Cześć! Na wstępie zaznaczę, że nie interesuje mnie to, co Wam się dzieje w biurach, bo będę pracował zdalnie, więc darujcie sobie komentarze w stylu "pani x zadaje się tylko z panem y", bo guzik mnie to interesuje. Mam pytania odnośnie projektu związanego z ubezpieczeniami: dla jakiej firmy Telbridge świadczy usługi? Jest to jakaś popularna ubezpieczalnia czy raczej niszowa? Czy na tym projekcie również obowiązuje zasada x godzin bez sprzedaży = wylogowanie? Czy w firmie jest możliwość awansu lub przeniesienia na inny projekt przy dobrych wynikach? Pozdrawiam!
Hejka :) Jak masz zamiar iść do Telbridge to dwa razy się zastanów, polityka firmy wywodzi się tak, że obiecują ci dużo rzeczy 8 h pracy z czego przepracujesz 2 albo 4 h :) bo jak nie ma połączeń to każą ci się wylogowac i za to już nie masz płacone , także lepiej się zastanów czy chcesz iść do Telbridge czy do pracy gdzie zarobisz. Bo w Telbridge na pewno nie :)
(usunięte przez administratora)
A powiesz co to za pomysły? :) Czy są one związane z jakimiś obowiązkami dla pracowników, które są niekorzystne?
(usunięte przez administratora)
Jak za głupoty to pochwal się za co? Z tego co wiem to nie zwalniają ot tak. Od tego są procedury, albo je zachowujesz albo nie.
Czyli co? Pracowałaś często w nadgodzinach i nie zostało to docenione? Miałaś chociaż okres wypowiedzenia? Na jakiej umowie byłaś?
krótka rozmowa odnośnie oczekiwań co do pracy
jakie są moje oczekiwania wobec pracy, ile chciałabym zarabiać, wymienić swoje wady i zalety
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dramat. Ciągle pretensje „team liderów” nawet o korzystanie z przerwy do której masz prawo. Rekrutacja przebiegła spoko, szkolenie 5 dniowe nie płatne, siedzisz za darmo, na sprzęt czekasz kolejne 3-4 dni, także już tydzień bez zarabiania. Będziecie ciagle redukowani, nawet jeśli w grafiku macie 7 godzin to popracujecie 3,a max 4 dziennie. Porażka. Nie polecam, uciekajcie.
Czemu tak redukują godziny? Skoro przyjmują nowych to powinna być praca. Na rekrutacji obiecują 8 godzin codziennie? To ile w miesiącu można wyrobić? Pół etatu?
Kwestia działu zapewne. Na infolinii obsługi klienta jest to kwestia tego, ile ludzi jest zagrafikowanych i ile ludzi dzwoni. Jeśli mało osób dzwoni to redukują
Jak się pewna TL nie weźmie za robotę zamiast siedzieć pomiędzy nami z wyłączonym laptopem to się ludzie pozwalniają zaraz bo już każdy ma tego dosyć faworyzowania i zagadywania
Jak to blondynka z poz to przyzwyczaj się ,plotki z konsultantami faworyzowanie ulubieńców , imprezy z nimi, ale pomoc nowym nie potrafi bo nie umie nic
(usunięte przez administratora)
Po co mieli by tak robić? Przecież mają projekty w których szukają osób z językiem ukraińskim czy niemieckim. Pracuję od kilku miesięcy i nigdy nic takiego nie słyszałem. Ludzie po co pisać takie rzeczy...
Stare czasy były najlepsze w tej firmie, super ekipa , super ludzie,teraz to nie chce się nikomu tam isc
A to czemu? Co się stało że czujesz się taki zdemotywowany? Powiesz jakie warunki się pogorszyły że aż nie chce ci się pracować? Chodzi o atmosferę?
Czy Telbridge oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Umowa zlecenie że wszystkimi składkami i płatnym l4. Na umowie o pracę to najniższa krajowa czyli grosze, a tu najlepsi konsultanci zarabiają grubo ponad 3tys zł netto
Za 3 koła to nikomu się nie chce na sprzedażówce pracować. Wiadomo są gorsi i lepsi ale 3k to sama podstawa i to w najgorszym wypadku XD
L4 czyli 80% średniego wynagrodzenia z ostatniego kwartału. Taka wypłata to chyba dla SZ na WBT/POZ...
