K.C.I. Group

Poznań

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 54 ocen.

Opinie o K.C.I. Group

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie K.C.I. Group

Dominika

Na stronie internetowej firmy można znaleźć informacje o aktualnych ofertach pracy. Poszukiwani są m.in. Operatorzy CNC. Ktoś z Was ostatnio współpracował z K.C.I. Group i może powiedzieć coś więcej o swoich doświadczeniach? Takie informacje mogą być cenne dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją.

ewelina

dokładna stawka na rękę jest 5,70

KCI
@ewelina 23.01.2017 08:59
dokładna stawka na rękę jest 5,70

Pani Ewelino, dokładna stawka netto, czyli jak Pani pisze na rękę, jeśli mówimy o pracy jako stolarz, a zakładam że o tej mówimy wynosi 5,75 GBP netto, - nie wspomina Pani jeszcze o jednej części wynagrodzenia 160 GBP miesięcznie dodatkowo jako ekwiwalent na zakwaterowanie - chyba, że o tym fakcie już mąż nie poinformował traktując jako prywatne kieszonkowe - ale to polecam poczytać umowę tam takie szczegóły są zapisane. Odnosząc się do tego co napisał Pan Roe - KCI nie płaci stawki niższej niż Minimum Leaving Wage, bo to nielegalne. Natomiast stawka 7,20GBP o której Pan pisze to stawka brutto, a nasze 5,75 GBP jest stawką netto, dodatkowo 160 GBP ekwiwalentu za zakwaterowanie, które również zgodnie z Brytyjskim prawem wlicza się do minimalnego wynagrodzenia - dodając wszystko razem i zamieniając na stawki brutto nasi pracownicy przekraczają 8 GBP brutto na godzinę. A to musi Pan przyznać trochę więcej niż podstawowe 7,20 GBP. Poza tym, z całym szacunkiem, jeśli mamy kilkuset pracowników w Anglii i płacilibyśmy poniżej minimalnej dozwolonej kwoty nie uważa Pan, że znalazł by się ktoś kto już dawno doniósł by na nasze działania do odpowiednich urzędów w Anglii, że łamiemy prawo? Ja myślę, ze takich osób znalazłoby się co najmniej kilkanaście. A jak do tej pory wszystkie coroczne kontrole angielskich urzędów nie mają zastrzeżeń do naszej działalności. pozdrawiam Zarząd KCI

roe

Agencja KCI w niektórych zawodach płaci stawkę po niżej minimalnej living wage co jest karygodne. Minimalne wynagrodzenie wynosi 7.20 więc jeśli oferują mnie j to się Państwo nie zgadzajcie ponieważ w Anglii jest o wiele lepszych agencji którzy szanują pracowników na zasadzie respektowania wszystkich ustalonych praw dot wynagrodzenia w Anglii. Nie mówię że zawsze Państwo otrzymają stawkę mniejszą niż 7.20 bo nie znam wszystkich ofert firmy.

Lukasz

Wlasnie wyslalem cv i niewiem czy warto ? Jak wyglada tam praca w lakierni mam kilkuletnoe dosw. I wlasnie na tym stanowisku chcialbym pracowac prosze o jakiekolwiek informacje

mez

Trochę to dziwne, że po mimo, iż tyle się mówi o dokładnym czytaniu dokumentu, zanim się go podpisze jest jeszcze masa ludzi, którzy potem narzekają na warunki, na które wyrazili zgodę. Nie chodzi tu już nawet o to, czy według kogoś jest to sprawiedliwe, czy nie... ale chyba jesteśmy dorośli :)

anonim

(usunięte przez administratora)

briefka

Bardzo ładnie z Twojej strony @mez, że potwierdzasz stan faktyczny, który opisałem.Tyle tylko, że na przyszłość sugeruję o zamieszczaniu w ogłoszeniach propozycji pracy takiegoż stanu.

driver

Stanowczo odradzam pracę za pośrednictwem tej firmy. Pełno tam świadomych niedomówień, błędnych informacji i agresji wobec pracownika po jego zatrudnieniu.Informacje o stawce za godzinę pracy są świadomie zawyżone, a realne są duuużo niższe. Dla przykładu:zaproponowana stawka- 10 GBP, rzeczywista-niecałe 7 GBP. W pracy jesteś 14 godzin, a płacą ci za 11 godzin!

KCI
@driver 21.05.2016 14:02
Stanowczo odradzam pracę za pośrednictwem tej firmy. Pełno tam świadomych niedomówień, błędnych informacji i agresji wobec prac...

Witam wszystkich na forum. Wiem doskonale, który z kierowców pracujących dla KCI napisał ten post. Nie będę wymieniała imienia i nazwiska skoro Pan woli być anonimowy. Tylko dlaczego? Każdy z pracowników wyjeżdżających za pośrednictwem KCI jest informowany o warunkach pracy i zasadach dotyczących wynagrodzenia. Wszystkie dokumenty podpisujemy przed wyjazdem w biurze z Poznaniu. Stawka jest ujęta w umowie i wynosi 10 GBP brutto, więc nie ma możliwości, aby płacić mniej. Poza tym stawka 7GBP, o której Pan pisze jest poniżej minimum living wage i żaden z legalnie działających pracodawców nie odważyłby się zaproponować Panu stawki niższej niższej niż 7,20 GBP brutto. Dlaczego tylko jeden kierowca jest zawiedziony i rozczarowany a inni pracują i są zadowoleni? A Panu proponuję bezpośredni kontakt z nami w celu wyjaśnienia jakichkolwiek wątpliwości a nie wylewanie swoich żali na forum. Najbardziej ciekawi mnie jakie formy agresji były kierowane w stosunku do Pana.

briefka
@KCI 23.05.2016 10:54
Witam wszystkich na forum. Wiem doskonale, który z kierowców pracujących dla KCI napisał ten post. Nie będę wymieniała imienia...

Niestety szkopół tkwi w tym, że w momencie podpisawania umowy, niezależnie od tego w jakim zawodzie będzie ta praca będzie podjęta,nie informujecie Państwo o tym ( nawet gorzej bo zatajacie fakt opodatkowania ). Dla ludzi wyjeżdżających po raz pierwszy jest to wielki zawód i nawet problem później w odzyskaniu należnego zwrotu podatku z tytułu pracy w UK. Okazuje się bowiem, że Ci Wszyscy biedni krótkoteminowcy pracują za raptem ok. 5000 zł miesięcznie. Nie o to chodzi, Szanowno Agencjo Pracy. Polecam mój wpis dotyczący pracy dla Firmy Elsta przy budowie spalarni w Bristolu. Pozdrawiam mimo wszystko Panie z Zarządu KCI

anonim

(usunięte przez administratora)

KCI

Proszę przesłać swoje CV, zobaczę jakie ma Pan doświadczenie, spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej, sprawdzimy Pana umiejętności z Autocada i wtedy będziemy rozmawiać o wynagrodzeniu. Zapraszam

carmell

ja jestem umowiony w tym tygodniu.w sprawie pracy jako monter tras kablowych w angli.napisze jak bylo na rozmowie po rozmowie oczywiscie

KCI

Witam, prosze o kontakt na numer 616645910 lub na maila info@kcigroup.pl

Anulek5000

Złodzieje i oszuści. Przykre ale prawdziwe. Ta firma tylko pogorszyła naszą sytuację i na pewno już nigdy nie damy tak się oszukać. Marne pieniądze, warunki mieszkaniowe bez jakichkolwiek podstaw - pościeli sztućców itp. ( o czym nie zostaliśmy poinformowani ) rypanie po 12h/7 bez ubezpieczenia i ściąganie kolosalnych opłat za wszystko. Dziękuję firmie KCI za powolne aczkolwiek skuteczne wykańczanie psychiczne i fizyczne mnie a przede wszysktim mojego męża. Gratuluję pomysłu.

KCI
@Anulek5000 04.11.2015 11:24
Złodzieje i oszuści. Przykre ale prawdziwe. Ta firma tylko pogorszyła naszą sytuację i na pewno już nigdy nie damy tak się oszu...

Witam Panią, skąd ma Pani informacje, że Pani mąż nie był ubezpieczony?Za co KCI ściąga "kolosalne" opłaty? W jaki sposób KCI wykończyło Panią psychicznie a tym bardziej fizycznie? Proszę o konkrety wtedy będziemy w stanie odnieść się do Pani zarzutów.

Szymon

Pracowałem dla nich jako stolarz, według mnie firma nie jest najgorsza. Wynagrodzenie średnie ale jak się chce to idzie dobrze zarobić. Atmosfera ok, warunki mieszkaniowe też całkiem spoko.

unija frania

mam skończony kierunek studiów związanych z dotacjami z uniii i i wykorzystywaniem środków unijnych. a wię chcę pracować w zawodzie więc myslę o K.C.I. Group , czy jako świeżynka po studiach mam u nich szansę na zatrudnienie obecnie czy szukają moze ludzi z większym doświadczeniem? pozdrawiam serdecznie.

rafal mazur

Zalosna firemka aby dalej od pazernych rak. teraz wiem dlaczego jesteśmy daleko od Europy!cale szczęście mam to za sobą

band

pracowałem w tej firmie 2006-2008 i aż dziw bierze ze firma jeszcze istnieje odszedłem bo firma zaczeła stosować dziwne praktyki by od twoich wypracowanych godzin za stawkę 7f/h (pomimo iż ang. pracodawca płacił dużo więcej za twoją prace)urwac jak najwięcej no i tym sposobem zaczęła sie powolna agonia firmy, kiedy ja tam pracowałem wykonywalismy zlecenia dla ESA MC'INTOSCH a tak przy okazji to poszukuję gościa z TCZEWA który był naszym tłumaczem ja byłem kierowcą naszej ekipy Pozdro ziomek !!!dodam ze jeździliśmy sobie po Szkocji daj znac na forum to sie na wódke zgadamy

pikuś

witam pracuje ktoś obecnie przez kci? mają ofertę pracy do liecester jestem ciekaw czy to to samo co w Anglo. proszę o jakieś informacje

welder

Az dziw mnie bierze ze ta firemka kci istnieje gdzie jest Pip,Pracowalem od nich w anglo eri 2 tyg sam zjechalem na wlasna prosbe bo takiego bagna nie widzialem.szkoda ze ludzie sa naiwni i tam jezdza.

Janusz

Witam. Ostrzegam wszystkich którzy szukają lepszego chleba przez zatrudnienie w KCI!!!(usunięte przez administratora) Dwa razy dałem się tej firmie wkręcić w zatrudnienie,pierwszy raz w czerwcu 2013 r,obiecanki długi kontrakt,zakwaterowanie,wszystko super i co się okazało że byliśmy ściągnięci tylko na dwa tygodnie bo trzeba było pilnie dokonać dokończenia pilnej pracy bo zakład w Brintree zapłaciłby karę za nie wykonanie pracy w terminie.A drugi raz pojechałem do Anglo.I co się okazało że pracując cały miesiąc za 4.83 funta na godzinę,firma KCI i tak nie wypłaci wszystkiego tylko za ostatni tydzień pracy w danym miesiącu np.w sierpniu wypłaci dopiero 10 pażdziernika-SZOK

pracownik

Anonim - 2013-07-31 05:15:04 Można bez problemu wziąć urlop macierzyński?jak jest z pracą w Anglo? dalej potrzebują ludzi i po ile godzin robią ?

mirek

lipa kci nie placi na czas pensji tłumaczy się ze firma nie placi a co do metalu choć jestem na drewnie wiem ze lipa co jakiś czas po 8 godzin

Nowy

witam . Interesuja mnie obecne warunki na spawalni ? jak wygląda stawka godzinowa , nadal pracuje sie po 12 godzin? czy cos sie zmieniło

dun12

nie wiem czy pracuje bo sam zmieniłem. .pracowałem ponad rok i cos wiem na temat . zakładu ale sądze ze takie popierdułki jak ty to powinny w polsce śnieg odgarniać jak szlifują mdf 18 do 6 bo roboty dla was nie ma a co nie którzy to nawet głupiej wkrętarki nie kupia tylko myślą że przyjadą i już 300 f w kieszeni wielki błąd dla wszystkich dla tego po tygodniu odsyłają ludzi bo wielkie majstry a jak co to klockiem nie potrafią robić. a co do agencji to myśle że jest ok .kase daje i nie obiecuje kokosów a mieszkanie no cóz jest łóżko kuchnia lodówka no i wielka pustka bez rodziny dun12 pozdrawiam

dun12

nie wiem czy pracuje bo sam zmieniłem. .pracowałem ponad rok i cos wiem na temat . zakładu ale sądze ze takie popierdułki jak ty to powinny w polsce śnieg odgarniać jak szlifują mdf 18 do 6 bo roboty dla was nie ma a co nie którzy to nawet głupiej wkrętarki nie kupia tylko myślą że przyjadą i już 300 f w kieszeni wielki błąd dla wszystkich dla tego po tygodniu odsyłają ludzi bo wielkie majstry a jak co to klockiem nie potrafią robić. a co do agencji to myśle że jest ok .kase daje i nie obiecuje kokosów a mieszkanie no cóz jest łóżko kuchnia lodówka no i wielka pustka bez rodziny dun12 pozdrawiam

łukasz

Witam. Wie ktos jak wygląda sytuacja na szlifierni ? nadal pracuje sie po 12 godzin? stawka nadal bez zmien ? kto jest majstrem?

Lukasz
@łukasz 06.02.2013 18:18
Witam. Wie ktos jak wygląda sytuacja na szlifierni ? nadal pracuje sie po 12 godzin? stawka nadal bez zmien ? kto jest majstre...

Czesc powiedz mi warto w tej firmie pracowac jako lakiernik ? Jakies szczegoly ?

sajgon

jeśli to jest ten (usunięte przez administratora) który ze mną zaczynał pracę to.....masakra.....! palnijcie go w łeb żeby się opamiętał (usunięte przez administratora)jeden......a jak na forum poprosi to dam mu nr i sam mu pojadę.......

nieznajomy

w firmie anglo interiors nic sie nie zmienilo po za tym że ludzmi nie żądzi juz (usunięte przez administratora) zwalnia pożądnych ludzi a tych co mu do (usunięte przez administratora) zostawia no i tych co jeżdzą z nim do pracy(usunięte przez administratora)

Aga

Mąż wyjechał od nich do pracy niby na 3 miesiace a okazalo się że zatrudniają na 6 tyg a tego nie mówili.Odradzam

Adam

Pracowałem w KCI w latach 2006-2008, ale jako tłumacz i szczerze to żałuje, że odszedłem, wtedy wydawało mi sie ze sobie poprawie. Ci z was którzy nie tylko pracowali w KCI wiedzą że ta firma nie jest taka zła jak sie o niej pisze i naprawde można trafić gorzej, ja tak trafiłem więc wiem o czym mówie. Ja osobiście jeżeli miałbym możliwość wyjazdu napewno bym z niego skorzystał skorzystał.

adi

Witam! czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak jest naprawdę z tą firmą!!!. Czy jest aż tak źle jak tu opisują.!!! Mam ofertę pracy z tej firmy na płyty g-k. I nie wiem co mam teraz zrobić?

pracownik byly

z dobrych żródeł się dowiedzialem że w soboty chodzą tylko rodzina (usunięte przez administratora) i znajomi ludzie kturzy nie mają pojęcia tylko szlifują i to nie potrafią a (usunięte przez administratora) to już w muzgu się poprzewracalo menager za pięc złoty jak by mugł to angolom w (usunięte przez administratora)

robert
@pracownik byly 10.03.2012 08:32
z dobrych żródeł się dowiedzialem że w soboty chodzą tylko rodzina (usunięte przez administratora) i znajomi ludzie kturzy nie...

Gratulacje. " kturzy", "mugł". Ty nie do pracy , a do podstawówki sie wybierz.

xyz

czy wie ktoś co dalej z tą agencją i pracą w wlk. brytanii? Czy na prawdę jest aż tak źle? Wyjeżdża ktoś jeszcze?

szef

widzę, że komuś tu się bardzo nudzi że takie bzdury wypisuje... Jak wam tak źle to po co tyle czasu tam siedzicie...

Zona

Ja tam byłam zadowolona że mąż pracował przez agencje KCI i zarobki miał całkiem super ale fakt był taki że robił 7 dni w tygodniu i to po 12 godzin(ale coś za coś).Mam nadzieje że wszystko się ułoży bo mąż nadal chce tam wrócić i pracować,A to że niektórzy balują ,a potem narzekają że nie mają pieniędzy to fakt ale każdy ma swój rozum i powinien wiedzieć co robi a nie kręcić że ta firma to(usunięte przez administratora)

pracownik

(usunięte przez administratora)Kci zawsze wypłaca tyle ile sie zarobi , wystarczy że przeliczysz jego godziny pracy a dowiesz sie ile powinien dostać.

luuuuckyyyy

(usunięte przez administratora)szkoda tylko tych biednych ludzi ktorzy zostali na lodzie z niczym (usunięte przez administratora)

jarek55spoko

Zgadzam się ! KCI nie jest złą firmą mimo trudności jakie ostatnio występują. tylko widząc kogo przyjmują do pracy krew mnie zalewa(usunięte przez administratora)Ogólna ocena na plus!

zenek

(usunięte przez administratora)firma która upada

żona

Mój mąż dziś miał wyplate po odciągnięciach aż dostał 1funt :) BRAWO DLA "KCI" szanujecie pracowników

Stolarz
@żona 10.02.2012 21:53
Mój mąż dziś miał wyplate po odciągnięciach aż dostał 1funt :) BRAWO DLA "KCI" szanujecie pracowników...

Pewnie ma druga babę na boku albo dużo pije ..2 zaliczki przepis a potem miał kaca i nie szedł do pracy .około 200 godzin jak nie 280 wiec ktoś tu cie w konia robi

Zostaw opinię o K.C.I. Group - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie K.C.I. Group