Wsciekla

Praca tu to jakąś porażką niekopetetni ludzie. Jakieś nieuki co adresu nie umia zapisac na papierach. Klienci. Sa niezadowoleni z obsługi. Do tego. Nie potrafią napisać co klient prosi o informacje przed przyjazdem. Wmawiają klientom jakieś (usunięte przez administratora) A jak byłam kiedyś na magazynie w Morawicy po meble. To jeden spał na materacach. Drugi pil kawe. W pokoju. Trzeci pracownik już osiwial z nudów czwarty palił papierosa i liczył ile samolotów lata nad magazynem. To jakieś jaja. I jeszcze miałam uszkodzone meble w paczkach.

1
Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

Jeffrey Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jak się pracuję na magazynie i ile można wyciągnąć na rękę?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO organizuje staże dla studentów?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

Pik
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Myślę, że będziesz zadowolony ????

Dorota
@Pik

Z czego zadowolony? Z atmosfery w BLACK RED WHITE? To nie jest raczej precyzyjna odpowiedź na tamto pytanie. Przydałoby się więcej konkretnych informacji, bo swoją drogą, to mnie też interesuje kwestia atmosfery w tej firmie. To jak? Można liczyć na więcej szczegółów?

Nick
Pracownik
@Dorota

Pani Doroto. Powyższe pytanie zadał bot lub PR - owiec, tak samo niezainteresowani rozmową na ten temat. Takie wrzutki mają przykryć niepochlebne lub kontrowersyjne komentarze i zepchnąć je w dół drzewka konwersacji. Do sedna. Atmosfera jest gęsta i ludzie są zmęczeni ciągłym dokręcaniem śruby, straszeniem i pretensjami przełożonych (to dominująca metoda zarządzania). Szanse na premię są bardzo małe bo klientów niewielu i grozi nam żenująca podstawa wynagrodzenia. Wśród niewielu rozrywek oglądamy netfixa na dzielonym koncie. Jutro znowu do roboty.

Smutny
Były pracownik
@Dorota

Atmosferę w pracy robią ludzie. Niestety Ci co pracują są zaszczuci. Wynik,wynik i jeszcze raz wynik. Tylko nic za tym nie idzie. Plany sprzedażowe mało realne, a od nich zależy premia. System premiowania jest fatalny. Sprzedajesz, a potem nic od ciebie nie zależy. I albo się uda rozliczyć zamówienia albo nie. Bardzo widoczny podział między działami. Obsługa salonu nie tworzy zgranego zespołu. Jedni warczą na drugich. Podstawy marne, na podwyżkę nie ma co liczyć. Im dłużej pracujesz tym głębiej mają Cię w (usunięte przez administratora). Brak szkoleń, brak możliwości rozwoju. Firma nie stawia na doświadczonych doradców. Ogolnie jest kiepsko

Nick Nowy wpis
Pracownik
@Smutny

To trzeba podkreślić. Im dłużej pracujesz tym bardziej cię mają w poważaniu. Im więcej potrafisz tym więcej musisz. Nowemu jak muszą to dadzą większą stawkę a stary pracownik może zapomnieć o podwyżce chociażby do kwoty jaką na wejściu dostał nowy.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
wkurzony klient
Klient

Nie polecam sklepu pod żadnym względem. Zamówiłem kanapę 5 stycznia 2021 z realizacją na 15 stycznia oczywiście jej nie ma. Koszt 1800zł. Pan z Boa B R W powiedział że mają problemy logistyczne i nie od nich to zależy ale klientów to nie łaska poinformować i przeprosić gdzie człowiek płaci dodatkowo za wtarganie i dowiezienie około 150 złotych u nich. To już jest drugi zakup. jaki był felerem. Pierwszy okazał się szafką do przedpokoju. Brakowało kompletnych części wiec kazali spakować całą szafkę i na własny koszt odwieść do siebie gdzie wziąłem z wysyłką. Naprawdę trzymajcie się z dala od tego sklepu. Nawet nie poczuwają się do winy. Żadnych upustów nie zrobią z swojej strony z powodu że zawalili sprawę. jakiś bonus lub premia przy kolejnym zakupie. Nic, żadnej propozycji

1
Tak_to_bywa
Klient
@wkurzony klient

Termin realizacji zamówienia nie jest terminem dostarczenia mebla do domu klienta. Wystarczy słuchać co doradca mówi. Chyba że robisz zakupy przez internet. Wtedy nie masz z kim porozmawiać. Ale zawsze , jeśli nie chcesz czekać, możesz zrezygnować z zakupu. Zamówisz inną sofę, gdzie indziej. Znów będziesz czekać, a potem będziesz wylewać swoje żale na różnych portalach.

Wkurzony klient
Klient
@Tak_to_bywa

Po wyjaśnieniu w BRW doszliśmy z kierownikiem do wspólnego konsensusu i wyjaśniliśmy sprawę. doszło do małego nie dociągnięcia ale sprawa została wyjaśniona . Chciałbym usunąć poprzedni wpis ale jakoś ta strona uniemożliwia zrobienie tego. Wiec sprawa jest zamknięta, wyjaśniona pozytywnie i w dalszym ciągu w oczekiwaniu na kanapę z prezentem od BRW

Rozalka

@Pik czyli nie ma żadnych spin między pracownikami biura?

Wsciekla

Praca tu to jakąś porażką niekopetetni ludzie. Jakieś nieuki co adresu nie umia zapisac na papierach. Klienci. Sa niezadowoleni z obsługi. Do tego. Nie potrafią napisać co klient prosi o informacje przed przyjazdem. Wmawiają klientom jakieś (usunięte przez administratora) A jak byłam kiedyś na magazynie w Morawicy po meble. To jeden spał na materacach. Drugi pil kawe. W pokoju. Trzeci pracownik już osiwial z nudów czwarty palił papierosa i liczył ile samolotów lata nad magazynem. To jakieś jaja. I jeszcze miałam uszkodzone meble w paczkach.

1
Anonimowy
@Wsciekla

Proszę przeczytać to, co Pani napisała i zastanowić się kto jest nieukiem.

Ciup3k
@Wsciekla

To chyba pani nigdy nie była na magazynie Morawica , jako były pracownik BRW mogę powiedzieć że jak by w całej firmie był taki porządek jak na Morawicy to było by to wspaniałe miejsce .do klientów zawsze dzwoni się przed dostawą a co do uszkodzonych mebli zdarza się ale nikt nie otwiera wszystkich paczek podczas dostawy a proces reklamacji jest tak prosty że nawet dziecko sobie z tym poradzi nie pozdrawiam pani . Za to pozdrawiam czule panów z magazynu Morawica BRW :*

Wsiekla
@Ciup3k

Porządek prosilam. Panią żeby napisała informacje o tel godz. Wcześniej przed przyjazdem to nawet takiej informacji Nie było na papierach meble miały przyjść w listopadzie a kierowca przyjechał w październiku jakiej j.a.j.a urządzają. Nie kopet3ntni ludzie pracują w biurach wmawiali mi G.l.u.po.t.y. jakieś ze ze panowie mi wnoszą meble na piętro a nikt mi nie powiedział ze trzeba zapłacić za wniesienie do tego. Mówili ze skracają meble jak kupie i za to tez trzeba zapłacić a nie mówili nic. Naciagacie tylko ludzi żeby kupili.

Ciup3k
@Wsiekla

Oczywiście biuro to biuro a magazyn to magazyn więc proszę się ogarnąć i przedstawiać fakty a nie pani oczernianie ludzi którzy nie mają nic wspólnego z transportem nie pozdrawiam

Ryś
Pracownik
@Wsiekla

Nie, za darmo będą ci meble wnosić do domu, bo ty jesteś klientką, to wszystko ci należy. Meble też najleliej jakby ci za darmo dali, bo łaskawie przyszłaś do BRW zamiast iść do konkurencji.

on
Kandydat
 Pytanie

Czy doradcy klienta w BWR muszą pracować fizycznie? Widzę, że głównie spędzają czas przed komputerem? Proszę kogoś o informacje, gdyż jestem zainteresowany pracą.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownik

Dokladnie ta sytuacja jest chora. Zamiast pisac anonimowo na portalach napiszcie do dyrektora zarzadzajacego przedatawcie swoje obserwacje i poproscie o zmiany bo w tak dzwinej atmosferze chyba ciezko sie pracuje. Ludzie nie kompetentni nie maja miejsca w dzisiejszych czasach na kierowniczych staniwiskach. O tez trudno uwierzyc ze jedna bidulka w pojedynkę cała inwentaryzacje chciala ratowac bez wiedzy przelozonej. Gdzie z tego co wiem to p. Renata chce wiedziec nawwt jak ktos kichnie w szatni.

Zdziwiony
 Pytanie

W kontekscie sytuacji na pilotow mala podpowiedz dla osob zarzadzajacych w spolce. Po pierwsze zastanowic sie nad powodem wyniku inwentaryzacji. Czy jest to skutek blednego oznaczenia czy co gorsza blednego gospodarowania powierzonym mieniem, jezeli mamy do czynienia z celowym dzialaniem na szkode pracodawczy to kroki wydaja sie oczywiste. Jezeli jest to jednak przypadkowe to warto poszukac przyczyn. Czy podejscie przelozonych nie jest zbyt poblazliwe. Mozna to tez zweryfikowac na podstawie poprzednich inwentaryzacji za jakie ci ludzie odpowiadali rowniez na innych obiektach. Po drugie weryfikacja procesu reklamacji. Skoro towary moga wyjechac do naprawy bez jakichkolwiek dokumentow to cos jest nie tak. Gdzie jest nadzur bezposredniego kierownika. Po trzecie zweryfikowac jak czesto byly zmieniane terminy dostaw z powodu braku towaru jakie kroki byly podjete w celu weryfikacji sytuacji

Samozwańcza Kierowniczka kasy
@Zdziwiony

Witam czy to jest portal o informacji o firmach czy gorzkie żale zwolnionej kierowniczki z poważnymi zarzutami (tak wszyscy wiedza kto jest autorem tych wpisów)

Obiektywny
@Samozwańcza Kierowniczka kasy

Trzymaj się faktów, rzekomo zwolniona kierowniczka sama odeszła z tego bajzlu. Prokurator się należy za takie braki.

Niemożliwe
@Obiektywny

A może dostała wybór. Sama się zwolnisz albo my to zrobimy. Tego nie wiesz . I nawet od samej zainteresowanej się nie dowiesz.

anonim

(usunięte przez administratora)

Zadziwiony

Jakie kroki byly na przyszlosa zeby sytuacja sie nie powtorzyla. Czy przypadkiem towar nie byl zamawiany ponownie bez sprawdzenia jaka byla przyczyna braku. . Ostatnie weryfikacja uslug transportu i koniecznie montazu ile duzych wartosciowo zamowien wyjechalo bez montazu i sprawdzenie czy ktos inny wykorzystujac dostep do danych klientow nie montowal mebli pomijajac uslugi swiadczone przez firme.

Zaraza

Współczuję tylko facetowi założycielowi tej firmy chłop zaczynał robić meble w garażu stworzył dużą firmę a inny zarządzający ta firma ja zniszczyli nie maja zielonego pojęcia o prowadzeniu firmy i o traktowaniu pracowników. (usunięte przez administratora) A pracownicy niektorzy tez oleju w głowie nie maja nawet adresu nie umiał napisac na papierach . I kontakt tel przed dostawa jak prosiłam żeby napisać tez nie potrafią napisac ludzie kto wogole was tam zatrudnił. Takie osoby. Firma upadła na (usunięte przez administratora) już przez takie osoby lepiej już zamknąć tą firmę i zrobić tam Biedronke. (usunięte przez administratora)

sonda
@Zaraza

A Ty myślisz, że właściciel o tym wszystkim nie wie ? Dobry chłop, tylko jego dyrektorzy to łajdaki ? A kto odnosi największe korzyści z tego stanu rzeczy i ściga się na liście WPROST z innymi oligarchami o miano najbogatszego w tej republice bananowej, kosztem pracowników ?

Rzeczowa

BRW jest w dobie kryzysu. Kryzysu wcale nie spowodowanego koronawirusem, a decyzjami gdzieś tam na górze. Ludzi, którzy zielonego pojęcia nie mają jak wygląda praca salonu i zapatrzeni w raporty i tabelki co rusz wymyślają nowe możliwości cięcia "kosztów" wykorzystując sytuację. Trzeba być mało rozwiniętym umysłowo, by zwalniać pracowników, którzy są siłą wytwórczą zysku tej marki. Zwalniać nie dla tego, że nie nadaje się do pracy jako handlowiec czy projektant. Nie dla tego że nie wykonuje właściwie swojej pracy, a dlatego że jednemu czy drugiemu "pseudo kierownikowi" regionalnemu wynika z raportu że na zmianie powinno być 1,5 osoby. Więc po co dwie osoby? Przecież jeden koń pociągowy, w postaci doradcy posprząta salon przed pracą, rozliczy przelewy, wyda towar z magazynu, skasuje zakupy klienta, który pojawił się na salonie, w między czasie jeszcze zadzwoni do klientów żeby odebrali towar, wprowadzi faktury i zdąży jeszcze coś sprzedać. Nie...zaraz, jeszcze nic nie sprzedał? To leń patentowany! Dorzućmy mu zatem jeszcze za karę dyżur reklamacyjny i konwoj do zrobienia. Nooo odechce mu się leżeć z założonymi rękoma. Niestety drogi zarządzie... Obciążać dodatkowymi obowiązkami jest łatwo, problem w tym że skutki waszych decyzji będą widoczne nie dzua, nie jutro. Odczujecie je srogo za kilka miesięcy. Gdzie większość waszych oddanych pracowników zmieni swoje podejście z orientacji na klienta, pasji sprzedaży i doskonale wypełnionych obowiązków na "ogolnopojęty tumiwisizm". Zaraz usłyszę... "z takim pracownikiem trzeba się rozstać", a rozstawajcie... Opinia o was i tak poszła w świat. I nie pomoże nawet całkowicie wyłączone światło na salonie w ramach oszczędności, żeby zakryć ten wstyd. Popatrzcie kiedyś na miny swoich klientów kiedy wchodzą do ciemnego salonu pytając" jesteście otwarci? Światła pogaszone, pewnie się zamykacie? " Jesteście niepoważni, zakłamani, jestescie obludni. Zgodni z wizerunkiem rządzących, gdzie pracownicy powinni "zap....lać za miskę ryżu". Powodzenia w dobie kryzysu i rynku pracodawcy. Teraz jeszcze jest na to czas, żeby się obudzić....z nie miłymi pozdrowieniami.

Rzecz
@Rzeczowa

A jakies konkrety? Czy tak sobiw piszesz z nudów?

Issmir
@Rzeczowa

Komentarz wow! Czysta prawda, tylko zwalniają, bo mają przed oczami słupki i cyferki, a 2 osoby może zrobić to co 6 osób. Jakież to proste. Pracownicy to tania siła robocza, ba i tak za dużo chcą. Mają zasówać na ten cały cyrk

Kuba

Cześć. Mam pytanie, czy są przyjęcia na magazyn ? Jak wygląda praca na magazynie? Pozdr

Hehe

Brutto czy netto? A jak z rotacją ludzi duża??

Pracownik

Dodatkowa premia roczna, tzw. Trzynastka za 2019 jaką mogliśmy się cieszyć jako pracownicy to około 140zł

Franciszek
@Pracownik

Możesz mi powiedzieć jakie panują tu relacje między pracownikami a przełożonymi? Czy w BLACK RED WHITE można liczyć na jakieś benefity pozapłacowe? Zależy mi na tych informacjach, czekam na Twoją odpowiedź.

pytanie

Jakie wynagrodzenie miesieczne oferuje BRW? To jest podstawa plus premia. Moze ktoś podać szczegóły?

pytanie2
@pytanie

Oczywiście chodzi o stanowisko doradcy klienta.

Adrianna

Chciałam urządzić mieszkanie które właśnie sobie zakupiłam nie stety po spędzeniu godziny na salonie nikt nie raczył się mną zainteresować. Pozdrawiam Panią która pomogła wybrać mi zestaw obiadowy. Jeżeli chodzi o salon to jest duzy wybór ale z obslugi jestem nie zadowolona. Byłam również w salonie na zakopiańskiej i musze przyznać ze jestem pod wrażeniem znajomości asortymentu i obslugi. Pozdrawiam dwóch panów którzy mnie obslugiwali i dziękuję za miłą obsługę.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

1
Nick
@Pytanie

Benefity to tak naprawdę puste słowo w tej sieci. Skup się bardziej na wynagrodzeniu. Upewnij się czy rozmawialiśmy o kwotach brutto czy netto. Ile wyniesie premia, nadal zachowujemy czujność odnośnie brutto /netto. Weź pod uwagę, że na rozmowie o pracę będą opowiadać o premiach rekordowych jako osiąganych. W praktyce jest nieco gorzej :) Weź pod uwagę, że będą miesiące bez premii. Dopytaj o godziny i dni pracy. Zapytaj o odzież roboczą i jak wyglądają szkolenia wprowadzające do pracy. Dowiedz się co będzie należało do twoich obowiązków. Podejmiesz wtedy świadomą decyzję. Jeżeli ją przyjmiesz i zostaniesz wybrany/wybrana witamy w zespole :)

Beata
@Pytanie

Na bank mozesz liczyc na nerwowa atmosferę i ciągłe pretensje. Brak profesjonalizmu kadry "kierowniczej" i mega presje. Bardzo ciezkie warunki pracy. Ciagla rotacja. Brak wsparcia i pomocy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Godo

Tylko że gurakowie to nie sa pracownikami BRW a jedynie jednym z podwykonawcami (firma zewnetrzna) wiec brw nie wplywu oraz ich to nie obchodzi jaka kto polityke prowadzi wobec swoich pracownikow

sonda
@Godo

Typowe dla akcjonariuszy BRW - robienie brudnej roboty rękami innych ludzi. A kto odnosi korzyści z takiego układu ? "Is fecit cui prodest ". Jak się u szarych pracowników podnosi gniew, to koncentruje się na wykonawcach czynu a nie zleceniodawcach.

Zostaw merytoryczną opinię o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
1.8/5 Na podstawie 64 ocen.
BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO