Opinie o pyszne.pl - Sto2 sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Pyszne.pl. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Pyszne.pl o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pyszne.pl w Wrocław

Opinia udostępniona dla Ciebie

Kurier

Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.

Pracodawca

@Kurier

Cześć, bardzo dziękuję za Twoją opinię , aktywnie słuchamy wszystkich uwag i oczywiście bierzemy je pod uwagę. Odnosząc się do powyższej opinii: "W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. " Zapewniamy zgodność ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi rządu w tym zakresie - maseczki i rękawiczki nie są obowiązkowe, stąd Pyszne nie zapewnia ich swoim pracownikom. Zgodnie z informacją rządu z dnia 9 kwietnia od czwartku, 16 kwietnia, będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek w miejscach publicznych - i wszyscy kurierzy Pyszne zostaną w nie zaopatrzeni. "Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci)"  Płyn do dezynfekcji jest zapewniany w każdym hubie, kurierzy dostają żel do małych buteleczek na czas swojej zmiany. Mogły być opóźnienia w dostarczeniu żelu do hubów, ale wynikały one z ogólnego spadku podaży ze względu na pandemię. Dodatkowo, w hubie są zapasy wszystkich środków dezynfekujących, na bieżąco, w ramach potrzeb, są wydawane kurierom. "Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. " Informacja o bezkontaktowej dostawie została wysłana do wszystkich klientów oraz pojawia się na stronie i aplikacji mobilnej. Dodatkowo, wprowadzony został bezkontaktowy odbiór z restauracji, o czym zostały poinformowane wszystkie współpracujące restauracje. "Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. " Godziny mogły być ucinane w początkowych dniach narodowej kwarantanny ze względu na zmniejszoną liczbę otwartych restauracji. Po kilku dniach sytuacja wróciła do normy. Dzięki temu nie musieliśmy ograniczać ilości współpracujących z nami kurierów. W tym czasie, rekrutacja nowych kurierów była tymczasowo wstrzymana. "Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. " Grafiki zostają zmienione na czas pandemii w celu ograniczenia liczby kurierów, którzy zjeżdżają na przerwę do hubu, aby ograniczyć liczbę osób (i nie powodować zgromadzeń) Pozdrawiam

Mm
@Pyszne.pl

Zamawiałam jedzenie z pyszne i nie dostałam informacji o trzymaniu jakiej kolwiek odległości czy przestrzeganiu zasad podczas odbioru zamówienia. Nie kłamcie bo to nie ładnie????

Kurier
@Pyszne.pl

To, że rząd nie nakazuje to nie znaczy, że firma nie może zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Godziny są ucinane drastycznie od początku roku conajmniej, więc nie od początku koronawirusa. Zacznijcie dbać należycie i prawdziwie o swoich pracowników a nie się tłumaczycie tutaj desperacko. Napisałem tą opinię, ponieważ jest ich mało w sieci i każdy niech się 10 razy zastanowi zanim podejmie się współpracy z wami

Kajdan
Inne
 Pytanie
@Kurier

Witaj, Czy zarobki na rowerze a skuterze są takie same? jak to wygląda? trudno się na skuter dostać?

Pracodawca

@Kajdan

@Kajdan Cześć Kajdan, Wynagrodzenie dla Kuriera korzystającego, z naszego sprzętu jest takie same, bez względu na to, czy jest to rower, czy eskuter. Dodatkowo, Kurier używający własnego roweru, ma doliczany dodatek do stawki godzinowej. Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej lub kontaktu poprzez adres e-mail dedykowany rekrutacji kurierów: driverrepresentative-pl@takeaway.com Pozdrawiamy, Zespół Pyszne.pl

