Jakie narzędzia pracy zapewnia Polkas Kowalski sp.j.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Dostajesz wszelkie narzędzia potrzebne do zajmowanego stanowisko. Przeważnie jest to laptop i telefon służbowy.
Czy w Polkas Kowalski sp.j. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Na jakie benefity można liczyć w Polkas Kowalski sp.j.?
Czy firma Polkas Kowalski sp.j. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
W tej firmie nie ma znaczenia czy jesteś kobietą czy mężczyzną. Wszystko zależy od twoich wyników w pracy.
Czy to jest tak że jest jakiś system prowizyjny? A podstawa jakiej wysokości? Najniższą oferują czy da się więcej dostać?
Nie ma żadnego systemu prowizyjnego. Jest wypłata bez żadnych kopert pod stołem. A Piłata zależy od jakości pracy
Jakość pracy? Chyba "jakoś"... Jakoś to będzie, kiedyś zrobimy, będzie pan zadowolony...
Obsługa tragiczna. Nie można się doprosić o kolejne wdrożenia, o odpowiedzi mailowej nawet nie ma co marzyć. Mamy CDN XL. Pracownicy POLKASU najzwyczajniej nie znają dogłębnie tego programu, bo wielu rzeczy nie wiedzą. Piszemy maile, bo przez telefon nie ma opcji rozmowy, na które często nie ma żadnej odpowiedzi. Albo kontakt urywa się w połowie wykonywania zadania. Problemy tzw "pilne", są wrzucane do ogólnego wora i trzeba cierpliwości, żeby doprosić się o cokolwiek. Aktualizacje i wdrożenia nowych parametrów w oparciu o najnowsze przepisy? Zapomnij. Jedyne, co jest zawsze punktualnie, to comiesięczne, niemałe faktury i przypomnienia o płatnościach (dwa tygodnie przez terminem). Nie polecam.
Słabo, że przez telefon nie można się skontaktować. Powinni coś z tym zrobić. Zgłaszałeś to im bezpośrednio?? Jaka była reakcja?
Jakie są godziny pracy? Czy można pracować 7-15 albo 9-17, czy tylko 8-16?
Godziny są stałe, w jednym dziale to 8-16, w drugim 8-17 (9h). Chociaż niektórzy przychodzą jak chcą i wychodzą jak chcą, trudno stwierdzić od czego to zależy.