Opinie o usługach esky.pl - eSky.pl S.A. w Radom

eSKY.pl to największe internetowe biuro podróży, lider sprzedaży biletów lotniczych w Polsce. Obecnie działamy w 4 krajach Polsce, Rumunii, Bułgarii i Brazylii. Zapewniamy kompleksową informację z szeroko rozumianej tematyki turystycznej. Oferujemy narzędzia do łatwej rezerwacji biletów lotniczych, wycieczek, hoteli i ubezpieczenia podróżnego zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy eSky.pl SA. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie eSky.pl SA o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o eSky.pl SA w Radom

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Klaudiusz

Wszystko ładnie wygląda jedynie w ofercie pracy ale w praktyce jest znacznie gorzej. Niezbyt dobra atmosfera, zerowa uwaga przykładana do jakości, słaby management i liderzy, a pracownik to tylko resource. Jak chcecie się rozwijać to raczej nie tu.

Mirka
Klient
 Pytanie

Pragnę niniejszym listem poinformować Państwa jak w okresie pandemii Covid 19, gdy większość społeczeństwa jest bezinteresownie zaangażowana w niesienie pomocy bliskim, znajomym czy sąsiadom istnieje jednocześnie proceder okradania ludzi i to w majestacie prawa . W USA w miasteczku Warwick w stanie Nowy Jork mieszkają moje dzieci: obywatele amerykańscy, córka z pochodzenia Polka jest pracownicą służby zdrowia, zięć z pochodzenia Hindus jest policjantem na Manhattanie. W drugiej połowie sierpnia córka będzie rodzić drugie dziecko i z powodu atmosfery wokół Covidu znaleźli się w sytuacji bardzo krytycznej. Na okres zbliżającego się pobytu córki w szpitalu szukali opiekunki do 2 letniego synka, ale każda osoba - kandydatka na opiekunkę kiedy uzyskiwała odpowiedź o miejscu pracy córki i zięcia natychmiast wycofywała się z podjęcia pracy. Argument zawsze był ten sam: nie będę pracowała u ludzi z Covidem. Moje dzieci nie byli i nie są zarażeni pomimo, że cały okres pandemii spędzają w pracy zawsze na pierwszej linii frontu. Ciężarna córka przy pacjentach od godziny 5 rano do godziny 3 po południu, a zięć od godziny 5 po południu do 3 godziny w nocy na ulicach Manhattanu dba o bezpieczeństwo i spokój ludzi. Nocą naraża swoje życie podczas ulicznych zamieszek. Proszę zrozumieć reakcję matki na takie wieści od dzieci zza oceanu. Odruch serca i pomocy był tak silny, że wyłączyłam myślenie, bez zastanowienia usiadłam przez laptopem i za pośrednictwem firmy eSky.pl S.A.(usunięte przez administratora) zakupiłam bilet lotniczy na przelot w dniu 15 sierpnia 2020 z Warszawy do Nowego Jorku z przesiadką w Zurychu oraz powrotny w dniu 5 września 2020 z Nowego Jorku do Warszawy z przesiadką w Monachium. Transakcja przebiegła w kilkanaście sekund, a wydatek wyniósł 2.164,38 zł Po dokonanym zakupie przesłano mi szczegóły rezerwacji o numerze 5285753813. Jednak opanował mnie dziwny niepokój, bowiem wiedziałam z mediów, że Polskie Linie Lotnicze LOT zawiesiły loty międzykontynentalne, ale dlaczego loty z Polski do USA wykonuje szwajcarska linia lotnicza Swiss ?, bowiem u tego przewoźnika dokonałam zakupu biletu do USA. Przejrzałam portale internetowe i uzyskałam informację, że Polacy posiadający wizę, a taką dysponuję nie są wpuszczani na teren Stanów Zjednoczonych. Wykonując poszczególne etapy zakupu biletu, nie było żadnego, choćby najprostszego pytania np: czy pasażer w dobie pandemii i wprowadzonych obostrzeń w zakresie podróżowania dysponuje dokumentem uprawniającym do wjazdu na terytorium USA ? Tak niewiele, a tak dużo i nie zostałabym oszukana, a może właśnie o to chodziło? Moje zapracowane w USA dzieci na co dzień nie śledzą wydarzeń w kraju i na świecie, więc kiedy przekazałam im informację zaczerpniętą na polskich portalach natychmiast skontaktowali się z obsługą lotniska w Nowym Jorku, potwierdzili moje obawy, a nawet więcej, padła odpowiedź, że w Warszawie w dniu wylotu nie byłabym przyjęta na pokład samolotu!!!! Po upływie 12 godzin od dokonanej transakcji napisałam meila do sprzedawcy biletu firmy eSky żądając zwrotu wpłaconej kwoty skoro zakupiony bilet lotniczy - nie z mojej - nie będzie wykorzystany. Odpowiedź z eSky brzmi: dla Państwa lotu zwrot należności za bilet nie jest możliwy. Państwa lot, zgodnie z bieżącą informacją, ma odbyć się bez zakłóceń. Bilet został wykupiony w taryfie bezzwrotnej. Szanowni Państwo. Nie potrafię ukryć goryczy, mnożą się pytania i wszystkie bez odpowiedzi. Cały świat walczy z wirusem pandemii, każdego dnia media donoszą o tragediach milionów ludzi. Równocześnie są miliony ludzi, którzy dla ratowania innych poświęcają zdrowie i życie swoje i najbliższych, a kiedy pytam swoje dzieci dlaczego tak się narażacie, słyszę odpowiedź : „bo tak trzeba”. Tymczasem w Polsce w czasie pandemii są osoby, które zza biurka, z zachowaniem warunków sanitarnych, często nawet w zaciszu domowym wykonują swoje obowiązki polegające na stosowaniu trików, niedomówień i naciąganiu naiwnych klientów na kasę, a wszystko zgodnie z procedurami, zasadami, regulaminami. Firma sprzedająca bilet wiedząc, że dokonałam zakupu usługi, która nie zostanie wykonana nie stosuje żadnych prawnych uregulowań chroniących konsumenta. Złożyłam reklamację po 12 godzinach od transakcji , gdy do dnia wykonania usługi pozostały 3 tygodnie, więc pytam : czy ktokolwiek może mi pomóc???

7
Gabriela

Jak czytam wpis z tego roku, że zwolnili bez uprzedzenia, to się zastanawiam jakie w takim razie umowy tutaj macie. Gdyby o pracę, to byłoby przecież chyba wypowiedzenie?

Pytanie
 Pytanie

Czy w eSky.pl SA zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

active
Pracownik
@Pytanie

Nie. Normalna umowa o pracę na okres próbny. Chyba, że ktoś chce się dogadać inaczej, to już indywidualna sprawa.

Zofia Nowy wpis
@active

ile trwa okres próbny ?

Active Nowy wpis
Pracownik
@Zofia

3 miesiące

Halina Nowy wpis
@Active

A potem na jaki czas dają umowę? Na rok czy więcej?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z eSky.pl SA? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Gabriela

Jak czytam wpis z tego roku, że zwolnili bez uprzedzenia, to się zastanawiam jakie w takim razie umowy tutaj macie. Gdyby o pracę, to byłoby przecież chyba wypowiedzenie?

Pracownica
Pracownik
@Gabriela

Mamy umowy o pracę, studenci najczęściej zlecenie, a ci, którzy chcą, mają kontrakty b2b. Ale umowa o pracę jest standardem, pierwsza na 3 miesiace, potem na rok albo dwa i potem na czas neiokreslony. Nie wierz we wszystko, co widzisz na goworku :D

active
Pracownik
@Pracownica

Dokładnie tak. Umowa o pracę jest absolutnie standardem w eSky. Żadnych kombinacji w tym temacie.

Zofia
@Pracownica

Ale to student nie ma co liczyć na umowę o pracę ? ;/

Pracownica
Pracownik
@Zofia

Jeżeli ma ochotę, to dostaje umowę o pracę od razu, na 1/2, 3/4, albo cały etat. Tu naprawdę się da wszystko załatwić :D

Maja
@Pracownica

Wow, to jakie są obowiązki że jest tak elastycznie ? :P

Pracownik
Pracownik
@Maja

To zależy, w jakim pracujesz dziale, jak chyba w każdej firmie…

Tomasz Pytel
Kandydat

UWAGA (usunięte przez administratora) I nie pisze tego anonimowo ! Bardzo słaba komunikacja, wg. Mojej oceny oszuszci: Zmieniliśmy z rodziną datę wylotu, dostaliśmy link do opłaty ważny 24h. Oplacilismy po 30 minutach szybka platniscia. ( w mailu napisali, iż jest to całkowita kwota dopłaty ) Dostaliśmy od razu maila z informacją że pieniądze są zaksiegowane. Kwota 1850zl , Ale po 2 dniach nadal w aplikacji nie wyświetlaliśmy się ze jest zmieniona data wylotu. Po mojej interwencji mailowej dostaliśmy informację , że zmiana lotu nie jest zatwierdzona i proszą o kolejneją dopłatę 1350 zł , że niby lina lotnicza zmieniła kwotę. Podesłali nam linka do opłacenia , oczywiście z informacją iż i ta kwota może nie być ostateczna. Po długiej wymianę maili , wyrazajac moje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji, wyłączyli ten drugi link do płatności- blokując nam automatycznie dokonanie zmiany i możliwość wylotu !!! , znając nasza sytuację iż w Dubaju opłaciliśmy 2 kolejne doby w hotelu bez możliwości zwrotu pieniędzy. przestali odpisywać na maile, infolinia - praktycznie cały czas zajęta!!! To już 2 nieprzyjemna sytuacja z ESKY - podczas tej podróży: Wcześniej doliczyli nam kwotę za bagaż rejestrowany 1480zl , pomimo iż pani na infolini informowała na ze to będzie max 750! Z tego co piszą klienci na różnych portalach jest to celowa praktyka Esky , robią to bardzo często i z premedytacją. Sam portal ma ponad 32% niezadowolonych klientów. Bardzo żałuję, że nie sprawdziłem tego wcześniej. Tomasz Pytel Tel 888 270 383 nr. Rezerwacji 2256171314

iwona
Pracownik
@Tomasz Pytel

Dzień dobry. Miałam podobną sytuacje. Wykupiłam lot w esky.pl tydzień przed wylotem do Niemiec na kwotę 246 zł,. Dwa dni do wylotu, a ja nie otrzymałam biletu na e-maila, więc zadzwoniłam. Pani z biura obsługi klienta stwierdziła, że linie lotnicze / Rayaner / nie potwierdziły zabukowania lotu, ale jeżeli dopłacę 400 zł. to będę mogła lecieć. Dlatego szybko wybrałam loty bezpośrednio od przewoźnika, konkretnie wizzair. Mój bilet kosztował 432 zł. Domagam się od esky.pl zwrotu pieniędzy za bilet oraz różnicy która wynikła z zapłaty za bilet w esky.pl a, zapłatą za lot w wizzair. Pośrednik esky.pl jest (usunięte przez administratora) Każdego będę przed nimi ostrzegać.

logo firmy Software QA Specialist
Radom
TestArmy Group S.A
(80 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E
Radom
Pawtrans Holding sp. z o.o.
(199 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji
Radom
Zakład Produkcji Rolnej Miropasz M.Wiczyński sp.j.
(22 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
koko
Pracownik

Od ponad dwóch lat próbuję odzyskać pieniądze i dalej nic. Zasłaniają się przewoźnikiem i nic nie robią aby oddać pieniążki. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usługi...

xxx
Były pracownik
@koko

wszyscy, ktorzy chca odzyskac pieniadze - prosze sobie poczytac czym jest chargeback i natychmiast zglosic taka sprawe do banku - jest to najszybsza opcja zwrocenia pieniedzy, tak bedziecie tylko informowani ze trzeba czekac w nieskonczonosc

Matt
Były pracownik

Ogólnie pracodawca był niezbyt w porządku. Wynagrodzenie niestety słabe ale dodatki ok: benefity całkiem przyzwoite, owocowe poniedziałki. Biuro ładne, nowoczesne, kuchnia bardzo fajnie wyposażona. Dziewczyny na recepcji bardzo miłe i pomocne. Atmosfera zależnie od zespołu - trafili się w zespole ludzie całkiem sympatyczni jak i wyjątkowo uprzykrzający życie. Na plus na pewno świetna Team Leaderka, która chętnie pomagała i porozmawiała. W codziennej pracy jak to bywa - raz lepiej a raz gorzej ale źle nie było. Największy minus że z dnia na dzień nie przedłużyli umowy zostawiając osobę bez niczego. Mogli dać znać choćby dwa tygodnie prędzej żeby można było się przygotować na sytuację, w jakiej się znalazłem. Nie dostałem żadnego konkretnego uzasadnienia, jedynie HR-owy "bełkot" Tak się nie traktuje pracownika! Widząc jak traktują klientów, których loty są odwołane przez COVID (np. nieoddawanie 100% lub proponowanie vouchera itp) to w sumie się cieszę, że już tu nie pracuję - wstyd by mi było

Monika
@Matt

Jakie wynagrodzenie masz na myśli ? dla jednego słabe a dla drugiego może być wystarczające. Na jakie benefity od firmy można liczyć? Podaj jakieś konkrety

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

drodzy pracownicy, jakie premie świąteczne dostaliście w tym roku ?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w eSky.pl SA?

active
Pracownik
@Pytanie

W Contact Center mamy fajną atmosferę :) To znaczy, wiadomo, teraz, jak pracujemy więcej z domu niż w biurze, to nowym osobom może być trudniej zgrać się i zakumplować z zespołem, ale do swojego team leadera zawsze można się zwrócić i to jest chyba osoba, którą najlepiej się zna. A na naszej ostatniej imprezie firmowej Contact Center było bardzo wesoło :D

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@active

Jaka jest atmosfera pracy ? Czy większość połączeń to faktyczną obsługa podróży czy jakieś reklamacje ?

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w eSky.pl SA?

koniu
Były pracownik
@Pytanie

Widzę komentarz już usunięty. Ścieżka jest bardzo prosta, musisz łazić i się przymilać, jest tam paru takich którzy tak robią to wszystko widać. To są ci co lubią konfitury.

1
paulinQA
Pracownik

Nie polecam tej firmy jako miejsce pracy.

Karol

Szukam często tanich lotów i na eSky.pl zobaczyłem sporo okazji. Rezerwowaliście albo kupowaliście tam bilety? Widziałem, że mają opcje "kup teraz, a zapłać później". Przez te 30 dni do zapłaty cena rezerwowanego lotu nie wzrośnie, ani nie zostanie on anulowany? Ktoś korzystał i może potwierdzić, że to bezpieczna opcja?

yzy
Klient
@Karol

(usunięte przez administratora) Ale poczytaj sobie np. to co o eSky piszą na Trustpilot - polskim, a jeszcze lepiej angielskim, bo tam nie ma tylu fejkowych opinii- dużo negatywów i zakładam się, że większość jeżeli nie wszystkie są prawdziwe. eSky może i sprzedaje tanio bilety ale totalnie nie ogarnia zmian, zwrotów, anulacji, wysyłania kart pokładowych itp. I ogólnie mają problem z obsługą klientów, nie odpisują, nie odbierają telefonów, nikt nic nie wie i wszystko olewa. Jak chcesz tracić czas i nerwy to kupuj. Acha, a ich ceny też nie są aż tak okazyjne bo już po rezerwacji potrafią pójść w górę (dopłata), albo okazuje się, że dopłacasz za coś, co linie lotnicze normalnie oferują w pakiecie.

enetereknv
Kandydat

hmm to ja akos tez zostalem zniechecony ....... pozdrowienia dla Piotrusia S. jeszcze z czasow alturista

Hanna
Były pracownik

Absolutnie odradzam. Po 6 miesiącach pisemnych i werbalnych pochwał od kolegów i koleżanek a nawet szefów i szefowych działów zostałam poinformowana, że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po spytaniu co jest tej decyzji powodem spotkałam się z odmową udzielenia jakiegokolwiek feedbacku, określoną później przez HR jako 'zostałaś poinformowana o powodach'. HR to w ogóle kpina - koledzy i koleżanki muszą go zastępować, bo nawet przydzielenie dostępów do systemów potrafi trwać dniami, a maile pozostają tygodniami bez odpowiedzi. Wypłata wynagrodzenia opóźniona (na dzisiaj) o 11 dni, świadectwo pracy zaginęło w mrokach dziejów i nie wiadomo gdzie jest (oczywiście, że 7 dni minęło), nadal nie wiem, czemu straciłam pracę, za to docierają do mnie od byłych kolegów i koleżanek z pracy głosy, że ktoś chodzi po biurze i się chwali że jako jedyna osoba doskonale wie, czemu już w esky nie pracuję. Zostawiłam po sobie zespół, który teraz sam boi się zwolnienia 'za nic', skoro tak jak ja miesiącami słuchają, jakimi cennymi są pracownikami i jak wiele wnoszą. Dla jasności: 14.07 wystawiono ofertę pracy na moje stanowisko (więc decyzja musiała zapaść najpóźniej 10.08) 21.07 napisałam do HR z prośbą o info kiedy mam przyjść do biura podpisać przedłużenie umowy (i tego samego dnia, 4h później, zostałam poinformowana o tym, że nie będą ze mną dłużej współpracować). Umowa kończyła się 09.08. Nie dano mi nawet minimum szans na przygotowanie się na ew. utratę pracy odpowiednio wcześniejszą rozmową i daniem znać, że powinnam szukać nowej posady, ani nawet udzieleniem jakiegokolwiek negatywnego feedbacku (podkreślam - JAKIEGOKOLWIEK) który mógłby sugerować, że ktoś nie jest zadowolony z mojej pracy i że jest coś do poprawy. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim huraganem niekompetencji. Sprawa trafiła do Państwowej Inspekcji Pracy ze względu na złamanie prawa pracy.

4
Klaudiusz

Wszystko ładnie wygląda jedynie w ofercie pracy ale w praktyce jest znacznie gorzej. Niezbyt dobra atmosfera, zerowa uwaga przykładana do jakości, słaby management i liderzy, a pracownik to tylko resource. Jak chcecie się rozwijać to raczej nie tu.

Janusz
@Klaudiusz

Które dokładnie informacje zawarte w ofercie pracy w firmie eSky.pl w rzeczywistości wyglądają inaczej? Rzetelność informacji podawanych przez pracodawcę jest ważnym elementem dla osób rozważających aplikowanie na wolne stanowiska w tej firmie, dlatego zachęcam, abyś uzasadnił swoją wypowiedź i podał konkretne przykłady, które potwierdzą to, co napisałeś.

totencham
@Klaudiusz

Pewnie sobie nie poradziłeś to teraz musisz psuć opinię. Atmosfera jest super, każdy problem jest rozwiązywany od ręki z każdym idzie się dogadać. Fajne miejsce na szybki rozwój. Jedna z lepszych firm w Katowicach. I tak na marginesie zerowy to ty jesteś.

1
Halina
@totencham

W swojej wypowiedzi wspomniałeś o rozwoju. Jestem ciekawa, w jaki sposób się to odbywa. Czy eSky.pl organizuje swoim pracownikom szkolenia wewnętrzne lub certyfikowane kursy podnoszące ich kwalifikacje? Napisz proszę coś więcej na ten temat.

prawnik212
Pracownik
 Rekomendacja
@Klaudiusz

Nie macie po co szukac tutaj pracy. Za dokonane oszustwa Firmy aSky rozwiazane zostaly wszystkie umowy poprzez Linie lotnicze. Co oznacza, ze Klientow tez niema.

2
Swierzy programator
Pracownik
@Klaudiusz

Firma eSky to jest najwieksza (usunięte przez administratora)Firma na tym swiecie.

1
prawnik212
Pracownik
 Pytanie
@prawnik212

Moilem, ze pozna was caly swiat, za zawsze (usunięte przez administratora)? Otrzymacie jeszcze honorowe miejsce ,na lawie oskarzonych w Hadze.

Swierzy programator
Pracownik
@Klaudiusz

Czytajcie wszyscy Twitter

HATE
Pracownik
@totencham

W eSKy nie pracuje Klaudiusz więc firma leci w ( wiadomo co)

No proszę
Kandydat
@totencham

Z obfitości serca usta mówią. Doceniam szczerość, ale i widzę pogardę dla ludzi.

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie eSky.pl SA?

Nie idź tą drogą
Były pracownik
@Pytanie

Nie w perspektywie kilku najbliższych lat.

Helena
@Nie idź tą drogą

Hej, możesz rozwinąć wpis? Domyślam się, że sugerujesz brak nowych ofert pracy na przełomie najbliższych kilku lat? Czy chodzi Ci o obecne warunki zatrudnienia jakie oferuje eSky.pl? Napisz proszę w komentarzu pod postem.

Anna
Były pracownik
 Pytanie

hej, mam pytanie do osób zwolnionych? Czy do kogoś odezwali się w sprawie ponownego przyjęcia? Bo widzę, że są ogłoszenia w sprawie pracy, że szukają pracowników, a podobno mieli odzywać się do zwolnionych w pierwszej kolejności. Więc czy ktoś został przywrócony do pracy?

Paulina
Były pracownik
@Anna

Odradzam podjęcia pracy w tej firmie.(usunięte przez administratora)zdarza się też mobbing. Nawet nie próbuj zgłaszać - twoi przełożeni nawet tym się nie przejmą, tylko głupka z ciebie zrobią. Skoro własnych klientów (usunięte przez administratora) na kase (dowodem jest rzesza komentarzy niżej) to co dopiero pracownik dla nich.

Paweł
Pracownik
@Anna

Zależy na jakim dziale, ale tak, połowa zwolnionych pracowników wróciła w czerwcu czy lipcu. Nie mówiąc już o tym, że finansowo wyszli na tym lepiej niż osoby, które nie zostały zwolnione

Maria5
Klient
 Pytanie
@Paweł

W jaki sposób finansowo wyszli lepiej? Nie mając wypłaty? Opinia ewidentnie przez prezesa tej firemki pisana.

Paweł
Pracownik
 Pytanie
@Maria5

Dostając odprawę? Zostali zwolnieni w kwietniu, w maju byli na odprawie a od czerwca znów zaczęli pracę.

Maria2
Klient
@Paweł

Tak, tylko że ci, którzy mieli zlecenia czy B2B, odprawy nie dostali. Jak ktoś pracował mniej niż 2 lata (a takich sporo), ma tylko wypłatę za 1 miesiąc, a klepał bezrobocie 3-4.

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie?

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie? Ja od kwietnia jestem bez pracy. Znalezc nowa jest basrdzo trudno. Esky obiecywal. ze bedzie sie do nas odzywac. Pracujesz, ze wiesz, ze wrocila polowa? Bo zaden z pracownikow nie wspomnial, zeby wrocil

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

no i w gole mam wrazenie, ze te wszystkie komentarze na + pisze ta sama osoba. przeczytalam resztę i styl pisania jest taki podobny. te odpowiedzi z pytaniem na początku "dostając odprawę?" itd. Wiec chcialabym wiedziec od osob zwolnionych, przywroconych, a nie znów jakies (usunięte przez administratora). bo mam kontakt z wieloma osobami, ktore pracuja i zadna z tych osob nie wie, zeby ktos zostal ponownie zatrudniony. poza tym skoro firma ma takie "problemy fonansowe" a z komentarzy nizej dowiedzialam sie, ze to kłamstwo, tylko trzeba bylo zwolnic osoby, zeby dostac dotacje, to nagle przyjmują osoby, którm dały kilka tyś odprawy, teraz niby dostaja normalna wypłatę... jak to sie oplaca upadającej firmie? Więc proszę o odpowiedź osoby ZWOLNIONE i PRZYWROCONE, a nie odpowiedz pisana na "zlecenie"

Paweł
Pracownik
@Anna

Wrocili pracownicy call center. Nie wszyscy. spora część. Firma nigdy nie była upadająca, nie wiem kto Ci naopowiadał takich głupot

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

Ewidentnie widać, że pisze to osoba "z góry". Takich "głupot" nagadano nam w czasie zwolnienia! Firma jest w bardzo złej kondycji, należy podjąć takie kroki! Takich głupot nagadaliście do gazet! Więc to nie mój wymysł. Zastanawiające jest też to, że takie odpowiedzi pisane są zawsze w godzinach pracy działu marketingu. Żaden z pracowników nie pisalby w taki spodob i posiadał wiedzy na temat ile osob wrocilo, na jakie działy, w jakiej koncycji jest firma. W takim razie Pawle, powiedz mi, co z osobami ktore mialy 3 miesiace wypowiedzenia. Skonczylo im sie i nagle zostali ptrzywroceni do pracy? Kto i na jakiej zasadzie o tym decyduje? Mam nadzieje, ze nachapaliscie sie tymi pieniedzmi z dotacji, za to, ze trzeba bylo zwolnic iles tam osob, zeby udowodnic w jakiej zlej kondycji jest firma. teraz nagle, ze nie jest w zlej kondycji. i jeszcze raz napisze - ktos nizej napisal, ze nawt na spotkaniu zostalo powiedziane, że firma NIE JEST w zlej kondycji, ale TRZEBA ZWOLNIC LUDZI, ZEBY DOSTAC DOTACJE. a pomysleliscie o tym, jaak trudno zlaezc teraz prace? ze my nie mamy za co zyc?? wykarmic dzieci, zaraz szkola....zwoliniscie dobrych ludzi, a osoby zatrudnione przez jakis program unijny, ktore NIC nie robia, zostaly. a inne osoby pracyjace 7 lat, chore - o kotrych chorobach to TL wiedzieli, wiem tez o przypadku orzeczenia o niepelnosprawnosci... takich ludzi zwalniacie? Nie ma opcji, zeby te komentarze pisał pracownik. Dziale marketingu, czy inny - podpisujcie sie prosze jako odpowiedz FIRMY.

XO
Pracownik
@Anna

Droga Anno, Esky potraktowało w ten sposób wielu pracowników. Załamując im kariery, życie zawodowe oraz osobiste. I zostawiając ich z ogromnym rozgoryczeniem, skutkiem i paniką bo w obecnej sytuacji znalezienie pracy jest bardzo trudne. A pomoc państwa w tym zakresie jest znikoma, żeby nie powiedzieć żadna. Niestety, wygląda na to, że te wszystkie działania są i były podjęte zgodnie z prawem. Niemniej jednak jeśli Esky faktycznie nie miało powodów do zwolnienia aż tak ogromnej liczby osób i to zaraz w pierwszym tygodniu lockdownu gdy nawet nikt jeszcze nic nie wiedział na temat tego, jak rozwinie się sytuacja, to świadczy to o nich bardzo źle gdyż przestawia taki typowy polski, januszowaty sposób prowadzenia biznesu. Byle się nachapać, byle jak najmniejszym trudem i po trupach. To tylko polska firma i polski zarząd mógł zrobić coś takiego. Ale wizerunkowo to jest strzelenie sobie w kolano i liczę na to, że w dłuższej perspektywie zamiast zysków przyniesie to ogromne straty. Żaden dobry i szanujący się pracownik nie będzie chciał dla nich pracować. Echo się niesie, Katowice to nie jest wcale takie wielkie miasto, ludzie mówią. Do tego zrobienie researchu o firmie i o tym jak traktuje pracowników zabiera 10sek. Wystarczy wejść internet. A druga sprawa to ogromna rzesza wręcz wściekłych i oszukanych klientów.to wszystko razem nie wróży im nic dobrego. Życzę wytrwałości i sukcesów w poszukiwaniu pracy. Będzie dobrze!

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@XO

Ha ha ha, no to już jest szczyt! Wiecie co? Zwalnianie ludzi, a tym, którzy zostali rzekomo obcinaliscie pensje. A tym czasem co? Dostają DUZO WIEKSZA WYPLATE W RAMACH TARCZY!!!!! SORRY, ALE 3K NA REKE NA NAJMNIEJ WYMAGAJĄCYM STANOWISKU, TO PRZEGINKA. Pracownicy innych działów dostają jeszcze więcej, tyle, że nawwt w czasach dobrych wyników, premii, prowizji tyle nie dostawali. A zwolnione osoby od kwietnia, czy te, którym skończył się właśnie okres wypowiedzenia (A jak twierdzicie wrócili już do pracy i wyszli na tym finansowo lepiej, bo odprawa i cudowny powrót do pracy...no fantastycznie) nie mają za co żyć. Wiecie jak trudno znaleźć JAKAKOLWIEK pracę? Jest taka konkurencja na rynku pracy, że 80% zwolnionych przez esky żyje o wodzie i chlebie...suchym. Zachowanie bardzo nie fair i o ile naprawdę lubiłam to miejsce (nawet pomimo kablowania pracownika na pracownika, oceny rozmów i maili, gdzie brak przecinka obinzal ocenę co już wpływało na pensje. Czepianie się o każde słowo w rozmowie z klientem...bo złe przywitanie, nie podziękowanie serdeczne za rozmowę, niezyczenie udanej podróży, nie wpychanie na siłę polis, czy innych suoer dodatków- za to wszystko obniżane premie, co jest trochę niedorzeczne, bo nie jesteśmy botami, które mówią w zaprogramowany sposob). Mimo to wszystko nawet lubiłam to miejsce. A teraz od kilku miesięcy nie mam pracy, kasy. Wy zostaliście jej za to sporo, pracownikom płacicie o jakieś 30?% więcej... gratuluję! Jak napisał XO - strzał w kolano.

Ola
Pracownik
@Anna

Jakbyś była dobrym pracownikiem to by zadzwonili do Ciebie z pytaniem czy chcesz wrócić. Albo nie zwolniliby Cię w ogóle. Najwidoczniej pracowałaś tak, że twój brak nie wpłynął aż tak bardzo na pracę zespołu. I w tym wypadku powinnaś mieć pretensje tylko do samej siebie

1
Inny
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Skąd info że Ci którzy zostali dostają więcej kasy? W finansach zero premii, kasa była obcięta przez 3 m-ce A 3k na rękę to marzenie mimo wyższego wykształcenia...

rambo
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

A może ktoś nie miałby ochoty wracać, bo dostał lepsze propozycje? Po co wracać do takich ludzi, sama pokazałaś komentarzem, że obrzucacie się tam błotem :) Smutne życie musisz mieć żeby poczuć się lepiej, pisząc że jesteś od kogoś lepsza. A może po prostu siedzisz w pracy cichutko i nic się nie odzywasz, bo wiesz gdzie twoje miejsce? Takich tam bardzo lubią ;)

Ola
Pracownik
@rambo

Jeśli nie chcieli wrócić to ich prawo. Może dostali duża lepsze dla nich propozycje pracy w innym miejscu. Może mają uraz, za to że ich zwoloniono i nie chcą wracać. O ile się nie mylę, nikt z batem nad nimi nie stał i nie kazał im wracać. Nie, nie obrzucamy się błotem, ale to nie są czasy gdzie za samo pojawienie się w pracy dostaje się wypłatę. Wszyscy zwolnieni z mojego działu, albo byli bardzo nowymi pracownikami, albo doświadczonymi, którzy starali się nie przemeczac pracą czy procedurami.

Pracownik esky
Klient
@Ola

Pisała firma ten komentarz. Ola, sprzedała się za kilka stówek premii.

Katarzyna
Były pracownik
@Inny

Wiem bo rozmawiałam. Osoby które pracują na najniższym stanowisku (ci którzy wiedzą to nie muszę pisać o jakie chodzi) dostają netto 3 tysiące bo firma ma dotacje. To 100% prawdziwe info. Widziałam biling wpłaty przelewu

Inny
Pracownik
@Katarzyna

To smutne ... że jedna firma A tak różne standardy wynagrodzeń... czas uciekać

HATE
Pracownik
@Anna

tak, obnizajac wynagrodzenie i dzieląc je na elementy. Ogólnie lecą w (wiadomo co). Nie polecam

Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

Anno, czy ty jesteś normalna? Chcesz wrócić do firmy, która cię wywaliła? Szanuj się, dziewczyno choć trochę...

Były Pracownik
Były pracownik
@Ola

@Ola widocznie w Twoim zespole był taki klucz przy zwolnieniach pracowników. Dziewczyno trochę empatii do innych, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie się po drugiej stronie lustra... Ja podobnież byłam bardzo dobrym pracownikiem i do tej pory nikt nie zadzwonił do mnie z propozycją powrotu. Chociaż gdyby to się wydarzyło to zastanowiłabym się mocno czy chcę wrócić do tej firmy ... Także trochę pomyśl i spójrz szerzej na działania w tej firmie i klucz zwolnień. Pozdrawiam byłych i obecnych Pracowników. Byłym życzę lepszej pracy a obecnym trochę więcej zrozumienia i szacunku!

zwolniona
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Ola nie pisz tak prosze..bo to bardzo krzywdzące..bardzo dużo dobrych pracowników straciło pracę podczas pandemii i nie jest to kwestia ze się nie sprawdzili i nie mówie o firme eSky tylko ogólnie. I uwierz mi..pracowali ponad norme i wyróżniali się ..Juz wystarczy im fakt że stracili prace i zostali potraktowani..no właśnie odpowiedź wszyscy znamy, więc nie generuj jakis domysłów ok??

Helena
@zwolniona

Hej @zwolniona, dobrze, że poruszasz ten temat. Zastanawiałam się, jak pandemia wpłynęła na pracowników eSky.pl. Mówisz, że były zwolnienia- czy firma wprowadziła jakieś inne zmiany?

Helena

Hej, powiedzcie jak eSky.pl traktuje swoich pracowników? Czy macie jasno określone warunki pracy, przełożeni wspierają zespół i można liczyć na jakieś szkolenia pracownicze organizowane przez firmę? Na forum nie ma żadnych aktualnych wpisów, także każda opinia będzie na wagę złota!

Link
Pracownik

Osobom, które tak jak ja są niezadowolone z żenującego poziomu obsługi przez eSky, proponuję wpisywanie się w komentarzach pod ich postami na Linkedin. Niech mają ten dyskomfort, że się o nich źle pisze publicznie, najlepiej po angielsku, bo przecież zgrywają wielką międzynarodową korporację. Poza tym na LI będzie im trudniej próbować zakryć prawdziwe opinie [– – – – Ustawa z dn. 31 lipca 1981 o kontroli publikacji i widowisk] pisanych według tego samego, prymitywnego wzorca (wszystko ok, superfirma, jak latać to tylko z eSky itp.)

Klaudia

Czy firma organizuje dla ekipy integracje ?

dobre
Pracownik
@Klaudia

tak, integruja sie teraz na bezrobociu ;)

Były pracownik
Były pracownik

Wszystko co tutaj jest napisane to prawda firma w listopadzie zrobiła spotkanie z prezesem firmy który zapewniał nas o tym, że sytuacja firmy jest stabilna i nie planują nikogo zwalniać. Po czym po nie całym tygodniu wypowiedzenie dostało kilka osób. Następne zwolnienia odbyły się w styczniu. Kiedyś naprawdę dobrze mi się tam pracowało ale od jakiegoś czasu z esky robi się typowe korpo dodawanie coraz więcej pracy za tą samą kasę, targety miesięczne brane z kosmosu (jedna TL stwierdziła, że będzie nam zwiększać target do momentu aż wszyscy będziemy je wyrabiać - ciekawa logika tym bardziej że w czasie pandemii ludzie już nie wykupują tyle lotów co przed pandemia) i ciężko jest je wyrobić poprostu, oprócz zwiększonego targetu to zmniejszyli premie, brak możliwości wypłacenia pkt z my benefit, a wracając do zwolnień firma zatrudnia nowe osoby po czym pod pretekstem ze się nie nadają zwalnia je po 1 lub 2 takich sytuacji nie tylko na moim działa ale innych działach było dużo.

Zostaw merytoryczną opinię o eSky.pl SA - Radom

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w eSky.pl SA?

    Zobacz opinie na temat firmy eSky.pl SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w eSky.pl SA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 4 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie eSky.pl SA?

    Liczba opinii klientów firmy eSky.pl SA, to 38, z czego 0 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a, 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy eSky.pl SA?

    Kandydaci do pracy w eSky.pl SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
eSky.pl SA