Dobry wieczór, Jak wygląda praca hybrydowa w Państwa firmie? Ile razy w tygodniu trzeba być w biurze, a ile z domu można pracować?
Nie ma ogólnofirmowych wytycznych. Tryb pracy zależy od jej charakteru (czy może być efektywnie wykonywana zdalnie), stażu (lub bardziej kompetencji/samodzielności w zakresie swoich zadań) oraz ustaleń w ramach danego zespołu. Najlepiej więc zadać to pytanie przyszłemu przełożonemu w trakcie rozmowy rekrutacyjnej i w ten sposób uzyskać informacje dotyczące organizacji pracy w konkretnym biurze.
Jestem zainteresowana wysłaniem CV na stanowisko specjalisty do działu obsługi klienta. Przyszli koledzy napiszcie jak wygląda typowy dzień pracy i czy jest dużo telefonów każdego dnia? Jak wygląda biuro i czy są przerwy w ciągu dnia i ile ich jest? Czy zespół jest stały czy ludzie przychodzą i odchodza? Da jakieś awanse i podwyżki?
Nie idź. Za nic. Tam jest młyn, gromada ludzi w jednym pomieszczeniu, mnóstwo procedur, upierdliwi klienci , nie polecam jeśli szanujesz zdrowie psychiczne i swoje gardło.
Jakie procedury w tym momencie można mieć na myśli? nie jestem jeszcze do końca w temacie, fajnie jakby ktoś mnie w to wdrożył, zwłaszcza że odradzacie spróbowanie. Są osoby o dłuższym stażu mimo wszystko?
Brzmi trochę jak chaotyczna praca, nie mam w czymś takim doświadczenia. Szkolą tu z tego tak w ogóle? Ciekawe czy bym ogarnęła
Widzę jeden z działów ostatnio najbardziej osławiony. Ten co odbiera mnóstwo linii i dostał ostatnio nowe obowiązki. A będzie ponoć jeszcze wiecej więc tylko współczuć . Niech się góra zastanowi nad sensem wszystkiego a nie patrzeniem w kuferek z liczbami z excela. Wiemy wszyscy że odpowiedni dział to czyta. Czy wyciągnie wnioski?
I co się dziwisz? Ktoś oficjalnie protestuje czy każdy się godzi na takie traktowanie?
Dzień dobry, na Państwa stronie pojawiło się ogłoszenie o prace na stanowisko Specjalista w Biurze Obsługi Klienta. Proszę o podpowiedź jak wygląda rekrutacja czy pytania są ogólne co do doświadczenia bądź są to pytania dotyczące wiedzy merytorycznej? W ogłoszeniu nie wskazano również widełek co do wynagrodzenia, gdzie można znaleźć taką informacje? oraz jaka jest przyczyna braku wskazania przez Państwa widełek, taka informacja pozwoliłaby nakierować osobę zainteresowaną i oszczędza czas, czy w związku z tym można liczyć na wynagrodzenie >5000? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pewnie nie uzyskasz jasnej odpowiedzi bo obecnie zatrudniona załoga się zdenerwuje, ze nie jest doceniana i lepiej wychodzą na wszystkim nowozatrudniani- oto najpewniejszy powód dlaczego nie masz widełek w ogłoszeniu. A może już się wszyscy zdenerwowali? Odpowiedzią są chyba pozostałe komentarze… w głowie się nie mieści, ze wolicie stawiać na dużą rotacje niż docenić osoby z doświadczeniem, które są w pełni samodzielne, masakra..
Bardzo Ci dziękuję, właśnie od rana czytam wypowiedzi tutaj i raczej podziękuję, szukam stabilizacji, docenienia i godnej wypłaty a z komentarzy wynika że chyba dorobię się wrzodów.
(usunięte przez administratora)
Nikogo nie szanują mają misję wykorzystania pracownika do zera, prowadzą nieuczciwe podziały wobec wynagrodzeń nieadekwatne do stanowisk. Klimat się zmienia ale oni nie.
Kurczaki no nie da się pracować normalnie, człowiek nie jest dla pracy a praca dla niego! I tak codziennie nowe wytyczne jakieś nowe obowiązki, ludzi rzucają po działach a potem zszokowani że nikt nie jest zmotywowany??! Może pora się obudzić tam wyżej? Nie sztuką jest znaleźć nowe osoby i pięknie ująć call center w ogłoszeniu ale sztuką jest zatrzymać i docenić obecną kadrę która ma wiedzę. Idzie wiosna czas na zmiany, nowe motywacje, nowego pracodawcę.
Usuwanie komentarzy to tutaj standard ! Że się dużo pracuje odbiera 100 telefonow dziennie ma się kilka różnych klientów i linii produktów jednocześnie ? To tak boli? Nie polecam. Starzy pracownicy mają dość. A nowym polecamy się zastanowić nad złożeniem CV.
Są ogłoszenia na Państwa stronie. Ile odbiera się telefonów dziennie? To jest telefon biurkowy i dzwonią jak w filmie czy to typowe call center tylko inaczej określone?Pięknie opisany zakres obowiązków więc i zapewne pensja minimalna na wejście to około 6500brutto ,czy może jest inaczej? Bo nie wiem czy tracić czas...
Mordo ile telefonów? Minimum 100 dziennie codziennie.masz słuchawki jak w call center I pykasz co chwilę. Jednocześnie dziesiątki spraw do sprawdzenia wyprostowania plus nie zapomnij zadzwonić do klientów. Pracowałem . Pensja? Temat tabu.
(usunięte przez administratora)
A czemu reorganizacja? Po co ona? To pięknie się dzieje... Faktycznie nie ma po co tu pracować. (usunięte przez administratora)
Niech się nie zdziwią jak w tych ich zmianach sporo osób zaraz sama odejdzie. Koniec czasów średniowiecza żeby robić dla chłopów. Niech niektóre panie nie myślą że ludzie nie wiedzą co się dzieje i co się planuje. Za taką kasę i ogólnie atmosferę nikt nie będzie walczył. Jedynie jedynie zdalna praca trzyma 40% ludzi. Więc elo.
Masz rację kolego koleżanko. Tak tu jest a nawet gorzej można rzec... Dziwi mnie że to jeszcze jakoś funkcjonuje bo szczerze to o każdym dziale możnaby książkę napisać ... jeśli chcą zmian to cóż mogą zwyczajnie się zdziwić jak nadejdzie czas kiedy zabraknie ludzi solidnych. Pominmy fakt że rotacja jest spora;)❤️
Cześć, brałam udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista ds obsługi klienta. Spotkanie rekrutacyjne bardzo miłe i nie tendencyjne, w tym samym dniu późnym popołudniem otrzymałam ofertę pracy wraz z wynagrodzeniem na tym stanowisku. Zgodziłam się gdyż warunki mi odpowiadały, 4 dni później dostaje SMS ze rekrutacje są wstrzymane i ze życzą powodzenia i sukcesów. Co to ma być? To jest poważne? U obecnego pracodawcy już zdążyłam powiedzieć co i jak żeby się dogadać za porozumieniem, a teraz to odkręcam i robię siebie kompletnie nie poważna osobę. Niestety nie spodziewałabym sie po takiej instytucji takiego zagrania. Serdecznie nie polecam bo powiedzą ze Was zatrudnia a za chwile sie rozmyśla.
Z przykrością musimy przyznać, że z uwagi na uwarunkowania wewnętrzne rzeczywiście musieliśmy w pewnych przypadkach wycofać się, mimo zaawansowanego już procesu rekrutacji. Nie jest to w żadnym wypadku regułą w naszych działaniach. Staramy się zawsze transparentnie komunikować z kandydatami na każdym etapie rekrutacji, by nie marnować wysiłku żadnej ze stron. Nie zawsze jednak mamy wpływ na wszystkie okoliczności. Przepraszamy, że ta sytuacja dotknęła akurat Ciebie i spowodowała opisane problemy. Dziękujemy za Twoją opinię, traktujemy ją jako okazję do refleksji, co moglibyśmy zrobić lepiej w przyszłości.
Zgadzam się że mogą się zdarzyć sytuacje nagłe, tylko z obietnica zatrudnienia poszło wypowiedzenie u obecnego pracodawcy i pozostanie tak naprawdę „na lodzie”. Tu raczej ciężko już wybrnąć z sytuacji gdyż w oczach aktualnego pracodawcy jesteśmy po prostu niewiarygodni co za tym idzie pozbawieni zaufania.
Rekrutacje „niby” wstrzymane a wszędzie na portalach pracy oraz nawet na Państwa stronie ogłoszenia dalej wiszą… Tym bardziej dziwna i niezrozumiała dla mnie sytuacja.
A napiszesz, jakie wynagrodzenie ci zaproponowali? Jeśli to oczywiście nie jest żadna tajemnica, ale bardzo by mi pomogła ta informacja. Plus, umowy jakie na start?
5 k? Tyle to mają starzy pracownicy po 4 latach. No ładnie naprawdę, starym się mówi że nie mają pieniędzy a nowym z ulicy rzucają grubego robaka . Chyba trzeba głośniej mówić o tym. Specjalista w którym biurze? Tzn do jakiego produktu?
Jeśli to prawda co piszesz, to Konsultant pracujący ponad rok czasu ma taką stawkę. Szok, a tak mówią, że firma nie ma pieniędzy. Okazuje się, że dla nowych pracowników jest, a dla tych co już pracują, to pozostają owocowe wtorki, czwarty i figa z makiem...
Ale to jest netto, tak? Z drugiej strony skoro piszecie o tych czwartkach i zerowych podwyżkach, to jaka jest reakcja Pracodawcy w przypadku złożenia wypowiedzenia przez kogoś o długoletnim stażu? Zdarzały się teraz takie odejścia?
Cicho tu coś. A nie wspominacie ile to osob odeszło ostatnio? Sporawo nie? Hihi coś takiego świadczy jak tu jest...
Jak wygląda ścieżka kariery w Pekao Financial Services Sp. z o.o? Czy trudno jest zdobyć awans?
Ścieżka kariery w Pekao FS nie jest z góry założona - pracownicy mają możliwość awansu zarówno w ramach swojej komórki jaki i zmian poziomych pomiędzy działami i departamentami, zależnie od wyników pracy i preferowanych obszarów rozwoju. Co warto podkreślić, również większość managementu Spółki, w tym Prezes Zarządu, ma za sobą wewnętrzną ścieżkę kariery, często od stanowiska młodszego specjalisty czy też konsultanta infolinii.
No to super, że takke możliwości są . A można przedstawić system premiowy? Jestem ciekawa jak on wygląda.
Pula premiowa jest dzielona przez menedżerów poszczególnych jednostek organizacyjnych, na podstawie wyników pracy i zaangażowania pracowników.
Wysokość puli dostosowana jest do bieżących okoliczności i zależna jest od wielu czynników. Po szczegółowe informacje dotyczące warunków na poszczególnych stanowiskach zapraszamy do aplikowania: https://www.pekao-fs.com.pl/oferty-pracy.
Nie można publicznie tutaj nawet poczytać o widełkach? To zdaje się element tzw transparentności :) Wiele firm się nią szczyci teraz. Dlaczego?
Bo cóż premie są śmieszne a szczególnie jak dostaniesz raz w roku hahahah także nie ma co miesiąc chyba że jesteś kierownikiem
Raz w roku? To znaczy że to taka premia od rocznych zysków? To powinna być przynajmniej w wysokości jednej pensji. Tak jest czy raczej mniej?
W moim przypadku pula na dział została przez "managera" podzielona na wszystkich pracowników po równo niezależnie od wyników pracy.Jakieś śmieszne pieniądze były nawet nie pamiętam bo tak rzadko są te premie (oczywiście dla zwykłych pracowników). Jakby to była wysokość jednej pensji to nikt by tu nic nie pisał ????
Jak nie ma premii albo są rzadko to może jest system benefitów które to rekompensują? Dają tu coś z socjala żeby można było być zadowolonym? Napiszesz?
Benefits? Hahaha Karta Multisport i owocowe wtorki Premia ? Raz w roku i to nawet nie połowa pensji także.... A podwyżki inflacyjne? Nie wiem czy nawet to było na bilet miesięczny. Robi się tutaj nieciekawie. Ratuje tą firmę tylko praca zdalna. A jak nie byłoby pracy zdalnej to 60% ludzi by uciekło. Niestety ale czas na zmiany
Noo to kadry będą się teraz domyślać kto to ;)))))))))) Pracuję ile? Wystarczająco. Mało osób zatrudniają tam gdzie trza, Jest rozstrzał z pensjami, jeden ma o 700 Ziko więcej niż drugi co robi teoretycznie to samo i nie mówcie kadrowe że doświadczenie i bla bla bla bo to mydlenie oczu. Pensje stoją w miejscu chyba że cudem dostaniesz inflacyjną 200 zł brutto co jest śmieszne. Ogólnie to można trafić na dział gdzie się człowiek nudzi, widać jak niektórzy łażą i drą się po piętrze bo nie mają co ze sobą zrobić
za to jest czas na różną integrację i zaciśnianie bliskich więzi pomiędzy niektórymi pracownikami a przemiłą dyr
Skoro faktycznie wyjaśniane jest to różnicą w doświadczeniu na papierze to jak ono jest wycenianie? Przytaczasz 700 zł jaki to miałby być rozrzut w latach? Piszesz, że teoretycznie to samo czyli można jakoś wyniki pracy weryfikować? Robią to?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Pekao Financial Services Sp. z o.o?
Na jakie wynagrodzenie zasadnicze-podstawowe bez uwzględnienia dodatków, premii, prowizji itd. może liczyć Specjalista w Biurze obsługi klienta? Proszę o podanie widełek, ponieważ nie zamieścili Państwo tej informacji w ogłoszeniu o pracę, co robi już większość firm i co pozwala bardzo usprawnić proces rekrutacji i zaoszczędzić czas zarówno pracodawcy jak i kandydata do pracy na dane stanowisko. Jawność wynagrodzeń i podawanie widełek pensji zasadniczej w ogłoszeniu powinno być podstawą, ponieważ ma ogromne znaczenie dla procesu rekrutacji, co powinno być priorytetem dla działu HR.
W zależności od prowadzonych rekrutacji podajemy w publikowanych ogłoszeniach widełki płacowe. To zależy m. in. od specyfikacji stanowiska na które rekrutujemy.
Czy Pekao Financial Services Sp. z o.o zatrudnia studentów?
Tak, zatrudniamy studentów, nie organizujemy jednak bezpłatnych staży. Proponujemy relację opartą o umowę o pracę.
Czyli od razu umowa, nie "bawicie" się też w staże z Urzędu Pracy przypadkiem? bo wielu pracodawców tak robi. Ufff
Nie prowadzimy żadnych programów stażowych - nasi pracownicy od razu otrzymują umowę o pracę, przy czym pierwsza zawierana jest na trzymiesięczny okres próbny.
Dlaczego nie zawieracie bezpośrednio umowy z pracownikiem tylko zatrudniacie przez agencję?
Z usług agencji pracy tymczasowej korzystamy incydentalnie, wyłącznie wtedy, gdy pilnie potrzebujemy dodatkowych osób do określonych zadań w krótkim okresie czasu, np. obsługi chwilowego zwiększenia ruchu na infoliniach. Jest to więc współpraca tymczasowa. Na stałe stanowiska prowadzimy bezpośrednie rekrutacje i oferujemy zawarcie UoP.
Jaki dress code obowiązuje w Pekao Financial Services Sp. z o.o?
W naszej firmie nie obowiązuje ścisły dress code. Ubiór dostosowujemy do okoliczności i charakteru pracy oraz ewentualnych spotkań z Klientami.
Wiecie czy Pekao Financial Services Sp. z o.o udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Spółka udostępnia wszystkie potrzebne narzędzia do wykonywania pracy w formule zdalnej. Pozdrawiamy, Kadry.
Czy Pekao Financial Services Sp. z o.o oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Pekao Financial Services Sp. z o.o?
Do każdego przyszłego pracownika podchodzimy indywidualnie a rozmowy rekrutacyjne przebiegają w różny sposób, zależnie od rodzaju stanowiska, na które kandydat aplikuje. Niekiedy, oprócz swobodnej rozmowy, podczas której chcemy poznać kandydata, jego kwalifikacje i omówić wzajemne oczekiwania, kandydat jest proszony o wykonanie zadania potwierdzającego jego kompetencje w danej dziedzinie.