Mordo, żeby nie zarobić 3k na WBT/POZ to trzeba totalnie robotę olewać i nie proponować sprzedaży XD
umowa zlecenie ale za l4 nie płacą w ogóle, liczą średnią z ostatnich 3 miesięcy a jako że pracujecie po 4 godziny dziennie oraz 80% z tej średniej to wiesz jakich pieniędzy się spodziewać. Dodatkowo jak nie odpiszesz przełożonemu PODCZAS L4 to wyślą ci wypowiedzenie :)
Na umowie zlecenie nie ma L4. L4 obowiązuje tylko na umowie o pracę albo dzieło że składkami ZUS. To normalne. I L4 zawsze jest liczone jako 80% średniej z kwartału. Jeśli poprzednie wypłaty były niższe to 80% też będzie niższe... jeśli się miało bonusy, premie, nadgodziny to podbija średnia. Nie rozumiem o co ból tyłka jak tak wygląda prawo?
Pewnie o samą formę umowy jest tu żal i jej skutki, tak bywa... Jednak to pisanie do kogoś gdy ten jest chory i ta opcja z wypowiedzeniem? Jeśli to prawda to trudno się dziwić
No właśnie widać jak zna prawo ten kto napisał ten komentarz... L4 jest na umowie zlecenie, pod warunkiem, że odznaczysz sobie w firmie składki na ubezpieczenie chorobowe. Polecam się dokształcić w tym temacie. Pozdrawiam
To z twoich informacji skoro 3 koła w sprzedażówce to podstawa to ile tak miesięcznie można wyciągnąć?
Zlecenie nie ma co liczyć na umowę o pracę chyba że awansujesz do TL to wtedy jak dobrze się sprawujesz masz taką szansę
K.G. obiecał mi toster jak nie powiem o oplacie aktywacyjnej za elastyka. Reklamacja poszła, tostera nie do dostałem i moje chlebki są zimne i nie spieszone
Pracuje tu od kilku miesięcy i praca jak dla mnie jest okej :D Poznalem (usunięte przez administratora) ludzi, premie wyrobiłem po drugim miesiącu pracy, grafikuje się tak jak potrzebuje i jak na razie wszystko jest sikalafą
Ale to jest oddzielny projekt, tak? Można jakoś samemu zdecydować, na który projekt się trafi po rekrutacji?
Powiecie coś więcej o stanowisku Konsultant ds. sprzedaży? Bo widzę na ich stronie, że jest rekrutacja. Piszą tam coś o premiach, mógłby ktoś mi nakreślić za co można je otrzymać? Czy po dłuższym czasie pracy na umowie zlecenie można przejśc na umowę o pracę? Będę wdzięczna za info!
Czy w Telbridge odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
fajna śmieszna praca na infolinii polecam wszystkim! co prawda odleciałem! prywatnym samolotem
Wbt nie podoba mi się, ze Tl przyjaźnią się z niektórymi konsultantami (widać kto z kim na przerwę wychodzi, a Pani K wprowadza niesympatyczna atmosferę na sali ile,aż nie chce się pracować
(usunięte przez administratora)
To są pomówienia, Pozdrawiam.
prostszym rozwiązaniem nie byłoby zaproponowanie wyższej stawki? ludzie chodzą na rano ale za inną opłatą czy tej pracy jednak tak dużo nie ma?
@Hanna jakby tylko mogli to kierownictwo chętnie by zaproponowało niższą stawke, ale niestety prawo na to nie pozwala :(
o jakim projekcie mówicie?
O infolinii. Ale tam rotują czasem tych teamlederow. Skoro mówisz, ze nie masz nic sobie do zarzucenia to może warto zgłosić to do góry aby zweryfikowali? Bo takie pomówienia nie brzmią dobrze, dziewczyna/narzeczona/ żona o tym wie?
