(usunięte przez administratora) informacje dotyczące kierownika Factory Outlet Kraków... Kierownik stosuję (usunięte przez administratora)na pracownikach ! Czy to jest aż tak negatywny komentarz by trzeba było to usunąć ? Przecież nie podaję informacji wrażliwych. Chce tylko ostrzec potencjalnych pracowników. Nie wspominam tej osoby miło...
a co jeśli o współpracowników miałoby chodzić? o atmosferze padały różne opinie. można jednak liczyć na aktualny zespół? po pracy są jakieś integracje lub inne tego typu inicjatywy?
Jak wyglądają teraz zarobki doradcy?
Prócz samych zarobków jaka jest rzeczywista perspektywa na rozwój? Widziałam w jednym z ogłoszeń, że jest to w myślniku w zakresie "oferujemy" ale o co mogło konkretnie chodzić? o prowizjach też coś wiecie? równiez były wspominane
Witam, Mam pytanie co do odziezy pracowniczej wydanej przez pracodawcę. Co z nią gdy wypowiedzą umowę? Ktoś zna regulamin w tommy ?
Outfity są wydawane co pół roku - jak Ci wydadzą nowy, poprzedni staje się twój na własność - ten aktualnie otrzymany to własność firmy i trzeba ją oddać niezależnie od strony która zakończyła współpracę
Zamiast sadzić wulgaryzmy pod jego adresem, skoro masz wiedzę z regulaminu, to napisz tutaj tak, żeby i inni skorzystali. O ile wiesz lepiej od niego. PS. mnie nieco dziwi, że w dobie inflacji sprzedawcy się skupiają na ciuchach służbowych, a nie na pensjach. Chyba muszą być wysokie...
Jak wygląda podstawa w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
To niemożliwe. Minimalne wynagrodzenie w PL wynosi 2800 brutto. Podstawa musi być 2800 brutto.
Przecież komentarz jest sprzed ponad roku! Teraz płace na pewno poszły do góry. Dobrze by było jakby wypowiedział się ktoś aktualnie tam zatrudniony.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
Oczywiście, że mają. Firma płaci tam mało, że ludzie z doświadczeniem wolą pracować gdzie indziej, więc kierownicy nie mają wyboru i zatrudniają ludzi z łapanki.
Potrzebne są w tej firmie jakieś specjalne wymagania typu umiejętność pracy na kasie ? Czy z tak zwanej łapanki każdy się nada, aby tylko obstawić sklep ludźmi ?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Hilfiger Stores Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Ulubiona praktyka w tej firmie jest NIE przedłużenie umowy. Dostanie umowy na czas nie określony to rarytas dla wybrańców i ulubieńców. Tak samo jak awans z reszta
Tak jak większość osób się wypowiada tak naprawdę jest. Chęć rozwoju? Hm być może po 5 lub 10 latach pracy w sklepie.Jakiś awans będzie. Sklep na nazwie” PREMIUM” kończy swoją opinie. Wynagrodzenie oraz obsługa tak jak w innych sklepach niższej rangi. Premie są na poziomie 100-200 zł. Osoby, które chcą się zatrudnić w tym sklepie życzę powodzenia oraz anielskiej cierpliwości.
A czy trudno spełnić warunki dostania premii? Moim zdaniem to fajnie, że w ogóle takowe są. W wielu firmach prócz podstawowego wynagrodzenia nie można liczyć na nic innego. Co do wynagrodzenia to ile faktycznie wynosi? Niestety ale nie orientuje się ile zarabia się w takich innych sklepach jak to ująłeś/ujęłaś w swoim wpisie.
Przepraszam, ale realia premii w branży retail to codzienność... nie znam sklepu który nie posiada premii sprzedażowej. Premia w Tommy jest bardzo niska patrząc na obroty sklepów - w outletach gdzie w miesiącu potrafi się zrobić obrót na 500/600 tys netto pracownik dostanie około 100-150 zł Dużo konkurencyjnych Marek ma zdecydowanie lepszy system premiowy
@Ten jeden ktoś, też byłam ciekawa, jak to naprawdę jest z premiami w Hilfiger Stores, dlatego dzięki za ten wpis. No a co z benefitami? Czy są tam jakieś?
@Zofia - benefity? Oczywiście posiadają, np. „Wczasy pod gruszą”, enel med, MultiSport i co kolekcja dostajesz ubrania - średnio co pół roku około 3-4 kompletów (góra+dół, czyli spodnie/spódnica+ tshirt/sweter/polo/... bez obuwia i akcesoriów) Pod tym względem nie jest źle, najlepsze jest to ze ostatni trzeba oddać, a wcześniejsze są już twoje, a nie są nigdzie znakowane logami „staff” wiec odchodzą Ci po części wydatki na ubrania. I to w sumie koniec benefitów - żadnych konkursów nie organizują z tego co pamietam, zabrali wigilie pracownicza przez COVID (150 zł na „głowę” w restauracji) i w ramach „rekompensaty” wysłali do każdego sklepu po jednym małym pudełku ze słodyczami o wartości może 100zl do podziału na cały zespół, gdzie ciężko było to nawet podzielić (w zestawie jakiś miód, dżem, kartonik trufli i jakiś ciastek) - mogli już nic nie wysyłać, bo było to śmieszne. Ogółem firma ma potencjał, bo jest zagraniczna firmą, ale osoby zarządzające w Polsce maja trochę starostereotypowe podejście w wielu kwestiach.
Czy w Hilfiger Stores Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Z pewnością nie! Chociaż to zależy od sklepu. Zwolniłam się głównie przez atmosferę jaka panowała między pracownikami i (usunięte przez administratora) podejście..
Ja samą pracę oceniam całkiem nieźle. Firma, która stara się dbać o wiedzę pracownika - moim zdaniem jak najbardziej na plus. Szkolenia, m.in. internetowe, dostęp do materiałów o produktach i ich zaletach. Dodatki typu multisport i pakiet medyczny też super. Pewnie zależy, do jakiego sklepu ktoś trafi - wtedy może być problem z atmosferą. W żadnym miejscu nie chce się pracować ze stronniczym kierownikiem, który nagradza pupilka za kablowanie na innych, a osoby z dużym potencjałem są gnojone i akurat na to firma powinna zwracać większą uwagę, może nawet rozmawiać z samymi sprzedawcami, żeby móc korygować błędy. W firmie można się rozwinąć, jeśli nikt Wam nie podcina skrzydeł, tylko pomaga piąć się do góry i uważam, że tych pomagających jest całkiem sporo. Jeśli idzie Wam super w dziale VM - ktoś to dostrzeże i może nawet pomoże rozwijać pasję. Jeśli idzie Wam super w kwestii zarządzania pracownikami - ktoś zwróci na to uwagę.
Bardzo nudna i monotonna. Przez 8h zdażyło się ze do sklepu weszły 3 osoby wiec pracy jest bardzo mało. Wtedy pracownicy mają czas na smieszkowanie, plotkowanie i wymyślanie sobie różnych zajęć na zapleczu (żeby tylko nie tkwić na pustej sali sprzedaży) pieniądze są całkiem całkiem, chociaż u nas nie mogliśmy liczyć na premie (nie dostałam ani jednej ponieważ nie było ludzi i obrót był niski) nie było multisportu, ewentualnie zniżka (chyba 30%) chociaż to i tak mało jak na tak drogie ciuchy. Kierownicy potrafią tylko oceniać i tworzyć bezsensowne zadania, a sami nie robią nic co jest związane z ich pracą. Z plusów na pewno elastyczny grafik i szkolenia. I jeszcze: awanse są raczej legendą, kierownictwo często ucina skrzydła (ktoś chce zamykać sklep, nauczyć się przyjmować zwrot) to nie może tego robić bo tak! Można się rozwijać w tej firmie jednak trzeba na to czekać bardzooo długo (czasami kilka lat żeby zostać funkcyjnym!), nie ma dużej rotacji ludzi jak w sieciówkach. Praca z klientem z wyższej półki, chociaż i oni potrafią niesprawiedliwie traktować sprzedawców.