Opinie o esky.pl - eSky.pl S.A. w Radom

Grupa eSky to właściciel globalnej platformy podróży. Firma jest liderem w Europie Środkowo–Wschodniej i kluczowym graczem w segmencie Online Travel Agency (OTA) na rynkach Ameryki Południowej. Obecnie eSky oferuje swoje usługi w ponad 50 krajach na pięciu kontynentach. Szerokie portfolio produktów, na które składają się loty, noclegi, oferty city break i wakacje w formie pakietów Lot+Hotel, a także produkty dodatkowe jak transfery, atrakcje, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne, ubezpieczenia podróżne, wizy, promy oraz wynajem samochodów tworzy kompleksowy one-stop shop w kategorii podróży i wypoczynku. Szczególne miejsce w portfolio zajmują dziś city breaki i wakacje z lotem i hotelem w cenie, będące nowoczesną odpowiedzią na zmieniający się rynek i oczekiwania klientów.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o eSky.pl SA w Radom

Adam
Inne

Chciałem zmienić rezerwację. Zmiana rezerwacji kosztuje mnie kilka tysięcy drożej niż kupno nowych biletów bezpośrednio na stronie linii lotniczych na nowy termin. Przy zakupie opłaciłem możliwość zmiany biletów

Łukasz Gabryś
Inne

Dzień dobry, Chciałbym w pełni potwierdzić bardzo negatywną opinię o drastycznie niskim poziomie obsługi konsultantów biura Esky.pl. Od około 6-7 tygodni po raz 4-ty dzwonimy z żoną w sprawie ustalenia zwrotu pieniędzy za lot na Cypr, którego godziny zostały zmienione i zrezygnowaliśmy. Zostałem zapewniony po przekazaniu wszystkich danych lotu, że będą one przekazane do linii lotniczych w celu odzyskania naszych pieniędzy do 2 tygodni. Po 2 tygodniach zadzwoniła żona i dowiedziała się, że żadne zgłoszenie nie zostało przyjęte ( kłamstwo ze strony konsultanta).Złożyła ponownie wniosek o zwrot pieniędzy za odwołany lot. Po kolejnych 3 tygodniach 3 raz dzwonimy i dowiadujemy się, że to może potrwać kilka miesięcy i Esky nic właściwie nie może bo to zasady linii lotniczych Wizzair. Dziś 4 kontakt z naszej strony i Pani powtarza monotonnym głosem, że nie wie kiedy będzie zwrot, nie może mnie połączyć z managerem (chciałem złożyć reklamację i porozmawiać wreszcie z osobą decyzyjną) i dopiero po naprawdę dosadnym podsumowaniu ich poziomu obsługi obiecała, że dziś zadzwoni i się dowie co dzieje się z naszymi pieniędzmi. Osobiście mam duże wątpliwości, że Pani coś załatwi ale czekam na kontakt. Podsumowując - ODRADZAM KOMUKOLWIEK ZAKUP BILETÓW NA LOTY PRZEZ BIURO ESKY.PL - JEŚLI CHCĄ SOBIE PAŃSTWO ZAOSZCZĘDZIĆ NERWÓW I NIE BYĆ POZOSTAWIONYM SOBIE SAMEMU ORAZ DOŚWIADCZYĆ ODPOWIEDZI "TO JEST NIEMOŻLIWE" powtarzaną 3 -4 razy podczas rozmowy TO UNIKAJCIE TEGO BIURA ZA WSZELKĄ CENĘ! Wierzę, że są jeszcze biura poza Esky.pl, które w uczciwy i rzetelny sposób, z kulturą potrafią pomóc klientowi, którego pieniędzmi od dłuższego czasu obraca Wizzair. Pozdrawiam, Łukasz Gabryś

koko
Inne
@Łukasz Gabryś

Potwierdzam opinię Łukasz Gabryś. Od ponad dwóch lat próbuję odzyskać pieniądze i dalej nic. Zasłaniają się przewoźnikiem i nic nie robią aby oddać pieniążki. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usługi...

Jerzy Mączyński
Inne
@koko

potwierdzam, unikać, to zwykli krętacze. Aż dziwne że ta firma tak długo utrzymała się na rynku Mi udało się odzyskać pieniądze, ale musiałem szarpać się z tymi (usunięte przez administratora)prawie pół roku

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

drodzy pracownicy, jakie premie świąteczne dostaliście w tym roku ?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w eSky.pl SA?

active
Pracownik
@Pytanie

W Contact Center mamy fajną atmosferę :) To znaczy, wiadomo, teraz, jak pracujemy więcej z domu niż w biurze, to nowym osobom może być trudniej zgrać się i zakumplować z zespołem, ale do swojego team leadera zawsze można się zwrócić i to jest chyba osoba, którą najlepiej się zna. A na naszej ostatniej imprezie firmowej Contact Center było bardzo wesoło :D

