Opinie o TMF Poland Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy TMF Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w TMF Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TMF Poland Sp. z o.o. w Katowice

EM
Były pracownik

Nie wiem nawet od czego zacząć, bo o TMF można by mówić wiele, niestety w przeważającej mierze negatywnie. Duża rotacja - w ciągu krótkiego okresu czasu, zwolniło się bardzo dużo osób, z czym TMF nie dawał sobie rady. Część klientów przez dłuższy czas pozostawało bez obsługi, co w konsekwencji powodowało opóźnienia i mnóstwo nadgodzin. Do tej pory wciąż zatrudnionych jest za mało ludzi w stosunku do ilości obłsugiwanych klientów, ale to właśnie jest problem tej firmy - na pierwszym miejscu stawia się klientów, a nie swoich pracowników. Pracownicy są ciągle przeciężeni pracą, a ponadto odkąd zmieniły się zasady co do nadgodzin - wielu pracowników robi nadgodziny za darmo, nie odbierając ich nawet czasem wolnym. Dla zarządzających najważniejsze jest wysyłanie timesheetów i liczba ticketów. Kolejna kwestia - urlopy. To chyba największa zmora pracowników, którzy boją się iść na dłuższy urlop, bo nie otrzymają w tym czasie wystarczającego zastępstwa i po powrocie musza pracować dwa razy więcej, żeby wszystko nadrobić. Oczywiście do urlopów zachęcają, ale zdarza się, że menager odwoła go tuż przed, bo przecież klient nie może pozostać bez obsługi. TMF nie docenia sumiennych pracowników i traktuje ich niesprawiedliwie. Zdarza się, że osoby na wyższych stanowiskach, mają mniej pracy niż asystenci, którzy są wykorzystywani za mniejsze pieniądze i muszą pracować w dużej mierze samodzielnie - a przecież są tylko ASYSTENTAMI. Przyznawanie awansów jest często nieuzasadnione i niewytłumaczalne. Osoby, które otrzymują wyższe stanowisko, nie dostają nowych obowiązków, a czasem wręcz przeciwnie. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie są one przyznawane, ale dało się zaobserwować nierówne traktowanie w tym zakresie. Firma wielu pracowników nie doceniła odpowiednio wcześnie, stąd tak dużo zwolnień. Kwestie organizacyjne również wymagają poprawy. Od pracowników wymaga się wiedzy na temat wszystkich procesów związanych z klientami. Brakuje wsparcia w tej kwestii. Firma posiada naprawdę wielu dobrych pracowników, ale jeśli dalej tak to będzie wyglądało, to tacy pracownicy odejdą, a zostaną tylko ci, którym wygodnie, bo mają na tyle wolnego, żeby po kilka godzin w ciągu pracy znajdować się z dala od komputera...

MM
Były pracownik
@EM

Opis jest trafiony w punkt, ja jako byly pracownik potwierdzam slusznosc slow. Czekac tylko az ta cala bańka peknie. Kadra zarzadzajaca ma wszystko gdzies, zamiata problemy pod dywan. Jak sie przeciwstawisz to Cie zwolnia. Mowisz glosno o problemie tez jest bagatelizowanie sprawy... slyszy sie tylko " bo tak sie u nas pracuje" - w chaosie no niezle...Generalnie nie polecam pracy w tej firmie. Ludzie sa przemeczeni, zli, leca bluzgi nawet z ust supervisora. Tu jest problem z zarzadzaniem.. niech kazdy ucieka szerokim fukiem jesli chodzi o wspolprace z ta firma, jesli chcesz miec zdrowie i spokoj psychiczny.

JędrzejAndrzejZosiaKasia
Były pracownik

To co się tam dzieje można nazwać pożarem w (usunięte przez administratora) każdy biega nikt nie wie po co. Zacznijmy od tego ze TMF kreuje się na wielka korporacje z założonymi celami, wizjami i motywacjami. Tak naprawdę jest to zbiorowisko stażystów i wypalonych zawodowo księgowych. A jak już o stażystach, są oni lekiem na całe zło, po co zatrudniać seniora jak za te pieniądze można ściągnąć 3 stażystów którzy umieją jedynie przedrukować excela do pdfa. O profesjonalizmie co prawda tam słyszano, ale w jedynie w dawnych opowieściach. Świadczy o tym zarówno rotacja pracowników jak i klientów. O normalnych pieniądzach można zapomnieć, chyba ze zasypia cię niewygodnymi klientami, wtedy MOŻE będzie ok. Podsumowując, jest to miejsce dla studenciakow którzy chcą ogarnąć wpis do CV.

Nick Nowy wpis
Były pracownik

Minęło już sporo czasu od mojego zwolnienia i chciałbym podzielić się swoją opinią na temat TMFu. Uważam, że jest to dobre miejsce na początek swojej przygody z księgowością na stażu lub jako asystent. Z mojej perspektywy nie jeeest to firma, którą warto wiąząć dlaszą karierę. Przede wszystkim problemem jest brak jasnej ścieżki kariery i przede wszystkim brak pomysłu na rozwój kariery. Pracownicy nie są kierowani w kierunku rozwoju umiejętności, które byłyby wymagane na wyższym stanowisku, w celu płymnego przystosowania do nowej roli. Jeżeli ktoś zostanie przydzielony do obsługi dużej spółki, może skończyć się na monotonnym klepaniu tych samych dokumentów w ogromnej ilości, bez możliwości rozwoju. Często szansa na awans pojawia się dopiero w momencie, kiedy osoba z danego stanowiska się zwolni lub pójdzie na urlop macierzyński. Prowadzi to do sytuacji, w których stanowiska pracowników są zaniżane względem ich obowiązków i umiejętności, ponieważ np. wykonują pracę juniora na stanowisku asystenta/stażysty, ponieważ nie w danym momencie jest wypełniona liczba juniorów w zespole. Występują również spore dysproporcje w wynagrodzeniach i to niestety na zdecydowaną niekorzyść doświadczonych, wieloletnich pracowników. Jeżeli chodzi o kadrę zarządzającą wysokiego szczebla, sprawiają wrażenie osób mocno nieprzyjemnych, co powoduje, że ich przybycie do biura stanowi raczej spory dyskomfort niżeli miłe doświadczenie. Firma wprowadza coraz więcej udziwnień co do kontroli i raportowania czasu pracy, które chwilami wyglądają już absurdalnie. Większość usprawnień jakie firma wprowadza nie są faktycznym wsparciem, a jedynie marnowaniem czasu lub dodatkową formą kontroli pracowników. Niestety firma nie oferuje praktycznie żadnych szkoleń, króre podnoszą kwalifikacje lub poszerzają wiedzę, a pracownicy na własną rękę muszą sie doszkalać i szukać informacji w googlach. Z tego co pamiętam to w ciągu roku jest organizowane może z jedno szkolenie ze zmian przepisów, gdzie po krótce są omawiane najważniejsze zmiany. Zdecydowanie nie jest to miejsce, które sprzyją rozwojowi, jedyna szansa to szczęście i tracienie na doświadczonego pracownika, który chętnie podzieli się z tobą wiedzą, w innym przypadku może być ciężko. Z pozytywów firmy to zdecydowanie pracownicy, chociaż i z tym w ostatnim czasie coraz gorzej. Firmie są ciekawe benefity, które nie różnią się zbytnio od benefitów powszechnie oferowanych, ale zdecydowanie na plus, że takowe są. Moim zdaniem firma powinna zastanowić się nad jasnymi warunkami awansów, które są uzależnione od wiedzy i umiejętności, a nie przypadkowego zwolnienia się wakatu. Dodatkowo jak na tak dużą firmę, trochę wstyd, że firma nie inwestuje we własnych pracowników i nie oferuje im szkoleń merytorycznych. Generalnie pracę wspominam miło, jednak poniekąd był to stracony czas, ze względu na nikły rozwój.

Domi Nowy wpis
Pracownik
@Nick

W pełni się zgadzam. Osobiście mam już dosyć rosnącej biurokracji i rozliczania czasu pracy. Po kilka razy wypełniamy tabletki z tymi samymi informacjami. Przez wewnętrzne procedury, szkolenia, które nic nie wnoszą, mamy coraz mniej czasu na pracę dla klientów a nadgodzin "nie wolno robić". To już nie jest to samo TMF co kilka lat temu. Ciągle wprowadzają zmiany, niestety zazwyczaj na gorsze dla pracowników. Ten okręt tonie.

JędrzejAndrzejZosiaKasia Nowy wpis
Były pracownik

To co się tam dzieje można nazwać pożarem w (usunięte przez administratora) każdy biega nikt nie wie po co. Zacznijmy od tego ze TMF kreuje się na wielka korporacje z założonymi celami, wizjami i motywacjami. Tak naprawdę jest to zbiorowisko stażystów i wypalonych zawodowo księgowych. A jak już o stażystach, są oni lekiem na całe zło, po co zatrudniać seniora jak za te pieniądze można ściągnąć 3 stażystów którzy umieją jedynie przedrukować excela do pdfa. O profesjonalizmie co prawda tam słyszano, ale w jedynie w dawnych opowieściach. Świadczy o tym zarówno rotacja pracowników jak i klientów. O normalnych pieniądzach można zapomnieć, chyba ze zasypia cię niewygodnymi klientami, wtedy MOŻE będzie ok. Podsumowując, jest to miejsce dla studenciakow którzy chcą ogarnąć wpis do CV.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w TMF Poland Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?

kandydat
Kandydat

(usunięte przez administratora) po co rekruterzy dzwonią i umawiają się na rozmowę skoro ostatecznie i tak do rozmowy nie dochodzi a oni nie odpisuja na maile.Troszkę to wygląda jakby rekruterzy dzwonili z nudów zeby zawrocic komuś głowę albo mieli płacone za połączenei wychodzące... nie wiem co gorsze.. firma stwarza sobie zły PR zanim wgl kandydat ma szanse tam popracowac i sam sie przekonac czy gra jest warta świeczki. Może faktycznie skoro rekruterzy nie szanują kandydatów to jako pracownik jestes traktowany tez jak... no

Talent Acquisition
Inne
@kandydat

Dziękujemy za opinię, jest ona dla nas bardzo cenna. Zapraszamy do kontaktu mailowego TA.poland@tmf-group.com w przypadku zaistnienia podobnych sytuacji, chętnie zajmiemy się ich wyjaśnieniem.

Yyy
Pracownik
@Talent Acquisition

Przecież to nie pierwsza taka opinia na gowork, po co udawać tą troskę. Wystraczy poczytać komentarze i również nie usuwać niekorzystnych opinii. Z pewnością nie każdy, kto uczestniczył w rekrutacji opisuje tutaj swoje doświadczenia. Problem zapewne jest szerszy.

logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ola
Kandydat
 Pytanie

Jaka umowa na start? Chodzi mi o pracę w księgowości.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Podepne się pod pytanie, na jakie mniej więcej wynagrodzenie może liczyć księgowy/samodzielny księgowy na start?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w TMF Poland Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Brak odpowiedzi
Kandydat

Brak odpowiedzi po rozmowie rekrutacyjnej. Bardzo nieprofesjonalne

Dominika
Kandydat
 Pytanie

Czy @Pracodawca poszukując osoby ze statusem studenta, poszukuje wyłącznie studentów do 26 r.ż? Pytanie raczej retoryczne, ale chętnie poznam odpowiedź u źródła. :)

Halo
Kandydat
 Pytanie

Halo rekruterzy może dacie znać osobom które miały rozmowę o pracę o wyniku rekrutacji nawet jak jest negatywny? Ktoś poświeca czas na rozmowę to przydałby się jakikolwiek feedback

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Cześć, widziałem ogłoszenie do działu OTC Billing, jak wygląda praca w tym dziale? Z góry dzięki!!

Zdalną zagranica
Pracownik
 Pytanie

Część, czy w firmie jest możliwość pracy na jakiś czas zdalnej za granicą w Europie?

Jagoda
Pracownik
@Zdalną zagranica

Tak, jest to w miarę łatwe w ramach EU. Inne kraje też, ale wymaga zgody przełożonego…

Zdalna
Inne
 Pytanie
@Jagoda

Dzięki, a czy potrzebna jest zgoda hr? Słyszałam że nie bardzo to było wcześniej możliwe. Wiem ze na korzyść zmieniły się przepisy od lipca w związku z ubezpieczeniem zus

Zagranaczna
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak wyglada praca w finansach ze specjalnoscia senior accounts payable oraz accounts receivable z prawie 20 letnim doswiadczeniem w znanych miedzynarodowych firmach? planuje powrot z uk po 20 latach i sie zastanawiam czy jest takie zapotrzebowanie oraz na jakie warunki pracy/wynagrodzenie mozna teraz liczyc? dziekuje

Kadry i płace
Kandydat

Jestem zniesmaczona podejściem pana z rekrutacji. Po pierwsze dzwoniąc, na wstępie nie przedstawił się. Po drugie zaproponował termin rozmowy wstępnej, po czym nie zadzwonił.

Pracodawca TMF Poland
Pracownik
@Kadry i płace

Dziękujemy za sygnał. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W TMF Poland kładziemy bardzo duży nacisk na candidate experience, więc zweryfikowaliśmy zaistniałą sytuację. Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem rekrutacji pod adresem: recruitment_tmfpoland@tmf-group.com

Malgorzata
Kandydat
 Pytanie

Jak długo czeka się na wiadomość zwrotną? Miałam rozmowę rekrutacyjną 2 tygodnie temu do działu księgowości i do tej pory zero jakiejkolwiek odpowiedzi... Jak długo czekaliście na odpowiedź?

Pracodawca TMF Poland
Pracownik
@Malgorzata

Co do zasady, dział rekrutacji odzywa się w ciągu dwóch tygodni od spotkania Kandydata z managerem. Czasami ten czas może nieznacznie wydłużyć się (np. duża liczba zainteresowanych na dany wakat lub sezon urlopowy). W przypadku jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do kontaktu z dedykowanym rekruterem (adres zawsze w stopce w korespondencji z Kandydatem). Udzielimy odpowiedzi również pod adresem: recruitment_tmfpoland@tmf-group.com

EM
Były pracownik

Nie wiem nawet od czego zacząć, bo o TMF można by mówić wiele, niestety w przeważającej mierze negatywnie. Duża rotacja - w ciągu krótkiego okresu czasu, zwolniło się bardzo dużo osób, z czym TMF nie dawał sobie rady. Część klientów przez dłuższy czas pozostawało bez obsługi, co w konsekwencji powodowało opóźnienia i mnóstwo nadgodzin. Do tej pory wciąż zatrudnionych jest za mało ludzi w stosunku do ilości obłsugiwanych klientów, ale to właśnie jest problem tej firmy - na pierwszym miejscu stawia się klientów, a nie swoich pracowników. Pracownicy są ciągle przeciężeni pracą, a ponadto odkąd zmieniły się zasady co do nadgodzin - wielu pracowników robi nadgodziny za darmo, nie odbierając ich nawet czasem wolnym. Dla zarządzających najważniejsze jest wysyłanie timesheetów i liczba ticketów. Kolejna kwestia - urlopy. To chyba największa zmora pracowników, którzy boją się iść na dłuższy urlop, bo nie otrzymają w tym czasie wystarczającego zastępstwa i po powrocie musza pracować dwa razy więcej, żeby wszystko nadrobić. Oczywiście do urlopów zachęcają, ale zdarza się, że menager odwoła go tuż przed, bo przecież klient nie może pozostać bez obsługi. TMF nie docenia sumiennych pracowników i traktuje ich niesprawiedliwie. Zdarza się, że osoby na wyższych stanowiskach, mają mniej pracy niż asystenci, którzy są wykorzystywani za mniejsze pieniądze i muszą pracować w dużej mierze samodzielnie - a przecież są tylko ASYSTENTAMI. Przyznawanie awansów jest często nieuzasadnione i niewytłumaczalne. Osoby, które otrzymują wyższe stanowisko, nie dostają nowych obowiązków, a czasem wręcz przeciwnie. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie są one przyznawane, ale dało się zaobserwować nierówne traktowanie w tym zakresie. Firma wielu pracowników nie doceniła odpowiednio wcześnie, stąd tak dużo zwolnień. Kwestie organizacyjne również wymagają poprawy. Od pracowników wymaga się wiedzy na temat wszystkich procesów związanych z klientami. Brakuje wsparcia w tej kwestii. Firma posiada naprawdę wielu dobrych pracowników, ale jeśli dalej tak to będzie wyglądało, to tacy pracownicy odejdą, a zostaną tylko ci, którym wygodnie, bo mają na tyle wolnego, żeby po kilka godzin w ciągu pracy znajdować się z dala od komputera...

xyz
Były pracownik
 Pytanie
@EM

jak zmieniły się zasady co do nadgodzin? powiesz coś więcej?

MM
Były pracownik
@EM

Opis jest trafiony w punkt, ja jako byly pracownik potwierdzam slusznosc slow. Czekac tylko az ta cala bańka peknie. Kadra zarzadzajaca ma wszystko gdzies, zamiata problemy pod dywan. Jak sie przeciwstawisz to Cie zwolnia. Mowisz glosno o problemie tez jest bagatelizowanie sprawy... slyszy sie tylko " bo tak sie u nas pracuje" - w chaosie no niezle...Generalnie nie polecam pracy w tej firmie. Ludzie sa przemeczeni, zli, leca bluzgi nawet z ust supervisora. Tu jest problem z zarzadzaniem.. niech kazdy ucieka szerokim fukiem jesli chodzi o wspolprace z ta firma, jesli chcesz miec zdrowie i spokoj psychiczny.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy warto aplikować do działu GEM? Jak dużo jest kontaktu z klientem, jaka atmosfera?

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu TMF Poland Sp. z o.o.?

Niedoszła kandydatka
Kandydat
 Pytanie

To był pierwszy i ostatni raz kiedy rekrutowałam do tej firmy. Rekrutacja to strata czasu najpierw długo czekasz na odpowiedź, potemmasz telefon a potem jest rozmowa. Potem dowiadujesz się że jednak załatwili wakat rekrutacją wewnętrzną. Co to za problem najpierw ogarnąć rekrutacje wewnętrzną a potem otworzyć wakaty dla zewnetrznych? Szkoda pisać.

Emelele
Kandydat
@Niedoszła kandydatka

Wartość się zastanowić - kandydat wewnętrzny był lepszy od Ciebie! Szach mat ;)

Emelele
Kandydat
@Emelele

Rozumiem, że był lepszy tylko jak napisałam mogli nie marnować mojego czasu.

Ola
Inne
 Pytanie
@Niedoszła kandydatka

Rekrutacje zazwyczaj ogłasza się jedną droga koleżanko. Jakby został wybrany inny kandydat z zewnątrz tez miałabyś pretensje? Spójrz prawdzie w oczy wybrali poprostu kogoś innego ????

Qwertyyyy
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś dostał już informację o podwyżce lub bonusie za 2022?

Pdf
Pracownik
@Qwertyyyy

Nie

Ala
Pracownik
@Qwertyyyy

Nie

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Bardzo tajemniczo piszecie o zarobkach. Czy jako specjalista lub junior można na start otrzymać 5000 brutto?

Nick
Pracownik
@Kandydat

Bo to bardzo tajemniczy temat w TMF. Tak tajemniczy, że nikt nie zna widełek na swoim stanowisku ...

1

Zostaw merytoryczną opinię o TMF Poland Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 118.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 7 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TMF Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TMF Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TMF Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii