(usunięte przez administratora)Od wielu miesięcy czekam na zwrot odwołanego przez eSky lotu i nic.(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
Nie polecam na zwrot czekałam prawie 3 miesiące niekompetentni (usunięte przez administratora) nie zwrócili całej kwoty potrącają jakąś prowizję.... Nigdy więcej nie skorzystam z tej pseudo firmy i ostrzegam innych przed nimi
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
Nie polecam tej nierzetelnej firmy. Nawet jeśli oddadzą mi moje pieniądze po kilku miesiącach to i tak nie zmieni to mojej negatywnej opinii o firmie. Zero kontaktu, kręcą, kombinują, zbywają...
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
Beznadziejna firma mieniąca sie "biurem podrózy" a tak wżeczywistości zarabia na naiwności klinetów poprzez podwyższanie ceny biletów i tylko i wyłącznie posredniczy. Problem pojawia sie w momencie kiedy kase trzeba zwrócić . Brak kontaktu i czekanie w nieskączonośc. Raczej powinien się tą firmą zainteresować wydział PG policji.
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
Krętacze i tyle, wiszą mi kilkanaście tysięcy od maja (lot anulowany przez linię lotniczą). Można tylko przestrzec wszystkich potencjalnych klientów żeby unikali tej pseudo-firemki. Wszystkie negatywne opinie o których czytacie są prawdziwe - brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy za bilety, próby kasowania negatywnych opinii w sieci. Setki, jeżeli nie tysiące poszkodowanych, a eSky udaje, że nie widzi problemu. Sprawa ewidentnie do UOKiK jeżeli nie dla prokuratury.
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
A co zostało powiedziane na spotkanuu? Kto w nim uczestniczył?
niestety eSky ma gdzieś klientów i chyba robiło tak jak przedstawia to linia Ryanair w wypowiedzi z dnia 9 lipca. jesli tak było to prokurator wisi na włosku i zamknie eSky w przypadku doniesienia a na bank ktoś takowe napuisze
Dzień dobry, w odniesieniu do zamieszczonego komentarza uprzejmie prosimy o zapoznanie się z oficjalnym oświadczeniem eSky.pl w sprawie komunikatu linii Ryanair, które dostępne jest pod linkiem: https://www.esky.pl/o-nas/dla-prasy/446/oswiadczenie-esky-pl-ws-komunikatu-linii-ryanair. Pragniemy również poinformować, że jako internetowe biuro podróży, jesteśmy całkowicie uzależnieni od decyzji oraz regulacji linii lotniczych w kwestii zwrotów pod względem zarówno formy, jak i czasu ich rozpatrzenia. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: cs-support@esky.com. W związku z bezprecedensową sytuacją, spowodowaną przez COVID-19, czas oczekiwania na odpowiedź może być wydłużony, w związku z czym prosimy o cierpliwość.
Nie ma to jak chwalic sie 2mld przychodu i zwolnić nagle 200 osób. Biznesmeny z katowic
Powinniście oddać sprawe do sądu. Wiadomo po co oni to robią i to nawet zostało powiedziane na spotkaniu
Mieli prawo zwolnić kogo chcą, nie rozumiem tego co piszesz. W dodatku widzę zaczyna się usuwanie prawdy o tej firmie, więc przypomnę żeby ktoś nie musiał się tam męczyć. Sztuczna atmosfera, obgadywanie za plecami do liderów i jednostki, które za wszelką cenę będą robić wszystko żebyś czuł się gorszy.
Czy jest problem ze zwrotem środków za bilet, jeżeli dostałem od esky wiadomość o odwolanym locie? Inny termin mnie nie interesuje na tą chwilę. Jak długo czeka się na środki??
Ja czekam i nie otrzymuje informacji czy coś się dzieje. Linie lotnicze robią z nas idiotów. Unia Europejska nakazuje wypłaty a rzeczywistość jest taka jak widać. Nie wiem też gdzie m się udawać czy może zgłoszenia na policję coś da
Zwroty realizowane są na podstawie i za zgodą linii lotniczych. Długość rozpatrywania wniosku, decyzja, forma zwrotu oraz czas jego realizacji są uzależnione od decyzji linii lotniczych. Aktualna sytuacja jest wyjątkowa na skalę światową. Liczymy na Państwa wyrozumiałość wobec nas oraz linii lotniczych. W obecnej sytuacji czas procesowania zwrotów jest wydłużony ze względu na olbrzymią liczbę wniosków. Prosimy o cierpliwość.
Dzień dobry, po imieniu nie jesteśmy wstanie Pani zidentyfikować w naszym systemie, a żeby móc odpowiedzieć na Pani pytanie musimy znać numer rezerwacji. Ponieważ jest on informacją poufną bardzo prosimy o przesłanie nam go wraz ze swoim pytaniem w wiadomości używając formularza kontaktowego: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt Dziękujemy i pozdrawiamy, eSky
Zakupiłem bilety do NL i powrotny. Dokonałem zakupu w lutym. esky nie kwapi się ze zwrotem biletów i odwleka sprawę nieskończoność. kontakt jak zwykle przez e-mail. Wygodna to forma dla nich . Było miło jak się kasę wzięło ale teraz nie mają czasu na zwrócenie pieniędzy. Poinformowałem oficjalnie że jest to przywłaszczenie moich pieniędzy i sprawę kieruje do organów ścigania. Firma LOT zrobiła to owiele sprawniej i można to zrobić bez komplikacji. A tu mają problemy ponoć.
Szanowny Panie, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jako pośrednik musimy trzymać się ściśle określonych procedur linii lotniczych, szczególnie restrykcyjnych w obecnym czasie. Zależy nam na pozytywnym rozpatrzeniu każdego wniosku i robimy co w naszej mocy, jednak decyzja o zwrocie nie zależy od nas. Prosimy wziąć to pod uwagę i powstrzymać się od publikowania nieprawdziwych treści na temat eSky.
Pisz skargę do UOKiK-u - utrudnianie zwrotu pieniędzy i wprowadzenie w błąd konsumentów (eSky próbuje bezprawnie wpychać ludziom te vouchery, mimo że przepisy mówią wyraźnie, że powinna być opcja zwrotu pieniędzy w gotówce). Ja do UOKiKu uderzam w poniedziałek, złożyłem też wniosek o chargeback. Swoją drogą wstyd, że eSky tak traktuje klientów - infolinia wyłączona, skrypt w formularzu kontaktowym też zdaje się wyłączony, żeby nie przesyłali przypadkiem reklamacji.
Dzień dobry. Chętnie wyjaśnimy Pańską sytuację związaną ze zwrotem. W celu dokonania weryfikacji prosimy o podanie numeru rezerwacji oraz adresu e-mail, z którego została wykonana, pisząc wiadomość na adres: cs-support@esky.com Ze względu na dużą liczbę zapytań postanowiliśmy czasowo wyłączyć naszą infolinię. Dzięki temu możemy przyspieszyć obsługę zapytań i przetwarzanie zwrotów, co jest priorytetem w obecnej sytuacji. Jednocześnie informujemy, iż w kwestii zwrotów uzależnieni jesteśmy od regulacji linii lotniczych i postępujemy zgodnie z nimi. Dziękujemy.
Chciałem zapytać, czy jeżeli odwołali mi pierwsze połączenie z Polski do Niemiec gdzie miała być przesiadka i z Niemiec dalej za Ocean oraz powrót tak samo, było to jedno zamówienie jednymi liniami Lufthansa na cały lot, zwrot rozumiem nastąpi za całość podróży, mimo tego, że odwołane pierwsze połączenie. Czy się mylę Eskay???
Dzień dobry, chcemy wyjaśnić opisaną sytuację. Bardzo prosimy, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, wybierając odpowiednią kategorię i temat: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Nasz Dział Obsługi Klienta, skontaktuje się z Tobą tak szybko jak możliwe. Pozdrawiamy, eSky Travel.
Formularz został wypełniony i od tamtej pory nikt się nie kontaktował. W formularzu natomiast było tylko jedno zapytanie : zwrot czy voucher... i nic więcej, żadnych szczegółów ????
Czyli jednak "spora poduszka finansowa" jest. Do tego było potrzebne zwolnienie 250 osób?????
94 pracowników z UOP + firma zatrudniała sporą część zwalnianych osób na b2b + nie przedłużyli prawie nikomu umowy. W sumie 200 osób w samych Katowicach. Nie wiem jak dokładnie wyglądała sytuacja w innych lokalizacjach, ale też były zwalniane osoby.
"B2B - nie przedłużyli prawie nikomu umowy" ale ściemy tu piszecie.. wiadomo że sytuacja niełatwa i stracenie pracy to spory problem ale tak bajdurzyć to tylko prawdziwi frustraci potrafią :D
Ooo pewnie opinia z dział HR jedynego z którego nikt nie poleciał.... Nikt tu ściany nie wali ani nie bajdurzy nie od dziś wiadomo że w esky są równi i równiejsi...
@Frustraci_piszą_tu i jeśli tego nie widzisz wejdź zlicz sobie po informacjach intranet ile osób się już pożegnało z pracą. A to jeszcze nie wszyscy bo niektórym 3 miesięczny okres wypowiedzenia sie dopiero skończy.
Trochę empatii. Odeszli specjaliści których jak wszystko wróci do normy (o ile wróci) trudno będzie zastąpić. Zwolnienie z pracy bez słowa dziękuję po kilku latach zaangażowania nie jest dla nikogo miłe :(
Pewnie tej Frustranci to płaca za te klamstwa każdy normalny człowiek wie jaka jest prawda.
Może i rok A może wcale
250* być może więcej W 1 kolejności mieli być zatrudnieni zwolniwni a doszły mnie słuchy że przyjęli 3 nowe osoby...brawo
Dział HR też objęły zwolnienia grupowe?
Z UOP? Że o co chodzi? 94 zwolnione, takie dane podają oficjalnie. Mnie doszły słuchy, że z samych Katowic poleciało ok 250osob. Gratuluję. Weźcie przykład z krajów niemieckojęzycznych. Firma przez X lat przynosiła miliardy zysków A 2 miesiące spowodowały ze nagle grozi upadłość I trzeba zwolnić 250 os9b a innym poobcinac premie.... Ciekawe czy menagerwie też dosjaya niższe wypłaty? ;)))))))
Jak mam sprawdzić, jak nie mam juz komputera? ,)
W związku z kryzysem w branży turystycznej spowodowanej COVID-19, sprzedaż usług eSky znacząco spadła, stąd też już na samym początku pandemii podjęliśmy kroki, mające na celu zabezpieczenie funkcjonowania firmy w tym trudnym okresie. Oszczędności, które wprowadziliśmy musiały być połączone z redukcją zatrudnienia w Spółce na całym świecie. Decyzja o zakończeniu współpracy z częścią naszych pracowników była dla nas bardzo ciężka. Mamy świadomość, że jeszcze cięższa dla osób, które zostały objęte procesem wypowiedzeń. Proces wręczania wypowiedzeń odbył się zgodnie z przepisami prawa i zaleceniami epidemiologicznymi poprzez wideokonferencje z przełożonymi, a wszystkie dokumenty zostały doręczone poprawnie wraz z elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Jesteśmy w stałym kontakcie z Okręgowym Inspektorem Pracy i Powiatowym Urzędem Pracy, który nadzoruje cały proces. Firma dodatkowo organizuje szkolenia outplacementowe dla pracowników objętych procesem wypowiedzeń. Pracowników, którzy mają pytania lub wątpliwości dotyczące procesu, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu poprzez osoby podawane w wewnętrznej komunikacji firmy. Zespół HR eSky
Szkolenia outplacementowe... Nie bądźcie śmieszni i (usunięte przez administratora) jeszcze bardziej niż jesteście teraz.
Co to za firma co plajtuje bo od dwóch tygodni ma problem operacyjny ? Jesteście świadomi, że po pandemi żaden szanujący się developer nie będzie chciał z wami współpracować ? Sprzedajcie niepotrzebne bzdety jak firmowe fury dla menagerów zamiast ludzi zwalniać !
Niskomarżowa? Taka która z 95% wielomilionowych przychodów pokrywa koszty dostawców, kilka milionów wypłaca załodze a resztę reinwestuje w rozwój? Taka której decyzją rządu zabrano 98% przychodu? I zdaje się taka, której kalkulacje powiedziały, że odłożonej sporej poduszki finansowej wystarczy aby dojechac do jesieni pod warunkiem pożegnania się ze sporą ilością cennych ludzi...
Że jakie szkolenia? Nic takiego nie ma, proszę nie wypisywać fałszywych informacji, żeby się wybielić i pokazać jak to firma dba o zwolnionych , bardzo dobrych pracowników. To zwykłe kłamstwo.
Zachęcamy do sprawdzenia folderu Spam, ponieważ zaproszenie na szkolenia outplacementowe zostały wysłane do wszystkich pracowników, których dotyczą. W razie pytań zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem HR.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eSky.pl SA?
Zobacz opinie na temat firmy eSky.pl SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eSky.pl SA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eSky.pl SA?
Kandydaci do pracy w eSky.pl SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.