Nie wiem nawet od czego zacząć, bo o TMF można by mówić wiele, niestety w przeważającej mierze negatywnie. Duża rotacja - w ciągu krótkiego okresu czasu, zwolniło się bardzo dużo osób, z czym TMF nie dawał sobie rady. Część klientów przez dłuższy czas pozostawało bez obsługi, co w konsekwencji powodowało opóźnienia i mnóstwo nadgodzin. Do tej pory wciąż zatrudnionych jest za mało ludzi w stosunku do ilości obłsugiwanych klientów, ale to właśnie jest problem tej firmy - na pierwszym miejscu stawia się klientów, a nie swoich pracowników. Pracownicy są ciągle przeciężeni pracą, a ponadto odkąd zmieniły się zasady co do nadgodzin - wielu pracowników robi nadgodziny za darmo, nie odbierając ich nawet czasem wolnym. Dla zarządzających najważniejsze jest wysyłanie timesheetów i liczba ticketów. Kolejna kwestia - urlopy. To chyba największa zmora pracowników, którzy boją się iść na dłuższy urlop, bo nie otrzymają w tym czasie wystarczającego zastępstwa i po powrocie musza pracować dwa razy więcej, żeby wszystko nadrobić. Oczywiście do urlopów zachęcają, ale zdarza się, że menager odwoła go tuż przed, bo przecież klient nie może pozostać bez obsługi. TMF nie docenia sumiennych pracowników i traktuje ich niesprawiedliwie. Zdarza się, że osoby na wyższych stanowiskach, mają mniej pracy niż asystenci, którzy są wykorzystywani za mniejsze pieniądze i muszą pracować w dużej mierze samodzielnie - a przecież są tylko ASYSTENTAMI. Przyznawanie awansów jest często nieuzasadnione i niewytłumaczalne. Osoby, które otrzymują wyższe stanowisko, nie dostają nowych obowiązków, a czasem wręcz przeciwnie. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie są one przyznawane, ale dało się zaobserwować nierówne traktowanie w tym zakresie. Firma wielu pracowników nie doceniła odpowiednio wcześnie, stąd tak dużo zwolnień. Kwestie organizacyjne również wymagają poprawy. Od pracowników wymaga się wiedzy na temat wszystkich procesów związanych z klientami. Brakuje wsparcia w tej kwestii. Firma posiada naprawdę wielu dobrych pracowników, ale jeśli dalej tak to będzie wyglądało, to tacy pracownicy odejdą, a zostaną tylko ci, którym wygodnie, bo mają na tyle wolnego, żeby po kilka godzin w ciągu pracy znajdować się z dala od komputera...
Opis jest trafiony w punkt, ja jako byly pracownik potwierdzam slusznosc slow. Czekac tylko az ta cala bańka peknie. Kadra zarzadzajaca ma wszystko gdzies, zamiata problemy pod dywan. Jak sie przeciwstawisz to Cie zwolnia. Mowisz glosno o problemie tez jest bagatelizowanie sprawy... slyszy sie tylko " bo tak sie u nas pracuje" - w chaosie no niezle...Generalnie nie polecam pracy w tej firmie. Ludzie sa przemeczeni, zli, leca bluzgi nawet z ust supervisora. Tu jest problem z zarzadzaniem.. niech kazdy ucieka szerokim fukiem jesli chodzi o wspolprace z ta firma, jesli chcesz miec zdrowie i spokoj psychiczny.
To co się tam dzieje można nazwać pożarem w (usunięte przez administratora) każdy biega nikt nie wie po co. Zacznijmy od tego ze TMF kreuje się na wielka korporacje z założonymi celami, wizjami i motywacjami. Tak naprawdę jest to zbiorowisko stażystów i wypalonych zawodowo księgowych. A jak już o stażystach, są oni lekiem na całe zło, po co zatrudniać seniora jak za te pieniądze można ściągnąć 3 stażystów którzy umieją jedynie przedrukować excela do pdfa. O profesjonalizmie co prawda tam słyszano, ale w jedynie w dawnych opowieściach. Świadczy o tym zarówno rotacja pracowników jak i klientów. O normalnych pieniądzach można zapomnieć, chyba ze zasypia cię niewygodnymi klientami, wtedy MOŻE będzie ok. Podsumowując, jest to miejsce dla studenciakow którzy chcą ogarnąć wpis do CV.
Minęło już sporo czasu od mojego zwolnienia i chciałbym podzielić się swoją opinią na temat TMFu. Uważam, że jest to dobre miejsce na początek swojej przygody z księgowością na stażu lub jako asystent. Z mojej perspektywy nie jeeest to firma, którą warto wiąząć dlaszą karierę. Przede wszystkim problemem jest brak jasnej ścieżki kariery i przede wszystkim brak pomysłu na rozwój kariery. Pracownicy nie są kierowani w kierunku rozwoju umiejętności, które byłyby wymagane na wyższym stanowisku, w celu płymnego przystosowania do nowej roli. Jeżeli ktoś zostanie przydzielony do obsługi dużej spółki, może skończyć się na monotonnym klepaniu tych samych dokumentów w ogromnej ilości, bez możliwości rozwoju. Często szansa na awans pojawia się dopiero w momencie, kiedy osoba z danego stanowiska się zwolni lub pójdzie na urlop macierzyński. Prowadzi to do sytuacji, w których stanowiska pracowników są zaniżane względem ich obowiązków i umiejętności, ponieważ np. wykonują pracę juniora na stanowisku asystenta/stażysty, ponieważ nie w danym momencie jest wypełniona liczba juniorów w zespole. Występują również spore dysproporcje w wynagrodzeniach i to niestety na zdecydowaną niekorzyść doświadczonych, wieloletnich pracowników. Jeżeli chodzi o kadrę zarządzającą wysokiego szczebla, sprawiają wrażenie osób mocno nieprzyjemnych, co powoduje, że ich przybycie do biura stanowi raczej spory dyskomfort niżeli miłe doświadczenie. Firma wprowadza coraz więcej udziwnień co do kontroli i raportowania czasu pracy, które chwilami wyglądają już absurdalnie. Większość usprawnień jakie firma wprowadza nie są faktycznym wsparciem, a jedynie marnowaniem czasu lub dodatkową formą kontroli pracowników. Niestety firma nie oferuje praktycznie żadnych szkoleń, króre podnoszą kwalifikacje lub poszerzają wiedzę, a pracownicy na własną rękę muszą sie doszkalać i szukać informacji w googlach. Z tego co pamiętam to w ciągu roku jest organizowane może z jedno szkolenie ze zmian przepisów, gdzie po krótce są omawiane najważniejsze zmiany. Zdecydowanie nie jest to miejsce, które sprzyją rozwojowi, jedyna szansa to szczęście i tracienie na doświadczonego pracownika, który chętnie podzieli się z tobą wiedzą, w innym przypadku może być ciężko. Z pozytywów firmy to zdecydowanie pracownicy, chociaż i z tym w ostatnim czasie coraz gorzej. Firmie są ciekawe benefity, które nie różnią się zbytnio od benefitów powszechnie oferowanych, ale zdecydowanie na plus, że takowe są. Moim zdaniem firma powinna zastanowić się nad jasnymi warunkami awansów, które są uzależnione od wiedzy i umiejętności, a nie przypadkowego zwolnienia się wakatu. Dodatkowo jak na tak dużą firmę, trochę wstyd, że firma nie inwestuje we własnych pracowników i nie oferuje im szkoleń merytorycznych. Generalnie pracę wspominam miło, jednak poniekąd był to stracony czas, ze względu na nikły rozwój.
W pełni się zgadzam. Osobiście mam już dosyć rosnącej biurokracji i rozliczania czasu pracy. Po kilka razy wypełniamy tabletki z tymi samymi informacjami. Przez wewnętrzne procedury, szkolenia, które nic nie wnoszą, mamy coraz mniej czasu na pracę dla klientów a nadgodzin "nie wolno robić". To już nie jest to samo TMF co kilka lat temu. Ciągle wprowadzają zmiany, niestety zazwyczaj na gorsze dla pracowników. Ten okręt tonie.
To co się tam dzieje można nazwać pożarem w (usunięte przez administratora) każdy biega nikt nie wie po co. Zacznijmy od tego ze TMF kreuje się na wielka korporacje z założonymi celami, wizjami i motywacjami. Tak naprawdę jest to zbiorowisko stażystów i wypalonych zawodowo księgowych. A jak już o stażystach, są oni lekiem na całe zło, po co zatrudniać seniora jak za te pieniądze można ściągnąć 3 stażystów którzy umieją jedynie przedrukować excela do pdfa. O profesjonalizmie co prawda tam słyszano, ale w jedynie w dawnych opowieściach. Świadczy o tym zarówno rotacja pracowników jak i klientów. O normalnych pieniądzach można zapomnieć, chyba ze zasypia cię niewygodnymi klientami, wtedy MOŻE będzie ok. Podsumowując, jest to miejsce dla studenciakow którzy chcą ogarnąć wpis do CV.
Jak jest z pakietem medycznym w TMF Poland Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
(usunięte przez administratora) po co rekruterzy dzwonią i umawiają się na rozmowę skoro ostatecznie i tak do rozmowy nie dochodzi a oni nie odpisuja na maile.Troszkę to wygląda jakby rekruterzy dzwonili z nudów zeby zawrocic komuś głowę albo mieli płacone za połączenei wychodzące... nie wiem co gorsze.. firma stwarza sobie zły PR zanim wgl kandydat ma szanse tam popracowac i sam sie przekonac czy gra jest warta świeczki. Może faktycznie skoro rekruterzy nie szanują kandydatów to jako pracownik jestes traktowany tez jak... no
Dziękujemy za opinię, jest ona dla nas bardzo cenna. Zapraszamy do kontaktu mailowego TA.poland@tmf-group.com w przypadku zaistnienia podobnych sytuacji, chętnie zajmiemy się ich wyjaśnieniem.
Przecież to nie pierwsza taka opinia na gowork, po co udawać tą troskę. Wystraczy poczytać komentarze i również nie usuwać niekorzystnych opinii. Z pewnością nie każdy, kto uczestniczył w rekrutacji opisuje tutaj swoje doświadczenia. Problem zapewne jest szerszy.
Jaka umowa na start? Chodzi mi o pracę w księgowości.
Podepne się pod pytanie, na jakie mniej więcej wynagrodzenie może liczyć księgowy/samodzielny księgowy na start?
Jak wygląda sprawa grafiku w TMF Poland Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Brak odpowiedzi po rozmowie rekrutacyjnej. Bardzo nieprofesjonalne
Czy @Pracodawca poszukując osoby ze statusem studenta, poszukuje wyłącznie studentów do 26 r.ż? Pytanie raczej retoryczne, ale chętnie poznam odpowiedź u źródła. :)
Halo rekruterzy może dacie znać osobom które miały rozmowę o pracę o wyniku rekrutacji nawet jak jest negatywny? Ktoś poświeca czas na rozmowę to przydałby się jakikolwiek feedback
Cześć, widziałem ogłoszenie do działu OTC Billing, jak wygląda praca w tym dziale? Z góry dzięki!!
Część, czy w firmie jest możliwość pracy na jakiś czas zdalnej za granicą w Europie?
Tak, jest to w miarę łatwe w ramach EU. Inne kraje też, ale wymaga zgody przełożonego…
Dzięki, a czy potrzebna jest zgoda hr? Słyszałam że nie bardzo to było wcześniej możliwe. Wiem ze na korzyść zmieniły się przepisy od lipca w związku z ubezpieczeniem zus
Witam, jak wyglada praca w finansach ze specjalnoscia senior accounts payable oraz accounts receivable z prawie 20 letnim doswiadczeniem w znanych miedzynarodowych firmach? planuje powrot z uk po 20 latach i sie zastanawiam czy jest takie zapotrzebowanie oraz na jakie warunki pracy/wynagrodzenie mozna teraz liczyc? dziekuje
Jestem zniesmaczona podejściem pana z rekrutacji. Po pierwsze dzwoniąc, na wstępie nie przedstawił się. Po drugie zaproponował termin rozmowy wstępnej, po czym nie zadzwonił.
Dziękujemy za sygnał. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W TMF Poland kładziemy bardzo duży nacisk na candidate experience, więc zweryfikowaliśmy zaistniałą sytuację. Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem rekrutacji pod adresem: recruitment_tmfpoland@tmf-group.com
Jak długo czeka się na wiadomość zwrotną? Miałam rozmowę rekrutacyjną 2 tygodnie temu do działu księgowości i do tej pory zero jakiejkolwiek odpowiedzi... Jak długo czekaliście na odpowiedź?
Co do zasady, dział rekrutacji odzywa się w ciągu dwóch tygodni od spotkania Kandydata z managerem. Czasami ten czas może nieznacznie wydłużyć się (np. duża liczba zainteresowanych na dany wakat lub sezon urlopowy). W przypadku jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do kontaktu z dedykowanym rekruterem (adres zawsze w stopce w korespondencji z Kandydatem). Udzielimy odpowiedzi również pod adresem: recruitment_tmfpoland@tmf-group.com
Nie wiem nawet od czego zacząć, bo o TMF można by mówić wiele, niestety w przeważającej mierze negatywnie. Duża rotacja - w ciągu krótkiego okresu czasu, zwolniło się bardzo dużo osób, z czym TMF nie dawał sobie rady. Część klientów przez dłuższy czas pozostawało bez obsługi, co w konsekwencji powodowało opóźnienia i mnóstwo nadgodzin. Do tej pory wciąż zatrudnionych jest za mało ludzi w stosunku do ilości obłsugiwanych klientów, ale to właśnie jest problem tej firmy - na pierwszym miejscu stawia się klientów, a nie swoich pracowników. Pracownicy są ciągle przeciężeni pracą, a ponadto odkąd zmieniły się zasady co do nadgodzin - wielu pracowników robi nadgodziny za darmo, nie odbierając ich nawet czasem wolnym. Dla zarządzających najważniejsze jest wysyłanie timesheetów i liczba ticketów. Kolejna kwestia - urlopy. To chyba największa zmora pracowników, którzy boją się iść na dłuższy urlop, bo nie otrzymają w tym czasie wystarczającego zastępstwa i po powrocie musza pracować dwa razy więcej, żeby wszystko nadrobić. Oczywiście do urlopów zachęcają, ale zdarza się, że menager odwoła go tuż przed, bo przecież klient nie może pozostać bez obsługi. TMF nie docenia sumiennych pracowników i traktuje ich niesprawiedliwie. Zdarza się, że osoby na wyższych stanowiskach, mają mniej pracy niż asystenci, którzy są wykorzystywani za mniejsze pieniądze i muszą pracować w dużej mierze samodzielnie - a przecież są tylko ASYSTENTAMI. Przyznawanie awansów jest często nieuzasadnione i niewytłumaczalne. Osoby, które otrzymują wyższe stanowisko, nie dostają nowych obowiązków, a czasem wręcz przeciwnie. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie są one przyznawane, ale dało się zaobserwować nierówne traktowanie w tym zakresie. Firma wielu pracowników nie doceniła odpowiednio wcześnie, stąd tak dużo zwolnień. Kwestie organizacyjne również wymagają poprawy. Od pracowników wymaga się wiedzy na temat wszystkich procesów związanych z klientami. Brakuje wsparcia w tej kwestii. Firma posiada naprawdę wielu dobrych pracowników, ale jeśli dalej tak to będzie wyglądało, to tacy pracownicy odejdą, a zostaną tylko ci, którym wygodnie, bo mają na tyle wolnego, żeby po kilka godzin w ciągu pracy znajdować się z dala od komputera...
Opis jest trafiony w punkt, ja jako byly pracownik potwierdzam slusznosc slow. Czekac tylko az ta cala bańka peknie. Kadra zarzadzajaca ma wszystko gdzies, zamiata problemy pod dywan. Jak sie przeciwstawisz to Cie zwolnia. Mowisz glosno o problemie tez jest bagatelizowanie sprawy... slyszy sie tylko " bo tak sie u nas pracuje" - w chaosie no niezle...Generalnie nie polecam pracy w tej firmie. Ludzie sa przemeczeni, zli, leca bluzgi nawet z ust supervisora. Tu jest problem z zarzadzaniem.. niech kazdy ucieka szerokim fukiem jesli chodzi o wspolprace z ta firma, jesli chcesz miec zdrowie i spokoj psychiczny.
Czy warto aplikować do działu GEM? Jak dużo jest kontaktu z klientem, jaka atmosfera?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu TMF Poland Sp. z o.o.?
To był pierwszy i ostatni raz kiedy rekrutowałam do tej firmy. Rekrutacja to strata czasu najpierw długo czekasz na odpowiedź, potemmasz telefon a potem jest rozmowa. Potem dowiadujesz się że jednak załatwili wakat rekrutacją wewnętrzną. Co to za problem najpierw ogarnąć rekrutacje wewnętrzną a potem otworzyć wakaty dla zewnetrznych? Szkoda pisać.
Wartość się zastanowić - kandydat wewnętrzny był lepszy od Ciebie! Szach mat ;)
Rekrutacje zazwyczaj ogłasza się jedną droga koleżanko. Jakby został wybrany inny kandydat z zewnątrz tez miałabyś pretensje? Spójrz prawdzie w oczy wybrali poprostu kogoś innego ????
Czy ktoś dostał już informację o podwyżce lub bonusie za 2022?
Bardzo tajemniczo piszecie o zarobkach. Czy jako specjalista lub junior można na start otrzymać 5000 brutto?
Bo to bardzo tajemniczy temat w TMF. Tak tajemniczy, że nikt nie zna widełek na swoim stanowisku ...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 118.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 7 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TMF Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TMF Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.