Opinia udostępniona dla Ciebie
Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.
![Pyszne.pl](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Cześć, bardzo dziękuję za Twoją opinię , aktywnie słuchamy wszystkich uwag i oczywiście bierzemy je pod uwagę. Odnosząc się do powyższej opinii: "W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. " Zapewniamy zgodność ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi rządu w tym zakresie - maseczki i rękawiczki nie są obowiązkowe, stąd Pyszne nie zapewnia ich swoim pracownikom. Zgodnie z informacją rządu z dnia 9 kwietnia od czwartku, 16 kwietnia, będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek w miejscach publicznych - i wszyscy kurierzy Pyszne zostaną w nie zaopatrzeni. "Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci)" Płyn do dezynfekcji jest zapewniany w każdym hubie, kurierzy dostają żel do małych buteleczek na czas swojej zmiany. Mogły być opóźnienia w dostarczeniu żelu do hubów, ale wynikały one z ogólnego spadku podaży ze względu na pandemię. Dodatkowo, w hubie są zapasy wszystkich środków dezynfekujących, na bieżąco, w ramach potrzeb, są wydawane kurierom. "Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. " Informacja o bezkontaktowej dostawie została wysłana do wszystkich klientów oraz pojawia się na stronie i aplikacji mobilnej. Dodatkowo, wprowadzony został bezkontaktowy odbiór z restauracji, o czym zostały poinformowane wszystkie współpracujące restauracje. "Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. " Godziny mogły być ucinane w początkowych dniach narodowej kwarantanny ze względu na zmniejszoną liczbę otwartych restauracji. Po kilku dniach sytuacja wróciła do normy. Dzięki temu nie musieliśmy ograniczać ilości współpracujących z nami kurierów. W tym czasie, rekrutacja nowych kurierów była tymczasowo wstrzymana. "Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. " Grafiki zostają zmienione na czas pandemii w celu ograniczenia liczby kurierów, którzy zjeżdżają na przerwę do hubu, aby ograniczyć liczbę osób (i nie powodować zgromadzeń) Pozdrawiam
Zamawiałam jedzenie z pyszne i nie dostałam informacji o trzymaniu jakiej kolwiek odległości czy przestrzeganiu zasad podczas odbioru zamówienia. Nie kłamcie bo to nie ładnie????
To, że rząd nie nakazuje to nie znaczy, że firma nie może zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Godziny są ucinane drastycznie od początku roku conajmniej, więc nie od początku koronawirusa. Zacznijcie dbać należycie i prawdziwie o swoich pracowników a nie się tłumaczycie tutaj desperacko. Napisałem tą opinię, ponieważ jest ich mało w sieci i każdy niech się 10 razy zastanowi zanim podejmie się współpracy z wami
Witaj, Czy zarobki na rowerze a skuterze są takie same? jak to wygląda? trudno się na skuter dostać?
![Pyszne.pl](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
@Kajdan Cześć Kajdan, Wynagrodzenie dla Kuriera korzystającego, z naszego sprzętu jest takie same, bez względu na to, czy jest to rower, czy eskuter. Dodatkowo, Kurier używający własnego roweru, ma doliczany dodatek do stawki godzinowej. Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej lub kontaktu poprzez adres e-mail dedykowany rekrutacji kurierów: driverrepresentative-pl@takeaway.com Pozdrawiamy, Zespół Pyszne.pl
A więc pracuję w pyszne od dłuższego czasu i: -to kto nas zatrudia w zasadzie nie jest ani trochę ważne bo wszystko jest załatwiane z pomocą koordynatorów którzy ZAWSZE byli bardzo pomocni w każdej sprawie, czy to opona przebita czy brakujący podpis w umowie a jeśli czegoś nie rozumiemy to cierpliwie tłumaczą. -maseczki oraz płyny do dezynfekcji są dostępne zawsze, bez łaski. Z inną sytuacją nigdy się nie spotkałem. -klienci zawsze podczas zamawiania mają wybraną dostawę bezkontaktową i są tego świadomi -jeśli chodzi o ucinanie zmian to się oczywiście zdarza ale coraz żadziej i jest to logiczne że pracodawca nie chcę płacić za czas w którym pracownik nie pracuje -grafik z przerwą 2-3h nie jest już układany w ten sposób chociaż wiem że DAWNIEJ były takie przypadki -o cwaniakowaniu to się nawet nie będę wypowiadał -jeśli chodzi o sprzątanie po pracy to trzeba było przeczytać umowę przed jej podpisaniem Dziękuję, pozdrawiam
