Nie polecam. Bilety kupione w styczniu lot miał być 12 maja od kwietnia było wiadome że wszystko odwołane. Koszt biletu 5800 zl!!! Byłam cierpliwa przez kilka miesięcy bo pandemia itp. W końcu zaczełam się upominać, z esky można sie kontaktować tylko mailwo A odpowiedź i tak jest automatyczna chyba dla wszystkich. Czekają na zwrot z linii lotniczych wszystko wydłużone przez covid. Po kilku takich mailach skontaktowałam się z Lufthansa i następnego dnia już esky wysłał informacje o zwrocie częściowym. Nadal czekam na pozostałą część ok 1300 zł minęły kolejne 2 miesiace wciaz ta sama śpiewka w mailach A linie lotnicze twierdza że zwrot został dokonany! Zaraz minie rok od zakupu biletów. To bezprawne i bezzasadne przetrzymywanie pieniędzy. Chętnie przyłączę do innych poszkodowanych do pozwu zbiorowego. NIGDY już nie skorzystam z esky wolę dopłacić i dać zarobić uczciwej firmie z którą w razie czego zawsze jest kontakt. Esky może dac lekcje innym firmom jak skutecznie stracić dobrego klienta. Zatrudnianie klakierów też nic nie pomoże lepiej oddajcie ludziom kasę. P. S pewnie zaraz dostanę od klakierow odpowiedź że mam skorzystać z ich formularza... Tylko ten formularz owno daje.
Oni zasłaniają się regulaminem,czy lot odbędzie się czy nie i tak potrącają dla siebie 30%.Ja miałem bilety za 777zł to zwrócili mi 540zl ,po kilku miesiącach.Czeba im cały czas wystawiać negatywne opinie bo to złodziejska firma.Nie jest wina klientów że jest covid19 ,otrzymali pomoc od rządu z uwagi że jest pandemia plus pieniądze z klientów dobry biznes.Rzecznik praw konsumentów powinien zakwestionować działalność firmy,jest wiele poszkodowanych osób.
Nie polecam. Brak zwrotu kosztów za anulowany z powodu Covid 19 lot Czuję się jawnie oszukana. Mój lot z marca został anulowany z powodu Covid 19. Esky nie tylko nie zwrócił mi bezpośrednio kosztów, ale także przekazał nieprawdziwe informacje, powołując się na regulamin linii lotniczych Qatar Airways, wg którego ponoć zwrot kosztów następuje tylko w formie vouchera. Wszyscy moi znajomi kupujący bilety na ten sam lot już dawno dostali zwrot kosztów (także korzystali z pośrednika, jednak bardziej rzetelnego, jak się okazało).Ponadto skontaktowałam się z liniami lotniczymi i zweryfikowałam regulamin. Ustaliłam, że linie lotnicze nie mają zapisu, na który powołuje się esky.pl, a zwrot w postaci vouchera jest tylko dobrowolna formą (muszę wyrazić zgodę na nią). Jasno poinformowałam esky.pl, że nie zgadzam się na tą formę. Z informacji od linii lotniczych zwrot jest możliwy, jednak wystąpić musi o niego pośrednik, czyli esky. Kontakt telefoniczny i mailowy praktycznie niemożliwy. Należy nadmienić,że kontakt mailowy do tej pory opierał się na wiadomościach typu "kopiuj/wklej" i nie odnosi się do zadawanych przeze mnie pytań. Esky wprowadza klienta w błąd: "Decyzją linii lotniczych, osobom, których loty zostały odwołane, zostaną przyznane vouchery do wykorzystania w przyszłości. Zarówno w kwestiach zwrotu jak i zmian rezerwacji, jesteśmy w całości uzależnieni od decyzji linii - działamy wyłącznie zgodnie z ich wytycznymi." W takim wypadku problem nie powinien istnieć, ponieważ Qatar Airways dokonuje zwrotów kosztów. Wnioski wyciągnijcie Państwo sami. W mojej ocenie firma nierzetelna. Sprawa UOKiK.
Dzień dobry, chcemy przeanalizować zgłoszenie i sprawdzić naszą korespondencję z linią w Pani sprawie, by zweryfikować wszystkie przekazane informacje. Niestety, po samym imieniu lub nicku nie jesteśmy wstanie zidentyfikować Pani w naszym systemie, a zatem nie możemy się teraz odpowiednio ustosunkować do Pani komentarza. Dlatego prosimy o podanie za pomocą formularza kontaktowego numeru rezerwacji i adresu e-mail, na który została wykonana. Sprawdzimy, co stało się z Pani rezerwacją i jak wyglądały informacje, które uzyskaliśmy w tej sprawie od linii Qatar Airways, a następnie niezwłocznie się do Pani odezwiemy.
Szanowni Państwo, kilkakrotnie kontaktowalam się przez formularz i nie uzyskałam żadnej stosownej odpowiedzi. Olewalstwo, spychologia,(usunięte przez administratora) Na funpagu facebookowym Esky zostałam zablokowana za ten sam komentarz. Więc proszę nie klepac w kółko formułki, jak wam jest z tego powodu wszystko jedno.
Ludzie. Może już czas założyć związki zawodowe w tej firmie? Firma wzięła pieniądze z tarczy, ale zanim to się stało, ta zapłaciła prawnikom grube pieniądze za to doradztwo jak zrobić żeby wziąć kasę od Państwa i nie dać pracownikom. I wymyślili. Wywalili dużo wartościowych pracowników. Może ktoś wie czy jest jakiś organ kontrolujący prawidłowość wydawania funduszy?
Polecam jako miejsce pracy. Dobra atmosfera, w większości sympatyczni ludzie a i pensje na dobrym poziomie, za co duży plus.
Dziękujemy za komentarz. Warto wspomnieć, że według niezależnego badania przeprowadzonego przez Absolvent Consulting, eSky znajduje się w 10 najlepszych pracodawców na Śląsku, a jednym z czynników wyboru jest atmosfera panująca w firmie, którą tworzą właśnie pracownicy.
Przejrzałem cały ten Colsunting i Esky nie jest nawet w 20... Ładnie tak kłamać??
Fajna firemka gdzie w IT za plecami chodzą na Ciebie skarżyć, niektórzy się nie myją...pełno cwaniaków, dla których esky to spełnienie życiowe. Kasa się pewnie zgadza teraz, bo jak ma się nie zgadzać? Udostępniają loty, które się nie odbędą i biorą za to pieniądze wmawiając wszystkim że tak można. Jak ktoś lubi się podlizywać i włazić wiadomo gdzie to polecam. esky ma już wyrobioną reputację, wystarczy poczytać inne opinie i wyciągnąć wnioski.
(usunięte przez administratora),żerójąca na ludziach,nie zwracając pieniędzy za nieodbyte loty z powodu pandemi.Mam nadzieję że karma wróci...
W pierwszej 10 po zwolnieniu tylu ludzi i tylu wnioskach do sądów itd? To inne firmy w Katowicach w takim razie to chyba jakieś podziemia PRLu skoro są niżej w rankingach. Sprawdzałam, rozmawiam z ludźmi. Żadna inna korporacja nie zwolniła ponad 150 osób TYLKO PO TO ŻEBY DOSTAC DOTACJE!!!! WYKORZYSTANIE QIRUSA NA DODTKOWA NIEMALA KASE KOSZTEM BARDZO DOBRYCH PRACOWNIKÓW I OSZUKANYCH KLIENTÓW!
Firma eSky obecnie rozbierana jest poprzez Sady calego swiata, za oszustwa, ktore dokonani. Co oznacza, ze wy jako pracownicy,tej kryminalnej firmy, odpowiada cbedziecie,ja dokonane PRZESTEPSTWA!!!!!
Jak się (usunięte przez administratora)klientów to i na pensje dobre wystarcza.(usunięte przez administratora)firma.
Podpowiedzcie czy są teraz szanse na prace w firmie, czy firma rekrutuje i jaka umowa jest podpisywana?
Przeszedłem pozytywnie przez proces rekrutacyjny - rozmowa z działem HR bardzo miła i przyjemna, krótka, treściwa, konkretna bez zbędnego marnowania czasu. Ankieta dotycząca umiejętności weryfikowana podczas rozmowa, która była bardzo ciekawa, konstruktywna, atmosfera na rozmowie swobodna ale profesjonalna. Sama rozmowa przebiegała bardzo fajnie, można było pogłówkować i wymienić wiedzą jak na meetupie. Widełki finansowe zgodne z ogłoszeniem. Mogę tylko polecić !
Super stronka
Czy eSky.pl SA narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?
Od "podobno" to plotki się zaczynają, a nie rzetelne informacje. W Contact Center swój urlop uzgadnia się najpierw z team leader'em. Można dostać odmowę, jeśli w tym terminie już ktoś inny z zespołu ma urlop, ale nawet wtedy czasem uda się coś przesunąć albo dogadać. Generalnie to idzie się na urlop wtedy kiedy się chce, tylko trzeba sobie to załatwić z wyprzedzeniem. I wiadomo, jak wszędzie, zgodnie z kodeksem, są sytuacje kiedy firma ma prawo (na wypowiedzeniu) albo nawet obowiązek (jak jest zaległy) wysłać człowieka na urlop.
Moja walka o 5923 PLN trwała od maja. Od maja do lipca próbowałam róznych sposobów i prowadziłam wiele bezskutecznych konwersacji z eSky. Powiedzieli mi tyle, że zwrot mi nie przysługuje, że dostane voucher, koniec kropka. Prawie 6 tys złotych poszło w jakiś voucher... 17.07 złożyłam wniosek o chargeback w banku Millenium, bank miał na odpowiedz 35 dni. Po tym czasie odpisali, że potrzebują kolejnych 21 dni. Po tym nadal przedluzyli czas na odpowiedz. Reasumując po 3 miesiącach od złozenia wniosku w banku, otrzymałam pełny, 100% zwrot poniesionych kosztów ???? zwycięstwo! Już naprawde nie wierzyłam, że kiedyś odzyskam te kasę. Bank pisał, że dostal od eSky decyzje odmowną, lecz sie od niej odwołał i tak kilkakrotnie, aż w końcu się udało i dziś 5923 PLN wróciło na moje konto. I w końcu obyło się bez błagania i łaski pracownikow eSky. Od lipca nie mam z nimi kontaktu w ogóle. Nigdy więcej ŻADNEJ współpracy z eSky!
(usunięte przez administratora)
a kogo obchodzi twoja opinia na twitter?
zwroccie pieniadze wszystkim poszkodowanym,ktorzy zaplacili wam za loty,ktore nie zostaly zrealizowane,lub bede czatowala,gdzie sie da.
Odradzam. Po latach będziecie się wstydzić tej pracy. Na naciąganiu klientów nie buduję się kariery oraz wiarygodności firmy.
nie chce pracować w firmie, o której są takie opinie: Okropności się zaczynają jeśli chcemy coś zmienic w rezerwacji. Tydzień walki, dopłaty większe niż za nowe bilety w Rainer. Mało tego, firma lotnicza ze względu na pandemię Covid zrezygnowała z pobierania opłat za zmianę terminu, ale esky pobiera. I to jeszcze nic. Opłaciłem zmianę z wysłanego mi linku 180 zł, a za chwilę dostaje maila że jednak link był zły i dopłata 360 zł ponowna! Jak to nazwać? Nazwałbym złodziejstwem, ale nie chcę poć pozwany, więc napiszę brak słów.
(usunięte przez administratora) ;) i traktowanie klientów jest takim, jak i sama firma . ✊????
Panowie Prezesi po co te motywujące newslettery i reklamy pt. jak ważny jest dla Was Pracownik? Zwolniliście bardzo dobrych i oddanych firmie ludzi, tworząc im życiowe tragedie w czasie kiedy jest ciężko o nową pracę. W tym trudnym czasie nie zdaliście egzaminu walki o każdego Pracownika, jak robią to inne firmy w branży lub inne firmy, których dotyka kryzys. Tym bardziej, że zapewnialiście nas, że firma jest w dobrej kondycji. Za moją rzetelną i oddaną pracę, za wkład w budowanie tej firmy podziękowaliście mi wręczając wypowiedzenie podczas telekonferencji. I co to za powód na wypowiedzeniu w ramach zwolnienia grupowego? Nagle po tylu latach mozna się dowiedzieć, że dane stanowisko jest mało ważne dla firmy. Brak słów...
Jest taki typ Pracownika, który stara się jak może licząc na to, że Pracodawca go doceni. Pracownik ten nie opuszcza swojego stanowiska z byle powodu, zostaje po godzinach nie szanując swojego prywatnego czasu, a gdy mu coś dolega przychodzi wiernie do pracy, nie szanując swojego zdrowia. Co ma w zamian? Często nawet dobrego słowa, a gdy firma znajduje sie w nawet lekkich kłopotach nie mogąc sie nachapac jak się do tego przyzwyczaiła, dostaje kopa w (usunięte przez administratora) bez jakichkolwiek sentymentów. Zatem, niech wreszcie dotrze do głów tych wszystkich polskich pracowników, że nie warto.
Do tego każdy dostał takie same powody. Np "trudności z wdrożeniem po kryzysie". Ze co? Codziennie dostajemy mnóstwo nowych procedur, z którymi się zapoznajemy. Co znaczy punkt "lokalizację niektórych zespołów w biurach lokalnych"? Może mi ktoś wyjaśnić?
Przytaczam opinie jednej z prawniczek nr wypowiedzenia składanego droga elektroniczną: "Może być także złożone w formie e-mailowej, co nie powoduje, że wypowiedzenie umowy o pracę jest nieważne. Jest ważne, ale złożone z naruszeniem przepisu prawa, który stanowi, że powinno być ono złożone w formie pisemnej - zaznaczyła. Podkreśliła, że złożenie wypowiedzenia za pośrednictwem maila upoważnia pracownika do złożenia odwołania do sądu pracy. - W odwołaniu pracownik może wskazać, że wypowiedzenie zostało złożone z naruszeniem przepisów prawa. Pracownik może ubiegać się o przywrócenie do pracy albo zasądzenie odszkodowania za wypowiedzenie umowy o pracę z naruszeniem przepisów prawa - zaznacza." Także do dzieła!
Dzień dobry, wypowiedzenia były podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 78¹ § 1 kodeksu cywilnego „Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.” Natomiast na podstawie art. 78¹ § 2 kodeksu cywilnego „Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej”. W związku z czym wypowiedzenie złożone w niniejszym stanie faktycznym miało formę pisemną.
Zespół HR? A u Was jak tam z posadami??? Zara nie będzie miał kto dla was pracować, a i po kryzysie nikt do takiej firmy nie pójdzie. Więc i wasz zespół może dotknąć redukcji etatów. Smuteczek. Tak czy inaczej, spodziewajcie się procesów i odwołań. My wam tak łatwo nie odpuścimy.
Otóż tutaj się Pani myli. Niektórzy się jeszcze w tym kraju szanują. Nie każdy jest Polaczkiem, który da sobą pomiatać za byle ochłap. Skąd u Pani ta postawa obroń wobec esky? Czyżby była Pani jedną z ocalałych? Czy jedną z tych która podejmowała tę decyzje?
Skąd u mnie taka postawa? Otóż staż pracy mam już nie mały i u różnych pracodawców widziałam wiele niewłaściwych sytuacji, w tym dosłowne pozostawienie ludzi z dnia na dzień na lodzie. Wobec mnie eSky zachował wszystkie procedury, wciąż jeszcze w okresie wypowiedzenia pracuję i zarabiam, rozmowa z przełożonym była uprzejma, merytoryczna i zawierała też indywidualne podziękowania, a potem, jak to przy zwolnieniach grupowych, dostanę odprawę, która pozwoli przetrwać następne miesiące do powrotu albo znalezienia nowej pracy.
Też doszły mnie takie słuchy. Ale jak to zrobić? Do tego podpis na wypowiedzeniu jest elektroniczny, z jakąś grafiką ikonki zapytania I yekstem, ze niezweryfikowane Jak sie od tego odwołać? Sądy zamknięte, sprawa I tak ciagnelabh się latami? A chcesz wracać do firmy, gdzie potraktowano nas jak śmieci? Mnie zależałoby na odszkodowaniu. Odprawie większej niż pensja brutto, bo za co żyć później? Benefity zablokowane, nie można wypłacać, to też nam przesadnie. Co możemy zrobić?
"Analogicznie wypowiedzenie wysłane pracownikowi na jego adres poczty elektronicznej wywołuje skutki prawne, tzn. po jego upływie umowa o pracę zostanie rozwiązana. Przy czym jest to wymówienie z naruszeniem przepisów dotyczących wypowiadania umowy o pracę. Na podstawie art. 45 § 1 k.p. w razie ustalenia, że wypowiedzenie angażu zawartego na czas nieokreślony jest nieuzasadnione lub narusza przepisy o wypowiadaniu umów o pracę, sąd pracy – stosownie do żądania pracownika – orzeka o bezskuteczności wypowiedzenia, a jeżeli umowa już się rozwiązała – o przywróceniu pracownika do pracy na poprzednich warunkach albo o odszkodowaniu." Konsultacja z prawnikiem
Jakie indywidualne podziękowania? 12 osób ma połączeniu, pytanie czy widzi się maila z wypowiedzeniem. Dziękujemy i do widzenia. Tyle. Żadnego "dziękuję".
Jakie indywidualne podziękowania? Rozmowa na zbiorowym wideo, pytanie czy widzimy maila z wypowiedzeniem I tyle. Do widzenia. Żadnego "dziękuję". "Musieliśmy podjąć yaka decyzje. Firma jesy w bardzo złej kondycji. " po czym okazuje się, z3 było jakieś tajemnicze spotkanie gdzie powiedziano że Nieee, firma ma się super, ale żeby dostać dotację trzeba zwolnić ludzi. Tylko polska firma mogła się tak zachować. Nie wspomnę już o klamaniu klientom że mogą dostać tylko voucher. To nie j3ey prawda. Eska chciał zatrzymać dla siebie jak najwięcej pieniędzy. I zatrzymał. Dostał dotacje A pasażerom wciska kit że voucher to jedyna opcja linii lotniczych Nie dajcie się nabrać na te komentarze tu. Wszystkie pozytywne są pisane przez hr i dział marketingu. Pozdrawiam Pana z marketingu i Panie z hr.
Dział reklamacji - kpina i wstyd. Złożyłam reklamację za nienależyte wykonanie usług (nie zwrócili całej kwoty, mimo iż innym klientom zwrócili całość), opisałam całą sytuację, przytoczyłam przykłady, paragrafy - a Esky proponuje założyć sprawę sądową!!! Dziesięć razy proponuję się zastanowić, zanim cokolwiek tam coś zamówicie.
Szanowni Państwo, W dalszym ciągu podtrzymuję swoje stanowisko co do braku zwrotu opłaty serwisowej dla Państwa i już tłumaczę dlaczego. >>>zgodnie z Dyrektywą (WE) NR 261/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiającej wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylające rozporządzenie (EWG) nr 295/91 linia lotnicza powinna dokonać zwrotu wartości biletu lotniczego w ciągu 7 dni. Jednakże z uwagi na obecną sytuację na rynku usług lotniczych, linie lotnicze opóźniają się z dokonaniem zwrotu. To jest Państwa problem między przewoźnikami, mnie, jako klienta, to w ogóle interesować nie powinno. Faktury wystawione przez Państwo, usługa jest niezrealizowana przez Państwo. Ponadto, skoro powołują się Państwo na takie prawo, daje Państwu do zrozumienia iż art 8 pkt 1 a mówi że opłata za odwołany lot musi być zwrócona w całości , link zamieszczam. Wyrok zaś europejskiego trybunału sprawiedliwości z 2018 roku stwierdził iż zwrot ma nastąpić wraz z prowizją. (usunięte przez administratora) >>>Zwrotem nie jest objęta opłata serwisowa, która została zapłacona eSky.pl S.A. za wykonane usługi (wyszukanie biletu lotniczego przy użyciu serwisu www.esky.pl, W tym momencie piszecie Państwo nieprawdę, bo to JA wyszukałam bilet przez Państwa serwis. >>> wystawienie a następnie doręczenie Pani biletu lotniczego oraz obsługę posprzedażową, w tym zawiązaną z procesowaniem zwrotu w linii lotniczej). eSky.pl S.A. prawidłowo wykonała swoje usługi i z tego tytułu przysługuje jej wynagrodzenie w postaci opłaty serwisowej. Konsultowałam w tej kwestii z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumenta, i okazało się, że jesteście Państwo w ogromnym błędzie. Proszę o podanie podstawy prawnej potrącenia oplat ( nie Waszego wewnętrznego regulaminu). Ponadto, skoro sprzedają Państwo cokolwiek, to Państwo podlegają pod prawo handlowe a co za tym idzie także pod UOKiK jako organ kontrolujący. Obowiązuje Was także prawo polskie karne i bezpodstawne zagarnięcie cudzych pieniędzy jest karalne z art 286 - (usunięte przez administratora) i 284 przywłaszczenie. Ponadto na takie potrącenie powinniście wystawić fakturę -czego nie mam. >>>Wbrew Pani twierdzeniom nasz Regulamin jest zgodny z prawem i nie zawiera klauzul abuzywnych, jednakże jeżeli chce się Pani w tym zakresie dodatkowo upewnić służą temu odpowiednie postępowanie sądowe. Czy dobrze Państwa zrozumiałam, że zachęcacie mnie Państwo do założenia sprawy sądowej??? Proszę mieć na uwadze, iż koszty sądowe, odsetki oraz odszkodowanie dla mnie (a opinia Rzecznika oraz paragrafy są po mojej stronie) , będą kosztować Państwa wiecej , niz te 120 czy 122 zł, które Państwo chcecie potrącić. Ponadto, w dalszym ciągu nie uzyskałam odpowiedzi na niemniej ważne pytanie. Na jakiej podstawie Państwo sobie wybieracie, komu zwracać 100%, a komu potrącić? Jest to taka nieuczciwa praktyka rynkowa? W poprzednich mailach wymieniłam osób , którym Państwo zwrócili całość, oraz załączyłam screen, potwierdzający to. W taki sposób firma prowadzi konwersacje. Wstyd!!! Zachęcać klienta to założenia sprawy sądowej!
Dzień dobry, chcemy wyjaśnić opisaną sytuację. Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt, wybierając odpowiednią kategorię i temat. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia. Postaramy się odpowiedzieć niezwłocznie. Pozdrawiamy, eSky
Milion razy do was pisałam, a wy macie to w upie . Dział reklamacji umył ręce i nie podał do tej pory podstaw prawnych i nie poda, bo jej nie ma. Więc przestancie już na forum udawać, że was to obchodzi.
Szanowni Państwo, Moi rodzice zaplanowali wakacje na wrzesień do Malagi. Bilety zostały zakupione w lutym przez eSky na linie Ryanair. 6 podróżnych (rodzice, ja i 3 osoby niespokrewnione), z przesiadką w obie strony (Kraków-Eindhoven-Malaga, w drugą Malaga-Bergamo-Krakow). W kwietniu moj ojciec zmarł i z tego powodu zrezygnowaliśmy z podróży i chcemy odzyskać koszty za bilety. Dodatkowo przez covid (zamknięcie Hiszpanii), po drugie, pierwszy lot (Kraków - Eindhoven) został przeniesiony na wczesniejszy dzień(ponad 24h) i to jedyna dobra informacja, bo za ten jeden lot (z czterech lotów ogólnie) są skorzy zwrócić pieniądze. Po trzecie, mój ojciec był organizatorem wakacji i członkiem w klubie hotelowym, z którego mieliśmy skorzystać, więc po jego śmierci byłby problem z zakwaterowaniem. Esky odesłało mnie do ich ubezpieczyciela, jednak po wymianie kilkunastu wiadomości komunikacja jest niesamowicie oporna i druga strona jest nieskora do pomocy (wnioski wszystkich podróżnych zostały wypełnione i wysłane, akt zgonu, dokumenty potwierdzające pokrewieństwo i inne informacje zostały dosłane, nawet dwukrotnie, prosilam o doprecyzowanie czego jeszcze dokładnie brakuje, a ubezpieczyciel nadal prosi o dosłanie tych samych dokumentów, co wygląda na kompletny brak organizacji w firmie lub celowe przedłużanie sprawy na niekorzyść klienta). Esky natomiast nie chce zwrócić kosztów reszty biletów, gdyż loty odbędą się (Eindhoven-Malaga, Malaga-Bergamo-Krakow). Zależy mi najbardziej na tym, by odzyskać wszystkie pieniądze, albo przynajmniej na bon podarunkowy do wykorzystania na przyszłość. Proszę o pomoc, jak to rozwiązać, bo czuję okropną frustrację i bezsilność.
Dzień dobry, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Pragniemy poinformować, że wszelkie postanowienia dotyczące polisy są zgodne z wytycznymi ubezpieczyciela, z którym zawarli Państwo umowę i są zależne wyłącznie od niego. Odnosząc się do drugiej części Pani komentarza, chcemy wyjaśnić opisaną sytuację, dlatego prosimy o kontakt przez formularz: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować Panią w naszym systemie rezerwacyjnym i sprawdzić wszystkie okoliczności. Następnie skontaktuje się z Panią nasz Dział Obsługi Klienta. Dziękujemy i życzymy miłego dnia, eSky.
W dniu 06.10.2019r zakupiłem poprzez Esky bilety lotnicze Dhaka – Kalkuta oraz Kalkuta -Rangun . Bilety zostały zakupione dla mnie , mojej żony i syna. Lot z Dhaka do Kalkuty miał odbyć się w dniu 15.10.2020r o godzinie 7:05 , numer lotu 0091 linia lotnicza Biman Bangladesh Airlines . Przybyłem na lotnisko ponad dwie godziny przed odlotem , udałem się do okienka firmy Birman Bangladesh Airlines w celu uzyskania kart pokładowych , tam zaczęły się pierwsze problemy , ponieważ system lotniskowy widział wyłącznie mój lot z Dhaka do Kalkuty nie widział natomiast mojego następnego lotu z Kalkuty do Rangun . Miałem ze sobą wydrukowane bilety lotnicze i po wielu wyjaśnieniach z obsługą lotniska wydano mi karty pokładowe ale wyłącznie na lot z Dhaka do Kalkuty moje bagaże zostały natomiast nadane bezpośrednio do Rangun . Obsługa lotniska tłumaczyła mi ,że wydają mi wyłącznie karty pokładowe z Dhaka do Kalkuty , nie mogą natomiast wydać mi od razu kart pokładowych z Kalkuty do Rangun ponieważ ten lot obsługiwany jest przez innego przewoźnika to znaczy przez firmę IndiGo Airlines i że karty te otrzymam na lotnisku w Kalkucie . Nie widziałem w tym żadnego problemu , tym bardziej ,że nawet w aplikacji IndiGo którą miałem ściągniętą na telefon widziałem potwierdzenie tego lotu. Podczas lotu do Kalkuty poinformowałem personel samolotu ,że na lotnisku mam bardzo mało czasu na przesiadkę i ,że nie posiadam jeszcze wydrukowanych kart pokładowych . Personel skontaktował się z obsługa lotniska i poinformował ich o mojej sytuacji oraz zostałem zapewniony ,że udzielą mi pomocy przy przesiadce. Faktycznie zaraz po wylądowaniu obsługa lotniska wypuściła nasz pierwszych z samolotu i starała się zapewnić nam szybki tranzyt. Na lotnisku zostałem poproszony przez mężczyznę z obsługi o okazanie mu karty kredytowej którą dokonywałem płatności za bilety. Pokazałem mu ją a on zrobił jej zdjęcia , co moim zdaniem nie jest legalne ,byłem też zdziwiony do czego potrzebuje mojej karty kredytowej. Po krótkiej chwili stwierdził ,że to nie jest karta którą dokonałem płatności , byłem trochę zdziwiony ponieważ byłem przekonany ,że płaciłem za tą transakcję dokładnie okazaną mu kartą . Miałem ze sobą jeszcze cztery inne karty które mężczyzna również sfotografował i stwierdził ,że ,żadną z tych kart nie dokonywałem płatności i zażądał ode mnie karty z końcówką numeru 999 . Takiej karty nigdy nie posiadałem . Nie wiem po co była potrzebna ta karta skoro miałem ze sobą wydrukowane bilety lotnicze a w aplikacji IndiGo figurowały moje dane. Mężczyzna zażądał ode mnie kwoty 300 USD za wydanie kart pokładowych , do odlotu zostało dosłownie kilka minut więc w akcie desperacji dałem te pieniądze. Człowiek zniknął na kilka minut a ja zostałem z rodziną na strefie tranzytowej z samą ochroną . Niestety pojawił się ponownie tuż przed startem samolotu i stwierdził ,że nic nie załatwił i nigdzie nie polecimy . Oddał mi pieniądze .Zapewnił mnie ,że polecimy bez żadnych kosztów takim samym połączeniem następnego dnia ale musimy całą dobę spędzić w strefie tranzytowej z dzieckiem 5 letnim , bez bagaży , możliwości umycia się ani przespania . Nie miałem możliwości opuszczenia lotniska ponieważ Indie traktowałem wyłącznie jako przesiadkę i nie posiadaliśmy wizy , lotnisko w Kalkucie nie posiada też miejsc noclegowych . Jedyne co nam zapewniono to dwa posiłki na lotnisku ,które były tak pikantne ,że nie nadawały się dla dziecka. Niestety nie miałem wyjścia , kazano nam spokojnie czekać i zapewniono ,że niebawem otrzymamy karty pokładowe na lot który ma się odbyć następnego dnia. Jak się później okazało w dniu następnym czyli 16.10.2020r z Kalkuty do Rangun nie było żadnego lotu . Na lotnisku zaopiekował się nami nowy mężczyzna o funkcji Station Manager, mężczyzna ten stwierdził ,że nie wie co ma z nami zrobić ,jedyne co my możemy zrobić to na własny koszt kupić bilety na trasie Dhaka -Kuala lumpur -Rangun , lot ten miał wystartować w dniu 16.01.2020r o godzinie 00:20 . Koszt tych biletów wynosił 2395zł .Dodatkow poniosłem koszty połaczeń z serwisem esky.pl w kwocie 288zł. Do serwisu esky.pl udało mi się dodzwonić dopiero o 8:17 polskiego czasu , czyli o 12:17 czasu w Dhaka ,było to już po tym jak mój samolot odleciał , operator stwierdził ,że widzi mój bilet lotniczy oraz potwierdzienie zapłaty i nie wie dlaczego nie wpuścili nas na pokład . Niestety operator nie zaproponował ,żadnego rozwiązania , stwierdził też ,że nie ma możliwości skontaktowania się z liniami IndiGo. Oprócz tego ,że wylecieliśmy z tego lotniska z opóźnieniem 12,5 godziny to jeszcze zamiast krótkiego lotu z Kalkuty do Rangun który normalnie trwa 1,5 godziny musieliśmy odbyć bardzo męczący lot z przesiadką w Kuala lumpur. Zamiast dotrzeć do Rangun w dniu 15.01.2020 o godzinie 14:30 dotarliśmy tam dopiero w dniu 16.01.2020r o godzinie 11:30. Postanowiłem opisać moją historię abyście mogli Państwo zdecydować czy aby na pewno skorzystać z usług esky.pl.
(usunięte przez administratora) Straciłem przez nich 400 zł, które sobie niby pobrały jako opłatę transakcyjna (za co? Za odwołany lot??) Ha tfu na was.(usunięte przez administratora)
Nigdy nie kupuj u tego przewoźnika biletu. (usunięte przez administratora) w cenach, brak kontaktu i nie zwrócili mi do tej pory pieniędzy za odwołany lot z marca tego roku!!!! Uciekaj od nich i kup u normalnego przewoźnika bilet!!!!!
Rękami i nogami odradzam kupować od tej firmy bilety. Pobierają jakieś opłaty dodatkowe, które, jak twierdza, robi każde biuro. Otóż nie, szanowny Esky. Covid to nie jest wina klienta, więc musicie ja zwrócić, bo w zasadzie nic nie zrobiliście, a koszt przeprocesowania nie może wynosić 60 zł.
Dokładnie złodziejska firma potrąca sobie niesłusznie pieniądze na pandemi-nawet na pandemi chcą zarobić.Niezwracają całkowitych kosztów za bilet,tylko potrącają sobie 30%.(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eSky.pl SA?
Zobacz opinie na temat firmy eSky.pl SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eSky.pl SA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eSky.pl SA?
Kandydaci do pracy w eSky.pl SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.