Panie na górze na dziale z zabawki są chamskie i niemiłe dla dzieci. Przecież to sklep z zabawaki więc dzieci chcą zobaczyć lub dotknąć. W taki wypadku można usłyszeć wiele obraźliwych słów. Już tam nie wrócimy.
Witam. Mógł by Pan zacytować jakie to nie miłe słowa usłyszał pan od obsługi? Dziecko zdemolowało wystawę, rodzice nie reagowali, mały miał z tego ubaw po pachy, a gdy zwrócono mu uwagę to stwierdzono że obsługa chamska... Przykre. Bo pracownik nie dość że sam sprzątnął bałagan to jeszcze został w ten sposób potraktowany...????
Popieram pracownika.Dzieciom w dzisiejszych czasach nie można zwrócić uwagi!!!!.Bo zaraz afera jakaś.Jacy oni nieszczęśliwi jak żle potraktowani.A może wypadałoby tylko przypilnować dzieci żeby nie demolowali sklepu.Wtedy obyłoby się bez nieporozumień.Pozdrawiam.
Czy Firma Madar Lipiński Dariusz organizuje staże dla studentów?
Jaka umowa obowiązuje w Firma Madar Lipiński Dariusz podczas okresu próbnego?
Czy często w firmie Firma Madar Lipiński Dariusz zdarza się rekrutacja wewnętrzna?
Ostatnio dość często prowadzona jest rekrutacja bo pracownicy się zmieniają..... Jednak najczęściej szukani są pracownicy "po znajomości " i najlepiej mało wymagający...
Matę na internecie kupiłam o 100 zł taniej ! A szkoda , bo warto wspierać siedleckie firmy , no ale przepłacala tez nie będę , nazywa się hurtownia a taka drożyzna
Żeby nie Pani Urszula wyszlibyśmy z niczym. Pani Ula pokazała nam wiele artykułów, pomogła przy wyborze i bardzo fachowo przeprowadziła przez gąszcz asortymentu.Pełen pozytyw dla takiej obsługi.
To świetnie, że ostatecznie wszystko poszło zgodnie z planem. Tylko następnym razem pamiętaj, iż na forum publicznym powinno się raczej unikać używania danych osobowych - niektóre osoby nie chcą być przecież rozpoznane. Możesz mi powiedzieć właśnie coś na temat asortymentu Madar? Chodzi o to, jakiej jakości są tam produkty, itp.
POLECAM TYLKO U NICH ROBIĘ ZAKUPY. SUPER OBSŁUGA
Nie polecam.(usunięte przez administratora).Po opłaceniu wózka czekałam na przesyłkę 40 dni chociaż miał być dostarczony do 14 dni. Okazało się że został żle spakowany i brakowało torby.Jak zgłosiłam reklamację to obiecano mi dosłać w ciągu tygodnia,a czekałam miesiąc.Dzwoniłam kilka razy do działu reklamacji gdzie poinformowano mnie że mogę czekać około roku bo to jest polski wózek a jak mi się nie podoba to mogę sobie poczytać regulamin.
@halina Zdecydowałaś się czekać na towar, którego Madar zapomniał spakować, czy rezygnujesz z zakupu i oddajesz wózek? Ile dni jest na zwrócenie towaru?
Witam. Niezwłocznie po Pani zgłoszeniu reklamacja o braku torby została przekazana do producenta - gdyż jej brak wynikał z ich błędu. Przekazywaliśmy Pani informacje, które otrzymaliśmy z biura producenta o czasie realizacji zgłoszenia. Przykro nam jest że ich informacje nie były rzetelne i minęły się z realną datą wysyłki. Torba ostatecznie została do Pani dosłana. Czas realizacji reklamacji zależał od producenta - nie od nas dlatego nie rozumiem dlaczego ta kwestia została przypisana nam. W przypadku produktów, które są produkowane na zamówienie klientów (tak było w tym przypadku - producent może nie mieć na stanie wózków tylko produkcję uruchamia cyklicznie pod klientów) czas na realizację zgłoszenia reklamacyjnego może się wydłużyć do produkcji cyklicznej i tak było też w tym przypadku. Przykro jest nam, że negatywne odczucia przelała Pani na nas. Zapewniam że z naszej strony dołożylismy wszelkich starań by zakończyć proces reklamacyjny jak najszybciej. Prosimy o wyrozumiałość...
Nierzetelna firma, obsługę klienta mają w nosie, oczywiście gdy klient chce coś kupić jest ok, gorzej gdy towar jest dla dziecka w złym rozmiarze. Przy płatności powiedziano, że w razie potrzeby można odmienić na coś innego, ale podczas odmieniania okazało się, że sukienkę do chrztu można zamienić tylko na taką do chrztu. Pomimo, że podobała mi się tylko jedna i nie było już większego rozmiaru, nie pozwolono mi odmienić na inny towar w tej samej cenie. Pani decyzyjna nie była miła i powiedziała, że nie są przechowalnia nietrafionych zakupów.
Hej, chcę tylko przypomnieć, że jest to forum o warunkach pracy w firmach, a nie o opiniach konsumenckich. Dużo różnych osób zagląda na forum, także potencjalnych klientów, bo warunki pracy mówią często dużo o jakości świadczonych usług, ale jednak opinie zbierane tutaj dotyczą z założenia jakości oferowanego zatrudnienia.
Nie lubię obsługi na wózkach. Głupio mądra blondi mądralińska . Ja zawsze załatwiam z szefową sklepu
Dobre zarobki tzn jakie? Ile pod stołem bo słyszałam że tak jest
W hurtowni zamówiliśmy łóżeczko dla niemowlaka firmy Skrzat.Sama realizacja zamówienia przebiegła bardzo sprawnie a łóżeczko dotarło do Nas bardzo szybko. Gorzej już było z sama jakością białego łóżeczka,które wysłano do Nas niedomalowane,w niektórych miejscach zauważyliśmy uszczerbki w farbie i zarysowania -które byc może były wina dostawcy a nie samego sklepu. Hurtownie za szybkość realizacji polecam natomiast zakup łóżeczka tam jak najbardziej odradzam ze względu na jego kiepska jakość.
Fajnie, że podzieliłaś się swoją opinią o zakupie na forum. Jednak jak na pewno zauważyłaś jest to forum pracownicze i szukamy tu informacji o warunkach zatrudnienia i obecnym rynku pracy. Większość wypowiedzi pochodzi od klientów, a ja chciałbym dowiedzieć się jak postrzegają pracę osoby zatrudnione w hurtowni. Zachęcam Was do wpisów i większej aktywności.
Super hurtownia i podejście do klienta. Asortyment bogaty. Polecam ????
Co do cen, jest różnie, czasem można coś kupić w dobrej cenie, a zakupy robię tam od ok.6 lat, teraz już dla 2 dzieci. Panie służą pomocą, są uprzejme, a w szczególności dziękuję Pani (usunięte przez administratora)za dobrą radę i pomoc w zakupach. Do tej pory zdarzyło mi się tylko raz być nieuprzejmie potraktowaną, przez raczej nowa pracownicę, która nie wiem czy aktualnie tam pracuje. Chciałabym jeszcze napisać o urodzinach w sali zabaw, gdyż córka miała tam urodziny dwa dni temu. Zdarzyło nam się być na tego typu imprezach w paru miejscach w mieście, ale nigdy w Madarze na urodzinach. To, ile serca włożyły panie w przygotowania, zabawę i organizacje calego przyjęcia, przerosło nasze oczekiwania. Panie są nad wyraz uprzejme zarówno dla dzieci jak i ich rodziców, świetnie organizują czas dzieciom i mają z nimi wspaniały kontakt. Wybór tego miejsca był jak najbardziej trafny i uważam że najlepszy w mieście. Kameralnie, przytulnie, bez hałasu j nieproszonych osób. Dziękujemy w imieniu córci za wspaniałą imprezę.
Pracuję tutaj od dawna i jako pracodawca firma Madar spisuje się bardzo dobrze. Warunki pracy są bardzo dobre, jest czysto schludnie . Zarobki są zdecydowanie w porządku - to samo tyczy się atmosfery która panuje w pracy. Przelew przychodzi zawsze terminowo. Nigdy mniej , nigdy wiecej. Polecam pracodawce i oby takich bylo wiecej
Moja koleżanka tam pracowała i bardzo narzekała, wyzysk, piątek światek praca, soboty pracujące i kiepskie zarobki . Teraz pracuje w dużej innej firmie i wszystkie soboty i niedziele wolne , w soboty jak się chce pracować, to za podwójna stawkę no i w do mu o 15 .
WPROWADZA PANI WSZYSTKICH W BŁĄD NASZA HURTOWNIA NIDY NIE JEST OTWARTA W NIEDZIELĘ I ŚWIĘTA JEST TO OSZCZERSTWO I KŁAMSTWO.
Czy twoja koleżanka na pewno pracowała w dni świąteczne? Domyślam się, że tego stwierdzenia "piątek, świątek" użyłaś po prostu w przenośni. Jak wyglądała praca w sobotę? Czy rzeczywiście w soboty pracuje się w firmie Madar jak w normalny dzień? Na pewno inne osoby są zainteresowane informacją, jaka wtedy obowiązuje stawka.
Firma chyba sama sobie pisze pozytywne komentarze
Zdecydowanie nie polecam! Na zamówiony wózek czekałam ponad 4 miesiące, niestety nie dotarł i ze wzgledu na zblizajacy sie termin porodu bylam zmuszana wybrac inny. Do wózka (w cenie) byly dodatkowe akcesoria tj. moskitiera, folia przeciwdeszczowa, po rozpakowaniu (w domu) okazalo sie, że są do innego wózka... W tej hurtowni kupowalam również łóżeczko, które po rozpakowaniu okazało się nie tym za które zapłaciłam...
Bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację. Robimy wszystko co w naszej mocy aby klient był zadowolony i profesjonalnie obsłużony. W Pani przypadku oczekiwanie na wózek niestety wydłużył producent, na co nie mieliśmy wpływu. Jeszcze raz przepraszamy.
Proszę o informację, na jaki wózek Pani czekała Markę i Model producenta w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji z Producentem.
PRZYJECHALIŚMY NA ZAKUPY SPECJALNIE Z WARSZAWY ZACHĘCILI NAS ZNAJOMI KTÓRZY ROBILI TAM ZAKUPY I FAKTYCZNIE WYBÓR OGROMNY DO TEGO ATRAKCYJNE CENY KUPILIŚMY WSZYSTKO NA NASZEJ CÓRECZKI. SZACUNKOWO ZAOSZCZĘDZILIŚMY 1100,00 ZŁ MAŁO TEGO ZESZŁO NAM PRAWIE 4 GODZINY PANI NA SALI ZABAW ZROBIŁA NAM KAWĘ I ZAMÓWILI PICE. ZDECYDOWANIE POLECAM I NAMAWIAM ZNAJOMYCH
Szeroki asortyment produktów, bardzo wielką wadą tej hurtowni jest obsługa, personel nic nie wie, są nie chętni aby w czymś pomóc, i na tym traci w oczch klientów, my więcej tam nie wrócimy Moje sugestie dla Madar Hurtownia Artykułów Dziecięcych: sugeruje zmienić personel Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zmienić personel albo obecnych zmotywowac
Ja jestem stałą klientką, jeszcze nie zdarzyło mi się nie być obsłużoną lub aby ktoś był niemiły, niechętny a bywam tam dość często:)Ostatnio kupowałam fotelik i takiej fachowej profesjonalnej obsługi dawno nie doświadczyłam.Mistrzostwo:)
Szeroki asortyment produktów, zamówiłem fotelik Cybex Aton 5, szybko i sprawnie przebiegła przesyłka, doświadczeni fachowcy od fotelików i wózków. Naprawdę polecam Madar.