A ja nie zachęcam do pracy w największym sklepie. Na popołudnie ciężka praca, minimum pracowników. Kasa, dział, sztangi, pomoc. Na rano VM która się czepia o wszystko, na sklep wychodzi 45 minut po czasie i ma przerwy czasem i po godzinie pod płaszczykiem meetingów. Wszyscy pracownicy to widzą, temat był poruszany duuuzo razy i co? I nic.
Przyszła HR na pewno naprawi tą sytuację ???????????????? tak jak nie naprawiła żadnych praktycznie problemów w swoim sklepie
Dzień dobry, planujemy założenie związku zawodowego pracowników sklepów. Wiecie, że spełniamy wszystkie przesłanki, aby to zrobić? Dlaczego się tak obawiacie? Pozdrowienia! Dużo siły!
Pełna zgoda ! Naświetliłem tylko do czego się posuwają pracodawcy jak postanowisz im patrzeć na ręce .Takiej ilości nagan , kar porządkowych jakie dostałem nie było nigdy , adwokat pisał odwołania a te s.. przysyłali mi pocztą odwołania od odwołania do domu !!! Nie było na nich siły , najgorsze , że niektórzy nasi ( związkowcy ) wzięci na stronę przez pracodawcę byli zastraszani , zaczęli świadczyć przeciwko nam … nie mam słów na to wszystko , mam nauczkę . Życzę Wam powodzenia !!!
Cześć. Mam do pracowników h&m pytanie. Czy Departament Managerowie wykonują również przebudowy na sklepie, które są odpowiedzialnością Visual Managera? Rozważam zatrudnić się na stanowisku DM, jednak nie chciałabym wykonywać za pracy za 2 osoby i zrezygnować za chwilę z zatrudnienia. Czy może ktoś przybliżyć mi tą kwestię?
Aha czyli trzeba robić robotę za vm. A czy visuale pomagają dm w obowiązkach np przygotowywać grafiki? Absurdalne. Taki z tego co piszesz kierownik od wszystkiego.
Vm nie są od grafików. Kierownicy działów i kierownik sklepu robią grafiki tylko
Niestety trochę tak jest, ze DM jest od wszystkiego w sklepie i trochę niewdzięczne to, tylko pensje są jedne niestety…
Dm moim zdaniem to najgorsze stanowisko bo nie masz jasnego zakresu obowiązku, robisz wszystko, od stania na kasie po budowanie, dostawy i rzeczy biurowe, do tego różne zmiany. Nie wiem czy to warte kilku stów więcej. A możesz powiedzieć ile aktualnie zarabiasz na stanowisku vm?
Hej, podczas mojej pracy w H&M na tym stanowisku zdarzyło się że zajmowałam się drobnymi przebudowami na sklepie, natomiast były to zazwyczaj drobne działy typu akcesoria, dział basic, jednak mimo wszystko nie polecam pracy w tej firmie, jak nie z tej to z drugiej strony będziesz czuła się wykorzystywana, robienie za 3 jest na porządku dziennym.
Pracowałam w Promenadzie w Wwa i tam wszystkim zajmowali sie dekoratorzy z wyjątkiem winter i summer sale, wtedy były nocne zmiany i managerki tez przebudowywały sklep. Natomiast pracowałam tez przez chwile w jednym małym H&M i tam była jedna VM na cały 4 piętrowy sklep więc zakładam ze wykorzystywali DM, ale chyba większość sklepów działa tak jak promenada.
Pomimo wielu negatywnych opinii chciałabym napisać coś pozytywnego od siebie. Pracowałam w sklepie H&M na Marszałkowskiej obok biura i muszę stwierdzić, że to jeden z najlepszych okresów w mojej drodze zawodowej. Praca nie jakoś super wymagająca, ale bardzo otwarty zespół i pomocni pracownicy biura regionalnego. Zawsze mogłam liczyć na wsparcie. Największym minusem jest wynagrodzenie i bardzo duże oczekiwania, ale chyba wszędzie w handlu tak jest.
