Znikające kanały, zakłócenia w działających. O dekoderze nie ma mowy (stosunkowo nowy telewizor). Panie wysyłają techników, którzy uznali, że co się dzieje z wysokimi częstotliwościami, programy z niskimi działają, trzeba wymienić rozdzielnik, który z powodu mojej niewiedzy został w czasie remontu ukryty pod tynkiem. W takim razie propozycja wymiany kabla. Muszę ponownie dzwonić do biura. Jednak w między czasie program na którym mi zależało (o czym powiedziałam) dziwnym trafem zaczyna działać. Znika za to inny.
Od 5 dni nie mam internetu.22 grudnia zgłosiłem na automat , dzisiaj ponownie. dzwonię na podane na stronie internetowej telefony i ciągle słyszę, że wszyscy konsultanci zajęci.napisaliby że nikogo nie ma w pracy to byłoby to w miarę uczciwe.internet jest mi potrzebny do pracy. Chyba podziękuję tej firmie
Co za badziewie ta kablówka ciągle znikają kanały i to na same święta rozwiązuje z imienia umowę zaraz po świętach wszystkim odradzam ta kablówka i dodzwonić się nie można.
Ciągle ktoś tam miesza w kanałach wczoraj zniknął Animal planet , przestawiają kanały i trzeba na nowo je sobie programować co jest utrudnieniem a jak w sobotę coś znika to do poniedziałku nie ma możliwości tego zgłosić . Janina
co jest z kanałem HGTW. Większość kanałów da sie ustawić HGTW jest do bani. Zmazany, urywany. Ktoś zna przyczynę?
słyszałem ze szef telki jest propisowski i ma to odzwieciedlenie w podziale programów.Mam lątwy dostęp do trwam , republika nie wspomnę o tvp1 , tvp 2 tv info itd.Tych ..kaczyńskich..programów jest ile dusza zapragnie.OSTATNIO NIE MA MOZLIWOSCI OGLĄDANIA TVN 24 -ktora to wg rankingów jest najbardziej wiarygodna stacją TV. Myslę że postaral się o to szef telki który manipuluje tymi programi zgodnie ze swoja pisowska orientacją.
Dlaczego dzwonię do biura obsługi od czterech dni po sześć godzin i ciągle słyszę że wszyscy konsultanci są zajęci.Żeby podłączyć nowy router trzeba właśnie do nich dzwonić,a w innych firmach robisz to z ustawień na eboku.To prawda że jest to firma garażowa która nawet nie wiadomo gdzie ma przełożonych.Omijajcie to badziewie z daleka.
Mam pytanie - jaki jest wykaz programów Telewizji Kablowej TVK, bo na stronie internetowej wykaz programów jest nieaktualny. Jakby ktoś miał wykaz programów, to proszę mi przesłać na E-Maila: adrian12112@o2.pl.
Proszę o informację co jest od wczoraj z Polsatem
Od pol roku nie ma tygodnia zeby cos nie dzialalo. Dodzwonic sie do nich przez 2 godziny soe nie dalo.
Nie ma tygodnia żeby z 4 razy nie brakowało kanałów TV i tak od paru miesięcy. Obsługa twierdzi że to nie ich wina ponieważ transmisja jest z Sobótki z głównego nadajnika.Dziwi mnie tylko to że w tym samym czasie znajomi z innych ulic posiadają wszystkie stacje.Wszelkie naprawy / sprawdzenia w mieszkaniu tylko w godz. 8 - 15. Jest konkurencja ,mam nadzieję że u nich trochę bardziej szanują klienta i wiedzą za co się płaci.Odradzam tą kablówkę i niestety muszę jeszcze przez parę miesięcy się pomęczyć zanim skończy mi się umowa.
Witam, Nie wiem skąd bierze się to, że niektórzy mają problemy z usługami TVK, a inni nie. Za niedługo kończy mi się 2-letnia umowa na internet i TV z tej firmy. Przez cały czas trwania umowy nie miałem większych problemów. Jeśli chodzi o internet to może pamiętam jedną taką sytuację kiedy nie było dostępu przez dłuższy czas, ale po kontakcie z biurem (zgadzam się, że trzeba mieć cierpliwość żeby się dodzwonić) okazało się, że trwają jakieś prace przeprowadzane, ale tego samego dnia dostęp do sieci wrócił. Co do telewizji to przyznaję, że raz na jakiś czas jakiś kanał znikał, ale TV oglądam akurat niewiele. Z tego też tytułu planuję zrezygnować z TV, ale przyśpieszyć internet i jeśli nie wpadnie mi nic ciekawszego to raczej zostanę przy TVK.
TVK - oferta atrakcyjna cenowo. Telewizja przyzwoita, minusty to zbyt czesto zmiana listy kanałów, od pewnego czasu Polsat HD i TVN HD nadawany bez EPG i co jakiś czas zawiesza się ( dobrze, że kanały SD działają). Nie ma z kim pogadać w tym temacie w tej firmie.
Sobotni wieczór i znowu problemy z TV. Od rana było źle a teraz to tylko parę kanałów do dyspozycji :((
Bardzo dobra i korzystna oferta w porównaniu z innymi dostawcami TV/internetu.
Jestem z TVK od dobrych kilku lat . Wiadomo problemy bywają ale jak wszędzie .. Z tego co się dowiadywałem jako jedni z ostatnich utrzymują jeszcze TV analogową dla ludzi którzy nie mają dostępu do cyfrowej . Z internetem też nie miałem większego problemu . Teraz wprowadzają nową ofertę jestem ciekaw kiedy będzie u mnie dostępna .. Fakt Obsługa była 3/5 ale pozmieniały się teraz dziewczyny i jest o niebo lepiej .. Pozdrawiam
szkoda, że wcześniej nie poczytałem o tej badziewnej formie i podpisałem umowę. PRL to nawet nie jest od jakiś 30 minut próbuje dodzwonić się na dział techniczny ale wszyscy konsultanci (w domyśle pewnie jeden) są zajęci i tak cały czas, a internet od momentu założenia działa jak chce. Badziew badziew i jeszcze raz badziew ale ich przynajmniej pomęczę mailowo.
Brak szacunku do klienta, namawianie na siłę do kupna dekodera, przez ograniczenie i wyłączania kolejnych programów, choć działały sprawnie. Korzystam z niewielu i wystarcza mi ta dwudziestka oferowana po promocyjnej cenie. Ale przyszedł (pod moją nieobecność) technik i wyłączył prawie wszystkie. Mam tylko 3 - to znaczy 2 filmowe, w tym jeden dla dzieci i Historia - Moja interwencja nie poskutkowała . Bo mam kupić dekoder. A wiem że analog dalej może działać, i na moje chore oczy jest lepszy bo mniej szy kontrast. Czyste chamstwo!!!! Płace za nic. Jutro dzwonię do UOIK.
Powiem tak, w tygodniu pracuje do późna a wiec moje korzystanie z usług jest tylko wieczorne i sporadyczne, ale w weekend mam od groma pracy związanej z połączeniem ze światem więc musiałem skorzystać z usług operatora komórkowego, a więc dodatkowy koszt. W TVK robią sobie kpiny z klientów, bo internet w weekend zawodzi i to nie pierwszy nie 2, 3 ,4 dzisiaj przeszło już wszystko, poszedłem do sklepu po whisky a nie miałem gotówki przy sobie i co, no i terminal nie działał bo obsługuje go sieć TVK, który to wiek?
nie wiem to chyba jacyś klienci koonkurencji ja mam internet z telki od 2012 roku obecnie pakiet 100mbps + tv i problemu nie widzę a pracuje z domu, kanały znikające ? chyba z telewizorem albo dekoderem macie coś nie tak u mnie raz wyszukałem i wsio 120 kanałów.. pozdro
Od 5 lat nieustannie znikaja programy laduja sie na nowo nie ma w weekendy itd. Za kazdym razem tlumaczenie pani ze pewno cos u odbiorcy nie tak. Czyli srednio ok.800razy cos nie tak w roku! Ocencie sami popytajcie znajomych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w "TVK" Telewizja Kablowa?
Zobacz opinie na temat firmy "TVK" Telewizja Kablowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w "TVK" Telewizja Kablowa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!