Rozmowy kwalifikacyjne w Regus Hub Property Management Sp. z o.o. - Wrocław

Zobacz jak przebiega rozmowa rekrutacyjna do Regus Hub Property Management Sp. z o.o. Wrocław. Dowiedz się jak wygląda rekrutacja do Regus Hub Property Management Sp. z o.o., jak przebiega proces rekrutacyjny, jakie możesz otrzymać pytania.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Wrocław

Najnowsze raporty z rekrutacji w Regus Hub Property Management Sp. z o.o. - Wrocław

Szef Kuchni 2021-02-02 17:46 przez Krystian_Cz

Przebieg rekrutacji

Ogólnie musiałem przygotować coś na ostro, banany i bakłażany do przełknięcia były, gorzej jak z tylu za moimi oczami gdy szef wyjął papryczkę chilli zaczęło mnie piec, wtedy finalnie wlał mi mleko do buzi by uśmierzyć pieczenie.

Pytania

Czy mam małego, odpowiedziałem ze tak.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

- 2020-10-31 08:41 przez kandydatka

Przebieg rekrutacji

telefon od pani Kingi z działu HR, rozmowa miła, kilka pytań o doświadczenie, po chwili stwierdziła, że nie wie o co jeszcze mnie spytać i stwierdziła, że da znać kiedy będzie możliwość spotkać się na 2 etap rozmowy z menadżerem. Pytania z mojej strony to o stawkę 3000 - 3500 pln z oferty o pracę/ zlecenie - potwierdzenie, że jak najbardziej możliwe. Drugi etap rekrutacji w siedzibie na Liskiego z panią z Hr i menadżerem. Rozmowa podobna do tej telefonicznej, pytania o doświadczenia ale oferta zarobkowa drastycznie się zmieniła. Praca raczej dla studenta. Praca polegałaby nie na rozmowach telefonicznych odnośnie odzyskiwania wierzytelności jak pani wspomniała tylko tak naprawdę różnych rzeczy, także usług finansowych, sprzedaży, nieruchomości. Menadżer powiedział że nawet w ciągu dnia może zmienić się projekt i że trzeba być elastycznym. Dla mnie to jeden wielki chaos. Zero benefitów. Chcieli od razu podać kwestionariusz do wypełnienia, żeby umówić do lekarza. Zmarnowałam swój czas. Zaproponowano mi ponad 900 mniej niż chciałam. Po okresie próbnym (3 miesiące) możliwość wypracowania premii. Podstawa pozostaje bez zmian więc ni jak ma się to do tych ofert na stanowisko konsultanta telefonicznego, dyspozytora call center czy pracownika infolinii. To nie jest tak, że nagle oferta się zmieniła. Wiedzieli, że nie mogą zaproponować więcej. Chcieli jak najwięcej osób umówić na drugie spotkanie

Pytania

pytania o doświadczenie, dobre i złe cechy, o trudnego klienta,

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
Regus Hub Property Management Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 12 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Budziszyńska 120 lok. 36
    54-436 Wrocław
  • NIP: 8943139448 REGON: 382604390 KRS: 0000776616
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Regus Hub Property Management Sp. z o.o.