Pracuje w tmf bo to byla normalna profesjonalna firma. Obecnie wszyscy ktorzy ja zalozyli i zbudowali odeszli a nowy fundusz CVC traktuje nas jak bankomat nie odrozniajac zabki od ksiegwosci. Pracownicy sa tu zbednym elementem przeylywu gotowki pomiedzy klientami a funduszem. Klienci odchodza a my swiecimy oczami.
Może wreszcie będzie się dało normalnie pracować skoro ci „wszyscy, którzy zbudowali” zdecydowali się budować gdzie indziej!!!
Widze ze nie tylko klienci sa niezadowoleni. Bylismy w UCMS i teraz zmienilismy dostawce i jest wreszcie spokoj.
Odradzam. Szczegolnie klientom. Brak zachowania pufnosci. Dane placowe walaja sie po firmie bez kontroli. Porazka.
Bardzo poważnie podchodzimy do ochrony danych klientów - przestrzegamy przepisów w tym zakresie i przeprowadzamy kontrole zgodności, aby upewnić się, że jest to standard, który spełniamy.
(usunięte przez administratora)
No i nie rozumiem personalnych, bezczelnych, ksenofobicznych wycieczek. Naprawdę jest tak zsfrusyrowana ze nie stać cię na konstruktywne argumenty tylko chodnikowe epitety...nie jesteś w temacie to się nie wypowiadaj na temat strategii firmy. Inny nick ale wciąż te same wypowiedzi! Wiez już sobie daj na wstrzymanie, przecież to widać ze pisze jedna osoba!
BTW...rekrutacja du Bułgarii 4 stanowiska, rekrutacja do Polski 14 stanowisk...mamy się czego bać!;) Ktoś tu nie odrobił zadania.
Lubudubu lubudubu niech nam zyja dutchmeni z naszego klubu. Firma jest slabiutenka i teraz w miejscu na przeznacoznym na opinie zaczela sie akcja marektingowa . Dajmy kilka zdjec z recepcji i powiedzmy ze jest fajnie. A moze ktos pokaze zdjecie z open space gdzie siedzimy bez swiatla dziennego i dotykamy sie plecami ?
(usunięte przez administratora)
A bez oleju maszyna długo nie pociągnie. Od strony szarego pracownika mam wrażenie, że jest coraz gorzej...
Poziom komentarzy widzę staje się...wyrafinowany! Może warto się zastanowić nad znianą pracy wobec tego? Wycieczki osobiste i jakieś rasistowsko, nacjonastyczne epitety niestety nie świadczą dobrze o kulturze osobistej...masz racje firma kiepska jeżeli przyjmuje takich ludzi jak ty.
Trafne spostrzeżenie i dobre pytanie! Co niektórych z Was jeszcze tu trzyma skoro nie zmieniliście dotąd pracy? Na pewno będzie Wam lepiej w prawdziwie polskiej firmie... Lubie TMF, dobrze mi tu i szkoda, że widzimy taki poziom niektórych tu pracujących. Na szczęście jest tu wiele fajnych osób!
Właśnie...tak źle, wszystko nie odpowiednio zorganizowane. Owoce zle, lodówki zle... Rynek stoi otworem, nikt na sile Was nie trzyma!
Ja też tu lubie pracoważ i nie rozumiem tych bezsensownych opinii! Niektórzy powinni poważnie zastanowić się też nad sobą. Wasz hejt woła o profesjonalną pomoc. TMF dzięki za ciekawe szkolenia, ludzkie podejście i taką elastyczność godzin pracy.
Przy prawie 50% rotacji pracownikow oddawanie swojej obslugi ksiegowej do tego biura rachunkowego stanowi powazne zagrozenie .Firma zatrudnia po najnizszych kosztach, ryzyko i tak ponosi zarzad klienta.
Skąd podawanie nieprawdziwych danych? Rotacja w TMFie nie nie wynosi 50 %. Radzę się udać na psychoterapię bo kogoś tutaj ponosi wyobraźnia!
Nasze wynagrodzenia podlegają regularnej rewizji. Wprowadziliśmy bardziej konkurencyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych, aby być bardziej konkurencyjnym pracodawcą na rynku.
Tak rotacja u kierowniczek jest zerowa. Sa za to działy gdzie rotacja roczna doszła do 90% a pracownicy półprzytomni ratują naliczenia plac....
Jeżeli średnia rotacja nie jest znacząca a rotacja „w niektórych zespołach” jest tak wysoka, z czego to wynika!? Oznacza to ze jednak w niektórych działach da się pracować.
BHP i warunki pracy. Psujący się kran i ekspress, za mało toalet na tyle osób, wciąż zacinający się serwer i chyba najgorsze - brak światła (słonecznego i sztucznego).
Ekspres do kawy nie ma nic do BHP;) nie pasuje!? W niektórych firmach jest tylko rozpuszczalna.
Tak tak, wygoń wszystkich ... postrasz że powinni się cieszyć że papier toaletowy po rolce na dzień mają - bo na przykład w niektórych firmach jest rolka na dwie osoby....
Prowadzimy regularne kontrole BHP w biurze, a nasze biuro spełnia wszystkie wymagania. Dbamy o to, aby środowisko pracy było bezpieczne i możliwie jak najwygodniejsze dla naszych pracowników.
Jakie kontrole BHP? NIe wierzę, że jakikolwiek inspekltor BHP przymknie oko na ten tłok, na ciasne przejścia - kiedy wstaję od biurka, przywalam krzesłem w plecy koleżanki...
Cooo? Jakikolwiek inspektor BHP widział warunki pracy w tzw. bunkrze lub na holu? Haha Brak światła słonecznego, niedoświetlenie światłem sztucznym, brak wentylacji, wielkie drukarki obok biurek (hałas). Mam nadzieję, że w nowym biurze pracownikom jest lepiej.
Przedstawione zagadnienie zasadniczo reguluje rozporządzenie ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Według § 2 pkt.4 rozporządzenia „pomieszczeniem stałej pracy” jest to pomieszczenie pracy, w którym łączny czas przebywania tego samego pracownika w ciągu jednej doby przekracza 4 godziny. Natomiast zgodnie z § 19 rozporządzenia powierzchnia i wysokość pomieszczeń pracy powinny zapewniać spełnienie wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem rodzaju wykonywanej pracy, stosowanych technologii oraz czasu przebywania pracowników w tych pomieszczeniach. Na każdego z pracowników jednocześnie zatrudnionych w pomieszczeniach stałej pracy powinno przypadać co najmniej 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia oraz co najmniej 2 m2 wolnej powierzchni podłogi (nie zajętej przez urządzenia techniczne, sprzęt itp.). Oznacza to, że biuro, w którym pracuje 15 osób, powinno mieć minimum 30 m kw. wolnej podłogi. Warto zaznaczyć, że kwestia ta uzależniona jest od rodzaju biura. Przykładowo w pomieszczeniach typu open space, czyli otwartych biurach, powierzchnia na jednego zatrudnionego wynosi 15 m kw. Tymczasem biurka przechodnie, tzw. hot desk to pomieszczenia biurowe, w których wystarczy jedynie 8 m kw. na osobę. Ponadto zgodnie z par. 1.3 i 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa pracodawca zatrudniający od 100 do 600 pracowników tworzy wieloosobową lub jednoosobową komórkę albo zatrudnia w tej komórce pracownika służby bhp w niepełnym wymiarze czasu pracy, zaś pracodawca zatrudniający ponad 600 pracowników zatrudnia w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 1 pracownika służby bhp na każdych 600 pracowników. Jaki pracownik zajmujący się BHP zaryzykuje utratę pracy przedkładając pracodawcy, że biuro nie spełnia warunków bhp? Samo życie.
Wszystko ok ale dlaczego nie da sie tu normalnie oddychac i jest za malo tlenu? Ja juz pytalam. Zapytaj moze sam ile osob moze tu pracowac zgodnie z pozwoleniem na uzytkowanie... Sprawdz jeszcze ile toalet powiinnysmy miec? Jest tu jakies 100 kobiet na 1 kibelek i biegamy po sasiednich budynkach na siku...
Na 4 piętrze jest 6 kabin, ok - z sąsiednią firmą ale póki co najwięcej w toalecie jest "naszych". Chyba że czekasz zawsze na kabinę z bidetem - to wtedy masz problem, przyznaję. Rozumiem że bieganie po sąsiednich budynkach na siku połączone jest z fajką na dole?
Pracodawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom – oprócz przerw – odpowiednie zaplecze higieniczno-sanitarne, na które, w zależności od rodzaju wykonywanej pracy, powinny składać się pomieszczenia socjalne do spożywania posiłków, a także umywalnie, toalety, natryski, szatnie itd. Brak odpowiednio wyposażonych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych jest niezgodny z przepisami i może wpływać na obniżoną efektywność pracy. Liczba kabin WC oraz umywalek dla pracowników uzależniona jest od tego ile osób pracuje w przedsiębiorstwie. Sanitariaty pracownicze dla kobiet lub dla kobiet i mężczyzn. Do 100 pracowników powinno przypadać 5 kabin WC oraz 5 umywalek. Trzeba także pamiętać, by na bieżąco dostarczać pracownikom, w zależności od potrzeb i specyfiki danego przedsiębiorstwa, niezbędne materiały eksploatacyjne, takie jak mydła w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe itp. OŚWIETLENIE W BIURZE. Jednym z kluczowych parametrów biurowego oświetlenia jest współczynnik oddawania barw Ra, który określa jakość światła białego (realistyczne postrzeganie naturalnej barwy przedmiotów oświetlonych za pomocą określonego źródła światła); wyrażany za pomocą skali od 0 do 100 - im wyższy wskaźnik tym dane źródło światła bardziej precyzyjnie oddaje barwę oświetlanego obiektu W przypadku pracowników, którzy większą część dnia spędzają przed komputerem muszą być spełnione normy co do natężenia oświetlenia, które wyrażone jest w luksach (lx). 1 luks równy jest lumenowi na metr kwadratowy. I tak blat biurka powinien być oświetlony na poziomie 500 lx, z kolei bezpośrednie otoczenie może mieć niższe natężenie - 300 lx. Podobnie jest z ciągami komunikacyjnymi w obrębie biura. W polskim prawie oświetlenie biura musi być zgodne z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z Polskimi Normami: PN-EN 12665:2008 Światło i oświetlenie – Podstawowe terminy oraz kryteria określania wymagań dotyczących oświetlenia. PN-EN 12464-1:2011 Światło i oświetlenie – Oświetlenie miejsc pracy. Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach. Zgodnie z tymi dokumentami konieczne jest zapewnienie wymaganego natężenia na płaszczyźnie pracy wzrokowej. Niedopuszczalne są także zbyt duże różnice luminancji w bliższym i dalszym otoczeniu powierzchni pracy - wzrok odrywa się od przedmiotu lub powierzchni pracy i przenosi w różnych kierunkach.
Nowy wlasciciel sie wystraszyl i mysli ze dajac kilku osobom , ktore i tak pracuja za grosze 30% podwyzki poprawi wrazenie. Tak sie zarzadzalo koloniami ....
Totalna porazka. Amatorzy i naciagaczae.
Bo nie, bo aaa tak mówi... Mam wrażenie, że wiekszosc tych komentarzy pisze jedna i ta sama wkurzona osoba. Przykre.
Te wszystkie żale są bezsensu... mi się pracuje tutaj bardzo dobrze :)
Uwierzcie mi... nie chcielibyście tu pracować... Ludzie udziekają z dnia na dzień...
I tak szczesliwie dla tych ktorzy znaleźli inne zajęcia i słabiej dla tych co zostali konczy się ostatni rok rozwoju TMF w Polsce. Firma przez kilka lat byla miła teraz idzie w ślady Nokii. Brak pomysłu, chciwość, gierki polityczne i wyzysk. Ja jeszcze kilka tygodni i zwiewam ale czasu straconego nikt nie zwroci. Dobrego szukania pracy w 2019.
Z przykrością muszę się zgodzić z Igorem. Firma się kończy ale faktem jest że biuro rachunkowe powinno być kameralne. W takiej fabryce nie ma miejsca na mniejszych klientów. Są w Warszawie inne firmy , lepsze gdzie jest czas na klienta.
Dział IT i bezpieczeństwa to kpina! Nie pomagają i nic nie robią...
Korpo, w złym tego słowa znaczeniu. Nie polecam.
Totalny bałagan i chaos. Ludzie nie mają tutaj łatwo :(
@Tynka Cenimy naszych pracowników i zapewniamy, że nasze wynagrodzenia jak i pakiet świadczeń pozapłacowych pozostają konkurencyjne - naszym pracownikom oferujemy elastyczny pakiet benefitów pozostawiając im wybór zgodny z indywidualnymi preferencjami. Rozumiemy, że jest to szybko zmieniające się środowisko biznesowe, stąd rozbudowujemy zespół, aby zapewnić zrównoważony poziom obciążenia pracą. Nasz zespół IT odpowiada za nadzór nad naszą infrastrukturą informatyczną i oczywiście zapewnia wsparcie pracownikom w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych.
Calkowity brak szacunku do pracownikow. Jestes tylko narzedziem ( oby jak najtanszym) . Nie spotkalam drugiej spolki gdzie tak zle traktuje sie pracownikow. Brak komunikacji, niejasne zakresy obowiazkow. Zarzadzanie na zasadzie zapchaj dziury bo sie pali.
Pracowalam w TMF pierwsze kilka lat po studiach w ksiegowosci. Fajni ludzie , fajni klienci. Problem w glupkowatym podejsciu do zarzadzania. Celem firmy jest przeniesienie pracy do indii czy bulgarii nawet wtedy kiedy skonczy sie to katastrofa dla klientow i jest niezgodne z prawem.
Jeśli szukasz pracy w słabym biurze rachunkowym to to jest ok. Różnica jest taka ze w mikro biurze wypłaca ci nadgodziny pod stołem a tu wcale .
Nasza firma dokonuje zmiany struktury, nie skupiając się wyłącznie na rozbudowie zespołu, ale również biorąc pod uwagę informacje zwrotne od pracowników. Stale zwracamy uwagę na to, w jaki sposób możemy poprawić całość.
Zmiana struktury to przenoszenie pracy do Indi i Bulgarii wspierane zatrudnianiem przypadkowych ludzi z lapanki byle potulni dla UK. Jeden wielki chaos i zgrzytanie zebami. Grubo!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 4 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!