Opinie o pyszne.pl - Sto2 sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Pyszne.pl. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Pyszne.pl o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pyszne.pl w Wrocław

Opinia udostępniona dla Ciebie

Kurier

Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.

Pracodawca

@Kurier

Cześć, bardzo dziękuję za Twoją opinię , aktywnie słuchamy wszystkich uwag i oczywiście bierzemy je pod uwagę. Odnosząc się do powyższej opinii: "W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. " Zapewniamy zgodność ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi rządu w tym zakresie - maseczki i rękawiczki nie są obowiązkowe, stąd Pyszne nie zapewnia ich swoim pracownikom. Zgodnie z informacją rządu z dnia 9 kwietnia od czwartku, 16 kwietnia, będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek w miejscach publicznych - i wszyscy kurierzy Pyszne zostaną w nie zaopatrzeni. "Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci)"  Płyn do dezynfekcji jest zapewniany w każdym hubie, kurierzy dostają żel do małych buteleczek na czas swojej zmiany. Mogły być opóźnienia w dostarczeniu żelu do hubów, ale wynikały one z ogólnego spadku podaży ze względu na pandemię. Dodatkowo, w hubie są zapasy wszystkich środków dezynfekujących, na bieżąco, w ramach potrzeb, są wydawane kurierom. "Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. " Informacja o bezkontaktowej dostawie została wysłana do wszystkich klientów oraz pojawia się na stronie i aplikacji mobilnej. Dodatkowo, wprowadzony został bezkontaktowy odbiór z restauracji, o czym zostały poinformowane wszystkie współpracujące restauracje. "Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. " Godziny mogły być ucinane w początkowych dniach narodowej kwarantanny ze względu na zmniejszoną liczbę otwartych restauracji. Po kilku dniach sytuacja wróciła do normy. Dzięki temu nie musieliśmy ograniczać ilości współpracujących z nami kurierów. W tym czasie, rekrutacja nowych kurierów była tymczasowo wstrzymana. "Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. " Grafiki zostają zmienione na czas pandemii w celu ograniczenia liczby kurierów, którzy zjeżdżają na przerwę do hubu, aby ograniczyć liczbę osób (i nie powodować zgromadzeń) Pozdrawiam

Mm
@Pyszne.pl

Zamawiałam jedzenie z pyszne i nie dostałam informacji o trzymaniu jakiej kolwiek odległości czy przestrzeganiu zasad podczas odbioru zamówienia. Nie kłamcie bo to nie ładnie????

Kurier
@Pyszne.pl

To, że rząd nie nakazuje to nie znaczy, że firma nie może zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Godziny są ucinane drastycznie od początku roku conajmniej, więc nie od początku koronawirusa. Zacznijcie dbać należycie i prawdziwie o swoich pracowników a nie się tłumaczycie tutaj desperacko. Napisałem tą opinię, ponieważ jest ich mało w sieci i każdy niech się 10 razy zastanowi zanim podejmie się współpracy z wami

Kajdan
Inne
 Pytanie
@Kurier

Witaj, Czy zarobki na rowerze a skuterze są takie same? jak to wygląda? trudno się na skuter dostać?

Pracodawca

@Kajdan

@Kajdan Cześć Kajdan, Wynagrodzenie dla Kuriera korzystającego, z naszego sprzętu jest takie same, bez względu na to, czy jest to rower, czy eskuter. Dodatkowo, Kurier używający własnego roweru, ma doliczany dodatek do stawki godzinowej. Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej lub kontaktu poprzez adres e-mail dedykowany rekrutacji kurierów: driverrepresentative-pl@takeaway.com Pozdrawiamy, Zespół Pyszne.pl

Szymon kurier
Pracownik
@Kurier

A więc pracuję w pyszne od dłuższego czasu i: -to kto nas zatrudia w zasadzie nie jest ani trochę ważne bo wszystko jest załatwiane z pomocą koordynatorów którzy ZAWSZE byli bardzo pomocni w każdej sprawie, czy to opona przebita czy brakujący podpis w umowie a jeśli czegoś nie rozumiemy to cierpliwie tłumaczą. -maseczki oraz płyny do dezynfekcji są dostępne zawsze, bez łaski. Z inną sytuacją nigdy się nie spotkałem. -klienci zawsze podczas zamawiania mają wybraną dostawę bezkontaktową i są tego świadomi -jeśli chodzi o ucinanie zmian to się oczywiście zdarza ale coraz żadziej i jest to logiczne że pracodawca nie chcę płacić za czas w którym pracownik nie pracuje -grafik z przerwą 2-3h nie jest już układany w ten sposób chociaż wiem że DAWNIEJ były takie przypadki -o cwaniakowaniu to się nawet nie będę wypowiadał -jeśli chodzi o sprzątanie po pracy to trzeba było przeczytać umowę przed jej podpisaniem Dziękuję, pozdrawiam

Kapitan Kurierów
Pracownik
 Pytanie
@Kurier

Czy Ty przepracowałeś dla Pyszne.pl i Scoobera chociaż jeden dzień? XDD Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale w rzeczywistości wszystko jest kompletnie inaczej. Żele do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe są ogólnodostępne, więcej, stoją tuż przy stanowisku do pakowania plecaków, wystarczy je wziąć, więcej, każdy Koordynator przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, więcej, każdy Dyspozytor przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, codziennie, po parę razy, jak mantrę, do tego stopnia, że osobiście mnie to już nudzi. A skoro Ciebie to ominęło to zazdroszczę, bo też chciałabym z taką wprawą ignorować polecenia przełożonych. Klienci są powiadamiani o sposobie dostawy, ponad to do każdego zamówienia jest ogólnodostępna notatka - "dostawa bezkontaktowa", którą widzi zarówno klient, jak i kurier. Ale jak to z ludźmi, nie da się każdemu rozkazać postępować zgodnie z obostrzeniami epidemiologicznymi, tym bardziej, że już ich praktycznie nie ma, więc nie ma tu co zwalać winy na Pyszne, bo oni nie mają na to większego wpływu XD Na szkoleniu jest jasno powiedziane: średnia zmiana trwa 5-5.30 h. Więc nie dziw się, że nie masz 15 min przerwy, gdy pracujesz 5 h. Jeśli Koordynatorzy ucinają zmiany, to praktycznie ZAWSZE na korzyść Kuriera (tj. wraca o 21.50 - wyłącza aplikacje o 22 i do 22 ma zmianę). Przyjmujemy nowych ludzi, bo mamy takie zapotrzebowanie. A jeśli, ktoś daje jeden dzień czy dwa dyspozycyjności w tygodniu, to niech się nie dziwi, że ma mało godzin, lub że nie ma ich w danym tygodniu wcale. Czasem trudno jest zadowolić każdego. Ale od czego są openy (wolne zmiany, które czasem się zdarzają (np by uzupełnić grafik, gdy okazuje się, że w danym dniu będzie potrzeba więcej kurierów) lub giełda zmian? Jeśli się chce, nawet z jednym dniem pracy grafikowej można przepracować cały tydzień ???? Tak. Czasem Dyspo skraca zmiany, gdy nie ma ruchu na mieście. Ale przed tym pyta czy i kto chce zostać skrócony. Tylko w wyjątkowych sytuacjach wybiera jednego kuriera (spośród około 20), który danego dnia musi skończyć wcześniej, bo nie ma ruchu. Ale wtedy też, jeśli powiesz mu, że koniecznie chcesz zostać, zostaniesz. I tyle. WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI Ponad to w moim HUBie (biurze) jest wspaniała atmosfera pracy, Koordynatorzy i naprawdę cudowna Szefowa słuchają nas i naszych opinii, zawsze stają po naszej stronie (np. nie raz wybronili któregoś kuriera od mandatu), mamy zapewnione wszelkie potrzeby, a nawet mamy ekspres do kawy, sok do wody, telewizor, Play Station. Naprawdę nie wiem i nie widzę w tej firmie zbyt wielu minusów, bo nasza kadra naprawdę stara się zapewnić nam wszystko, co najlepsze i stara się, by nasza praca była jak najprzyjemniejsza. I taka jest prawda

Kurier
Pracownik
@Kurier

Powiedz chociaż gdzie pracujesz, w moim mieście jest prawie kompletnie inaczej.

dostawca
Pracownik
@Kapitan Kurierów

Jak byś nie zauważył, to opinia tamtego Kuriera była z początku kwietnia 2020, więc sprawy z maseczkami czy żelami się zmieniły. Nie znaczy, że pisał nieprawdę w tamtym czasie. Widzę, że dodatek kapitański w wysokości 1zł/h to nie tylko szkolenia, a robienie dobrego PR firmie. Co do cięć zmian, mnie od początku tego miesiąca skrócili jakieś 5h na przejechanych ogólnie 45h (i nic do gadania nie miałem). No ale na papierze stawka godzinowa się zgadza...

Kurier
Pracownik
 Pytanie
@Kapitan Kurierów

Miasta które mają HUB to mają. W moim mieście nie ma NIC. Biuro jest tylko dla KOORDYNATORA I MENADŻERA. My? Stoimy na mieście czy to deszcz, śnieg, mróz. Nie mamy zapewnionej wody w upalne dni, które były kilka dni temu. Firma ogólnoświatowa a nie potrafi zapewnić kurierowi godnych warunków pracy. Wozimy do maks 4 kilometrów? Totalna bzdura. Takie ogłoszenia widnieją na olx. 4 w jedną stronę + powrót = 8 km. Dodatkowo Dyspozytor jak już się kończy zmiana, potrafi Cię (usunięte przez administratora) na koniec miasta i zakończyć Ci wcześniej zmianę po dostarczeniu zamówienia = Wracasz za darmo. Ale widzę, że niezłe lizanie rowa swojemu koordynatorowi, aby tylko zostać kapitanem. W moim mieście też są tacy :). Ogólnie nie polecam tutaj pracy, chyba, że ktoś ma dobrą psyche ja :)

Blabla
Były pracownik
@Kurier

Rzeczywiście nie jest różowo z powrotem do domu. Czasem aplikacja wysyłała mnie daleko daleko w ostatniej godzinie pracy i wracałem np. 8 kilometrów już bardzo zmęczony. Mimo to polecam tą pracę. Daje poczucie niezależności, przygody. Spotykasz ludzi zahartowanych, obeznanych z rowerem, jednym słowem pozytywnych maniaków. Czasami są trudności na łączach (wczesnym latem nie dało rady dodzwonić się do hubu), ale służba nie drużba. Jak miałbym wybierać miedzy pracą przy biurku za 6000 a pracą w pyszniaku to jednak wybrałbym pyszniak.

Domi
Kandydat
 Pytanie
@Kurier

Trzeba miec dobra kondycje? Czy firma zapewnia rower elektryczny?

Michał
Kandydat
 Pytanie
@Kurier

Mogę spytać, czy wystawia się opinię o kurierze? Gdzie można ją znaleźć? Kto to widzi, np. w aplikacji?

Bialaka
Kandydat
@Kurier

Oho, covidianin się odezwał ????

4
Akar
Były pracownik
@Kurier

Zgadzam się również z tą opinia.Ciezko tam zarobić pieniądze dużo godzin ucinają. Twoje ustalenie grafiku nic nie znaczy oni i tak po swojemu ustala ci grafik później zaczęli mi ucinać godziny także wychodziło czasami mniej niż 300 zł w tygodniu. Raczej praca jest dla dzieciaków żeby sobie zarobili na kieszonkowe bo dorosły człowiek się z tych pieniędzy nie utrzyma.

Alicja
Inne

@Patrycja, dziękuję, że podzieliłaś się z nami merytoryczną opinią. Czy mogłabyś powiedzieć coś na temat możliwości rozwoju w firmie? Czy dla pracowników organizowane są szkolenia? Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika będzie bardzo istotna dla użytkowników forum. @Ulka, czy jesteś aktualnie pracownikiem firmy Sto2?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
@Alicja

Oczywiście, że tak. Pracownicy korzystać mogą ze szkoleń wewnętrznych ale także ze szkoleń zagranicznych po zdobyciu specjalizacji. Nie czuję się upoważniona do zdradzania więcej natomiast z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć: tak, są ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ulka
Inne

Po co ktoś idzie do pracy na słuchawce a teraz narzeka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karo

Bardzo kiepsko płacą i do tego wieczna napinka. Atmosfera pracy słaba mimo kilku "benefitów"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@Wiki, a jak wyglądała sama praca pod względem czasu pracy - czy grafik był elastyczny, czy pracowało się w wyznaczonych godzinach, na przykład na zmiany? Na jaką umowę można liczyć w tym miejscu? @Kris, jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w wyznaczonym czasie, to może warto było samemu skontaktować się z firmą? Możesz natomiast powiedzieć coś na temat rozmowy kwalifikacyjnej - jak przebiegała, czy miałeś do wykonania jakieś zadania? Czy przedstawione Ci zostały na niej Twoje obowiązki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pyszne.pl w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Junior Talent Acquisition. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy E-commerce Sales Expert with German
Warszawa
Webinterpret SAS
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy 2024 Finance Transformation & Automation Summer Intern
Warszawa
Equinix Poland Sp. z o.o.
(72 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wiki

Nie polecam. Praca na słuchawce jako dyspozytor i wklepywanie menu do komputera. Trzeba natychmiast przyswoić wiedzę. Niekompetentne osoby prowadzące szkolenia. Jak czegoś nie rozumiesz od razu widać poirytowanie i zdenerwowanie u prowadzących te wielogodzinne i nudne spotkania. Notorycznie zepsuty automat do kawy i zgniłe owoce w skrzynkach. Wyścig korporacyjnych szczurów, którzy mają ogromny tupet i zawyżone ego. Dodatkowo rozsadzanie pracowników na stanowiska pracy jak w szkole. Najgorsze jest to, że przerwy wyznaczane są odgórnie i nie ma szans na ustalenie ich wedle własnych potrzeb. Ogromne ciśnienie ludzi tam już pracujących, którzy traktują nowych jak powietrze. Ze względu na kontrakt tylko się witają i nic poza tym. Bardzo ciężko nawiązać tam kontakty, bo na nic nie ma czasu. Presja i wysłuchiwanie pretensji restauracji o źle wprowadzonych danych i błędnie naliczonych kwotach za dowóz. Totalny bałagan w systemie, przerzucanie się obowiązkami i pozostawianie ważnych spraw na później. Najgorsze jest to, że na początku pracy każdy pracownik musi korzystać ze słuchawek, które przypisane są do innego pracownika. Po niecałym tygodniu dostałam uczulenia na twarzy. Rotacja jest na tak wysokim poziomie, że pogubiłam się po tygodniu pracy kto jest nowy, kto pracuje tam dłużej niż miesiąc, a kto jest na wypowiedzeniu. Wynagrodzenie jest całkowicie nieadekwatne do funkcji jakie należy wykonywać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
IKWKM

Praca jako "niby" Dyspozytor Zamówień a tak naprawdę to tylko zwykłe Call Center (słuchawki) z tą różnicą że i dzwonisz do restauracji i dyktujesz im zamówienia klientów/anulujesz je albo siedzisz na Infolinii i wysłuchujesz zażaleń ludzi lub restauratorów, praca 11 h (np.10-21,11-22,12-23) i tylko 45 min przerwy a w dodatku to nie ty wybierasz kiedy zjesz śniadanie/obiad/kolację tylko Supervisor, codziennie oczywiście o innej godzinie, co do jedzenia to oczywiście zapewniają świeże owoce/warzywa ale to pięknie brzmi bo i tak nie masz czasu zjeść nie mówiąc już o graniu w PS/ping-ponga/rzutki lub w cokolwiek innego, atmosfera jak w każdej pracy są normalni/zwykli ludzie jak i korpo-szczury dla których praca jest świętością, wynagrodzenie mizerne w porównaniu do stresu, bałagan w systemach firmy jest ogromny i zaległości które zwiększają się z dnia na dzień z powodów braków kadrowych i tego że więcej osób stamtąd odchodzi niż przychodzi, a no i oczywiście klient ma zawsze rację nawet jak nie umie zamówić dania przez internet...

Aya
@IKWKM

Nie masz czasu na granie w rzutki? W pracy? Rzeczywiście skandal...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agulaula
@Aya

Może to skandal, ale w tym przypadku to chyba była przenośnia ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mic

Pyszne stara się dbać o swoich pracowników, ale tylko powierzchownie. Organizują eventy, dostajemy owoce, powołują nawet "managera ds. dobrego nastroju" (spośród pracowników). Co z tego, gdy płacą kiepsko, np. w dziale graficznym zarabiasz tyle, co w Lidlu na kasie, a dodatkowo od czasu do czasu straszą cię korpo metodami.

Zostaw merytoryczną opinię o Pyszne.pl - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pyszne.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 147.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 17 to opinie pozytywne, 68 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pyszne.pl
2.1/5 Na podstawie 97 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pyszne.pl
Przejdź do nowych opinii