Sky-Net Sp. z o.o.

Brzozów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o Sky-Net Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sky-Net Sp. z o.o.

Julita
użytkownik zarejestrowany

@Man nadal nic nie wiadomo w Twojej sprawie? Jakbyś miał jakieś informacje to podziel się z nami, bo osoby myślące o pracy mogą być zaciekawione. Czy ktoś jeszcze ma taką sytuację z firmą Sky-Net jak użytkownik @Man?

Man

Witam. Wezwania, sprawa sądowa, windykacja i nic - bezsilność wobec oszustwa i matactwa. Do dzisiaj nie odzyskałem wpłaconej zaliczki na maszynę. Firma "krzak", właściciel i handlowiec rozpłynęli się i tyle.

patryk
użytkownik zarejestrowany

nie mam pojęcia czy ta firma istniała/istnieje/zamierza istnieć. Wpadłem tu przez pomyłkę, szukałem warszawskiej firmy o podobnej nazwie. Jednak to miejsce i opinie mnie zaintrygowały :)

gabi

powidomiona juz jest prokuratura i policja i po swietach bedzie to jeszcze nagłosnione w mediach bo to ludzkie pojecie przechodzi zeby takie dziadostwo było

plocennik1983@wp.pl

witam ja równiez wplaciłem zaliczke na ciagnik FENDT 309 24.03 dostałem wiadomosc ze zakupiona maszyna bedzie dostarczona w dniach 27-31.03.2015 prosimy o przygotowanie pozostałej sumy a teraz brak jakiegokolwiek kontaktu znimi ja to jutro zgłaszam na policje

smuki1974@wp.pl

Panowie zgłaszajcie to na Policję może ich jeszcze dostaną

aro

dnia 23.02 podpisalem umowe w biurze w bydgoszczy. miesiac poźniej dostalem smsa ze dostaw maszyny odbedzie sie od 27.03 do 31.03. dzis jestem juz 26 dni po terminie planowanej dostawy. moj nr do kontaktu (usunięte przez administratora)

arex

Witam. Ja również wpłaciłem zaliczkę na maszynę. Termin minał 2 tyg temu. Wciąż czekam jednak brak jakiegokolwiek kontaktu z nimi

rafalsiupa@wp.pl

No i tak jak przeczuwałem przekręt, zgarnęli kasę i zwinęli interes. Zero kontaktu, wysyłali tylko sms że są poza granicami kraju i że dostawa koparko-ładowarki będzie 28-31.03 i żeby przygotować resztę kasy. Pozostaje tylko zgłosić oszustwo.

smuki1974@wp.pl

Witam. Jeśli ktoś z państwa zakupił lub wpłacił zaliczkę na maszynę firmie SKY-NET bardzo proszę o kontakt telefoniczny pod numer : ( usunięte przez administratora )br /> Pozdrawiam

Darek
@smuki1974@wp.pl 28.03.2015, 20:24
Witam. Jeśli ktoś z państwa zakupił lub wpłacił zaliczkę na maszynę firmie SKY-NET bardzo proszę o kontakt telefoniczny pod num...

Jestem w podobnej sytuacji, mój nr telefonu: 500242116

@PISZON

OD DŁUŻSZEGO CZASU CHODZĘ I DOBIJAM SIĘ DO NICH. MIĘLI SPROWADZIĆ MI KOPARKĘ I TERAZ NIE MA Z NIMI KONTAKTU.

ludas

Firma nie wywiązuje się z płatności za czynsz i już nie istnieje na Kościuszki w Bydgoszczy

bielanda15@interia.pl

Witam tak jak powyżej pisano czas dostawy przekracza ten co na umowie, z tygodniowym opóźnieniem otrzymałem ciągnik john deere pomimo 1500zł rabatu oraz otrzymanych maili z informacją o opóźnieniu stres i nerwy były(niestety)

rafi1983

Witam zakupiłem od nich koparko-ładowarkę,od czasu podpisania umowy wstępnej praktycznie brak kontaktu a termin dostawy mija.

rolnik82

w ofercje ich firmy znalaslem ciągnik rolniczy od podpisania umowy czekalem aż 35dni na dowoz zetora firma uczciwa ale nie dotrzymuje terminów

rolnik26
@rolnik82 08.03.2015, 21:13
w ofercje ich firmy znalaslem ciągnik rolniczy od podpisania umowy czekalem aż 35dni na dowoz zetora firma uczciwa ale nie dot...

mam kilka pytan odnośnie tej firmy gdyż interesuje mnie zakup ciągnika. mój mail aska45671@wp.pl pozdrawiam Dawid

wojtek

Zakupiłem maszynę budowlaną z firmy SKY-NET. Maszyna zgodna z opisem, ale czas dostarczenia dwa razy dłuższy niż naumowie. Trudno się do nich dodzwonić

Marlena

Ja testuję już trzeci miesiąc zapłaciłam kaucję zwrotną 1835zł i co miesiąc jak narazie firma wywiązuje się z wypłacanego zobowiązania w kwocie 300zł. Urządzenie zamontowane od ręki nie zamuje dużo miejsca oby tak dalej

janusz

Testowanie urządzeń to wielka ściema. Zapłać im 2800 zł a oni ci 300 ale jaka. Czy oni myślą że Polacy to naiwni aby? Ale pewno i takich trafia a później w telewizji płacz i wina rzadu

mmmmmm

Pracowników nie zatrudniają :) ale jeśli chodzi o jakość świadczonych usług to jak najbardziej polecam. Duży zasięg w tych okolicach, cena przestępna, mała awaryjność (znikoma) i bardzo szybki i fachowy serwis. Jak WiFi w tych okolicach to tylko od tej firmy.

symeos

firma ok, płaca dobrze ale wymagają wiedzy i dyspozycyjności polecam dla ludzi którzy nie boja sie roboty

Zostaw opinię o Sky-Net Sp. z o.o. - Brzozów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sky-Net Sp. z o.o.