Czy w firmie Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku Informatyk, na które poszukują na Pracuj.pl to dość istotna kwestia.
Nigdy więcej, za żadne skarby tu nic nie kupię. ***** taką firmę, przestrzegam, zero wsparcia - sprzedają bilety i maja klienta głęboko w (usunięte przez administratora) Takich sprzedawców należy eliminować i mam nadzieję padnie to badziewie.
Czy urlop w Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. jest płatny 100%?
Dzień dobry, Bożena Pakiet 50-539 Wrocław ul.Jabłeczna 23/5 tel. 669771361, otrzymałam bilet na imprezę w Krakowie 03 listopada 2023r,, "Stephan Hauser". Przy składaniu zamówienia zanaczyłam, że chcę także fakturę. W przesyłce jej nie było. Wobec tego bardzo proszę o jej dosłanie na wyżej wymienione dane. Dziękuję, bożenapakietps.(usunięte przez administratora)
Czy ktoś wie coś o przyczynach zmiany miejsca na imprezę w Atlas Arenie w dniu 26. 10 ? Kupiłam bilet na koncert IL DIVO już w czerwcu. Zmieniono mi sektor i miejsce w sektorze, nie wiem z jakiego powodu ( podobno organizator imprezy tak zdecydował). Zamiast doręczenia biletu kolekcjonerskiego z nową lokalizacją wysłano mi e-bilet do samodzielnego wydruku na drukarce laserowej (nie mam takiej). Moim zdaniem firma nie wywiązała się z umowy, bo ja zamówiłam bilet z doręczeniem pod adres zamieszkania. Prośba o inną lokalizację została zignorowana. Czy ktoś jeszcze ma wprowadzoną zmianę lokalizacji na ten koncert ? Bilet kolekcjonerski zakupiłam na miejsce w sektorze F.
Czy Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Z tego co piszą na stronie to "czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00". Więc raczej tak, na sztywno pracują.
Usługi oferowane przez biletserwis.pl to kpina, nie polecam nikomu. 31 stycznia zwróciłam bilet, obecnie mamy 27.02 a pieniędzy na koncie nadal brak, a podobno czas oczekiwania na zwrot wynosi maksymalnie 14 dni roboczych... Tydzień temu (20.02) dzwoniłam do nich, Pani miała przekazać mój numer konta do działu zwrotu i zająć się tym PRIORYTETOWO, chyba coś im nie wyszło. Dział obsługi klienta jest na najniższym poziomie, polecam zatrudnić bardziej doświadczonych pracowników. Fajnie by również było gdyby w momencie rozmowy z klientem inny pracownicy nie stali nad uchem pani, która właśnie rozmawia, bo nie interesują mnie plotki innych pracowników.
Wiadomo coś, ile można zarobić, jako specjalista ds. IT? Szukano kogoś w zeszłym roku, więc może i od nowego coś się ruszy?
Usługi oferowane przez biletserwis.pl to jakaś kpina. Niemili pracownicy, spóźnianie się z terminowym zwrotem pieniędzy... Telefon to chyba odbiera jedna osoba która podejrzewam ze śpi w czasie pracy gdyż telefon nie jest odbierany chyba wcale… Dodzwonić się mozna ale żeby ktoś odebrał to druga sprawa… można porównać do telefonu do lekarza z samego rana. Na e-mail z wiadomością zwrotna trzeba czekać tydzień :) nie polecam
Czy firma oferuje jakieś doszkalanie i przyuczenie z zagadnień SEO, Google Ads? W ogłoszeniu na pozycję Specjalista ds. IT wymagają znajomości tego. A jak ktoś nie zna lub zna słabo to firma douczy pracownika?
Witam zamówiłem dwa bilety dostałem jeden onr00049188
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!