X-Kom Sp. z o.o.

Adres: Aleja Wolności 31, 42-202 Częstochowa

NIP: 9492107026 REGON: 241123546 KRS: 0000429838

X-Kom Sp. z o.o.
3 519 6 1

Opinie o X-Kom Sp. z o.o.

user

Chciałbym zapytać jak długo czeka się na rozmowę kwalifikacyjną w XKom ? Wysłałem już kilka aplikacji na konkretne stanowiska oraz aplikacje ogólne na adres biura rekrutacji. Odzewu nie ma żadnego pomimo tego że posiadam doświadczenie w sprzedaży, pracy w logistyce, dobre wykształcenie oraz angielski. Czy jest jakaś inna możliwość na złożenie CV poza stroną internetową ?Ile wynosi przeciętny czas na feedback na złożoną aplikacje ?

Sylwia
@user 12.01.2019 00:09

O firmie X-Kom wypowiada się naprawdę dużo osób, a więc dziwię się, że jeszcze żadna z nich nie postanowiła zareagować na Twój komentarz. Skoro wysłałeś już do nich kilka aplikacji i w dalszym ciągu nie dostałeś odpowiedzi, to może złóż im osobistą wizytę i po prostu dopytaj. Skłaniałbyś się ku takiemu rozwiązaniu?

Ven
@user 12.01.2019 00:09

Albo firma nie jest Tobą zainteresowana z różnych względów, albo są to ogłoszenia które wiszą dla picu, a zapotrzebowania na pracowników na te stanowiska w rzeczywistości nie ma. Nie napisałeś na jakie aplikowałeś stanowisko, ciężko coś wywnioskować.

user
@Ven 19.01.2019 20:27

miałem na myśli doradce klienta w salonie stacjonarnym

Magazynier

Jesteście niesprawiedliwi jak możecie pozwolić wyjść działu Magazyn do domu o godzinie 12 a dział Produkcji musiał zostać do 14 ? co z tego, że produkcja nadgoni zamówienia jak i tak już nic nie wyjedzie? Porażka !

magazyn
@Magazynier 24.12.2018 12:23

Pracownicy magazynu dowiedzieli się po Świętach, że muszą dwie godziny do końca roku odrobić. Wcześniejsze wyjście to nie był prezent.

Romuald
@magazyn 29.12.2018 19:04

A były jakieś prezenty?

Ven
@magazyn 29.12.2018 19:04

Większość pracowników nie musiała odrabiać 2h wcześniejszego wyjścia, mimo że jestem jedną z tych osób to chciałbym, żeby wszyscy jednakowo mieli 2h w gratisie, a nie jakaś dyskryminacja, że biuro nie odrabia, a magazyn tak + brak stosownej komunikacji, słabe.

Pejot

No i nadszedł czas żeby wyrazić swoją opinię. Pracowałem w tej firmie ponad 2 lata do połowy zeszłego roku. Firma zatrudnia w Krakowie oferując standardy zarobków nierealne dla tego miasta i mocno poniżej innych firm w okolicy (można spokojnie uzyskać 2 razy wyższe zarobki przy takich samych zadaniach). Możliwości rozwoju bez przeprowadzki do Częstochowy nie ma. W Częstochowie na ważne stanowiska wybierane są osoby bez kompetencji bo (i to dosłownie) podobają się wizualnie przełożonemu/przełożonej. Dział HR to śmiech na sali a jedyny jego cel to dbać o zamiatanie problemów pod dywan i dbanie żeby Michał Świerczewski o nich nie słyszał lub jeśli usłyszy to właściwą wersję przygotowaną przez HR. Pomysły są skrzętnie wykorzystywane przez przełożonych z pominięciem jakiegokolwiek podziękowania dla pomysłodawcy i często też realizatora. Ogólnie zdecydowanie nie polecam angażowania się we współpracę z tą firmą gdyż zakończy się to tylko flustracją i zmarnowaniem czasu. P. S. Pomimo bycia zatrudnionym na koniec maja nie otrzymałem premii rocznej z podziału zysków za 2017 rok co świadczy o fałszywości słów właściciela zawartych w mailu z informacją o tej premii.

Ven
@Pejot 19.01.2019 15:16

Ja nadal pracuję w X, podpisuję się obiema rękami pod tym co napisałeś. Dział HR chwali się liczbą zatrudnionych pracowników w 2018 roku, ale jakoś nikt nie zapytał o to, ile osób w tym czasie się zwolniło. Podpisywanie się przełożonych pod pomysłami szeregowych pracowników to już standard, często najpierw dowiadujesz się, że czegoś nie można zrobić, po czym za jakiś czas widzisz, że zostało to wdrożone jako rewelacyjne rozwiązanie, a laury zbiera ktoś z kadry zarządzającej. Podziękowania od v-ce za super zaangażowanie dyrektorów - śmiech, gdyby nie szeregowi pracownicy nic nie zostałoby zrobione. Pieniądze wywala się na pierdoły zamiast potrzebne inwestycje. Zarobki krakowskie może byłyby dobre dla pracowników z Częstochowy w której często jest to niewielkie odbicie od najniższej krajowej. Ale cóż, migracja do morelowej konkurencji pewnie będzie tylko wzbierała na sile ;)

Szukasz pracy?

Magazynier

Można jeszcze zwrócić uwagę na pracę w Wigilię i Sylwestra. z tego co ustalili do tej pory mamy pracować od 6-16 w Wigilię a w Sylwestra 6-17. Z jakiej racji przedłużają nam godziny pracy? Inni pracodawcy skracają godziny pracy albo dają wolne. Przecież nawet jak będzie dużo zamówień to i tak one nie wyjadą już z magazynu i ludzie dostaną je po świętach. Szkoda słów.

HIHIHIHIIHIH
@Magazynier 18.12.2018 12:59

Nie jesteś sam .. też mnie to kiedyś zaintrygowało jak pracowałem w tej firmie ... pracując normalnie od 7-15 zmienili nam godziny pracy od 8-16 i jeszcze na dodatek kazali przyjść w sobotę do pracy bo tak wypadała wigilia ... na dodatek z zapewnieniem że będzie dużo pracy bo przecież w wigilie to ludzie tylko zamawiają i nic innego nie robią ... żałosne na szczęście już od kilku lat tam nie pracuję i święta spędzam w domu jak człowiek.

Romuald
@HIHIHIHIIHIH 25.12.2018 11:42

W jakim dziale pracowałeś?

Zener

A ja bym wyróżnił jeszcze ludzi w zielonym nic nie robią co pół godziny na kawce i później dalej pierdoły po co pracować a premia 2 razy jak reszta po co pracować specjaliści kur.....

G4M3R

Czytając wpisy odnoszę wrażenie, że moja ocena może przepaść w gąszczu, ale szczerze z mojej perspektywy w firmie panuje przyjazna atmosfera. Wiadomo, że każdy rozgląda się za najlepszą pracą na rynku i nie musi decydować się na pracę właśnie w x-kom. Wg mnie panują tutaj wysokie standardy czy to na magazynie, czy w oddziałach. Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania, ale pracowałem w swoim życiu w kilku firmach i mając całościowe spojrzenie najbardziej doceniano mnie w x-kom i nie było tutaj nigdy "poczucia" pracy za karę.

Swiety
@G4M3R 23.12.2018 09:13

Bo pewnie jesteś kumplem lidera i nic nie robisz. Jak zaczniesz pracować wróć ponownie z opinią.

Magazyn1
@G4M3R 23.12.2018 09:13

Co wg ciebie oznaczają wysokie standardy? Musisz mieć szeroką definicje owego wyrażenia bo jak dla mnie nie znajduje to zastosowania w xkom. Praca jak praca jednak ma sporo mankamentów. Począwszy od przyjęcia i szkolenia na stanowisku pracy... Przepraszam miałem na myśli brak szkolenia. Stawiają cię i każą pracować a ludzi którzy choć z najmniejszym zainteresowaniem zareaguja na prośby o pomoc ze świeczka szukać bo przerywa się im rozmowę. Później nie lepiej jeśli się dobrze zakręcic to możesz wczuć się w super atmosferę pracy i omijać pracę szerokim łukiem jak się da ale tylko jeśli masz chody u lidera. Tak wtedy to się niektórym bardzo podoba i jeszcze mozna nadgodziny zrobić tzn nic nie robiąc ekstra. Poziom pracowników jest jak z "naszej szkapy" potrafią wykonać tylko to czego się nauczyli jakimś cudem i nie daj boże zadać czegoś innego. Chyba nie ma tu zastosowania zasada że mają umieć pracować na każdym dziale skoro ślepo wykonują te parę zadań i nie za bardzo wiedzą co dalej. Straszno i dziwno. Kompetencje... Głupia sprawa ale będą je zatwierdzac liderzy czyli znów niemoty i nie pracujący zbyt wydajnie delikatnie mowiac będą zarabiać najlepiej. Szkoda dobrej firmy bo widać że złe zarządzanie kieruje ja namanowce.

G4M3R
@Magazyn1 28.12.2018 00:51

Ja przychodzę do pracy, co może wydac się dziwne - żeby pracować. Na pewno jest inaczej na nowej lokalizacji niż na Polonteksie, ale doceniam atmosferę w x-kom bo nie wszyscy pracowali jak ja w firmach gdzie wypłata była raz na 2 miesiące bo Pracodawca twierdził śmiesznie, że "nie ma pieniędzy". Pewnie nie wszyscy musieli gonić zgięci w pół w szklarni, przy truskawkach lub w sadzie za pare groszy miesięcznie. Wiadomo, że może trafić się jakiś "Leader niemota z łapanki", ale nikt nie jest wiecznie.. nie twierdzę, że wszystko jest super extra, ale porównując do innych moich prac w x-kom doceniano mnie najlepiej i jest to możliwe nawet nie mając za "kumpla lidera" robiąc swoje i nie siać fermentu. O dziwo malkontenci, kórzy najwięcej narzekali i przez ich narzekania zwolniło się dużo znajomych nadal pracują.. taktyka podpuszczania najwyraźniej działa.

Moose
@G4M3R 02.01.2019 12:13

Można się przerzucac kto gdzie i jak pracował ale nie o to chodzi-ludzie opisują to co widzą a nie podpuszczaja czy sieją ferment. Widzę że nie zrozumiałeś wypowiedzi poprzednika czytanie ze zrozumieniem to klucz do sukcesu. Cieszmy się więc ze zostałeś doceniony. Gratulacje.

CINEK10

Pracowałem jako Doradca Klienta w jednym z salonów stacjonarnych i na X-KOM jako pracodawcę, nie mogę powiedzieć złego słowa. Wypłata jest zawsze na czas, jest masa możliwości na uzyskanie premii z różnych celów i naprawdę trzeba się postarać i nie chcieć, żeby zostać z samą podstawa pensji, a jak się troszkę wykazać, to można bez większej spiny wyciągnąć 3K, a do zgarnięcia jest nawet więcej, jeśli tylko się o to postarać. Są też benefity, które mnie raczej nie specjalnie interesowały, ale na pewno będzie masa osób, które chciałyby z tego skorzystać, a trochę tam tego jest, jednak dostępne są dopiero jak uzyska się odpowiednią ocenę okresową, która obejmuje przepracowany cały rok. Zdobycie odpowiedniej oceny nie jest jakieś szczególnie trudne, ale trzeba wiedzieć, ze coś takiego jest. Sam salon też był dobrze wyposażony, bo dyspozycji pracowników była mikrofalówka, ekspres do kawy, szafa na ubrania i rzeczy osobiste oraz wydzielone miejsce w którym można było spokojnie zjeść przy stole. Na zapleczu zawsze znalazła się też jakaś kawa, herbata i cukier, którą zapewniał kierownik, więc domyślam się, że było ona sponsorowana przez pracodawcę. Była też możliwość ubezpieczenia grupowego. Zawsze była też możliwość dogadania grafiku i ułożenia go pod swoje potrzeby(oczywiście w granicach rozsądku). Nigdy nie miałem problemu z urlopem, a kwestie finansowe w momencie pójścia na urlop, też były z korzyścią dla pracownika. Firma oferowała także sporo szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, a także technik sprzedaży i kontaktów z klientem. Nie zawsze były, to może jakieś super przydatne szkolenia, ale za to wpadały jakieś ciekawe gadżety. Za szkolenie z kontaktu klientem dostałem dyplom, który na pozór może wydać świstkiem papieru, ale przekonałem się, że dla innego pracodawcy był bardzo ciekawą informacją, więc firma rzeczywiście dba o rozwój swoich pracowników. Sporym minusem jakiego dopatrzyłem się u tego pracodawcy były bardzo nieergonomiczne oraz niepraktyczne stanowiska pracy. Bardzo ostre krawędzie i kanty biurek, a także źle zagospodarowana przestrzeń, bo teoretycznie lada do obsługi klientów była ogromna, a w praktyce jak dwóch handlowców na raz prezentowało sprzęt, to musieli się przepychać między sobą, klienci z resztą podobnie. Jakieś szuflady i półki dla pracowników przy stanowisku też były albo tak małe, że ciężko było włożyć dłoń, albo tak duże, że 3/4 miejsca było niewykorzystane. Jeszcze jedynym minusem jest dosyć słabe przeszkolenie pracowników z Contact Center, którzy nie dostają pełnej wiedzy z tego jak wygląda praca w salonie oraz przede wszystkim tego co można zrobić dla klienta w salonie, a czego nie, i przez to często przekazują informacje, które nie maja pokrycia z rzeczywistością i utrudnia to pracę oraz kontakt z klientem. Uważam, że jest to świetne miejsce na pierwszą pracę, bo można wiele się nauczyć i dowiedzieć, a także wyrobić sobie dobre zachowania w pracy. Trzeba jednak pamiętać, że jest to praca z klientem i choćby nie wiem jak pracodawca się starał, to w niektórych sytuacjach trzeba zacisnąć zęby lub pięść pod stołem i to przeboleć.

Szymek
@CINEK10 08.12.2018 16:36

Ostatnio dorzucili tez śmietankę do kawy w proszku ;) PS. Bakayoko dostał czerwona, nie? :P

Holz

Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca w Contact Center? Polega to na tym że obsługuje się linie na którą dzwonią klienci? Na ile zmian jest to praca? I czy weekendy są też pracujące?

Anonim

Mam pytanie, jak wygląda praca w Contact Center? Klienci dzwonią do X Komu czy Konsultanci? I na ile zmian jest praca?

Yamarottttto

Hmm, pracowałem tam w sumie tylko chwilę ale mimo wszystko chciałbym się pozdielić moją opinią na temat pracy jako sprzedawca/handlowiec w sklepie (salonie) X-kom. Przede wszystkim, zacząłem pracę w okresie przedświątecznym więc siłą rzeczy rzuciłem się na głęboką wodę i byłem tego świadomy. Praca generalnie nie jest ani łatwa ani też jakoś wyjątkowo ciężka. Nie wiem jak to w innych salonach wygląda ale przynajmniej tam gdzie pracowałem była w zasadzie dość miła atmosfera. Plusy: - jeśli lubisz pracę wśród elektroniki to będzie na pewno bardzo ok, - przyzwoite wynagrodzenie (oczywiście zależy od wyników ale na start dobrze ponad 2 tys. jest osiągalne, - umowa o pracę, - ogólny luz, Minusy: - strasznie trudny w obsłudze program na którym musisz pracować (sprzedażowy, ratalny, leasingowy itd.), - spory ruch w sklepie (praktycznie zawsze są klienci w kolejce), - jesteś tam od wszystkiego, masa procedur do nauczenia (sprzedaż, zwroty, reklamacje, rękojmie, raty, doradztwo itd.), - czas pracy, od rana do wieczora, np. 12h dziennie od pn do nd, ale są za to dni wolne w tygodniu, - brak coachingu ze strony kierownictwa, sieci (przynajmniej ja tego nie miałem) pod kątem sprzedaży usług dodatkowych, - upierdliwi, niewdzięczni, roszczeniowi klienci (często się zdarzają), Generalnie warto spróbować, ale szału nie ma moim zdaniem.

Proctor

A ja z innej beczki. Kontrola nad pracownikami wydaje się znikoma skoro "starzy i zasluzeni" spędzają większość czasu na bezsensownych gadkach jak to źle w xkom i na piciu kawki. Chyba nie jest im tak znowu straszno jeśli wystarczy poudawac chwilkę jak dyr. jest na magazynie a później hulaj dusza. I takim ludziom ma ktoś dać podwyżki? No tak czy się stoi czy się leży to każdemu się należy... Mała rada dla zarzadzajacych: przyjrzec się pracy na magazynie i nie trzeba będzie może 100 nowych ludzi.

Pracownik
@Proctor 14.11.2018 11:22

Trzeba zacząć od zwolnienia dozoru ,który jest strasznie marny. Porządki powinny być z samej góry ,ponieważ to Ci ludzie nie potrafią zarządzać zasobami ludzkimi. Zarządzanie to nie tylko ciągłe wymyślanie super optymalizacji procesów ,które w rzeczywistości prowadzą w ich przypadku do chaosu i nie zadowolenia. Xkom potrzebuje nowej świeżej krwi ,która przyjdzie bez układów, pleców.

Nyra
@Pracownik 14.11.2018 13:54

To lider zarządzać powinien pracownikami.

kskak
@Proctor 14.11.2018 11:22

A kierownik powinien wybrać odpowiednia osobę na lidera

x-kom.pl
@Proctor 14.11.2018 11:22

Proctor, Pracownik, zawsze reagujemy na wszelkie niepokojące sygnały. Zawsze też jesteśmy otwarci na dialog i stawiamy na otwartą komunikację, dlatego zachęcamy Was do bezpośredniego kontaktu. Wspólnie postaramy się wszystko wyjaśnić.

pracownik
@x-kom.pl 28.11.2018 11:59

Jezeli readujecie to kiedy zostanie zwolniona Pani bez R z działu HR ??

pracownik
@pracownik 30.11.2018 19:06

x-kom.pl 28.11.2018 11:59 @Proctor 14.11.2018 11:22 Proctor, Pracownik, zawsze reagujemy na wszelkie niepokojące sygnały. Zawsze też jesteśmy otwarci na dialog i stawiamy na otwartą komunikację, dlatego zachęcamy Was do bezpośredniego kontaktu. Wspólnie postaramy się wszystko wyjaśnić. Pytałem Państwa, że jeżeli reagujecie na niepokojące sygnały to kiedy zareagujecie na panią od was z HR ?? I proszę nie pytać o kogo chodzi ??

