Uwaga na tę firmę mają tak zła graficznie stronę z zakupami biletów że nie widać opcji na fakturę. Po zakupie biletów brak możliwości zmiany na fakturę. Firma źle traktuje klientów mam nadzieję że szybko padnie. Jest wiele firm na rynku oferujących bilety. Polecam wybrać inne.
Czy w firmie Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku Informatyk, na które poszukują na Pracuj.pl to dość istotna kwestia.
Nigdy więcej, za żadne skarby tu nic nie kupię. ***** taką firmę, przestrzegam, zero wsparcia - sprzedają bilety i maja klienta głęboko w (usunięte przez administratora) Takich sprzedawców należy eliminować i mam nadzieję padnie to badziewie.
Czy urlop w Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. jest płatny 100%?
Dzień dobry, Bożena Pakiet 50-539 Wrocław ul.Jabłeczna 23/5 tel. 669771361, otrzymałam bilet na imprezę w Krakowie 03 listopada 2023r,, "Stephan Hauser". Przy składaniu zamówienia zanaczyłam, że chcę także fakturę. W przesyłce jej nie było. Wobec tego bardzo proszę o jej dosłanie na wyżej wymienione dane. Dziękuję, bożenapakietps.(usunięte przez administratora)
Czy ktoś wie coś o przyczynach zmiany miejsca na imprezę w Atlas Arenie w dniu 26. 10 ? Kupiłam bilet na koncert IL DIVO już w czerwcu. Zmieniono mi sektor i miejsce w sektorze, nie wiem z jakiego powodu ( podobno organizator imprezy tak zdecydował). Zamiast doręczenia biletu kolekcjonerskiego z nową lokalizacją wysłano mi e-bilet do samodzielnego wydruku na drukarce laserowej (nie mam takiej). Moim zdaniem firma nie wywiązała się z umowy, bo ja zamówiłam bilet z doręczeniem pod adres zamieszkania. Prośba o inną lokalizację została zignorowana. Czy ktoś jeszcze ma wprowadzoną zmianę lokalizacji na ten koncert ? Bilet kolekcjonerski zakupiłam na miejsce w sektorze F.
Czy Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Z tego co piszą na stronie to "czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00". Więc raczej tak, na sztywno pracują.
Usługi oferowane przez biletserwis.pl to kpina, nie polecam nikomu. 31 stycznia zwróciłam bilet, obecnie mamy 27.02 a pieniędzy na koncie nadal brak, a podobno czas oczekiwania na zwrot wynosi maksymalnie 14 dni roboczych... Tydzień temu (20.02) dzwoniłam do nich, Pani miała przekazać mój numer konta do działu zwrotu i zająć się tym PRIORYTETOWO, chyba coś im nie wyszło. Dział obsługi klienta jest na najniższym poziomie, polecam zatrudnić bardziej doświadczonych pracowników. Fajnie by również było gdyby w momencie rozmowy z klientem inny pracownicy nie stali nad uchem pani, która właśnie rozmawia, bo nie interesują mnie plotki innych pracowników.
Wiadomo coś, ile można zarobić, jako specjalista ds. IT? Szukano kogoś w zeszłym roku, więc może i od nowego coś się ruszy?
Usługi oferowane przez biletserwis.pl to jakaś kpina. Niemili pracownicy, spóźnianie się z terminowym zwrotem pieniędzy... Telefon to chyba odbiera jedna osoba która podejrzewam ze śpi w czasie pracy gdyż telefon nie jest odbierany chyba wcale… Dodzwonić się mozna ale żeby ktoś odebrał to druga sprawa… można porównać do telefonu do lekarza z samego rana. Na e-mail z wiadomością zwrotna trzeba czekać tydzień :) nie polecam
Czy firma oferuje jakieś doszkalanie i przyuczenie z zagadnień SEO, Google Ads? W ogłoszeniu na pozycję Specjalista ds. IT wymagają znajomości tego. A jak ktoś nie zna lub zna słabo to firma douczy pracownika?
Witam zamówiłem dwa bilety dostałem jeden onr00049188
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!