Primavera Jastrzębia Góra

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Primavera Jastrzębia Góra

Pracownik

Jestem pracownikiem w Primaverze już od ponad roku. Jestem bardzo zadowolona z pracy w tym obiekcie. Super atmosfera, sympatyczni, pomocni pracownicy z innych działów. Jest to obiekt z perspektywami na przyszłość, ciągle się coś powiększa, przekształca czyli jednym słowem mówiąc rozwija pełną parą :) Mamy co jakiś czas kursy, szkolenia... Ja aktualnie zaczęłam roczny kurs j. angielskiego zorganizowany i całkowicie sfinansowany przez Primavere. Pracodawcy bardzo dbają o dobro, lepsze funkcjonowanie i rozwój obiektu. Są w każdej sytuacji można podejść zapytać się o zdanie, opinię a nawet pomoc są także bardzo wymagający, ale przecież nie ma się czemu dziwić w końcu dbają o dobro własnej firmy. Są też kierownicy różnych działów, na których też można zawsze liczyć w każdej sprawie. Pensja zawsze jest na czas, jeszcze nie zdarzyło mi się żadne opóźnienie, dodatkowo za dobra i wydajną prace otrzymujemy premię. Bardzo polecam obiekt Primavera jako miejsce pracy.

5

Pracodawca

@Pracownik

Bardzo dziękujemy za dodanie opinii na temat pracy w Primavera! Cieszymy się, że jesteś zadowolona z pracy w naszej organizacji :)

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Primavera Jastrzębia Góra? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Primavera Jastrzębia Góra Nowy wpis
Pracodawca
@Pytanie

Dzień dobry, W naszej organizacji osoby na wybranych stanowiskach mają odpowiednie do potrzeb narzędzia pracy.

Mar
Pracownik

Pracuje już w Primavera hotele 3lata i nie żałuję. Zarobki są atrakcyjne i w moim dziale jak najbardziej adekwatne. Pracować trzeba ale po to się idzie do pracy aby PRACOWAĆ. Mam świetnego managera oraz super ludzi w dziale z którymi współpracuje na codzień. Nie wiem jak było kiedyś ale na teraz polecam pracę w tym miejscu. Primavera i Astor należą już jako jedność ;) i dobrze ,miło patrzeć jak Astor pięknieje a nie niszczeje.

anonim
Inne
@Mar

A na jakim stanowisku zarobki są takie super? I może pokusisz się o podanie wydełek? Serio pytam, będę szukać pracy niedługo. Odczuwasz, aby tej pracy było czasem zbyt dużo mimo wszystko? Jak pod względem nadgodzin to wypada?

Primavera Jastrzębia Góra Nowy wpis
Pracodawca
@Mar

@Mar, dziękujemy za dodanie opinii. Cieszymy się, że dobrze Ci się pracuje w naszych obiektach.

Primavera Jastrzębia Góra Nowy wpis
Pracodawca
@anonim

Jeśli chcesz poznać szczegóły na temat warunków pracy, z chęcią spotkamy się z Tobą i odpowiemy na każde pytanie odnośnie działu jakim jesteś zainteresowany. Pozdrawiamy i zapraszamy do aplikowania

anonim Nowy wpis
Inne
@Mar

No to jak jest super manager, to już coś, bo to różnie bywa z przełożonymi. A wgl czy firma na takie posady jak np. managerskie to awansuje ludzi z firmy? Czy rekrutuje nowe osoby z zewnątrz? Są tu takie szanse rozwojowe np. z recepcji na stanowisko bardziej biurowo administracyjne?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, Dziękujemy za opinie. Naszym obowiązkiem jest dbanie o bezpieczeństwo i komfort wszystkich Gości przebywających na terenie naszego obiektu. Głośne zachowanie w trakcie ciszy nocnej, powoduje skargi innych Gości. Pragniemy zaznaczyć, że tego typu działanie z naszej strony zawsze jest ostatecznością i poprzedzają je inne kroki – prośby o respektowanie ciszy skierowane do Gości przez obsługę, ochronę. Dopiero brak reakcji ze strony Gościa jest powodem dla którego uruchamiamy procedurę kontaktu z policją.

Wojtek
Inne

Znalazłem ogłoszenie o pracę na stanowisku ratownika wodnego. W ogłoszeniu jest mowa o pracy w jednym z hoteli - Astor lub Primavera Jastrzębia Góra. Czy to znaczy, że praca jest wykonywana stale w jednym z tych miejsc, czy raz w jednym a raz w drugim, zależnie od grafiku? Ewentualnie, czy za pracę w dwóch miejscach jest wyższe wynagrodzenie?

Pracodawca

@Wojtek

Panie Wojtku, Ogłoszenie jest aktualne. Jesteśmy właścicielami dwóch obiektów mieszczących się tuż obok siebie - Hotelu Astor i Primavera. Dział basenowy to jedna ekipa, której grafik budowany jest w taki sposób, że ratownicy pracują część dni w miesiącu w jednym, część w drugim obiekcie. Nie łączy się to z wyższym wynagrodzeniem - w obu miejscach praca ma podobny charakter. Zapraszamy do kontaktu :)

Kelner
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po przesłaniu CV dostałem telefon , przyszedłem na spotkanie , zadano mi pytania :zainteresowania , miejsce zamieszkania, dojazd ,szkoła .Gdy zakończyłem swoje stanowisko ,dowiedziałem się ,że mam prace:)

Pytania

patrz wyżej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Primavera Jastrzębia Góra?

Penne
Były pracownik

Przestrzegam przed pracą w tym miejscu Biuro marketingu mieści się w Gdyni ponieważ w Jastrzębiej Górze i okolicach nikt już nie chce pracować w tej firmie. I to jest prawda to jest fakt. Po pewnym czasie spędzonym w Gdyni mogę potwierdzić, że ogromna liczba negatywnych ocen i komentarzy ma swoje uzasadnienie. (usunięte przez administratora) Praca miała być biurowa w Gdyni a co drugi dzień musiałam jeździć do Jastrzębiej Góry. Jeździć oczywiście własnym samochodem ponieważ firma posiada samochody oczywiście tylko dla właścicieli. Idą za tym wieczne problemy ze sprawiedliwym rozliczeniem. Nikt też nie patrzy na to że mój samochód się zużywa. Swój osobisty telefon musiałam używać jako firmowy do pracy ponieważ żaden z pracowników nie jest godny aby otrzymać telefon służbowy. Do dyspozycji otrzymujesz stary i zniszczony laptop używany tylko po kablu ponieważ bateria ledwo działa. W biurze wiecznie brudno, sprzątaczka przychodzi raz na 3 tygodnie albo czasem 4 bo tak jest taniej. Co chwile jakieś spotkania sam na sam (usunięte przez administratora), która szczerze mówiąc nie wiadomo czym się zajmuje. Chyba tylko tym że stoi nad tobą aż skończysz zaplanowane zadania na dany dzień aby dorzucić ci 10 nowych obowiązków do wykonania na wczoraj. Atmosfera na zasadzie, nie wiadomo czy jutro będziesz miała prace czy nie. A szefowa ma zawsze racje... Szkoda czasu pisać więcej, zdecydowanie odradzam.

Basia
Pracownik
@Penne

Pracuje ponad pół roku w biurze w Gdyni i pozwolę odnieść się do aspektów które Pani poruszyła z mojej perspektywy. Na każdym etapie rekrutacji jest mowa o mobilności, co wiąże się z wyjazdami do Jastrzębiej Góry. Zasady i częstotliwość przejazdów są dokładnie wytłumaczone podczas rozmowy o pracę. Nieprawdą jest, że wyjazdy odbywają się co drugi dzień, jak i nieprawdą jest, że jest wieczny problem ze sprawiedliwym ich rozliczaniem (nie doświadczyłam takiego). Biuro jest sprzątane regularnie. Sprzęty są wystarczające do pracy. W całej firmie panuje bardzo przyjazna atmosfera. Rozmowy "sam na sam" są potrzebne, bo dotyczą tematów i obszarów będących pod opieką przez daną osobę. Temat "stania nad głową" jest bardzo przesadzony. Pracodawca jest obecny na co dzień w biznesie, dostępny dla swojego zespołu, otwarty na rozmowę i robi wszystko, aby jak najlepiej zarządzać swoją firmą. Polecam pracę w Prima Ekipie:)

3
DrogaElewacja
Były pracownik
@Basia

Basia, piękne imię. Brzmi jak zmyślone. Jeżeli zamienisz B na K to poznamy twórcę komentarza ;) Każdy kto pracował w tym miejscu lub zna kogoś kto pracował to wie że komentarz Basi jest w całości nieprawdziwy.

1

Pracodawca

@DrogaElewacja

Oooo… pozdrawiamy twórcę komentarza! Teorie spiskowe mają się dobrze ;P Basia współpracuje z nami od ponad pół roku, widać jest zadowolona, a nasza współpraca ma się dobrze! W marketingu mamy 6 osób, które tworzą fajną, dobrze nastawioną do pracy ekipę. Opinia odnośnie pracy w biurze w Gdyni wygłoszona przez Kogoś o imieniu „Penne” jest hejtem i zbiorem nieprawdziwych informacji. Nikt z biura nie jeździ co drugi dzień do Jastrzębiej Góry, sprzęt jest, pani sprzątająca sprząta biuro raz w tyg. itp. Jednak Basia się już do tego odniosła, tak więc nie będziemy się dublować ????

DrogaElewacja
Pracownik
@Primavera Jastrzębia Góra

Kasiu, nie ważne ile razy napiszesz nieprawdę o fajnej ekipie i super atmosferze nie stanie się to faktem ani nikt w to nie uwierzy. Wszystko co piszesz jest nieprawdą. Wyjątkiem jest Pani z Ukrainy która na czarno sprząta ale raz na 3 tygodnie.

Pracodawca

@DrogaElewacja

Drogi Hejterze, masz nieaktualne i zakrzywione swoim dziwnym postrzeganiem świata informacje. Trzymaj się ciepło i nie trać już swojego cennego czasu na szkalowanie nas. Życie jest zbyt piękne - nie warto! Biuro sprząta co poniedziałek firma sprzątająca - pozdrawiamy!

Pau
Pracownik
@Primavera Jastrzębia Góra

Ale się wszyscy usmialismy z waszych komentarzy. Tak jak z tego że biuro sprząta firma sprzątająca... hahaha

Pracuje w biurze w Gdynii
Pracownik
 Pytanie
@DrogaElewacja

No i właśnie tutaj się z Toba nie zgodzę.... Pracuje od kilku tygodni w biurze w Gdyni i totalnie nie rozumiem twojego hejtu na tę pracę. co prawda jestem tutaj dość krótko ale nigdy nie miałem nad sobą nikogo kto by mnie poganiał i dowalał coraz to nowsze zadania. Jak na razie przez ostatnie tyg. jechałem do Jastrzębiej Góry tylko raz. I w dodatku koszty transportu są zwracane. Przychodząc do pracy otrzymałem zupełnie nowy sprzęt do pracy. Może po prostu nie potrafiłeś o siebie zawalczyć? Albo nie potrafisz negocjować z pracodawca tak aby wypracować wspólnie rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony? Pozdrawiam cała Prima Ekipę:)

Urszula
Inne

Tak rzadko się zmieniają pracownicy, że ostatnie oferty są sprzed kilku lat? Chyba, że po prostu nie uzupełniają na bieżąco. Warto w ogóle pytać o tę pracę jako recepcjonistka, dobre zarobki w stosunku do obowiązków?

Były pracownik
Były pracownik
@Urszula

Jeżeli lubisz pracę w stresie, umowę na najniższą krajową, nadgodziny fakt płatne, wieczne niezadowolenie kierowników to składaj CV :) :) Tam pracuje się pod bardzo dużym stresem.

Pracodawca

@Urszula

Pani Urszulo, aktualnie na portalu znajdują się nieaktualne oferty - poprosiliśmy administratora o ich usunięcie. Jeśli jest Pani zainteresowana pracą prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z osobą odpowiedzialną za rekrutację telefon: 607 760 000 . W rozmowie telefonicznej łatwiej będzie nam przedstawić wszystkie warunki i opowiedzieć o stanowisku.

Barbara
Inne
@Były pracownik

Hej, super, że tutaj piszą pracownicy. Ja chciałabym tylko dopytać o te nadgodziny. Są płatne, a czy jak pracownik woli, to czy jest szansa na odebranie ich innego dnia, zamiast kasy? Można mieć taki wybór?

Pracodawca

@Barbara

Dzień dobry, w naszej firmie funkcjonują obie formy rozliczania nadgodzin, to kwestia indywidualnych preferencji pracowników i ustaleń z menadżerem.

do Barbara
Pracownik
@Primavera Jastrzębia Góra

Jakie odebranie innego dnia XD Tutaj jedziesz nieraz po 230-240 godzin bo nie ma komu pracować, a ten elastyczny grafik polega na tym, że jak za dużo razy pytasz o wolne to zaraz chcą cię zastąpić kimś innym XD zaraz ktoś ci odpisze ze w ogole tak nie jest ale popytaj pracownikow :D

Jolanta
Inne
@Były pracownik

A czy ten stres o którym piszesz jest chociaż wynagradzany jakimiś premiami poza tą najniższą na umowie? Z czego ten rzekomy stres wynika?

Były Pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w recepcji Spora rotacja pracowników. Pensja za normalny etat nie jest za wysoka, nadrabia się nadgodzinami, a nadgodziny są zawsze. Stres jest ogromny. Czasem jesteś sam a kolejki do drzwi. Ciągle obserwują cię na kamerach. To nie jest złe, ale wchodzi to w jakąś obsesję. Trzeba pamiętać o setkach spraw. Dosłownie. Zapomnisz o jednym już masz rozmowę. Ogólnie atmosfera jest ciężka. Konsekwencje za wszystko. Nie polecam można w okolicy znaleźć hotele, które mają bardziej "ludzką" atmosferę.

Pracodawca

@Były Pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za Twoją opinię, przedstawiliśmy ją dyrekcji i menadżerowi recepcji. Chcielibyśmy odnieść się do jej zawartości – aktualnie w dziale rezerwacji pracuje 17-cioro osób, z czego tylko dwie są z nami od kilku miesięcy. Przeciętnie nasi recepcjoniści pracują ok 170-180 godzin miesięcznie, wysokość stawki godzinowej, jest różna i zależy od umiejętności i doświadczenia pracownika, dodatkowo jest opracowany program premiowy. Jednym z podstawowych wymagań na tym stanowisku jest radzenie sobie ze stresem – obsługa Gościa i rola recepcjonisty – przewodnika po hotelu, wymaga takich umiejętności. Kamery są dla nas sposobem na bezpieczeństwo i podniesienie jakości obsługi, nie mają na celu wprowadzać nikogo w dyskomfort, co więcej wszyscy na początku pracy są informowani o tym, że mamy na terenie obiektu monitoring, co w dzisiejszych czasach, nie wydaje się niczym niezwykłym. Nasi recepcjoniści, to dobrze wyszkolona kadra, pracują w dużym całorocznym obiekcie i muszą pamiętać o wielu sprawach. Niestety nie wiemy tylko o jakich "konsekwencjach" piszesz – bo rozmowa, żeby przekazać sobie informacje co jest OK, a o czym trzeba pamiętać, nie wydaję się "konsekwencją", a raczej standardem w każdej pracy.

Pracownik
Pracownik

Bardzo ciężko tam pracować, żeby zarobić 4500 tys., które trzeba wypracować 300 godzin, kelnerzy są zmuszeni iść i pomóc posprzątać pokoje lub posprzątać ulicę, najważniejsze jest to, że osoba nie może odpocząć przez 5 minut

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, Staramy się transparentnie przedstawiać warunki zatrudnienia. Na etapie pierwszych rozmów osoba szukająca pracy decyduje się - czy przyjmuje je i chcę podjąć współpracę, czy aplikować do innej firmy. Pracownicy mają normalną przerwę w pracy, wspólnie odpoczywają, jedzą posiłek na restauracji. Praca kelnera jest u nas specyficzna i też na początku o tym informujemy – jest to dział, który po zakończeniu śniadań ma przerwę w obsłudze Gościa do obiadu (2h) i po obiedzie kolejną do kolacji (3h). Okres między posiłkami, to czas kiedy pracy na stanowisku kelnerskim jest stanowczo mniej. Wykonujemy wówczas swoje codzienne zadania: przygotowujemy sale, bufety. W sezonie, kiedy zatrudniamy dodatkowo około 30 osób na to stanowisko, nie ma w czasie przerwy od obsługi Gościa tylu zadań dla wszystkich. Wówczas nasi pracownicy są oddelegowywani do pomocy innym działom. I tak, przyznajemy się do tego otwarcie - jest to nasza „sezonowa” tradycja, że kelnerzy latem są „ludźmi do zadań specjalnych”, dzięki którym udaję się nam obsłużyć pełen obiekt Gości.

Basia
Były pracownik
 Pytanie

Kucharz/pomoc kuchenna Napiszę kilka faktów. Moja przygoda z Primaverą miała miejsce jeszcze przed pandemią. Pojechałam na umówioną rozmowę o pracę. Czekałam w holu przy recepcji godzinę, co kwadrans przypominając o sobie. Rozmawiać miałam z pewną Panią, z którą we wcześniejszej rozmowie telefonicznej ustaliłyśmy, że na rozmowie przedstawi mi różne oferty pracy, jako że mam wykształcenie gastronomiczne i hotelarskie, dysponuję wzorowymi frekfencjami oraz praktyką w zawodzie. Pani ta niestety zapomniała o mnie. Po godzinie oczekiwania, przyjął mnie jakiś Pan, nie wiem, menadżer?... Który nie był przygotowany do rozmowy. Z góry założył, że pracować będę w kuchni jako pomoc, bo tam najbardziej brakowało w tym czasie pracowników. Zgodziłam się zatem i na zajutrz rozpoczęłam pracę. Po 1. Większość pracowników na tej kuchni stanowili ludzie z Ukrainy, z którymi w wiekszości porozumiewałam się na migi... było to frustrujące, ponieważ na kuchni liczy się czas... Cały dzień kroiłam sery i wędliny... na poprzednim stanowisku w innym miejscu byłam cenioną kucharką. Po 2. Magazyn był otwarty tylko 2 razy w ciągu dnia. Pod okiem Pani z kluczem w dłoni. To był niemal "wyścig szczurów", wszyscy biegli po swoje składniki żeby zdążyć, to był dla mnie szok! Czułam się jak (usunięte przez administratora) który chce (usunięte przez administratora)blok wędliny! Po 3. Zaprowadzono mnie do biura po osobisty "brelok" , który umożliwiał mi przemieszczanie się do lub z szatni. Na wstępie Pani zza biurka donoście zawołała: (usunięte przez administratora), zamiast odpowiedzieć na moje "Dzień Dobry". Po 4. Pracownicy muszą mieć swoją kawę/herbatę/wodę, cokolwiek do picia. Nie miałam tego dnia, bo nie wiedziałam... piłam wodę z kranu... Jedna Pani się zlitowała i zaparzyła mi swoją kawę, ale szybko odesłała mnie z kubkiem w mój kąt, bo kamery patrzą! Co to byl za dzień! Cały przepłakałam, dobrze, że stałam przodem do okna a plecami do kuchni! Jestem przyzwyczajona do ciężkiej pracy na kuchni, lubię to, ale przede wszystkim liczy się wzajemny szacunek w zespole i dobra atmosfera w pracy. Tutaj brakowało obu tych aspektów... Swoje emocje wylałam dopiero w domu, gdzie nie musiałam już ukrywać łez. Był tam bardzo miły, młody szef kuchni, na widok którego serce mi się radowało, bo w zasadzie tylko z Nim mogłam porozmawiać o pracy, zadać podstawowe pytania... ale kuchnia jest bardzo duża, gdzie wszyscy zabiegani, gdzie panował gwar, żadko Pana widywałam tego dnia... Dzisiaj od dłuższego czadu spowrotem jestem szanowanym pracownikiem i nie muszę już szukać innej pracy, ponieważ czuję się doceniona, jak i ja doceniam moją ekipę i szefostwo. Do Primavery wracam tylko w przykrych wspomnieniach...

Pracodawca

@Basia

Dzień dobry, dziękujemy za Pani komentarz i konkretny opis sytuacji, która miała miejsce. Jest nam bardzo przykro, że ma Pani niemiłe wspomnienia i z opinii wynika, że kilka spraw poszło w złym kierunku. Ponieważ od opisanej sytuacji minęło sporo czasu i dużo się u nas zmieniło, to tym bardziej było dla nas ważne, aby spotkać się w zespole (zarząd, kadry, HR, kuchnia) i wspólnie omówić zarzuty, analizując co poszło nie tak i skąd tak dużo negatywnych emocji. Pani opinia wydaje się nam zbiorem niefortunnych zdarzeń i naszych błędów, które w swoim zestawieniu pozostawiły fatalne wrażenie i z naszej strony należą się Pani przeprosiny. Wykonaliśmy dużo pracy aby usprawnić proces rekrutacji i wdrożenia pracowników. Tego typu błędy jak niestawienie się na umówioną rozmowę już się nie zdarzają. Duża część procedur na kuchni została zmodyfikowana, m.in. wydawanie towaru z magazynu. Wszyscy nasi pracownicy mają normalne przerwy w pracy, czas na wypicie kawy, czy zjedzenie posiłku. Proszę nam wierzyć, że zespół i wzajemny szacunek są dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że znalazła Pani fajną pracę odpowiadającą Pani doświadczeniu.

Margaretta
Były pracownik

Nie polecam pracy w tym miejscu, bardzo nerwowa atmosfera w każdym dziale, wynagrodzenie także najniższe w regionie. Właściciele bardzo dziwni. Zabawne jest to, że wielu ludzi tutaj pisze negatywne opinie o pracy w hotelu. Primavera nie jest hotelem i nigdy nie będzie. Ponieważ nie spełnia standardów aby zakwalifikować się jako hotel. To dwie budki z czasów (usunięte przez administratora) połączone kładką.

Pracodawca

@Margaretta

Dzień dobry, Chętnie odnieślibyśmy się do Pani komentarza, ale większość stwierdzeń jest bardzo ogólna i ciężko cokolwiek wywnioskować. Pozwolimy sobie wyjaśnić w jakim miejscu na dzień dzisiejszy jest nasza firma. W 2022 odbył się cykl certyfikowanych szkoleń dla menadżerów oraz części zespołów, po to aby komunikacja w firmie była na wysokim poziomie. Na bieżąco organizujemy spotkania jeden na jeden, wprowadziliśmy rozmowy exit interview na koniec pracy. W naszych działaniach postawiliśmy nacisk na atmosferę i współpracę między działami. Wierzymy, że idziemy w dobrym kierunku :) Tym bardziej szkoda, że brak w Pani komentarzu informacji na którym stanowisku Pani pracowała, chętnie wyjaśnilibyśmy sytuację, która wpłynęła na Pani opinię. Jeżeli chodzi o wynagrodzenia – na bieżąco weryfikujemy lokalny rynek pracy i nasze stawki są na średnim poziomie. Co do uszczypliwej uwagi dotyczącej tego, że Primavera nie jest hotelem - chcemy Panią zapewnić, że wiemy o tym ;) informujemy o tym Gości i pracowników i nie jest to żadna tajemnica, ani umniejszenie jakości naszej obsługi czy standardów. A określenie "budka" dla największego w okolicy obiektu hotelarskiego, który przyjmuje PRZEZ CAŁY ROK dziesiątki tysięcy Gości z całej Polski, wspiera jastrzębiogórski handel i turystykę, zatrudnia na stałe blisko 150 osób i ma najbardziej rozbudowaną infrastrukturę usługową (m.in. park wodny, kręgielnia, ponad 20 gabinetów spa, dwie sale restauracyjne itp.) wydaje się dużym nadużyciem…

Zastanawiamsię
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Czy jest w stanie ktoś napisać jak godzinowo wyglada praca na recepcji? Ile godzin w miesiącu? Jak wyglądają zmiany?

Pau
Pracownik
@Zastanawiamsię

To się zastanów ponieważ jednego dnia robisz na recepcji a następnego udajesz masażystkę w spa.

Pracodawca

@Zastanawiamsię

Dzień dobry, w dziale Recepcji i Rezerwacji mamy dwa rodzaje zmian - 12 godzinne na recepcji głównej, oraz 8 godzinne w dziale rezerwacji, kilka razy w miesiącu pojawia się zmiana nocna. Co do ilości godzin, zawsze jest pełen etat, plus pojawiają się nadgodziny ( dla przykładu w tym miesiącu część ekipy recepcji ma wypracowanie ok. 170-180 godzin).

Pracodawca

@Pau

Odpowiadamy zainteresowanym pracą na Recepcji :) gwarantujemy, że aby pracować na recepcji nie musisz umieć masować bo NIGDY nie będziesz tego robić ;)

Nikola
Były pracownik
 Pytanie

Jestem byłem pracownikem ... Takiego (usunięte przez administratora) i wykorzystania pracy człowieka nigdy w życiu nie widziałam... Szefostwo traktuje pracowników jak więźniów (usunięte przez administratora). Oprócz tego że pracujesz za groszy bez żadnej przerwy na obiad, codzienie bez dnia wolnego , jeszcze kuratory Zmuszają chodzić do pracy jak nawet Jesteś chory i to w czasy PANDEMII. Jeżeli nie przyjdziesz do roboty , bo źle się czujesz - będziesz zwolniony... nie możesz nawet pójść normalnie na zwolnienie lekarskie, bo nikt Ci nie zatrudnia...tylko codzienne obiecanki ... Pracownicy zmuszeni chodzić do pracy chore, zarażając jeden drugiego , i gościej hotelu Właśnie przez to zostalam zwolniona... zgłosiłam managerce że źle się czuję i poprosiłam o wolne, ponieważ miałam gorączkę 40 stopni. Za dwa dni dostałam SMS że muszę oddać strój pracowniczy, jeżeli zrezygnowałam z pracy... nie zrozumiałam tej wiadomości i powiedziałam że przyjdę do pracy , ale chce zrobić test na covid, że by wiedzieć że nie jestem zakażona bo nie chce zarażać ludzi. Od razu dostałam wiadomość że jestem zwolniona .. . Jak to ???? Będąc na chorobowym ??? A najgorzej że zachorowalam na covid Właśnie w hotelu. Ponieważ Pani kurator zmuszała mnie sprzątać pokoje w których gości mieli kwarantannę.... Choruje w tym hotelu na Covid połowę pracowników... i chodzą do pracy .. bo boją się jej stracić.... I w końcu... To co ku.wa zarobiłam, musiałam oddać na leki i wizytę lekarza , nie mając ubezpieczenia... bo tak i nie dostałam umowy... Bo okazało się że właśnie ZACHOROWALAM na COVID

Pracodawca

@Nikola

Dzień dobry, Zweryfikowaliśmy tę opinie i z naszej perspektywy temat wygląda zupełnie inaczej. Od początku Pani nastawienie i chęć współpracy były dyskusyjne. Przyszła Pani do pracy w charakterze służby pięter a słowa typu: „nie przyszłam tu sprzątać”, miganie się od obowiązków i finalnie przepracowanie tylko dwóch dni nie do końca pokrywa się z tym co napisała Pani w opinii. Zakładając oczywiście, że Nikola to Pani, bo pisanie incognito nie daje nam możliwości odnieść się w pełni do tej sytuacji… Prawie cały nasz zespół jest zaszczepiony, nasi pracownicy w razie chorób przebywają na L4, pilnujemy aby nie przychodzili chorzy do pracy, wszyscy obowiązkowo nosimy maseczki. Covid traktujemy bardzo poważnie, zarówno jeśli chodzi o Gości jak i pracowników. Domniemanie, że zachorowała Pani właśnie w hotelu to mocne nadużycie, tak jak Pani zauważyła trwa PANDEMIA można zarazić się wszędzie.

Kinga Pe
Pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam tego pracodawcy. Właściciele to ludzie żyjący z dnia na dzień. Bez wiedzy, doświadczenia a także pieniędzy. Ciągłe obniżki wynagrodzeń tylko aby zakwalifikować się na subwencje finansowe od rządu. Większość ludzi już dawno odeszła. Pozostały tylko biedne dziewczyny bez większych ambicji z dziećmi i kredytami na karku. Chcesz pracować w takiej atmosferze? Nie sądzę.

Pracodawca

@Kinga Pe

Firma funkcjonuje od 20 lat, więc o życiu z dnia na dzień nie ma mowy. Podwyżki stawek zdarzają się cyklicznie i są dopasowywane do rynku pracy. Na stałe zatrudniamy blisko 140 pracowników, więc argument o „większości ludzi, którzy odeszli” jest trochę nietrafiony. A „biedne dziewczyny bez większych ambicji, z dziećmi i kredytami na karku”, wykonują solidnie swoją pracę, utrzymują swoje rodziny, wydają się przy tym dość usatysfakcjonowane i tworzą zgrany zespół, ale mimo wszystko przekażemy im Twoje pozdrowienia!

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

pracownik
Pracownik

14-15 zł za godzinę, jeśli chcesz 180-200 godzin to musisz iść i błagać

Pracodawca

 Pytanie
@pracownik

Podstawa wynagrodzenia zależy od stanowiska na którym pracujesz. Czy któreś konkretny dział Cię interesuje? Dla większości działów są zaplanowane programy premiowe – znów zależnie od stanowisk są to premie sprzedażowe, lub jakościowe. Np. za ilość rezerwacji, sprzedaży, pozytywne opinie, brak spóźnień itp. Dla każdego działu staraliśmy się zaplanować program premiowy, który będzie odnosił się do realiów jego pracy. Trudno nam odnieść się do komentarza o „błaganie o godziny”. Nasi pracownicy wyrabiają pełne etaty i staramy się aby ilość pracy była optymalna a liczba nadgodzin rozdzielana sprawiedliwe wewnątrz działów.

Mils
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Bardzo nerwowa atmosfera oraz bałagan absolutny. Pieniądze także najniższe z możliwych.

kate
Były pracownik

Pracę w primaverze skonczyłam 3 lata temu, kiedy odchodziłam zawsze mówiłam, ze bardzo dobrze mi się tam pracowało, lubiłam swoją pracę, finansowo super, amtosfera ok. Odeszłam nie dlatego, że chciałam tylko, z powodu zaistnaiłych nieporozumień, niedomówień mam żal jedynie o to że nie wysłuchano moich argumentów, które po pewnym czasie jak się okazło były słuszne...ale to już historia. Pracę wspominam super, dużo się nauczyłam co pozwoliło mi na otwarcie drzwi do daleszj kariery i pracy w jedny z lepszych hoteli na półwyspie - dziękuję...żal pozostał.

Pracodawca

@kate

Witaj, Dziękujemy, za opinie odnośnie naszej firmy. Suma "plusów dodatnich" i wspomnienia wydają się mimo wszystko dobre. Niestety, nie znamy sytuacji, o której piszesz (niedomówienia, nieporozumienia), możemy jedynie powiedzieć, że wciąż pracujemy nad komunikacją i staramy się poprawić jej jakość, tak aby zawsze w razie spornych kwestii wysłuchać każdej ze stron. Dobrze czytać, że dużo się nauczyłaś i pozwoliło Ci to na rozwinięcie dalszej kariery, trzymamy za Ciebie kciuki i życzymy dalszych sukcesów. Pozdrowienia!

kate
Pracownik
@Primavera Jastrzębia Góra

Dziękuję, tak to prawda suma plusów przeważa i nigdy nie zmienię tej opinii. Nie warto palić za sobą mostów, życie jest nieprzewidywalne, możemy zawsze ponownie spotkać się na swojej drodze. Obiekt się rozwija i chwała Wam za to, a ja jestem dumna z tego, że kiedyś mogłam być częścią tego zespołu:) Pozdrawiam

Ala
Pracownik

Pracuje w Primaverze od 4 lat i.... nadal tu jestem, a planowo miała to byc praca na chwilę ;) Atmosfera w pracy jest fajna, zarobki dobre, o lepszych w okolicy nie słyszalam. Mimo że opinia o firmie kilka lat temu była niezaciekawa to zapewniam że obecna sytuacja wygląda inaczej - korzystamy z premii, dodatków za polecenie znajomych, podwyżki też są :D W moim dziale (recepcji) przez te kilka lat wiele osób zmieniło stanowiska na wyższe - karierę da się rozwijać.

Pracodawca

@Ala

Cześć Alu, Fajnie, że się podzieliłaś swoim doświadczeniem z pracy w recepcji. Poruszyłaś ważny dla nas punkt - atmosferę w pracy, którą tworzymy my sami i nad którą bardzo aktualnie pracujemy :) Rzeczywiście, pracownicy recepcji, są często doceniani i awansują na inne stanowiska, nie tylko w obrębie Działu Rezerwacji. Mamy takie przykłady w dziale marketingu, dziale zamówień, są koorydnatorami wczasów, rozwijają recepcję w naszym drugim obiekcie - dzięki temu, że Primavera jest dużym obiektem i cieszy się zainteresowaniem Gości mamy ciekawe opcje awansów, zmian zakresów obowiązków, tworzenia nowych etatów :) Dziękujemy i pozdrawiamy!

Robbie
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie.

Pracodawca

@Robbie

Witaj, chętnie porozmawialibyśmy z Tobą, aby dowiedzieć się co wywołało Twoją negatywną opinie, niestety bezimienne komentarze na portalu nie dają nam odpowiedniej wiedzy, ale są dla nas cenną lekcją, na którą chcemy reagować! Jeśli jesteś otwarty na rozmowę daj znać w wiadomości prywatnej hr@primaveraspa.pl Pozdrawiamy!

Wanda
Inne
@Robbie

Hej, a możesz napisać coś więcej? Dlaczego nie polecasz? Co się przyczyniło do takiej opinii o Primaverze? Na jakim stanowisku pracowałeś w firmie i kiedy?

Lol
Były pracownik

No przecież to oczywiste ze nie ma nikogo kto uciekł z tamtąd i polecałby prace tam.popytajcie ludzi którzy jeszcze tam siedza jak tam w pandemii z nimi postąpili hahah

Pracodawca

@Lol

Pierwsza sprawa o której chcielibyśmy wspomnieć to fakt, że mamy super zespół a program poleceń do pracy całkiem sprawnie nam działa :) Co do pandemii - udało nam się utrzymać praktycznie cały zespół, nie zredukowaliśmy liczby etatów. Wszyscy pracownicy mieli zapewnioną pracę, mimo iż obiekt był zamknięty lub wypłacane postojowe. To był trudny okres, który traktujemy jako ważną lekcję i wyzwanie nie tylko dla naszej firmy, ale dla całego hotelarstwa.

Pracodawca

Dzień dobry, Dementujemy takie informacje. Żaden z naszych pracowników będąc na L4 nie pracuje na 1/8 etatu. Pozdrawiamy.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, Staramy się odpowiadać zawsze na wszystkie pojawiające się komentarze, także od osób niezadowolonych ze współpracy z naszą firmą. Zawsze zapraszamy do dyskusji, prosimy o kontakt z wiadomościach prywatnych, jesteśmy chętni do rozmów i wyjaśniania negatywnych opinii. Może Państwo nie wiedzą, jednak na portalu go-work panują zasady, których należy przestrzegać. Jeśli komentarz łamie regulamin platformy, jest weryfikowany przez moderację.

Zostaw merytoryczną opinię o Primavera Jastrzębia Góra - Jastrzębia Góra

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Primavera Jastrzębia Góra?

    Zobacz opinie na temat firmy Primavera Jastrzębia Góra tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Primavera Jastrzębia Góra?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Primavera Jastrzębia Góra?

    Kandydaci do pracy w Primavera Jastrzębia Góra napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Primavera Jastrzębia Góra
Przejdź do nowych opinii