Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!
Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!
W pełni zgadzam się z poprzednimi, negatywnymi opiniami. Praca w ogromnym stresie - słaba organizacja, duża rotacja pracowników (niestety niezwiązana z rozrostem biura jak twierdzą na rozmowach - ludzie po prostu odchodzą). Szkolenia na platformie nie mają nic wspólnego z pracą, każdy odbębnia je bo musi. Nowy pracownik i tak jest zdany sam na siebie, rzadko kiedy zdarza się żeby ktoś miał czas porządnie coś wytłumaczyć. Atmosfera okropna. Na początku wydaje się, że wszystko jest ok - każdy się uśmiecha i jest miły ale wystarczy trochę popracować żeby nasłuchać się obgadywania, czasami wręcz obrażania pracowników za plecami. Ludzie którzy pracują tam dłużej są głusi na konstruktywną krytykę - dla nich praca w TMF to najlepsze co może Cię spotkać, jeśli coś Ci się nie podoba to pewnie chcesz dużo zarabiać i nic nie robić a popracujesz gdzie indziej to zobaczysz jak jest źle... Jak się jednak okazuje można pracować za dobre pieniądze bez całego tego stresu, negatywnej atmosfery, wiecznego pośpiechu i chaosu. Żałuję czasu straconego w tej firmie - są miejsca dające większe szanse na rozwój i nie wypalające tak człowieka.
Pracuję w TMF RDC Europe od kilku miesięcy. Przychodząc tutaj od prywatnego przedsiębiorcy jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Pakiet benefitów, wynagrodzenie, wsparcie menadżera i zespołu, możliwości rozwoju - to zaskoczyło mnie najbardziej. Praca zdecydowanie dla kogoś, kto nie ma problemu z pracą w zespole. To była duża zmiana,. Na początku można się przerazić, ale wspomniany wcześniej, program Buddy jest świetnym rozwiązaniem. Buddy to ktoś, kto prowadzi Cię za rękę tak długo, jak potrzebujesz. Czuję, że mogę tutaj osiągnąć wiele, a przynajmniej zdobyć bardzo cenne doświadczenie.
Czy firma ma w końcu zamiar refundować koszty pracy z domu? przy obecnych podwyzkach cen prądu nie mam ochoty na kolejne podwyżki prognoz. Rok temu moje rachunki wzrosły o 30% przez pracę z domu, a managerowie do dzisiaj unikają odpowiedzi na trudne pytania z tym związane. Albo się w koncu ogarnijcie, albo autentycznie zacznę szukać roboty, która odbywa się w biurze... Ps. nie mowię nawet o tym, że musialam zmienić umowę u dostawcy Internetu - za którą też mi TMF nie oddało ani grosza, co wiecej - raz usłyszałam w trakcie calla, który mi przerywało, ze mam sobie nowy internet zalatwić....
Szkoda że mimo extra nowoczesnego ekspresu do kawy,z wieloma wariantami kaw z dodatkiem mleka, nie można ich zrobić bo ciągle nie ma mleka. Jak tylko się pojawi, wszyscy walczą o nie jak o ogień.
Nawet nie bardzo wiadomo jak skomentować;) Jeżeli opóźnienie w dostawie to Twój największy problem, to nic tylko sie cieszyć, że nie masz większych problemów;)
A nie byłoby prościej pójść rano do sklepu j kupić karton mleka na własną rękę, skoro jest absolutnie niezbędne do funkcjonowania, niż wylewać absurdalne żale na goworku? Połowę lipca mamy, sezon urlopowy w pełni - może po prostu dostawca ma ludzi na urlopach, stąd też chwilowe opóźnienia?
No właśnie tak czytając to czy można stwierdzić, że w firmie w sumie wszystko jest ok, skoro mleko a raczej jego brak jest wypominany w pracy tutaj?
W firmie jest normalnie, do tego stopnia, że niektórzy koledzy/koleżanki się w wakacje nudzą i przychodzą na goworka wyplakiwac się z tytułu jednorazowego opóźnienia w dostawie mleka. Z drugiej strony, cieszyć się należy z tych wpisów, bo pokazują, że kawa w biurze mega dobra.
Naprawdę? To chyba nie w Katowicach:) Wróciłam po remoncie do biura i cała lodówka pełna mleka, nawet migdałowe z alpro są:) może to przez to, że jakieś zamówienie wcześniej miało opóźnienia?
Nie no to właśnie jak zinterpretowałam, skoro nie ma na co narzekać to się szuka dziury w całym. ;p Tylko pytanie, skąd u nich taki charakter w takim razie? Wpływa to na atmosferę?
Przy tak dużej organizacji, nigdy nie będzie tak, że zadowolonych będzie 100% pracowników. Zawsze znajdzie się ktoś, komu coś nie będzie pasować. A wersja ekstremalna maruderów przyjdzie te swoje żale na goworki wylać. Kawa w każdym razie dobra. Mleko jest. A odnawiane biuro fajne.
Widzę, że kawa kolejny raz pozytywnie podkreślona aż chciałby się przyjść jej spróbować. ;p A ogólnie to jak aktualnie wygląda tu sytuacja z zatrudnieniem, potrzebny jest ktoś?
Hej, hej, jak wygląda możliwość dostania się na stanowisko specjalisty ds kadr i płac,czy są najpierw jakieś szkolenia i czy angielski musi być na zaawanasowanym poziomie?
Szkoleń brak (ewentualnie znikome lub nie w temacie), tyle co ktoś z zespołu przekaże proces przy odrobinie szczęścia. Angielski komunikatywny, nie musi być super zaawansowany
Zależy, czy pytasz o TMF PL czy RDC. W RDC język musi być na dobrym poziomie, bo pracuje się dla rynków zagranicznych. Szkolenia owszem, są, i z systemów, i z legislacji.
Szkolenia na wejściu na stanowisku Specjalisty? Ja bym raczej oczekiwała ze specjalista już jednak dość duża wiedzę ma.
To zależy do jakiego zespołu, czy trafisz na klientów zagranicznych czy polskich. Zazwyczaj jak w tej branży, zawsze są pytania do kadr jeśli masz zamiar aplikować na specjalistę. Jeśli masz słabszy angielski, ale przydasz się w zespole, możesz dostać szanse i nadrobić angielski :)
Właśnie boję się, że przez ang zaprzepaszcze sobię szansę na bycie specjalistą, bo chcę aplikować na to stanowisko. Ale może tak jak piszesz, przydałabym się w zespole :). Tylko też mam pytanie jak taka praca zdalna wygląda. Nigdy nie miałam z takim rodzajem pracy do czynienia.
@Zainteresowana angielski to nie powienien być problem, bo firma oferuje możliwość nauki, jako jeden z benefitów. A praca zdalna w skrócie polega na tym, że pracujesz z domu- firma daje Ci laptopa, a na spotkania zespołowe, itp. włączasz się przez Teamsy. Jak trafisz do fajnego zespołu, to jest mega wsparcie :)
Chciałabym się zapytać jak wygląda wdrożenie nowego pracownika junior/senior specialist payroll na rynek zagraniczny? Czy są jakieś instrukcje? Na jaką stawkę może liczyć nowozadrudniony pracownik a na jaki z doswiadczeniem? (Konkretne kwoty). Jeżeli stawki zaczynają się od 4000 brutto to zostanę na starych śmieciach z fatalną atmosferą. Z góry dziękuję za potwierdzenie.
Najpierw ogólny onboarding, typu sesje z HRami (omówienie zasad pracy, pakietu benefitów, wewnętrznych regulacji, etc.), do tego szkolenie BHP, szkolenie IT, pakiet obowiązkowych szkoleń online (rodo, kodeks postępowania, compliance i takie tam), a potem wdrożenie rynkowe, za które odpowiada manager konkretnego zespołu i wyznaczony przez niego buddy: wprowadzenie do stosowanych systemów i narzędzi, procedury, instrukcje, przeprowadzanie operacji pod kontrolą bardziej doświadczonych osób, obserwacja itd.
Cześć :) Czy ktoś z Was pracuje w dziale audytu wewnętrznego bądź słyszał jakieś opinie na temat tego zespołu? Zastanawiam sie czy rekrutować się właśnie do tego działu w firmie. Jesli macie jakieś opinie na ten temat to będę bardzo wdzięczna za podzielenie się :)


Nie wiem nawet od czego zacząć, bo o TMF można by mówić wiele, niestety w przeważającej mierze negatywnie. Duża rotacja - w ciągu krótkiego okresu czasu, zwolniło się bardzo dużo osób, z czym TMF nie dawał sobie rady. Część klientów przez dłuższy czas pozostawało bez obsługi, co w konsekwencji powodowało opóźnienia i mnóstwo nadgodzin. Do tej pory wciąż zatrudnionych jest za mało ludzi w stosunku do ilości obłsugiwanych klientów, ale to właśnie jest problem tej firmy - na pierwszym miejscu stawia się klientów, a nie swoich pracowników. Pracownicy są ciągle przeciężeni pracą, a ponadto odkąd zmieniły się zasady co do nadgodzin - wielu pracowników robi nadgodziny za darmo, nie odbierając ich nawet czasem wolnym. Dla zarządzających najważniejsze jest wysyłanie timesheetów i liczba ticketów. Kolejna kwestia - urlopy. To chyba największa zmora pracowników, którzy boją się iść na dłuższy urlop, bo nie otrzymają w tym czasie wystarczającego zastępstwa i po powrocie musza pracować dwa razy więcej, żeby wszystko nadrobić. Oczywiście do urlopów zachęcają, ale zdarza się, że menager odwoła go tuż przed, bo przecież klient nie może pozostać bez obsługi. TMF nie docenia sumiennych pracowników i traktuje ich niesprawiedliwie. Zdarza się, że osoby na wyższych stanowiskach, mają mniej pracy niż asystenci, którzy są wykorzystywani za mniejsze pieniądze i muszą pracować w dużej mierze samodzielnie - a przecież są tylko ASYSTENTAMI. Przyznawanie awansów jest często nieuzasadnione i niewytłumaczalne. Osoby, które otrzymują wyższe stanowisko, nie dostają nowych obowiązków, a czasem wręcz przeciwnie. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie są one przyznawane, ale dało się zaobserwować nierówne traktowanie w tym zakresie. Firma wielu pracowników nie doceniła odpowiednio wcześnie, stąd tak dużo zwolnień. Kwestie organizacyjne również wymagają poprawy. Od pracowników wymaga się wiedzy na temat wszystkich procesów związanych z klientami. Brakuje wsparcia w tej kwestii. Firma posiada naprawdę wielu dobrych pracowników, ale jeśli dalej tak to będzie wyglądało, to tacy pracownicy odejdą, a zostaną tylko ci, którym wygodnie, bo mają na tyle wolnego, żeby po kilka godzin w ciągu pracy znajdować się z dala od komputera...
Pracuje w TMF Poland, nie RDC, w zespole globalnym. Jestem tu juz 3 lata, zero nadgodzin, ale jakbym byl korposzczurem to mogłbym nawet pracowac po 12-14 dziennie, szanuje się. Pewnie decyzje mi sie podobają a inne nie, niestety prywatna firma to nie demokracja ani anarchia, decyduje zarząd. Jeśli komuś się nie podoba to trzeba szukać dalej. Jedni zostają 10-15 a nawet 20 lat a inni uciekają po okresie próbnym czy po 6 miesiącach. Nie narzekam, jak mi sie przestanie podobać to odejdę, bez narzekania.
Czyli rozumiem, że wychodzisz po ośmiu godzinach i nikt nie zaczepia Cię nawet słowem, że mógłbyś..., że jeszcze zobacz to... itp.? Ci co siedzą nadgodziny, siedzą sami z siebie?
Firma udaje, że jest interesująca, a obowiązki to chaos i NUUUDY jak FLAKI z OLEJEM :) Osoby siedzące na swoich stanowiskach i uczące sądzą, że są światowej sławy specjalistami albo, że otrzymają oscara albo nobla, za szukanie (usunięte przez administratora) w systemach i emailach. A to zwykła śłużąca dla rynków skandynawskich albo innych :) A i z jednej stronu uważają się za samodzielne i umiejętne, a z drugiej strony siedzą godzinami na sowich codziennych spotkaniach i opowiadają jakby było super gdyby otrzymały choć 1% spadku albo opodatkowanie od ludzi, którzy lepiej zarabiają w skandynawii albo sławne osoby :) A i odliczają tydzien od weekendu do weekendu. Serio? :) I korpo ludki nie zdają sobie sprawy, że istnieją inne zawody jak inżynier, fryzjerka, lekarz, którzy uwielbiają swoją pracę na codzień :) A i szefowa ze skandynawii sądzi, że jest Urzędniczką, a wypełnia jedynie suche cele firmy i sądzi, że ma siłę usuwając albo ochrzaniając inną osobę, która zwróciła uwagę, że jest chaotyczna i sama swoich obowiązków się uczy. OGROM OSÓB ODCHODZI :) A I OBAWAIJA SIĘ, ŻĘ LUDZIE ODCHODZĄ I NA SIŁĘ CHCA, ABY SIEDZIEC I NIE ROBIC AGRESYWNYCH RUCHOW AHHHHA I UDOWADNIAJA, ZE FIRMA JEST SUPER, ATMOSFERA ITD 3 OSOBA SA OPIEKUNAMI A JKABY FIRMA SAMA UMIALA SIE UPORZADKOWAC TO NIE ZATRUDNIUALOBY SIE OSOBY, KTORA UTRZYMUJE PORZADEK AHHHA I JAK FIRMA JEST SUPER TO NIE TRZEBA SZEFOWEJ ABY ZAMIAST SWOICH OBOWIAZKOW OPERACYJNYCH SZUKA JAK UMOTYWOWAC LUDZI AHHHHA JAKOS INZYNIEROWEI ALBO LEKARZE, FRYZJERKI UWIELBIAJA SOWJA ROBOTE I NIE SZUKAJA ZACHETY AHHHA ALE SLAVEROM W ADINISTRACJI I KORPO TRZEBA WCISKAC IDIOTYCZNE SYTUACJE, ABY UWIERZYLY W SWOJE NIESZCZESCIA ALBO INNE SYTUACJE, A SWIAT DALEJ ISTNIEEJ, SLNCE SWIECI I ZIEMIA SIE KRECI WOKOL NIEGO, A JAK FIRMA SKONCZY ISTNIEC TO AKURAT NIC SIE NIE STANIE :) :) :)
Chyba ci tu coś nie wyszło, koleżanko? Zdań sklecać poprawnie w szkole nie nauczyli? Znaleźć sens w Twoim wpisie trudno - chaos, chaos i jeszcze raz chaos, z którego nic nie wynika. Że też gowork nie stosuje żadnych filtrów przed publikowaniem wiadomości.
Przez długi okres czasu myślałam, że trafiłam do super firmy, jednak po czasie widać jak bardzo złe jest to miejsce. Stażystów oraz asystentów traktuje się po prostu źle, choć wykonują olbrzymią robotę, a firma nie jest w stanie nawet w 1% ich docenić. Nikt się nie pyta o ich zdanie, szkolenia dopiero od stanowisk junior specialist, oczywiście asystenci i stażyści pomijani. Dla osób wyżej liczą się tylko wyniki, a nie człowiek i widać to na każdych Town Hallach. Firma chwali się elastycznością, jednak nie ma z tym nic wspólnego. Odgórne zarządzenie pracy STACJONARNEJ dla ASYSTENTÓW i STAŻYSTÓW. Serio TMF? Podobno pracę można zaczynać w godzinach 7-11 (mniej więcej), jednak jak już chce się zmienić swoje godziny pracy to jest problem :) NIE POLECAM.
Bardzo długim czasie, najprawdopodobniej gdy zwolni sie miejsce (ktoś odejdzie, lub awansuje).
Rekrutacja w tej firmie to jakaś groteska. Najpierw zamiast zadzwonić wysyłają Ci maila po angielsku z zapytaniem o rozmowę (komunikuję się w 3 językac, ale to jest absurd- chyba miało być bardziej międzynarodowo). Potem jak potwierdzisz termin,weźmiesz urlop i będziesz jak trusia czekać na telefon - nikt do Ciebie nie zadzwoni, pomimo wcześniejszych ustaleń i bookingu daty. Ktoś tam wyraźnie nie umie w rekrutacje, albo jeszcze nie zaczęli liczyć kosztów bezpośrednich i pośrednich bałaganu jaki mają w hr.
@Ima ja wlasnie sie zastanawiam teraz czy do nich zaaplikowac czy nie.... a na co aplikowales/aplikowalas?
Cześć, czy firma daje podwyżki inflacyjne?
bzdury, o podwyżkach się tylko mówi. Nie ma żadnych konkretów i prawdopoodbnie nie będzie zadnych podwyzek inflacyjnych. Nie siej zamętu.
Pracownicy, którzy spełnili z góry ustalone i jasne kryteria (minimalny staż pracy, wyniki, etc.) otrzymali podwyżki. Zasady przyznawania premii rocznych również były z wyprzedzeniem kilkukrotnie komunikowane.
Dwie różne firmy, dwa różne zarządy, inna specyfika świadczonych usług - w przypadku TMF PL klienci lokalni (prowadzący działalność w Polsce), a w przypadki RDC klienci z rynków zagranicznych.
Z całego serca nie polecam pracy w tej firmie. Zdanie pracowników nie jest w ogóle brane pod uwagę. Jeżeli aplikujecie na stanowisko stażysty lub asystenta to unikajcie tej firmy z daleka. Zero możliwości pracy zdalnej już od połowy maja, kierownictwo nie zamierza nawet wysłuchać i przemyśleć tego, co mają do powiedzenia pracownicy. Firma coraz bardziej upada i podejmuje coraz gorsze decyzje. Premie ani podwyżki w tej firmie nie istnieją. Chora firma i chore decyzje.
Tak są ale nie dla wszystkich a przy aktualnej inflacji przyzwoitość nakazuje aby każdy dostał choć minimalna...
Tobie nie zrewidowali wynagrodzenia? Podobno firma nie podwyższa wszystkim zatrudnionym wynagrodzeń? Mogli na nie liczyć jedynie Ci, którzy spełnili, z góry ustalone kryteria (minimalny staż pracy, wyniki, etc.)? Co do zasad przyznawania premii rocznych również były one zawczasu podawane, a więc wszystkim znane? Uważasz, że to nie fair?
Co znaczy wyniki .... Chyba mówisz o managerskich stanowiskach. Nikt normalnie pracujący nie dostaje premii rocznych... Czy jest regulamin który mówi że jak pracujesz rok dostaniesz infalcyjne a jak 11 mcy już nie. W byłej pracy były inflacyjne co roczne w wyznaczonym miesięcu i każdy dostawal nieważne kiedy zatrudniony. A jak ktoś się wykazał idostawał więcej i ok.
Słabo że nie polecacie a możecie chociaż napisać czym trzeba się zajmować będąc na stażu albo na stanowisku asystenta?
Zostawiam opinie po raz drugi bo usuwają negatywne komentarze. Cieszę się, że nie mialam okazji zmarnowania nawet jednego dnia w tej firmie. We wtorek rekruter zaprosił mnie na rozmowe ktora miala odbyc sie w czwartek.zerwalam sie wczesniej z pracy, przygotowalam sie do rozmowy, jednak rekruter mnie wystawil. Po 30min oczekiwania na telefon postanowilam sama zadzwonic zeby po prostu uzyskac jakakolwiek informacje - rekruter bezczelnie wyłączył telefon. Zachowanie godne przedszkolaka, a nie dzialu HR w firmie, ktora na co dzien zajmuje sie sprzedaza uslug z zakresu HR! Ciesze sie, ze wyszlo jak wyszlo, bo nie wyobrazam sobie zrezygnowac z dotychczasowej firmy na rzecz jakiego cyrku. Nie maja szacunku do kandydata i pokazuja sie z takiej strony, to ciekawe jak traktuja pracownikow.
Czesc. Czy ktos moze napisac opinie o pracy w dziale plac UK? Jestem w trakcie rekrutacji do biura w Katowicach. Jacy przelozeni? Czy Polacy czy z UK? Jakie podejscie do pracownika? Dziekuje
Hej, pytanie: - parking dla pracowników jest coś takiego ?Gdzie parkować auto - praca zdalna czy stacjonarna ?- aktualne oferty dalej są na prace zdalną/ hybryda Pozdrawiam
Na miejsca parkingowe wokół budynku trzeba polować, na parkingu podziemnym ma być pula dostępnych miejsc w związku z pracą hybrydową, które będzie można "zamawiać", ale na razie nie sprecyzowano warunków. Praca zależy od stanowiska i dogadania się z menagerem, raczej hybrydowa, chyba że będzie umowa o telepracę
Jest ktoś kto może się wypowiedzieć na temat pracy w payrollu uk w tmf rcd? Jak atmosfera, godziny itp?
Co myślicie o powrocie do biur?
No niestety uważam, że to zła decyzja, ale co tam moja opinia i opinia zapewne 70% innych pracowników, ważne, że góra tak chce :)
Biurka tam małe że rozłożę segregator i nic innego się nie mieści.
Alga, skoro pracujesz w TMFie to z pewnością zapoznałaś się z polityką dotycząca porządku na biurkach. Zgodnie z nią na biurku w trakcie pracy powinnaś mieć tylko segregator na którym w danej chwili pracujesz, wszelkie inne dokumenty powinny być schowane. Ponadto biurka są małe ale dzięki temu mamy więcej przestrzeni i miejsce na inne przydatne w biurze miejsca. Pamiętaj też, że jest taka złota zasada- im więcej miejsca, tym większy bałagan - miałabyś biurko 2 metrowe, gwarantuje ze połowa dokumentów to by były śmiecie!
Moze i biurka nie są ogromne ale zdecydowana większość ludzi już się do tego przyzwyczaiła. Biuro jest zdecydowanie lepsze niż poprzednie.
pokażcie zdjęcia open space - czy trochę przerzedziliście czy nadal gęsto i pracujące non stop drukarki stoją ludziom nad głowami?
Kto to projektował ?
Brałem udział w procesie rekrutacyjnym do działu Legal. Po rozmowie z HR miałem spotkanie online z przełożonym i managerem. Spotkanie trwało godzinę, a feedback i decyzja miały zostać przekazane do max. 2 tygodni (rozmowa miała miejsce w grudniu). Do dzisiaj brak jakiegokolwiek odzewu, dodatkowo HR nie odpisał na pytanie o status aplikacji. Nie polecam - z takim podejściem do ewentualnych pracowników, szkoda czasu (chyba że ktoś chce podszkolić przebieg rozmowy rekrutacyjnej)
Staramy się dokładać wszelkich starań by wracać do każdego z kandydatów z naszym feedbackiem. Biorąc pod uwagę grudniowy czas / urlopy/ święta, zdarzało się, że czas oczekiwania na feedback ze strony managerów / proces rekrutacji się przedłużał za co z góry przepraszamy kandydatów biorących udział w rekrutacjach. Postaram się aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
Wierzę autorowi tej opinii i tam na pewno nie będę szukać pracy skoro nie traktują ludzi poważnie.
U mnie to samo rekrutacja żart , 20 minut prawny dział , pytania mnie adwokata zagranicznego, władam biegle po angielsku i francusku czy sobie dam radę z pismem prawniczym. Decyzja i feedback miał być w kilka dni , są tygodnie. Po co zawracać ludziom czas i prowadzić fikcje a nie rekrutację.
Dzień dobry, proszę o opinię, jak się pracuje w niemieckim payrollu. Jak wyglądają początki pracy? Na rozmowie otrzymałam informację o szkoleniu wdrażającym, które może potrwać 6-9 miesięcy. Czy w tym czasie ma się już pod opieką swoich klientów? Dziękuję za odpowiedź
Czy ktoś mógłby coś napisać o payrollu niemieckim? Jaka atmosfera, ile nadgodzin i czy są płatne? Jak z pracą zdalną po pandemii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jakie są opinie klientów o firmie TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii klientów firmy TMF Poland Sp. z o.o., to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a, 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TMF Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TMF Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.