Maga
@kskak 28.11.2018 10:06

Liderzy nauczyli się "pracy" jako zwykli pracownicy. Kropka. Tu liczą się jedynie pozory, na każdym stanowisku.

nick

Jak wygladaja zarobki na stanowisku specjalista do spraw jakosci ?

Znienawidzony
@nick 22.11.2018 11:20

Jak Masz więcej jointów niż young multi dredów na łbie to OK :D

JSAK

7 wizyt w sklepie koło dworca w Częstochowie i 7 razy towaru nie ma na miejscu. Szczytem jest już ogłaszanie się wszędzie jako oficjalny dystrybutor Apple nie mając na miejscu żadnego produktu tej firmy po za wystawą (w moim przypadku ani Iphona ani laptopa). Totalna porażka

Operator,

Nie polecam pracy na produkcji jako praca na start. Nawet 3 miesięcy nie dasz rady przepracować (okres próbny) i nie masz osiągniesz targetu to lecisz za płot. Druid szaleje bo ma za dużo ludzi w zespole, roboty ciągle mało. Ciągła selekcja, liczy się wynik - nie ludzie.

x-kom.pl
@Operator, 14.11.2018 10:29

Każdy z działów ma określone cele do realizacji, pracownik jest jednak dla nas ogromną wartością. Jeżeli jakaś sytuacja niepokoi Cię, to bardzo prosimy o bezpośredni kontakt. Chętnie wszystko wyjaśnimy.

Ewa
@x-kom.pl 28.11.2018 11:57

Jak czytam, ze pracownik jest największą wartością dla firmy, to śmiać mi się chce... rotacja jest niesamowita, ludzie nie mają motywacji do pracy, zarobki najniższe na rynku, a firma zamiast zatrzymywać ludzi z doświadczeniem zbieranym w x-kom pozwalają na odejście dobrych pracowników do firm konkurencyjnych (taka polityka firmy, a siatka wynagrodzeń nie do ruszenia), gdzie są przyjmowani z otwartymi ramionami i mają możliwość wdrażania x-komowych rozwiązań w firmach, które to odpowiednio docenią. Sytuacja dot. pracowników różnych działów.

user

Witam, Orientuje się ktoś jaka jest aktualna pensja miesięczna na stanowisku- doradcy contact center lub magazynie? Czy na tych stanowiskach można wypracować sobie jakieś premie ? Z góry dzięki za odpowiedź !

Ewa
@user 01.12.2018 21:23

Z premią koło 2k wyjdziesz

Anka

X-kom to firma, która wysyła niezadowolonym Kupującym (np. z allegro, za negatywne komentarze) - polecone z pieczątką radcy prawnego i delikatną "prośbą" : treść listów uprzejmie "prosi" o usunięcie komentarza, grożąc sądem ;) brawo, ciekawe kto tam taki mądry.

on
@Anka 04.12.2018 12:15

pogratulować myślenia osobą zarządzającym, trzeba się zastanowić czemu negatywna opinia się pojawiła.

XYZ
@on 05.12.2018 08:59

Zastanawiające jest, że jeszcze wtedy, gdy można było zobaczyć treść i rodzaj komentarza na allegro, kilkadziesiąt komentarzy negatywnych było "usuniętych" - widocznych, ale powykreślanych. Masakra jakaś.

Tomek U-rsus

Witam. Jakiś czas temu a dokładnie w czerwcu 2018 kupiliśmy dziecku telefon firmy Apple. Po jakimś miesiącu telefon uległ uszkodzeniu. Zanieśliśmy telefon do autoryzowanego serwisu firmy APPLE gdzie został poddany ekspertyzie. Zdziwienie nasze było nie lada gdy w opisie przeczytalismy iż - telefon nie podlega gwarancji a wręcz traci jakie kolwiek prawa gwarancyjne z powodu ingerencji osób trzecich. W środku serwis zastał nie orginalną baterię co skutkuje utrata wyżej wymienionej gwarancji. Z taką ekspertyzą udałem się do sieci X kom gdzie telefon został nabyty. Poinformowano mnie , że sprzedano nam fabryczki nowe i sprawne urządzenie i, że to niby JA lub nasza 16-to letnia pociecha widocznie dokonała podminy baterii. Poza tym telefon uległ zalaniu. Odmówiono nam wymiany urządzenia czy też naprawy. Odesłano nas z przysłowiowym kwitkiem. Udałem się do kancelarii prawnej. Na pisma kancelarii firma X kom również, że tak powiem miała (usunięte przez administratora) Z byli ich twierdząc, że sprzedali fabrycznie nowy sprzęt. Taka ot historia z firmą X kom. Przestrzegam wszystkich gdyż okazuje się, że nie jestem jedynym takim przypadkiem. Moje sugestie dla X-Kom Sp. z o.o.: Firma powinna dbać o klientów a nie tylko o dobro i obroty własnej firmy. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wymienić sprzęt rozgoryczonemu dziecku, które czuje się oszukany i okradziony ze swych oszczędności.

Madkawarrior
@Tomek U-rsus 27.11.2018 15:17

A co to ma do rzeczy odnośnie pracy w tej firmie? Bełkot ”podminy” i kolejne żale oczywiście ja niewinny inni tak itp. Madka jednym słowem.

piotrek1375

Firma mało poważna, zachęca do udziału w bezpłatnych szkoleniach zwanych "akademią x-kom" po których rzekomo dostaje się gwarancje pracy po pozytywnym przejściu szkolenia. i wiecie co? głupi się na to nabrałem... przez 15 dni (14 kurs+1 egzamin) robiłem dziennie po ok 200 km co kosztowało mnie ok 700 zł. kurs zdałem pozytywnie otrzymałem dyplom. po kilku dniach odzwoniono do mnie że na ten moment nie mogą zaoferować mi pracy... gdzie przed kursem byłem zapewniony o zatrudnieniu po otrzymaniu dyplomu... żenada kompletna... od strony konsumenta byłem zadowolony do tej pory, lecz po tej akcji straciłem zaufanie do x-komu...