XD a w czym oni pomagają? Ja pracowałam w największym sklepie i wizyty biura kojarzą mi się z malowaniem trawy na zielono i z tym że były chowane sztangi w przejścia ewakuacyjne bo smka kazała ????
dokładnie, biuro jedynie zaszczyca swoją obecnością i robi „dobre wrażenie”. zgłaszane do nich problemy zamiatane są pod dywan a osoby których dotyczą skargi są nietykalne bo są tzw firmowymi dinozaurami. potem wytkną ci w rozmowie ile dla ciebie nie zrobili, mimo że ich reakcja polegała jedynie na poinformownaiu zainteresowanego kto wniósł skargę i pogrożeniu palcem. również pracowałam na marszałkowskiej i jedyne co mogę dobrego powiedzieć to to że ten sklep na pewno rozwija pod względem umiejętności, niestety pieniądze są śmieszne jak również kadra kierownicza pozostawia wiele do życzenia, a jak na sklep flagshipowy który zawsze musi wyglądać oraz przyjmować wizytację czasem kilka razy w ciągu jednego tygodnia oraz organizować przeróżne eventy kosztem życia prywatnego jest to uważam kpina.
Hej! Ile teraz zarabia kasjer-sprzedawca na całym etacie? Odeszłam na poziomie 3100 brutto za cały etat… a to było ze 3 lata temu, ile jest teraz??? ☺️
Około 12000 ;) Żart. Trochę więcej ponad średnią krajową. A po co płacić więcej, jeśli zawsze ktoś się zgłosi do (usunięte przez administratora)
Po wielu latach pracy w h&m pozostaje niesmak. Po 8 latach pracy w firmie zostałam potraktowana jak większość ludzi mających nadzieję na zmianę, ,,nie podoba się to nikt Cię tu nie trzyma,,. Jak jest event lub wizytacja to jest się niezastąpionym, ale jak chce się zarabiać powyżej najniższej krajowej to już można Cię zastąpić każdym. W chwili obecnej firma posiłkuje się pracą studentów na małe etaty bo wyżyć z tej pracy się nie da. Szanse na rozwój beznadziejne plus brak szkoleń. Jest mi szkoda tylu lat zmarnowanych w tej firmie. Wiązałam z nią swoją przyszłość, ale za takie pieniądze człowiek nie jest w stanie się samodzielnie utrzymywać. Pozdro dla dinozaurów które czekają na emeryturę ????
@Pracodawca Firma H&M czyli magazyn logistyczny w Natolinie to jakas porażka i żenada. Mam na myśli nieumiejętność zarządzania ludźmi grafikami itp. Dział HR to nie panuje nad niczym. Pracownicy miesiącami ciągna zwolnienia lekarskie a mimo to nadal są trzymani a ani (usunięte przez administratora) za nich. Jak można pozwalać na to , świadczy to tylko o tym że można ich robić w tzn (usunięte przez administratora) więc jeśli nie chce Ci się pracować polecam.
A ja nie zachęcam do pracy w największym sklepie. Na popołudnie ciężka praca, minimum pracowników. Kasa, dział, sztangi, pomoc. Na rano VM która się czepia o wszystko, na sklep wychodzi 45 minut po czasie i ma przerwy czasem i po godzinie pod płaszczykiem meetingów. Wszyscy pracownicy to widzą, temat był poruszany duuuzo razy i co? I nic.
Przyszła HR na pewno naprawi tą sytuację ???????????????? tak jak nie naprawiła żadnych praktycznie problemów w swoim sklepie
Poszukuję pracy w Warszawa na stanowisku Visual merchandiser. Czy możecie polecić mi coś ciekawego?
Polecam poszukać innej pracy, dobrze płatnej, z określonym ściśle zakresem obowiązków. Tu się nic nie zgadza.
Dramat, H&M to nie ten sam H&M co parę lat temu. Firma z roku na rok staje się coraz gorsza. Zmieniło się zarządzanie w firmie, likwidowanie etatów, stanowisk w biurze co skutkuje zerowymi szansami na dalszy rozwój w firmie. W tym momencie nikt nie patrzy na pracownika a na dochody i wyniki. Nie liczy się jak bardzo jesteś zaangażowany w swoją pracę i ile czasu jej poświęcasz. Zmienia się nagle zarządzająca Tobą osoba która wymaga cudów(przypomnę to dalej praca w sklepie z ciuchami), nie rozumie jak się zarządza ludźmi ponieważ nigdy wcześniej nie była menadżerem ... Firma dała mi rozwój i to na plus. Zarobki, nawet nie wspomnę… Na tym samym stanowisku osoby potrafią zarabiać 10 razy więcej ze względu na miejsce pracy. Przykre że tak znana sieciówka nie inwestuje już w pracowników i z miesiąca na miesiąc osoby z dłuższym stażem rezygnują z pracy. Nie polecam tego miejsca do pracy, lepiej iść do konkurencji.
Czy ktoś był w takiej sytuacji? Aplikowałem na stanowisko sprzedawca, testy kompetencji poszły mi dobrze, na ok 80%. Zadzwoniła rekruterka po kilku dniach, po krótkiej rozmowie powiedziała że się odezwie za tydzień lub dwa. Lecz po 6 dniach dostaje wiadomość email z uprzejma odmowa i słodzenie że mój profil ich zainteresował, ale mieli sporo kandydatów i musieli podjąć trudną decyzję. Z ciekawości sprawdziłem czy jest ich ogłoszenie nadal, i było ich ogłoszenie po prostu dodane ponownie. Więc o co tu chodzi? Po co tak sciemniaja? Po opiniach chyba nie mam czego żałować, ale wręcz wkurza mnie takie traktowanie
To tam są jakieś testy kompetencyjne? Rok temu brali w Warszawie jeszcze wszystkich kto mówili w miarę dobrze po polsku i mieli 2 rece i nogi
Tak, na email wysyłają test, pytania odnośnie tego jak poradzisz sobie w różnych sytuacjach które mogą być w sklepie. A najlepsze jest to że potraktowali mnie jak potraktowali a teraz codziennie dodają to samo ogłoszenie o pracę
Pomimo wielu negatywnych opinii chciałabym napisać coś pozytywnego od siebie. Pracowałam w sklepie H&M na Marszałkowskiej obok biura i muszę stwierdzić, że to jeden z najlepszych okresów w mojej drodze zawodowej. Praca nie jakoś super wymagająca, ale bardzo otwarty zespół i pomocni pracownicy biura regionalnego. Zawsze mogłam liczyć na wsparcie. Największym minusem jest wynagrodzenie i bardzo duże oczekiwania, ale chyba wszędzie w handlu tak jest.
XD a w czym oni pomagają? Ja pracowałam w największym sklepie i wizyty biura kojarzą mi się z malowaniem trawy na zielono i z tym że były chowane sztangi w przejścia ewakuacyjne bo smka kazała ????
dokładnie, biuro jedynie zaszczyca swoją obecnością i robi „dobre wrażenie”. zgłaszane do nich problemy zamiatane są pod dywan a osoby których dotyczą skargi są nietykalne bo są tzw firmowymi dinozaurami. potem wytkną ci w rozmowie ile dla ciebie nie zrobili, mimo że ich reakcja polegała jedynie na poinformownaiu zainteresowanego kto wniósł skargę i pogrożeniu palcem. również pracowałam na marszałkowskiej i jedyne co mogę dobrego powiedzieć to to że ten sklep na pewno rozwija pod względem umiejętności, niestety pieniądze są śmieszne jak również kadra kierownicza pozostawia wiele do życzenia, a jak na sklep flagshipowy który zawsze musi wyglądać oraz przyjmować wizytację czasem kilka razy w ciągu jednego tygodnia oraz organizować przeróżne eventy kosztem życia prywatnego jest to uważam kpina.
Czesc, zastanawiam się między praca w złotych tarasach a arkadii? Jakieś opinie?
Czy jako kasjer musze sie pytac o aplikacje H&M oraz o torbe? Czy to ma wyjsc z inicjatywy klienta? Czy moge miec jakies problemy jesli o to nie zapytam?
Musisz się o aplikacje pytać bo jak nie będziesz tego robił to wynik sklepu zaniżasz i będziesz miał pretensje od kierownika o to.
Miejsce w którym każdy siebie sprzedaje, dla swoich zysków stawia przyjaźnie niżej , związki, szacunek do siebie byle by zyskać coś w typie awansu na jakieś super stanowisko jedyne co tu trzyma to ludzie bo nie kultura pracy moim zdaniem a i tak ci ludzie zawodzą potem
Cześć, czy ktoś z was pracuje w biurze H&M i mógłby się podzielić swoimi wrażeniami nt. pracy tam?
Okropne miejsce...według kierownictwa i pracowników z długim stażem wszystko jest za wolno, zbyt niedokładnie mimo że jest się nowym pracownikiem. Ciągłe zmiany ułożenia rzeczy na sklepie przez co nic dziwnego że czegoś nie potrafi się szybko znaleźć. Za mało osób na sklep, bezpłatna przerwa i zarobki tylko minimalnie większe niż najniższa krajowa za taki ogrom pracy i fizycznego wysiłku
Jaka jest kultura pracy w H&M?
(usunięte przez administratora) i nic więcej. Jest platforma speak up na której możesz anonimowo zgłosić donos, a donos ten wyrzucany jest do kosza ????
Ta aplikacja to coś, co musi być według prawa. Ja swoje obawy zgłosiłam i w zamian otrzymałam możliwość rozmowy z osobą, która moim zdaniem ma dość dobry kontakt z kimś, kogo zgłosiłam. :) A ma - bo ta osoba ją szkoliła. I to na zywo, ta anonimowa rozmowa, w centrali firmy, gdzie wszyscy pracują , o czym my mówimy? śmiech na sali
Dwa niecałe dni - tyle spędziłam w tej firmie. Drugiego dnia już mam wszystko wiedzieć i latać po ogromnym sklepie od lewa do prawa. Były do mnie kierowane uwagi, że roznoszę przymierzalnię za długo, a jak mówię - drugi dzień w pracy! Naprawdę mam nauczyć się układu salonu w jeden dzień? Najwyraźniej tak. Atmosfera przyjemna, ale nie ocenię na dłuższą metę, bo długo to mnie tam nie było. W połowie drugiego dnia stwierdziłam, że cenię się trochę bardziej niż praca na takich warunkach, gdzie pracodawca wymaga niewiadomo czego, a to niestety - w handlu dość częste.
Cześć. Mam do pracowników h&m pytanie. Czy Departament Managerowie wykonują również przebudowy na sklepie, które są odpowiedzialnością Visual Managera? Rozważam zatrudnić się na stanowisku DM, jednak nie chciałabym wykonywać za pracy za 2 osoby i zrezygnować za chwilę z zatrudnienia. Czy może ktoś przybliżyć mi tą kwestię?
Aha czyli trzeba robić robotę za vm. A czy visuale pomagają dm w obowiązkach np przygotowywać grafiki? Absurdalne. Taki z tego co piszesz kierownik od wszystkiego.
Vm nie są od grafików. Kierownicy działów i kierownik sklepu robią grafiki tylko
Niestety trochę tak jest, ze DM jest od wszystkiego w sklepie i trochę niewdzięczne to, tylko pensje są jedne niestety…
Dm moim zdaniem to najgorsze stanowisko bo nie masz jasnego zakresu obowiązku, robisz wszystko, od stania na kasie po budowanie, dostawy i rzeczy biurowe, do tego różne zmiany. Nie wiem czy to warte kilku stów więcej. A możesz powiedzieć ile aktualnie zarabiasz na stanowisku vm?
Hej, podczas mojej pracy w H&M na tym stanowisku zdarzyło się że zajmowałam się drobnymi przebudowami na sklepie, natomiast były to zazwyczaj drobne działy typu akcesoria, dział basic, jednak mimo wszystko nie polecam pracy w tej firmie, jak nie z tej to z drugiej strony będziesz czuła się wykorzystywana, robienie za 3 jest na porządku dziennym.
Pracowałam w Promenadzie w Wwa i tam wszystkim zajmowali sie dekoratorzy z wyjątkiem winter i summer sale, wtedy były nocne zmiany i managerki tez przebudowywały sklep. Natomiast pracowałam tez przez chwile w jednym małym H&M i tam była jedna VM na cały 4 piętrowy sklep więc zakładam ze wykorzystywali DM, ale chyba większość sklepów działa tak jak promenada.
Dzień dobry, planujemy założenie związku zawodowego pracowników sklepów. Wiecie, że spełniamy wszystkie przesłanki, aby to zrobić? Dlaczego się tak obawiacie? Pozdrowienia! Dużo siły!
Pełna zgoda ! Naświetliłem tylko do czego się posuwają pracodawcy jak postanowisz im patrzeć na ręce .Takiej ilości nagan , kar porządkowych jakie dostałem nie było nigdy , adwokat pisał odwołania a te s.. przysyłali mi pocztą odwołania od odwołania do domu !!! Nie było na nich siły , najgorsze , że niektórzy nasi ( związkowcy ) wzięci na stronę przez pracodawcę byli zastraszani , zaczęli świadczyć przeciwko nam … nie mam słów na to wszystko , mam nauczkę . Życzę Wam powodzenia !!!
Niestety ciężki temat… p firma nie zauwazy ze osoby w moim wieku cenia sobie atmosferę w pracy a czasy się trochę zmieniły bo może kiedyś było inaczej to nic się nie poprawi… ja odeszłam z arkadii przez kierowniczki ktore z atmosfera dobra nie maja wiele wspólnego… faworyzacja,plotki,obgadywanie nieobecnych,zwolnienie lekarskie odmieniane przez wszystkie przypadki w negatywnym tonie bo jak się pracuje w tym sklepie to chorob mieć nie mozna,DW której grafik rowna się brak prosb bo jak śmiesz jakies mieć- jak ona życia nie ma to każdy ma nie mieć + ty pracuj za 10 osob jak mrowka a całe gratulacje za wszystko spływa na dekoratorow którzy jedzą sobie torty po kryjomu z managerkami. Do tego faworyzowanie ludzi ktorych albo lubia albo sie boja… bo jak inaczej wytłumaczyć trzymanie osoby co na każda zmiane sie spoznia,każdego komentuje,obraza i robienie z takiej osoby zarządzającej???
Właśnie zakończyłem swoją 2-letnią przygodę z H&M i powiem szczerze: nigdy więcej pracy w sieciówce. Jest to ogromnie niewdzięczna praca, która w żaden sposób nie przekłada się na zarobki. Zacznę jednak od plusów pracy w H&M. Studiuję dziennie, dlatego też jedyną opcją było dla mnie 1/2 etatu. W ciągu roku akademickiego się to sprawdzało, natomiast kiedy podczas wakacji chciałem sobie dorobić tzn. zwiększyć etat nie było to możliwe, ponieważ cały czas słyszałem „Nie mamy na razie etatu wolnego”. Takim o to sposobem osoby, które przychodziły jako nowe na umowę zlecenie mogły zarobić fajną kasę podczas wakacji, a ja jako stały pracownik zostawałem ze swoją śmieszną pół etatową wypłatą. Oczywiście jest również kwestia nadgodzin, natomiast owych nie polecam wyrabiać, gdyż to robiłem na nadgodzinach było mi oddawane w dniach wolnych, a jak już jakieś miałem to było to parenaście złotych XD Po raz kolejny sposób jak zniechęcić do pracy stałych pracowników. Kwestie zarobków mamy za sobą - tak jak mówię, były one po prostu śmieszne i nie warte takiej ilości pracy jakiej od ciebie wymagają. A właśnie, kto wymaga? Przejdźmy teraz do słynnych managerów/ kierowników departamentu. Niestety większość z nich ma zbyt duże mniemanie o sobie i wymagają zbyt wiele. Już nie wspomnę o ciągłym wydzwanianiu w wolne dni, czy przyjdę do pracy bo coś tam. Podczas 2 zmian wielokrotnie zdarzało się, że przetrzymywali nas 15 min dłużej (które płatne nie było, a jak bywało dłużej to nie pozwalali się wybijać XD) żeby dosprztąc sklep - po raz kolejny tania siła robocza. Niestety ci kierownicy to najczęściej osoby młode, które bardzo chcą się przypodobać kierownikowi, który jest nad nimi. Często również kierownik robi z ciebie idiotę przy klientach, mowa oczywiście o słynnym Hello Member. Wymagają Bóg wie czego, bo akurat w dany dzień trzeba ileś procent wyrobić, a jeśli tego nie robisz to dostajesz ochrzan ŻE ZANIŻASZ WYNIK SKLEPOWY. Niestety sami nie stoją zazwyczaj na kasie, a jak stoją to dosłownie przez 15-20 minut i porównują swoje kluby ile ich zdobyli przez ten czas to do twojego stania na kasie przez 8h. No i niespójne już o porównywaniu do innych pracowników, ze ten robi kluby, a ty co. Oprócz hello member, robienie z pracowników (usunięte przez administratora) part 2, czyli przyjmowanie zwrotów bez metek/ paragonów. Przepisy jasno mówią, ze takich towarów nie przyjmujemy. Paragon musi być, natomiast kiedy klient chce porozmawiać z managerem, ten nagle przychodzi i przyjmuje zwrot bez metki, czy tez paragonu, robiąc z ciebie (usunięte przez administratora) przy kliencie, któremu powiedziałeś, że jest to niemożliwe. Niestety kierownicy zamiast czasem pomoc pracownikom to maja za dużo wolnego czasu, który lubią wykorzystywać na podglądanie na kamerach w biurze, co akurat robisz. Oprócz podglądania notoryczne obgadywanie z innymi kierownikami albo dekoratorami. Ogólnie mega toksyczne środowisko i cieszę się, że udało mi się z niego uwolnić. Kończąc on a postive note: praca z innymi doradcami sprzedaży jest bardzo fajna, każdy każdemu jest w stanie pomoc, kiedy dana osoba tego potrzebuje. W końcu wszyscy jechaliśmy na jednym wózku ;) Ogólnie, jeśli jest to praca ma chwile dla studenta to polecam, ale jak na dłużej to strzeżcie się wszyscy, bo 2/10.
Musiałeś/Aś trafic na mega zły sklep w takim razie. Hello member to nie jest wymysł kierownika działu, czy sklepu. Każda firma ma jakieś KPI do zrobienia i w tej firmie jest to akurat procent paragonów z hello member oraz zarobione pieniądze. Kierownicy maja bardzo dużo pracy o której nawet sobie nie zdajesz sprawy, łatwo oceniać, mogłeś się zamienić miejscami, jeśli kierownik ma tak meeeega łatwo i nie ma co zrobić z wolnym czasem. Często jako kiero działu zostaje po 2-3h po pracy, za które nie mam płacone, żeby ułożyć np grafik, bo każdy sprzedawca ma swoje specjalne wymagania i ogarnianie działu, bycie operacyjnym, naprawienie błędów sprzedawców… myślisz, ze to takie proste? To zapraszam na stanowisko DM do najbardziej utargowego sklepu w mieście, gdzie robisz dziennie po 170 tys utargu i masz 8 osób na zamknięcie i większość robisz sam- zapraszam naprawdę, bo łatwo jest kogoś oceniać nie znając jego obowiązków i przede wszystkim odpowiedzialności, jaka ponosi m.in za swoich współpracowników.
Ale skoro jest Ci tak zle, masz takie pretensje, że zostajesz po pracy, to zmień ją po prostu. Skoro za darmo zostajesz w pracy to znaczy, ze dajesz się wykorzystywac i nie potrafisz zachować balansu między życiem prywatnym a zawodowym. Na ile sobie pozwalasz, tyle masz. Ja sobie nie wyobrażam pracy za darmo na jakimkolwiek stanowisku.
Zgadzam się. Jeśli zostajesz po godzinach, to znaczy, że nie przestrzegacie przepisów prawa pracy. Błędy sprzedawców? No chyba po to są wyższe stanowiska, że ktoś jest za coś odpowiedzialny. A pomyśl sobie, że moi DM oprócz Twoich obowiązków napierdzielaja przebudowy w dniach kiedy nie są na dostawach. Czy Ty również je robisz?? Moi DM zamykają w 3 osoby, gdzie robiąc takie utarg w poprzednim roku zamykały np w 4+ środek. Także pozwól każdemu wyrazić swoje zdanie. A SAMA postaw sie na miejscu DM w mniejszych sklepach. Ja już mialam u siebie na sklepie takie z Warszawki. Co przez 3 miesiące DM nie zrobił przebudowy na dziale. A SM nie wychodził poza biuro. Dopiero jak zauważyły że tak sklep nie może funkcjonować zaczęły coś robić. Każdy wie, że H&M to nie innego jak Haruj&Milcz. Dla nich tylko $$$$$$
Cała prawda! Jednak nie wszystkie sieciówki takie są. Hm uczy przetrwania. I to jedyne co dobrego można z tej firmy wyciągnąć.
A co robi People Relations Manager? Osoba na tym stanowisku ma jakikolwiek wpływ na warunki pracy, czy tylko zarabia od nas X razy wiecej?
Wiem, że ta opinia jest stara, ale opinia UOKiK jeszcze starsza :) „ Sprzedawca nie może uzależniać przyjęcia reklamacji od dostarczenia paragonu fiskalnego. To jeden z wielu możliwych dowodów nabycia rzeczy w danym sklepie i w danej cenie. Inne to: świadkowie, wydruki z karty płatniczej czy kredytowej, e-maile. Niemniej trzeba pamiętać, że paragon znacznie ułatwia złożenie reklamacji.” Czy można dokonać zwrotu tylko z potwierdzeniem płatności z banku
Jestem ciekawa, kiedy góra widząc degradacje i absencje kadry managerskiej czy visualskej w sklepach zacznie się ciekawić czy to nie kwestia sposobu pracy SM czy jednak będzie po znajomosci zamiatać dywan :-) działy HR zacznijcie moze zauważać wszystko w końcu
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w H&M - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w H&M
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w H&M?
Zobacz opinie na temat firmy H&M tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w H&M?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 80, z czego 1 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa - NIP: 5252253246 REGON: 15292063 KRS: 0000145614
- Oddziały H&M »
- Bełchatów piotrków - H&M
- Biała Podlaska - H&M
- Białystok - H&M
- Bielsko-Biała - H&M
- Bielsko-Biała - H&M
- Bojanowo Stare - H&M
- Bydgoszcz - H&M
- Bydgoszcz - H&M
- Bydgoszcz - H&M
- Bydgoszcz - H&M Hennes & Mauritz
- Bydgoszcz - Hennes/Mauritz Sp. z o.o.
- Bytom - H&M
- Bytom - H&M
- Częstochowa - H&M
- Dąbrowa Górnicza - H&M
- Dęblin - puławy - H&M
- Elbląg - H&M
- Ełk - H&M
- Gądki - H&M Hennes & Mauritz Logistics Sp. z o.o.
- Gdańsk - H&M
- Gdańsk - H&M
- Gdańsk - H&M
- Gdańsk - H&M Gdańsk
- Gdynia - H&M
- Gdynia - H&M
- Gdynia - H&M
- Gliwice - H&M
- Gniezno - H&M
- Gorzów Wielkopolski - H&M
- Grudziądz - H&M
- Jastrzębie-Zdrój - H&M
- Jelenia Góra - H&M
- Kalisz - H&M
- Kalisz - H&M
- Kalisz - H&M
- Katowice - H&M
- Katowice - H&M
- Kędzierzyn-Koźle - H&M
- Konin - H&M
- Kraków - H&M
- Kraków - H&M
- Kraków - Hennes Mauritz Sp. z o. o.
- Krosno - H&M
- Kutno - H&M
- Kwidzyn - H&M
- Legnica - H&M
- Legnica - H&M
- Leszno - H&M
- Lipienice dln. - H&M
- Lublin - H&M
- Lublin - H&M
- Lublin - H&M
- Łódź - H&M
- Łódź - H&M
- Łódź - H&M
- Łódź - H&M
- Łódź - H&M
- Mińsk Mazowiecki - H&M
- Mysłowice - H&M
- Nowy Sącz - H&M
- Nysa - H&M
- Olsztyn - Hennes & Mauritz H & M
- Ostrów Wielkopolski - H&M
- Piła - H&M
- Poznań - H&M
- Poznań - H&M
- Poznań - H&M
- Poznań - H&M
- Poznań - H&M
- Poznań - H&M
- Radom - H&M
- Radom - H&M
- Radom - H&M
- Ruda Śląska - H&M
- Rumia - H&M
- Rzeszów - H&M
- Rzeszów - H&M
- Rzeszów - H&M
- Skarżysko-Kamienna - H&M
- Sochaczew - H&M
- Sopot - H&M
- Sosnowiec - H&M
- Stargard Szczeciński - H&M
- Suwałki - H&M
- Suwałki - H&M
- Szczecin - H&M
- Szczecin - H&M
- Szczecin - H&M
- Świnoujście - H&M
- Tarnów - H&M
- Tczew - H&M
- Wałbrzych - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Warszawa - H&M
- Włocławek - H&M
- Wrocław - H&M
- Wrocław - H&M
- Wrocław - H&M
- Wrocław - H&M
- Zakopane - H&M
- Zamość - H&M
- Zgorzelec - H&M
- Zielona Góra - H&M
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność - Warszawa i okolice
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |