Przyszedłem z nadzieją, że będzie super, firma działająca na całym świecie, dużo się nauczę. Tym czasem zero organizacji, chaos, żadnego wsparcia od przełożonego. Problemy ze sprzętem cały czas, do tego o nic nie możesz się doprosić ani it ani hr. Nikt ci po prostu nie odpowiada. Jeden wielki bałagan.
Panie Pawle, W sprawie rozwiązania problemów technicznych ze sprzętem - nasz dział IT realizuje zgłoszenia wg kolejności ich wpływu. Koledzy są też dostępni na wewnętrznym komunikatorze, gdzie można otrzymać diagnozę problemu czy poradę. Wierzymy też, że mimo początkowych trudności, z pomocą Pana „Buddiego", a więc opiekuna przydzielonego każdemu naszemu nowemu pracownikowi z czasem łatwiej będzie się Panu odnaleźć w naszej organizacji, a międzynarodowa struktura i ambitne projekty pozwolą się Panu zawodowo rozwijać. Poinformowaliśmy dodatkowo dział HR o Pana trudnościach i mamy nadzieję, że w krótkim czasie uda się rozwiązać Pana problemy. Wszystkiego dobrego.
Z całego serca nie polecam pracy w tej firmie. Zdanie pracowników nie jest w ogóle brane pod uwagę. Jeżeli aplikujecie na stanowisko stażysty lub asystenta to unikajcie tej firmy z daleka. Zero możliwości pracy zdalnej już od połowy maja, kierownictwo nie zamierza nawet wysłuchać i przemyśleć tego, co mają do powiedzenia pracownicy. Firma coraz bardziej upada i podejmuje coraz gorsze decyzje. Premie ani podwyżki w tej firmie nie istnieją. Chora firma i chore decyzje
Gdzie mają biuro w Lublinie?
na ich stronie www nie ma informacji ze maja oddzial w Lublinie, jedynie Wawa i Katowice, wiec skad to pytanie?
Czy w TMF Poland Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Pozwolę sobie opisać swoje doświadczenie w zespole "globalnym", chociaż patrząc okiem czasu i doświadczenia - bardziej pasuje - Powiatowym. Tak zarysowując kierunek opinii dodam, że firma ma ogromny kryzys w zarządzaniu. Ciągłe zmiany wizji, rotacje na najwyższych szczeblach, brak komunikacji itp. - to są takie bardzo ogólne sygnały, że ta ryba już jest mocno nadpsuta. Poza tym w firmie tej króluje kultura promowania miernoty i atmosfera wszechobecnego braku wszelkich ambicji. Nie liczcie na żaden rozwój - nawet przeskakując oczko wyżej dostaniecie max 5% podwyżki. Ha, podwyżki - to słowo jest zakazane w słowniku firmy. Pieniążki to tylko dla seniorów, którym sypią na lewo i prawo za każdym razem jak wizja się wyłoży - wam, szeregowi pracownicy nic się nie należy. Możecie nacieszyć oczy na linkedinie jak wasz management pije drinki w Meksyku. Ale meksyk! Poza tym: brak jakichkolwiek struktur organizacyjnych, nikt nie bierze odpowiedzialności za nic, managerowie niezainteresowani tym, co robią ich podwładni, haery odpowiadają łaskawie po 5ciu tygodniach - dramat. Po kowidzie zrobiło się jeszcze weselej. Nikt za nic nie odpowiada, nikt do niczego nie dąży - organizacja mentalne widmo. Na górze, ci, co koszą siepę oczywiście złote usta pełne frazesów - na dole: brak wizji, celów i realizacji. Pracując tam ma się wrażenie, że ta organizacja za chwilę się rozleci jak domek z kart. Nikt nie wie jakim cudem to jeszcze działa, serio. Chwalą się benefitami - no ok, 120 marchewek na karcie sodexo, lekcjami języków obcych. Z tymi językami to też niezła beka - chcieliśmy się z kilkoma osobami zapisać, odesłali nas do lektora a on przegnał nas na 4 wiatry psiocząc, że szkoła językowa mu nie płaci 3 miechy...TMF - totally meaningless firm? Mało? To jeszcze dorzucę: niewykwalifikowana kadra managerska, niedbająca o rozwój - szczęśliwi ci, którym trafił się manager z IQ wyższym niż swój wiek - reszta to bezideowi papuasi pod butem (un)delivery leaderów. Podsumowując: leadership sprowadzony do klikania i postowania na linkedinie zamiast brania byków za rogi, albo cojones :-)
To niestety prawda. Brak organizacji. Jedni mają mnóstwo pracy inni mało w tym samym zespole. Są ankiety zadowolenia ale nikt nie bierze ich pod uwagę. Co do HR to szkoda słów, naprawdę często odpisują po miesiącu. Ma się wrażenie że się im przeszkadza. Jak jesteś na początku ścieżki nie ma kogo poprosić o pomoc. Wszystko trzeba samemu się doprosić bo programy niepodłączone, brak dostępów i ciągłe tickety ... Za dużo programów i statystyk które nic nie wnoszą...Szkoda bo firma ma potencjał ale coś nie gra stanowczo.
buhaha, prosto w punkt! Ja pamiętam jak robiliśmy projekt globalny dla klienta i potrzebowaliśmy info od jednego z nadaktywnych na Linkedinie liderów, ale nie tak aktywnych na kanałach korporacyjnych typu Teams. No i otóż osobnik ten postował, lajkował, komentował posty wszem wobec i dookoła. Postował objawione korpo-prawdy i mądrości, niestety na merytoryczne prośby mailowe i przez inne kanały nie odpowiadał miesiącami. Inna sprawa to to, że widać, że traktują polaczków niczym hindusów. Mocno idą też w Serbię, Węgry i Costa Ricę, a całą śmietankę spija ekipa u koryta w UK, Holandii czy też USA. Ta firma to przykład tak zwanej holenderskiej szkoły zarządzania czyli w zasadzie jego braku. Kandydaci - nie idźcie tą drogą!
Analiza przeprowadzona dość dawno. Czy w ramach aktualizacji wymaga ona jakiegoś dopełnienia? masz jakieś szersze odniesienie się? Co obecny kandydat może wywnioskować z tego dla siebie?
Czytając opinie na gowork niemal o każdej firmie mówi się same złe rzeczy, ze człowiek nie wie gdzie iść…. Jestem od 10 lat na rynku pracy w Polsce i TMF jest moja 5 firma (pracuje tutaj 6 lat) W poprzednich firmach różne cyrki widziałam od mobbingu, do wymagań zakładać obcasy w biurze… W TMF przynajmniej panuje normalna atmosfera pracy, jest szacunek do pracownika, dobre relacje międzyludzkie i możliwości rozwoju. Nie jest to najlepiej płatne miejsce pracy na rynku, ale to tez nie jest branża IT…w księgowości i korpo jest wszędzie podobnie, podwyżki rzędu 5% rocznie i kokosów nie uzbierasz.. wiele zależy od zespołu i managera, w naszych zespołach akurat dbamy mocno o wdrożenie nowego pracownika, bo od tego zależy jak szybko zacznie wspierać innych i dba o to nie tylko manager, a zespół tez.. opinie pozostawię neutralną, bo jak w każdej firmie są plusy i minusy.. są procesy które nie działają i jest to korpo, tu dobra zmiana w jeden dzień nie zajdzie… ale pokażcie mi gdzie w dużej firmie jest inaczej. dziwią mnie tutaj opinie stażystów o tym ze nie maja możliwości pracy zdalnej, bo jak w moich czasach wchodziło się na rynek i się dostawało do pierwszej firmy, to się skupiało na szkoleniu się i pozyskiwaniu wiedzy i się dojeżdżało 1,5 h do pracy jak trzeba, 5 razy w tygodniu. Po kilku latach porządnego doświadczenia możesz szukać lepszych opcji i wybierać :) zreszta jest to praca, ale wczasy, sorry
Gdzie mają biuro w Lublinie?
na ich stronie www nie ma informacji ze maja oddzial w Lublinie, jedynie Wawa i Katowice, wiec skad to pytanie?
...bo dają od wielu miesięcy ogłoszenia w tym mieście na różne stanowiska.?! co za bdurny komentarz, "bo na stronie nie ma".. wielu innych rzeczy też tam nie ma. podbijam pytanie - GDZIE MAJĄ W LUBLINIE BIURO ?
Pewnie chodzi o pracę zdalną - szukają też w Poznaniu np. a nie mają tu biura. W ogłoszeniu jest za to napisane że chodzi o pracę zdalną. Taka sama sytuacja zapewne jest z Lublinem. Też nie ma tam biura stacjonarnego tej firmy.
Ta firma nie ma biura w Lublinie, biura są w Warszawie oraz w Katowicach, jednak dają możliwość pracy zdalnej a czasem opcję pracy "u klienta" być może z tym związana jest oferta
No to zdalnie na pewno na rękę by było dla osób z innych regionów. Ale mimo, że jest zdalnie to ile razy trzeba byłoby fizycznie się w biurze pojawiać? Jakie konkretnie laptopy tu dają i co z dofinansowaniem do energii?



Szef firmy opowiadający na każdym spotkaniu, aby nie odchodzić z firmy świadczy o statusie i opinii firmy ahhhha :)
Szczerze nie polecam współpracy z tym pożal sie boże biurem rachunkowym, zero profesjonalizmu, zero wiedzy, błąd na błędzie a jak sie zacznie im wytykać błędy agresja i kłamstwa oraz obraza i wymyślanie jak oni sie angażują.
Z jakiego typu błędami ty osobiście się spotkałaś? Możesz konkretniej napisać? Zwracałaś na miejscu może uwagę ?
tylko, że to nie są wymienione błędy tylko wskazujesz gdzie występują. co w szkoleniach jest niepoprawnego, jak one wyglądają w praktyce, harmonogramem kto się zajmuje i również jaki jest z nim obecnie problem? nikt nie sugeruje poprawek żadnych?
Zostawiam opinie po raz drugi bo usuwają negatywne komentarze. Cieszę się, że nie mialam okazji zmarnowania nawet jednego dnia w tej firmie. We wtorek rekruter zaprosił mnie na rozmowe ktora miala odbyc sie w czwartek.zerwalam sie wczesniej z pracy, przygotowalam sie do rozmowy, jednak rekruter mnie wystawil. Po 30min oczekiwania na telefon postanowilam sama zadzwonic zeby po prostu uzyskac jakakolwiek informacje - rekruter bezczelnie wyłączył telefon. Zachowanie godne przedszkolaka, a nie dzialu HR w firmie, ktora na co dzien zajmuje sie sprzedaza uslug z zakresu HR! Ciesze sie, ze wyszlo jak wyszlo, bo nie wyobrazam sobie zrezygnowac z dotychczasowej firmy na rzecz takiego cyrku. Nie maja szacunku do kandydata i pokazuja sie z takiej strony, to ciekawe jak traktuja pracownikow.
Czy jest ta możliwość pracy zdalnej czy nie? na ofercie pracy jest napisane, że tak (oferta na młodszą księgową) a tu w opiniach, że dla stanowisk asystenckich juz nie ma. To jak to wygląda w praktyce? i czy to prawda w Warszawie z noszeniem tego laptopa co dziennue????????????
Czy nowo zatrudnione osoby w TMF Poland Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Pierwsza na trzy miesiące umowa próbna o pracę, później nieokreślony. słabo z płacą, tj. zero premii, nie wypłacają za nadgodziny tylko trzeba odbierać. Brakuje ludzi i szkoleń, z dnia na dzień przełożony daje ci nowy projekt na programach, których nie znasz i zero pomocy, radź sobie. Ciężko też uzyskać pomoc kogoś na wyższym stanowisku. Ogromny bałagan, odradzam na początek, bo niczego się nie nauczysz.
No ok, chociaż kwestie umowy jak najbardziej ok. Tak właściwie to skąd taki deficyt w ludziach tutaj? Do tego czy starsi koledzy nowych tu za bardzo nie lubią i stąd ten brak wsparcia?
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w TMF Poland Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Problemy z zasobami ludzkimi w działach w firmie, podchodzenie przez niektórych (nie wszystkich, na szczęscie mój manager był super) "managerów" z wyższością do nowych pracowników, często brak odpowiedzi na pytania dotyczące klienta lub merytorycznych pytań. Słaba organizacja firmy i bałagan.
Nooo a juz mialam skladac oferte i wysylac cv, 20 lat doswiadczenia, darmowego kursu angielskiego nie potrzebuje bo ten jezyk jest moim drugim po ojczystym... a tu taka lipa po tych komentarzach az sie odechciewa pracy...tam. Jak to jest jedni pisza ze cod miod i orzeszki, praca hybrydowa, ochy i achy a drudzy ze to kleska?
A na jakie stanowisko aplikujesz? Umowmy sie, ze opinie pisza zwykle niezadowoleni i rozczarowni pracownicy ewentualnie Ci co chca sie pochwalic ze im sie udalo co za tym idzie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Czyli to czy bedziesz zadowolona zelezy od tego jakie masz oczekiwania, plany i ambicje. Jednym wystarczy ciepla posadka inni chca poklasku. Wiec to nie jest zla firma! To czy bedziesz miec fajna atmosfere zalezy do jakiego teamu trafisz. Jesli chcesz zarabiac miliony to nie jest ten adres, awans tez nie da Ci tych denarow po sufit. Ale jesli cenisz stabilizacje i pewniaka bo chcesz sie rozmnazac to polecam. Jesli chcesz robic kariere to musisz dobrze slodzic i wiedziec komu wejsc w tylek tez sie moze udac. Ewentualnie mozna czekac az cos sie zwolni bo ktos odejdzie. Wiec jesli chcesz miec swiety spokoj i wzdglednie spoko prace polecam jesli jestes ambitny i nie boisz sie mobbingu a kasa wynagrodzi ci wszystko polecam inne korpo gdzie dobrze praca. I taki wniosek na koniec jesli ktos jest po prpstu dobrym specjalista popracuje i pojdzie dalej gdZie sa wieksze hajsy ale krzywdy Ci tu nie zrobia!
Ooo wspominasz o stabilizacji, super, bo właśnie mnie ona bardzo interesuje. Powiesz mi, po jakim czasie można tutaj liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony? :)
Przyszedłem z nadzieją, że będzie super, firma działająca na całym świecie, dużo się nauczę. Tym czasem zero organizacji, chaos, żadnego wsparcia od przełożonego. Problemy ze sprzętem cały czas, do tego o nic nie możesz się doprosić ani it ani hr. Nikt ci po prostu nie odpowiada. Jeden wielki bałagan.
Panie Pawle, W sprawie rozwiązania problemów technicznych ze sprzętem - nasz dział IT realizuje zgłoszenia wg kolejności ich wpływu. Koledzy są też dostępni na wewnętrznym komunikatorze, gdzie można otrzymać diagnozę problemu czy poradę. Wierzymy też, że mimo początkowych trudności, z pomocą Pana „Buddiego", a więc opiekuna przydzielonego każdemu naszemu nowemu pracownikowi z czasem łatwiej będzie się Panu odnaleźć w naszej organizacji, a międzynarodowa struktura i ambitne projekty pozwolą się Panu zawodowo rozwijać. Poinformowaliśmy dodatkowo dział HR o Pana trudnościach i mamy nadzieję, że w krótkim czasie uda się rozwiązać Pana problemy. Wszystkiego dobrego.
a o jakim TMF piszesz? bo chyba nie o Katowicach :) czegokolwiek bym nie potrzebowala od HR lub IT zawsze na wysokosci zadania!!!
nie zgadzam się, pracuję już kilka miesięcy i po podejściu HR w Katowicach i nowej osoby w IT widzę, że im bardzo zależy... Przykre, że ktoś zamiast mieć zastrzeżenia do swojej samodzielności na home office, zrzuca winę na Pracodawcę. Słabo.
pawel, jak możesz powinieneś być zadowolony bo nazwa firmy i to że pracujesz w międzynarodowej korporacji to prestiż, ufff trzymaj się, nikt nie mówił że będzie łatwo, Fakt to co napisałeś to prawda :(
jakiej ty samodzielności oczekujesz od nowozatrudnionego pracownika, który nie wie jakie systemy i do czego są wykorzystywane, nie zna struktury firmy ani innych pracowników?
Z całego serca nie polecam pracy w tej firmie. Zdanie pracowników nie jest w ogóle brane pod uwagę. Jeżeli aplikujecie na stanowisko stażysty lub asystenta to unikajcie tej firmy z daleka. Zero możliwości pracy zdalnej już od połowy maja, kierownictwo nie zamierza nawet wysłuchać i przemyśleć tego, co mają do powiedzenia pracownicy. Firma coraz bardziej upada i podejmuje coraz gorsze decyzje. Premie ani podwyżki w tej firmie nie istnieją. Chora firma i chore decyzje
Praca w TMF - wielkie rozczarowanie pod każdym względem...jedyny plus to czasem fajni ludzie w zespole.
Dużo tu podobnych - zwłaszcza ostatnio - opinii? Z czego one wynikają, skąd to rozczarowanie? Firma szczyci się elastycznymi godzinami pracy, benefitami typu bezpłatne lekcje angielskiego, Cafeteria, karty przedpłacone, dofinansowanie wczasów pod gruszą, upominki świąteczne, czy bonus urodzinowy. To mało? A ile w takim razie wynosi wynagrodzenie?
Negatywne opinie wynikają ze zmian jakie zostały wprowadzone. Kiedyś godziny pracy były elastyczne, teraz już nie są. Benefity jakie wymieniłeś oferuje prawie każda korporacja. Bonus urodzinowy został zastąpiony 4h wolnymi od pracy. Wynagrodzenie nie jest adekwatne do doświadczenia i umiejętności. Ile wywalczysz, tyle masz. Nie rzadko bywa, że nowy asystent zarabia tyle co specjalista pracujący pod kilku lat. Nie dziwne, że ludzie odchodzą.
„Profesjonalizm”, a raczej jego brak. Byłem umówiony na rozmowę rekrutacyjna ale niestety nikt się nie pojawił. Ciekawy jestem jak traktują obecnych pracowników skoro przyszłych olewają.
traktują tragicznie, dlatego właśnie jestem już byłym pracownikiem :) ciesz się, że z rekrutacji nic nie wyszło.
Możesz napisać coś więcej? Chciałam tam aplikować do payrolla, ale komentarze słabe... Inne korpa - tez nie ma szału. We wszystkich za to opiniach pojawia się info, że istnieją lepsze korpo. Chyba jakieś mityczne. Czy ktoś może mi wskazać które korpo są ok?
owszem, kompletny brak zainteresowania i wsparcia ze strony managera, nie był nawet w stanie powiedzieć czym na co dzień się zajmuję, na próbę kontaktu na teamsie czy telefonicznie odrzucał połączenia, ze wszystkimi problemami zostajesz sam, kilkukrotnie obiecywane podwyżki (oczywiście na obietnicach się kończyło, za to organizowali dla nas spotkania typu joga twarzy albo dekorowanie pierniczków xD), problemy ze sprzętem/z IT NON STOP, ciągłe nadgodziny, rotacja której w innych firmach nigdy nie widziałam, traktowanie pracowników jak (usunięte przez administratora) (to akurat nie w moim zespole, ale pewna managerka w Warszawie potrafiła doprowadzić innych do płaczu). żałuję przepracowania tam nawet jednego dnia.
Na szczęście nie miałam okazji przepracować dnia w tej firmie. We wtorek zostałam zaproszona na rozmowę z rekruterem - rozmowa miała odbyć się w czwartek. Wykazując się pełnym "profesjonalizmem", rekruter po prostu mnie wystawił. Po 30 minutach oczekiwania na telefon próbowałam sama się dodzwonić aby uzyskać jakąś informację, jednak ten profesjonalny rekruter miał wyłączony telefon. Wystarczyło napisać smsa z przeprosinami i jakimkolwiek wyjaśnieniem. Świetna polityka firmy, która UWAGA - zajmuje się sprzedażą usług m.in. z zakresu HR. Człowiek sie przygotowuje, zrywa wcześniej z pracy aby stawić sie na roznowie na czas, a nikt nawet nie raczy poinformować, że rozmowa i tak sie nie odbędzie i bezczelnie wyłączają telefon i traktują kandydata jak zero. Chwała, że (usunięte przez administratora) wyszło już na etapie początkowym, bo niewyobrażam sobie porzucić dotychczasowej firmy dla takiej błazenady.
Nie polecam tego miejsca pracy stażystom i asystentom. Po zakończeniu pandemi jako jedynym w firmie nie należy im się praca w trybie hybrydowym, artumenty takiej decyzji są tak słaba że zastanawiam się czy sam zarząd w nie wierzy. Żeby tego było mało przez 5 dni w tygodniu firma zmusza pracowników do tego aby zabierać laptopa do domu i następnego dnia przynosić do biura co bardzo ogranicza zarzadzanie swoim prywatnym czasem. Nikt tu nie słucha tego co pracownik ma do powiedzenia. Nikogo to nie obchodzi że codzienne noszene komputera to dodatkowy stres oraz obciążenie tak ma być i koniec....a wystarczy kupić smycze do komputerów i przyczepić je do biurka...Jeśli ktoś chce tutaj pracować na najniższych stanowiskach to niech to mocno przemysli bo dla tych osób jest to bardzo mało przyjazne miejsce do pracy
Totalnie się z tym zgadzam. Wydaje mi się, że bardzo dużo osób zrezygnuje z pracy w tej firmie, ponieważ to co teraz robią jest po prostu chore. A dla przyszłych kandydatów polecam zastanowić się nad tym czy warto pracować w firmie, w której nikt nie słucha Waszego zdania i ma Was totalnie w czterech literach :) Ponieważ aktualnie tak jest w TMF. Zarządzanie, a raczej jego brak na poziomie dna. Gdybym wiedziała, że tak to będzie wyglądać to nie zmieniłabym poprzedniej pracy.
Niestety zgadzam się z tym choć nie pracuję na stanowisku asystenckim. Powrót do biur, nagle, na już, bez konsultacji z nami i to na 3 dni w tygodniu. Dodatkowo z koniecznością podawania z góry które dni będziemy w biurze, bez możliwości zostawienia tam laptopa, tylko codzienne dźwiganie go w tę i z powrotem. I jeszcze ostatni hit - konieczność dostępności dla klientów w godzinach 9-17. Wszystko super jak klient jest duży i można dogadać się co do godzin z zespołem, ale jak większość z nas ma dodatkowa małych klientów których obsługuje samodzielnie… I gdzie tu elastyczność, którą tak firma się szczyciła? Jest to standardem na rynku pracy ale nie w TMF :(
A później się dziwią, że anikieta na temat pracodawcy tak kiepsko wypadła...słabe to wszystko bardzo...
Ja bardzo sobie cenię pracę w TMF. Pracuję w zgranym zespole. Moje godziny pracy są elastyczne. Mam dostęp do wielu szkoleń, uczęszczam też na bezpłatne lekcje z języka angielskiego. Czasami zdarza się, że muszę zostać trochę dłużej, ale kolejnego dnia przychodzę później. Podoba mi się szeroki wachlarz benefitów (Cafeteria, karty przedpłacone, dofinansowanie wczasów pod gruszą, upominki świąteczne, bonus urodzinowy). Polecam!
Zgadzam się z Asią. Pracuję w TMF kilka lat, nabywam ciekawych doświadczeń, firma jest elastyczna i reaguje na potrzeby pracowników. Dostałam fajną podwyżkę... Lubię bezpośredniość relacji z kierownictwem firmy.
Jestem pracownikiem TMF od kilku miesięcy, z cała pewnością mogę polecić takiego pracodawcę. Normalne, ludzkie podejście, fajna atmosfera i pakiet benefitów. Wszystkim niezdecydowanym odradzam czytanie nieprawdziwych negatywnych wpisów. Szczerze polecam .
Szanowna pani, po kilku miesiącach to nawet więźniom się więzienie podoba ???? a dopiero po minimum roku dostrzegają jak głęboko w (usunięte przez administratora) ole siedzą. Pogadamy po roku pracy, może 1,5. Za mną 5 lat w Tmf i zmiana pracy to była bardzo dobra decyzja
nie uważasz że każdy człowiek jest inny, ma inne potrzeby i prawo do własnej opinii? nie narzucaj komuś swojej.
Pracuję tu już kilka lat, za mną awanse, jestem bardzo zadowolona z pracy w TMF, ludzkie podejście do pracownika, elastyczny czas pracy, bezproblemowe powroty z macierzyńskich, mało kto zostaje w nadgodzinach (przynajmniej w moim dziale). Pracujemy na open space, ale warunki są naprawdę ok, nie ma scisku. Wiadomo różne są działy, w jednych jest więcej ludzi w innych mniej; różni są managerowie. Przykre jest to że opinie pojedynczych niezadowolonych osób rzutuja na obraz całej firmy w której pracuje chyba ponad 200 osób czy nawet więcej. Lubię te firmę i nie mam zamiaru zmieniać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 3 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!