eSky.pl SA
counter
3 135 400 5 1
Klaudiusz

Wszystko ładnie wygląda jedynie w ofercie pracy ale w praktyce jest znacznie gorzej. Niezbyt dobra atmosfera, zerowa uwaga przykładana do jakości, słaby management i liderzy, a pracownik to tylko resource. Jak chcecie się rozwijać to raczej nie tu.

Pomocna?
Tak28Nie10
Zgłoś
Pracownik

Panowie Prezesi po co te motywujące newslettery i reklamy pt. jak ważny jest dla Was Pracownik? Zwolniliście bardzo dobrych i oddanych firmie ludzi, tworząc im życiowe tragedie w czasie kiedy jest ciężko o nową pracę. W tym trudnym czasie nie zdaliście egzaminu walki o każdego Pracownika, jak robią to inne firmy w branży lub inne firmy, których dotyka kryzys. Tym bardziej, że zapewnialiście nas, że firma jest w dobrej kondycji. Za moją rzetelną i oddaną pracę, za wkład w budowanie tej firmy podziękowaliście mi wręczając wypowiedzenie podczas telekonferencji. I co to za powód na wypowiedzeniu w ramach zwolnienia grupowego? Nagle po tylu latach mozna się dowiedzieć, że dane stanowisko jest mało ważne dla firmy. Brak słów...

Pomocna?
Tak19Nie3
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Pytanie

hej, mam pytanie do osób zwolnionych? Czy do kogoś odezwali się w sprawie ponownego przyjęcia? Bo widzę, że są ogłoszenia w sprawie pracy, że szukają pracowników, a podobno mieli odzywać się do zwolnionych w pierwszej kolejności. Więc czy ktoś został przywrócony do pracy?

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Mk
Pracownik

Polecam jako miejsce pracy. Dobra atmosfera, w większości sympatyczni ludzie a i pensje na dobrym poziomie, za co duży plus.

Pomocna?
Tak10Nie7
Zgłoś
Piotr Nowy wpis
Były pracownik

Firma z dnia na dzień zwolniła wielu pracowników według idiotycznego klucza. Nowe osoby, które ledwo dukały w obcym języku, na które skarżyli się klienci zostały, za to starsi pracownicy, kompetentniejsi zostali zwolnieni. Firma nawet zabrała zgromadzone pieniądze pracowników z systemu kafeteryjnego. Zwolnienie odbyło się podczas grupowych spotkań online. Zarobki też nie były jakieś wybitne w porównaniu do wymagań. System oceny rozmów prowadzili ludzie, którzy nie znali danego języka obcego, ciągle trzeba było się odwoływać. Co za absurd. To tyle minusów. Plusem jest to, że nie muszę już słuchać skarg ludzi, którzy naciągają się na przepłacone usługi, które im podsuwa wyszukiwarka pod nazwą linii lotniczej.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 41 dni.
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w eSky.pl SA odbywa się również w języku angielskim?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kri
Kandydat
 Pytanie

Witam, właśnie miałem rozmową z tą firmą do działu it Ktoś może podać, jakie rzetelne plusy i minusy tego działu. Stawki?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mierna Nowy wpis
Kandydat
@Kri

Z minusów praca z bardzo dziwną i złośliwa testerka w backendzie, piszącą nieczytelny kod pod siebie.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Amanda
Klient
 Problem

Nie polecam. Bilety kupione w styczniu lot miał być 12 maja od kwietnia było wiadome że wszystko odwołane. Koszt biletu 5800 zl!!! Byłam cierpliwa przez kilka miesięcy bo pandemia itp. W końcu zaczełam się upominać, z esky można sie kontaktować tylko mailwo A odpowiedź i tak jest automatyczna chyba dla wszystkich. Czekają na zwrot z linii lotniczych wszystko wydłużone przez covid. Po kilku takich mailach skontaktowałam się z Lufthansa i następnego dnia już esky wysłał informacje o zwrocie częściowym. Nadal czekam na pozostałą część ok 1300 zł minęły kolejne 2 miesiace wciaz ta sama śpiewka w mailach A linie lotnicze twierdza że zwrot został dokonany! Zaraz minie rok od zakupu biletów. To bezprawne i bezzasadne przetrzymywanie pieniędzy. Chętnie przyłączę do innych poszkodowanych do pozwu zbiorowego. NIGDY już nie skorzystam z esky wolę dopłacić i dać zarobić uczciwej firmie z którą w razie czego zawsze jest kontakt. Esky może dac lekcje innym firmom jak skutecznie stracić dobrego klienta. Zatrudnianie klakierów też nic nie pomoże lepiej oddajcie ludziom kasę. P. S pewnie zaraz dostanę od klakierow odpowiedź że mam skorzystać z ich formularza... Tylko ten formularz owno daje.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Tom UK Nowy wpis
Pracownik
@Amanda

Oni zasłaniają się regulaminem,czy lot odbędzie się czy nie i tak potrącają dla siebie 30%.Ja miałem bilety za 777zł to zwrócili mi 540zl ,po kilku miesiącach.Czeba im cały czas wystawiać negatywne opinie bo to złodziejska firma.Nie jest wina klientów że jest covid19 ,otrzymali pomoc od rządu z uwagi że jest pandemia plus pieniądze z klientów dobry biznes.Rzecznik praw konsumentów powinien zakwestionować działalność firmy,jest wiele poszkodowanych osób.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Justyna
Klient

Nie polecam. Brak zwrotu kosztów za anulowany z powodu Covid 19 lot Czuję się jawnie oszukana. Mój lot z marca został anulowany z powodu Covid 19. Esky nie tylko nie zwrócił mi bezpośrednio kosztów, ale także przekazał nieprawdziwe informacje, powołując się na regulamin linii lotniczych Qatar Airways, wg którego ponoć zwrot kosztów następuje tylko w formie vouchera. Wszyscy moi znajomi kupujący bilety na ten sam lot już dawno dostali zwrot kosztów (także korzystali z pośrednika, jednak bardziej rzetelnego, jak się okazało).Ponadto skontaktowałam się z liniami lotniczymi i zweryfikowałam regulamin. Ustaliłam, że linie lotnicze nie mają zapisu, na który powołuje się esky.pl, a zwrot w postaci vouchera jest tylko dobrowolna formą (muszę wyrazić zgodę na nią). Jasno poinformowałam esky.pl, że nie zgadzam się na tą formę. Z informacji od linii lotniczych zwrot jest możliwy, jednak wystąpić musi o niego pośrednik, czyli esky. Kontakt telefoniczny i mailowy praktycznie niemożliwy. Należy nadmienić,że kontakt mailowy do tej pory opierał się na wiadomościach typu "kopiuj/wklej" i nie odnosi się do zadawanych przeze mnie pytań. Esky wprowadza klienta w błąd: "Decyzją linii lotniczych, osobom, których loty zostały odwołane, zostaną przyznane vouchery do wykorzystania w przyszłości. Zarówno w kwestiach zwrotu jak i zmian rezerwacji, jesteśmy w całości uzależnieni od decyzji linii - działamy wyłącznie zgodnie z ich wytycznymi." W takim wypadku problem nie powinien istnieć, ponieważ Qatar Airways dokonuje zwrotów kosztów. Wnioski wyciągnijcie Państwo sami. W mojej ocenie firma nierzetelna. Sprawa UOKiK.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
eSky Travel
Pracownik
 Rekomendacja
@Justyna

Dzień dobry, chcemy przeanalizować zgłoszenie i sprawdzić naszą korespondencję z linią w Pani sprawie, by zweryfikować wszystkie przekazane informacje. Niestety, po samym imieniu lub nicku nie jesteśmy wstanie zidentyfikować Pani w naszym systemie, a zatem nie możemy się teraz odpowiednio ustosunkować do Pani komentarza. Dlatego prosimy o podanie za pomocą formularza kontaktowego numeru rezerwacji i adresu e-mail, na który została wykonana. Sprawdzimy, co stało się z Pani rezerwacją i jak wyglądały informacje, które uzyskaliśmy w tej sprawie od linii Qatar Airways, a następnie niezwłocznie się do Pani odezwiemy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Justyna
Klient
@eSky Travel

Szanowni Państwo, kilkakrotnie kontaktowalam się przez formularz i nie uzyskałam żadnej stosownej odpowiedzi. Olewalstwo, spychologia,(usunięte przez administratora) Na funpagu facebookowym Esky zostałam zablokowana za ten sam komentarz. Więc proszę nie klepac w kółko formułki, jak wam jest z tego powodu wszystko jedno.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Basia
Użytkownicy czekają na odpowiedź 72 dni.
Pracownik
 Pytanie

Ludzie. Może już czas założyć związki zawodowe w tej firmie? Firma wzięła pieniądze z tarczy, ale zanim to się stało, ta zapłaciła prawnikom grube pieniądze za to doradztwo jak zrobić żeby wziąć kasę od Państwa i nie dać pracownikom. I wymyślili. Wywalili dużo wartościowych pracowników. Może ktoś wie czy jest jakiś organ kontrolujący prawidłowość wydawania funduszy?

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś1
Anna
Były pracownik
 Pytanie

hej, mam pytanie do osób zwolnionych? Czy do kogoś odezwali się w sprawie ponownego przyjęcia? Bo widzę, że są ogłoszenia w sprawie pracy, że szukają pracowników, a podobno mieli odzywać się do zwolnionych w pierwszej kolejności. Więc czy ktoś został przywrócony do pracy?

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Paulina
Były pracownik
@Anna

Odradzam podjęcia pracy w tej firmie.(usunięte przez administratora)zdarza się też mobbing. Nawet nie próbuj zgłaszać - twoi przełożeni nawet tym się nie przejmą, tylko głupka z ciebie zrobią. Skoro własnych klientów (usunięte przez administratora) na kase (dowodem jest rzesza komentarzy niżej) to co dopiero pracownik dla nich.

Pomocna?
Tak9Nie2
Zgłoś
Paweł
Pracownik
@Anna

Zależy na jakim dziale, ale tak, połowa zwolnionych pracowników wróciła w czerwcu czy lipcu. Nie mówiąc już o tym, że finansowo wyszli na tym lepiej niż osoby, które nie zostały zwolnione

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Maria5
Klient
 Pytanie
@Paweł

W jaki sposób finansowo wyszli lepiej? Nie mając wypłaty? Opinia ewidentnie przez prezesa tej firemki pisana.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Paweł
Pracownik
 Pytanie
@Maria5

Dostając odprawę? Zostali zwolnieni w kwietniu, w maju byli na odprawie a od czerwca znów zaczęli pracę.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Maria2
Klient
@Paweł

Tak, tylko że ci, którzy mieli zlecenia czy B2B, odprawy nie dostali. Jak ktoś pracował mniej niż 2 lata (a takich sporo), ma tylko wypłatę za 1 miesiąc, a klepał bezrobocie 3-4.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie? Ja od kwietnia jestem bez pracy. Znalezc nowa jest basrdzo trudno. Esky obiecywal. ze bedzie sie do nas odzywac. Pracujesz, ze wiesz, ze wrocila polowa? Bo zaden z pracownikow nie wspomnial, zeby wrocil

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

no i w gole mam wrazenie, ze te wszystkie komentarze na + pisze ta sama osoba. przeczytalam resztę i styl pisania jest taki podobny. te odpowiedzi z pytaniem na początku "dostając odprawę?" itd. Wiec chcialabym wiedziec od osob zwolnionych, przywroconych, a nie znów jakies (usunięte przez administratora). bo mam kontakt z wieloma osobami, ktore pracuja i zadna z tych osob nie wie, zeby ktos zostal ponownie zatrudniony. poza tym skoro firma ma takie "problemy fonansowe" a z komentarzy nizej dowiedzialam sie, ze to kłamstwo, tylko trzeba bylo zwolnic osoby, zeby dostac dotacje, to nagle przyjmują osoby, którm dały kilka tyś odprawy, teraz niby dostaja normalna wypłatę... jak to sie oplaca upadającej firmie? Więc proszę o odpowiedź osoby ZWOLNIONE i PRZYWROCONE, a nie odpowiedz pisana na "zlecenie"

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Paweł
Pracownik
@Anna

Wrocili pracownicy call center. Nie wszyscy. spora część. Firma nigdy nie była upadająca, nie wiem kto Ci naopowiadał takich głupot

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

Ewidentnie widać, że pisze to osoba "z góry". Takich "głupot" nagadano nam w czasie zwolnienia! Firma jest w bardzo złej kondycji, należy podjąć takie kroki! Takich głupot nagadaliście do gazet! Więc to nie mój wymysł. Zastanawiające jest też to, że takie odpowiedzi pisane są zawsze w godzinach pracy działu marketingu. Żaden z pracowników nie pisalby w taki spodob i posiadał wiedzy na temat ile osob wrocilo, na jakie działy, w jakiej koncycji jest firma. W takim razie Pawle, powiedz mi, co z osobami ktore mialy 3 miesiace wypowiedzenia. Skonczylo im sie i nagle zostali ptrzywroceni do pracy? Kto i na jakiej zasadzie o tym decyduje? Mam nadzieje, ze nachapaliscie sie tymi pieniedzmi z dotacji, za to, ze trzeba bylo zwolnic iles tam osob, zeby udowodnic w jakiej zlej kondycji jest firma. teraz nagle, ze nie jest w zlej kondycji. i jeszcze raz napisze - ktos nizej napisal, ze nawt na spotkaniu zostalo powiedziane, że firma NIE JEST w zlej kondycji, ale TRZEBA ZWOLNIC LUDZI, ZEBY DOSTAC DOTACJE. a pomysleliscie o tym, jaak trudno zlaezc teraz prace? ze my nie mamy za co zyc?? wykarmic dzieci, zaraz szkola....zwoliniscie dobrych ludzi, a osoby zatrudnione przez jakis program unijny, ktore NIC nie robia, zostaly. a inne osoby pracyjace 7 lat, chore - o kotrych chorobach to TL wiedzieli, wiem tez o przypadku orzeczenia o niepelnosprawnosci... takich ludzi zwalniacie? Nie ma opcji, zeby te komentarze pisał pracownik. Dziale marketingu, czy inny - podpisujcie sie prosze jako odpowiedz FIRMY.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
XO
Pracownik
@Anna

Droga Anno, Esky potraktowało w ten sposób wielu pracowników. Załamując im kariery, życie zawodowe oraz osobiste. I zostawiając ich z ogromnym rozgoryczeniem, skutkiem i paniką bo w obecnej sytuacji znalezienie pracy jest bardzo trudne. A pomoc państwa w tym zakresie jest znikoma, żeby nie powiedzieć żadna. Niestety, wygląda na to, że te wszystkie działania są i były podjęte zgodnie z prawem. Niemniej jednak jeśli Esky faktycznie nie miało powodów do zwolnienia aż tak ogromnej liczby osób i to zaraz w pierwszym tygodniu lockdownu gdy nawet nikt jeszcze nic nie wiedział na temat tego, jak rozwinie się sytuacja, to świadczy to o nich bardzo źle gdyż przestawia taki typowy polski, januszowaty sposób prowadzenia biznesu. Byle się nachapać, byle jak najmniejszym trudem i po trupach. To tylko polska firma i polski zarząd mógł zrobić coś takiego. Ale wizerunkowo to jest strzelenie sobie w kolano i liczę na to, że w dłuższej perspektywie zamiast zysków przyniesie to ogromne straty. Żaden dobry i szanujący się pracownik nie będzie chciał dla nich pracować. Echo się niesie, Katowice to nie jest wcale takie wielkie miasto, ludzie mówią. Do tego zrobienie researchu o firmie i o tym jak traktuje pracowników zabiera 10sek. Wystarczy wejść internet. A druga sprawa to ogromna rzesza wręcz wściekłych i oszukanych klientów.to wszystko razem nie wróży im nic dobrego. Życzę wytrwałości i sukcesów w poszukiwaniu pracy. Będzie dobrze!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Pytanie
@XO

Ha ha ha, no to już jest szczyt! Wiecie co? Zwalnianie ludzi, a tym, którzy zostali rzekomo obcinaliscie pensje. A tym czasem co? Dostają DUZO WIEKSZA WYPLATE W RAMACH TARCZY!!!!! SORRY, ALE 3K NA REKE NA NAJMNIEJ WYMAGAJĄCYM STANOWISKU, TO PRZEGINKA. Pracownicy innych działów dostają jeszcze więcej, tyle, że nawwt w czasach dobrych wyników, premii, prowizji tyle nie dostawali. A zwolnione osoby od kwietnia, czy te, którym skończył się właśnie okres wypowiedzenia (A jak twierdzicie wrócili już do pracy i wyszli na tym finansowo lepiej, bo odprawa i cudowny powrót do pracy...no fantastycznie) nie mają za co żyć. Wiecie jak trudno znaleźć JAKAKOLWIEK pracę? Jest taka konkurencja na rynku pracy, że 80% zwolnionych przez esky żyje o wodzie i chlebie...suchym. Zachowanie bardzo nie fair i o ile naprawdę lubiłam to miejsce (nawet pomimo kablowania pracownika na pracownika, oceny rozmów i maili, gdzie brak przecinka obinzal ocenę co już wpływało na pensje. Czepianie się o każde słowo w rozmowie z klientem...bo złe przywitanie, nie podziękowanie serdeczne za rozmowę, niezyczenie udanej podróży, nie wpychanie na siłę polis, czy innych suoer dodatków- za to wszystko obniżane premie, co jest trochę niedorzeczne, bo nie jesteśmy botami, które mówią w zaprogramowany sposob). Mimo to wszystko nawet lubiłam to miejsce. A teraz od kilku miesięcy nie mam pracy, kasy. Wy zostaliście jej za to sporo, pracownikom płacicie o jakieś 30?% więcej... gratuluję! Jak napisał XO - strzał w kolano.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ola
Pracownik
@Anna

Jakbyś była dobrym pracownikiem to by zadzwonili do Ciebie z pytaniem czy chcesz wrócić. Albo nie zwolniliby Cię w ogóle. Najwidoczniej pracowałaś tak, że twój brak nie wpłynął aż tak bardzo na pracę zespołu. I w tym wypadku powinnaś mieć pretensje tylko do samej siebie

Pomocna?
Tak5Nie8
Zgłoś1
Inny
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Skąd info że Ci którzy zostali dostają więcej kasy? W finansach zero premii, kasa była obcięta przez 3 m-ce A 3k na rękę to marzenie mimo wyższego wykształcenia...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
rambo
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

A może ktoś nie miałby ochoty wracać, bo dostał lepsze propozycje? Po co wracać do takich ludzi, sama pokazałaś komentarzem, że obrzucacie się tam błotem :) Smutne życie musisz mieć żeby poczuć się lepiej, pisząc że jesteś od kogoś lepsza. A może po prostu siedzisz w pracy cichutko i nic się nie odzywasz, bo wiesz gdzie twoje miejsce? Takich tam bardzo lubią ;)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Ola
Pracownik
@rambo

Jeśli nie chcieli wrócić to ich prawo. Może dostali duża lepsze dla nich propozycje pracy w innym miejscu. Może mają uraz, za to że ich zwoloniono i nie chcą wracać. O ile się nie mylę, nikt z batem nad nimi nie stał i nie kazał im wracać. Nie, nie obrzucamy się błotem, ale to nie są czasy gdzie za samo pojawienie się w pracy dostaje się wypłatę. Wszyscy zwolnieni z mojego działu, albo byli bardzo nowymi pracownikami, albo doświadczonymi, którzy starali się nie przemeczac pracą czy procedurami.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Pracownik esky
Klient
@Ola

Pisała firma ten komentarz. Ola, sprzedała się za kilka stówek premii.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Katarzyna
Były pracownik
@Inny

Wiem bo rozmawiałam. Osoby które pracują na najniższym stanowisku (ci którzy wiedzą to nie muszę pisać o jakie chodzi) dostają netto 3 tysiące bo firma ma dotacje. To 100% prawdziwe info. Widziałam biling wpłaty przelewu

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Inny
Pracownik
@Katarzyna

To smutne ... że jedna firma A tak różne standardy wynagrodzeń... czas uciekać

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
HATE
Pracownik
@Anna

tak, obnizajac wynagrodzenie i dzieląc je na elementy. Ogólnie lecą w (wiadomo co). Nie polecam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

Anno, czy ty jesteś normalna? Chcesz wrócić do firmy, która cię wywaliła? Szanuj się, dziewczyno choć trochę...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Klaudiusz

Wszystko ładnie wygląda jedynie w ofercie pracy ale w praktyce jest znacznie gorzej. Niezbyt dobra atmosfera, zerowa uwaga przykładana do jakości, słaby management i liderzy, a pracownik to tylko resource. Jak chcecie się rozwijać to raczej nie tu.

Pomocna?
Tak28Nie10
Zgłoś
Janusz
@Klaudiusz

Które dokładnie informacje zawarte w ofercie pracy w firmie eSky.pl w rzeczywistości wyglądają inaczej? Rzetelność informacji podawanych przez pracodawcę jest ważnym elementem dla osób rozważających aplikowanie na wolne stanowiska w tej firmie, dlatego zachęcam, abyś uzasadnił swoją wypowiedź i podał konkretne przykłady, które potwierdzą to, co napisałeś.

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
totencham
@Klaudiusz

Pewnie sobie nie poradziłeś to teraz musisz psuć opinię. Atmosfera jest super, każdy problem jest rozwiązywany od ręki z każdym idzie się dogadać. Fajne miejsce na szybki rozwój. Jedna z lepszych firm w Katowicach. I tak na marginesie zerowy to ty jesteś.

Pomocna?
Tak5Nie7
Zgłoś
Halina
@totencham

W swojej wypowiedzi wspomniałeś o rozwoju. Jestem ciekawa, w jaki sposób się to odbywa. Czy eSky.pl organizuje swoim pracownikom szkolenia wewnętrzne lub certyfikowane kursy podnoszące ich kwalifikacje? Napisz proszę coś więcej na ten temat.

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawnik212
Pracownik
 Rekomendacja
@Klaudiusz

Nie macie po co szukac tutaj pracy. Za dokonane oszustwa Firmy aSky rozwiazane zostaly wszystkie umowy poprzez Linie lotnicze. Co oznacza, ze Klientow tez niema.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Swierzy programator
Pracownik
@Klaudiusz

Firma eSky to jest najwieksza (usunięte przez administratora)Firma na tym swiecie.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
prawnik212
Pracownik
 Pytanie
@prawnik212

Moilem, ze pozna was caly swiat, za zawsze (usunięte przez administratora)? Otrzymacie jeszcze honorowe miejsce ,na lawie oskarzonych w Hadze.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Swierzy programator
Pracownik
@Klaudiusz

Czytajcie wszyscy Twitter

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
HATE
Pracownik
@totencham

W eSKy nie pracuje Klaudiusz więc firma leci w ( wiadomo co)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mk
Pracownik

Polecam jako miejsce pracy. Dobra atmosfera, w większości sympatyczni ludzie a i pensje na dobrym poziomie, za co duży plus.

Pomocna?
Tak10Nie7
Zgłoś
Zespół HR eSky
Pracownik
@Mk

Dziękujemy za komentarz. Warto wspomnieć, że według niezależnego badania przeprowadzonego przez Absolvent Consulting, eSky znajduje się w 10 najlepszych pracodawców na Śląsku, a jednym z czynników wyboru jest atmosfera panująca w firmie, którą tworzą właśnie pracownicy.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Kamil
Pracownik
 Pytanie
@Zespół HR eSky

Przejrzałem cały ten Colsunting i Esky nie jest nawet w 20... Ładnie tak kłamać??

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Kamil

Fajna firemka gdzie w IT za plecami chodzą na Ciebie skarżyć, niektórzy się nie myją...pełno cwaniaków, dla których esky to spełnienie życiowe. Kasa się pewnie zgadza teraz, bo jak ma się nie zgadzać? Udostępniają loty, które się nie odbędą i biorą za to pieniądze wmawiając wszystkim że tak można. Jak ktoś lubi się podlizywać i włazić wiadomo gdzie to polecam. esky ma już wyrobioną reputację, wystarczy poczytać inne opinie i wyciągnąć wnioski.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Tom UK
Pracownik
@Mk

(usunięte przez administratora),żerójąca na ludziach,nie zwracając pieniędzy za nieodbyte loty z powodu pandemi.Mam nadzieję że karma wróci...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie
@Zespół HR eSky

W pierwszej 10 po zwolnieniu tylu ludzi i tylu wnioskach do sądów itd? To inne firmy w Katowicach w takim razie to chyba jakieś podziemia PRLu skoro są niżej w rankingach. Sprawdzałam, rozmawiam z ludźmi. Żadna inna korporacja nie zwolniła ponad 150 osób TYLKO PO TO ŻEBY DOSTAC DOTACJE!!!! WYKORZYSTANIE QIRUSA NA DODTKOWA NIEMALA KASE KOSZTEM BARDZO DOBRYCH PRACOWNIKÓW I OSZUKANYCH KLIENTÓW!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Spik78@wp.pl
Pracownik
@Mk

Firma eSky obecnie rozbierana jest poprzez Sady calego swiata, za oszustwa, ktore dokonani. Co oznacza, ze wy jako pracownicy,tej kryminalnej firmy, odpowiada cbedziecie,ja dokonane PRZESTEPSTWA!!!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tom UK
Pracownik
@Mk

Jak się (usunięte przez administratora)klientów to i na pensje dobre wystarcza.(usunięte przez administratora)firma.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Norbert

Podpowiedzcie czy są teraz szanse na prace w firmie, czy firma rekrutuje i jaka umowa jest podpisywana?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Paula
Pracownik
@Norbert

Odpuszcz sobie pracę tam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Anna
Były pracownik
 Problem
@Norbert

ZA miesiąc i tak Cię zwolnią, bo jest potezniejsza fala wirusa I linie lotnicze znów będą zawieszać loty ; ))

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Spik78@wp.pl
Pracownik
@Norbert

Sa. Jako Klient wiezienny.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
programista

Przeszedłem pozytywnie przez proces rekrutacyjny - rozmowa z działem HR bardzo miła i przyjemna, krótka, treściwa, konkretna bez zbędnego marnowania czasu. Ankieta dotycząca umiejętności weryfikowana podczas rozmowa, która była bardzo ciekawa, konstruktywna, atmosfera na rozmowie swobodna ale profesjonalna. Sama rozmowa przebiegała bardzo fajnie, można było pogłówkować i wymienić wiedzą jak na meetupie. Widełki finansowe zgodne z ogłoszeniem. Mogę tylko polecić !

Pomocna?
Tak12Nie4
Zgłoś
Swierzy programator
Pracownik

Super stronka

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy eSky.pl SA narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Pytanie

Nie narzuca, ale istnieje zasada kto pierwszy ten lepszy

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Odpowiedz
@Pytanie

Podobno, ze tak. Było złe jest gorzej.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
active
Pracownik
@Odpowiedz

Od "podobno" to plotki się zaczynają, a nie rzetelne informacje. W Contact Center swój urlop uzgadnia się najpierw z team leader'em. Można dostać odmowę, jeśli w tym terminie już ktoś inny z zespołu ma urlop, ale nawet wtedy czasem uda się coś przesunąć albo dogadać. Generalnie to idzie się na urlop wtedy kiedy się chce, tylko trzeba sobie to załatwić z wyprzedzeniem. I wiadomo, jak wszędzie, zgodnie z kodeksem, są sytuacje kiedy firma ma prawo (na wypowiedzeniu) albo nawet obowiązek (jak jest zaległy) wysłać człowieka na urlop.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kamila
Klient

Moja walka o 5923 PLN trwała od maja. Od maja do lipca próbowałam róznych sposobów i prowadziłam wiele bezskutecznych konwersacji z eSky. Powiedzieli mi tyle, że zwrot mi nie przysługuje, że dostane voucher, koniec kropka. Prawie 6 tys złotych poszło w jakiś voucher... 17.07 złożyłam wniosek o chargeback w banku Millenium, bank miał na odpowiedz 35 dni. Po tym czasie odpisali, że potrzebują kolejnych 21 dni. Po tym nadal przedluzyli czas na odpowiedz. Reasumując po 3 miesiącach od złozenia wniosku w banku, otrzymałam pełny, 100% zwrot poniesionych kosztów ???? zwycięstwo! Już naprawde nie wierzyłam, że kiedyś odzyskam te kasę. Bank pisał, że dostal od eSky decyzje odmowną, lecz sie od niej odwołał i tak kilkakrotnie, aż w końcu się udało i dziś 5923 PLN wróciło na moje konto. I w końcu obyło się bez błagania i łaski pracownikow eSky. Od lipca nie mam z nimi kontaktu w ogóle. Nigdy więcej ŻADNEJ współpracy z eSky!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
MW
Klient
 Pytanie

a kogo obchodzi twoja opinia na twitter?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
zemsta
Pracownik

zwroccie pieniadze wszystkim poszkodowanym,ktorzy zaplacili wam za loty,ktore nie zostaly zrealizowane,lub bede czatowala,gdzie sie da.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Weronika
Pracownik

Odradzam. Po latach będziecie się wstydzić tej pracy. Na naciąganiu klientów nie buduję się kariery oraz wiarygodności firmy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
CD
Użytkownicy czekają na odpowiedź 105 dni.
Klient
 Pytanie

nie chce pracować w firmie, o której są takie opinie: Okropności się zaczynają jeśli chcemy coś zmienic w rezerwacji. Tydzień walki, dopłaty większe niż za nowe bilety w Rainer. Mało tego, firma lotnicza ze względu na pandemię Covid zrezygnowała z pobierania opłat za zmianę terminu, ale esky pobiera. I to jeszcze nic. Opłaciłem zmianę z wysłanego mi linku 180 zł, a za chwilę dostaje maila że jednak link był zły i dopłata 360 zł ponowna! Jak to nazwać? Nazwałbym złodziejstwem, ale nie chcę poć pozwany, więc napiszę brak słów.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
911
Klient

(usunięte przez administratora) ;) i traktowanie klientów jest takim, jak i sama firma . ✊????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Pracownik

Panowie Prezesi po co te motywujące newslettery i reklamy pt. jak ważny jest dla Was Pracownik? Zwolniliście bardzo dobrych i oddanych firmie ludzi, tworząc im życiowe tragedie w czasie kiedy jest ciężko o nową pracę. W tym trudnym czasie nie zdaliście egzaminu walki o każdego Pracownika, jak robią to inne firmy w branży lub inne firmy, których dotyka kryzys. Tym bardziej, że zapewnialiście nas, że firma jest w dobrej kondycji. Za moją rzetelną i oddaną pracę, za wkład w budowanie tej firmy podziękowaliście mi wręczając wypowiedzenie podczas telekonferencji. I co to za powód na wypowiedzeniu w ramach zwolnienia grupowego? Nagle po tylu latach mozna się dowiedzieć, że dane stanowisko jest mało ważne dla firmy. Brak słów...

Pomocna?
Tak19Nie3
Zgłoś
Ehh
@Pracownik

Jest taki typ Pracownika, który stara się jak może licząc na to, że Pracodawca go doceni. Pracownik ten nie opuszcza swojego stanowiska z byle powodu, zostaje po godzinach nie szanując swojego prywatnego czasu, a gdy mu coś dolega przychodzi wiernie do pracy, nie szanując swojego zdrowia. Co ma w zamian? Często nawet dobrego słowa, a gdy firma znajduje sie w nawet lekkich kłopotach nie mogąc sie nachapac jak się do tego przyzwyczaiła, dostaje kopa w (usunięte przez administratora) bez jakichkolwiek sentymentów. Zatem, niech wreszcie dotrze do głów tych wszystkich polskich pracowników, że nie warto.

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
Pracownik (były)
@Pracownik

Do tego każdy dostał takie same powody. Np "trudności z wdrożeniem po kryzysie". Ze co? Codziennie dostajemy mnóstwo nowych procedur, z którymi się zapoznajemy. Co znaczy punkt "lokalizację niektórych zespołów w biurach lokalnych"? Może mi ktoś wyjaśnić?

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Ehhh
@Pracownik

Przytaczam opinie jednej z prawniczek nr wypowiedzenia składanego droga elektroniczną: "Może być także złożone w formie e-mailowej, co nie powoduje, że wypowiedzenie umowy o pracę jest nieważne. Jest ważne, ale złożone z naruszeniem przepisu prawa, który stanowi, że powinno być ono złożone w formie pisemnej - zaznaczyła. Podkreśliła, że złożenie wypowiedzenia za pośrednictwem maila upoważnia pracownika do złożenia odwołania do sądu pracy. - W odwołaniu pracownik może wskazać, że wypowiedzenie zostało złożone z naruszeniem przepisów prawa. Pracownik może ubiegać się o przywrócenie do pracy albo zasądzenie odszkodowania za wypowiedzenie umowy o pracę z naruszeniem przepisów prawa - zaznacza." Także do dzieła!

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
Zespół HR eSky
@Ehhh

Dzień dobry, wypowiedzenia były podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 78¹ § 1 kodeksu cywilnego „Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.” Natomiast na podstawie art. 78¹ § 2 kodeksu cywilnego „Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej”. W związku z czym wypowiedzenie złożone w niniejszym stanie faktycznym miało formę pisemną.

Pomocna?
Tak7Nie4
Zgłoś
Zażenowana
@Zespół HR eSky

Zespół HR? A u Was jak tam z posadami??? Zara nie będzie miał kto dla was pracować, a i po kryzysie nikt do takiej firmy nie pójdzie. Więc i wasz zespół może dotknąć redukcji etatów. Smuteczek. Tak czy inaczej, spodziewajcie się procesów i odwołań. My wam tak łatwo nie odpuścimy.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Bardziej zażenowana
@Zażenowana

Po kryzysie to każdy pójdzie tam, gdzie zarobi na chleb.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Jeszcze bardziej zażenowana
@Bardziej zażenowana

Otóż tutaj się Pani myli. Niektórzy się jeszcze w tym kraju szanują. Nie każdy jest Polaczkiem, który da sobą pomiatać za byle ochłap. Skąd u Pani ta postawa obroń wobec esky? Czyżby była Pani jedną z ocalałych? Czy jedną z tych która podejmowała tę decyzje?

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
Bardziej zażenowana
@Jeszcze bardziej zażenowana

Skąd u mnie taka postawa? Otóż staż pracy mam już nie mały i u różnych pracodawców widziałam wiele niewłaściwych sytuacji, w tym dosłowne pozostawienie ludzi z dnia na dzień na lodzie. Wobec mnie eSky zachował wszystkie procedury, wciąż jeszcze w okresie wypowiedzenia pracuję i zarabiam, rozmowa z przełożonym była uprzejma, merytoryczna i zawierała też indywidualne podziękowania, a potem, jak to przy zwolnieniach grupowych, dostanę odprawę, która pozwoli przetrwać następne miesiące do powrotu albo znalezienia nowej pracy.

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
Pracownik (były)
@Ehhh

Też doszły mnie takie słuchy. Ale jak to zrobić? Do tego podpis na wypowiedzeniu jest elektroniczny, z jakąś grafiką ikonki zapytania I yekstem, ze niezweryfikowane Jak sie od tego odwołać? Sądy zamknięte, sprawa I tak ciagnelabh się latami? A chcesz wracać do firmy, gdzie potraktowano nas jak śmieci? Mnie zależałoby na odszkodowaniu. Odprawie większej niż pensja brutto, bo za co żyć później? Benefity zablokowane, nie można wypłacać, to też nam przesadnie. Co możemy zrobić?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pracownik
@Zespół HR eSky

"Analogicznie wypowiedzenie wysłane pracownikowi na jego adres poczty elektronicznej wywołuje skutki prawne, tzn. po jego upływie umowa o pracę zostanie rozwiązana. Przy czym jest to wymówienie z naruszeniem przepisów dotyczących wypowiadania umowy o pracę. Na podstawie art. 45 § 1 k.p. w razie ustalenia, że wypowiedzenie angażu zawartego na czas nieokreślony jest nieuzasadnione lub narusza przepisy o wypowiadaniu umów o pracę, sąd pracy – stosownie do żądania pracownika – orzeka o bezskuteczności wypowiedzenia, a jeżeli umowa już się rozwiązała – o przywróceniu pracownika do pracy na poprzednich warunkach albo o odszkodowaniu." Konsultacja z prawnikiem

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jak
@Zespół HR eSky

Ale ja jeszcze żadnego podpisu nie złożyłem. Więc co tetaz?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Jak
@Ehhh

kowalskapospolita@gmail.com

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jak
@Jak

Mogę prosić o @

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie
@Bardziej zażenowana

Jakie indywidualne podziękowania? 12 osób ma połączeniu, pytanie czy widzi się maila z wypowiedzeniem. Dziękujemy i do widzenia. Tyle. Żadnego "dziękuję".

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie
@Bardziej zażenowana

Jakie indywidualne podziękowania? Rozmowa na zbiorowym wideo, pytanie czy widzimy maila z wypowiedzeniem I tyle. Do widzenia. Żadnego "dziękuję". "Musieliśmy podjąć yaka decyzje. Firma jesy w bardzo złej kondycji. " po czym okazuje się, z3 było jakieś tajemnicze spotkanie gdzie powiedziano że Nieee, firma ma się super, ale żeby dostać dotację trzeba zwolnić ludzi. Tylko polska firma mogła się tak zachować. Nie wspomnę już o klamaniu klientom że mogą dostać tylko voucher. To nie j3ey prawda. Eska chciał zatrzymać dla siebie jak najwięcej pieniędzy. I zatrzymał. Dostał dotacje A pasażerom wciska kit że voucher to jedyna opcja linii lotniczych Nie dajcie się nabrać na te komentarze tu. Wszystkie pozytywne są pisane przez hr i dział marketingu. Pozdrawiam Pana z marketingu i Panie z hr.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Ania
Klient

Dział reklamacji - kpina i wstyd. Złożyłam reklamację za nienależyte wykonanie usług (nie zwrócili całej kwoty, mimo iż innym klientom zwrócili całość), opisałam całą sytuację, przytoczyłam przykłady, paragrafy - a Esky proponuje założyć sprawę sądową!!! Dziesięć razy proponuję się zastanowić, zanim cokolwiek tam coś zamówicie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xx
Klient
 Pytanie
@Ania

Szanowni Państwo, W dalszym ciągu podtrzymuję swoje stanowisko co do braku zwrotu opłaty serwisowej dla Państwa i już tłumaczę dlaczego. >>>zgodnie z Dyrektywą (WE) NR 261/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiającej wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylające rozporządzenie (EWG) nr 295/91 linia lotnicza powinna dokonać zwrotu wartości biletu lotniczego w ciągu 7 dni. Jednakże z uwagi na obecną sytuację na rynku usług lotniczych, linie lotnicze opóźniają się z dokonaniem zwrotu. To jest Państwa problem między przewoźnikami, mnie, jako klienta, to w ogóle interesować nie powinno. Faktury wystawione przez Państwo, usługa jest niezrealizowana przez Państwo. Ponadto, skoro powołują się Państwo na takie prawo, daje Państwu do zrozumienia iż art 8 pkt 1 a mówi że opłata za odwołany lot musi być zwrócona w całości , link zamieszczam. Wyrok zaś europejskiego trybunału sprawiedliwości z 2018 roku stwierdził iż zwrot ma nastąpić wraz z prowizją. (usunięte przez administratora) >>>Zwrotem nie jest objęta opłata serwisowa, która została zapłacona eSky.pl S.A. za wykonane usługi (wyszukanie biletu lotniczego przy użyciu serwisu www.esky.pl, W tym momencie piszecie Państwo nieprawdę, bo to JA wyszukałam bilet przez Państwa serwis. >>> wystawienie a następnie doręczenie Pani biletu lotniczego oraz obsługę posprzedażową, w tym zawiązaną z procesowaniem zwrotu w linii lotniczej). eSky.pl S.A. prawidłowo wykonała swoje usługi i z tego tytułu przysługuje jej wynagrodzenie w postaci opłaty serwisowej. Konsultowałam w tej kwestii z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumenta, i okazało się, że jesteście Państwo w ogromnym błędzie. Proszę o podanie podstawy prawnej potrącenia oplat ( nie Waszego wewnętrznego regulaminu). Ponadto, skoro sprzedają Państwo cokolwiek, to Państwo podlegają pod prawo handlowe a co za tym idzie także pod UOKiK jako organ kontrolujący. Obowiązuje Was także prawo polskie karne i bezpodstawne zagarnięcie cudzych pieniędzy jest karalne z art 286 - (usunięte przez administratora) i 284 przywłaszczenie. Ponadto na takie potrącenie powinniście wystawić fakturę -czego nie mam. >>>Wbrew Pani twierdzeniom nasz Regulamin jest zgodny z prawem i nie zawiera klauzul abuzywnych, jednakże jeżeli chce się Pani w tym zakresie dodatkowo upewnić służą temu odpowiednie postępowanie sądowe. Czy dobrze Państwa zrozumiałam, że zachęcacie mnie Państwo do założenia sprawy sądowej??? Proszę mieć na uwadze, iż koszty sądowe, odsetki oraz odszkodowanie dla mnie (a opinia Rzecznika oraz paragrafy są po mojej stronie) , będą kosztować Państwa wiecej , niz te 120 czy 122 zł, które Państwo chcecie potrącić. Ponadto, w dalszym ciągu nie uzyskałam odpowiedzi na niemniej ważne pytanie. Na jakiej podstawie Państwo sobie wybieracie, komu zwracać 100%, a komu potrącić? Jest to taka nieuczciwa praktyka rynkowa? W poprzednich mailach wymieniłam osób , którym Państwo zwrócili całość, oraz załączyłam screen, potwierdzający to. W taki sposób firma prowadzi konwersacje. Wstyd!!! Zachęcać klienta to założenia sprawy sądowej!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
eSky Travel
Pracownik
@Ania

Dzień dobry, chcemy wyjaśnić opisaną sytuację. Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt, wybierając odpowiednią kategorię i temat. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia. Postaramy się odpowiedzieć niezwłocznie. Pozdrawiamy, eSky

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Magdalena
Klient
@eSky Travel

Milion razy do was pisałam, a wy macie to w upie . Dział reklamacji umył ręce i nie podał do tej pory podstaw prawnych i nie poda, bo jej nie ma. Więc przestancie już na forum udawać, że was to obchodzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o eSky.pl SA - Radom

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
eSky.pl SA