Chciałem zmienić rezerwację. Zmiana rezerwacji kosztuje mnie kilka tysięcy drożej niż kupno nowych biletów bezpośrednio na stronie linii lotniczych na nowy termin. Przy zakupie opłaciłem możliwość zmiany biletów
Dzień dobry, Chciałbym w pełni potwierdzić bardzo negatywną opinię o drastycznie niskim poziomie obsługi konsultantów biura Esky.pl. Od około 6-7 tygodni po raz 4-ty dzwonimy z żoną w sprawie ustalenia zwrotu pieniędzy za lot na Cypr, którego godziny zostały zmienione i zrezygnowaliśmy. Zostałem zapewniony po przekazaniu wszystkich danych lotu, że będą one przekazane do linii lotniczych w celu odzyskania naszych pieniędzy do 2 tygodni. Po 2 tygodniach zadzwoniła żona i dowiedziała się, że żadne zgłoszenie nie zostało przyjęte ( kłamstwo ze strony konsultanta).Złożyła ponownie wniosek o zwrot pieniędzy za odwołany lot. Po kolejnych 3 tygodniach 3 raz dzwonimy i dowiadujemy się, że to może potrwać kilka miesięcy i Esky nic właściwie nie może bo to zasady linii lotniczych Wizzair. Dziś 4 kontakt z naszej strony i Pani powtarza monotonnym głosem, że nie wie kiedy będzie zwrot, nie może mnie połączyć z managerem (chciałem złożyć reklamację i porozmawiać wreszcie z osobą decyzyjną) i dopiero po naprawdę dosadnym podsumowaniu ich poziomu obsługi obiecała, że dziś zadzwoni i się dowie co dzieje się z naszymi pieniędzmi. Osobiście mam duże wątpliwości, że Pani coś załatwi ale czekam na kontakt. Podsumowując - ODRADZAM KOMUKOLWIEK ZAKUP BILETÓW NA LOTY PRZEZ BIURO ESKY.PL - JEŚLI CHCĄ SOBIE PAŃSTWO ZAOSZCZĘDZIĆ NERWÓW I NIE BYĆ POZOSTAWIONYM SOBIE SAMEMU ORAZ DOŚWIADCZYĆ ODPOWIEDZI "TO JEST NIEMOŻLIWE" powtarzaną 3 -4 razy podczas rozmowy TO UNIKAJCIE TEGO BIURA ZA WSZELKĄ CENĘ! Wierzę, że są jeszcze biura poza Esky.pl, które w uczciwy i rzetelny sposób, z kulturą potrafią pomóc klientowi, którego pieniędzmi od dłuższego czasu obraca Wizzair. Pozdrawiam, Łukasz Gabryś
Potwierdzam opinię Łukasz Gabryś. Od ponad dwóch lat próbuję odzyskać pieniądze i dalej nic. Zasłaniają się przewoźnikiem i nic nie robią aby oddać pieniążki. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usługi...
potwierdzam, unikać, to zwykli krętacze. Aż dziwne że ta firma tak długo utrzymała się na rynku Mi udało się odzyskać pieniądze, ale musiałem szarpać się z tymi (usunięte przez administratora)prawie pół roku
drodzy pracownicy, jakie premie świąteczne dostaliście w tym roku ?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w eSky.pl SA?
W Contact Center mamy fajną atmosferę :) To znaczy, wiadomo, teraz, jak pracujemy więcej z domu niż w biurze, to nowym osobom może być trudniej zgrać się i zakumplować z zespołem, ale do swojego team leadera zawsze można się zwrócić i to jest chyba osoba, którą najlepiej się zna. A na naszej ostatniej imprezie firmowej Contact Center było bardzo wesoło :D
Jaka jest atmosfera pracy ? Czy większość połączeń to faktyczną obsługa podróży czy jakieś reklamacje ?
Nie polecam tej firmy jako miejsce pracy.
hmm to ja akos tez zostalem zniechecony ....... pozdrowienia dla Piotrusia S. jeszcze z czasow alturista
Absolutnie odradzam. Po 6 miesiącach pisemnych i werbalnych pochwał od kolegów i koleżanek a nawet szefów i szefowych działów zostałam poinformowana, że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po spytaniu co jest tej decyzji powodem spotkałam się z odmową udzielenia jakiegokolwiek feedbacku, określoną później przez HR jako 'zostałaś poinformowana o powodach'. HR to w ogóle kpina - koledzy i koleżanki muszą go zastępować, bo nawet przydzielenie dostępów do systemów potrafi trwać dniami, a maile pozostają tygodniami bez odpowiedzi. Wypłata wynagrodzenia opóźniona (na dzisiaj) o 11 dni, świadectwo pracy zaginęło w mrokach dziejów i nie wiadomo gdzie jest (oczywiście, że 7 dni minęło), nadal nie wiem, czemu straciłam pracę, za to docierają do mnie od byłych kolegów i koleżanek z pracy głosy, że ktoś chodzi po biurze i się chwali że jako jedyna osoba doskonale wie, czemu już w esky nie pracuję. Zostawiłam po sobie zespół, który teraz sam boi się zwolnienia 'za nic', skoro tak jak ja miesiącami słuchają, jakimi cennymi są pracownikami i jak wiele wnoszą. Dla jasności: 14.07 wystawiono ofertę pracy na moje stanowisko (więc decyzja musiała zapaść najpóźniej 10.08) 21.07 napisałam do HR z prośbą o info kiedy mam przyjść do biura podpisać przedłużenie umowy (i tego samego dnia, 4h później, zostałam poinformowana o tym, że nie będą ze mną dłużej współpracować). Umowa kończyła się 09.08. Nie dano mi nawet minimum szans na przygotowanie się na ew. utratę pracy odpowiednio wcześniejszą rozmową i daniem znać, że powinnam szukać nowej posady, ani nawet udzieleniem jakiegokolwiek negatywnego feedbacku (podkreślam - JAKIEGOKOLWIEK) który mógłby sugerować, że ktoś nie jest zadowolony z mojej pracy i że jest coś do poprawy. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim huraganem niekompetencji. Sprawa trafiła do Państwowej Inspekcji Pracy ze względu na złamanie prawa pracy.
Wszystko ładnie wygląda jedynie w ofercie pracy ale w praktyce jest znacznie gorzej. Niezbyt dobra atmosfera, zerowa uwaga przykładana do jakości, słaby management i liderzy, a pracownik to tylko resource. Jak chcecie się rozwijać to raczej nie tu.
Które dokładnie informacje zawarte w ofercie pracy w firmie eSky.pl w rzeczywistości wyglądają inaczej? Rzetelność informacji podawanych przez pracodawcę jest ważnym elementem dla osób rozważających aplikowanie na wolne stanowiska w tej firmie, dlatego zachęcam, abyś uzasadnił swoją wypowiedź i podał konkretne przykłady, które potwierdzą to, co napisałeś.
Pewnie sobie nie poradziłeś to teraz musisz psuć opinię. Atmosfera jest super, każdy problem jest rozwiązywany od ręki z każdym idzie się dogadać. Fajne miejsce na szybki rozwój. Jedna z lepszych firm w Katowicach. I tak na marginesie zerowy to ty jesteś.
W swojej wypowiedzi wspomniałeś o rozwoju. Jestem ciekawa, w jaki sposób się to odbywa. Czy eSky.pl organizuje swoim pracownikom szkolenia wewnętrzne lub certyfikowane kursy podnoszące ich kwalifikacje? Napisz proszę coś więcej na ten temat.
Nie macie po co szukac tutaj pracy. Za dokonane oszustwa Firmy aSky rozwiazane zostaly wszystkie umowy poprzez Linie lotnicze. Co oznacza, ze Klientow tez niema.
Moilem, ze pozna was caly swiat, za zawsze (usunięte przez administratora)? Otrzymacie jeszcze honorowe miejsce ,na lawie oskarzonych w Hadze.
Pragnę niniejszym listem poinformować Państwa jak w okresie pandemii Covid 19, gdy większość społeczeństwa jest bezinteresownie zaangażowana w niesienie pomocy bliskim, znajomym czy sąsiadom istnieje jednocześnie proceder okradania ludzi i to w majestacie prawa . W USA w miasteczku Warwick w stanie Nowy Jork mieszkają moje dzieci: obywatele amerykańscy, córka z pochodzenia Polka jest pracownicą służby zdrowia, zięć z pochodzenia Hindus jest policjantem na Manhattanie. W drugiej połowie sierpnia córka będzie rodzić drugie dziecko i z powodu atmosfery wokół Covidu znaleźli się w sytuacji bardzo krytycznej. Na okres zbliżającego się pobytu córki w szpitalu szukali opiekunki do 2 letniego synka, ale każda osoba - kandydatka na opiekunkę kiedy uzyskiwała odpowiedź o miejscu pracy córki i zięcia natychmiast wycofywała się z podjęcia pracy. Argument zawsze był ten sam: nie będę pracowała u ludzi z Covidem. Moje dzieci nie byli i nie są zarażeni pomimo, że cały okres pandemii spędzają w pracy zawsze na pierwszej linii frontu. Ciężarna córka przy pacjentach od godziny 5 rano do godziny 3 po południu, a zięć od godziny 5 po południu do 3 godziny w nocy na ulicach Manhattanu dba o bezpieczeństwo i spokój ludzi. Nocą naraża swoje życie podczas ulicznych zamieszek. Proszę zrozumieć reakcję matki na takie wieści od dzieci zza oceanu. Odruch serca i pomocy był tak silny, że wyłączyłam myślenie, bez zastanowienia usiadłam przez laptopem i za pośrednictwem firmy eSky.pl S.A.(usunięte przez administratora) zakupiłam bilet lotniczy na przelot w dniu 15 sierpnia 2020 z Warszawy do Nowego Jorku z przesiadką w Zurychu oraz powrotny w dniu 5 września 2020 z Nowego Jorku do Warszawy z przesiadką w Monachium. Transakcja przebiegła w kilkanaście sekund, a wydatek wyniósł 2.164,38 zł Po dokonanym zakupie przesłano mi szczegóły rezerwacji o numerze 5285753813. Jednak opanował mnie dziwny niepokój, bowiem wiedziałam z mediów, że Polskie Linie Lotnicze LOT zawiesiły loty międzykontynentalne, ale dlaczego loty z Polski do USA wykonuje szwajcarska linia lotnicza Swiss ?, bowiem u tego przewoźnika dokonałam zakupu biletu do USA. Przejrzałam portale internetowe i uzyskałam informację, że Polacy posiadający wizę, a taką dysponuję nie są wpuszczani na teren Stanów Zjednoczonych. Wykonując poszczególne etapy zakupu biletu, nie było żadnego, choćby najprostszego pytania np: czy pasażer w dobie pandemii i wprowadzonych obostrzeń w zakresie podróżowania dysponuje dokumentem uprawniającym do wjazdu na terytorium USA ? Tak niewiele, a tak dużo i nie zostałabym oszukana, a może właśnie o to chodziło? Moje zapracowane w USA dzieci na co dzień nie śledzą wydarzeń w kraju i na świecie, więc kiedy przekazałam im informację zaczerpniętą na polskich portalach natychmiast skontaktowali się z obsługą lotniska w Nowym Jorku, potwierdzili moje obawy, a nawet więcej, padła odpowiedź, że w Warszawie w dniu wylotu nie byłabym przyjęta na pokład samolotu!!!! Po upływie 12 godzin od dokonanej transakcji napisałam meila do sprzedawcy biletu firmy eSky żądając zwrotu wpłaconej kwoty skoro zakupiony bilet lotniczy - nie z mojej - nie będzie wykorzystany. Odpowiedź z eSky brzmi: dla Państwa lotu zwrot należności za bilet nie jest możliwy. Państwa lot, zgodnie z bieżącą informacją, ma odbyć się bez zakłóceń. Bilet został wykupiony w taryfie bezzwrotnej. Szanowni Państwo. Nie potrafię ukryć goryczy, mnożą się pytania i wszystkie bez odpowiedzi. Cały świat walczy z wirusem pandemii, każdego dnia media donoszą o tragediach milionów ludzi. Równocześnie są miliony ludzi, którzy dla ratowania innych poświęcają zdrowie i życie swoje i najbliższych, a kiedy pytam swoje dzieci dlaczego tak się narażacie, słyszę odpowiedź : „bo tak trzeba”. Tymczasem w Polsce w czasie pandemii są osoby, które zza biurka, z zachowaniem warunków sanitarnych, często nawet w zaciszu domowym wykonują swoje obowiązki polegające na stosowaniu trików, niedomówień i naciąganiu naiwnych klientów na kasę, a wszystko zgodnie z procedurami, zasadami, regulaminami. Firma sprzedająca bilet wiedząc, że dokonałam zakupu usługi, która nie zostanie wykonana nie stosuje żadnych prawnych uregulowań chroniących konsumenta. Złożyłam reklamację po 12 godzinach od transakcji , gdy do dnia wykonania usługi pozostały 3 tygodnie, więc pytam : czy ktokolwiek może mi pomóc???