Ren
@piotrek1375 14.07.2018 20:18

Najpiękniejszy slogan na głównej stronie akademii:"GWARANTUJEMY PRACE KAŻDEMU, KTO POZYTYWNIE PRZEJDZIE SZKOLENIE" Jak firma ma być kojarzona z rzetelnym pracodawcą jak nawet na starcie nie potrafi być uczciwy w stosunku do swoich "nowych" pracowników ?

Anonim
@Ren 17.07.2018 09:11

Trzeba czytać ze zrozumieniem, każdy kto przejdzie pozytywnie szkolenie a ono kończy się testem u HR, więc skoro nie zdalo się pozytywnie kulminacyjnego testu to jak mają przyjąć?

HR
@Anonim 25.07.2018 20:23

HAHA ty tępa pało za pewne z HR - czytaj ze zrozumieniem

Anonim
@HR 26.07.2018 09:55

200 km dzień w dzień, strata kasy na paliwo, żal do każdego, że nie zapoznało się z regulaminem i takie wypowiadanie się Teraz chyba wszyscy wiemu czemu ktoś taki nie dostał pracy ;)

Kosta

Specjalista SEO. Jakie realne zarobki?

Yhy

Witam ja na szybko może to nie związane z wykonywaniem obowiązków ale pokazuje nadal że są pracownicy i pracownicy.Ostatnio byl dzień chłopaka i co....cała góra baloniki na stanowisku i ciasteczka,babeczki dla wszystkich a co.....magazyn po michałku i jakiś samochodzik.....no kpina.brawo pr team.... o pracy nie będę pisał i o nie kompetencji ludzi zarządzających magazynem bo pewnie wiecie o co chodzi....

tom
@Yhy 04.10.2018 09:49

Boże widzisz i nie grzmisz. Ludzie przychodzicie do pracy a nie do przedszkola. Baloniki, cukiereczki, to jest kpina. Właściciel płaci tobie za wypracowane godziny a nie za stękanie że jest źle itd. Jeżeli masz większe aspiracje, wykształcenie i pomysł na życie to zacznij szukać czegoś innego. Ci co mieli troszkę w głowie to już ich nie ma w tym sztucznym niby amerykańskim corpo.

Frugo
@Yhy 04.10.2018 09:49

Hmm trochę obraziles dziewczyny/kobiety z magazynu. Tak jak na dzień kobiet to była składka chłopie więc jak nie wiesz nie pisz ok?

Szkoda_słów
@Yhy 04.10.2018 09:49

Może i dostali mało ale zwarzmy na sytuację, że na dziale produkcji jest 1dziewczyna, a na magazynie z 80 jak nie więcej. Więc jak miała ta z produkcji obkupic tak jak na magazynie?? Oddac cała wypłatę? Może w przyszłym roku z nią się złożysz !!!!!!

on
@tom 05.10.2018 16:44

dobre "amerykańskie korpo" znaczy wycisnąć a potem nara, zużyłeś się ?

Hyna
@Yhy 04.10.2018 09:49

Z tego co wiem magazynierzy dostali coś więcej niż (usunięte przez administratora)jak co roku zresztą.

Tomek

Miliarder właściciel a pracownicy jak śmieci, po 1700zł na rękę i nie które działy nawet 3 zmiany na taki hajs. Nie pozdrawiam. Moje sugestie dla X-Kom Sp. z o.o.: Pracownik = pieniądze Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zwiększyć zarobki.

eldorado
@Tomek 27.10.2018 21:30

Ale nie zwiększy bo się na to wszyscy godzą XD, dodatkowo "podstawowe" stanowiska nie wymagają wielkich umiejętności i na takie miejsce faktycznie znajdzie się sporo chętnych osób. Dopóki nowe osoby przychodząc na rozmowy kwalifikacyjne będą się na takie zarobki godzić to nic się nie zmieni w xkomie.

Szukam_Pracy

Gdzie znajdę najnowsze oferty pracy?

x-kom.pl
@Szukam_Pracy 22.10.2018 22:41

Zachęcamy Cię do sprawdzenia aktualnych ofert na naszej stronie https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy

Były pracownik

Minęło sporo czasu odkąd X-Kom to moja była praca. Złych opinii coraz więcej, więc kolejna niczego nie zmieni, a przynajmniej możecie sobie poczytać co dzieję się w tej firmie od kogoś kto nie ma żadnego powodu, by coś zmyślać i kłamać. Zaczynam się cieszyć, że już tam nie pracuję i śmiało mogę teraz powiedzieć jak było bez obaw, że dowiedzą się kto to pisze, bo jakoś mi na tym nie zależy. Hmmm... praca na starym przeciekającym i rozwalającym się magazynie, ze starym sprzętem do pracy i innym kierownictwem była o wiele, wiele lepsza niż praca na nowym niby dużo lepszym i nowocześniejszym. Dlaczego? Przede wszystkim ludzie byli inaczej traktowani, a co za tym idzie była o niebo lepsza atmosfera w pracy, aż chciało się tam chodzić. Przy przenosinach firmy już zaczęło się psuć. Jeden na drugiego zaczął gadać, donosić i lizać tyłki swoim przełożonym. A kiedy to przełożony stosował mobbing na swoim pracowniku to nikt tego nie widział (lub udawał, że nie widzi). Wiecie co się dzieję w takich sytuacjach?!?! Osobie słabej rozwala się psychika, bo ileż można być poniżanym i traktowanym jak śmieć przez osobę, która powinna być przykładem .... ? Kiedy takową sytuację postanawia się zgłosić kierownikowi (SUPER ! ), trafia się na super kierownika, który naprawdę chcę dobrze dla swoich pracowników, więc postanawia zgłosić to dalej w przeciągu paru minut i od tej pory pracownik zaczyna mieć nadzieję, że to porządna firma itd., ale niestety na krótko. Pracownik zostaje zaproszony na rozmowę z innym kierownikiem i Panią z działu xxx do rozwiązywania problemów... i tutaj okazuje się, że to wszystko jest winą pracownika "sam sobie na to zasłużył i sam dał powody by zostać tak potraktowany". Dlaczego? Ponieważ w pełni wywiązywał się ze swoich zadań, a czasami miał lepsze pomysły od samego lidera, a może dlatego, że próbował zmienić dział za plecami swojego lidera mimo, że robił to tylko dlatego by uciec od takiego traktowania i nie musieć zgłaszać tego nikomu wyżej. A rozwiązaniem całej sytuacji dla Pani z działu xxx była nietykalność lidera, a osoba pokrzywdzona miała zmienić sobie dział na gorszy, tym samym dając satysfakcje liderowi, że po raz kolejny wyszedł na swoje i że nie robi nic złego. Hehe... nie trzeba było się długo zastanawiać nad tym jaką decyzję podjąć, bo była ona prosta (złożyć wypowiedzenie). Oczywiście to nie wszystko. Ponieważ kilka dni/tyg (już nie pamiętam) doszły mnie słuchy, że kierownik (dodam, że do tej pory jedyny, który przejmował się pracownikami) został zwolniony. Po kolejnych tygodniach lider o którym mowa wcześniej zostaje usunięty ze stanowiska lidera, a po niedługim czasie zwolniony z pracy. Dlaczego? Odpowiedź prosta - może czasem warto zaufać pracownikowi i przyjrzeć się sytuacji bliżej zamiast od razu atakować niewinną osobę, niszczyć jej psychikę i tym samym budować złe opinie o pracy w firmie ?! Warto zastanowić się nad pracą pewnej Panią z działu xxx - bo prawda jest taka, że nie ma ona pojęcia o tym co robi i jaką krzywdę w psychice może wyrządzić człowiekowi, który liczył na jej wsparcie i pomoc, a doczekał się oskarżeń i bardzo przykrych słów. Miłej pracy na magazynie, bylebyście nie musieli przechodzić czegoś takiego jak ja ! ;)

J
@Były pracownik 18.10.2018 08:26

Czyżby mówisz o wybitnym fachowcu bez skazy, Pani bez Rrrrrrrrrryyyyyy :D

ks
@J 18.10.2018 19:26

Powinna być odstrzelona w pierwszej kolejności

x-kom.pl
@Były pracownik 18.10.2018 08:26

Dążymy to tego by w każdym dziale panowała miła i przyjazna atmosfera. Wpływ na nią mają wszyscy pracownicy i tak naprawdę od każdego z nas zależy to, jak wygląda nasza codzienna praca. Tak jak wspominaliśmy wcześniej mobbingu nie tolerujemy i zawsze każde zgłoszenie badamy oraz jak najszybciej wyjaśniamy. Wszystko jest przez nas dokładnie sprawdzane. Tak też było w tym przypadku. Pragniemy również wyjaśnić, że zakończenie współpracy z liderem, o którym wspominasz nastąpiło w późniejszym czasie, z innych przyczyn. ‘@j @ks’ Prosimy o wzajemny szacunek dla współpracowników oraz innych użytkowników.

AAS
@x-kom.pl 19.10.2018 15:31

Nie wierze ze mobbing w tej firmie jest nietolerowany, a zwłaszcza, gdy nowi pracownicy, którzy bez wsparcia lidera i jakichkolwiek rozmów z nim sami organizują sobie prace ponieważ na wyznaczonym dziale „nie ma co robić”, zostają zwalniani z wyssanymi z palca bzdurami na swój temat. Mało tego, w momencie gdy przez pośrednika nasz punkt widzenia na cała sytuacje zostaje przedstawiony kierownikowi- jest obalony. Szkoda tylko, ze szanownego pana kierownika na oczy nigdy nie widziałam, a pracownicy firmy mieli mnie na językach już pierwszego dnia zanim zdążyłam komukolwiek przedstawić moje imie. I tu oto jest mobbing. Pierwsze dni w pracy, w których człowiek się stara jak może mimo braku jakiegokolwiek zainteresowania ze strony lidera, a i tak dostaje z jego strony absurdalne komentarze. Aż żal, ze pan premier podczas wycieczki nie miał przetartych oczu by dostrzec jak wielka dyskryminacja wobec ludzi z agencji panuje w Waszej firmie. Mało tego, nie jeden pracownik z długim stażem powie wprost- jesteście z agencji? Będziecie traktowani gorzej.

Magda
@J 18.10.2018 19:26

Tyle ile zrobiła krzywdy to nie da się opisać...

pracownik
@x-kom.pl 19.10.2018 15:31

Jak dążycie do "miłej atmosfery" to kiedy podziękujecie Pani bez R??

T
@pracownik 20.10.2018 09:23

Komu?

eldorado
@Były pracownik 18.10.2018 08:26

Kpiną są umowy pracownicy którzy zajmują wyższe stanowiska nie dostają umów zgodnych z wypełnianymi obowiązkami, chwalą się że przyjmują tylu pracowników tylko nikt nie mówi ilu się zwalnia..., o podwyżkach można zapomnieć bo muszą jakoś uruchomić automatykę, za to też pewnie nikt nie beknął sprzęt kupiony 2 lata temu nie działa w pełni możliwości, dział HR to jest nieporozumienie... są zszokowani że ludzie zaczynają przejawiać przebłyski że praca którą wykonują powinna być lepiej płatna i OCZY robią że jak to można oczekiwać więcej kasy... awans owszem ale tylko poziomy bez zmiany warunków finansowych

Ola

Żenujące jak osoby na wysokich stanowiskach traktują tych na niższych ! Zarobki nieadekwatne do narzuconych obowiązków ! Nie polecam !

Pracownik
@Ola 08.10.2018 19:24

Olu, o jaki dział chodzi?

x-kom.pl
@Ola 08.10.2018 19:24

Takich zachowań skierowanych przeciwko pracownikom nie tolerujemy w naszej firmie. Pracownik jest dla nas ogromną wartością. Wszelkie oskarżenia o takim charakterze należy zgłaszać jak najszybciej. Zawsze reagujemy na wszelkie niepokojące sygnały. Zawsze też jesteśmy otwarci na dialog i stawiamy na otwartą komunikację, dlatego zachęcamy Cię do bezpośredniego kontaktu. Wspólnie postaramy się wszystko wyjaśnić i rozwiązać.

zenobiusz
@x-kom.pl 15.10.2018 08:59

Tolerujecie. Albo boicie się reagować, bo góra to jedna wielka (usunięte przez administratora) gdzie rączka rączkę myje. Oczywiście nie każdy powinien iść do ostrzału, ale kilka osób... z zyskiem dla ogółu.

Ola
@Pracownik 08.10.2018 19:36

Magazyn

zenobiusz
@Ola 18.10.2018 14:26

moja wypowiedź akurat nie byla o magazynie. Ale wierzę wam, że jest tak samo.

anonim

(usunięte przez administratora)

to tylko nik

No i wszystko jasne :) W każdej wypowiedzi jest nutka prawda. Pewnie kolejnym super działem jest Call Center - 12 stanowisk do obsadzenia, skąd tyle stanowisk. W firmie, gdzie jest rotacja wynika istotna sprawa - firma stacza się .

Women

Hej Jak wygląda praca na magazynie? Praca jest na zmiany? Jakie jest wynagrodzenie?

Persil
@Women 01.10.2018 16:02

Czesc, praca na magazynie nie jest ciężka praca ,atmosfera jest naprawdę ok moim zdaniem pracuje juz trochę:) więc mogę się wypowiedzieć ,system 3zmianowy ale można się dogadać z liderem co do zmian ,wynagrodzenie od października wzrosło ,teraz okres nadgodzin także można zarobić ...

Magazyn
@Women 01.10.2018 16:02

Praca... Trudno nazwać to praca. Pies z kulawą noga nie interesuje się nowymi nikt nie kontroluje co oni robią. A później tragedia wielka. Przygotuj się że nikt cię nie przeszkoli a będą od razu stawiać wymagania cytuję aby "zap...ac". Super atmosfera? Może kiedyś na Rejtana obecnie nic z niej nie zostało. Ale zapraszamy bo ktoś musi wykonać robotę ciężka.

Women
@Persil 02.10.2018 18:08

Wysłałam swoje cv ale cisza Chciałabym popracować w nowoczesnym magazynie

x-kom.pl
@Magazyn 03.10.2018 09:28

Dokładamy wszelkich starań, aby atmosfera panująca w firmie była przyjazna dla każdego, niezależnie od działu, w jakim pracuje. W każdym przypadku podczas pierwszych tygodni staramy się wdrożyć nowego pracownika w wypracowane przez nas standardy oraz zaprezentować model pracy. Długość szkolenia jest jednak indywidualna i zależy od tego, jak dana osoba radzi sobie z obowiązkami. W przypadku pytań jesteśmy też chętni do pomocy oraz udzielania odpowiedniego wsparcia.

x-kom.pl
@Women 01.10.2018 16:02

Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od stanowiska oraz pełnionych obowiązków. Praca odbywa się w systemie trzyzmianowym. Każdy z nowych pracowników przechodzi odpowiednie szkolenie. Samo Centrum Dystrybucyjne jest nowoczesną jednostką, która cały czas się rozwija. Przykładem może być automatyka, która jest jednym z najnowocześniejszych systemów na rynku. W firmie korzystamy również z szeregu benefitów różnych kategorii. Z niektórych można korzystać na miejscu w pracy, z innych w czasie wolnym.

Bartosz

Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować i z całą pewnością nie trzeba będzie narzekać! Ale hejterów każda firma ma!

gjurightyh54
@Bartosz 05.08.2018 19:51

Mylisz sie Bartoszu

Anon
@Bartosz 05.08.2018 19:51

Oj zdecydowanie się nie zgadzam...

anonymous
@Anon 12.08.2018 11:45

Czytań te wszystkie komentarze i poki co chce mi się śmiać ???? pracuje na magazynie, nie ważne czy zapierdzielasz za trzej czy nie robisz nic, pieniądze masz takie same wiec to już jest nie fair. Kasa słaba, ludzie podpierdalaja na okrągło każdego byle coś ugrać i udupic druga osobę ???? atmosfera była kiedyś fajna lecz już jednak przemija . Co do „wybicia się” w tej firmie niestety bez znajomosci nie masz na co liczyć Osoby kompetentne które chcą coś dać od siebie niestety nie są doceniane, przykładowo stanowisko specjalisty, jest osoba z której nawet liderzy się śmieją ze dostaje pieniążki za obecność w pracy , a na stanowisku znalazła się przez znajomego. Wiadomo jest tak w wielu firmach ale za czasów starej lokalizacji magazynu było znacznie lepiej, pracownicy magazynu traktowani jak scierwa nie miga nawet używać windy aby wjechać do góry bo zaraz ochroniarz przypomina ze winda jest dla goworkerpracowników biura. Prezes postanowił dla pracowników biura zafundować klapeczki by śmigać po biurowcu zapomniał chyba jednak kasjero magazynie na którym robi się coraz gorzej :)

SLECHT
@Bartosz 05.08.2018 19:51

Nie wiem kim jesteś ale na pewno nie mag/st. Magazynierem bo byś głupot nie pisal. Za dobrą pracę otrzymujesz tylko to że stajesz się tym naiwnym który zaiwania za innych. Kompletnie Nic nie masz z tego że dobrze pracujesz poza możliwością dalszego biegania. Jeśli hej terem jest pracownik xkom słabo opłacany to ok jestem nim.

x-kom.pl
@anonymous 07.09.2018 11:18

Dokładamy wszelkich starań, aby atmosfera panująca w firmie była przyjazna dla każdego niezależnie od działu, w jakim pracuje. Każdy z pracowników ma szansę na awans lub zmianę stanowiska poprzez wewnętrzne rekrutacje, które są organizowane. Pragniemy również wyjaśnić, że widna, jak i inne pomieszczenia są dostępne dla wszystkich pracowników i każdy może z nich korzystać. Jak wspominaliśmy w naszych wcześniejszych wypowiedziach, z okazji otwarcia nowej siedziby część osób otrzymała upominek w postaci kapci, a dla części była zorganizowana dedykowana impreza z tej okazji. W związku z tym żaden z działów w okresie przenosin nie został pominięty. Gdybyś miał jakiekolwiek wątpliwości, to zachęcamy Cię do bezpośredniego kontaktu, chętnie pomożemy.

T-studenta

Czasem się zastanawiam nad tym czy ktoś z HR (góry)sprawdza dlaczego tylu pracowników ucieka/narzeka na prace w tej firmie? Od początku 2018 uciekł już chyba kto mógł z ogarnietych ludzi reszta też znika. Nastroje sa co najwyżej negatywne w temacie przyszłości. Teraz była wyjątkowo wolna sobota w serwisie x-kom...śmiech na sali zeby taki przywilej(brak pracy na nadgdzinach) nazywać gestem względem pracownika. Workers experience tylko czekać kiedy sie odbije wkoncu czkawką na ceiksowej firmie. Pamiętam jeszcze, że np. miały być rozmowy cykliczne z pracownikami cóż byly, aż raz xd taki Comarch z Krakowa w Czewie :3 nie polecam chyba, że na parę miesięcy i uciekać jak najdalej

Ania
@T-studenta 01.09.2018 22:53

Prawda to że największy slizgacz w firmie odchodzi lada moment i idzie do abc daty?

Jkk
@Ania 07.09.2018 22:46

Kim jest ślizgacz?;)

on
@T-studenta 01.09.2018 22:53

witam, aż tak źle jest w "X" ?

Blichtr
@on 13.09.2018 20:42

Fantastik. A zaczyna się robić coraz gorzej. Zapraszamy towarzyszy niedoli.

Anonim
@T-studenta 01.09.2018 22:53

Odchodzą ze względu na to że wymagania w dziale contact center co raz większe a pensja mniejsza. Ważne że dyrektorowi (usunięte przez administratora) pensja się zgadza. Moim zdaniem ten Pan nie zrobił nic szczególnego na działu, za dyrektury Daniela było lepiej. Nowe systemy, crmy, genesisy itp. nie wniosły nic. Zatrudniając się w dziale pracowali ogarnieci ludzie i zawsze z wszystkim się wyrabialismy. Po zwolnieniu (usunięte przez administratora) i wprowadzonych zmianach było co raz gorzej.

x-kom.pl
@Anonim 15.09.2018 01:40

Z uwagi na rozwój firmy oraz skalę prowadzonych działań konieczne są zmiany i pewna standaryzacja. Z tego powodu wdrażane są nowe systemy, które w perspektywie czasu mają za zadanie usprawnienie i ułatwienie pracy. Pracownicy, którzy zdobywają doświadczenie, a tym samym rozwijają się i chcą podjąć się nowych wyzwań mają szanse na awans lub zmianę stanowiska. Wiele osób pracujących w firmie zaczynało od pracy w dziale Contact Center w charakterze doradcy. Teraz obejmują inne stanowiska jako Liderzy zespołów lub podjęli pracę w innych działach. Zawsze jesteśmy też otwarci na dialog i stawiamy na otwartą komunikację, dlatego zachęcamy Cię do bezpośredniego kontaktu. Wspólnie postaramy się wszystko wyjaśnić i być może wpłynie to zmianę Twojej decyzji.

x-kom.pl
@T-studenta 01.09.2018 22:53

Zawsze staramy się, aby w naszej firmie panowała miła i przyjazna atmosfera. W ostatnim czasie, w sekcji serwisowej faktycznie było więcej pracy, dlatego zorganizowane zostały nadgodziny. Są one jednak dobrowolne i przeznaczone dla chętnych osób. O dodatkowych sobotnich godzinach zdecydowali sami członkowie zespołów. Pragniemy także zaznaczyć, że dodatkowe, weekendowe godziny są lepiej płatne, co również przyczyniło się do takiej decyzji. Zachęcamy Cię, do bezpośredniego kontaktu, chętnie wszystko wyjaśnimy.

Julita

@Frugo, pracujesz w X-Kom, możesz podzielić się z nami swoim doświadczeniem związanym z pracą w tej firmie? Jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych, wynagrodzeń, według jakich kryteriów przyznawana jest premia?

destroyer

Doradca klienta, umowa o pracę, żadnych benefitów, 1700zl podstawa (-40zl na ubezpieczenie) + prowizje. Realne zarobki 2000zl-2300zl :)

S.
@destroyer 09.07.2018 09:37

Starsze doradca klienta. Podstawa 1900 + złożony system kilku różnych premii do wyrobienia. Realne zarobki 2800-3300.

x-kom.pl
@destroyer 09.07.2018 09:37

Benefity dostępne są dla wszystkich pracowników niezależnie od stażu pracy. Zachęcamy Cię do kontaktu z Twoim bezpośrednim przełożonym, który wyjaśni Ci zasady korzystania z nich. W firmie korzystamy z szeregu benefitów różnych kategorii. Pamiętaj, że to Ty wybierasz, z którego rodzaju benefitów chcesz skorzystać. Ostateczny wybór należy do Ciebie.

Pracownik
@x-kom.pl 26.07.2018 15:25

2300 to wychodzi jeśli nawet się nie starasz. Z jakimkolwiek zaangażowaniem da się zarobić 3600-3900

Doradca
@Pracownik 03.08.2018 16:24

Za dwa miesiące plus minus jak najbardziej po obecnych zmianach.

S.
@Pracownik 03.08.2018 16:24

Zgadzam sie, co prawda troche tez zalezy od miasta, w ktorym pracujesz, ale nawet w mniejszych miejscowosciach przy odrobinie zaangażowania można miec 3000.

Pietruszka
@destroyer 09.07.2018 09:37

Oczywiście,że masz benefity :) Tańsze leczenie w klinikach prywatych jak też pakiet sportowy. Z magazynu zawsze można przejść do biurowca, jak pokażesz swoje umiejętności :) Z doradcy zawsze możesz przejść gdzie wyżej jak będziesz pasować i sobie poradzic. Owszem robi się teraz duże zamieszanie, mniej płacą na handlowym, opiekunowie odchodzą. Ale sama nie wyobrażam sobie pracy w jednej firmie przez X lat. Podoba mi sie bardzo atmosfera na cc bo wyzej i nizej jest typowe korpo, gdzie nikt sie nie odzywa,robi swoje i spada do domu:( Praca czlowieka nie trzyma, zawsze można odejsc a nie ciagle narzekać :)

Zostaw opinię o X-Kom Sp. z o.o. - Częstochowa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie X-Kom Sp. z o.o.