K.G z infolinii nigdy czegoś takiego by nie zrobił
Po zwolnieniu JI bo rodo poczułem nową miłość do tej pracy. Gratuluję podjęcia świetnej decyzji wrazie pytań *500
I jak tam WBT, cały czas na wylogu i niepłacone? Czy już wszyscy uciekli i Pani A sama odbiera połączenia razem z TL? xD
Cześć, proszę o wyjaśnienie. Jak to, niepłacone? Czy są jakieś problemy z wypłacalnością w firmie? Im więcej informacji tym lepiej dla mnie. Chcę wiedzieć, czy opłaca się aplikować.
jak jesteś wylogowany z systemu, to nie liczy ci się czas pracy. czyli siedzisz w firmie za darmo
Nie jest tak źle jak (usunięte przez administratora)dupszon to Cie nie wyloguja, a jak nie to możesz sobie posiedzieć i się pośmiać :) przecież do pracy nie chodzi się po pieniądze ;)
Ja tam jestem zadowolony z pracy,praca nie dla każdego ale na początku nigdzie łatwo nie jest.Tutaj trzeba mieć dużo cierpliwości i kreatywności no i być kumatym.Jak nabierzesz doświadczenia to sporo zarobisz z uśmiechem na ustach.Mówię oczywiście z perspektywy WBT .
Pracowałam tam 3 dni. Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć. Brak szkoleń po jakieś pseudo próbnej rozmowie z osobą wyżej od razu musisz dzwonić. A jeśli rozmowy Ci nie wychodzą idziesz na śmieszny odsłuch gdzie godzinę,lub więcej słuchasz jak konsultant użera się z klientem często niczego nie udaje mu się sprzedać, wiec tylko strata czasu. Nie ma żadnych materiałów dla nowych pracowników ,aby mogli sobie radzić podczas rozmów ,jeśli czegoś nie wiesz masz pytać starszych pracowników. Jeśli zadasz pytanie dlaczego tak?-odp brzmi bo ja Ci tak mówię. Kierownictwo totalny brak szacunku, bardzo wyniosłe jakby conajmniej byli tam dyrektorami na wyższym szczeblu. Natalia nic sobą nie reprezentuje jedynie co potrafi to władczym tonem zwracać uwagę i odsyłać na odsłuch bo sama z siebie w niczym nie potrafi pomóc. Odsłuchy oczywiście są bezpłatne! O tym oczywiście nikt wcześniej nie informuje na rozmowie kwalifikacyjnej i na początku pracy. Dowiesz się o tym na koniec miesiąca jak podliczą Ci godziny.Widziałam Natalii ogłoszenia o pracę na fb. Nie dajcie się złapać pytajcie na samym początku o odsłuchy, czy o ilość godzin bo oczywiście do domu również odsyłają jeśli nie złapiesz klienta na ich ofertę, która w ogóle nie jest korzystniejsza niż klient miał do tej pory.Proponują najtańszy model tel i dwa razy większy abonament ;)Jeszcze raz nie polecam moim zdaniem to (usunięte przez administratora) zarówno dla klientów i dla pracowników.
wyjątkowo "szczegółowa" opinia jak na osobę z 3dniowym stażem pracy, trochę to zastanawiające :D
A Twoim zdaniem jaki trzeba mieć staż pracy, aby móc wyrazić tak szczegółową opinie?? Albo może napisz co niezgodnego z prawdą napisałam? :)
Czy to prawda, ze do pracy trzeba przynosic swoj komputer bo te w biurze nie dzialaja?
haha...no to już przesada, ja rozumiem, że można napisać coś głupiego ale są granice ;) Pracuję w TLB od jakiegoś czasu, praca ma swoje plusy i minusy, ale na pewno nie brak sprzętu :) Ogólnie to nie rozumiem tego hejtu, mi się pracuje tu dobrze. Czytając niektóre komentarze mam wrażenie, że komentujący to sami specjaliści w swojej dziedzinie, wszystko na nie, wszystko jest źle ale od siebie nie są chętni aby coś zaoferować-sama obecność w pracy to jednak trochę za mało ;P Na mapie Torunia Telbridge nie wypada najgorzej w kategorii call center. Na pewno atmosfera jest na plus, grafik do ustalenia, spoko szkolenie na początku, a hajsu zawsze będzie mało ale na sprzedaży nie ma tragedii.
Nie brak sprzętu? Na pewno pracujesz w TLB? Przecież brak słuchawek, niedziałające myszki, pęknięte klawiatury, krzesła z których kółka odpadają albo oparcia to codzienność. Czasami trzeba kompletować zestaw z 4 różnych biurek żeby móc zacząć pracę XD
Najlepsza fucha to skręcanie krzeseł w czasie pracy xD oczywiście tylko przed zapowiedzianą kontrolą bo inaczej odpadające oparcia czy też krzesła beż podłokietników to standard ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 126.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 22 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.