepsza skarga byla dla mnie rozwalila mnie na łopatki "Pani w kiosku powiedziala ze nie jest psem tropiacym i nie rozpoznaje wlasciciela paczki po zapachu po czym zażądała ode mnie podania swoich danych jezeli chcę odebrac paczke bez podania kod odbioru a z tego co wiem obowiazuje rodo"

Nina
Pracownik
 Pytanie
@Stary

Ja też tak robię.Dziwi mnie postawa Ruchu rozumiem że są agenci co przeginają ale to moim zdaniem powinien decydoeać KS który zna agentów i wie kto przegina a kto nie ostatnio musiałam załatwić sprawę w ZUS wyszłam o 8.00 czekałam do 11.00 jest pandemia od września ma być jeszcze gorzej więc nawet nie można nic załatwić,.Powiedziałam sobie jak zabiorą mi chociaż za minutę leci wypowiedzenie i to bez żadnej dyskusji już lecę 500 m do kibla z jęzorem na wierzchu jak im nie wstyd? kto wpadł na taki pomysł? .Część agentów których niema na forum nie zdaje sobie sprawy że będą pracować za darmo jak słyszę teksty a kiedy na urlop. to mi się śmiać chce

Michu
Inne
@Agent

Wchodzi klient iz pytaniem,, czy jest do mnie paczka,, no duchem świętym to ją nie jestem. A odpowiedź ilo cyfrowy jest kod graniczy z cudem bo to ja powinienem wiedzieć zaczym klient wejdzie. Gdzie my żyjemy, świat oszalał. Pani z punktu pobierania wymazów przyszła bez maseczki z wielkimi fochami, na uwagę o braku maseczki. Że jestem nie miły itp. A przecież jest tyle punktów odbioru nie musi być w kiosku skwitowałem. Na pocztę bez maseczki się nie wejdzie a do nas jakoś wszyscy zapominają, ja tylko na chwilkę.

Agent
Pracownik
@Michu

Tu masz racje sami podchodza do nas jak bysmy mieli syfilzm dzume i wszystko w jednym a potrafia ci wrzucic telefon obsmarkany na lade bo przeciez problem z przeczytaniem sms i podan8em kodu odbioru, i to oburzenie jak mówi proszę zabrac telefon nie chce Pana czy Pani telefonu dotykac , i tekst ja nic nie widze tu ... a czy ja musze miec orli wzrok co z tego ze mloda jestem... albo tekst ile cyfr ma kod duzo ... ja pierdu czlowuek juz tak mozliwie skraca a oni jeszcze problem z podanoem kodu maja przeciez to żałosne jest

Tina
Pracownik
 Pytanie

Dlatego nie powinniśmy się na to godzić niech nam stworzą warunki toaletę bieżącą wodę a nie chcą karać bo masz 15 minut na skorzystanie z toalety pytam gdzie?

Mania
Inne
@Tina

(usunięte przez administratora) Mamy oglosxonom pandemię i to jest logiczne że nie ma gdzie iść. Ja nie tym bardziej że w urzędach powiatowych jest ognisko. Co mam się zarazić czy co. Zresztą widać sanepidu też nie interesuje że większość punktów jest bez wody gdzie myć ręce. Pracuje cały czas w rękawiczkach, no ale muszę odebrać telefon, zjeść, poprawić okulary i za każdym razem muszę zmieniać rękawiczki. A zamówić w materiałach eksploatacyjnych nie idzie chociaż widnieje taka pizycja. A i jeszcze jedno proszę je oznakować M, L, to do Ruch. I żeby albo przysyłali albo zdjęli.

marcin
Pracownik
@Agent

Aleś ty pomocny z tymi twoimi odpowiedziami. Jak masz takie mądre rady to lepiej sie nie odzywaj

Mx
Inne
@Prasa

Może poprzednio zanim przyszła dostawa było - 1, więc się stany wyrównały. Lub Zobacz w magazyn.. Tam ozna wszystko sprawdzić, kiedy dostawa, kiedy sprzedane

Kozi
Pracownik
@Prasa

Nie zdziw się z innymi produktami też tak masz sprawdź sobie jakie masz braki towaru to się zdziwisz po inwentaryzacji wyszły takie jaja ze babka powiedziała że to jest niemożliwe

Gentla
Pracownik
 Pytanie

Czy mieliście sytuacje ze nie uznali wam zwrotu gazety bo została uznana za „niekompletną”??? Niby 11 zł, ale jednak moja strata, a gazety zwracam tak jak i je dostaje. Nie wiem czy mam się kłócić?

Mari
Były pracownik
@Gentla

Tzn. Co nie było płyty, zabawki. Sami wyciągają po drodze lub na zeritowni. Napisz reklamację że oddałaś kompletną i poproś o nagranie z monitoringu.

Gentla
Pracownik
@Mari

Napisałam, ze ja zwróciłam prasę kompletna, nie było jakiegoś kosmetyku, napisałam im ze nie wiem czy ktoś wyciągnął, czy co się stało, ale ja zwracałam kompletna. Dostałam tylko wiadomość zwrotna, ze prasa przyszła niekompletna i nie mogą uznać reklamacji. Potem się dziwią ze ludzie pracować nie chcą

Ajentka
Pracownik
 Pytanie

Dzien dobry Mam pytanie czy są tu ajenci co dostali nowe umowy z orlenu? Jak one wyglądają? Sa opłacalne?

Już WOLNY
Były pracownik
 Pytanie

Rada dla tych, co szukają opinii, czy się opłaca współpraca z RUCH? 1. Zanim zaczniesz współpracę, miej świadomość, że będziesz pracował średnio ok. 270 godz. w m-cu, nie licząc niedziel i świąt. 2. Twoja praca to tzw. wash&go, czyli kilka umiejętności w jednym: kasjer-sprzedawca, magazynier, pracownik poczty, marchendaiser, konsultant, hostes/sa :). 3. Brak urlopów i chorobowych. Jeżeli już zdecydujesz się na współpracę, to zdecydowanie żądaj spełnienia pewnych warunków. 1. Zażądaj średnich obrotów danego punktu z ostatnich kilku miesięcy z podziałem na kategorie tzn: prasa, art. spożywcze, art. przemysłowe, towary niskomarżowe. Jeżeli będziesz znał te wartości, będziesz mógł/ła sobie policzyć wartości prowizji z % jaki ci zaproponuje ruch. 2. Zażądaj ewentualnie odświeżenia punktu, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz jeżeli stwierdzisz, że jest (usunięte przez administratora) 3. Poproś, żeby udostępnili ci umowę, gdyż chcesz, żeby prawnik sprawdził, czy nie ma tam jakich pułapek, (a są). Teraz wynagrodzenie, Miej świadomość, że obecnie minimalna stawka godzinowa to 18,30 zł/brutto x ok. 257 godz. w m-cu, to jest ok. 4700 zł, dodaj do tego składkę ZUS ok. 637 zł przez pierwsze dwa lata, o ile dopiero zaczynasz DG. Brutto powinno być ok. 5640 zł, żeby na rękę było ok. 3400 zł. Pamiętaj, ze to jest za 257 godz. w m-cu, czyli za więcej niż ok. 1,5 pracy w m-cu). Jeżeli nie zarobisz tyle, tzn., że zgadzasz się pracować za pałace mniejszą niż minimalna, ale to już Twoja decyzja. No i jeszcze pamiętaj, że, zanim się wdrożysz, to upłynie sporo czasu. Dla przyszłych, jak też i obecnych agentów, którzy mają problem z rozliczaniem, księgowością, problemami technicznymi zapraszam do kontaktu: agent-ruch@mduo.pl

On
Pracownik
 Pytanie

Dobrze widzę ? Superzinksy seria 5 schodzi?. Chcę się upewnić bo u mnie się cały czas dobrze sprzedają A na specyfikacji jest jakoś dziwnie wywołane. Pomożecie?

Jaki
Inne
 Pytanie

Jaka jest procedura jak się ktoś najnormalniej w świecie rozchoruje nie na covid ma długie zwolnienie i zapowiada się długie leczenie ca za tym idzie nie może wywiązać się z umowy z ruchem . Jakie są procedury , co z kioskiem , towarem i gazetami? Może ktoś wie?

Ruch
Pracownik
@Jaki

Jest wytyczna na kasie, po szczegóły do KS.

Jaki
Pracownik
@Ruch

Nie prowadzę kiosku ale się zastanawiam i chciałbym jak najwięcej wiedzieć na różne tematy. Czy można czegoś więcej się dowiedzieć. I nie chodzi mi o covid .

Agent
Pracownik
@Jaki

Kiosk jest zamkniety w takim przypadku zwroty itp wszystko automatycznie czas jest wydluzony czyli zwroty ito

Lena
Pracownik
@Jaki

Kręcisz cos

Pucio
Były pracownik
@Jaki

Przy dłuższej chorobie to ci (usunięte przez administratora) z ruchu potraktują Cię odpowiednio. Pójdziesz z torbami. U tych złodzieji nie ma czegoś takiego jak choroba. Ajent ma być zawsze zdrowy i wypoczęty.

Edek
Pracownik
@Pucio

Jestem agentem , nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale teraz mnie to zaciekawiło. Co jeśli na przykład złamię nogę i nie mogę wywiązywać się z umowy z Ruch przez pół roku. Czy zerwą że mną umowę. Właśnie wyczytałem o umowach agencyjnych że jeśli agent z powodu wyższych okoliczności nie może wywiązać się z umowy to jest taka możliwość zerwania umowy bez terminu wypowiedzenia. Myślę że jest to ciekawa i bardzo istotna kwestia i warto by o tym podyskutować i jeśli ktoś ma taką wiedzę czy też przeszedł przez coś takiego to mógłby się podzielić wiedzą i wnioskami. Coś takiego może każdemu z nas się przydażyć w każdej chwili.

Edek
Pracownik
 Pytanie
@Lena

Bardo ciekawy temat. Dlaczego od razu kręci? Warto by się nad tym zastanowić.

Witek
Pracownik
 Pytanie
@Ruch

A to tak trudno napisać jak się ma taką wiedz?. Czy poprostu jest to niewygodny temat dla Ruch?

Edek
Pracownik
 Pytanie
@Ruch

A to tak trudno napisać jak się ma taką wiedzę? Czy też to jest z jakiegoś powodu niewygodny temat dla Ruch?

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Edek

To jestes agentem a nie wiesz to kiepski z ciebie agent hehe... zreszta Edek witek jaki chyba (usunięte przez administratora) ci sie nicki czy jestes tu zeby tylko fermet siec i (usunięte przez administratora) bzdury ?

Tina
Pracownik
@Agent

A o czym tu pisać masz wszystko w umowie Ruchu nie interesuje choroba możesz Sobie chorować ile chcesz złamać nogę lecieć na Kanary ale kiosk ma być czynny według umowy..Ja w swojej kilkuletniej pracy spotkałam różne przypadki i dużo zależy od KS w jednym przypadku po śmierci agenta siedziała córka. miesiąc w innym po udarze od razu było roztowarowanie tak że różnie to bywa

Kiki
Pracownik
@Tina

Dużo zależy w jakiej lokalizacji i do ktorej grupy zaliczony jest kiosk jeżeli do A tu umowa obowiązuje do końca nawet żeby miała siedzieć twoja babcia inne grupy czyli B i C to można skrócić okres wypowiedzenia .

Edek
Pracownik
@Agent

Nie ma różnicy czy ktoś używa jednego czy więcej Nickówię , ważniejsze jest to jakie tematy porusza. Myślę że kwestia choroby i związane z tym konsekwencje w i jaki Ruch traktuje agentów jest ciekawe dla wszystkich. Ty to starasz się zbagatelizować. Ewidentnie jesteś KS . Ja nie wprowadzam zamętu i myślę że większość agentów nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji jaki mogą ich spotkać gdy sięgnie ich choroba. Jesteś KS i nic nie masz do ukrycia to wyjaśnij wszystkim jakie są procedury .

Agent
Pracownik
@Edek

Tak się składa ze jestem agentem od prawie 10lat , choc mialam propozycję zostac ks ale ze wzg na sytuacje tej firmy brak stabilizacji nie przyjmuję takiej propozycji zresztą jako agent po rozmowach z innymi i ich podejsciem rozumowaniem bym nie chciala z takimi ludźmi współpracować....jak zaczynalam bylam w trakcie konczenia studiów n8gdy nie mialam problemu zeby jechac na zjazd czy na egzamin , kilka lat temu mislam powazny wypadek takze nie bylo bylo problemu wiadomo nie zarabialam , bo prowadzac 1osobowa dzialalnosc jest to wiadome ze nie zarobiasz jak nie pracujesz kazdy ci to powie nie tylko osoby ktore prowadza kiosk ... agenci maja problem z odroznieniem umow mysla ze im się nalezy, w przypadku covid jest jasno opisane w przypadku długotrwałej choroby snierci porzucenia itp takze sa jasne zasady , jezeli nie jestes agentem zapytaj aby pisemn8e prz3dstawili ci zasady a nie piszesz na forum , gdzie 80% agentow mysli ze sa na umowie o pracę

1
Agent
Pracownik

Proszę Cię komu ty chcesz ciemie wmowić ..... jestes szczur i nie w pozytywnym znaczeniu, a w tym negatywnym , szpiegujesz i wszędzie bobka zostawiasz, należysz do tej grupy osob które feme robią, znam te gadki od lat uuuu ruch upada tak upada ze upasc nie moze, teraz temat na czasie covid uuuu , robisz za wstretnego trollusa.... ktos zwrocil ci uwagę więc trzeba , zarzucic temat jestes z ruchu jestes ks uuuuu niech rozpeta się gownoburza.... co czerwony na (usunięte przez administratora)się robisz jak czytasz i bardzo dobrze .... wstydź się, z ludzi (usunięte przez administratora) robisz ... na kulturę szacunek słowny trzeba sobie zapracować xsiński !

Agent
Pracownik

A tobie radze zdecydować się na nick a nie sztucznie napedzac tłum

Ja1
Pracownik
@Agent

Za każdym razem jak na tym forum mam zajadłego przeciwnika który chce rozmy dlić temat który podnoszę upewniam się że temat jest bardzo niewygodny dla firmy . Nie dajcie się zmanipulować , Dzielcie się doświadczeniem na każdy temat. Agenci Ruch pracują pojedynczo nie mają kontaktu z innymi agentami i to forum to jedyne miejsce gdzie można dowiedzieć się co dzieje się w firmie i podzielić się różnymi doświadczeniami związanymi z prowadzeniem kiosku. Pomóc czy też ostrzedz przed nieuczciwymi praktykami czy też Pomóc przy znalezieniu jakiegoś tytułu do zdania i wiele innych. Przy tej okazji życzę wszystkim prowadzącym kioski i wszystkim pracownikom Ruch szczęśliwego Nowego roku , żebyśmy w nadchodzącym roku mogli się dzielić samymi pozytywami na temat firmy z którą dane jest nam współpracować.

Iris38
Pracownik
@Jaki

Też chorowali w listopadzie. Po wyjściu już do pracy, zdaję się calusieńką do zera prasę, RUCH przesyła WZ. Oczewiscie przed tym trzeba zgłosić że jesteś na zwolnieniu od którego dnia. A po chorobie zaczynają przesyłać znowu prasę, tak jak przy otwarciu nowego kiosku

Aa
Pracownik
@Edek

Jakoś miałam złamana nogę i musiałam w tej małej budzie tam siedzieć :) nikt się Mnie nie zapytał czy mogę ani nic

Agentka.
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich. Mam tylko proste pytanie, jak to jest teraz w ruchu z wigilią, czyli z 24 grudnia? Wiem, że jeszcze 3 lata temu kiedy moja siostra prowadziła kiosk było tak, że ruch odgórnie dawał info, że punkt czynny do danej godziny (w tym przypadku krótsze godziny pracy). A jak to wygląda teraz? Pisz sobie sam czy dalej tak samo? :) Miłego dnia życzę. :))

fredzia
Były pracownik
@Agentka.

Ruch może sobie teraz dawać. Masz odgórnie do 14 jak wszystkie sklepy. Ja dłużej nie mam zamiaru siedzieć

Gocha
Inne
@Agentka.

Chociaż rząd wprowadził pracę handlu w wigilię do 14, znając zarząd Ruch będziemy musieli mieć czynne zgodnie z godzinami a nie do 14 tej. I to przez paczki, które zamiast odbierać to najpierw będą po sklepach latać a po paczki przyjdą w chwili zamknięcia. U mnie wisi już kartka że w wigilię Paczki wydajemy do 12. Z chwilą wydania ostatniej zamykam.

fredzia
Pracownik
@Gocha

jak sobie na takie coś pozwolisz to tak będziesz miała, po to jest komunikator . Piszesz do 14 i mogą Ciebie w trąbkę cmoknąć.

Lena
Pracownik
@Gocha

Ja tez tak zrobię naprawdę po co zamawiają paczki jak przychodzą w ostatni dzień albo jak oddam i zdziwienie jak to nie ma

Agentka.
Pracownik
@Gocha

Noo ja sobie też nie wyobrażam siedzieć według codziennych godzin czynności. Każdy ma swoją rodzinę i trzeba coś w domu przygotować. Z tą kartka o paczkach w wigilię rzeczywiście dobry pomysł, też wrzucę taką informację. Dzięki za odpowiedź. :)

Buba
Inne
@Agentka.

Dla Ruchu ajent nie ma rodziny wolnego, nawet do toalety trzeba się odmeldować. Ostatnio klienka się zdziwiła że w niedzielę nie nada paczek. Przecież niedziela handlowa. Nie dla mnie. Spytałam a czy poczta jest czynna w niedzielę.

Kdj1
Pracownik
@Agentka.

W tamtym roku kiosku były czynne do 13 w wigilię.Może w tym będzie tak samo

Bogumiła
Pracownik
@Kdj1

Jest informacja w biuletynie że w wigilię kioski będą czynne do godz 13:00 tak że tak samo jak w tamtym roku.

Agent.
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do osób, które posiadają u siebie lotka. Jak to u was wyglada? Czy to się w ogóle opłaca? Mam zgodę na lotka, ale zastanawiam się czy w ogóle zwróci mi się ta prowizja, dużo z mojego punktu nie wyciągam wiec dla mnie tez jest to ryzyko. Czy to prawda, ze kiedy ma się lotka nie pozwalają na branie wolnego? Do tej pory nie było u mnie z tym problemu, a z informacje które znalazłem wyglada na to ze wolne to będzie lipa. Dajcie znać o swoich opiniach na ten temat. Pozdrawiam

Agent
Pracownik
@Agent.

Zalezy czasami jest tak ze slaby punkt sprzedazowo a z lotto idzie ladnie , przy 10tys sprzedazy lotto masz troszke ponad 300zl , bylo a nie bylo zwlaszcza ze przy lotto sie nie zmeczysz, wolne nie ma problemu ja juz wielokrotnie zamykalam czy wczesniej czy calodobowo do lotto nic nie zglaszasx

Kandydat
Kandydat
@Agent.

Jeśli chodzi o ta kaucje to warto się dopytać bo mi mówili ze można rozłożyć to na raty wiec tez by było trochę lżej ;)

Agentka.
Pracownik
@Kandydat

Tak tak mi również chcą rozłożyć to na raty, jednak nie wyciągam poza sezonem dużo na rękę, dlatego trochę się obawiam i sięgam waszej opinii. :)

Agentka.
Pracownik
 Pytanie
@Agent

Hmm, a czy możesz powiedzieć jaka jest w końcu prowizja od tego?

Agent
Pracownik
@Agentka.

Uzaleznione jedt od progu jaki osiagniesz chyba ponizej 6tys masz 2% a powyzej 3% czyli tak jak pisalam przy np 10tys wychodzisz te 300 bylo a nie bylo, zawsze do przodu

Agent
Pracownik
@Agentka.

Albo 3 i 4% juz nie pamiętam

Ruch
Pracownik
@Agent

Za listopad sprzedaż netto 6080 zł, prowizja netto 143 zł. Jestem agentem, ponad połowę prowizji lotto zabiera Ruch.

ajent
Pracownik
@Ruch

4 lata temu było 3.5 %lotto i 5% zdrapki ,ale te (usunięte przez administratora) uznali ,że mamy za dużo i zrobili 3% od całości ,a eurojackpota dali 1,5 % gdy lotto daje 6%

Agent
Pracownik
@Ruch

Chyba cos nie tak bo ja na wczorajszy dzien sprzedazy mam 6773,65 i prowizja wychodzi 196,31

Agent
Pracownik

Chyba ze 3% liczone od 6,5tys nie wiem , bo dzieląc wychodzi u ciebie 2 % dokładnie 2,33 cos tam... u mnie po dzieleniu 2,88 czyli w zaokragleniu 3% bo wątpię aby twoja umowa byla inna

Agentka.
Pracownik
 Pytanie

Jak często zdarza się u was, że w połącz przy potwierdzaniu ilości zwróconej prasy są wpisane ilości większe niż zwróciliście? U mnie dzieje się to nagminnie i zastanawiam się czy oni coś z tego mają, sprawdzają czujność bądź o co chodzi?

Agent
Pracownik
@Agentka.

Jak sa większe bo bardziej ty cos masz z tego a nie oni , oni sa w plecy

Kkkk
Pracownik
 Pytanie

Witam .Jak wygląda praca na magazynie przy nadzielaniu prasy ? Jakieś opinie

IO
Pracownik
 Pytanie

A skąd takie długi?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Tina
Pracownik

I zgoda po opłaceniu Zusu podatku księgowej za ponad 300 godzin zostanie 2 tyś niech każdy sam sobie odpowie czy to się opłaca

Kiki
Pracownik
 Problem
@Tina

Zapomniałaś dodać bez urlopu, bez dnia odpoczynku nawet wyjścia na wizytę do lekarza bo utną stawkę tragedia a jeszcze stanie na Poczcie z utargiem

M
Były pracownik
 Pytanie

Co to jest dokument MZ ? Dzięki z góry za odpowiedz.

Babel
Pracownik
@M

Makieta zwrotna

M
Były pracownik
 Pytanie
@Babel

Kiedy tego MZ się używa ? Przy korektach/reklamacji co do ilości zwracanej prasy do zwrotowni ? Bo ja tak miałam ale tylko raz - z Ruch-u napisala mi że mam jako MZ opisać dokument do zwrotowni a dotyczyło reklamacji ilości zwróconej prasy.

????
Pracownik
@M

Jeśli zwracasz prasę robisz dodatkowo MZ w osobna paczkę piszesz nr paczki MZ z dnia i nr dokumenty wz z dnia tego i tego. Jak dałaś za mało prasy np. I dajesz. Dao worka z prasa i piszesz nr PSD Nr paczki i tyle.

Gocha 3
Inne
@????

Ludzie co wy tu wypisujecie. Codziennie z prasą otrzymujemy 2 dokumenty Pz, i Mz. Jeden to prasą dostarczona w danym dniu a drugi to prasą do zwrotu w danym dniu. Na Pz sprawdzamy liosc dostarczonej prasy ewentualnie robimy +, -, jak się coś nie zgadza, korygujemy sumę końcowa i tyle. Oczywiście po PZ elektronicznej też robimy korekty lub nie w zależności czy jesje zgadzaprasa czy nie. Na koniec dnia szykujemy zwroty zgonie z makieta zwrotu. W zależności lie jest prasy oznaczamy paczki np. 1/2,2/2. Przy 2 paczkach. Jak będzie 3 to 1/3, 2/3 3/3. Na każdej paczce piszemy jej numer, nr regionu i półki np 53/15. Każdy punkt ma swój. Zawsze do 1 paczki, która jest na Mz osobno wkladamy PZ z dane gnia uzupełnioną ilością zwracanej prasy, sumą i ilością pączek. Makieta zwrorna zostaje w punkcie. Wprowadzamy zwroty w elektroniczna wz prasy, księgujemy i koniec. Jak się coś nie zgadza w przyjęciach zwrotów zgłaszamy teraz na tej aplikacji w połącz Potwierdzenie zwrotów reklamację. Jak są nadal wotpliwosci lub czegoś nie uznają to się dzwoni tak jak do tej pory do prasy. Nigdy nie mam problemu. Jeżeli coś jest uszkodzone podczas pakowania prasy co się nagminnie zdążą - źle zbandiwane, pogięte podarte to przy takiej pozycji pisze minus ile jest uszkodzonych szt i JK czyli zka jakość, usowam z elektroniczne Pz i odsyłam z adnotacją w osobne paczce. Jeżeli by tego nie przeto i nie uznano reklamacji dzwonię do prasy. Robię zdjęcia uszkodzeń tak na wszelki wypadek.

1
Lena
Pracownik
 Problem
@Gocha 3

Nie ludzie co wypisujecie bo to są osoby na szybko szkolone i wrexultacie nic nie umieją chyba ze maja koło siebie kiosk z osoba co im pomaga to przetrwają ja mam taka osobę już nieraz się wściekałam ale cóż dalej pomagam I to za darmo chce ktoś wziął kasę za szkolenie i za zgłoszenie do pracy kręw mnie zalewa ze wiedza ze nie da sobie rady a na sile trzymają aby narobiła sonie manka

1
jantar
Pracownik
 Pytanie

Nikt nie porusza problemu pandemii.A co si e stanie gdy agent zostanie skierowany na kwarantannę?A przecież jesteśmy w grupie wysokiego ryzyka.Może ktoś z zarządu zabierze głos w tej sprawie

ExKiosk
Były pracownik
 Pytanie
@jantar

Zgadnij? Albo otworzysz i dochowasz warunki umowy, albo nie otworzysz, i dochowasz kwarantanny. Do wyboru: co bardziej się opłaci? Bardziej serio: wiele tu może zależeć od dyrektora z kierownikiem. Czy ludzie czy maszyny.

Romi
Pracownik
 Problem
@jantar

Ja już zadałem takie pytanie. Dyrektorowi niestety prawda jest okrutna trzeba znaleźć osobę która będzie robić codziennie zwroty prasy.Nowe dostawy wstrzymana zero wypłaty za ten okres możesz iść na zwolnienie dostaniesz z ZUS

frytka
Pracownik
 Rekomendacja
@jantar

mozesz sobie kombinowac cokolwiek bys nie wymyslila ruch bedzie cie stopowac zamkniesz musisz zdac cala prase i paczki jezeli wiecej jak 2 tyg. to papierosy tez oddasz i nie masz z ruchu faktury dochodowej za nieprzepracowane dniowki

Jaga
Pracownik
@jantar

Zarząd ma w (usunięte przez administratora) to jest twój problem masz własną działalność i koniec tematu

Misia
Inne
@Romi

Zazwyczaj jest przeprowadzana dezynfekcja przez s aż nepid więc nie ma mowy o zastępstwie punkt musi być nieczynny. Teren jako skażony przez kilka dni więc nie ma możliwości żeby ktoś przyszedł zwrody robić . Zarząd ruch miał pół roku tak jak rząd na przygotowanie planu co gdyby.... No ale cóż najpierw ajent sam musiał jakoś zabezpieczyć punkt, szyby, pleksy, sam kupić rękawiczki, maseczki itp. Zaczym Ruch wydał 1 zł było już za późno. Teraz będzie tak samo. Ajentowi zostanie tylko L4 żeby nie być stratnym. Nie wiem po co w materiałach eksploatacyjnych jest pozycja RĘKAWICZKI NITRYLOWE skoro ich nie można zamówić. Zamawiam co tydzień i nie otrzymałam ani razy od 4 miesięcy. Proszę zdjąć to z zamówień albo przysyłać.

Lulu
Pracownik
@Misia

A najbardziej mnie bawi temat płyn do dezynfekcji. Jakiś kmiot wymyśli że jak nam się skończy w tym maleńkim spryskiwaczu to pusty zapakować odesłać oni z łaski napełnia i odeślą.... 1 pytanie a raczej stwierdzenie...dzięki wać panie za łaskę a 2 co w tym czasie oczekiwania na dolewkę...czym dezynfekować a może przez kilka dni nie dezynfekować..... ta paranoja ,ten idiotyzm świadczy tylko kto tam siedzi za biurkiem i o tym że są oderwani od rzeczywistość...

Lili
Pracownik
@Lulu

Przecież płyn można zamówić i przy dostawie oddać pustą butelkę

Agent
Pracownik
 Problem
@Lili

To juz jest bardzo duzy problem agenci maja duzy problem z przetwarzaniem inf nie rozumieja ze pierw zamawiaja plyn a nastepnie robia wz na butelke moga zamowic majac pelna butelke ale w razie tzw w zamowic sobie

Agent
Pracownik
 Rekomendacja

Jak masło maslane wszystko jest proste jak konstrukcja cepa nie m9ge zrozum8ec z czym problem macie...

Rita
Pracownik

Podaj mi te PLU widać że nie masz pojęcia o kiosku te twoje PLU to możesz wsadzić w du..

Agent
Pracownik
 Rekomendacja
@Rita

No wlasnie widzę kto ma pojęcie o prowadzeniu punktu haha masz 25086492 wystarczylo batanie wpisać sobie w towarach płyn do dezynf nastepnie dwa razy klikasz aby pokazalo ci towar i wszysyko jest plu indeks tiwaru nazwe nazwe na paragonie i proszę... nie pogrążaj sie dalej...

Ela20
Pracownik
@Romi

PROSZĘ, ŻEBY RUCH WYDAŁ KOMUNIKAT JAK WYGLADA KWARANNTANNA ,,CZY W RAZIE CHOROBY MAMY JĄ SPĘDZIĆ W KIOSKU .TYLE (usunięte przez administratora) WIADOMOŚCI WYSYŁAJĄ NA KASĘ A W TEJ SPRAWIE CISZA

Agent
Pracownik
@Rita

Jestes typowym przykladem kioskarza buruna madrzy sie a podstaw nie potrafi zrobic jak wyszukanie glupiego plu,mi by bylo wstyd bo to ty g... wiesz na temat prowadzenia kiosku i to jeszcze jako agent

Agent
Pracownik
 Rekomendacja
@Ela20

Toz w przypadku kwarantanny zostajesz pod swoim adresem zamieszkania tak samo jak w przypadku pracy w innych miejscu a co ty myslalas ze w innych zakladach hotel ci firma oplaca wiec po co ci komunikaty od ruchu

ExKiosk
Były pracownik
 Pytanie
@Agent

Pytanie o to co że zwrotami i paczkami?

Ela20
Pracownik
 Pytanie
@Agent

Tak? A jak nie ma Ci kto gazet spakować to co wtedy robisz?

Ela20
Pracownik
 Rekomendacja
@ExKiosk

Właśnie, w ruchu wszystko działa w jedną stronę, Ty musisz wszystko A oni nic

ExKiosk
Były pracownik
@Ela20

Skoro teren kiosku też skażony podlega odkażeniu i zamknięciu, to nawet nie ma kogo tam skierować, żeby mógł je wydać. Z reguły nawet mając kogoś takiego, również jego poddadzą kwarantannie. Stąd, z takich dylematów nie dziwne, że ludzie dopytują o tę sytuację. Powinno to zostać jasno określone, przygotowane. Niestety, wszystko zawarte jest w umowie: koszt strat poniesie agent, a za paczki może być jeszcze kara. Tak nie powinno być.

Agent
Pracownik
@Ela20

Z tego co wiem gazety z podobno zablokowane juz byla sytuacja kiedy agenci na kwarantannie wyladowali wiec to zadna nowosc, wszczynaja procedure covidowa czyli pewnie tzw interwencyjne otwarcie punktilu

Ela20
Pracownik
 Rekomendacja
@Agent

Interwencyjne otwarcie, to człowiek do końca życia się nie wypłaci

Agent
Pracownik

Żal mi ciebie , powiem ci kto na kogo pracuje ja i inni agenci którzy robia obroty pracują na takie zapiziale punkty jak twoj ktory ledwo tysiąc sprzedazy dziennie ma i jeszcze placze wszech i wobec jaki to zmeczony siedzeniem z pindzia

Agent
Pracownik
@Ela20

Tak mysle jutro regionalny bedzue to go podpytam bo u nas na rejonie byly takie przypadki ze agenci na kwarantannie

Monika
Były pracownik

Weźcie sobie z sanepidu takie zaświadczenie że jesteście na kwarantannie żeby później mieć dokument do sądu bo Ruch będzie kombinować aby was za te gazety obciążyć finansowo jak znam tę firmę to tak będzie - Ruch będzie liczył na to że kioskarzy nie ma żadnego potwierdzenia na ten okres nieczynności kiosku.. Wiem co mówię bo mam z nimi sprawę sądową i widzę po ich pismach procesowych jak daleko potrafią się posunąć i kłamać na bezczelnego .

Agent
Pracownik
@Monika

To swoja droga, kota nie ma to myszy buszuja, myslisz ze decyzje tak czy siak otrzymujesz od sanepidu , ale myslisz ze to by ci pomoglo watpie bo przeciez wg ruchu moglas zrobic braki przed ... i kolo sie zamyka , ty sie nie boj takoe firmy jak ruch sa tak zabezpieczone przeciętny kowslski moze im ch zrobić , mialam inwentaryzacje wyszla mi na plus tylko ten plus wynikl z tego ze towar ktory mi brakowalo nabijalam a on zszedl ze stanu z opoznieniem i to z duzym

1
Agent
Pracownik
@ExKiosk

W przypadku choroby kwarantanny wszystko zostaje wstrzymane wstepnie na 30dni nikt ci nie wchodzi do punktu ze wzg na zagrozenie zarażenia sie to tak w skrocie czyli po powrocie , dostaw nie masz a makoete do zwrotu otrzymujesz po powrocie

ExKiosk
Były pracownik

Napisz oficjalną drogą.

Stary
Pracownik
@ExKiosk

Dobry pomysł ale czy reszta agentów też tak myśli ilu agentów by to poparlo

ExKiosk
Były pracownik
@Stary

Myślę, że wystarczy żeby jeden agent napisał w imieniu jednego, albo ich to poruszy w imieniu większości albo nie, w najgorszym wypadku. Są szanse, że dowiesz się co i jak.

frytka
Pracownik
@ExKiosk

my przyjmujemy paczki bezposrednio od klienta i nie sa ozonowane a w centrum logistyki leza dobe i sa odkazane i dopiero nimi zajmuja sie a my na wlasne ryzyko zdrowotne za 0,50 zl musimy dziennie to robic i cicho byc

ExKiosk
Były pracownik
@frytka

Dobrze, że przyjmujecie. Są agenci którzy nie przyjmują nadanych opłaconych gabarytowych paczek bo im miejsca w skrzyni zabrakło. Jak braknie wam miejsca to zrezygnujcie - ramię w ramię - z usług PwR. Nigdy prowadząc kiosk nie miałem problemu z przyjęciem niezliczonej liczby paczek. Mój kiosk był z gumy. Skoro nie da się wg niektórych tego wykonać, nie wypowiedzą umowy lub niech ruch postawi większe skrzynie. Małe firmy są dzisiaj stratne przez propagandę i konkurencyjność Ruchu w zakresie świadczenia usług pocztowych. Interwencje kierowników nic nie dają.

Zawiedziony
Były pracownik
@jantar

Znając zycie zostanie obciążony agent. Tak jest sformułowana księga agenta.

Agent
Pracownik
 Problem

Oj bedzie biorac pod uwage fakt ze srednio 80%wiecej w okresie swiatecznym tych paczek teraz mam juz 1400-1500 paczek miesiecznie , i to sluchanie tyvh ludzi same paczki nie sa zle ale niech jeden taki klient przylezie (usunięte przez administratora)

frytka
Pracownik
 Rekomendacja

i my musimy brac kazda ilosc paczek a zarobek i ochrona w polu bo co to jest 0,50 gr. za szt a niekture gabaryty i waga to horror mamy nie przyjmowac ale co zrobic jak ona ma wage 19kg i nadawca sie kloci ze jest do 20kg i musisz przyjac ale wez dzwignij ciezar horror z tymi klientami

Monika
Były pracownik
@frytka

Ja miałam elektroniczną kuwety dla kota - wielki karton zajmował pół zaplecza ,ledwo w drzwiach się zmieścił.

Paka
Inne
@Monika

Jeżeli paczka przekracza 50x30x20 cm to jej nie przykmuj. Ja tak robię. Takie są standardy Ruch. Piszę to na stronie że paczka nie może tego przekraczać. A taki gabaryt rzadko ma 20 kg. My paczki dźwigamy codziennie więc nie powinny mieć więcej jak 15 kg. Wywalczyłam już zakaz pączek do 30 kg szczególnie z poczty. Bo przychodziły wielkości lodówek., maski samochodowe itp.

ExKiosk
Pracownik
 Pytanie
@Paka

Pół biedy, kiedy nie przyjmujesz paczek niegabarytowych, ale są agenci którzy odmawiają przyjmowania nie dość że gabarytowych, to jeszcze małych... Nagminnie, w wielu miejscach. Boli mnie to jako byłego kioskarza, zmarnowany czas i pieniądze. Już poszło w ruch wyłączenie opcji PwR ze strony pewnej małej firmy. Zostanie do wyboru konkurencja, która nie odmawia przyjmowania paczek. Swoją drogą, czy możesz przytoczyć fragment Księgi Agenta definiujący gabaryty właściwych paczek?

Laura
Były pracownik
 Pytanie
@ExKiosk

Ex kiosk - możesz znaleźć w księdze agenta lub jakiś inny dokument tj aneks dotyczący Planogramu gdzie trzymać paczki aby nie narazić się na utratę zdrowia? ( bo Ruch mi do dziś nie odpowiedział z uwagi na BHP) Chodzi o wielkość i ciężar paczek. Z poczty miałam paczki wielkich rozmiarów jak lodówka. Nie mogłam się poruszać w tej budzie .

Mia
Inne
@Laura

Ja takich pączek nie przyjmuję i koniec. Kurierzy z poczty wiedzą i nie przywożą. Pan DR od pączek powiedział że jeżeli mierząc paczkę z kednego narożnika długość szerokość i przekątna i to daje 2.5 m to się nie przyjmuje. Ja mam spokój z takimi paczkami.

???
Inne
@ExKiosk

Tu nie chodzi o księgę agenta. Proszę wejść na paczka w Ruch i tam piszę wyraźnie jakie wymiary ma mieć paczka mini i normalna. Czyli nie może przekraczać 59x39x20 cm przy tych gabarytach nie może przekraczać 20 kg. Bo cena jest tylko do takich gabarytów. Ale raz klienci mają to gdzieś a dwa ajenci też że przyjmują. Przecież skrzynki na paczki mają ograniczoną pojemność, kurierzy nie jeżdżą po 5 razy. Kiedyś zrobiłam dla klientki wyjątek i co. Paczka się wróciła z dopiskiem za duży gabaryt. Ostatnio stoczyłam batalię z firmą obsługującą oaczi i prasę. Miałam nadań 150 jednego dnia. Nie sposób umieścić tego i gazet w skrzyni. Ja nie przyjdę o 5 żeby wydać ani przyjąć paczki. Każdy ceni swój czas ja też. Skoro jak przyjdę o 5 nie mogę zejść wcześniej.

Adam
Pracownik
 Rekomendacja
@Romi

Nieprawda z tymi codziennymi zwrotami. Skontaktuj się z KS lub najlepiej DR swojego regionu.

Ritq
Pracownik
@???

www.paczkawruchu.pl/informacja-dla-odbiorcow-paczki-ruchu

ExKiosk
Były pracownik
 Pytanie
@???

Mialem elastycznego kierowcę, jak trzeba było jeździł kilka razy albo po otworzeniu kiosku. Później dostał kredyt zaufania i klucze. Nie zawiódł. Na jakiej podstawie agent ma prawo odmówić przyjęcia paczek zgodnych z regulaminem? Nie ma takich. Skoro skrzynie za małe, zgłaszacie, niech dyrekcje się troszczą.

Zostaw merytoryczną opinię o Ruch S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Ruch S.A
1.5/5 Na podstawie 948 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ruch S.A
Przejdź do nowych opinii