Z całego serca nie polecam pracy w tej firmie. Zdanie pracowników nie jest w ogóle brane pod uwagę. Jeżeli aplikujecie na stanowisko stażysty lub asystenta to unikajcie tej firmy z daleka. Zero możliwości pracy zdalnej już od połowy maja, kierownictwo nie zamierza nawet wysłuchać i przemyśleć tego, co mają do powiedzenia pracownicy. Firma coraz bardziej upada i podejmuje coraz gorsze decyzje. Premie ani podwyżki w tej firmie nie istnieją. Chora firma i chore decyzje
Praca w TMF - wielkie rozczarowanie pod każdym względem...jedyny plus to czasem fajni ludzie w zespole.
Dużo tu podobnych - zwłaszcza ostatnio - opinii? Z czego one wynikają, skąd to rozczarowanie? Firma szczyci się elastycznymi godzinami pracy, benefitami typu bezpłatne lekcje angielskiego, Cafeteria, karty przedpłacone, dofinansowanie wczasów pod gruszą, upominki świąteczne, czy bonus urodzinowy. To mało? A ile w takim razie wynosi wynagrodzenie?
Negatywne opinie wynikają ze zmian jakie zostały wprowadzone. Kiedyś godziny pracy były elastyczne, teraz już nie są. Benefity jakie wymieniłeś oferuje prawie każda korporacja. Bonus urodzinowy został zastąpiony 4h wolnymi od pracy. Wynagrodzenie nie jest adekwatne do doświadczenia i umiejętności. Ile wywalczysz, tyle masz. Nie rzadko bywa, że nowy asystent zarabia tyle co specjalista pracujący pod kilku lat. Nie dziwne, że ludzie odchodzą.
NIE ZGODZE SIĘ, ŻE TAKIE BENEFITY OFERUJE PRAWIE KAŻDA KORPORACJA, PRACOWAŁAM W KILKU I JEDYNE CO BYŁO TO SOCJAL I UBEZPIECZENIE GRUPOWE, W TEJ CHWILI PRACUJE W FIRMIE PRYWATNEJ I JEDYNE CO MAM TO UBEZP. GRUPOWE ZA KTÓRE PŁACE I PARE ZŁ NA ŚWIĘTA, NIE MAM NAWET WCZASÓW POD GRUSZĄ, WIĘC BENEFITY, KTÓRE SA OFEROWANE W TMF TO DLA NIEKTÓRYCH BARDZO DUŻO.
Pracuję w firmie blisko rok, jest wspaniała rodzinna atmosfera jak na korporację, dużo pro pracownoczych akcji, ciekawe benefity. Podoba mi się możliwość rozwoju, doskonalenia swoich umiejęstności z zakresu języka angielskiego, excela czy możliwości uczestniczenia w interesujących szkoleniach. Cieszę się, że tu trafiłam, polecam z całego serca! ????
Wspaniała rodzinna atmosfera? ???? No cóż, najważniejsze że Tobie się podoba - ale Twoja opinia brzmi jakby była to pierwsza praca i zachłyśnięcie się korpo ???? Tmf nie umie zadbać nawet o bezpieczeństwo danych, giną teczki osobowe klientów, wyciekają informacje poufne - no ale rodzinna atmosfera jest najważniejsza! ????
Zgadzam się całkowicie z tą opinią. Przyszedłem do TMF-u z bardzo toksycznego korpo i doceniam życzliwosc i gotowosc do pomocy innych współpracowników. Osoby które mają aż tak dużo hejtu wobec tego miejsca albo pracują w jakimś dziale gdzie faktycznie jest poważny problem albo powinny oddejść do innej firmy i zobaczyć czy faktycznie będzie im lepiej. Mi jest bardzo dobrze i zamierzam tu pracować tak długo jak nie zmieni się sytuacja.
To, że ktoś przyszedł z gorszego korpo lub "gdzie indziej jest gorzej" to żadne argumenty umniejszające to co sie nagminnie dzieje w TMF. W czasach gdzie kładzie się nacisk na wellbeing, zdrowie psychicznie itd, ludzie są przemęczeni i sfrustrowani nadmiarem obowiązków i brakiem wsparcia. I nie zmienią tego webinary czy joga w trakcie pracy, bo najnormalniej w świecie nie ma czasu żeby z tego korzystać. Firma sobie odhaczyła bezmyślnie kolejny punkcik na plus w excelu, że oferuje to czy tamto a ludzie dalej są wykończeni i uciekają.
Znalazłam w sieci ogłoszenie dla HRP Supervisor i planuję aplikację. Czy mogę się spodziewać stabilnego zatrudnienia na UoP na czas nieokreślony lub czy jest jakiś okres próbny?
Żeby się do nich dodzwonić to jeden wielki żart. Co miesiąc mam inną wypłatę chce to wyjaśnić i nawet nie odpisują na e-maile. Firma rozlicza wypłaty firmy w której pracuje.
Człowieku przecież to jest normalne i właściwe postępowanie. Specjalista naliczający wynagrodzenie ma ustaloną osobę kontaktową u Twojego pracodawcy i to z nią wyjaśnia wszelkie sprawy. Jeśli specjalista miałby odbierać każdy telefon i odpisywać na każdego maila to nic innego by nie robił przez cały miesiąc poza tym skąd miałby wiedzieć, że rozmawia z osobą której dotyczy sprawa? Gdyby udzielali takich informacji telefonicznie każdemu to mógłbyś zadzwonić, podać się za swojego kolegę i wyciągnąć jego dane, zastanów się człowieku o czym Ty piszesz. Rusz się i wyjaśnij sprawę ze swoim pracodawcą.
Witam. zamierzam aplikować na Senior Transfer Pricing Officer’a. Liczę przy tym na formę pracy zdalnej, ponieważ mieszkam poza miastem. Czy podczas okresu wdrożenia musze stawiać się fizycznie w biurze?
Dzień dobry, interesuje mnie zatrudnienie jako specjalista ds. kadr i płac. Czy jest tu może ktoś kto był niedawno na rozmowie? interesuje mnie jej przebieg, co docelowo może być sprawdzane. To raczej czysty dialog czy jednak można otrzymać jakieś zadanie?
Hejka, zauważyłam, że wczoraj dodano ofertę dla asystentki do działu kadr i plac, przy czym jak widać po pytaniach tutaj, parę miesięcy temu też kogoś chyba szukano. 3 miesiące to chyba za krótko na „awans”? chciałam się dowiedzieć na jakie stanowiska można w teorii przejść jeśli faktycznie niektóre osoby pracują tu po 15 lat
TMF Poland jest dużą organizacją, która daje możliwość rozwoju i awansu swoim pracownikom. Większość naszych wakatów ma swoje podłoże właśnie w awansach wewnętrznych. Stanowisko Stażysty jest u nas również stanowiskiem merytorycznym, które daje niezbędną wiedzę do objęcia roli Asystenta. Kiedy Asystent dostaje awans na stanowisko Młodszego Specjalisty robi nam się wakat na stanowisku Asystenta. Tak wygląda droga rozwoju, przechodząc oczywiście rónież przez rolę Specjalisty i Starszego Specjalisty.
Moim zdaniem na pierwszym miejscu stawiane są statystyki, wyniki finansowe i ankiety. Dopóki jesteś grzeczny, potrzebny i przynosisz zyski to wszystko jest super. Mają bardzo duże wymagania ale nie ma stabilności zatrudnienia, jest duża rotacja pracowników. Odradzam zdecydowanie osobom, które szukają pracy na dłużej. Ludzie są zawaleni robotą i przemęczeni natłokiem obowiązków. Mnie wymieniono na lepszy model :-( Nie polecam.
Ostatnio ktoś podkreślił rotacje i teraz zastanawiam się ze względu na co najczęściej występują odejścia? Tu chyba przytoczony został scenariusz, że to firma rezygnuje z pracownika, ale jeśli tak to czemu?
Rotacja wzgledem zeszlego roku znaczaco spadla. Tmf zdobyl tez certyfikat dobrego pracodawcy. Wiekszosc negatywnych komentarzy dotyczy jednego z wielu obszarow w tej firmie. Niektorzy tu pracują 15 lat i są bardzo zadowoleni. Problem w tym że zadowoleni rzadko piszą komentarze
Czy TMF Poland Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Jakie warunki należy spełnić by stać się w firmie „osobą nie do ruszenia”? ktoś napisał, że zatrudniają się „od zawsze”, mnie ciężko będzie to przeskoczyć, bo jeszcze na rozmowie nawet nie byłam. I nie wiem czy w zasadzie będę osobiście? Mam na myśli te ofertę dla specjalisty ds. kadr i płac z trybem w 100 % zdalnym. Rozmowa też tak może być zrealizowana?
Nie polecam nikomu kto nie lubi być poniżany. W płacach maja jedna osobę - (usunięte przez administratora)- która wprowadza wszystkich nowych pracowników. Niestety na porządku dziennym są krzyki i poniżanie. Wiem, ze każdy myśli ze by na to nie pozwolił, ale proszę mi wierzyć ze będąc w roli (usunięte przez administratora)nie jest tak łatwo się przeciwstawić. Do tego prowadzą ciągła rekrutacje i ciagle zwalniają poszczególne osoby. Jest pare osób nie do ruszenia, które pracują tam „od zawsze”. Reszta albo nie wytrzymuje (usunięte przez administratora) i się zwalnia, albo jest wyrzucona.
A jak wyglądają sprawy względem pracy na część etatu? wcześniej pisano tu, że można zacząć pracę w przedziale od 7 do 11, zastanawiam się czy przy tym praca na pól etatu byłaby w ogóle możliwa? czy ktoś już się tak zatrudniał?
Dzień dobry, na jaką pensje może liczyć asystent w dziale kadr i płac? Czy jest UOP?
Cześć, mogę was prosić o kilka słów na temat ścieżki kariery w firmie i TMF Business Academy? Na jakiej zasadzie działa ta akademia, sprawdza się? Szukają Accountanta z językiem niemieckim. Przybliżycie mi widełki? Oczekują sporo, nawet 5-letniego doświadczenia, więc ciekawi mnie ile firma oferuje. Co myślicie, warto ubiegać się na to stanowisko? Co z pracą zdalną, nie wróciła jej możliwość przypadkiem? W benefitach pisza o prezentach świątecznych, pochwalcie się, co firma zafundowała w tym roku?:)
Witam , aplikuje na stanowisko specjalista ds.kadr i płac , praca zdalna. Ile można zarobić w tej firmie ?
Czy może ktoś powiedzieć jak się pracuje w dziale kadr i płac jako asystent?
Nie warto .Po pierwszym tygodniu będziesz chciała uciekać. Nie będziesz wiedziała kto ma Ci zlecać pracę, zacznie szpytać wokoło czy ktoś coś ma, a wtedy każdy zrzuci na Ciebie całe swoje (usunięte przez administratora) i obudzisz się, że wszyscy na zdalnej a Ty robisz najgorsza robotę na miejscu, którą przypisują sobie inni. Be my guest.
Nie łapię. Widziałam teraz ofertę dla asystentki do działu księgowości i tam normalnie jest zapisana hybryda a nawet praca zdalna, czemu twierdzisz, że miałoby wyjść inaczej? Chyba, że początki takie są i trzeba się przez nie przebić? Co potem? Jest jakiś awans? po jakim czasie skoro teraz nowych osób szukają?
Pracuję w firmie blisko rok, jest wspaniała rodzinna atmosfera jak na korporację, dużo pro pracownoczych akcji, ciekawe benefity. Podoba mi się możliwość rozwoju, doskonalenia swoich umiejęstności z zakresu języka angielskiego, excela czy możliwości uczestniczenia w interesujących szkoleniach. Cieszę się, że tu trafiłam, polecam z całego serca! ????
Wspaniała rodzinna atmosfera? ???? No cóż, najważniejsze że Tobie się podoba - ale Twoja opinia brzmi jakby była to pierwsza praca i zachłyśnięcie się korpo ???? Tmf nie umie zadbać nawet o bezpieczeństwo danych, giną teczki osobowe klientów, wyciekają informacje poufne - no ale rodzinna atmosfera jest najważniejsza! ????