Dzień dobry, nawiązując do Pana/ Pani komentarza informujemy, że jego treść została zamieszczona w nieodpowiednim miejscu, gdyż GoWork to portal dla kandydatów oraz pracowników firmy eSky, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Jednocześnie chcemy wyjaśnić opisana sytuację, bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt. Po zidentyfikowaniu Pani/Pana w naszym systemie rezerwacyjnym, skontaktujemy się z Panią/Panem tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy, eSky
prosze zlozyc Chargeback w swoim banku. powinni oddac pieniadze. prosze zrobic to jak najszybciej
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie eSky.pl SA?
Hej, możesz rozwinąć wpis? Domyślam się, że sugerujesz brak nowych ofert pracy na przełomie najbliższych kilku lat? Czy chodzi Ci o obecne warunki zatrudnienia jakie oferuje eSky.pl? Napisz proszę w komentarzu pod postem.
hej, mam pytanie do osób zwolnionych? Czy do kogoś odezwali się w sprawie ponownego przyjęcia? Bo widzę, że są ogłoszenia w sprawie pracy, że szukają pracowników, a podobno mieli odzywać się do zwolnionych w pierwszej kolejności. Więc czy ktoś został przywrócony do pracy?
Odradzam podjęcia pracy w tej firmie.(usunięte przez administratora)zdarza się też mobbing. Nawet nie próbuj zgłaszać - twoi przełożeni nawet tym się nie przejmą, tylko głupka z ciebie zrobią. Skoro własnych klientów (usunięte przez administratora) na kase (dowodem jest rzesza komentarzy niżej) to co dopiero pracownik dla nich.
Zależy na jakim dziale, ale tak, połowa zwolnionych pracowników wróciła w czerwcu czy lipcu. Nie mówiąc już o tym, że finansowo wyszli na tym lepiej niż osoby, które nie zostały zwolnione
W jaki sposób finansowo wyszli lepiej? Nie mając wypłaty? Opinia ewidentnie przez prezesa tej firemki pisana.
Dostając odprawę? Zostali zwolnieni w kwietniu, w maju byli na odprawie a od czerwca znów zaczęli pracę.
Tak, tylko że ci, którzy mieli zlecenia czy B2B, odprawy nie dostali. Jak ktoś pracował mniej niż 2 lata (a takich sporo), ma tylko wypłatę za 1 miesiąc, a klepał bezrobocie 3-4.
A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie?
A do jakich działów były przyjęcia? Połowa została przywrócona? Z tego co rozmawiałam z pracownikami to wiedzą o 1 osobie z działu IT. Więc jak to połowa została przywrócona? Co trzeba zrobić, żeby zosatać "przywróconym"? Skoro od czerwca czy lipca juz polowa osob normalnie pracuje? I pytam wlasnie dlatego, ze jak rozmawialam z pracownikami to nikt nie powiedzial, zeby wrocilo wiecej osob... a tu mowa o polowie? Ja od kwietnia jestem bez pracy. Znalezc nowa jest basrdzo trudno. Esky obiecywal. ze bedzie sie do nas odzywac. Pracujesz, ze wiesz, ze wrocila polowa? Bo zaden z pracownikow nie wspomnial, zeby wrocil
no i w gole mam wrazenie, ze te wszystkie komentarze na + pisze ta sama osoba. przeczytalam resztę i styl pisania jest taki podobny. te odpowiedzi z pytaniem na początku "dostając odprawę?" itd. Wiec chcialabym wiedziec od osob zwolnionych, przywroconych, a nie znów jakies (usunięte przez administratora). bo mam kontakt z wieloma osobami, ktore pracuja i zadna z tych osob nie wie, zeby ktos zostal ponownie zatrudniony. poza tym skoro firma ma takie "problemy fonansowe" a z komentarzy nizej dowiedzialam sie, ze to kłamstwo, tylko trzeba bylo zwolnic osoby, zeby dostac dotacje, to nagle przyjmują osoby, którm dały kilka tyś odprawy, teraz niby dostaja normalna wypłatę... jak to sie oplaca upadającej firmie? Więc proszę o odpowiedź osoby ZWOLNIONE i PRZYWROCONE, a nie odpowiedz pisana na "zlecenie"
Wrocili pracownicy call center. Nie wszyscy. spora część. Firma nigdy nie była upadająca, nie wiem kto Ci naopowiadał takich głupot
Ewidentnie widać, że pisze to osoba "z góry". Takich "głupot" nagadano nam w czasie zwolnienia! Firma jest w bardzo złej kondycji, należy podjąć takie kroki! Takich głupot nagadaliście do gazet! Więc to nie mój wymysł. Zastanawiające jest też to, że takie odpowiedzi pisane są zawsze w godzinach pracy działu marketingu. Żaden z pracowników nie pisalby w taki spodob i posiadał wiedzy na temat ile osob wrocilo, na jakie działy, w jakiej koncycji jest firma. W takim razie Pawle, powiedz mi, co z osobami ktore mialy 3 miesiace wypowiedzenia. Skonczylo im sie i nagle zostali ptrzywroceni do pracy? Kto i na jakiej zasadzie o tym decyduje? Mam nadzieje, ze nachapaliscie sie tymi pieniedzmi z dotacji, za to, ze trzeba bylo zwolnic iles tam osob, zeby udowodnic w jakiej zlej kondycji jest firma. teraz nagle, ze nie jest w zlej kondycji. i jeszcze raz napisze - ktos nizej napisal, ze nawt na spotkaniu zostalo powiedziane, że firma NIE JEST w zlej kondycji, ale TRZEBA ZWOLNIC LUDZI, ZEBY DOSTAC DOTACJE. a pomysleliscie o tym, jaak trudno zlaezc teraz prace? ze my nie mamy za co zyc?? wykarmic dzieci, zaraz szkola....zwoliniscie dobrych ludzi, a osoby zatrudnione przez jakis program unijny, ktore NIC nie robia, zostaly. a inne osoby pracyjace 7 lat, chore - o kotrych chorobach to TL wiedzieli, wiem tez o przypadku orzeczenia o niepelnosprawnosci... takich ludzi zwalniacie? Nie ma opcji, zeby te komentarze pisał pracownik. Dziale marketingu, czy inny - podpisujcie sie prosze jako odpowiedz FIRMY.
Droga Anno, Esky potraktowało w ten sposób wielu pracowników. Załamując im kariery, życie zawodowe oraz osobiste. I zostawiając ich z ogromnym rozgoryczeniem, skutkiem i paniką bo w obecnej sytuacji znalezienie pracy jest bardzo trudne. A pomoc państwa w tym zakresie jest znikoma, żeby nie powiedzieć żadna. Niestety, wygląda na to, że te wszystkie działania są i były podjęte zgodnie z prawem. Niemniej jednak jeśli Esky faktycznie nie miało powodów do zwolnienia aż tak ogromnej liczby osób i to zaraz w pierwszym tygodniu lockdownu gdy nawet nikt jeszcze nic nie wiedział na temat tego, jak rozwinie się sytuacja, to świadczy to o nich bardzo źle gdyż przestawia taki typowy polski, januszowaty sposób prowadzenia biznesu. Byle się nachapać, byle jak najmniejszym trudem i po trupach. To tylko polska firma i polski zarząd mógł zrobić coś takiego. Ale wizerunkowo to jest strzelenie sobie w kolano i liczę na to, że w dłuższej perspektywie zamiast zysków przyniesie to ogromne straty. Żaden dobry i szanujący się pracownik nie będzie chciał dla nich pracować. Echo się niesie, Katowice to nie jest wcale takie wielkie miasto, ludzie mówią. Do tego zrobienie researchu o firmie i o tym jak traktuje pracowników zabiera 10sek. Wystarczy wejść internet. A druga sprawa to ogromna rzesza wręcz wściekłych i oszukanych klientów.to wszystko razem nie wróży im nic dobrego. Życzę wytrwałości i sukcesów w poszukiwaniu pracy. Będzie dobrze!
Ha ha ha, no to już jest szczyt! Wiecie co? Zwalnianie ludzi, a tym, którzy zostali rzekomo obcinaliscie pensje. A tym czasem co? Dostają DUZO WIEKSZA WYPLATE W RAMACH TARCZY!!!!! SORRY, ALE 3K NA REKE NA NAJMNIEJ WYMAGAJĄCYM STANOWISKU, TO PRZEGINKA. Pracownicy innych działów dostają jeszcze więcej, tyle, że nawwt w czasach dobrych wyników, premii, prowizji tyle nie dostawali. A zwolnione osoby od kwietnia, czy te, którym skończył się właśnie okres wypowiedzenia (A jak twierdzicie wrócili już do pracy i wyszli na tym finansowo lepiej, bo odprawa i cudowny powrót do pracy...no fantastycznie) nie mają za co żyć. Wiecie jak trudno znaleźć JAKAKOLWIEK pracę? Jest taka konkurencja na rynku pracy, że 80% zwolnionych przez esky żyje o wodzie i chlebie...suchym. Zachowanie bardzo nie fair i o ile naprawdę lubiłam to miejsce (nawet pomimo kablowania pracownika na pracownika, oceny rozmów i maili, gdzie brak przecinka obinzal ocenę co już wpływało na pensje. Czepianie się o każde słowo w rozmowie z klientem...bo złe przywitanie, nie podziękowanie serdeczne za rozmowę, niezyczenie udanej podróży, nie wpychanie na siłę polis, czy innych suoer dodatków- za to wszystko obniżane premie, co jest trochę niedorzeczne, bo nie jesteśmy botami, które mówią w zaprogramowany sposob). Mimo to wszystko nawet lubiłam to miejsce. A teraz od kilku miesięcy nie mam pracy, kasy. Wy zostaliście jej za to sporo, pracownikom płacicie o jakieś 30?% więcej... gratuluję! Jak napisał XO - strzał w kolano.
Jakbyś była dobrym pracownikiem to by zadzwonili do Ciebie z pytaniem czy chcesz wrócić. Albo nie zwolniliby Cię w ogóle. Najwidoczniej pracowałaś tak, że twój brak nie wpłynął aż tak bardzo na pracę zespołu. I w tym wypadku powinnaś mieć pretensje tylko do samej siebie
Skąd info że Ci którzy zostali dostają więcej kasy? W finansach zero premii, kasa była obcięta przez 3 m-ce A 3k na rękę to marzenie mimo wyższego wykształcenia...
A może ktoś nie miałby ochoty wracać, bo dostał lepsze propozycje? Po co wracać do takich ludzi, sama pokazałaś komentarzem, że obrzucacie się tam błotem :) Smutne życie musisz mieć żeby poczuć się lepiej, pisząc że jesteś od kogoś lepsza. A może po prostu siedzisz w pracy cichutko i nic się nie odzywasz, bo wiesz gdzie twoje miejsce? Takich tam bardzo lubią ;)
Jeśli nie chcieli wrócić to ich prawo. Może dostali duża lepsze dla nich propozycje pracy w innym miejscu. Może mają uraz, za to że ich zwoloniono i nie chcą wracać. O ile się nie mylę, nikt z batem nad nimi nie stał i nie kazał im wracać. Nie, nie obrzucamy się błotem, ale to nie są czasy gdzie za samo pojawienie się w pracy dostaje się wypłatę. Wszyscy zwolnieni z mojego działu, albo byli bardzo nowymi pracownikami, albo doświadczonymi, którzy starali się nie przemeczac pracą czy procedurami.
Wiem bo rozmawiałam. Osoby które pracują na najniższym stanowisku (ci którzy wiedzą to nie muszę pisać o jakie chodzi) dostają netto 3 tysiące bo firma ma dotacje. To 100% prawdziwe info. Widziałam biling wpłaty przelewu
tak, obnizajac wynagrodzenie i dzieląc je na elementy. Ogólnie lecą w (wiadomo co). Nie polecam
Anno, czy ty jesteś normalna? Chcesz wrócić do firmy, która cię wywaliła? Szanuj się, dziewczyno choć trochę...
@Ola widocznie w Twoim zespole był taki klucz przy zwolnieniach pracowników. Dziewczyno trochę empatii do innych, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie się po drugiej stronie lustra... Ja podobnież byłam bardzo dobrym pracownikiem i do tej pory nikt nie zadzwonił do mnie z propozycją powrotu. Chociaż gdyby to się wydarzyło to zastanowiłabym się mocno czy chcę wrócić do tej firmy ... Także trochę pomyśl i spójrz szerzej na działania w tej firmie i klucz zwolnień. Pozdrawiam byłych i obecnych Pracowników. Byłym życzę lepszej pracy a obecnym trochę więcej zrozumienia i szacunku!
Ola nie pisz tak prosze..bo to bardzo krzywdzące..bardzo dużo dobrych pracowników straciło pracę podczas pandemii i nie jest to kwestia ze się nie sprawdzili i nie mówie o firme eSky tylko ogólnie. I uwierz mi..pracowali ponad norme i wyróżniali się ..Juz wystarczy im fakt że stracili prace i zostali potraktowani..no właśnie odpowiedź wszyscy znamy, więc nie generuj jakis domysłów ok??
Hej @zwolniona, dobrze, że poruszasz ten temat. Zastanawiałam się, jak pandemia wpłynęła na pracowników eSky.pl. Mówisz, że były zwolnienia- czy firma wprowadziła jakieś inne zmiany?
Hej, powiedzcie jak eSky.pl traktuje swoich pracowników? Czy macie jasno określone warunki pracy, przełożeni wspierają zespół i można liczyć na jakieś szkolenia pracownicze organizowane przez firmę? Na forum nie ma żadnych aktualnych wpisów, także każda opinia będzie na wagę złota!
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM Bilet zakupiony 22.01.2020r na lot w czerwcu 2020 Berlin-Chicago i powrót cena 4648zł Zmienili termin lotu na co nie wyraziłem zgody. O zwrot za niewykorzystany bilet według eSky mam wnioskować do przewoźnika KLM. KLM informuje mnie, że to eSky wydało bilet i to oni mają zwrócić pieniądze. Ewidentnie eSky gra na zwłokę. Na wiadomości odpowiedzi udziela za każdym razem inna osoba wstawiając formułki typu: "zgodnie z procedurą linii lotniczej, w związku z anulowanym lotem...." "możliwość zwrotu należności za bilet jest zależna od wytycznych linii lotniczej..." a konkretów brak. OSZUŚCI!!!
Jeżeli zwrócą pieniądze to jakieś 30% jest potrącone od całej kwoty.Mi zwrócili pieniądze po 3 miesiącach ponieważ były całkowicie zamknięte lotniska i odwołany loty.Więc moja strata z 770zł zwrócili 530zł ,więc straciłem jakieś 240zł.Zasłaniaja się regulaminem że za każdą transakcję z nimi zabierają prowizję i nie ważne czy była pandemia czy nie.Zwykli (usunięte przez administratora) i ściągacze,omijam z daleka tę firmę.
(usunięte przez administratora)
Problem jest taki, że większość robiła przelew /blik
Człowieku, po pierwsze nie krzycz. Po drugie firma stąd nie ma możliwości usuwać wpisów. Po trzecie nie wprowadzaj ludzi w błąd - interpretacja departamentu turystyki Ministerstwa Rozwoju jest jednoznaczna – procedura chargeback nie ma zastosowania w przypadku anulacji z powodu covidu.
Wielu osobom banki zastosowały chargeback - nie z powodu pandemii tylko dlatego, że firmy takie jak eSky (usunięte przez administratora) klienta, że mogą tylko oddać voucher, że procedury, że wina linii lotniczych.... Łatwe do zweryfikowania (usunięte przez administratora) i banki przychylają się do REKLAMACJI
cos mi sie wydaje, ze to komentarz jednego z pracownikow. z tego co wiem, bank jest przychylny do zwrotu z powod reklamacji, wprowadzenia konsumenta w błąd. doradzam to, co kilku moim znajomym udalo sie wyegzekwowac, pomimo, ze Wasza firma na sile wciskała vouchery albo pisali, ze nie ma mozliwosci zwrotu, bo lot sie odbywa, a po kontakcie z linia lotnicza okazywalo sie, ze jednak nie. wiec dostali zwrot. pobieranie prowizji za niewyknana usluge tez jest nie fair. rozumiem, ze firma musi sie jakos utrzymac. ale na miliard procent dostala dofinansowanie w ramach twz.tarczy antykryzysowej. mimo to zostalo zwolnionych podobno jakies 38% pracownikow....a ktos nizej pisal, ze na jakims spotkaniu (chyba wewnetrznym firmy) mowiliscie, ze firma ma sie w bardzo dobrej kondycji tylko trzeba zwolnic X ludzi zeby dostac pieniadze. jesli firma tak traktuje pracownikow, to nic dziwnego ze swoich klientow ma w nosie. a jak juz odpowiada ktos z pracownikow, to niech nie udaje, ze jest klientem. ewidentnie widac, ze pisal to ktos "z gory"/
Co z Ciebie za "bankowiec" jak nawet nie wiesz, że to nie bank rozpatruje chargeback? Ja dostałem z banku takie coś: "Wyjaśniam, że w procesie chargeback Bank w imieniu swojego Klienta występuje do Instytucji rozliczającej Usługodawcę z żądaniem zwrotu reklamowanej kwoty transakcji. W związku z powyższym sprawa jest procesowana w oparciu o regulacje organizacji płatniczych VISA. O dalszych krokach będzie Pan informowany na bieżąco."
Jaka interpretacja, czego, Ministerstwa Turystyki?? To ty wprowadzasz ludzi w błąd. O tym czy chargeback jest zasadny czy nie, decyduje wystawca karty a nie żadne ministerstwo. A eSky ma prawodpodobnie setki takich procesów w tej chwili - swoją drogą dziwne że idą w zaparte, bo ostatecznie będzie ich to dużo więcej kosztować niż gdyby podeszli to sprawy uczciwie i zaczęli normalnie traktować klientów.
Chargebacki są rozpatrywane w 1 kolejności przez banki wg. regulacji kartowych dopiero na etapie arbitrażu rozpatruje je wydawca
Osobom, które tak jak ja są niezadowolone z żenującego poziomu obsługi przez eSky, proponuję wpisywanie się w komentarzach pod ich postami na Linkedin. Niech mają ten dyskomfort, że się o nich źle pisze publicznie, najlepiej po angielsku, bo przecież zgrywają wielką międzynarodową korporację. Poza tym na LI będzie im trudniej próbować zakryć prawdziwe opinie [– – – – Ustawa z dn. 31 lipca 1981 o kontroli publikacji i widowisk] pisanych według tego samego, prymitywnego wzorca (wszystko ok, superfirma, jak latać to tylko z eSky itp.)
Czy firma organizuje dla ekipy integracje ?
Wszystko co tutaj jest napisane to prawda firma w listopadzie zrobiła spotkanie z prezesem firmy który zapewniał nas o tym, że sytuacja firmy jest stabilna i nie planują nikogo zwalniać. Po czym po nie całym tygodniu wypowiedzenie dostało kilka osób. Następne zwolnienia odbyły się w styczniu. Kiedyś naprawdę dobrze mi się tam pracowało ale od jakiegoś czasu z esky robi się typowe korpo dodawanie coraz więcej pracy za tą samą kasę, targety miesięczne brane z kosmosu (jedna TL stwierdziła, że będzie nam zwiększać target do momentu aż wszyscy będziemy je wyrabiać - ciekawa logika tym bardziej że w czasie pandemii ludzie już nie wykupują tyle lotów co przed pandemia) i ciężko jest je wyrobić poprostu, oprócz zwiększonego targetu to zmniejszyli premie, brak możliwości wypłacenia pkt z my benefit, a wracając do zwolnień firma zatrudnia nowe osoby po czym pod pretekstem ze się nie nadają zwalnia je po 1 lub 2 takich sytuacji nie tylko na moim działa ale innych działach było dużo.
KOlejne zwolnienia - eSky sam sie przyznal ze wyrzucili kolejne 60 osob.. tyle w temacie gdyby ktos chcial sie jednak u nich zatrudnic, pamietajcie, ze nie macie szans na stabilna prace i moga Was w kazdej chwili wykosic. I w tle oczywiscie pandemia, przez ktora eSky ledwo zipie i pewnie nie bedzie normalnie funkcjonowac przez najblizszy rok bo jak szczepienia beda posuwac sie w takim tempie to kolejny sezon wakacyjny bedzie stracony. I jeszcze spor pomiedzy wlascicielami - Wirtualna Polska vs. zalozyciele
Firma z dnia na dzień zwolniła wielu pracowników według idiotycznego klucza. Nowe osoby, które ledwo dukały w obcym języku, na które skarżyli się klienci zostały, za to starsi pracownicy, kompetentniejsi zostali zwolnieni. Firma nawet zabrała zgromadzone pieniądze pracowników z systemu kafeteryjnego. Zwolnienie odbyło się podczas grupowych spotkań online. Zarobki też nie były jakieś wybitne w porównaniu do wymagań. System oceny rozmów prowadzili ludzie, którzy nie znali danego języka obcego, ciągle trzeba było się odwoływać. Co za absurd. To tyle minusów. Plusem jest to, że nie muszę już słuchać skarg ludzi, którzy naciągają się na przepłacone usługi, które im podsuwa wyszukiwarka pod nazwą linii lotniczej.
Witam, właśnie miałem rozmową z tą firmą do działu it Ktoś może podać, jakie rzetelne plusy i minusy tego działu. Stawki?
Z minusów praca z bardzo dziwną i złośliwa testerka w backendzie, piszącą nieczytelny kod pod siebie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eSky.pl SA?
Zobacz opinie na temat firmy eSky.pl SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eSky.pl SA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eSky.pl SA?
Kandydaci do pracy w eSky.pl SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.