Chciałabym przestrzec wszystkich przyszłych kandydatów przed tym pracodawcą, bo można się bardzo rozczarować. Nic co jest przedstawiane na rozmowie kwalifikacyjnej nie pokrywa się później z rzeczywistością. Nie liczcie na to, że coś było usalone lub zapisane - bo to i tak prawdopodobnie nigdy się nie ziści. Możecie za to liczyć na piętrzące się zadania niezwiązane z waszym zakresem obowiązków, ciagłe pretensje o brak sprzedaży, klientów etc. Szefowa zawsze jest niezadwolona, ciągle jest mało, ciagle coś nie tak. Atmosfera w pracy grobowa. Ludzie odchodzą sami po miesiącu lub zostają zwalniani przed końcem okresu próbnego. Nie ma żadnych premii (niech nikt Wam nie wmówi, że będzie inaczej).
Po ofercie dla doradcy zastanawiam się jaka stawkę godzinowa może mieć i jak porozkładane ma przerwy, one są nie płatne? Chodzi mi o przedział od 10:00 do 19:00. Tak zostało wskazane w dawniejszej ofercie, teraz jest już 18:00. Na jakiej zasadzie czas (usunięte przez administratora) się skrócił?
Odnosząc się do zapytania o targi i szkolenia-tak, jesteśmy dość czynnym uczestnikiem rynku. W tym roku wystawialiśmy się na targach 4DD oraz ostatnio na targach Warsaw Home. Odwiedziliśmy w tym roku także targi w Mediolanie oraz Paryżu. Jeżeli chodzi o szkolenia, to jesteśmy w trakcie projektu Wiedza&Inspiracje. Zorganizowaliśmy w październiku i listopadzie dwa szkolenia z zakresu „Psychologi sprzedaży”, które prowadził Roman Kawszyn, znany coach biznesu, w których uczestniczył także Zespół naszej firmy. Atmosferę tworzą ludzie, jesteśmy zróżnicowanym ale zgranym zespołem. Najważniejsze wartości, które cenimy to otwarta, szczera komunikacja i szacunek. Pewnie, że są spory i emocje, ale szybko znajdujemy rozwiązania.
Te tragi zewnętrzne, konferencje czy też szkoleni, do których ktoś się odnosił – wciąż są realizowane? Opinia niby sprzed dwóch lat, dlatego ciekawi mnie dalszy rozwój. aktualnie wystawione jest ogłoszenie dla specjalisty od marketingu i e-commerce. Posiadam doświadczenie, wiec czekam na odzew względem bieżących warunków. po pierwsze finanse nie zostały w żaden sposób przybliżone. Dwa – czy możecie odnieść się do zakresu obowiązków oraz ogólnej atmosfery? warto aplikować?
Czy istnieje możliwość rozwoju w MY HONEY HOME - Decoration & Design?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w My Honey Home Decoration & Design Beata Wojciechowska-Hańderek Katarzyna Cel sp.j.?
Obecnie prowadzimy rekrutację na dwa stanowiska, proszę sprawdzić warunki tutaj: https://publikacja.pracuj.pl/ShowJobOffer/2c580000-43a8-f403-4458-08d8dcb052fa i tutaj: https://publikacja.pracuj.pl/ShowJobOffer/2c580000-43a8-f403-4458-08d8dcb052fa
@Krzysiek to super że fajna ekipa, a jak szefostwo czy kierownicy? Też są spoko, można się dogadać bez stresu?
Jeżeli jesteś artystyczną duszą pełną zapału w wersji "open minded" to jest to świetne miejsce dla Ciebie. Pozytywna atmosfera i fajna, zgrana ekipa. Bardzo na plus !!!
Rzetelny pracodawca, zawsze wywiązuje się z ustaleń. Atmosfera w pracy bardzo przyjemna, współpracownicy zawsze życzliwi i pomocni :) Polecam!
Duzo obietnic, usłyszycie to co chcecie, wszystko pieknie. Po paru dniach wszystko zaczyna wyglądać zupełnie inaczej. Jeżeli cenicie swój czas, zaangażowanie i samopoczucie, polecam jednak szukać dalej. Spora lekcja życia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MY HONEY HOME - Decoration & Design?
Zobacz opinie na temat firmy MY HONEY HOME - Decoration & Design tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MY HONEY HOME - Decoration & Design?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!