Zgadzam się całkowicie z tą opinią. Przyszedłem do TMF-u z bardzo toksycznego korpo i doceniam życzliwosc i gotowosc do pomocy innych współpracowników. Osoby które mają aż tak dużo hejtu wobec tego miejsca albo pracują w jakimś dziale gdzie faktycznie jest poważny problem albo powinny oddejść do innej firmy i zobaczyć czy faktycznie będzie im lepiej. Mi jest bardzo dobrze i zamierzam tu pracować tak długo jak nie zmieni się sytuacja.
To, że ktoś przyszedł z gorszego korpo lub "gdzie indziej jest gorzej" to żadne argumenty umniejszające to co sie nagminnie dzieje w TMF. W czasach gdzie kładzie się nacisk na wellbeing, zdrowie psychicznie itd, ludzie są przemęczeni i sfrustrowani nadmiarem obowiązków i brakiem wsparcia. I nie zmienią tego webinary czy joga w trakcie pracy, bo najnormalniej w świecie nie ma czasu żeby z tego korzystać. Firma sobie odhaczyła bezmyślnie kolejny punkcik na plus w excelu, że oferuje to czy tamto a ludzie dalej są wykończeni i uciekają.
Czy firma TMF Poland Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Generalnie ludzie w zespole są fajni, pomocni. Choć nie wszyscy, bo jak ci pomagaj w czymś, potem muszą wypełnić timesheet, i jak za dużo czasu spędzają na pomoc Tobie, muszą się tłumaczyć, jednocześnie ciebie wykopując. Enate to tragedia, klikanie procesów i wielka strata czasu. Nie wyrabiasz się z robota, więc robisz nadgodziny. Zaczynasz robić się zmęczony. Dowalanie klientów bez pytania czy dasz radę ich przejac. Zapomnij o awansie, jak zaczynasz od asystenta to masz tyle samo spółek co młodszy specjalista, a wynagrodzenie o wiele niższe. Ciągle robiebie szkoleń, enate, ankiety, wgrywanie plików, nie otwierające się pdfy, ticekt za ticketem- to wszystko spowalnia pracę. Jak jesteś zaangazowany to jeszcze więcej od Ciebie wycisną. Jak gdzieś popełnisz błąd to musisz się nieźle tłumaczyć. To wywołuje stres. To jest praca na rok, max 1,5. Nie warto tutaj pracować dłużej. Wykonczysz się psychicznie i fizycznie. W moim zespole w ciągu pół roku odeszło 6 czy 7 osób. Rotacja jest ogromna. Jeśli znasz się na kadrach i placach ale nie leżą ci te wszystkie programy do obsługi, typowe w korpo to daj sobie spokój od razu. Moim zdaniem poziom managera i superwizora to tragedia. Nie ogarniają nic.
Nie polecam - chyba że ktoś lubi jak nim pomiatają i traktują jak śmiecia. Jeszcze póki to tolerujesz to jest wszystko dobrze, gorzej jak się temu przeciwstawisz. Generalnie firma nie szanuje ludzi w ogóle. Jestem w szoku że w tych czasach takie rzeczy jeszcze się dzieją!!!!
Cześć, możecie powiedzieć, jak wygląda elastyczność godzin pracy w TMF? Są jakieś widełki godzinowe, w których się pracuje?
I na poszczególnych działach nie robi to większego problemu? zastanawiam się jak wtedy ludzie zgrywają się z jakąś ewentualną współpracą. Które stanowiska obecnie są uznawane za te najbardziej samodzielne a przy których stawia się raczej na zespół? Są prowadzone jakieś projekty?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w TMF Poland Sp. z o.o. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![TMF Poland Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![TMF Poland Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 4 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Plac Piłsudskiego 1
00-078 Warszawa - NIP: 5252422482 KRS: 0000303299
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Warszawa i okolice
- Ifservices Sp. z o.o.
- Kancelaria Podatkowa Euro Zenona Baćmaga
- Grażyna Danuta Jadacka Grażyna Jadacka
- Usługi Księgowe Monika Grzegorzewska
- Swam Sp. z o.o.
- Move Martin Oleasz
- Kancelaria Doradztwa Podatkowego Taktax Marta Wiatroszak-Płóciennik
- Przedsiębiorstwo Usługowe Juna Marek Korobczak
- 4Perfects Sp. z o.o.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Buchalter24.Pl Barbara Zalewska
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |