Jakie wartości są cenione w "TVK" Telewizja Kablowa?
Co się dzieje z sygnałem internetowym tvk?? Chodzi o Szczepin/Śródmieście... oczywiście nie ma możliwości nawiązania żadnego kontaktu z firmą - wolny wieczór, a skrzynka głosowa dotycząca awarii jest przepełniona...
Czy jest komu telefony odbierać, albo odpisywać na maile? Na razie wiem tylko, że szukają na swojej stronie instalatora / montera. Zmotywowanego, samodzielnego, odpowiedzialnego, znającego podstawy elektrotechniki. Wiecie może - pytam pracowników - czy jeździ się do awarii we dwójkę? Napisano, że prawo jazdy kat. B mile widziane, a moje jest od dawna nie używane, więc wolałbym nie ryzykować na razie samodzielnego prowadzenia auta. Fajnie też byłoby wiedzieć, jak ze szkoleniami, nie tylko po zatrudnieniu, i jaka może być pierwsza wypłata?
Dlaczego od wczoraj nie mam znowu programów? Dzisiaj po ponownym ustawieniu anteny wcięło ok. 40 programów, w tym TVP Kultura . Czy to ta straszna ,, śnieżyca " pozbawiła nas programów? ????
Czy właściciel TVK planuje przywrócić poprawne i bezawaryjne świadczenie usług? Co z ciągła zmiana częstotliwości albo notorycznymi zakłóceniami i zanikiem sygnału tv? Dlaczego zniknęły opisy EPG ? Jakość w ostatnim czasie spadła poniżej i krytyki i nie mam tutaj na myśli sporadycznych awarii. A może TVK wprowadzi rabat dla użytkowników z tytułu nie wywiązywania się z umowy? Jak widać opinie negatywne powtarzają się w ostatnim czasie regularnie, a TVK rygluje drzwi i telefony przed klientami. Oczywiście pytania są retoryczne, a jedyne wyjście to wyjście do konkurencji.
Czy "TVK" Telewizja Kablowa ma ściśle ustalone godziny pracy?
Oczywiście, że ma!! Tylko nie dla klientów!!! Oni są potrzebni tylko do opłat - przelewem na konto!!!
Wczoraj wieczorem brak programów rano brak 70 proc co Wy robicie? Jak macie problem to zwińcie interes i odważnie przyznajcie się to nieudactwa w prowadzeniu interesu. Duża konkurencja na rynku jest w czym wybierać. A telefony to zlikwidujcie bo ich nie odbieracie więc są Wam jako firmie Telka na Kolistej nie potrzebne. Ile można z ludzi tak robić w balona? Przecież My za darmo nie oglądamy Firma Telka na Kolistej we Wrocławiu to kpina i żenada.
Podzielam opinię. Od rana brak możliwości oglądania kablówki. Programy tylko migają, potem przerwa i koniec. Poza tym programy pozmieniały swoje pozycje, a jak wybieram np. 6 pr. to pojawi się 2 ale i tak zaraz znika. Nie pomogło dwukrotne ponowne kodowanie ... Dzwoniłam po południu, czekałam ok. godziny na połączenie, gdy miałam poz.4 ,(usunięte przez administratora) Z telefonem stacjonarnym też dzieją się dziwne rzeczy. No to weekend mam z głowy, mój chory leżący mąż , dla którego tv jest jedyną rozrywk ą i oknem na świat będzie leżał i gapił się w sufit. To nie jest pierwsza taka sytuacja, ale tak źle jeszcze nie było... Korzystałam z różnych dostawców netu z racji przeprowadzek, zawsze była moziwość zgłoszenia awarii w święta czy wolny dzień i pracownik dyżurujący przyjeżdżał nawet do domu. Tutaj nie ma nawet komu zgłosić awarii, bo na moje smsy nikt nigdy nie odpowiedział. To lekceważenie klientów i to w sposób ostentacyjny. Ja już podjęłam jedyną słuszną decyzję.
Porażka,16.04.2021 tłum ludzi przed biurem zapytasz po co ? Znowu brak programów 17.04 brak 50 procent programów w tym wszystkich sportowych żenada
Proszę o podanie kwoty abonamentu na rok 2020. Andrzej Urban ul.Dokerska 44/20