Czy Ty przepracowałeś dla Pyszne.pl i Scoobera chociaż jeden dzień? XDD Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale w rzeczywistości wszystko jest kompletnie inaczej. Żele do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe są ogólnodostępne, więcej, stoją tuż przy stanowisku do pakowania plecaków, wystarczy je wziąć, więcej, każdy Koordynator przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, więcej, każdy Dyspozytor przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, codziennie, po parę razy, jak mantrę, do tego stopnia, że osobiście mnie to już nudzi. A skoro Ciebie to ominęło to zazdroszczę, bo też chciałabym z taką wprawą ignorować polecenia przełożonych. Klienci są powiadamiani o sposobie dostawy, ponad to do każdego zamówienia jest ogólnodostępna notatka - "dostawa bezkontaktowa", którą widzi zarówno klient, jak i kurier. Ale jak to z ludźmi, nie da się każdemu rozkazać postępować zgodnie z obostrzeniami epidemiologicznymi, tym bardziej, że już ich praktycznie nie ma, więc nie ma tu co zwalać winy na Pyszne, bo oni nie mają na to większego wpływu XD Na szkoleniu jest jasno powiedziane: średnia zmiana trwa 5-5.30 h. Więc nie dziw się, że nie masz 15 min przerwy, gdy pracujesz 5 h. Jeśli Koordynatorzy ucinają zmiany, to praktycznie ZAWSZE na korzyść Kuriera (tj. wraca o 21.50 - wyłącza aplikacje o 22 i do 22 ma zmianę). Przyjmujemy nowych ludzi, bo mamy takie zapotrzebowanie. A jeśli, ktoś daje jeden dzień czy dwa dyspozycyjności w tygodniu, to niech się nie dziwi, że ma mało godzin, lub że nie ma ich w danym tygodniu wcale. Czasem trudno jest zadowolić każdego. Ale od czego są openy (wolne zmiany, które czasem się zdarzają (np by uzupełnić grafik, gdy okazuje się, że w danym dniu będzie potrzeba więcej kurierów) lub giełda zmian? Jeśli się chce, nawet z jednym dniem pracy grafikowej można przepracować cały tydzień ???? Tak. Czasem Dyspo skraca zmiany, gdy nie ma ruchu na mieście. Ale przed tym pyta czy i kto chce zostać skrócony. Tylko w wyjątkowych sytuacjach wybiera jednego kuriera (spośród około 20), który danego dnia musi skończyć wcześniej, bo nie ma ruchu. Ale wtedy też, jeśli powiesz mu, że koniecznie chcesz zostać, zostaniesz. I tyle. WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI Ponad to w moim HUBie (biurze) jest wspaniała atmosfera pracy, Koordynatorzy i naprawdę cudowna Szefowa słuchają nas i naszych opinii, zawsze stają po naszej stronie (np. nie raz wybronili któregoś kuriera od mandatu), mamy zapewnione wszelkie potrzeby, a nawet mamy ekspres do kawy, sok do wody, telewizor, Play Station. Naprawdę nie wiem i nie widzę w tej firmie zbyt wielu minusów, bo nasza kadra naprawdę stara się zapewnić nam wszystko, co najlepsze i stara się, by nasza praca była jak najprzyjemniejsza. I taka jest prawda
Powiedz chociaż gdzie pracujesz, w moim mieście jest prawie kompletnie inaczej.
Jak byś nie zauważył, to opinia tamtego Kuriera była z początku kwietnia 2020, więc sprawy z maseczkami czy żelami się zmieniły. Nie znaczy, że pisał nieprawdę w tamtym czasie. Widzę, że dodatek kapitański w wysokości 1zł/h to nie tylko szkolenia, a robienie dobrego PR firmie. Co do cięć zmian, mnie od początku tego miesiąca skrócili jakieś 5h na przejechanych ogólnie 45h (i nic do gadania nie miałem). No ale na papierze stawka godzinowa się zgadza...
Miasta które mają HUB to mają. W moim mieście nie ma NIC. Biuro jest tylko dla KOORDYNATORA I MENADŻERA. My? Stoimy na mieście czy to deszcz, śnieg, mróz. Nie mamy zapewnionej wody w upalne dni, które były kilka dni temu. Firma ogólnoświatowa a nie potrafi zapewnić kurierowi godnych warunków pracy. Wozimy do maks 4 kilometrów? Totalna bzdura. Takie ogłoszenia widnieją na olx. 4 w jedną stronę + powrót = 8 km. Dodatkowo Dyspozytor jak już się kończy zmiana, potrafi Cię (usunięte przez administratora) na koniec miasta i zakończyć Ci wcześniej zmianę po dostarczeniu zamówienia = Wracasz za darmo. Ale widzę, że niezłe lizanie rowa swojemu koordynatorowi, aby tylko zostać kapitanem. W moim mieście też są tacy :). Ogólnie nie polecam tutaj pracy, chyba, że ktoś ma dobrą psyche ja :)
Rzeczywiście nie jest różowo z powrotem do domu. Czasem aplikacja wysyłała mnie daleko daleko w ostatniej godzinie pracy i wracałem np. 8 kilometrów już bardzo zmęczony. Mimo to polecam tą pracę. Daje poczucie niezależności, przygody. Spotykasz ludzi zahartowanych, obeznanych z rowerem, jednym słowem pozytywnych maniaków. Czasami są trudności na łączach (wczesnym latem nie dało rady dodzwonić się do hubu), ale służba nie drużba. Jak miałbym wybierać miedzy pracą przy biurku za 6000 a pracą w pyszniaku to jednak wybrałbym pyszniak.
Mogę spytać, czy wystawia się opinię o kurierze? Gdzie można ją znaleźć? Kto to widzi, np. w aplikacji?
Zgadzam się również z tą opinia.Ciezko tam zarobić pieniądze dużo godzin ucinają. Twoje ustalenie grafiku nic nie znaczy oni i tak po swojemu ustala ci grafik później zaczęli mi ucinać godziny także wychodziło czasami mniej niż 300 zł w tygodniu. Raczej praca jest dla dzieciaków żeby sobie zarobili na kieszonkowe bo dorosły człowiek się z tych pieniędzy nie utrzyma.
Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.
![Pyszne.pl](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Cześć, bardzo dziękuję za Twoją opinię , aktywnie słuchamy wszystkich uwag i oczywiście bierzemy je pod uwagę. Odnosząc się do powyższej opinii: "W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. " Zapewniamy zgodność ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi rządu w tym zakresie - maseczki i rękawiczki nie są obowiązkowe, stąd Pyszne nie zapewnia ich swoim pracownikom. Zgodnie z informacją rządu z dnia 9 kwietnia od czwartku, 16 kwietnia, będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek w miejscach publicznych - i wszyscy kurierzy Pyszne zostaną w nie zaopatrzeni. "Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci)" Płyn do dezynfekcji jest zapewniany w każdym hubie, kurierzy dostają żel do małych buteleczek na czas swojej zmiany. Mogły być opóźnienia w dostarczeniu żelu do hubów, ale wynikały one z ogólnego spadku podaży ze względu na pandemię. Dodatkowo, w hubie są zapasy wszystkich środków dezynfekujących, na bieżąco, w ramach potrzeb, są wydawane kurierom. "Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. " Informacja o bezkontaktowej dostawie została wysłana do wszystkich klientów oraz pojawia się na stronie i aplikacji mobilnej. Dodatkowo, wprowadzony został bezkontaktowy odbiór z restauracji, o czym zostały poinformowane wszystkie współpracujące restauracje. "Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. " Godziny mogły być ucinane w początkowych dniach narodowej kwarantanny ze względu na zmniejszoną liczbę otwartych restauracji. Po kilku dniach sytuacja wróciła do normy. Dzięki temu nie musieliśmy ograniczać ilości współpracujących z nami kurierów. W tym czasie, rekrutacja nowych kurierów była tymczasowo wstrzymana. "Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. " Grafiki zostają zmienione na czas pandemii w celu ograniczenia liczby kurierów, którzy zjeżdżają na przerwę do hubu, aby ograniczyć liczbę osób (i nie powodować zgromadzeń) Pozdrawiam
Zamawiałam jedzenie z pyszne i nie dostałam informacji o trzymaniu jakiej kolwiek odległości czy przestrzeganiu zasad podczas odbioru zamówienia. Nie kłamcie bo to nie ładnie????
To, że rząd nie nakazuje to nie znaczy, że firma nie może zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Godziny są ucinane drastycznie od początku roku conajmniej, więc nie od początku koronawirusa. Zacznijcie dbać należycie i prawdziwie o swoich pracowników a nie się tłumaczycie tutaj desperacko. Napisałem tą opinię, ponieważ jest ich mało w sieci i każdy niech się 10 razy zastanowi zanim podejmie się współpracy z wami
Witaj, Czy zarobki na rowerze a skuterze są takie same? jak to wygląda? trudno się na skuter dostać?
![Pyszne.pl](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
@Kajdan Cześć Kajdan, Wynagrodzenie dla Kuriera korzystającego, z naszego sprzętu jest takie same, bez względu na to, czy jest to rower, czy eskuter. Dodatkowo, Kurier używający własnego roweru, ma doliczany dodatek do stawki godzinowej. Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej lub kontaktu poprzez adres e-mail dedykowany rekrutacji kurierów: driverrepresentative-pl@takeaway.com Pozdrawiamy, Zespół Pyszne.pl
A więc pracuję w pyszne od dłuższego czasu i: -to kto nas zatrudia w zasadzie nie jest ani trochę ważne bo wszystko jest załatwiane z pomocą koordynatorów którzy ZAWSZE byli bardzo pomocni w każdej sprawie, czy to opona przebita czy brakujący podpis w umowie a jeśli czegoś nie rozumiemy to cierpliwie tłumaczą. -maseczki oraz płyny do dezynfekcji są dostępne zawsze, bez łaski. Z inną sytuacją nigdy się nie spotkałem. -klienci zawsze podczas zamawiania mają wybraną dostawę bezkontaktową i są tego świadomi -jeśli chodzi o ucinanie zmian to się oczywiście zdarza ale coraz żadziej i jest to logiczne że pracodawca nie chcę płacić za czas w którym pracownik nie pracuje -grafik z przerwą 2-3h nie jest już układany w ten sposób chociaż wiem że DAWNIEJ były takie przypadki -o cwaniakowaniu to się nawet nie będę wypowiadał -jeśli chodzi o sprzątanie po pracy to trzeba było przeczytać umowę przed jej podpisaniem Dziękuję, pozdrawiam
Czy Ty przepracowałeś dla Pyszne.pl i Scoobera chociaż jeden dzień? XDD Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale w rzeczywistości wszystko jest kompletnie inaczej. Żele do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe są ogólnodostępne, więcej, stoją tuż przy stanowisku do pakowania plecaków, wystarczy je wziąć, więcej, każdy Koordynator przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, więcej, każdy Dyspozytor przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, codziennie, po parę razy, jak mantrę, do tego stopnia, że osobiście mnie to już nudzi. A skoro Ciebie to ominęło to zazdroszczę, bo też chciałabym z taką wprawą ignorować polecenia przełożonych. Klienci są powiadamiani o sposobie dostawy, ponad to do każdego zamówienia jest ogólnodostępna notatka - "dostawa bezkontaktowa", którą widzi zarówno klient, jak i kurier. Ale jak to z ludźmi, nie da się każdemu rozkazać postępować zgodnie z obostrzeniami epidemiologicznymi, tym bardziej, że już ich praktycznie nie ma, więc nie ma tu co zwalać winy na Pyszne, bo oni nie mają na to większego wpływu XD Na szkoleniu jest jasno powiedziane: średnia zmiana trwa 5-5.30 h. Więc nie dziw się, że nie masz 15 min przerwy, gdy pracujesz 5 h. Jeśli Koordynatorzy ucinają zmiany, to praktycznie ZAWSZE na korzyść Kuriera (tj. wraca o 21.50 - wyłącza aplikacje o 22 i do 22 ma zmianę). Przyjmujemy nowych ludzi, bo mamy takie zapotrzebowanie. A jeśli, ktoś daje jeden dzień czy dwa dyspozycyjności w tygodniu, to niech się nie dziwi, że ma mało godzin, lub że nie ma ich w danym tygodniu wcale. Czasem trudno jest zadowolić każdego. Ale od czego są openy (wolne zmiany, które czasem się zdarzają (np by uzupełnić grafik, gdy okazuje się, że w danym dniu będzie potrzeba więcej kurierów) lub giełda zmian? Jeśli się chce, nawet z jednym dniem pracy grafikowej można przepracować cały tydzień ???? Tak. Czasem Dyspo skraca zmiany, gdy nie ma ruchu na mieście. Ale przed tym pyta czy i kto chce zostać skrócony. Tylko w wyjątkowych sytuacjach wybiera jednego kuriera (spośród około 20), który danego dnia musi skończyć wcześniej, bo nie ma ruchu. Ale wtedy też, jeśli powiesz mu, że koniecznie chcesz zostać, zostaniesz. I tyle. WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI Ponad to w moim HUBie (biurze) jest wspaniała atmosfera pracy, Koordynatorzy i naprawdę cudowna Szefowa słuchają nas i naszych opinii, zawsze stają po naszej stronie (np. nie raz wybronili któregoś kuriera od mandatu), mamy zapewnione wszelkie potrzeby, a nawet mamy ekspres do kawy, sok do wody, telewizor, Play Station. Naprawdę nie wiem i nie widzę w tej firmie zbyt wielu minusów, bo nasza kadra naprawdę stara się zapewnić nam wszystko, co najlepsze i stara się, by nasza praca była jak najprzyjemniejsza. I taka jest prawda
Powiedz chociaż gdzie pracujesz, w moim mieście jest prawie kompletnie inaczej.
Jak byś nie zauważył, to opinia tamtego Kuriera była z początku kwietnia 2020, więc sprawy z maseczkami czy żelami się zmieniły. Nie znaczy, że pisał nieprawdę w tamtym czasie. Widzę, że dodatek kapitański w wysokości 1zł/h to nie tylko szkolenia, a robienie dobrego PR firmie. Co do cięć zmian, mnie od początku tego miesiąca skrócili jakieś 5h na przejechanych ogólnie 45h (i nic do gadania nie miałem). No ale na papierze stawka godzinowa się zgadza...
Miasta które mają HUB to mają. W moim mieście nie ma NIC. Biuro jest tylko dla KOORDYNATORA I MENADŻERA. My? Stoimy na mieście czy to deszcz, śnieg, mróz. Nie mamy zapewnionej wody w upalne dni, które były kilka dni temu. Firma ogólnoświatowa a nie potrafi zapewnić kurierowi godnych warunków pracy. Wozimy do maks 4 kilometrów? Totalna bzdura. Takie ogłoszenia widnieją na olx. 4 w jedną stronę + powrót = 8 km. Dodatkowo Dyspozytor jak już się kończy zmiana, potrafi Cię (usunięte przez administratora) na koniec miasta i zakończyć Ci wcześniej zmianę po dostarczeniu zamówienia = Wracasz za darmo. Ale widzę, że niezłe lizanie rowa swojemu koordynatorowi, aby tylko zostać kapitanem. W moim mieście też są tacy :). Ogólnie nie polecam tutaj pracy, chyba, że ktoś ma dobrą psyche ja :)
Rzeczywiście nie jest różowo z powrotem do domu. Czasem aplikacja wysyłała mnie daleko daleko w ostatniej godzinie pracy i wracałem np. 8 kilometrów już bardzo zmęczony. Mimo to polecam tą pracę. Daje poczucie niezależności, przygody. Spotykasz ludzi zahartowanych, obeznanych z rowerem, jednym słowem pozytywnych maniaków. Czasami są trudności na łączach (wczesnym latem nie dało rady dodzwonić się do hubu), ale służba nie drużba. Jak miałbym wybierać miedzy pracą przy biurku za 6000 a pracą w pyszniaku to jednak wybrałbym pyszniak.
Mogę spytać, czy wystawia się opinię o kurierze? Gdzie można ją znaleźć? Kto to widzi, np. w aplikacji?
Zgadzam się również z tą opinia.Ciezko tam zarobić pieniądze dużo godzin ucinają. Twoje ustalenie grafiku nic nie znaczy oni i tak po swojemu ustala ci grafik później zaczęli mi ucinać godziny także wychodziło czasami mniej niż 300 zł w tygodniu. Raczej praca jest dla dzieciaków żeby sobie zarobili na kieszonkowe bo dorosły człowiek się z tych pieniędzy nie utrzyma.
Powiem tak. Jeśli ktoś lubi być traktowany nie jak człowiek, ale jak rubryka w Excellu to śmiało można się tam zatrudnić. Pracuje tam jako kurier rowerowy, ba szczęście już niedługo, bo rzucam ten (usunięte przez administratora) w cholerę. Pierwszym poważnym zarzutem jest brak szacunku do kurierów. Jak pisałem na początku, tam nie jesteś pracownikiem tylko statystyką i kolejną rubryką w Excelu. System potrafi wyrzucić do restauracji oddalonej nawet o 8 km. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że czas na dojechanie tam to... 10 minut. 10 (usunięte przez administratora) minut na przejechanie rowerem 8 km. Jak jedziesz dłużej to koordynator mówi, że za długo i już masz zaniżone statystyki. Do statystyki sprowadzają wszystko. Czas dojazdu, czas trzymania jedzenia w plecaku i czas dojazdu do klienta. Na wszystko jest określony czas , a jak go przekroczysz to wymówki. Pyszne myśli, że zatrudnia roboty a nie ludzi. Druga sprawa to brak szacunku do kuriera. To kurier poci się w lato, moknie w deszczu albo marźnie na mrozie, a oni nawet, choćby ze zwykłej przyzwoitości nie raczą zapytać kuriera o zdanie, czy chce mieć wydłużona strefę dostaw z iluś kilometrów na ileś tam. Przykładowo maksymalna odległość z restauracji do klienta wynosi 4km, a oni nagle informują że za dwa dni będzie to już 5km. Kurier nie ma prawa zaprotestować tylko jedzies, i c*uj. Kolejna sprawa to zupełnie nieogarnięci ludzie jako dyspozytorzy. Pamiętam jak kiedyś przez dyspozytora miałem zaniżone statystyki, bo nie miałem numeru mieszkania klienta, a klient nie odbierał. Piszę do niego, a on upiera się że przecież numer bloku i numer mieszkania to jedno i to samo. I tłumacz debilowi, że jest inaczej. Z plusów mogę podać fajnych i pomocnych współpracowników oraz możliwość ułożenia sobie grafiku. I tyle. Jak dla mnie kurierzy Pyszne powinni zorganizować jakiś strajk, jak kiedyś Glovo, bo to jak oni w ostatnim czasie zaczęli traktować rowerowych kurierów woła o pomstę do nieba.
No dobra, ale co z zarobkami? Warto się tyle namęczyć i napocić czy niekoniecznie?
Gościu XDD kurierzy są zatrudnieni u podwykonawcy, a nie stricte w Pyszne.pl. Miej pretensje i zostawiaj komentarze u swojego prawdziwego pracodawcy, ale czego można wymagać od kuriera XDD
Bezpośrednio w pyszne tez są zatrudnieni kurierzy. Musisz się doszkolić z tej swojej świetnej firmy XD
Jakbyś wyszedł z tej swojej obory chociaż na chwilę, to wiedziałbyś że zasady pracy ustala dana firma, niezależnie od tego czy jesteś podwykonawcą czy nie. Poza tym Pyszne również bezpośrednio zatrudnia kurierów. Ale czego się spodziewać od wieśniaka xD
No dokładnie. Nie raz mnie scoober wyrzucił daleko, potem kolejne zamówienie znowu daleko... I zaraz telefon, a gdzie ja jestem, a gdzie jadę i mam 10 min w plecy. Ta, na pewno obijam się w robocie i jeżdżę se rekreacyjnie nie wiadomo gdzie. Czasy dojazdu z (usunięte przez administratora) ale powiem szczerze, że miałem to gdzieś. Dla mnie to był (usunięte przez administratora)tej całej ich aplikacji wyglądającej jak zaprojektowana 10 lat temu. Raz dużo przed czasem, raz z opóźnieniem ale i tak klienci mi w większości dziękowali że szybko jestem. Co do jakichś ocen, to nawet nie słyszałem o tym. Do tego rzucanie w odległe lokalizacje, totalny brak elastyczności u koordo gdy Ty coś chcesz, zmienić grafik itd. Raz dali mi za mało godzin, piszę do nich i oczywiście tekst czekaj na wolne zmiany. Raz chciałem zrezygnować, to ich odpowiedź? Pisz na forum, może ktoś się zamieni. Ale do dzwonienia w weekend czy byś nie przyszedł, albo "jeszcze pół godzinki" to pierwsi. Oczywiście nie trzeba się na to zgadzać, ale niesmak pozostaje. Lepsze jest są rzeczy typu Glovo, Wolt. To jest rzeczywiście praca w aplikacji, tymczasem Pyszne stoi okrakiem, chcą zachować pozory pracy na legalu, ale nie dają UOP. Jednocześnie wabią nowych "elastycznym grafikiem" który i tak trzeba zarezerwować z tygodniowym wyprzedzeniem. Jedyne plusy to: - rozliczenia w terminie - odzież do pracy, plecak, ale za kaucją - zadowalająca kultura organizacyjna (wbrew pozorom), w odróżnieniu od prywatnych januszexów wszystko jest na papierze i nie trzeba prosić się o papiery, dokumenty itd.
Mam pytanie jak.mieszkanie tego czyli jest limit czasu przejazdu po zamówienie i do klienta mnie zapewniali ze nie ma
Pyszne Szuka Przedstawiciel Handlowego - czy mogę prosić opinie na temat tego stanowiska ? Jakie zarobki, targety i premie ?
Bardzo odradzam. Moje doświadczenie w pracy to jakiś rok, szkolenie na wysokim poziomie, ale reszta… (usunięte przez administratora)totalne. Targety których nie da się realizować przy takiej liczbie pracowników, mnóstwo przekrętów, żeby dopiąć tematy do końca, szef. M którego metody zarządzania są jeszcze z lat 90 niezbyt pasują do tej firmy. Jeśli nie przeszkadzają Ci ciągłe pogróżki zwolnieniem i śmieszne pieniądze to idź w to, zawsze jakieś doświadczenie, ale na dłuższą metę nie polecam.
Co jest takiego szczególnego w jeżdżeniu rowerem po mieście, pakowaniu jedzenia do plecaka, jakiejś aplikacyjce na telefonie, że potrzebne jest jakieś wielkie szkolenie? Kurier dostaje zamówienie, wsiada na rower, jedzie do wskazanego lokalu odebrać porcję, wkłada do plecaka, zawozi pod wskazany adres, wydaje osobie, którą zastanie i tyle. Czy to faktycznie jest takie trudne, że organizowane są szkolenia w tym zakresie? Chyba, że "szkoleniem" jest nazywana krótka rozmowa na temat, że kurier instaluje aplikację, otrzymuje rower, plecak i może pracować.
Ale widziałeś nick tej Pani? handlowcy nie maja jakichś innych szkoleń niż ludzie na kurierce przypadkiem? Teraz po aktualnych ofertach widzę, że prócz opcji na obsługę można jeszcze teraz dostać się na koordynatora czy też kontrolera finansowego. Struktura jest jeszcze większa?
@Czlowiek Przyznaję, że skierowałem pytanie do niewłaściwej osoby. Mnie interesuje kwestia "szkoleń" dla rozwozicieli, o ile takowe "szkolenia" w ogóle istnieją.
Ano ja szkoleń i ich oferty tez byłbym ciekaw, tylko jeśli o prace za kołkiem chodzi to jak na razie wszystko i tak jest zajęte. Przynajmniej mnie oferty teraz na takim portalu nie wychodziły, chyba ze te dla dostawców gdzieś indziej są dodawane? swoją drogą ciekawe po ile ludzie tak jeżdżą.
Po jakim czasie rekrutacji przyjdą mi plecak firmowy oraz odzież dostosowana do pogody? Bo oferowali to w ogłoszeniu
Zdecydowanie nie polecam firmy oraz procesu rekrutacji na doradcę klienta. XXI wiek a na zwykłe stanowisko doradcy aż 5 ETAPÓW rekrutacji. Między każdym etapem 3 tygodnie przerwy czekając na decyzję, sama rekrutacja trwa od początku do końca ponad 3 miesiące. Rozmowy online, jeżdżenie do biura żeby po 3 miesiącach rekrutacji nie dostać feedbacku. Śmiech na sali a to wszystko za najniższą krajową i marną premię ok 500 zł. Jedyny plus to styl biura, nowoczesne i miłe dla oka. (usunięte przez administratora) w papierach mają bo dzwoniło do mnie dwóch rekruterów z dwóch różnych działów mimo, że aplikowałem na jedno. Totalny brak szacunku do człowieka i przyszłego pracownika, to nie IT czy stanowisko dyrektorskie żeby taki proces rekrutacji był normalnością. Nie fatygują się nawet wysłać e-mail z feedbackiem. Od ostatniego etapu rekrutacji czyli rozmowa z dyrektorem minęło około 4-5 msc i nadal zero odzewu. Nie warto zaprzątać sobie głowy tą firmą.
Cześć, rozglądam się obecnie za pracą na wakacje i trafiłem na ofertę jako kurier pyszne.pl. Zastanawia mnie ile średnio można wyciągnąć? Oczywiście licząc z bonusem za własne auto i własny telefon.
Powiem tak ja pracowałem w Warszawie i jest bardzo podobnie czyli zamówienia oddalone o 10 km. Przełożeni obcokrajowcy często wyglądający jakby pracowali za karę. W dodatku zwalniają ludzi za to że za mało pracują a sami takie zmiany dają.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/e/2/f/e2f1a10ce729f0ca95ed75f5fa42dec8.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/8/f/7/8f7594deadacbaf527b57f8c627258f5.png)
Jak wygląda kwestia elastyczności grafiku jako kuriera w firmie? Można połączyć studia i jeżdżenie autkiem? Dajcie znaka czy warto przesyłać CV!
Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Kurier w Pyszne.pl? Napiszcie, jak Waszym zdaniem wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Przekazane przez Was informacje mogą okazać się pomocne dla innych użytkowników.
Wspominaliście jakiś czas temu o braku przerw. A jak wygląda kwestia płatności za nadgodziny? Są one w jakimś stopniu wynagradzane czy niekoniecznie? Zastanawiam się czy aplikować na kuriera ale nie uśmiecha mi się pracować bez przerw i w niepłatnych nadgodzinach...
Nie wiem czy wiesz ale jest to zleceniowka, więc żadnych nadgodzin nie ma, bo to ty wybierasz ilość godzin...
Dramat. Sposób obsługi klienta w tej firmie jest poniżej jakiegokolwiek akceptowalnego poziomu. Restauracja dostarczyła zupełnie pomylone zamówienie, do tego zmine, ze składnikami na które mam alergie i bez napojów, a ich jedyna reakcja to "zniżka 10% na następne zamówienie". A poza tym nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz. Już pomijam lekceważące zwracanie się na ty do klientów i zwroty typu "trzymaj się", bo taka pewnie kultura organizacyjna. I może w normalnych warunkach by mnie to nie wkurzało, ale w połączeniu z umyciem rąk w przypadku nieprawidłowego zamówienia tworzy mieszankę wybuchową.
Po 1 to każdy kurier jest inny i rozmawiasz z indywidualnym kurierem a nie całą firmą Po 2 jeżeli trzymam sie cie obraża to może załóż gogle na oczy, słuchawki na uszy i po odebraniu jedzenia szybko znikaj pod swój kamień odludku Po 3 tak samo, za nieprawidłowe zamówienie odpowiada najczęsciej restauracja, jeżeli restauracja nie miała wtopy to kurier wziął niepoprawne jakimś cudem, a jeżeli nie kurier to klient nawalił. Współczuje każdemu który musi sie z toba zadawać na żywo :)
W którym miejscu w Katowicach najlepiej rozpoczynać zmiany? Czy to gdzie zacznie się zmiany ma wpływ na ilość zleceń?
Praca w obsłudze klienta w biurze... Ach jakie piękne słowa można usłyszeć od firmy. Czego to nie otrzymasz, jak to wiele opcji rozwoju i awansu, ileż to możliwości. Typowe zachowania "nowoczesnego" korpo. Za większą ilość obowiązków zamawiają pizzę, (usunięte przez administratora) Wprowadzają coś, co nie pasuje większości? Twoja opinia zupełnie nie jest brana pod uwagę. System rozwiązywania problemów klientów to jakiś żart, ludzie robią firmę na gruby hajs a oni usuwają bazę fejków. Z perspektywy klienta - (usunięte przez administratora) Kolejna rzecz - współpracownicy. Donoszą na Ciebie na bieżąco i do każdego, kogo się da. Niektórzy są na tyle "pewni siebie", że stajesz się obiektem ich wiecznego feedbacku (jak oni to nazywają) a realnie doprowadza to do ogromnego poziomu stresu. Wewnątrz firmy są podgrupki ludzi, takie vipy, którzy odpowiedzą Ci cześć ale widocznie gardzą Twoją osobą. Jeden z TL nawet nie odpowiada na przywitanie jeśli nie jesteś z jego grupy i od początku Cię traktuje jak (usunięte przez administratora). Nie palisz papierosków? Nie pasujesz. Aby ktoś Cię zaakceptował, to bez palenia fajek albo chociaż podgrzewacza, to giniesz w czarnej dziurze zapomnienia. W godzinach pracy, około 14 w biurze nie ma spokoju. "Vipy" działu Customer Service na 7p. drą się na cały dział, głupie śmieszki i komentarze, jeśli poprosisz o ciszę - jesteś już na czarnej liście. Tolerancja, akceptacja i różnorodność to słowa tylko wypisane w ogłoszeniach i tak na prawdę tego nie ma. Ach, no i oczywiście będąc lekko starszą osobą już na początku nie masz szans na nawiązanie jakichkolwiek znajomości. Typowa korpo tyle, że w ładnym biurze.
W 100% podpisuję sie pod Twoją opinią. Tez pracuję (jeszcze chwilę) w obsłudze - dokładnie te same rzeczy systematycznie doprowadzały mnie do frustracji i wypalenia. Dodałabym tylko jeszcze, że jeśli nie jesteś, jak to napisałaś (-eś?) "vipem", nie masz szansy na awans mimo, że w tabelkach wszystko Ci sie zgadza. A hałas - żarty, śmiechy, darcie się, puszczanie muzyki na głośnikach to cos z czym jeszcze w żadnym miejscu pracy się nie spotkałam do tej pory.
Dosłownie wczoraj pojawiła się oferta dla Field Account Managera. Wstępnie myślę o aplikowaniu, ale nie wiem jeszcze jakie średnie zarobki przypadają na to stanowisko. może mi je ktoś przybliżyć? Pod względem finansowym warto się starać?
Ile aktualnie zarabia dostawca za godzinę?
19,9 brutto stawka podstawowa, 10 groszy netto ekwiwalent za pranie odzieży, 2 złote brutto za rower (jeżeli ktoś jeździ własnym)
Hej. jest tu może ktoś kto pracuje lub pracował jeszcze niedawno jako Junior Shared Service Specialist i by opowiedział jak w praktyce taki dzień z pracy wygląda? zastanawiam się czy by nie spróbować ale nie mam jakiegoś super dużego doświadczenia
Opowiecie mi o pracy młodszego specjalisty ds. sprzedaży telefonicznej? Teraz w ofercie podkreślana jest premia wynikowa, nie widzę niestety szczegółów odnośnie niej. W jakim zakresie kwot się zamyka? Trudno jest ją wyrobić?
Nie polecam tej firmy jako pracodawcy - przepełniona korporacyjnym bełkotem o wsparciu pracowników, o bezpieczenstwie i wysłuchiwaniu potrzeb pracowników, a wysyłają kurierów rowerów do paru kilometrów za miasto przez niebezpieczne trasy i twierdzą, że nic z tym zrobić nie można. Chyba czekają na pierwszy wypadek śmiertelny i może to ich otrzeźwi, ale będzie już za późno. O rozwoju i podwyżkach zapomnijcie. Nawet jak robicie jakiś projekt poza codziennymi obowiązkami to potem przy rozmowie o podwyżce usłyszycie, że ten projekt nie dołożył się do zysków firmy więc podwyzki nie będzie. Niekompetentne osoby zajmujące wysokie stanowiska w tej firmie to wisienka na torcie. Ich metody to powolne gotowaine żaby, powolne dokładanie większej ilości obowiązków i zero podwyżek. Omijać szerokim łukiem.
Ile tego doświadczenia w praktyce potrzeba by móc pracować jako Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej? Niby w ofercie jest napisane, że potrzeba takiego z obsługi, jednak nie określono ile. Dodatkowo jak kandydat na rozmowie jest z tego sprawdzany? Są scenki?
Powiem tak. Jeśli ktoś lubi być traktowany nie jak człowiek, ale jak rubryka w Excellu to śmiało można się tam zatrudnić. Pracuje tam jako kurier rowerowy, ba szczęście już niedługo, bo rzucam ten (usunięte przez administratora) w cholerę. Pierwszym poważnym zarzutem jest brak szacunku do kurierów. Jak pisałem na początku, tam nie jesteś pracownikiem tylko statystyką i kolejną rubryką w Excelu. System potrafi wyrzucić do restauracji oddalonej nawet o 8 km. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że czas na dojechanie tam to... 10 minut. 10 (usunięte przez administratora) minut na przejechanie rowerem 8 km. Jak jedziesz dłużej to koordynator mówi, że za długo i już masz zaniżone statystyki. Do statystyki sprowadzają wszystko. Czas dojazdu, czas trzymania jedzenia w plecaku i czas dojazdu do klienta. Na wszystko jest określony czas , a jak go przekroczysz to wymówki. Pyszne myśli, że zatrudnia roboty a nie ludzi. Druga sprawa to brak szacunku do kuriera. To kurier poci się w lato, moknie w deszczu albo marźnie na mrozie, a oni nawet, choćby ze zwykłej przyzwoitości nie raczą zapytać kuriera o zdanie, czy chce mieć wydłużona strefę dostaw z iluś kilometrów na ileś tam. Przykładowo maksymalna odległość z restauracji do klienta wynosi 4km, a oni nagle informują że za dwa dni będzie to już 5km. Kurier nie ma prawa zaprotestować tylko jedzies, i c*uj. Kolejna sprawa to zupełnie nieogarnięci ludzie jako dyspozytorzy. Pamiętam jak kiedyś przez dyspozytora miałem zaniżone statystyki, bo nie miałem numeru mieszkania klienta, a klient nie odbierał. Piszę do niego, a on upiera się że przecież numer bloku i numer mieszkania to jedno i to samo. I tłumacz debilowi, że jest inaczej. Z plusów mogę podać fajnych i pomocnych współpracowników oraz możliwość ułożenia sobie grafiku. I tyle. Jak dla mnie kurierzy Pyszne powinni zorganizować jakiś strajk, jak kiedyś Glovo, bo to jak oni w ostatnim czasie zaczęli traktować rowerowych kurierów woła o pomstę do nieba.
No dobra, ale co z zarobkami? Warto się tyle namęczyć i napocić czy niekoniecznie?
Gościu XDD kurierzy są zatrudnieni u podwykonawcy, a nie stricte w Pyszne.pl. Miej pretensje i zostawiaj komentarze u swojego prawdziwego pracodawcy, ale czego można wymagać od kuriera XDD
Bezpośrednio w pyszne tez są zatrudnieni kurierzy. Musisz się doszkolić z tej swojej świetnej firmy XD
Jakbyś wyszedł z tej swojej obory chociaż na chwilę, to wiedziałbyś że zasady pracy ustala dana firma, niezależnie od tego czy jesteś podwykonawcą czy nie. Poza tym Pyszne również bezpośrednio zatrudnia kurierów. Ale czego się spodziewać od wieśniaka xD
No dokładnie. Nie raz mnie scoober wyrzucił daleko, potem kolejne zamówienie znowu daleko... I zaraz telefon, a gdzie ja jestem, a gdzie jadę i mam 10 min w plecy. Ta, na pewno obijam się w robocie i jeżdżę se rekreacyjnie nie wiadomo gdzie. Czasy dojazdu z (usunięte przez administratora) ale powiem szczerze, że miałem to gdzieś. Dla mnie to był (usunięte przez administratora)tej całej ich aplikacji wyglądającej jak zaprojektowana 10 lat temu. Raz dużo przed czasem, raz z opóźnieniem ale i tak klienci mi w większości dziękowali że szybko jestem. Co do jakichś ocen, to nawet nie słyszałem o tym. Do tego rzucanie w odległe lokalizacje, totalny brak elastyczności u koordo gdy Ty coś chcesz, zmienić grafik itd. Raz dali mi za mało godzin, piszę do nich i oczywiście tekst czekaj na wolne zmiany. Raz chciałem zrezygnować, to ich odpowiedź? Pisz na forum, może ktoś się zamieni. Ale do dzwonienia w weekend czy byś nie przyszedł, albo "jeszcze pół godzinki" to pierwsi. Oczywiście nie trzeba się na to zgadzać, ale niesmak pozostaje. Lepsze jest są rzeczy typu Glovo, Wolt. To jest rzeczywiście praca w aplikacji, tymczasem Pyszne stoi okrakiem, chcą zachować pozory pracy na legalu, ale nie dają UOP. Jednocześnie wabią nowych "elastycznym grafikiem" który i tak trzeba zarezerwować z tygodniowym wyprzedzeniem. Jedyne plusy to: - rozliczenia w terminie - odzież do pracy, plecak, ale za kaucją - zadowalająca kultura organizacyjna (wbrew pozorom), w odróżnieniu od prywatnych januszexów wszystko jest na papierze i nie trzeba prosić się o papiery, dokumenty itd.
Mam pytanie jak.mieszkanie tego czyli jest limit czasu przejazdu po zamówienie i do klienta mnie zapewniali ze nie ma
firma niepoważna, wstawia ogłoszenia rekrutacyjne tylko w ramach reklamy, a tak naprawdę nikogo nie szukają. wysłałem kilka razy CV szybko po dodaniu ogłoszenia i nawet nie zostało otworzone. tragedia i strata czasu, odradzam totalnie ;)
Kiedyś wiem, że od Pyszne była oferta dla Junior It Support Specialist, powiedzcie czy teraz też gdzieś była może taka aktywna oferta? chce sobie warunki zestawić ze sobą, bo bym wtedy aplikowała
Nie polecam pracy jako kurier własnym samochodem. Zarobki wypadają gorzej niż to jest pokazane w reklamie czy omawiane na pierwszym szkoleniu. Często zdarzają się dojazdy do restauracji od 8 do ponad 9 kilometrów. Realne zarobki to 17-18 pln/h netto.
Podajesz zarobki na godz ale już na rękę i po odjęciu kosztów paliwa?
Co jest takiego szczególnego w jeżdżeniu rowerem po mieście, pakowaniu jedzenia do plecaka, jakiejś aplikacyjce na telefonie, że potrzebne jest jakieś wielkie szkolenie i to niejedno, skoro piszesz "na pierwszym szkoleniu"? Kurier dostaje zamówienie, wsiada na rower, jedzie do wskazanego lokalu odebrać porcję, wkłada do plecaka, zawozi pod wskazany adres, wydaje osobie, którą zastania i tyle. Czy to faktycznie jest takie trudne, że organizowane są szkolenia w tym zakresie? Chyba, że "szkoleniem" jest nazywana krótka rozmowa na temat, że kurier instaluje aplikację, otrzymuje rower, plecak i może pracować.
Chyba nigdy nie pracowałeś jako kurier. Szkolenia masz dwa: - 1,5h z koordynatorem. Typowo: BHP, co robić, kiedy klient jest nieosiągalny etc etc. Jakoś ten czas zleciał - pierwsza jazda z kapitanem. Robisz dwa zamówienia pod jego okiem i on sprawdza, czy nadajesz się do tej roboty. Podczas tego "jeżdżenia z plecakiem" może się zdarzyć wiele rzeczy, w których musisz wiedzieć jak reagować. Np. przy zepsutym hubowym rowerze, albo przy wypadku. Nawet takie pierdołu, jak sprawdzanie wieku klienta, kiedy zamawiany jest alkohol, albo napisanie do dyspo, że musisz zjechać zmienić baterie. Przed jazdą musisz sprawdzić rower i zleceniodawca wskazuje rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę przed jazdą. Choćby po to, żebyś nie wjechał w samochód przy dużej prędkości, bo hamulce nie zadziałają. Albo żeby nie odpadło ci nagle przednie koło na ruchliwej ulicy ;) Błagam, ta praca jest prosta, ale nie aż tak.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Pyszne.pl - Wrocław
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Pyszne.pl](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Pyszne.pl](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pyszne.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 150.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 106, z czego 17 to opinie pozytywne, 69 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Rybacka 9
53-656 Wrocław - NIP: 6152007726 KRS: 0000344195
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Fera Sp. z o.o.
- Wrecking Ball Sp. z o.o.
- Nocowanie.Pl Sp. z o.o.
- Burda Media Home Sp. z o.o.
- Absolvent.pl Sp. z o.o.
- Ideashirt.Pl
- Marek Długi Kanał Misia i Ja
- Comon Digital Michał Kacper Pietruszka
- Textbookers Sp. z o.o.
- Fotka.Pl Sp. z o.o.
- Bladii Paweł Diduszko
- Szczesliva.Pl Magdalena Kogut-Wałęcka
- Salon24.Pl S.A.
- Gry-Online S.A.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |