Pracowałem tu ponad dwa lata wiec jestem w stanie duzo powiedzieć o tej firmie. Nie polecam tej pracy przez atmosferę jaka tu panuje. Na żadnym projekcie nie ma aktualnie dobrych TL czy SZ. Potrafią tylko się z ciebie naśmiewać. Tyczy się to także innych osób pracujących w firmie, (usunięte przez administratora), wyzywająca cie od (usunięte przez administratora), czy pytająca czy nauczono cie czytać lub czy twoja edukacja skończyła się na przedszkolu. Ale i tak najgorszy z nich jest (usunięte przez administratora). Sama praca była by w miarę dobra, gdyby nie to, że w święta pracujemy za tą samą stawkę i przez ludzi, którzy są na wyższych stanowiskach.
A tego wyzywania itd nie macie gdzie zgłosić? Przecież takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Co do pracy w święta - można jej odmówić? Skoro stawka jest taka sama jak w normalne dni to raczej nie byłabym chętna do pracy
Zabranie dodatku za prace w swieta to jest juz szczyt bezczelnosci. Oby to kierownictwo udlawiło sie zaoszczedzonym majatkiem w wysokosci 11zl. Najnizsza krajowa w swieta + wylog gratis. Nie pozdrawiam
a nie macie nawet premii uznaniowej lub za jakieś inne wyniki? możesz napisać w takim razie jakie są widełki płacowe w dziale obsługi klienta?
Pokarz mi prace w której nie wyrzucom Cię mimo ze spuzniasz się regularnie od roku o jakieś pultora godziny do pracy haha na wbt ja jestem zadowolony zero stresu mam
Zanim zaczniesz pracę na jakimkolwiek projekcie to dają Ci szkolenia, zawsze też możesz liczyć na pomoc team leaderów i naprawdę masz bardzo wiele szans na ewentualną poprawę wyniku. Projekty i ludzie się spoko - jeżeli jednak jesteś zatrudniony/a na projekcie sprzedażowym to ważna jest sprzedaż i musisz się z tym liczyć...
Pracuję w firmie już jakiś okres, na moim projekcie atmosfera na początku była fantastyczna, oczywiście z pracą na zlecenie i tasowaniem osób, osoby się miksowały i nie każda persona zawsze trafi do gustu. Co do liderów na projekcie jak najbardziej na +, jak o coś się poprosi zazwyczaj starają się znaleźć jakieś wspólne rozwiązanie, rzadko idzie się na nich zawieźć w tej kwestii. Kwestia komputerów czy działania systemu na którym odbywa się praca nie jest zależna od nich, a słabej jakości urządzeń oraz internetu, którym powinno zająć się kierownictwo. Praca na plus, elastyczna. Jak ma się więcej niż 60 iq i ma się chęć wyrobienia premii to z tym również nie ma problemu po zdobyciu odrobiny doświadczenia. Elastyczny grafik, który można dostosować od własnych potrzeb. Zdecydowanie można polecić młodym dorosłym.
Za czasów Kosmy było lepiej…
Witam czy ktoś pracuje na słuchawce i sprzedaje ubezpieczenia?Można coś więcej się dowiedzieć
Jako wieloletni pracownik chciałabym tylko podkreślić, że praca na czacie obsługowym byłaby o wiele przyjemniejsza, gdyby TL nie wybierali sobie swoich ulubionych konsultantów, którym wszystko jest łatwiej załatwić oraz wszyscy znajomi SZZ, którzy od dłuższego czasu mają beznadziejny wynik i nie mają z tego tytułu żadnych konsekwencji, a wszyscy pozostali są straszeni kontraktami i powrotem do pracy w firmie, gdzie ulubieńcy SZZ zawsze pracują zdalnie, gdy nie mają minimalnego wyniku. Nie ma co się dziwić, że pojawiają się pozytywne opinie, jak milusińscy boją się, że szef będzie ich rozliczał jak innych pracowników. (Wszyscy wiedzą, którzy pracownicy są pupilkami @Pracodawca)
witam, pracuje kilka miesięcy na infolinii wiec mogę się wypowiedzieć. Znalazłam się na tej stronie przypadkiem i jestem zdziwiona taka zła opinia Jeśli chodzi o grafik to jest on fajnie elastyczny dla studenta. Atmosfera taka rodzinna. Jeśli ktoś ma problem z wylogowaniami to tylko sam go sobie stwarza. TL nie zmuszają tylko pytają chętnych, a przy zbieraniu grafiku proponują wielokrotnie zmiany, w których są braki wiec warto zgodnie z ich prośbami zagrafikowac się danego dnia np na popke. Sam szef jak i większość TL bardzo pomocna. Plusik szczególnie dla kobiecej części. Prosiłabym tylko żeby jeden TL był troche ciszej jak pracuje w weekendy. Sprzęt jest jaki jest i tak samo krzesła, ale to już musi być problem firmy i ich budżetu. Alw nie rozumiem dlaczego inna cześć firmy ma lepsze a my siedzimy na połamanych. Proszę tez firmę żeby zajęła się zagrzybiala klimatyzacja która śmierdzi. pozdrawiam :3
Cześć. Widzę po nowej ofercie - konsultant umawiania spotkań bez sprzedaży - że nie trzeba pracować na cały etat. Że liczy się dyspozycyjność do pracy pon. - pt. 9-17 po 6 lub 8 h dziennie. Na ile więc przestrzega się tego warunku zatrudnienia o min. 30 roboczogodzinach w tygodniu? Przy dyspozycyjności na tzw. pół etatu, też mogą przyjąć?
krótka rozmowa odnośnie oczekiwań co do pracy
jakie są moje oczekiwania wobec pracy, ile chciałabym zarabiać, wymienić swoje wady i zalety
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie rozumiem całej tej dramy o SZ tutaj. Praca obecnego SZ nie różni się niczym od poprzedniego SZ. większość tych skarg dotyczy spraw na które on nie ma wpływu xD. Co do TL, każdy ma swoje wady, jeden nie odpisuje, ignoruje problemy konsultantów, drugi w ogóle nie wiem co robi na stanowisku wyższym niż konsultant, bo nawet na tym stanowisku nie byłby orłem, a trzeciemu brakuje doświadczenia (choć z jego strony widać chyba największą chęć pomocy, przynajmniej na zdalnej, nie wiem jak w biurze), ale nikomu z nich bym nie zarzuciła złośliwości czy psucia atmosfery. Praca fakt faktem z roku na rok jest coraz gorsza, ale to kwestia głównie słabych komputerów które do niczego się nie nadają, szczególnie na zdalnej.
zauważ że po całej sytuacji widać znaczącą poprawę szybszy przepływ informacji i mniejsza ignoracje oby zostało tak na dłużej a nie na pokaz przez tydzień/dwa
To chyba dobrze, że zareagowali? myślę, że jeżeli napisalibyście/powiedzielibyście im wprost a nie pisali tutaj to też by coś zrobili. ;)
My agenci pewnego działu sprzedażowego zwracamy się z prośbą o nie utrudnianiu nam pracy beznadziejnymi procedurami które nie mają logiczne sensu. Aż strach pomyśleć co będzie następne. Boję się że jak jutro przyjdę do pracy to wymyślicie sobie błędy typu 'brak propozycji telefonu stacjonarnego'.
Po przeczytaniu opinii na temat pracy na czacie (obsługa klienta) również postanowiłem dodać coś od siebie, zaczynałem pracę lata temu w tej firmie i nie mogłem powiedzieć złego słowa na temat atmosfery i pracy na tym projekcie, natomiast wszystko się zmieniło kiedy odszedł jedyny w porządku SZ, potem z każdym nowym było już tylko gorzej, zaczynając od częstego braku pomocy tl, o obecnym SZ ciężko się wypowiedzieć bo nawet nie stara się pomagać zachowuje się jakby był wysoko nad konsultantami i nie obchodzą go żadne zgłaszane problemy bo wszystko kwituje jednym zdaniem „to jest zależne od kierownictwa nie od nas” a to „kierownictwo” nie wie na czym polega praca na takim projekcie, nie wiedzą jakie naprawdę są wyniki i o czym konsultanci rozmawiają z klientami bo jak juz przychodzą to właśnie konsultanci tłumacza im swoją pracę, zasady w pracy (o ile tak można to nazwać) nie istnieją, konsultanci którzy kumplują się z tl pracują na lepszych zasadach. Komputery totalnie nie są przystosowane do tej pracy, każdego dnia sa zgłaszane awarię, problemy jednak nic się nie zmieniło od x miesięcy, a premię coraz trudniej zdobyć w zasadzie to teraz patrzy się na wyniki tylko dlatego żeby nie zostać zwolnionym a nie żeby więcej zarobić, a skoro mowa o „zarobieniu” to powodzenia w zrobieniu całego etatu bo zamiast dostosować progi do aktualnej sytuacji na projekcie to są tylko zwiększane i zatrudniają nowych pracowników przez co nie można zrobić nawet godzin. Ale skoro zgłaszane problemy od takiego czasu nic nie dały to takie opinie na pewno tego nie zmienią ;) mogę powiedzieć tylko jedno kto pracuje w telbridge ten się w cyrku nie śmieje
Praca sama w sobie nie jest najgorsza, do zniesienia nie to co relacje miedzyludzkie na projekcie i atmosfera w pracy, gdyby kompy dzialaly mozna by bylo naprawde robic fajne wyniki, dobre dla pracodawcy oraz pracownika, bo na ten moment wymagania sa chore a warunki do pracy tragiczne. brak pomocy ze strony TL, Wieczne tlumaczenie ze maja inne obowiazki gdzie czesciej pomagaja tl z olsztyna majacy takze swoje obowiazki i zajmujacy sie innym projektem, w przypadku prosby o pomoc pojawia sie informacja o tym aby wrocic do firmy jezeli sobie nie radzisz a sami tl nie znaja odpowiedzi na pytania, nie raz wykazali sie brakiem wiedzy w temacie obslugi kl, biezacych spraw a wymagaja od nas ze bedziemy miec caly informator w glowie. Brak szacunku do czlowieka, ocenianie przez pryzmat jakiejs jednej sytuacji, wywyższanie sie i traktowanie konsultantow jak psy. Gdy kierownictwo zwrocilo uwage na opinie to cos zaczeto z tym robic, SZ Z zaproponowal spotkanie oczywiscie w godzinach jego pracy tj 8-16 ale chce tak aby kazdemu pasowalo, a to pokazuje znow narcystyczne podejscie z jego strony, skoro tak mu zalezy na relacjach niech zostanie po pracy bo przeciez w przedziale pracy swojej ma tyle obowiazkow ze nie odpisuje, nie pomaga, nie robi wynikow. Oczywiscie spotkanie z samym SZ Z nie ma sensu, bedzie sie bronic jakimis wymyslonymi argumentami i do niczego to nie doprowadzi. Powinno pojawic sie tam kierownictwo tak aby ktos kto jest w hierarchii wyzej mogl spojrzec na to w jaki sposob SZ rozmawia z pracownikiem. Wielokrotne prosby pomocy, zwracanie uwagi do SZ konczyly sie informacja ze on tak nie uwaza i ze nalezy podac przyklady, gdzie podawane byly na biezaco, TL maja gdzies konsultantow w szczegolnosci na zmianie popoludniowej. TL nie rozumieja spraw ktore im sie powierza oraz o co sie ich prosi. Jeden nowy TL na ten moment pracujacy najkrocej jako TL ale najdluzej stazem na samym czacie ma wiedze o wiele wieksza u potrafi pomoc. Pozostali TL powinni udac sie na szkolenie z biezacych problemow jakie sa na czacie bo gdy klientow nie obsluguja nie wiedza jakie sa problemy, co sie dzieje. Oczekuja cudow sami nie dajac nic z siebie, ciagle problemy z godzinami, ciagle proszenie o dolozenie w jakims przedziale po czym ucinanie jeszcze wiecej, totalnie bezsensowne zarzadzanie ruchem. W skrocie nie polecam bo można dostać na glowe i to nie przez klientow ktorzy bywaja roszczenowi a przez proszenie sie i domaganie swojego od „przełożonych” @pracodawca
Pracuję w firmie już jakiś okres, na moim projekcie atmosfera na początku była fantastyczna, oczywiście z pracą na zlecenie i tasowaniem osób, osoby się miksowały i nie każda persona zawsze trafi do gustu. Co do liderów na projekcie jak najbardziej na +, jak o coś się poprosi zazwyczaj starają się znaleźć jakieś wspólne rozwiązanie, rzadko idzie się na nich zawieźć w tej kwestii. Kwestia komputerów czy działania systemu na którym odbywa się praca nie jest zależna od nich, a słabej jakości urządzeń oraz internetu, którym powinno zająć się kierownictwo. Praca na plus, elastyczna. Jak ma się więcej niż 60 iq i ma się chęć wyrobienia premii to z tym również nie ma problemu po zdobyciu odrobiny doświadczenia. Elastyczny grafik, który można dostosować od własnych potrzeb. Zdecydowanie można polecić młodym dorosłym.
Serdeczne nie polecam wszystkim, którzy zastanawiają się nad dołączeniem do działu obsługi na czacie, a od zmiany SZ jest tylko gorzej. Grafikujesz godziny w nadmiarze, a finalnie przez skracanie nie wyrobisz wymogów do premii (wymogi też prawie z każdym miesiącem się zmieniają), o wszelkich wprowadzanych zmianach dowiadujemy się sami lub między agentami, bo nawet osoby przełożone nie raczą nas o tym poinformować (przypuszczam, że sami nawet o zmianach nie wiedzą - niezła komunikacja). Marzyłem o zmianie pracy na zdalna, ale zakończy się ona chyba zanim uda się spełnić marzenie, slyszac od ludzi pracujących na zdalnej że w przypadku problemów ze sprzętem masz przyjść na salę bo tam wszystko działa. TL nie są skorzy do pomocy, broniąc się innymi sprawami, ciężko doprosić się o wyniki które powinny być o określonych porach ze względu na to, że z tego jesteśmy rozliczani. TL szybciej spotkasz za winklem niż na sali. Czego się spodziewać po ludziach nieumiejących czytać ze zrozumieniem. Komunikowałem się ze znajomą z innego działu i szczerze zanim rzucę tą pracę, będę starał się zmienić dział. ciężko uzbierać w obecnych czasach jakiekolwiek godziny nie wspominając już o wymogach premiowych. Po prośbach agentów aby nie grafikowano takich nadmiarów i tak codziennie skracane są godziny. Mam nadzieję że jeszcze coś się w tej pracy zmieni i osoby przełożone będą robiły co do nich należy. Wiem, że ich to nie dotyczy bo przyjdą 8 godzin posiedzieć, przy kolejce czaty złapią tylko dlatego żeby nie robić wyników. Na ten moment nie polecam już lepsze i bardziej ludzkie warunki miałem w Polsacie. @Pracodawca
Atmosfera w tej pracy to najlepszy plus. Aktualny Szef Zespołu czatu miły i zawsze chętny do pomocy jak i „teamleadrzy”. Sami pracownicy też bardzo mili skorzy do pomocy. Problemem był jeden pracownik M. od którego było czuć nieprzyjemny zapach (coś podobnego do woni kapcia). Na szczęście poszedł już na pracę zdalną. Sama praca zdalna to również bardzo duży plus. Polecam
Jeśli ktoś się zastanawia nad pracą w tym cyrku, to stanowczo odradzam. Pracowałam tam prawie 2 lata, na początku naprawdę nie było źle, można było zrobić godziny i fajną premię. Kierownictwo traktuje pracowników jak nic nie warte (usunięte przez administratora). Zero szacunku do drugiego człowieka. Aktualny SZ zrobił tak toksyczna atmosferę w pracy, że to jakiś hit. (usunięte przez administratora) a to mało inteligentni ludzie na nieodpowiednim miejscu. Poprzednia SZ naprawdę dawała od siebie co mogła, można było na nią liczyć. Teraz o jakiejkolwiek pomocy można pomarzyć, jeszcze kochany szef sprawi, że będziesz w gorszej dupie ;) Pracownicy z dłuższym stażem zostają zwolnieni z dnia na dzień, więc jeśli myślicie o stabilnej pracy to omijajcie szerokim łukiem Telbrigde. Poza tym wszystkim, jest jeszcze nieodpowiedni sprzęt do pracy. Komputery które dobrze przeglądarki nie mogą udźwignąć, wieczne problemy. Dzień w dzień presja i stres czy tym razem zrobisz wynik czy znowu komputer nie będzie działał lub będzie jakaś awaria Play ( i tu uwierzcie- również dzień jak co dzień). Podsumowując- SZ i TL do wyrzucenia, szukajcie czegoś innego i żyjcie spokojnie:) @pracodawca.
Premię w dół. Mamy robić coraz więcej. Progi coraz wyższe… śmieszne to się robi. A na dziale czat obsługa szefostwo to totalne dno XD nasz „szef zespołu” to chyba za bardzo się poczuł bo poza byciem „szefem” i rozkazywaniem nic więcej nie robi. Brak wyników, brak informacji dotyczących wielu spraw, brak pomocy,arogancki bardzo.
Pracuję tu już długo. Ale od zmiany szefa zespołu na dziale czat obsługa to jakaś porażka. Nie ma wyników, prawie brak pomocy na zdalnej, premie idą w górę, od nas wymagane coraz więcej. Byłem za czasów poprzedniego szefa zespołu i jestem w stanie porównać pracę kiedyś a teraz. Poprzednia SZZ potrafiła się rozstroić żeby tylko pomóc i załatwić to co trzeba. Teraz nawet nie osiągają minimum. Niestety aktualny szef zespołu nie daje nic od siebie, o wyniki prosimy po kilka dni. A ma się za nie wiadomo kogo. Jest to już uciążliwe. Jest nie miły i zero chęci pomocy. Nie polecam. @Pracodawca
Jak to praca zdalna wygląda na stanowisku Telefoniczny Doradca Klienta ds. przedłużania umów? W szczególności dla takiej osoby jak ja, która nie ma swojego domowego biura. Czy Firma wtedy daj jakieś wyposażenie, narzędzia do pracy? To bym chciał wiedzieć.
O odgłosy kuchni możesz być spokojny, jem poza domem :D A jak to wygląda z tym internetem mobilnym? Mam nadzieję, że nie będzie problemu u mnie, żeby się podłączyć. Dużo miejsca trzeba mieć na takie domowe biuro?
Szkoda czasu bezpłatne szkolenie na tragicznym poziome po którym albo coś skumasz albo wypad płacą minimalną już przed rozpoczęciem pracy pracownicy mówią ,że tną godziny i finalnie przychodzisz na 8 a przepracujesz max 3/4 jak nie robisz wyników odrazu wypad
Wyzysk, brak szacunku do pracownika. Nadal nic się nie zmieniło. Nie polecam.
Pracuje na infolinii ponad trzy lata, wcześniej próbowałam sił na sprzedaży jestem na zdalnej nie dojeżdżam do pracy nie tracę na paliwo robię sporo godziny. Godziny roboty mam ułożone pod siebie. Redukcje są, gdy ktoś chce się wylogować. Premia tez zadowalajaca. Agenci w pracy bardzo pomocni, ogromny plus. Liderzy za każdym razem również pomogą, szef zawsze konkretny, a tymi na innych projektach jest problem. Przestańcie narzekać bo w żadnej innej pracy nie byłoby takiej wygody jak tu.
O ja masz homme office to spora wygoda. Wspomniałeś o elastycznym czasie pracy. Są dwie zmiany? W soboty też masz ułożony grafik czy weekendy wolne?
Ja widziałam teraz ogłoszenie o pracę zdalna(cały sprzęt zagwarantowany?) Na jakim dziale pracujesz?
Hejka powiedz mi czy jeśli np nie Masz dużej sprzedaży to jest taka możliwość że mogą cię zwolnić ? Wiesz jak dzwonisz do ludzi i wgl to wieksza ilość osób jednak albo się rozłącza albo po prostu nie chce skorzystać z oferty i zastanawiam się jak to u nich bywa ?
Jak nie sprzedajesz to chyba logiczne że mogą cię zwolnić, zależy od ciebie. Jak będziesz się starać, nie będziesz robił lipy i odpuszczał to pewnie ci pomogą, ci co olewają i rozłączają klientów to najczęściej wylatują
Piszesz, że robisz sporo godzin. Ile? Można wziąć sobie więcej godzin niż cały etat? Jeśli chodzi o premię, to za co się ją otrzymuje? I w jakiej wysokości ona jest?
Szukają tutaj spawaczy na metodę 311?
Pracowałam na sprzedzy ubezpieczeń teraz od 2 miesięcy na infolinii i jestem zadowolona na początku było ciężko duzo rzeczy do zapamiętania myślałam ze nie dam rady. Szef sali dużo wymaga ale rozwiązuje każdym problem i budzi respekt a nasi Team liderzy są pomocni uśmiechnięci. Zawsze mogę liczyć na pomoc czy to agentów obok czy szkoleniowca A. Ciężko wyrobić premie ale polecam prace w telbdrige pozytywnie się zaskoczyłam :)
Czemu ciężko wyrobić premie? Targety są tak wysoko ustawione? Od czego konkretnie zależą te dodatkowe pieniądze? A jak już się uda to ile premia wychodzi?
Hejka powiedz mi jeśli np masz mało sprzedaży czy mogą cię od razu wywalić? Sorry za takie pytanie ale zastanawiam się jak to działa
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 126.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 22 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.