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@active

Jaka jest atmosfera pracy ? Czy większość połączeń to faktyczną obsługa podróży czy jakieś reklamacje ?

logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
paulinQA
Pracownik

Nie polecam tej firmy jako miejsce pracy.

enetereknv
Kandydat

hmm to ja akos tez zostalem zniechecony ....... pozdrowienia dla Piotrusia S. jeszcze z czasow alturista

Hanna
Były pracownik

Absolutnie odradzam. Po 6 miesiącach pisemnych i werbalnych pochwał od kolegów i koleżanek a nawet szefów i szefowych działów zostałam poinformowana, że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po spytaniu co jest tej decyzji powodem spotkałam się z odmową udzielenia jakiegokolwiek feedbacku, określoną później przez HR jako 'zostałaś poinformowana o powodach'. HR to w ogóle kpina - koledzy i koleżanki muszą go zastępować, bo nawet przydzielenie dostępów do systemów potrafi trwać dniami, a maile pozostają tygodniami bez odpowiedzi. Wypłata wynagrodzenia opóźniona (na dzisiaj) o 11 dni, świadectwo pracy zaginęło w mrokach dziejów i nie wiadomo gdzie jest (oczywiście, że 7 dni minęło), nadal nie wiem, czemu straciłam pracę, za to docierają do mnie od byłych kolegów i koleżanek z pracy głosy, że ktoś chodzi po biurze i się chwali że jako jedyna osoba doskonale wie, czemu już w esky nie pracuję. Zostawiłam po sobie zespół, który teraz sam boi się zwolnienia 'za nic', skoro tak jak ja miesiącami słuchają, jakimi cennymi są pracownikami i jak wiele wnoszą. Dla jasności: 14.07 wystawiono ofertę pracy na moje stanowisko (więc decyzja musiała zapaść najpóźniej 10.08) 21.07 napisałam do HR z prośbą o info kiedy mam przyjść do biura podpisać przedłużenie umowy (i tego samego dnia, 4h później, zostałam poinformowana o tym, że nie będą ze mną dłużej współpracować). Umowa kończyła się 09.08. Nie dano mi nawet minimum szans na przygotowanie się na ew. utratę pracy odpowiednio wcześniejszą rozmową i daniem znać, że powinnam szukać nowej posady, ani nawet udzieleniem jakiegokolwiek negatywnego feedbacku (podkreślam - JAKIEGOKOLWIEK) który mógłby sugerować, że ktoś nie jest zadowolony z mojej pracy i że jest coś do poprawy. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim huraganem niekompetencji. Sprawa trafiła do Państwowej Inspekcji Pracy ze względu na złamanie prawa pracy.

4
Klaudiusz

Wszystko ładnie wygląda jedynie w ofercie pracy ale w praktyce jest znacznie gorzej. Niezbyt dobra atmosfera, zerowa uwaga przykładana do jakości, słaby management i liderzy, a pracownik to tylko resource. Jak chcecie się rozwijać to raczej nie tu.

Janusz
Inne
@Klaudiusz

Które dokładnie informacje zawarte w ofercie pracy w firmie eSky.pl w rzeczywistości wyglądają inaczej? Rzetelność informacji podawanych przez pracodawcę jest ważnym elementem dla osób rozważających aplikowanie na wolne stanowiska w tej firmie, dlatego zachęcam, abyś uzasadnił swoją wypowiedź i podał konkretne przykłady, które potwierdzą to, co napisałeś.

totencham
@Klaudiusz

Pewnie sobie nie poradziłeś to teraz musisz psuć opinię. Atmosfera jest super, każdy problem jest rozwiązywany od ręki z każdym idzie się dogadać. Fajne miejsce na szybki rozwój. Jedna z lepszych firm w Katowicach. I tak na marginesie zerowy to ty jesteś.

1
Halina
Inne
@totencham

W swojej wypowiedzi wspomniałeś o rozwoju. Jestem ciekawa, w jaki sposób się to odbywa. Czy eSky.pl organizuje swoim pracownikom szkolenia wewnętrzne lub certyfikowane kursy podnoszące ich kwalifikacje? Napisz proszę coś więcej na ten temat.

prawnik212
Pracownik
 Rekomendacja
@Klaudiusz

Nie macie po co szukac tutaj pracy. Za dokonane oszustwa Firmy aSky rozwiazane zostaly wszystkie umowy poprzez Linie lotnicze. Co oznacza, ze Klientow tez niema.

2
Swierzy programator
Pracownik
@Klaudiusz

Firma eSky to jest najwieksza (usunięte przez administratora)Firma na tym swiecie.

1
prawnik212
Pracownik
 Pytanie
@prawnik212

Moilem, ze pozna was caly swiat, za zawsze (usunięte przez administratora)? Otrzymacie jeszcze honorowe miejsce ,na lawie oskarzonych w Hadze.

Swierzy programator
Pracownik
@Klaudiusz

Czytajcie wszyscy Twitter

HATE
Pracownik
@totencham

W eSKy nie pracuje Klaudiusz więc firma leci w ( wiadomo co)

No proszę
Kandydat
@totencham

Z obfitości serca usta mówią. Doceniam szczerość, ale i widzę pogardę dla ludzi.

Mirka
Inne
 Pytanie

Pragnę niniejszym listem poinformować Państwa jak w okresie pandemii Covid 19, gdy większość społeczeństwa jest bezinteresownie zaangażowana w niesienie pomocy bliskim, znajomym czy sąsiadom istnieje jednocześnie proceder okradania ludzi i to w majestacie prawa . W USA w miasteczku Warwick w stanie Nowy Jork mieszkają moje dzieci: obywatele amerykańscy, córka z pochodzenia Polka jest pracownicą służby zdrowia, zięć z pochodzenia Hindus jest policjantem na Manhattanie. W drugiej połowie sierpnia córka będzie rodzić drugie dziecko i z powodu atmosfery wokół Covidu znaleźli się w sytuacji bardzo krytycznej. Na okres zbliżającego się pobytu córki w szpitalu szukali opiekunki do 2 letniego synka, ale każda osoba - kandydatka na opiekunkę kiedy uzyskiwała odpowiedź o miejscu pracy córki i zięcia natychmiast wycofywała się z podjęcia pracy. Argument zawsze był ten sam: nie będę pracowała u ludzi z Covidem. Moje dzieci nie byli i nie są zarażeni pomimo, że cały okres pandemii spędzają w pracy zawsze na pierwszej linii frontu. Ciężarna córka przy pacjentach od godziny 5 rano do godziny 3 po południu, a zięć od godziny 5 po południu do 3 godziny w nocy na ulicach Manhattanu dba o bezpieczeństwo i spokój ludzi. Nocą naraża swoje życie podczas ulicznych zamieszek. Proszę zrozumieć reakcję matki na takie wieści od dzieci zza oceanu. Odruch serca i pomocy był tak silny, że wyłączyłam myślenie, bez zastanowienia usiadłam przez laptopem i za pośrednictwem firmy eSky.pl S.A.(usunięte przez administratora) zakupiłam bilet lotniczy na przelot w dniu 15 sierpnia 2020 z Warszawy do Nowego Jorku z przesiadką w Zurychu oraz powrotny w dniu 5 września 2020 z Nowego Jorku do Warszawy z przesiadką w Monachium. Transakcja przebiegła w kilkanaście sekund, a wydatek wyniósł 2.164,38 zł Po dokonanym zakupie przesłano mi szczegóły rezerwacji o numerze 5285753813. Jednak opanował mnie dziwny niepokój, bowiem wiedziałam z mediów, że Polskie Linie Lotnicze LOT zawiesiły loty międzykontynentalne, ale dlaczego loty z Polski do USA wykonuje szwajcarska linia lotnicza Swiss ?, bowiem u tego przewoźnika dokonałam zakupu biletu do USA. Przejrzałam portale internetowe i uzyskałam informację, że Polacy posiadający wizę, a taką dysponuję nie są wpuszczani na teren Stanów Zjednoczonych. Wykonując poszczególne etapy zakupu biletu, nie było żadnego, choćby najprostszego pytania np: czy pasażer w dobie pandemii i wprowadzonych obostrzeń w zakresie podróżowania dysponuje dokumentem uprawniającym do wjazdu na terytorium USA ? Tak niewiele, a tak dużo i nie zostałabym oszukana, a może właśnie o to chodziło? Moje zapracowane w USA dzieci na co dzień nie śledzą wydarzeń w kraju i na świecie, więc kiedy przekazałam im informację zaczerpniętą na polskich portalach natychmiast skontaktowali się z obsługą lotniska w Nowym Jorku, potwierdzili moje obawy, a nawet więcej, padła odpowiedź, że w Warszawie w dniu wylotu nie byłabym przyjęta na pokład samolotu!!!! Po upływie 12 godzin od dokonanej transakcji napisałam meila do sprzedawcy biletu firmy eSky żądając zwrotu wpłaconej kwoty skoro zakupiony bilet lotniczy - nie z mojej - nie będzie wykorzystany. Odpowiedź z eSky brzmi: dla Państwa lotu zwrot należności za bilet nie jest możliwy. Państwa lot, zgodnie z bieżącą informacją, ma odbyć się bez zakłóceń. Bilet został wykupiony w taryfie bezzwrotnej. Szanowni Państwo. Nie potrafię ukryć goryczy, mnożą się pytania i wszystkie bez odpowiedzi. Cały świat walczy z wirusem pandemii, każdego dnia media donoszą o tragediach milionów ludzi. Równocześnie są miliony ludzi, którzy dla ratowania innych poświęcają zdrowie i życie swoje i najbliższych, a kiedy pytam swoje dzieci dlaczego tak się narażacie, słyszę odpowiedź : „bo tak trzeba”. Tymczasem w Polsce w czasie pandemii są osoby, które zza biurka, z zachowaniem warunków sanitarnych, często nawet w zaciszu domowym wykonują swoje obowiązki polegające na stosowaniu trików, niedomówień i naciąganiu naiwnych klientów na kasę, a wszystko zgodnie z procedurami, zasadami, regulaminami. Firma sprzedająca bilet wiedząc, że dokonałam zakupu usługi, która nie zostanie wykonana nie stosuje żadnych prawnych uregulowań chroniących konsumenta. Złożyłam reklamację po 12 godzinach od transakcji , gdy do dnia wykonania usługi pozostały 3 tygodnie, więc pytam : czy ktokolwiek może mi pomóc???

7
eSky Travel
Pracownik
@Mirka

Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky

bankowiec
Inne
@Mirka

prosze zlozyc Chargeback w swoim banku. powinni oddac pieniadze. prosze zrobic to jak najszybciej

Antyludzkie Państwo
Były pracownik
@Mirka

Masakra jakaś. Proszę założyć sprawę sądową.

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie eSky.pl SA?

Nie idź tą drogą
Były pracownik
@Pytanie

Nie w perspektywie kilku najbliższych lat.

Helena
Inne
@Nie idź tą drogą

Hej, możesz rozwinąć wpis? Domyślam się, że sugerujesz brak nowych ofert pracy na przełomie najbliższych kilku lat? Czy chodzi Ci o obecne warunki zatrudnienia jakie oferuje eSky.pl? Napisz proszę w komentarzu pod postem.

Anna
Były pracownik
 Pytanie

hej, mam pytanie do osób zwolnionych? Czy do kogoś odezwali się w sprawie ponownego przyjęcia? Bo widzę, że są ogłoszenia w sprawie pracy, że szukają pracowników, a podobno mieli odzywać się do zwolnionych w pierwszej kolejności. Więc czy ktoś został przywrócony do pracy?

Paulina
Były pracownik
@Anna

Odradzam podjęcia pracy w tej firmie.(usunięte przez administratora)zdarza się też mobbing. Nawet nie próbuj zgłaszać - twoi przełożeni nawet tym się nie przejmą, tylko głupka z ciebie zrobią. Skoro własnych klientów (usunięte przez administratora) na kase (dowodem jest rzesza komentarzy niżej) to co dopiero pracownik dla nich.

Paweł
Pracownik
@Anna

Zależy na jakim dziale, ale tak, połowa zwolnionych pracowników wróciła w czerwcu czy lipcu. Nie mówiąc już o tym, że finansowo wyszli na tym lepiej niż osoby, które nie zostały zwolnione

Maria5
Inne
 Pytanie
@Paweł

W jaki sposób finansowo wyszli lepiej? Nie mając wypłaty? Opinia ewidentnie przez prezesa tej firemki pisana.

Paweł
Pracownik
 Pytanie
@Maria5

Dostając odprawę? Zostali zwolnieni w kwietniu, w maju byli na odprawie a od czerwca znów zaczęli pracę.

Maria2
Inne
@Paweł

Tak, tylko że ci, którzy mieli zlecenia czy B2B, odprawy nie dostali. Jak ktoś pracował mniej niż 2 lata (a takich sporo), ma tylko wypłatę za 1 miesiąc, a klepał bezrobocie 3-4.

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie?

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie? Ja od kwietnia jestem bez pracy. Znalezc nowa jest basrdzo trudno. Esky obiecywal. ze bedzie sie do nas odzywac. Pracujesz, ze wiesz, ze wrocila polowa? Bo zaden z pracownikow nie wspomnial, zeby wrocil

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

no i w gole mam wrazenie, ze te wszystkie komentarze na + pisze ta sama osoba. przeczytalam resztę i styl pisania jest taki podobny. te odpowiedzi z pytaniem na początku "dostając odprawę?" itd. Wiec chcialabym wiedziec od osob zwolnionych, przywroconych, a nie znów jakies (usunięte przez administratora). bo mam kontakt z wieloma osobami, ktore pracuja i zadna z tych osob nie wie, zeby ktos zostal ponownie zatrudniony. poza tym skoro firma ma takie "problemy fonansowe" a z komentarzy nizej dowiedzialam sie, ze to kłamstwo, tylko trzeba bylo zwolnic osoby, zeby dostac dotacje, to nagle przyjmują osoby, którm dały kilka tyś odprawy, teraz niby dostaja normalna wypłatę... jak to sie oplaca upadającej firmie? Więc proszę o odpowiedź osoby ZWOLNIONE i PRZYWROCONE, a nie odpowiedz pisana na "zlecenie"

Paweł
Pracownik
@Anna

Wrocili pracownicy call center. Nie wszyscy. spora część. Firma nigdy nie była upadająca, nie wiem kto Ci naopowiadał takich głupot

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Paweł

Ewidentnie widać, że pisze to osoba "z góry". Takich "głupot" nagadano nam w czasie zwolnienia! Firma jest w bardzo złej kondycji, należy podjąć takie kroki! Takich głupot nagadaliście do gazet! Więc to nie mój wymysł. Zastanawiające jest też to, że takie odpowiedzi pisane są zawsze w godzinach pracy działu marketingu. Żaden z pracowników nie pisalby w taki spodob i posiadał wiedzy na temat ile osob wrocilo, na jakie działy, w jakiej koncycji jest firma. W takim razie Pawle, powiedz mi, co z osobami ktore mialy 3 miesiace wypowiedzenia. Skonczylo im sie i nagle zostali ptrzywroceni do pracy? Kto i na jakiej zasadzie o tym decyduje? Mam nadzieje, ze nachapaliscie sie tymi pieniedzmi z dotacji, za to, ze trzeba bylo zwolnic iles tam osob, zeby udowodnic w jakiej zlej kondycji jest firma. teraz nagle, ze nie jest w zlej kondycji. i jeszcze raz napisze - ktos nizej napisal, ze nawt na spotkaniu zostalo powiedziane, że firma NIE JEST w zlej kondycji, ale TRZEBA ZWOLNIC LUDZI, ZEBY DOSTAC DOTACJE. a pomysleliscie o tym, jaak trudno zlaezc teraz prace? ze my nie mamy za co zyc?? wykarmic dzieci, zaraz szkola....zwoliniscie dobrych ludzi, a osoby zatrudnione przez jakis program unijny, ktore NIC nie robia, zostaly. a inne osoby pracyjace 7 lat, chore - o kotrych chorobach to TL wiedzieli, wiem tez o przypadku orzeczenia o niepelnosprawnosci... takich ludzi zwalniacie? Nie ma opcji, zeby te komentarze pisał pracownik. Dziale marketingu, czy inny - podpisujcie sie prosze jako odpowiedz FIRMY.

XO
Pracownik
@Anna

Droga Anno, Esky potraktowało w ten sposób wielu pracowników. Załamując im kariery, życie zawodowe oraz osobiste. I zostawiając ich z ogromnym rozgoryczeniem, skutkiem i paniką bo w obecnej sytuacji znalezienie pracy jest bardzo trudne. A pomoc państwa w tym zakresie jest znikoma, żeby nie powiedzieć żadna. Niestety, wygląda na to, że te wszystkie działania są i były podjęte zgodnie z prawem. Niemniej jednak jeśli Esky faktycznie nie miało powodów do zwolnienia aż tak ogromnej liczby osób i to zaraz w pierwszym tygodniu lockdownu gdy nawet nikt jeszcze nic nie wiedział na temat tego, jak rozwinie się sytuacja, to świadczy to o nich bardzo źle gdyż przestawia taki typowy polski, januszowaty sposób prowadzenia biznesu. Byle się nachapać, byle jak najmniejszym trudem i po trupach. To tylko polska firma i polski zarząd mógł zrobić coś takiego. Ale wizerunkowo to jest strzelenie sobie w kolano i liczę na to, że w dłuższej perspektywie zamiast zysków przyniesie to ogromne straty. Żaden dobry i szanujący się pracownik nie będzie chciał dla nich pracować. Echo się niesie, Katowice to nie jest wcale takie wielkie miasto, ludzie mówią. Do tego zrobienie researchu o firmie i o tym jak traktuje pracowników zabiera 10sek. Wystarczy wejść internet. A druga sprawa to ogromna rzesza wręcz wściekłych i oszukanych klientów.to wszystko razem nie wróży im nic dobrego. Życzę wytrwałości i sukcesów w poszukiwaniu pracy. Będzie dobrze!

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@XO

Ha ha ha, no to już jest szczyt! Wiecie co? Zwalnianie ludzi, a tym, którzy zostali rzekomo obcinaliscie pensje. A tym czasem co? Dostają DUZO WIEKSZA WYPLATE W RAMACH TARCZY!!!!! SORRY, ALE 3K NA REKE NA NAJMNIEJ WYMAGAJĄCYM STANOWISKU, TO PRZEGINKA. Pracownicy innych działów dostają jeszcze więcej, tyle, że nawwt w czasach dobrych wyników, premii, prowizji tyle nie dostawali. A zwolnione osoby od kwietnia, czy te, którym skończył się właśnie okres wypowiedzenia (A jak twierdzicie wrócili już do pracy i wyszli na tym finansowo lepiej, bo odprawa i cudowny powrót do pracy...no fantastycznie) nie mają za co żyć. Wiecie jak trudno znaleźć JAKAKOLWIEK pracę? Jest taka konkurencja na rynku pracy, że 80% zwolnionych przez esky żyje o wodzie i chlebie...suchym. Zachowanie bardzo nie fair i o ile naprawdę lubiłam to miejsce (nawet pomimo kablowania pracownika na pracownika, oceny rozmów i maili, gdzie brak przecinka obinzal ocenę co już wpływało na pensje. Czepianie się o każde słowo w rozmowie z klientem...bo złe przywitanie, nie podziękowanie serdeczne za rozmowę, niezyczenie udanej podróży, nie wpychanie na siłę polis, czy innych suoer dodatków- za to wszystko obniżane premie, co jest trochę niedorzeczne, bo nie jesteśmy botami, które mówią w zaprogramowany sposob). Mimo to wszystko nawet lubiłam to miejsce. A teraz od kilku miesięcy nie mam pracy, kasy. Wy zostaliście jej za to sporo, pracownikom płacicie o jakieś 30?% więcej... gratuluję! Jak napisał XO - strzał w kolano.

Ola
Pracownik
@Anna

Jakbyś była dobrym pracownikiem to by zadzwonili do Ciebie z pytaniem czy chcesz wrócić. Albo nie zwolniliby Cię w ogóle. Najwidoczniej pracowałaś tak, że twój brak nie wpłynął aż tak bardzo na pracę zespołu. I w tym wypadku powinnaś mieć pretensje tylko do samej siebie

1
Inny
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Skąd info że Ci którzy zostali dostają więcej kasy? W finansach zero premii, kasa była obcięta przez 3 m-ce A 3k na rękę to marzenie mimo wyższego wykształcenia...

rambo
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

A może ktoś nie miałby ochoty wracać, bo dostał lepsze propozycje? Po co wracać do takich ludzi, sama pokazałaś komentarzem, że obrzucacie się tam błotem :) Smutne życie musisz mieć żeby poczuć się lepiej, pisząc że jesteś od kogoś lepsza. A może po prostu siedzisz w pracy cichutko i nic się nie odzywasz, bo wiesz gdzie twoje miejsce? Takich tam bardzo lubią ;)

Ola
Pracownik
@rambo

Jeśli nie chcieli wrócić to ich prawo. Może dostali duża lepsze dla nich propozycje pracy w innym miejscu. Może mają uraz, za to że ich zwoloniono i nie chcą wracać. O ile się nie mylę, nikt z batem nad nimi nie stał i nie kazał im wracać. Nie, nie obrzucamy się błotem, ale to nie są czasy gdzie za samo pojawienie się w pracy dostaje się wypłatę. Wszyscy zwolnieni z mojego działu, albo byli bardzo nowymi pracownikami, albo doświadczonymi, którzy starali się nie przemeczac pracą czy procedurami.

Pracownik esky
Inne
@Ola

Pisała firma ten komentarz. Ola, sprzedała się za kilka stówek premii.

Katarzyna
Były pracownik
@Inny

Wiem bo rozmawiałam. Osoby które pracują na najniższym stanowisku (ci którzy wiedzą to nie muszę pisać o jakie chodzi) dostają netto 3 tysiące bo firma ma dotacje. To 100% prawdziwe info. Widziałam biling wpłaty przelewu

Inny
Pracownik
@Katarzyna

To smutne ... że jedna firma A tak różne standardy wynagrodzeń... czas uciekać

HATE
Pracownik
@Anna

tak, obnizajac wynagrodzenie i dzieląc je na elementy. Ogólnie lecą w (wiadomo co). Nie polecam

Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

Anno, czy ty jesteś normalna? Chcesz wrócić do firmy, która cię wywaliła? Szanuj się, dziewczyno choć trochę...

Były Pracownik
Były pracownik
@Ola

@Ola widocznie w Twoim zespole był taki klucz przy zwolnieniach pracowników. Dziewczyno trochę empatii do innych, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie się po drugiej stronie lustra... Ja podobnież byłam bardzo dobrym pracownikiem i do tej pory nikt nie zadzwonił do mnie z propozycją powrotu. Chociaż gdyby to się wydarzyło to zastanowiłabym się mocno czy chcę wrócić do tej firmy ... Także trochę pomyśl i spójrz szerzej na działania w tej firmie i klucz zwolnień. Pozdrawiam byłych i obecnych Pracowników. Byłym życzę lepszej pracy a obecnym trochę więcej zrozumienia i szacunku!

zwolniona
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Ola nie pisz tak prosze..bo to bardzo krzywdzące..bardzo dużo dobrych pracowników straciło pracę podczas pandemii i nie jest to kwestia ze się nie sprawdzili i nie mówie o firme eSky tylko ogólnie. I uwierz mi..pracowali ponad norme i wyróżniali się ..Juz wystarczy im fakt że stracili prace i zostali potraktowani..no właśnie odpowiedź wszyscy znamy, więc nie generuj jakis domysłów ok??

Helena
Inne
@zwolniona

Hej @zwolniona, dobrze, że poruszasz ten temat. Zastanawiałam się, jak pandemia wpłynęła na pracowników eSky.pl. Mówisz, że były zwolnienia- czy firma wprowadziła jakieś inne zmiany?

Helena
Inne

Hej, powiedzcie jak eSky.pl traktuje swoich pracowników? Czy macie jasno określone warunki pracy, przełożeni wspierają zespół i można liczyć na jakieś szkolenia pracownicze organizowane przez firmę? Na forum nie ma żadnych aktualnych wpisów, także każda opinia będzie na wagę złota!

Wojtek
Inne

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM Bilet zakupiony 22.01.2020r na lot w czerwcu 2020 Berlin-Chicago i powrót cena 4648zł Zmienili termin lotu na co nie wyraziłem zgody. O zwrot za niewykorzystany bilet według eSky mam wnioskować do przewoźnika KLM. KLM informuje mnie, że to eSky wydało bilet i to oni mają zwrócić pieniądze. Ewidentnie eSky gra na zwłokę. Na wiadomości odpowiedzi udziela za każdym razem inna osoba wstawiając formułki typu: "zgodnie z procedurą linii lotniczej, w związku z anulowanym lotem...." "możliwość zwrotu należności za bilet jest zależna od wytycznych linii lotniczej..." a konkretów brak. OSZUŚCI!!!

Tom UK
Były pracownik
@Wojtek

Jeżeli zwrócą pieniądze to jakieś 30% jest potrącone od całej kwoty.Mi zwrócili pieniądze po 3 miesiącach ponieważ były całkowicie zamknięte lotniska i odwołany loty.Więc moja strata z 770zł zwrócili 530zł ,więc straciłem jakieś 240zł.Zasłaniaja się regulaminem że za każdą transakcję z nimi zabierają prowizję i nie ważne czy była pandemia czy nie.Zwykli (usunięte przez administratora) i ściągacze,omijam z daleka tę firmę.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Akuku
Inne

Problem jest taki, że większość robiła przelew /blik

Tomasz S.
Inne

Człowieku, po pierwsze nie krzycz. Po drugie firma stąd nie ma możliwości usuwać wpisów. Po trzecie nie wprowadzaj ludzi w błąd - interpretacja departamentu turystyki Ministerstwa Rozwoju jest jednoznaczna – procedura chargeback nie ma zastosowania w przypadku anulacji z powodu covidu.

Czekam
Inne
@Tomasz S.

Wielu osobom banki zastosowały chargeback - nie z powodu pandemii tylko dlatego, że firmy takie jak eSky (usunięte przez administratora) klienta, że mogą tylko oddać voucher, że procedury, że wina linii lotniczych.... Łatwe do zweryfikowania (usunięte przez administratora) i banki przychylają się do REKLAMACJI

bankowiec
Inne
@Tomasz S.

cos mi sie wydaje, ze to komentarz jednego z pracownikow. z tego co wiem, bank jest przychylny do zwrotu z powod reklamacji, wprowadzenia konsumenta w błąd. doradzam to, co kilku moim znajomym udalo sie wyegzekwowac, pomimo, ze Wasza firma na sile wciskała vouchery albo pisali, ze nie ma mozliwosci zwrotu, bo lot sie odbywa, a po kontakcie z linia lotnicza okazywalo sie, ze jednak nie. wiec dostali zwrot. pobieranie prowizji za niewyknana usluge tez jest nie fair. rozumiem, ze firma musi sie jakos utrzymac. ale na miliard procent dostala dofinansowanie w ramach twz.tarczy antykryzysowej. mimo to zostalo zwolnionych podobno jakies 38% pracownikow....a ktos nizej pisal, ze na jakims spotkaniu (chyba wewnetrznym firmy) mowiliscie, ze firma ma sie w bardzo dobrej kondycji tylko trzeba zwolnic X ludzi zeby dostac pieniadze. jesli firma tak traktuje pracownikow, to nic dziwnego ze swoich klientow ma w nosie. a jak juz odpowiada ktos z pracownikow, to niech nie udaje, ze jest klientem. ewidentnie widac, ze pisal to ktos "z gory"/

Tomasz S.
Inne
 Pytanie
@bankowiec

Co z Ciebie za "bankowiec" jak nawet nie wiesz, że to nie bank rozpatruje chargeback? Ja dostałem z banku takie coś: "Wyjaśniam, że w procesie chargeback Bank w imieniu swojego Klienta występuje do Instytucji rozliczającej Usługodawcę z żądaniem zwrotu reklamowanej kwoty transakcji. W związku z powyższym sprawa jest procesowana w oparciu o regulacje organizacji płatniczych VISA. O dalszych krokach będzie Pan informowany na bieżąco."

yzy
Inne
 Pytanie
@Tomasz S.

Jaka interpretacja, czego, Ministerstwa Turystyki?? To ty wprowadzasz ludzi w błąd. O tym czy chargeback jest zasadny czy nie, decyduje wystawca karty a nie żadne ministerstwo. A eSky ma prawodpodobnie setki takich procesów w tej chwili - swoją drogą dziwne że idą w zaparte, bo ostatecznie będzie ich to dużo więcej kosztować niż gdyby podeszli to sprawy uczciwie i zaczęli normalnie traktować klientów.

Yolo
Pracownik
@Tomasz S.

Chargebacki są rozpatrywane w 1 kolejności przez banki wg. regulacji kartowych dopiero na etapie arbitrażu rozpatruje je wydawca

Link
Pracownik

Osobom, które tak jak ja są niezadowolone z żenującego poziomu obsługi przez eSky, proponuję wpisywanie się w komentarzach pod ich postami na Linkedin. Niech mają ten dyskomfort, że się o nich źle pisze publicznie, najlepiej po angielsku, bo przecież zgrywają wielką międzynarodową korporację. Poza tym na LI będzie im trudniej próbować zakryć prawdziwe opinie [– – – – Ustawa z dn. 31 lipca 1981 o kontroli publikacji i widowisk] pisanych według tego samego, prymitywnego wzorca (wszystko ok, superfirma, jak latać to tylko z eSky itp.)

Klaudia
Inne

Czy firma organizuje dla ekipy integracje ?

dobre
Pracownik
@Klaudia

tak, integruja sie teraz na bezrobociu ;)

Były pracownik
Były pracownik

Wszystko co tutaj jest napisane to prawda firma w listopadzie zrobiła spotkanie z prezesem firmy który zapewniał nas o tym, że sytuacja firmy jest stabilna i nie planują nikogo zwalniać. Po czym po nie całym tygodniu wypowiedzenie dostało kilka osób. Następne zwolnienia odbyły się w styczniu. Kiedyś naprawdę dobrze mi się tam pracowało ale od jakiegoś czasu z esky robi się typowe korpo dodawanie coraz więcej pracy za tą samą kasę, targety miesięczne brane z kosmosu (jedna TL stwierdziła, że będzie nam zwiększać target do momentu aż wszyscy będziemy je wyrabiać - ciekawa logika tym bardziej że w czasie pandemii ludzie już nie wykupują tyle lotów co przed pandemia) i ciężko jest je wyrobić poprostu, oprócz zwiększonego targetu to zmniejszyli premie, brak możliwości wypłacenia pkt z my benefit, a wracając do zwolnień firma zatrudnia nowe osoby po czym pod pretekstem ze się nie nadają zwalnia je po 1 lub 2 takich sytuacji nie tylko na moim działa ale innych działach było dużo.

pawcio
Były pracownik

KOlejne zwolnienia - eSky sam sie przyznal ze wyrzucili kolejne 60 osob.. tyle w temacie gdyby ktos chcial sie jednak u nich zatrudnic, pamietajcie, ze nie macie szans na stabilna prace i moga Was w kazdej chwili wykosic. I w tle oczywiscie pandemia, przez ktora eSky ledwo zipie i pewnie nie bedzie normalnie funkcjonowac przez najblizszy rok bo jak szczepienia beda posuwac sie w takim tempie to kolejny sezon wakacyjny bedzie stracony. I jeszcze spor pomiedzy wlascicielami - Wirtualna Polska vs. zalozyciele

noname
Pracownik
@pawcio

Nikogo już to nie interesuje bo to zwykły śmietnik

Piotr
Były pracownik

Firma z dnia na dzień zwolniła wielu pracowników według idiotycznego klucza. Nowe osoby, które ledwo dukały w obcym języku, na które skarżyli się klienci zostały, za to starsi pracownicy, kompetentniejsi zostali zwolnieni. Firma nawet zabrała zgromadzone pieniądze pracowników z systemu kafeteryjnego. Zwolnienie odbyło się podczas grupowych spotkań online. Zarobki też nie były jakieś wybitne w porównaniu do wymagań. System oceny rozmów prowadzili ludzie, którzy nie znali danego języka obcego, ciągle trzeba było się odwoływać. Co za absurd. To tyle minusów. Plusem jest to, że nie muszę już słuchać skarg ludzi, którzy naciągają się na przepłacone usługi, które im podsuwa wyszukiwarka pod nazwą linii lotniczej.

Kri
Kandydat
 Pytanie

Witam, właśnie miałem rozmową z tą firmą do działu it Ktoś może podać, jakie rzetelne plusy i minusy tego działu. Stawki?

Mierna
Kandydat
@Kri

Z minusów praca z bardzo dziwną i złośliwa testerka w backendzie, piszącą nieczytelny kod pod siebie.

Zostaw merytoryczną opinię o eSky.pl SA - Radom

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w eSky.pl SA?

    Zobacz opinie na temat firmy eSky.pl SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w eSky.pl SA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy eSky.pl SA?

    Kandydaci do pracy w eSky.pl SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
eSky.pl SA
Przejdź do nowych opinii