Szymon kurier
Pracownik
@Kurier

A więc pracuję w pyszne od dłuższego czasu i: -to kto nas zatrudia w zasadzie nie jest ani trochę ważne bo wszystko jest załatwiane z pomocą koordynatorów którzy ZAWSZE byli bardzo pomocni w każdej sprawie, czy to opona przebita czy brakujący podpis w umowie a jeśli czegoś nie rozumiemy to cierpliwie tłumaczą. -maseczki oraz płyny do dezynfekcji są dostępne zawsze, bez łaski. Z inną sytuacją nigdy się nie spotkałem. -klienci zawsze podczas zamawiania mają wybraną dostawę bezkontaktową i są tego świadomi -jeśli chodzi o ucinanie zmian to się oczywiście zdarza ale coraz żadziej i jest to logiczne że pracodawca nie chcę płacić za czas w którym pracownik nie pracuje -grafik z przerwą 2-3h nie jest już układany w ten sposób chociaż wiem że DAWNIEJ były takie przypadki -o cwaniakowaniu to się nawet nie będę wypowiadał -jeśli chodzi o sprzątanie po pracy to trzeba było przeczytać umowę przed jej podpisaniem Dziękuję, pozdrawiam

Kapitan Kurierów
Pracownik
 Pytanie
@Kurier

Czy Ty przepracowałeś dla Pyszne.pl i Scoobera chociaż jeden dzień? XDD Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale w rzeczywistości wszystko jest kompletnie inaczej. Żele do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe są ogólnodostępne, więcej, stoją tuż przy stanowisku do pakowania plecaków, wystarczy je wziąć, więcej, każdy Koordynator przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, więcej, każdy Dyspozytor przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, codziennie, po parę razy, jak mantrę, do tego stopnia, że osobiście mnie to już nudzi. A skoro Ciebie to ominęło to zazdroszczę, bo też chciałabym z taką wprawą ignorować polecenia przełożonych. Klienci są powiadamiani o sposobie dostawy, ponad to do każdego zamówienia jest ogólnodostępna notatka - "dostawa bezkontaktowa", którą widzi zarówno klient, jak i kurier. Ale jak to z ludźmi, nie da się każdemu rozkazać postępować zgodnie z obostrzeniami epidemiologicznymi, tym bardziej, że już ich praktycznie nie ma, więc nie ma tu co zwalać winy na Pyszne, bo oni nie mają na to większego wpływu XD Na szkoleniu jest jasno powiedziane: średnia zmiana trwa 5-5.30 h. Więc nie dziw się, że nie masz 15 min przerwy, gdy pracujesz 5 h. Jeśli Koordynatorzy ucinają zmiany, to praktycznie ZAWSZE na korzyść Kuriera (tj. wraca o 21.50 - wyłącza aplikacje o 22 i do 22 ma zmianę). Przyjmujemy nowych ludzi, bo mamy takie zapotrzebowanie. A jeśli, ktoś daje jeden dzień czy dwa dyspozycyjności w tygodniu, to niech się nie dziwi, że ma mało godzin, lub że nie ma ich w danym tygodniu wcale. Czasem trudno jest zadowolić każdego. Ale od czego są openy (wolne zmiany, które czasem się zdarzają (np by uzupełnić grafik, gdy okazuje się, że w danym dniu będzie potrzeba więcej kurierów) lub giełda zmian? Jeśli się chce, nawet z jednym dniem pracy grafikowej można przepracować cały tydzień ???? Tak. Czasem Dyspo skraca zmiany, gdy nie ma ruchu na mieście. Ale przed tym pyta czy i kto chce zostać skrócony. Tylko w wyjątkowych sytuacjach wybiera jednego kuriera (spośród około 20), który danego dnia musi skończyć wcześniej, bo nie ma ruchu. Ale wtedy też, jeśli powiesz mu, że koniecznie chcesz zostać, zostaniesz. I tyle. WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI Ponad to w moim HUBie (biurze) jest wspaniała atmosfera pracy, Koordynatorzy i naprawdę cudowna Szefowa słuchają nas i naszych opinii, zawsze stają po naszej stronie (np. nie raz wybronili któregoś kuriera od mandatu), mamy zapewnione wszelkie potrzeby, a nawet mamy ekspres do kawy, sok do wody, telewizor, Play Station. Naprawdę nie wiem i nie widzę w tej firmie zbyt wielu minusów, bo nasza kadra naprawdę stara się zapewnić nam wszystko, co najlepsze i stara się, by nasza praca była jak najprzyjemniejsza. I taka jest prawda

Kurier
Pracownik
@Kurier

Powiedz chociaż gdzie pracujesz, w moim mieście jest prawie kompletnie inaczej.

dostawca
Pracownik
@Kapitan Kurierów

Jak byś nie zauważył, to opinia tamtego Kuriera była z początku kwietnia 2020, więc sprawy z maseczkami czy żelami się zmieniły. Nie znaczy, że pisał nieprawdę w tamtym czasie. Widzę, że dodatek kapitański w wysokości 1zł/h to nie tylko szkolenia, a robienie dobrego PR firmie. Co do cięć zmian, mnie od początku tego miesiąca skrócili jakieś 5h na przejechanych ogólnie 45h (i nic do gadania nie miałem). No ale na papierze stawka godzinowa się zgadza...

Kurier
Pracownik
 Pytanie
@Kapitan Kurierów

Miasta które mają HUB to mają. W moim mieście nie ma NIC. Biuro jest tylko dla KOORDYNATORA I MENADŻERA. My? Stoimy na mieście czy to deszcz, śnieg, mróz. Nie mamy zapewnionej wody w upalne dni, które były kilka dni temu. Firma ogólnoświatowa a nie potrafi zapewnić kurierowi godnych warunków pracy. Wozimy do maks 4 kilometrów? Totalna bzdura. Takie ogłoszenia widnieją na olx. 4 w jedną stronę + powrót = 8 km. Dodatkowo Dyspozytor jak już się kończy zmiana, potrafi Cię (usunięte przez administratora) na koniec miasta i zakończyć Ci wcześniej zmianę po dostarczeniu zamówienia = Wracasz za darmo. Ale widzę, że niezłe lizanie rowa swojemu koordynatorowi, aby tylko zostać kapitanem. W moim mieście też są tacy :). Ogólnie nie polecam tutaj pracy, chyba, że ktoś ma dobrą psyche ja :)

Blabla
Były pracownik
@Kurier

Rzeczywiście nie jest różowo z powrotem do domu. Czasem aplikacja wysyłała mnie daleko daleko w ostatniej godzinie pracy i wracałem np. 8 kilometrów już bardzo zmęczony. Mimo to polecam tą pracę. Daje poczucie niezależności, przygody. Spotykasz ludzi zahartowanych, obeznanych z rowerem, jednym słowem pozytywnych maniaków. Czasami są trudności na łączach (wczesnym latem nie dało rady dodzwonić się do hubu), ale służba nie drużba. Jak miałbym wybierać miedzy pracą przy biurku za 6000 a pracą w pyszniaku to jednak wybrałbym pyszniak.

Domi
Kandydat
 Pytanie
@Kurier

Trzeba miec dobra kondycje? Czy firma zapewnia rower elektryczny?

Michał
Kandydat
 Pytanie
@Kurier

Mogę spytać, czy wystawia się opinię o kurierze? Gdzie można ją znaleźć? Kto to widzi, np. w aplikacji?

Bialaka
Kandydat
@Kurier

Oho, covidianin się odezwał ????

4
Akar
Były pracownik
@Kurier

Zgadzam się również z tą opinia.Ciezko tam zarobić pieniądze dużo godzin ucinają. Twoje ustalenie grafiku nic nie znaczy oni i tak po swojemu ustala ci grafik później zaczęli mi ucinać godziny także wychodziło czasami mniej niż 300 zł w tygodniu. Raczej praca jest dla dzieciaków żeby sobie zarobili na kieszonkowe bo dorosły człowiek się z tych pieniędzy nie utrzyma.

Magda
 Pytanie

A jakie byly pytania i czy rozmowa po angielsku

Magda
 Pytanie

A jakie pytania przez telefon na stanowisko managerskie

mareczek

wiem ze niedługo bedziemy mieli nowego sales manago. Oby ktos z doświadczeniem

Trytytek
@mareczek

Jest wybrany. Poza branżą, egzekutor 70% człowiek 30%. Była ostra walka i kilka świetnych osób. Zobaczymy czy to był dobry wybór.

5
Marcin

Proces rekrutacji prowadzony zdalnie był bardzo sprawny. Podczas całej rekrutacji był zapewniony kontakt z przydzielonym rekruterem. Rozmowy bardzo rzeczowe i merytoryczne. Pracodawca jasno określał swoje oczekiwania i był w stanie udzielić wyczerpujących informacji. Jeśli praca w pyszne.pl będzie choć w połowie tak profesjonalna jak sam proces rekrutacji to zagrzeję tu miejsca .

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pyszne.pl w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Junior Talent Acquisition. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy E-commerce Sales Expert with German
Warszawa
Webinterpret SAS
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Regionalny Menadżer Sprzedaży Packaging Industrial
Warszawa
Igepa Polska Sp. z o.o.
(59 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Proces

Brak współpracy z strony HR, jesteś zdany sam na siebie, zerowa pomoc ze strony IT w kwestii sprzętu i systemów wewnętrznych, manager nie potrafi zająć się i dopilnować pracy swoich podwładnych, faworyzacja pracowników, żadnej etyki zawodowej, (usunięte przez administratora) nie polecam!

Anna

Rozmowy nawet ok, ale mimo przejścia 3 etapów na stanowisko managerskie nadal brak informacji zwrotnej. Do rekruterów: proszę nie mówcie że się na 100% skontaktujecie niezależnie od wyniku. Rozumiem że nie macie czasu, ale okłamywanie nawet potencjalnego kandydata który poświęcił czas na te wszystkie rozmowy jest nie fair. Polecam dawać informację rzeczywistą, czyli " skontaktujemy się w przeciągu 2 tygodni jeśli Pan/i przejdzie na kolejny etap lub będziemy w stanie złożyć ofertę pracy". Życzę pięknego dnia i lepszej organizacji pracy.

Pracodawca

@Anna

Dzień dobry Pani Anno, bardzo dziękuję za Pani opinię. Każdy komentarz jest dla nas ważny i staramy się brać pod uwagę wszystkie cenne wskazówki. Najczęściej feedback przesyłany jest drogą mailową z poziomu naszego systemu rekrutacyjnego więc zachęcam do przejrzenia skrzynki mailowej - być może wiadomość gdzieś się zawieruszyła. Zachęcam również do kontaktu z rekruterem, koordynującym rekrutację na dane stanowisko. Pozdrawiam serdecznie

Anna
@Pyszne.pl

Pyszne jesteście porządną firmą, a tak kłamiecie. Po co? Wystarczy powiedzieć, że jeśli do 2 tygodni sie nie odezwiecie to oznacza, że wybraliście inna osobę. Traktujcie innych, tak samo, jak chcecie, żeby Was traktowano, czyli z szacunkiem. Ps. maile sie nie zapodziewają...bardzo słabe z Waszej strony

Pytanie
 Pytanie

Opowiecie jak wygląda każdy etap rekrutacji w Pyszne.pl?

niezadowolona
@Pytanie

rozmowa z rekruterem przez telefon około 20 minut. Niby wszystko ok i powiedział, że da odpowiedź do dwóch tygodni. Oczywiście kłamał bo nie dał odpowiedzi, ale ja znalazłam inną pracę

Anna
@niezadowolona

Mi też nie dali feedbacku, a składałam na stanowisko managerskie.

lider

jest rekrutacja na Sales Managera od jakiegoś czasu. Czy myślicie ze to dobra zmiana?

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Pyszne.pl?

Ja
@Pytanie

Umowa o pracę

1
ja
@Pytanie

Tylko i wyłącznie umowa zlecenie

4
F
@ja

Ale ktos bzdety pisze

1
Pawel
 Pytanie

Cześć, planuje powrót do Polski, obecnie pracuje w Thuisbezorgd.nl i chciałbym pracować jako kurier we Wrocławiu. Gdzie najlepiej się zgłosić, do was bezpośrednio czy przez pośrednika pracy?

Pracodawca

@Pawel

Cześć Paweł, zdecydowanie rekomenduję zgłoszenie przez nasz formularz rekrutacyjny: https://www.takeaway.com/drivers/pl/ Pozdrawiam

BezOdzewu

Kilka miesięcy temu brałem udział w rekrutacji do centrali, stanowisko i dział nieistotne. Na przyszłość: jak macie zamiar rzucać kandydata na 3 etapy rekrutacji, to błagam, nie traktujcie go na koniec jak śmiecia i składajcie mu feedback nawet, jak nie jesteście zainteresowani nawiązaniem współpracy. Ja z czymś takim się niestety spotkałem, niesmak pozostał, choć jak wspomniałem, kilka miesięcy minęło.

Drabek

Nigdy nie dodaje opinii o pracodawcy w sieci, ale uważam, że Pyszne.pl zdecydowanie zasługuje na komentarz. Pracowałem w wielu miejscach i po dwóch miesiącach pracy w pyszne mogę śmiało stwierdzić, że jest to najlepsza firma z jaką przyszlo mi się związać. Do plusów zaliczyć mogę adekwatne wynagrodzenie do pełnionych obowiązków, jasne warunki zatrudnienia, dobre zaplecze socjalne i wsparcie trenerów oraz SV. Dobre szkolenie przed rozpoczęciem pracy, organizowane spotkania doszkalające jesli z czymś masz braki, system oceny jakości pracy skupia się na poprawianiu błędów, ale też na wzmacnianiu dobrych stron. Atmosfera pracy jest świetna, ludzie bardzo otwarci i pomocni. Trzeba jedynie nastawić się na to, że jak to bywa w pracy przy obsłudze klienta, można trafić na trudne rozmowy, choć na kimś, kto już ma doświadczenie nie będzie to robiło żadnego wrażenia :) Jedyny minus to grafik, bardzo chaotyczny, w ciągu jednego tygodnia można dostać raz zmianę od 8, kolejnego dnia od 12, a kolejnego od 10 lub 15. Jednak godziny pracy to nie jest żadna tajemnica więc każdy podpisując umowę wie na jakie warunki się zgadza. Podsumowując polecam pracę w pyszne, jest to pierwsze miejsce, do którego przychodzę bez bólu brzucha od stresu i nie przeżywam pracy po pracy :)

6
Vader

PLUSY: W Customer Service (Call Center/CC/CS), na stanowiskach podstawowych pracują naprawdę fajni, młodzi ludzie (młody dynamiczny zespół w tym przypadku nie jest pustym sloganem). Występują drobne dodatki finansowe do świąt. Dosyć ciekawe wyjazdy integracyjne. Możliwość uczestniczenia w kursie językowym (po spełnieniu określonych warunków). Jednym słowem pyszne w swojej ofercie posiada podstawowe benefity dostępne w każdej większej firmie. Świetna lokalizacja - ścisłe centrum Wrocławia. NEUTRALNE: Wynagrodzenie zasadnicze (podstawa) jest na poziomie identycznym jak w każdym innym CC. Klienci z którymi będziesz mieć styczność to najczęściej przypadki żywcem wyrwane z kuchennych rewolucji Magdy Gessler - także dobrze być odpornym na braki w kulturze, braki w umiejętnościach prowadzenia restauracji oraz braki w podstawowej znajomości obsługi komputera/terminala do odbierania zamówień internetowych. MINUSY: Nie ma premii za efektywność i/lub frekwencję, co jest standardem w przypadku praktycznie wszystkich CC - oznacza to, że w pyszne zarobisz relatywnie mniej niż w innych CC, bo nie możesz liczyć na premie. Firma ma kiepsko wynegocjowane warunki karty multisport i opieki medycznej - jest to po prostu drogie w porównaniu z opłatami w innych firmach o podobnej wielkości. W CC pyszne panuje mało przejrzysty i nieobiektywny system oceny rozmów z Klientami (w porównaniu z innymi CC, w których miałem okazję pracować). Koszmarnie planowany jest grafik - w jednym tygodniu potrafią dać Ci dwie różne zmiany - co miesiąc wśród pracowników panuje lament jak widzą proponowany przez firmę grafik (naprawdę tak ciężko dawać zmiany po tygodniu na rano i po tygodniu na popołudnie?) ELEMENTY DYSKWALIFIKUJĄCE PYSZNE JAKO PRACODAWCĘ: W Polsce prawo mówi o dwóch przerwach, które musi zagwarantować pracodawca - przerwa 15 minut potocznie nazywana "śniadaniową", która należy się każdemu pracującemu ponad 6h dziennie (mówi o tym art. 134 K.p.) oraz 5 minut przerwy po każdej przepracowanej godzinie przed monitorem ekranowym (mówi o tym art. 7.2 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 r.) A zatem oznacza to, że pracownikowi pracującemu 8h należy się 15 minut przerwy na posiłek + około 35 minut przerwy od monitora (po 5 minut po każdej pełnej godzinie przed monitorem). W pyszne nie istnieje przerwa od komputera przewidziana przez prawo, a wychodząc do toalety wykorzystujesz swoją przerwę śniadaniową (warto pamiętać, że prawo nie pozwala na wliczanie do przerwy czasu potrzebnego na wykonanie czynności fizjologicznych). Ponadto jeżeli zaplanowano Ci w danym dniu infolinię to w czasie jej trwania panuje niepisany zakaz odchodzenia od komputera. Zresztą o tym, że pyszne daje tylko 15 minut przerwy pisali ludzie przede mną, co tylko potwierdza, że ten problem nie istnieje "od wczoraj". Niech na tej podstawie sam każdy oceni jakim pracodawcą jest pyszne.pl i czy warto podjąć u niego pracę. Ja w skali 5 stopniowej daję 2 pkt (1 za lokalizację, 0,5 za ludzi i 0,5 za wyjazdy integracyjne).

Fifka
@Vader

Bzdura - wyjście do toalety czy po kawę nigdy nie było odliczane od czasu przerwy. Będąc na infolinii możesz odejść od kompa np z wyżej podanych powodów, aczkolwiek nie jest mile widziane branie przerwy w tym czasie - i tu wcale się nie dziwię , patrząc chwilami na ilość połączeń w kolejce.

3
Ala
@Fifka

W systemie CRM, na którym pracuje każde korpo-callcenter wszystkie czynności pracownika symbolizują odpowiednie statusy. Dzielą się one na podstawowe 3 kategorie: statusy zielone, które oznaczają, że jesteś gotowy/wa na połączenie telefoniczne; statusy żółte oznaczające, że wykonujesz pracę, ale nie możesz przyjąć połączenia (np. gdy spisujesz notatkę po ostatniej rozmowie), oraz status przerwy. Z którego wg Ciebie Fifka korzysta się wychodząc po kawę, a z którego wychodząc do WC?

Patryk

Z racji tego, że oddział w Katowicach istnieje dopiero od miesiąca wypowiem się na jego temat tutaj. Praca prosta, fajny zgrany zespół. Pierwszego dnia dostaje się ciuchy robocze, tj kurtki i spodnie oraz skuter elektryczny do dyspozycji. Więc nie ponosimy żadnych kosztów jeśli chodzi o ekwipunek i paliwo. Grafik ustala sie samodzielnie z tygodnia na tydzień. Przełozeni i dyspozytorzy starają się zawsze iść na rękę. Zdecydowanie polecam oddział Pyszne.pl w Katowicach.

olc

Szanowni Państwo odradzam i jeszcze raz odradzam, szkoda Waszego czasu . Rotacja niesamowita(usunięte przez administratora) Z zagranicznym koncernem nic nie mają wspólnego(usunięte przez administratora)Wysiłek włożony w pracę i realizacja założeń nie ma znaczenia - po pewnym czasie i tak jest wymiana handlowców na nowych . Zero perspektyw na stabilną pracę.

3
M
@olc

Totalna wyssana z palca opinia, handlowców traktuje się bardzo dobrze, dają nam dużo swobody i jeszcze wiecej rad i szkoleń. Niektórzy potrafią pracować po wiele lat i nikogo nie wymieniają- chyba ze nie sprawdził się na okresie próbnym, ale do tego trzeba sie bardzo postarać i udawać, zamiast robić. W jakiej innej firmie dostaniesz samochód służbowy, ktory sam odbierasz prosto z salonu VW? Dażął cie dużym zaufaniem do puki masz efekty i nie ma problemów z wolnym (nawet w nagłych przypadkach) Polecam szczególnie tym którzy wiedzą po co zostaje sie przedstawicielem handlowym w terenie ;)

16
Maciej
@M

Wyglada na to, ze zatrudniają osoby, które nie potrafią posługiwać się swoim ojczystym językiem. Krew z oczu.

Wojtek
 Pytanie

Jak wyglądają zarobki na stanowisku Terenowy Konsultant Restauracji?

Blybly

Jak wyglądają zarobki na stanowisku koordynatora? Niestety w ogłoszeniu nie jest to podane

Marta

Rekrutacja przebiegła bardzo sprawnie i szybko uzyskałam wszystkie informacje, których potrzebowałam. Bardzo miłe osoby mnie rekrutowały jak i prowadziły rozmowę telefoniczną. Nie czułam się zestresowana, oraz nikt nie traktował mnie z góry jak zdarza się w innych firmach. Wszystko było przeprowadzone profesjonalne, i w miłej atmosferze. Bardzo polecam tą firmę :)

Marta

Moi Drodzy, to zagadkowe "wpisywanie się w kryteria" to nic innego jak zbyt duża kwota wynagrodzenia jaką podaliście w formularzu rekrutacyjnym. Żaden rekruter nie przyzna wprost, że o to właśnie chodzi a prosząc o konkretniejsze argumenty, poda inny - często nijak mający się do treści ogłoszenia powód dla którego wasza kandydatura została odrzucona. Kolejna firma, która ma budżet ale wykorzystuje rynek pracy aby tanim kosztem się utrzymać. Bo kto aplikuje na stanowiska juniorskie? Oczywiście, że głównie studenci i osoby młode z zerowym lub niewielkim stażem pracy. Firma liczy, że takie osoby zadowoli najniższa stawka...a jak sami czytacie pracy na tych stanowiskach jest bardzo dużo, wcale nie należy do najłatwiejszych. Zanim aplikujecie zastanówcie się dwa razy czy warto, istnieją na wrocławskim rynku firmy, które oferują lepsze stanowiska za adekwatniejsze pieniądze ;) To moje subiektywne zdanie, pamiętajcie. Pozdrawiam

Pracodawca

@Marta

Dzień dobry Pani Marto, bardzo dziękuję za Pani komentarz. Ponownie przykro mi, że nie mogliśmy Pani zaoferować pracy w Pyszne.pl. Rolą rekrutera w każdej firmie jest dokonywanie selekcji kandydatów i wybór najlepiej dopasowanych osób do danej roli. Wiele czynników jest branych pod uwagę podczas selekcji CV, od stażu pracy przez dopasowanie profilowe kandydata. Stanowiska juniorskie również mogą, mimo swojej nazwy, wymagać chociaż kilkumiesięcznego, potwierdzonego doświadczenia zawodowego. Pozdrawiam Panią serdecznie i życzę samych sukcesów w poszukiwaniu pracy.

Public

Zostałem poinformowany przez telefon, że ktoś się ze mną skontaktuje nawet jeśli moja aplikacja zostanie odrzucona, może na przyszłość niczego nie obiecujcie.

Zostaw merytoryczną opinię o Pyszne.pl - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pyszne.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 146.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 17 to opinie pozytywne, 67 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pyszne.pl
2.1/5 Na podstawie 96 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pyszne.pl
Przejdź do nowych opinii